"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Stoppen met achterover leunen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik zou zeggen, ga weer wegTerranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:43:
Pfft, ik mis een keertje een helftje
Die is sowieso een verademing t.o.v. andere analisten. Zondag weer eens rondo gekeken, die Waterreus is echt stukken minder.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:41:
Van der vaart heeft wel gelijk. Ga zo door.
Stoppen met achterover leunen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, de lat ligt ook zeer laag als je Rondo erbij haaltHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:43:
[...]
Die is sowieso een verademing t.o.v. andere analisten. Zondag weer eens rondo gekeken, die Waterreus is echt stukken minder.
Ik had toch stiekem wel wat hoop door de nieuwe presentator/opzet, maar langer dan 20min. heb ik het niet volgehouden.Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:44:
[...]
Nou, de lat ligt ook zeer laag als je Rondo erbij haalt
Zie dan liever Weghorst, kijken of die hiermee ook kan renderen
Wout Weghorst zien we niet meer?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:44:
Maar het lijkt wel alsof van Gaal een duidelijk strategisch plan heeft en zijn spelers selecteert op basis van effectiviteit tegen die tegenstander. Waanzin zeg ik je. Je moet gewoon een team neerzetten en hier altijd aan blijven vasthouden, maakt niet uit hoe dramatisch het is.
Weg
Andere presentator is een begin, maar ze zitten vast aan de contracten van de huidige analisten.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:46:
[...]
Ik had toch stiekem wel wat hoop door de nieuwe presentator/opzet, maar langer dan 20min. heb ik het niet volgehouden.
Die moeten ook nog weg.
Bij Dortmund is er te veel betaald voor hem, maar slecht is hij ook weer niet.Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:46:
Hoop niet dat Malen er straks in komt. Laat die eerst eens bij Dortmund presteren.
Zie dan liever Weghorst, kijken of die hiermee ook kan renderen
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 07-09-2021 21:47 ]
Negeer je nu bewust het feit dat er door een select clubje ALTIJD om een wissel voor Wijnaldum gepleit wordt? Jezus man, twee verkeerde ballen en Gravenberch zou er al in moeten volgens datzelfde clubje.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:38:
[...]
En ik vind het te treurig voor woorden dat je een slechte prestatie niet mag benoemen. Wijnaldum speelt vanavond gewoon niet goed en dat is niet voor het eerst in Oranje. Ook jammer dat je de clubvoorkeurkaart weer trekt
Hou die clubkaart gewoon op zak, dat voegt niks toe aan de discussie.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 21:51 ]
[ Voor 10% gewijzigd door gekkie op 07-09-2021 21:48 ]
Ik hoop het, anders had ik nog even gewacht met wisselen.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:48:
Frenkie pijntjes?
Altijd maar Malen minuten geven is gewoon niet slim.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:47:
[...]
Bij Dortmund is er te veel betaald voor hem, maar slecht is hij ook weer niet.
Stel hij komt op de bank terecht bij Dortmund, ga je hem dan nog steeds kansen geven in Oranje?
Dat is echt triest inderdaad. Ik merk sowieso dat Memphis en Wijnaldum de gun factor niet echt hebben bij een bepaalde mensen. Elke foutje van die twee wordt zwaar overdreven bekritiseerd. Volgens mij was dat vroeger ook zo bij Seedorf.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:21:
Wat een treurige anti-Wijnaldum reacties weer hier. We staan verdomme 2-0 voor, het gaat prima en dan moeten de heren hier weer hun persoonlijke antipathie uitbraken omdat iemand een verkeerde pass geeft?
Bergwijn speelt toch ook gewoon?Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:49:
[...]
Altijd maar Malen minuten geven is gewoon niet slim.
Stel hij komt op de bank terecht bij Dortmund, ga je hem dan nog steeds kansen geven in Oranje?
Vind dat bank verhaal niet altijd waar, Hazard speelt voor België ook altijd beter dan voor RM.
Dat komt denk ik omdat door de media beide zo gehyped worden maar ze het bij Oranje vaak niet laten zien. Vooral Wijnaldum niet.Xavi94 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:50:
[...]
Dat is echt triest inderdaad. Ik merk sowieso dat Memphis en Wijnaldum de gun factor niet echt hebben bij een bepaalde mensen. Elke foutje van die twee wordt zwaar overdreven bekritiseerd. Volgens mij was dat vroeger ook zo bij Seedorf.
Je vergeet MalenXavi94 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:50:
[...]
Dat is echt triest inderdaad. Ik merk sowieso dat Memphis en Wijnaldum de gun factor niet echt hebben bij een bepaalde mensen. Elke foutje van die twee wordt zwaar overdreven bekritiseerd. Volgens mij was dat vroeger ook zo bij Seedorf.
Het is ook vooral omdat beiden een prominente rol hebben/krijgen. Eentje is de aanvoerder en de ander is de "sterspeler". Iets met hoge bomen?Deadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:51:
[...]
Dat komt denk ik omdat door de media beide zo gehyped worden maar ze het bij Oranje vaak niet laten zien. Vooral Wijnaldum niet.
