"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Doet Wijnaldum mee?GAIAjohan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:09:
Wijnaldum speelt bijna net zo als tegen Tsjechië
Oh doet ie mee?GAIAjohan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:09:
Wijnaldum speelt bijna net zo als tegen Tsjechië
Liever andersom dan. Vanavond met wat geluk nog winnen en dan morgen een persco geven en melden dat je er vanaf ziet en niet naar Qatar gaat...New Yorker schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:07:
Om gezichtsverlies te voorkomen gaan ze achteraf zeggen dat ze een statement maakten om niet naar Qatar te gaan.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Troosteloze sfeer, troosteloze commentator, troosteloos weer en een NL elftal wat verlamd is van de spanning.
Ideale ingrediënten voor een van mijn meest troosteloze dinsdagavonden
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zo lopen er wel meer in dat oranje shirtAgent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:09:
Wijnaldum is overschat
Ik was oprecht ook verbaasd, maar zag dat hij al meerdere keren gepost was.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft iemand van de staf gechecked of ie niet gewoon op de bank zit ? Zit ie al sinds ie naar Parijs ging, vergissen is menselijk natuurlijk, op het veld staan is niet meer gewend.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Maar hij speelt zelfs bij PSG met bijbehorend salaris. Z’n zaakwaarnemer verdient daar wel credits voor hoor.. poeh
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
En dan? Wat lost het op?Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:11:
Ik heb de oplossing! Ik heb nog een 12% warm staan in de kelder. Deze tik ik zo in één keer achterover
Ik snap het al, je lever.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 16-11-2021 22:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, die winnen het EK maar kunnen zich vervolgens nog geen halfjaar later niet direct plaatsen voor het WK in een poule met Zwitserland, Noord-Ierland, Bulgarije en Litouwen.DeKever schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:08:
We zijn erg negatief hoor. Het aantal kansen van de Noren is ook vrij beperkt zeg maar. Als Italië zo speelt is het geweldig.
Schei uit hoor hahaGonadan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:12:
Ik krijg bijna behoefte aan Babel. Bijna...
Oh is het in de Arena?Lordy79 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:11:
Het is zo'n saaie wedstrijd dat het publiek in slaap gevallen is. Je hoort helemaal niets aan aanmoedigingen.......
Ik kom later thuis, want we staan nog steeds eerste!!groggy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:11:
Van Gaal is truus bellen
These are my principles. If you don't like them, I have others.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, al sinds de Wk2014......Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:09:
Wijnaldum is overschat
Vind hem en v Dijk van Liverpool, niet DE reden dat L'pool zgn zo goed is.
Om ballen over de achterlijn te werken of gewoon vanwege de kleur in z’n haar?Gonadan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:12:
Ik krijg bijna behoefte aan Babel. Bijna...
En Fraser zit gewoon We are the Champions op loop te luisterenDeadsy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:12:
Louis blijft maar in de telefoon praten terwijl dat ding al een half uur leeg is
13:37
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Helaas niet…. wilde je nog een half uur dit zinloos gedraaf ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hij heeft 1 bizar sterk seizoen gehad, maar maakt sindsdien toch gewoon te veel fouten.Sjah schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:12:
[...]
Ja, al sinds de Wk2014......
Vind hem en v Dijk van Liverpool, niet DE reden dat L'pool zgn zo goed is.
heeft uitstraling maar is echt geen leider
Ik hoorde dat ze in een Discord group zittenVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:14:
Iemand linkje naar de Clubhouse met Louis, Truus, Danny en Henk?
Was blijkbaar geen opzet in het spel.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:14:
Dat is gewoon rood hoor?
je ziet gewoon de noppen in het been zitten.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:14:
Dat is gewoon rood hoor?
En je ziet Turpin er naar kijken.
Wat een waardeloze scheids, maar dat weten we al jaren.
Ja, WTF! VAR hallo ???! Overtreding sowieso.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:14:
Dat is gewoon rood hoor?
