Heerlijke combinaties tussen Klaassen en Depay!
Ben jij mijn tweelingbroer?Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:01:
Jaaaaaa hatseflats.
MalaciaHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:01:
[...]
Het is al jaren een probleem, hebben we echt geen talenten die we kunnen opleiden voor die positie?
Knappe goal hoor.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ok Overmars je weet wat je te doen staat!!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bal van Klaassen is in de herhaling nog veel mooier, wat heeft hij gegeten zeg, wat een klasse.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Geen getüuter in de stad hier gelukkig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De tandem Klaasen en Depay is genieten!!!
Waar is Niet doen wout weghorst nu?
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 08-09-2021 10:13 ]
Wat een wereldtopper ook die depay
* Gunner rent het topic weer uit
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens Ronald en Snejjder is daar niets aan de hand.
We spelen bijna on-Nederlands. We spelen met pressie, met passie voorin en rammen de ballen erin. WTF is going on?
.. die gaat nog wel een keertje naar Barcelona!Gunner schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het is stil hier 
Mooie goal
Mooie goal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De bondscoach is geen derderangs prutser meer.Miki schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
We spelen bijna on-Nederlands. We spelen met pressie, met passie voor en rammen de ballen erin. WTF is going on?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
geen frank de boer meer aan het stuurMiki schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
We spelen bijna on-Nederlands. We spelen met pressie, met passie voorin en rammen de ballen erin. WTF is going on?
Haha hoort erbij. Beter dan dat slappe hup Holland hupremco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:03:
Zielig publiek.
was er in zijn periode iemand aan het stuur?
Je kunt zeggen wat je van die Yilmaz vind, maar het is wel een beest wat vecht
Enige die gevaarlijk oogt
Enige die gevaarlijk oogt
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 07-09-2021 21:05 ]
Ik denk serieus dat iemand als hem prima is voor van Gaal. Hij weet hem te prikkelen en geeft hem vertrouwen.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
Bal van Klaassen is in de herhaling nog veel mooier, wat heeft hij gegeten zeg, wat een klasse.
Ik heb sowieso echt helemaal niets met het Oranje-publiek. Met het Turkse publiek eigenlijk ook nietDeruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:04:
[...]
Haha hoort erbij. Beter dan dat slappe hup Holland hup
nee eigenlijk niet neeDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:04:
[...]
was er in zijn periode iemand aan het stuur?
WederopstandingGunner schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
Wel een enorm contrast deze pot tegenover de uitwedstrijd. Toen had Nederland geen kans, nu is het volledig omgedraaid.
@DoeEensGek nee gelukkig niet.
@DoeEensGek nee gelukkig niet.

⏩ PVOutput☀️
Turkije speelt zonder buiten spelers ?
Jij woont aan de overkant?
Als de combinaties lukken fijn om te zien, maar ze mogen het wel volhouden aub. Gefluit hopelijk ook even een tijdje weg, irritant.
Idiocracy: it is real!
Begrijp dat zelf ook nooit. Laat het publiek zien dat ze betrokken zijn is het ook niet goed.Deruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:04:
[...]
Haha hoort erbij. Beter dan dat slappe hup Holland hup
Saai 90 minuten lang zitten is toch niks aan. Je moet een beetje mee doen.
Morgen?nocalimero schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:03:
[...]
.. die gaat nog wel een keertje naar Barcelona!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zit hij wel bij de selectie? Ik heb dat stuk gemist.jaapstobbe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
Waar is wappie wout weghorst nu?
JaHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:07:
[...]
Zit hij wel bij de selectie? Ik heb dat stuk gemist.
⏩ PVOutput☀️
4-4-1-1 als ik net goed zag, heeft verdedigend niet gewerkt.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:05:
Ik ben het eens dat van Gaal veel meer is dan Frank de Boer (en Ronald koeman) , maar die elf spelers in het veld hebben zelf toch ook wel verstand en inzicht? Het is niet dat ze pas nu voor het eerst op een veld staan.