Ook de schuld van Wijnaldum trouwens
Typische Memphis actie weer. Wilt te vaak de show stelen.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:52:
Memphis kon die bal gewoon spelen op blind
Net dat ene stapje te veel willen idd.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:53:
[...]
Typische Memphis actie weer. Wilt te vaak de show stelen.
Tot nu toe lukt dat aardigremco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:53:
[...]
Typische Memphis actie weer. Wilt te vaak de show stelen.
Nu krijgt hij ook weer bal, moet hij schieten, gaat ie hem afgeven. Het is nu geen doorpakker deze wedstrijden, net allemaal te laf en te sloom
Precies dat. Was met Seedorf niet anders. Al had of kreeg die geen prominente rol, maar nam hij die rol in een elftal met spelers die beter en bepalender waren dan hij.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:52:
[...]
Het is ook vooral omdat beiden een prominente rol hebben/krijgen. Eentje is de aanvoerder en de ander is de "sterspeler". Iets met hoge bomen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ho wacht, mijn sarcasme meter gaat kapot!Deruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:53:
Bah walgelijke poging van Blind
Ook de schuld van Wijnaldum trouwens
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En als het om de knikkers gaat plotseling van systeem wisselen om de tegenstanders zand in de ogen te strooien. Daar horen ook gehakkelde halve waarheden gedurende persconferenties bij.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:44:
Maar het lijkt wel alsof van Gaal een duidelijk strategisch plan heeft en zijn spelers selecteert op basis van effectiviteit tegen die tegenstander. Waanzin zeg ik je. Je moet gewoon een team neerzetten en hier altijd aan blijven vasthouden, maakt niet uit hoe dramatisch het is.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Bijlow, echt fijn dat we tot nu toe een degelijke keeper hebben
Wijnaldum speelt al een tijd erg ondermaats met de eerste helft van net als dieptepunt. Hoop ook dat hij er weer 2 inschiet en zich positief laat zien. Vorige week scoorde hij en dat camoufleerde zijn slechte spel enorm. Hij kan of kon echt veel beter dan de laatste tijd.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:47:
[...]
Negeer je nu bewust het feit dat er door een select clubje ALTIJD om een wissel voor Wijnaldum gepleit wordt? Jezus man, twee verkeerde ballen en Gravenberch zou er al in moeten volgens datzelfde clubje.
En ik trek de clubvoorkeurkaart omdat het gewoon zo is, niet bewust maar wel onbewust. En ik zie het soms ook bij spelers van andere clubs hoor.
Tomorrow is not today!
Kunnen we ze ook niet weghalen nu met de VAR?
Daarom is De Jong ook de echte sterspeler van dit elftal. Maar dit mogelijk hopelijk niet fout gaat.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:55:
Geen idee of jullie het ook zo zien, maar de Jong is weg en het middenveld ligt open?
Maar als het zo doorgaat zet ik em weer uit, zodat de rest hier een leuke 2e helft te zien krijgt
Seedorf had vooral last naderhand van die gemiste penalty tegen (als ik me niet vergis) ook Turkije. Daarna werd hij een beetje de kop van jut.Xavi94 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:50:
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Daarvoor is toch juist van Gaal aangesteld? Om dat juist te voorkomen.tweakduke schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:55:
Ik verwacht eigenlijk niet veel van de tweede helft. Zorgen dat we niet te gemakkelijk worden en dadelijk eens wat wissels doen.
Beter dan Seedorf zou ik niet zeggen.KlaasjeNL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:54:
[...]
Precies dat. Was met Seedorf niet anders. Al had of kreeg die geen prominente rol, maar nam hij die rol in een elftal met spelers die beter en bepalender waren dan hij.
Seedorf wist zich niet te schikken in de rol waarin men hem wilde hebben.
Seedorf was een van de beste spelers op de Europese velden, en ik vind nog steeds dat men het team rondom hem had moeten bouwen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 21:57 ]
Nice! Je hebt eindelijk nieuwe smaakjes. Ook een paar gemaakt met witroodwit roodwit en roodwitroodwitwroodwitroodwitrood(hoeveel strepen PSV ook heeft)?
Dan kun je gewoon zeggen: "goh, het gaat minder met hem" en het daarbij laten. Het elftal draait ook gewoon prima.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:54:
Ja maar Wijnaldum speelt nu ook gewoon niet geweldig toch?
Maar hier worden er gelijk persoonlijke conclusies getrokken, door lieden die dat ook al doen als Wijnaldum wél goed speelt.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Andere keeper, nee geintje.rik86 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Je vraagt je wel af hoe t kan dat je de vorige wedstrijd met 4-2 verloren hebt…
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Irriteren964C2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Begrijp niet waarom hier tientallen auto's met vlaggen van Turkije luid toeterend door de straat rijden........
nee hoor , frank de boerrik86 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
en een ontketende yilmaz
Bij jou? Zo afgelegen?964C2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Begrijp niet waarom hier tientallen auto's met vlaggen van Turkije luid toeterend door de straat rijden........
