Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En voor de volledigheid. Klaassen is goed zichtbaar!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als die knakker nou altijd zo zou spelen dan verstomt mijn kritiek snel.
XXXVI
Vind het ook gewoon een stomme regel. Ik kan iemand een rotschop geven en dan toch geen penalty tegenkrijgen omdat de bal gaat naar iemand die buitenspel staat.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:21:
Depay raakt de bal niet, kan geen buitenspel zijn dan toch?
Slaat nergens op
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
3-0!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Goed zichtbaar gemaakt door KlaassenDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:23:
Was aan het begin een beetje bang dat Depay het in een belangrijke wedstrijd weer eens onzichtbaar zou zijn
Wat maakt dat nou uit. Hij speelt niet goed, simpel. Als jij dat niet wil zien, prima.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:21:
Wat een treurige anti-Wijnaldum reacties weer hier. We staan verdomme 2-0 voor, het gaat prima en dan moeten de heren hier weer hun persoonlijke antipathie uitbraken omdat iemand een verkeerde pass geeft?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
VG mag de formatie ook gaan doen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:23:
Loopt wel aardig vanavond. Toch?
Blind en positiespel is liefdeQuad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:19:
Blind en diepe passing = liefde.
Maar dat is dan ook het enige.
Blind en rugdekking is liefde
Blind en schieten is liefde
Blind en voetbal is liefde
Blind doet niet aan rennen en vliegen.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nee, ze hebben Ayran gedronkengambieter schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:25:
Een Panenka. Zie ik daar schuim op sommige lippen?
Hij had het eea al maanden terug voorspeld, toch?
Op zich, ergens zie je gewoon dat hij veel meer in dienst van hef elftal speelt, hij haalt de bal, verdeelt het spel en wisselt alles en iedereen af.vhal schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:24:
Toch wel mooi, van verguisd naar held in 3 wedstrijden
Het is veel minder egoïstisch dan wat we van hem gewend zijn..
⏩ PVOutput☀️
Ik zou blind een kamer boeken als ik jou was.DeKever schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:25:
[...]
Blind en positiespel is liefde
Blind en rugdekking is liefde
Blind en schieten is liefde
Blind en voetbal is liefde
Blind doet niet aan rennen en vliegen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat doen ze al eeuwen. Niet alsof ze de vorige wedstrijd veel beter waren.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:26:
Nederland speelt goed, maar die Turken vallen me toch een partijtje tegen!!
Remçü112remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:26:
Nederland speelt goed, maar die Turken vallen me toch een partijtje tegen!!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
In de JC Arena of als bondscoach van Turkije?simons schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:25:
Iets zeg me dat die trainer van Turkije er na vanavond niet meer zit
⏩ PVOutput☀️
Phillip is allang gestopt!Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:28:
Speelt Kokcu ook?
Alleen op papierDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:28:
Speelt Kokcu ook?
Alleen met zijn telefoon, op de tribune.Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:28:
Speelt Kokcu ook?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ah jij bent ook van de wc gekomen?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:29:
Ik denk dat we een goede kans maken om te winnen vanavond.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

⏩ PVOutput☀️
Nou ik heb zoiets van dat van Gaal een aantal van de beste mag wisselen voordat ze eraf moeten...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik blijf voorzichtig, maar stilletjes heb ik goede hoop….Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:29:
Of? en!Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:27:
[...]
In de JC Arena of als bondscoach van Turkije?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Als we deze wedstrijd winnen, zijn we zeker van drie punten.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:29:
Alleen als je in Turkije bent.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:30:
Mogen we al toeterend door de straten?
Ik woon in Rotterdam, denk dat ik maar veilig binnen blijf.
Lolremco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:32:
[...]
Ik woon in Rotterdam, denk dat ik maar veilig binnen blijf.
Weg
Maar Turkije is ook wel heel erg slecht.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ze worden steeds slechterHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:34:
Hoe meer ik die TOTO reclame zie, hoe irritanter ik hem vind.
Moet je wel 75% volmaken. Anders krijg je er maar 1,5.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:31:
[...]
Als we deze wedstrijd winnen, zijn we zeker van drie punten.
Hopelijk laat VG hem staan, vond het de vorige keer nogal vreemd om hem juist te wisselen.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:33:
Berghuis lekker aan het strooien hoor
Het maakt uit omdat elke fout van Wijnaldum door altijd dezelfde lieden hier onder een vergrootglas wordt gelegd. Ook al speelt hij de pannen van het dak.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:24:
[...]
Wat maakt dat nou uit. Hij speelt niet goed, simpel. Als jij dat niet wil zien, prima.
En ook al speelt een speler even wat minder, dan hoeft hij er toch niet meteen uit? What the fuck, datzelfde groepje doet net alsof Wijnaldum zich nog zou moeten bewijzen in Oranje. Gerespecteerd speler van Liverpool en PSG, talloze keren belangrijk voor Oranje. Ik vind het te treurig voor woorden dat telkens hetzelfde clubje daar steeds een "wel of geen basisplaats" discussie over meent te moeten starten.