Blind vangt een rennende buitenspeler op gelukkig
Jawel, vooralsnog in de broekzak van Blind.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:05:
Zo goed heeft ie dit seizoen nog niet gespeeld. Heel veel goede en dreigende passesHarribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:09:
Berghuis voetbalt makkelijk.
er is al jaren een gebrek aan echte leiders in het veld. Een speler die dingen aanpast tijdens de wedstrijd wanneer hij ziet dat het niet werkt.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:09:
[...]
Ik ben het eens dat van Gaal veel meer is dan Frank de Boer (en Ronald koeman) , maar die elf spelers in het veld hebben zelf toch ook wel verstand en inzicht? Het is niet dat ze pas nu voor het eerst op een veld staan.
Geeft de bal voor de verandering eens af in de buurt van de 16. En zie...
Ben ik nou de enigste die je een duimpje geeft.

Bijlow heerlijk rustig
ik snap je maar blijkbaar werkt het toch anders in het echt. verwende jongetjes hebben een strenge pappie nodig.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:09:
[...]
De ervaring leert anders. Want toen het misging met van Marwijk was het ook niks met die geweldige ploeg. En na van Gaal in 2014 was het buiten de periode Koeman ook puur drama.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:09:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat was geen goede ingreep van de Vrij, hij moest wel want hij hief de buitenspelval op..
[ Voor 1% gewijzigd door Malfunctions op 07-09-2021 21:14 . Reden: Typo ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Individueel wel maar niet voor de tactiek of rol.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:09:
[...]
De Boer kan dat gewoon niet goed , heeft ook geen gezag.
De Vrij redt tussen 2 Turken die vrij staan. Pffff
Anders liepen ze er met z’n 2 uit..Malfunctions schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:12:
Dat was geen goede ingreep van de Vrij, hij moest wel want hij hoef de buitenspelval op..
Anders gewoon mobiel bellen? 
Of werken die dingen al via de mast?
Of werken die dingen al via de mast?
[ Voor 38% gewijzigd door HollowGamer op 07-09-2021 21:13 ]
Geel is Okay
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 07-09-2021 21:13 ]
In de PL fluiten ze daar alleen maar voor.. behalve bij Arsenal, dan krijg je direct rood.
Oude Depay komt weer naar boven
Wijnaldum weer... kan Gravenberch geen kans krijgen?
Ik vind Wijnaldum nu niet echt schitteren
Rare of verkeerde passen
Rare of verkeerde passen
Toch weer stom balverlies van eerst Wijnaldum en nu weer Memphis. Nergens voor nodig, net als de gele kaart die Wijnaldum nu pakt.
XXXVI
Wijnaldum heeft straks een paar dagen vrij.
⏩ PVOutput☀️
Hij is dat wel vaker, enorm wisselvallig.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:16:
Rare of verkeerde passen
Vandaag ook weer één van de mindereHarribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:16:
Rare of verkeerde passen
zal wel moeten nu hij volgende wedstrijd geschorst is.VDS91 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:15:
Dat was een evenwicht kaart. Overtreding zelf was er geen waaard.
Gravenberch weigert te verdedigen en overmatig te zweten , liever nietVDS91 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:15:
Wijnaldum nu ook nog geel
Ja die is beter dan WijnaldumVDS91 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:15:

Wat een uitvak, bah bah.
Depay begint weer iets teveel in zichzelf te geloven, gewoon spelen in dienst van het team! Wilt veel te vaak de show stelen en de grote man zijn.
Wijnaldum is echt onze zwakste schakel. Zo traag en elke keer paniek als hij de bal heeft. Snel wisselen en hopelijk krijgt Gravenberch het snel op de heupen. Mag in ieder geval aan de bak omdat Wijnaldum gelukkig geschorst is de volgende wedstrijd.
Tomorrow is not today!
Nee want dan heb je de Roon, anders komt de spelersraad in opstand.Sempy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
zal wel moeten nu hij volgende wedstrijd geschorst is.