⏩ PVOutput☀️
Bruiloft?964C2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Provocatie964C2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Weg
Heb je die opstelling van toen gezien?rik86 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Jij doet telkens precies hetzelfde. Als er ook maar 1 iemand een soort van negatieve opmerking over Wijnaldum maakt dan schiet je gelijk al weer in de verdedigingsmodus.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
[...]
Dan kun je gewoon zeggen: "goh, het gaat minder met hem" en het daarbij laten. Het elftal draait ook gewoon prima.
Maar hier worden er gelijk persoonlijke conclusies getrokken, door lieden die dat ook al doen als Wijnaldum wél goed speelt.
Bovendien is het niet gaat minder met hem, hij haalt z'n normale Oranje niveau en dat zegt al genoeg...
[ Voor 28% gewijzigd door Agent47 op 07-09-2021 22:00 ]
Het idee van Frank was ook hem combineren met een andere speler, zoals een nummer 10.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
Tja Depay wordt nu eindelijk bediend vanuit de flanken en het middenveld. Want onder de Boer was het zo duidelijk dat dit niet gebeurde en hij het grotendeels zelf moest doen. En dat ging dus voor geen meter. Je moet hem gewoon het laatste stukje laten doen en dan schopt Depay die bal er ook wel in.
Verder was Frank enorm verdedigend en is hij niet voor niets mislukt overal behalve Ajax.
't is ook nummer 15 die 'm krijgtAgent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:00:
Die nummer 5 had al geel toch!
Twente komt eraan!
FrüstratiesNew Yorker schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:00:
Frustraties?
Het is altijd dezelfde die m verdedigd. Wees nou eens objectief, die gast speelt vaak ondermaats en dan is het logisch dat er om een ander wordt geroepen.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:47:
[...]
Negeer je nu bewust het feit dat er door een select clubje ALTIJD om een wissel voor Wijnaldum gepleit wordt? Jezus man, twee verkeerde ballen en Gravenberch zou er al in moeten volgens datzelfde clubje.
[mbr]Hou die clubkaart gewoon op zak, dat voegt niks toe aan de discussie.[/]
Als ie presteert, zoals Memphis vanavond, dan houdt de kritiek snel op. Want Memphis speelt vanavond in het belang van het team en dat levert veel op. En dan zijn de anti Memphis adepten zoals ik snel stil, petje af voor m vanavond
XXXVI
Die had ik al met het EK, je bent laat, of Oranje scoorde te weinig.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:57:
[...]
Nice! Je hebt eindelijk nieuwe smaakjes. Ook een paar gemaakt met witroodwit roodwit en roodwitroodwitwroodwitroodwitrood(hoeveel strepen PSV ook heeft)?
Met rood-wit ben je wel redelijk neutraal, de top-3 heeft allemaal rood-wit in verschillende vlakken.
Of, als het dus terechte kritiek is, laat JIJ het een keer gaan?D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
[...]
Dan kun je gewoon zeggen: "goh, het gaat minder met hem" en het daarbij laten. Het elftal draait ook gewoon prima.
Of ik zat in de kroegMaarten_E schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:02:
[...]
Die had ik al met het EK, je bent laat, of Oranje scoorde te weinig.
Met rood-wit ben je wel redelijk neutraal, de top-3 heeft allemaal rood-wit in verschillende vlakken.
Maar goed bezig!
De Roon en 5-3-2 gedoe terwijl dat helemaal niet uit de verf kwam. Dan is een wedstrijd als deze heel fijn na die periode.
4-2-3-1 met onder andere Krul, Tete, Wijndal, de Roon. Echt een gigantisch verschil met vandaag.
Ja dan laat je hun toch?D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:58:
[...]
De ervaring is hier wel dat dat zich vanzelf selecteert. Niet teveel aandacht aan geven. En zeker niet te serieus nemen. Ze mogen dat vinden.
Ik roep ook domme dingen, heeeeel soms he
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-09-2021 22:04 ]
Ik ben vooral al blij dat de Roon geen basisspeler meer isremco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:04:
[...]
4-2-3-1 met onder andere Krul, Tete, Wijndal, de Roon. Echt een gigantisch verschil met vandaag.
Met name over VeltmanHarribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:04:
[...]
Ja dan laat je hun toch?
De ervaring is hier wel dat dat zich vanzelf selecteert. Niet teveel aandacht aan geven. En zeker niet te serieus nemen. Ze mogen dat vinden.
Ik roep ook domme dingen, heeeeel soms he
Je hebt toch altijd meer wisselspelers dan je mag wisselenDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:02:
Malen en Till. Waarom zitten de andere spelers er nog
Maar welke spelers had je dan graag gezien??
⏩ PVOutput☀️
Malacia, en WeghorstST10©DE schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:05:
[...]
Je hebt toch altijd meer wisselspelers dan je mag wisselen![]()
Maar welke spelers had je dan graag gezien??
Dan zou ik nog eerder zeggen, gun Rensch z'n debuut. Zit eindelijk op de bank na 2x tribune
Dit topic is gesloten.