Het is hetzelfde als in het verleden met Van Persie of van Bommel. En dan mag je niet zeggen dat het een clubvoorkeur betreft. Maar een blinde vlek voor spelers met een andere clubcultuur heeft er toch echt alles mee te maken.
Ps.
En dat geldt bijvoorbeeld vandaag ook voor Blind. Ja, hij is niet te snelste maar het is toch ook bezopen daar vandaag een discussie over te starten?
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 07-09-2021 21:37 ]
Wauw
Vond hem misschien buiten Gini de slechte man van de 1e helft? Wellicht helemaal verkeerd gezien, maar vond hem echt vrij pover? Heb hem weinig zien strooien.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:33:
Berghuis lekker aan het strooien hoor
Extra punt voor de snelste ronde?KlaasjeNL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:35:
Moet je wel 75% volmaken. Anders krijg je er maar 1,5.
Huh, interesseert mij niet waar hij speelt toch? , ik zie hem nu hier een paar wedstrijden in Oranje matig spelen.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:35:
[...]
Het maakt uit omdat elke fout van Wijnaldum door altijd dezelfde lieden hier onder een vergrootglas wordt gelegd. Ook al speelt hij de pannen van het dak.
En ook al speelt een speler even wat minder, dan hoeft hij er toch niet meteen uit? What the fuck, datzelfde groepje doet net alsof Wijnaldum zich nog zou moeten bewijzen in Oranje. Gerespecteerd speler van Liverpool en PSG, talloze keren belangrijk voor Oranje. Ik vind het te treurig voor woorden dat telkens hetzelfde clubje daar steeds een "wel of geen basisplaats" discussie over meent te moeten starten.
Het is hetzelfde als in het verleden met Van Persie of van Bommel. En dan mag je niet zeggen dat het een clubvoorkeur betreft. Maar een blinde vlek voor spelers met een andere clubcultuur heeft er toch echt alles mee te maken.
Ik heb hem beter gezien
Het EK spot was wel heerlijk hoor.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:34:
Hoe meer ik die TOTO reclame zie, hoe irritanter ik hem vind.
Naja, onder FdB hebben we ook een handjevol gewonnen, maar met moeite en heel veel energie. Hier zit wel plezier in.M@cer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:34:
Je kan zeggen wat je wil, maar Louis heeft het toch lekker aan de praat gekregen.
Maar Turkije is ook wel heel erg slecht.
⏩ PVOutput☀️
En ik vind het te treurig voor woorden dat je een slechte prestatie niet mag benoemen. Wijnaldum speelt vanavond gewoon niet goed en dat is niet voor het eerst in Oranje. Ook jammer dat je de clubvoorkeurkaart weer trektD-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:35:
[...]
Het maakt uit omdat elke fout van Wijnaldum door altijd dezelfde lieden hier onder een vergrootglas wordt gelegd. Ook al speelt hij de pannen van het dak.

XXXVI
Vond Berghuis eigenlijk eindelijk goed spelen. Heeft een tijdje geduurd, maar hij strooide deze eerste helft met vele mooie passes.Snowdog schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:35:
[...]
Vond hem misschien buiten Gini de slechte man van de 1e helft? Wellicht helemaal verkeerd gezien, maar vond hem echt vrij pover? Heb hem weinig zien strooien.
Eigenlijk scoort iedereen een dikke voldoende op Wijnaldum dus na.
Tomorrow is not today!
Dan heb je het wellicht verkeerd gezien.Snowdog schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:35:
[...]
Vond hem misschien buiten Gini de slechte man van de 1e helft? Wellicht helemaal verkeerd gezien, maar vond hem echt vrij pover? Heb hem weinig zien strooien.
Hij gaf vooral die uitstand passes en ook veel loop acties. Gini was de slechtste op het veld, maar toch nog redelijk.
Adblocker gebruikenHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:37:
[...]
Live content kun je helaas niet skippen..
13:37
Wat speelt die gruwelijk goed
Ja lekkerHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:39:
Hoor ik daar Helene? Die is ook overal bij.
Memphis ook hè. 2 doelpunten en een assist. Belangrijkste man van dit elftal.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:39:
Ik denk wel... Wat als we Klaassen niet hadden gehad zoals vandaag?
Wat speelt die gruwelijk goed
HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:38:
[...]
Dan heb je het wellicht verkeerd gezien.
Hij gaf vooral die uitstand passes en ook veel loop acties. Gini was de slechtste op het veld, maar toch nog redelijk.
Ik zal er iets beter op proberen te letten, het was waarschijnlijk wat minder in het laatste deel. Ik vond hem in het begin vooral niet fantastisch daarna weinig meer op gelet.Sydney08 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:38:
[...]
Vond Berghuis eigenlijk eindelijk goed spelen. Heeft een tijdje geduurd, maar hij strooide deze eerste helft met vele mooie passes.
Eigenlijk scoort iedereen een dikke voldoende op Wijnaldum dus na.
Hoe meer ik bepaalde mensen zie, hoe minder aantrekkelijk ik ze vind. Helene lijkt overal wel te zijn, al twijfel ik of zij dat wel was?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.