Potdikke Wijnaldum.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 07-09-2021 21:18 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij ziet er eerder vermoeid uit.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
Depay begint weer iets teveel in zichzelf te geloven, gewoon spelen in dienst van het team! Wilt veel te vaak de show stelen en de grote man zijn.
Durven ze denk ik niet onder van Gaal.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
Nee want dan heb je de Roon, anders komt de spelersraad in opstand.
FantastischSempy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:18:
geweldige pass van blind zeg
Je denkt dat van Gaal hier iets om geeft?Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
Ik weet niet of je Wijnaldum ziet spelen maar veel minder kan het vanavond niet hoorMontaner schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
Ja die is beter dan Wijnaldum![]()
Wat een uitvak, bah bah.
XXXVI
Ik weet niet of je Wijnaldum ziet spelen maar veel minder kan het vanavond niet hoorMontaner schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
Ja die is beter dan Wijnaldum![]()
Wat een uitvak, bah bah.
/edit
De Roon is in potentie nog slechter
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2021 21:19 ]
XXXVI
Blind en diepe passing = liefde.
Maar dat is dan ook het enige.
⏩ PVOutput☀️
Precies, wat denkt die gek wel om zo'n bal perfect in de loop mee te geven..DeKever schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:18:
Wat een slechte bal van Blind weer.
Van Persie had die pass van Blind gewoon binnengekopt. Slecht zeg.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja, als het een groep mindere spelers zijn dan snap ik het en dan is het ook knap hoe top trainers hier soms meer uithalen dan eigenlijk kan. Maar een gedeelte van deze groep speelt wereldtop, verbreekt records aan transfersommen. Sommige hebben zelfs de grootste prijzen behaald. We hebben een zeer goede lichting. Die moeten toch gewoon kunnen kwalificeren...Grindtegel schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:11:
[...]
ik snap je maar blijkbaar werkt het toch anders in het echt. verwende jongetjes hebben een strenge pappie nodig.
Blijkbaar heb jij gelijk en hebben ze een hele strenge vaderfiguur nodig.
Dan zou je wat vaker moeten kijken. Zijn positionering, zijn aansturing en ook zijn inspeelpass zijn van een ongekend hoog niveau.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:19:
Blind en diepe passing = liefde.
Tomorrow is not today!
De Roon de geliefde schoonzoon...Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:17:
[...]
25x balverlies tegen Noorwegen......Sydney08 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:20:
[...]
Dan zou je wat vaker moeten kijken. Zijn positionering, zijn aansturing en ook zijn inspeelpass zijn van een ongekend hoog niveau.
Hoe durft die Blind te bestaan zeg!!11
Tot een tijdje terug ja. Ik heb lang volgehouden dat Blind enorm belangrijk is, maar het wordt steeds moeilijker om 'm op die positie te behouden.Sydney08 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:20:
[...]
Dan zou je wat vaker moeten kijken. Zijn positionering, zijn aansturing en ook zijn inspeelpass zijn van een ongekend hoog niveau.
⏩ PVOutput☀️
Depay raakt de bal niet, kan geen buitenspel zijn dan toch?
[ Voor 54% gewijzigd door Agent47 op 07-09-2021 21:21 ]
Wat een treurige anti-Wijnaldum reacties weer hier. We staan verdomme 2-0 voor, het gaat prima en dan moeten de heren hier weer hun persoonlijke antipathie uitbraken omdat iemand een verkeerde pass geeft?
Die nummer 4 van Turkije is ook echt enorm gezakt, zo'n groot talent maar vaak stomme fouten zoals bij LEI.
Nee, het was Blind z'n schuld.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:21:
Depay raakt de bal niet, kan geen buitenspel zijn dan toch?
Ondanks dat het buitenspel was, is het toch gewoon een overtreding? Want er was nog niet gefloten
Ah, Panenka
Ah, Panenka
[ Voor 9% gewijzigd door Nibbz op 07-09-2021 21:22 ]
13:37
Gaat lekker dit
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
TOET TOET TOET TOET TOET
Dit topic is gesloten.