Ah ja, dan toch goed begrepen, maar aangezien hij er vast 3 gaat inschieten vanavond wordt het flink toeteren waarschijnlijk. Blijft toch zijn specialiteitHarribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:16:
[...]
Uitjouwen. Zo van boeeeee.
Als tegenstander het veld op komt en zo.
In Turkije fluiten ze dan
Is een beetje afhankelijk van waar je woont in Nederland denk ik
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja wij Groningers zijn onbegrijpelijk volk.Bossie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:18:
[...]
Is een beetje afhankelijk van waar je woont in Nederland denk ik
Dat wil je eigenlijk zeggen he!
Allee,.... focus op de mats
Die Tom Egbers is toch al jaren passé?
Lekker Andere Tijden Sport doen, maar alsjeblieft nooit meer live televisie!
Lekker Andere Tijden Sport doen, maar alsjeblieft nooit meer live televisie!
Dit word een win/win wedstrijd.
Mochten we winnen dan gaan we waarschijnlijk naar het WK, mochten we verliezen dan gaan we waarschijnlijk niet naar dat ruk WK in Qatar.
Mochten we winnen dan gaan we waarschijnlijk naar het WK, mochten we verliezen dan gaan we waarschijnlijk niet naar dat ruk WK in Qatar.
We gaan winnen, minimaal 2-0. maar verwacht gewoon een repeat van Montenegro. Dit wordt gewoon 4-0.Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:27:
En een gelijkspel dan?Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:27:
Haha wat loopt het weer lekker aan de NOS tafel.
Tom is geen topper maar probeert het wel. Heb je die dikke pad Van der Vaart die een beetje bijdehand a la va Gaal gaat doen. En dan heb je nog pi-air die bij gods gratie een vrije trap heeft binnengeschoten en dat was het…
Arme tom
Tom is geen topper maar probeert het wel. Heb je die dikke pad Van der Vaart die een beetje bijdehand a la va Gaal gaat doen. En dan heb je nog pi-air die bij gods gratie een vrije trap heeft binnengeschoten en dat was het…
Arme tom
Zo'n saaie gast die Tom, wat een geluk dat VDV daar zit tegenwoordig.
Zie geen vdv, zie nu Liefs Etos...
Net ingeschakeld moet ik erbij zeggen
Net ingeschakeld moet ik erbij zeggen
Kunnen ze het niet gewoon aan Ziggo geven en dan Gullit etc er een beetje omheen lullen.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:31:
Zo'n saaie gast die Tom, wat een geluk dat VDV daar zit tegenwoordig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het ligt toch echt wel aan Tom zelf, hij stelt vaak gesloten vragen, hetzelfde dat al 5x gevraagd is of kijkt VDV/Pi-Air vragend aan.Deruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:29:
Haha wat loopt het weer lekker aan de NOS tafel.
Arme tom
Tevens kan Tom ook niet spontaan iets zeggen (bedoel zonder dat scherm), kijk naar iemand als Genee en Wytse die dat wel kunnen en dan een gesprek draaiend kunnen houden.
De hele NOS crew mag voor mij wel vervangen worden, dan kijk ik liever naar de Belg.
Tom zit er vanwege zijn aaibaarheid
Die andere is inderdaad veel beter
Die andere is inderdaad veel beter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja ik val zelf ook in herhaling, maar Tom Egberts moet dit niet meer doen. De doorstroom is wat mager bij de NOS. Arno Vermeulen vond afgelopen zondag bij Studio Voetbal de uitzendingen van Ziggo met de F1 maar polonaise journalistiek.
Ja dat klopt soms wel, maar kijkt wel een stuk aangenamer dan die stroeve gesprekken
In studio voetbal hadden ze een rake analyse dat het middenveld gewoon niet klopt op deze manier. Ze gaan allemaal rondzwerven doordat Klaassen en Wijnaldum dezelfde types zijn. Frenkie moet dan wel de controleur zijn en komt in de aanval totaal niet aan bod. Iets wat wel zijn sterke punt is. Eens kijken of dat nu hopelijk beter gaat.
