Depay is het ook verleerd zeg.
Nog 900 seconden...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Momenteel wel ja
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ze mogen blij zijn dat er geen publiek zit, anders waren ze onderhand wel getrakteerd op een aardig fluitconcert. Man man man...
Depay niet, dat is wel duidelijk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:21:
Ik wil gewoon naar dat WK toe.
De islam kan uw vrijheid schaden
Een betere weergave van de malaise waarin Barcelona zich bevindt is er niet.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:20:
Dit is de spits van barca. Laat het bezinken
Alhoewel... Luuk de Jong.
Degradatievoetbal.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dit Nederland heeft echt niets te zoeken op het WK, scheelt een hoop wuppies en andere oranje-prullaria
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dan heb je tenminste een rustdag in het kijkschema?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:21:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of een klote snollebollekes reclamehoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:22:
Dit Nederland heeft echt niets te zoeken op het WK, scheelt een hoop wuppies en andere oranje-prullaria
een Spaanse middenmotor, daar lopen geen toppers.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:20:
Dit is de spits van barca. Laat het bezinken
Ronald Koeman is weer vrij toch...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dat word zo een rode kaart voor iemand...
13:37
Nederland kan de spanning niet aan.
Ik niet, lekker thuis blijven en de Nederlandse spelers van Ajax een maandje uit laten rustenDr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:21:
De klapschaatsen waren uitverkocht.hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:23:
Gaan we de laatste 15 minuten Noren schoppen? Man man...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tsjonge, gele kaarten voor Nederlandse spelers. Is het Turpin die fluit?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Neh die pakt de eerste de beste trein weg zodra hij de kans krijgt.Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:23:
Ronald Koeman is weer vrij toch...?
Van Dijk weer geKloppt ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Goede, opeens wil ik toch weer naar het WK. HUP ORANJE!toolkist schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:23:
[...]
Ik niet, lekker thuis blijven en de Nederlandse spelers van Ajax een maandje uit laten rusten
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Ligt zometeen toch. Eerste geel heeft hij al. Nu nog hands in de eigen 16 zonder iemand in de buurt en het feest is compleetNibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:23:
dat word zo een rode kaart voor iemand...
We mogen tot nu toe niet klagen met Turpin..
Nog even 10 minuten hakken en tijdrekken en dan naar huis.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Slechter dan wat er nu loopt is Babel.. überhaupt opnemen in de selectie daarvan is al bizar.Gonadan schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:15:
[...]
Slechter dan wat er nu loopt is er niet, en dan heeft hij tenminste nog een vrolijk hoofd.
Misschien, heel misschien, Depay er af halen?
Noorwegen moet wel een eigen goal maken, anders wint NL nooit!
Ja dat ging de vorige keer ook goed.DirtyBird schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:24:
Nog even 10 minuten hakken en tijdrekken en dan naar huis.
Jinx het nu niet!Harribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:24:
We mogen tot nu toe niet klagen met Turpin..
Die bal neem je toch met een links poot?
Ik wil Nederland op het WK, ook al is dit niet om aan te gluren.
Hij kan dat. En zoals Virgil hem net stond uit te foeteren weet de rest van het team dat ook.ElPaco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:24:
[...]
De Ligt zometeen toch. Eerste geel heeft hij al. Nu nog hands in de eigen 16 zonder iemand in de buurt en het feest is compleet
liever op het WK ernajaapstobbe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:25:
Ik wil Nederland op het WK, ook al is dit niet om aan te gluren.
Prima toch zolang het geoorloofd is?Terranova schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:25:
Echt die Elyunoussi blijft schoppen
Turpin fluit voor alles en dat komt de Noren niet uit
Wat mogen we blij zijn dat Erling Haaland geblesseerd is en niet meedoet.
Zelfs met een geamputeerde voet en een dubbele beenbreuk in het andere been zou hij nog scoren.
Als ik coach van Noorwegen was had ik hem gewoon opgesteld
Zelfs met een geamputeerde voet en een dubbele beenbreuk in het andere been zou hij nog scoren.
Als ik coach van Noorwegen was had ik hem gewoon opgesteld
[ Voor 15% gewijzigd door 964C2 op 16-11-2021 22:27 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hoezo fluit hij voor Nederland, hij is de bal kwijt omdat hij dom te hard zich vast loopt, en dan fluit de scheids voor een overtreding....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zit Luuk de Jong op de bank?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Turpin fluit tot nu toe prima toch? Ik heb niet de indruk dat hij partijdig is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Of Nigel...Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:26:
Zit Luuk de Jong op de bank?
Jaaaaaa ... Kut!
En dan die bal ban Blind, zo'n wippertje wat mislukt. Wat een niveau.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoppa lekker
Partijdig niet maar je moet een wedstrijd ook aanvoelen....Quad schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:27:
BAM! Lekker, klaar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Yes!
Bergwijn!
Ook de enige die redelijk speelde
Bergwijn!
Ook de enige die redelijk speelde
BAM
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Niet jinxen!!!!!!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 16-11-2021 22:27 ]
Eindelijk!
Mooi! Is hem gegund!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mijn stream loopt achter...
Lekker hoor.
Goed gedaan blind
LEKKER INGESCHOTEN!!!!!!
Nu afmaken
Nu afmaken
Die zit er lekker in. Nou 8 minuten ongeveer nog.
Oranje gaat dus naar Qatar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Nou, dat maakt mijn avond weer heeelemaal goed
M'n stream loopt ook een minuut achter
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nog 10 minuten... Geen 2 goals tegen krijgen....
Jouw commentaar nemen we ook maar op de koop toe hé Frankie
Was dat een gebaar tegen mondkapjes of wat?
Toch mooi trouwens, wij ergeren ons nu aan het NL elftal, moet je voorstellen dat je een Noorse supporter bent. Je weet dat je elftal moet winnen om door te gaan en die leggen me toch een slechte pot op de mat, nog veel slechter dan NL.
En terwijl ik dit type gaan we naar Qatar! Dank Bergwijn!
En terwijl ik dit type gaan we naar Qatar! Dank Bergwijn!
Haha louis moet nu 23 kapsalons bestellen!
Nou zijn de kinderen wakker
Ja Bergwijn lekker gebaartjes van de bankzitter van Tottenham
Doet niks fout in ieder gevalDeBaroN schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:28:
Gouden wissel de Roon!
Mooi hebben we tijdens de 10e golf toch nog iets om naar uit te kijken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Louis naar Truus nu: Lekker hè schat?
Idd en als ie partijdig is dan wel iets meer richting Oranje (hij geeft soms wel heel snel de vrije trap mee)Quad schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:27:
Dit topic is gesloten.