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 16-11-2021 22:15 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maakt geen zak uit, opzet of niet. Schandalige beslissing
Slechter dan wat er nu loopt is er niet, en dan heeft hij tenminste nog een vrolijk hoofd.Montaner schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:13:
Om ballen over de achterlijn te werken of gewoon vanwege de kleur in z’n haar?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rare VARrrrrrDeadsy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:15:
[...]
je ziet gewoon de noppen in het been zitten.
En je ziet Turpin er naar kijken.
Wat een waardeloze scheids, maar dat weten we al jaren.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Niemand wil winnen ...hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:15:
Beide ploegen willen het WK in Qatar boycotten?
Blijft gek, hij kan 1x hou je mond en luister zeggen en ze staan er. Maar wat je zegt, die indruk wekt hij niet.Deadsy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:14:
[...]
heeft uitstraling maar is echt geen leider
⏩ PVOutput☀️
het been zit er nog aan.toolkist schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:15:
[...]
Maakt geen zak uit, opzet of niet. Schandalige beslissing
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Aardige speler maar wat blind en draait verkeerde kanten op
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De linker of de rechter?carpebios schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:16:
Wijnaldum heeft de bal aangeraakt!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De Roon zal komen ik hoop niet dat alles nu instort. Wat een slechte wedstrijd vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Bij VI waren ook uitspraken van hem tijdens het pers praatje.Quad schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:15:
[...]
Blijft gek, hij kan 1x hou je mond en luister zeggen en ze staan er. Maar wat je zegt, die indruk wekt hij niet.
Waarin hij mij het gevoel geeft dat geen flauw idee heeft wat men bedoelt met leiding binnen het veld.
Die is echt goedHarribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:17:
Joshua King... Dat is geen slechte...
Twee keer zelfs!carpebios schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:16:
Wijnaldum heeft de bal aangeraakt!
Briljante wissels!
Depay en Wijnaldum zijn echt dramatisch:/
[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 16-11-2021 22:19 ]
XXXVI
Daar heb ik eigenlijk geen last van, puur omdat er weinig spannends op het veld gebeurt.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:18:
Nog 20 minuten en dan ben ik of superblij of superchagrijnig. Maar in beide gevallen blij dat deze spanning eraf is. Laatste keer dat ik zo heb zitten nagelbijten was bij Ajax - Tottenham.
Er wordt geen enkel idee gewekt dat er iets heel belangrijks op het spel staat.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar ben je super blij als ze naar het WK gaan, of ben je dan juist super chagrijnig?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:18:
Nog 20 minuten en dan ben ik of superblij of superchagrijnig. Maar in beide gevallen blij dat deze spanning eraf is. Laatste keer dat ik zo heb zitten nagelbijten was bij Ajax - Tottenham.
Waarom stond hij dan niet in de basis?

Het grappige is dat je deze post kan herhalen met de naam 'Bergwijn' of 'Depay'. Wat een brandhout.Harribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:17:
Danjuma heb ik genoeg gezien.
Aardige speler maar wat blind en draait verkeerde kanten op
Het voordeel is wel dat, mocht het wonder zich voltrekken, dat dat oranje geneuzel op TV en in de straten komende zomer winter weer vrij snel afgelopen is.
Hij is een koning!Harribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:17:
Joshua King... Dat is geen slechte...
I'll see myself out.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
EDIT: "voorassist van De Roon"
[ Voor 18% gewijzigd door Shabbaman op 16-11-2021 22:21 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
nee in een tv serie over een struikroverOPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:19:
Zat die scheidsrechter niet ook in The Hobbit?
.Shabbaman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:20:
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
13:37

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt hij floot FC Mordor - Rivendel (0-3)OPSLAGHOND schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:19:
Zat die scheidsrechter niet ook in The Hobbit?
Tja Depay
Passend toch voor Barca?Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:20:
Dit is de spits van barca. Laat het bezinken

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.