Ja dat klopt soms wel, maar kijkt wel een stuk aangenamer dan die stroeve gesprekken
In studio voetbal hadden ze een rake analyse dat het middenveld gewoon niet klopt op deze manier. Ze gaan allemaal rondzwerven doordat Klaassen en Wijnaldum dezelfde types zijn. Frenkie moet dan wel de controleur zijn en komt in de aanval totaal niet aan bod. Iets wat wel zijn sterke punt is. Eens kijken of dat nu hopelijk beter gaat.
Jaaa ze zingen allemaal mee!!
Man, eindelijk
Man, eindelijk
Toch hè. Die Wijnaldum kan ook niet afmaken. Paar jaar terug hadden we veel meer scorende middenvelders
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hopeloos uit vorm dit seizoen. Maar Malacia is ook niet betrouwbaar, dat bleek wel tijdens de vorige wedstrijd. Wie had jij liever willen zien? Ake?Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:16:
Weer blind, zucht.
XXXVI
Snap het aan de ene kant wel hoor, qua ervaring. Ben alleen bang dat hij er uit gelopen gaat worden. Malacia is nog wat wild inderdaad.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:44:
[...]
Hopeloos uit vorm dit seizoen. Maar Malacia is ook niet betrouwbaar, dat bleek wel tijdens de vorige wedstrijd. Wie had jij liever willen zien? Ake?
Z'n gouden pik toch.
Was fijn te horen het volkslied, in zo'n vol stadion is het toch genieten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo dan wat een aanval!
holy shit man! wat een aanval!
13:37
- tweakduke
Klaassen in de eerste minuut

TOET TOET TOET
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
BAM
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wauw wauw wauw! Davey Davey!
⏩ PVOutput☀️
De tering, das een heerlijke start, achter het beentje langs!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha dwars dür de verdediging heen!
Klaassen nu wisselen. De 1-0 is gemaakt
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 07-09-2021 20:48 ]
Ondanks dat ik Feyenoorder ben. Klaassen staat altijd goed.
- tweakduke
In veel opzichten een goede aanval met tempo en bijvoorbeeld Memphis die de bal goed controleert in de zestien. Nou hopelijk meer van dit
Echt bizar hoe vrij hij stond. 10 seconden lang gewoon niemand in de buurt!
Phillip is een Duitser.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wacht even, hebben ze voor veldbestormers nu een ring van doeken gelegd?
⏩ PVOutput☀️
Arena had toch ook altijd een gracht..?Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:48:
Pfffff, Virgil... Tijdens het EK was ik ervan overtuigd dat we hem in het centrum misten en anders een stuk beter hadden gestaan. Maar nu weer zo'n slordige pass door het centrum en vorige week ook al erg matig.
Achja die moeder pleurt gewoon dat kind in de gracht
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nee hoor, ze gaan echt geen stadium aanpassen omdat een kind het zo nodig vond een handtekening te vragen. Waar die moeder was of waarom ze haar kind is vergeten op te voeden, vraagt niemand.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:48:
Tot een tijdje terug wel, nu hebben ze daar aan weerszijden een paar rijen stoelen gefixt.
⏩ PVOutput☀️
Klinkt als een uitstekende opvoedingsimons schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:50:
[...]
Achja die moeder pleurt gewoon dat kind in de gracht
Geef hem nog even de tijd, zijn vertrouwen heeft ook wel een deuk gekregen na die lange blessure.KlaasjeNL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:49:
Pfffff, Virgil... Tijdens het EK was ik ervan overtuigd dat we hem in het centrum misten en anders een stuk beter hadden gestaan. Maar nu weer zo'n slordige pass door het centrum en vorige week ook al erg matig.
Same here. Ik vind Blind dit seizoen heel slecht, zowel bij Ajax als in Oranje. De alternatieven zijn helaas ook nog geen zekerheidjes.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:45:
[...]
Snap het aan de ene kant wel hoor, qua ervaring. Ben alleen bang dat hij er uit gelopen gaat worden. Malacia is nog wat wild inderdaad.
XXXVI
Mooie bal van Bijlow! Cilissen had hem echt uit getrapt
Wel fijn dat het commentaar nu wel synchroon loopt.
Die Dumfries maakt ook wel dat je verder naar voren kan spelen.
Lekkere pass van Berghuis.
Lekkere pass van Berghuis.
Ik ben laat. 
Maar zo te zien heeft Klaassen weer gedaan wat hij doet. Misschien was dat wel het probleem op het EK. Niemand die even de eerste kon maken.
Maar zo te zien heeft Klaassen weer gedaan wat hij doet. Misschien was dat wel het probleem op het EK. Niemand die even de eerste kon maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alsof dat het grootste probleem was met het commentaar...Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:54:
Wel fijn dat het commentaar nu wel synchroon loopt.

Ik dacht dat ie eruit ging, maar dat leek door de slechte beeldkwaliteit van de tv stream te komen.Nibbz schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:54:
Mooie bal van Bijlow! Cilissen had hem echt uit getrapt
En weer goed gezien van Berghuis, ik denk dat deze potten een hele goede motivator zijn voor 'm de rest van het seizoen.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat hij gewoon op is en een langere vakantie nodig had.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:54:
[...]
Same here. Ik vind Blind dit seizoen heel slecht, zowel bij Ajax als in Oranje. De alternatieven zijn helaas ook nog geen zekerheidjes.
Zou hem een tijdje op vakantie sturen
Zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het bijzonder irritant dat bij de Jong constant zijn voornaam erbij genoemd moet worden. Voor zover ik weet is het de enige de Jong in het veld.
Blijf het vreemd vinden dat je als Nederlandse Turk het NL-elftal gaat uitfluiten, wat doe je dan hier.. maar goed dat is schijnbaar weer racistisch.
Ja het is geen God ofso, zo wordt hij nog wel gezien volgens mij.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:56:
Zal misschien aan mij liggen, maar ik vind het bijzonder irritant dat bij de Jong constant zijn voornaam erbij genoemd moet worden. Voor zover ik weet is het de enige de Jong in het veld.
Wel mooi hoe Depay zich laat zakken en Klaassen slim loopt. Ook Bergwijn valt me niet tegen
XXXVI
Tsjonge jonge die Blind
Ze hebben duidelijk geoefend op de passing. Strakker, harder en komen veelal aan.
En het spel is minder slap dan vorige potten, gelijk erop en, als het kan, erover.
En het spel is minder slap dan vorige potten, gelijk erop en, als het kan, erover.
⏩ PVOutput☀️
Blind kan echt niet meer. Wordt minder en minder.
Man man, die wordt ook gigantisch onder de vergrootglas gelegd... Wijnaldum en Depay hebben elke wedstrijd 10 van dit soort verkeerde aannames.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:58:
Tsjonge jonge die Blind
Zo dan
Die mag iig op doel.
En de volgende gaat er dan in..
En de volgende gaat er dan in..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Klaassen weer. Wat een bal. Wat een speler.
TOET TOET TOET TOET
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Jaaaaaa hatseflats.
⏩ PVOutput☀️
BAM BAM
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wat heeft Louis daar in de thee gedaan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is al jaren een probleem, hebben we echt geen talenten die we kunnen opleiden voor die positie?remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:59:
Blind kan echt niet meer. Wordt minder en minder.
- tweakduke
Het loopt allemaal stukken beter dit hebben we al enige tijd niet gezien. Fijn dit
Ja maar die kunnen nog lopen. Hij kan niet meer lopen.VDS91 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:00:
[...]
Man man, die wordt ook gigantisch onder de vergrootglas gelegd... Wijnaldum en Depay hebben elke wedstrijd 10 van dit soort verkeerde aannames.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
Goed doelpunt, tandem Klaassen en Depay is vanavond succesvol
XXXVI
Barca moet Klaassen halen zo te zien.. samen met Memphis lekker tikki taka spelen
Maar zo gaan we straks nog echt naar Qatar.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.