Laten we gewoon de aanstellingen van Blind en F. de Boer vergeten. Deze zijn nooit gebeurd, onze KNVB weet echt wel beter.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:05:
[...]
Ik ben vooral al blij dat de Roon geen basisspeler meer is
Ipv Blind en Depay?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat is die Berghuis lekker voorzetten aan het geven.
Blind en Bergwijn.
Voor Malacia is dit denk ik toch een goed moment om meer ervaring op te doen. En van de 2 spitsen op de bank is Weghorst de enige die het goed doet bij zijn club.
Dus het zou geen verkeerd moment zijn om te kijken of die in deze tactiek en opstelling ook kan renderen
Nah laat Timber, Rensch, en Gravenberch maar lekker bankzitten zodat ze komend weekend fit zijn.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:06:
[...]
Dan zou ik nog eerder zeggen, gun Rensch z'n debuut. Zit eindelijk op de bank na 2x tribune
Nou in-der-daad.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:05:
[...]
Ik ben vooral al blij dat de Roon geen basisspeler meer is
Yilmaz gaat eraf.
Ik snap dat de Turken dat niet leuk vinden. Ik vind hem de beste speler bij de Turken, aanvallend gezien.
Gelukkig verdedigden wij nu beter
Ik dacht eerst ons publiek, maar het was tegen de coach zei de commentator.New Yorker schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:08:
Turken fluiten yılmaz weg?
Leek eerder protest tegen het wisselen.New Yorker schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:08:
Turken fluiten yılmaz weg?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gravenberch mag mee gaan doen.
⏩ PVOutput☀️
En dan te bedenken dat ik voor het EK nog supertrots was op de prestatie van het Turks elftal. Senol Gunes is niet hip with the times. Kerem die als de Turkse Ribery is bestempeld komt er pas vanaf de 65e minuut op het veld.
#gunesmetpensioen
#gunesmetpensioen
Als Til geblesseerd is dan is dat een hard gelag voor Feyenoord.
XXXVI
Zo hehe, eindelijk Gravenberch
Edit: En Rensch, Van Gaal leest mee
Edit: En Rensch, Van Gaal leest mee
[ Voor 41% gewijzigd door Terranova op 07-09-2021 22:11 ]
Gelagephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:10:
Als Til geblesseerd is dan is dat een hard gelach voor Feyenoord.
Lachen doen ze ergens anders dan
Eerder gelag, lachen zullen ze niet in Rotterdam-Zuid denk ik.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:10:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat mag je nog steeds wel zijn lijkt me. Ze lijken alleen in een hele mindere flow te zitten, komt een moment dat ze eruit komen.nwnc schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:10:
En dan te bedenken dat ik voor het EK nog supertrots was op de prestatie van het Turks elftal. Senol Gunes is niet hip with the times. Kerem die als de Turkse Ribery is bestempeld komt er pas vanaf de 65e minuut op het veld.
#gunesmetpensioen
⏩ PVOutput☀️
Daar zijn de meningen over verdeeld...Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:10:
Zo hehe, eindelijk Gravenberch
Maar nu is het mi in ieder geval veilig om hem te brengen. Ook goed dat hij de ervaring op doet
Hij is inderdaad enorm belangrijk, maar zo te zien gaat het wel weer.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:10:
Berghuis vertoond Robben trekjes.
Bijlow loopt ook lastig.
⏩ PVOutput☀️
I stand corrected; ik vermoed de autocorrect maar in een vlaag van verstandsverbijstering kan het ook gewoon mijn fout zijn
Anyway laten we hopen dat het meevalt. Altijd irritant als spelers geblesseerd raken, helemaal door interland voetbal.
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2021 22:13 ]
XXXVI
Er staat geen genie op het veld. Een creatief brein dat het elftal bij de hand neemt. Ik zie wel potentiële kandidaten maar die zijn nog niet in zicht bij #senolgunesmetpensioen.Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:11:
[...]
Dat mag je nog steeds wel zijn lijkt me. Ze lijken alleen in een hele mindere flow te zitten, komt een moment dat ze eruit komen.
Nee hoor, ik ken je clubvoorkeur. Je bedoelde gelachephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:13:
[...]
I stand corrected; ik vermoed de autocorrect maar in een vlaag van verstandsverbijstering kan het ook gewoon mijn fout zijn
Anyway laten we hopen dat het meevalt.
Nee, want dit grenst aan trollen. Het is erg vermoeiend als je op een voetbalforum moet gaan bewijzen dat een speler van PSG/Liverpool met talloze goals en assist in Oranje een waardig Oranje speler zou zijn. Dan klopt er iets niet.
Waarom nu al wisselen?
Je ka er toch beter wat achter de hand hebben?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het is meer spelen met de punt naar voren i.p.v. naar achteren. Al doet Klaassen het echt enorm goed.Mark31 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:12:
Klaassen>>De Roon
Rensch... Goede speler vind ik die nog beter kan worden
Bij 4-0? Kom op heynocalimero schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
Waarom nu al wisselen?
Lijkt me geen discussie!remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
Klaassen MOTM!!!
Mag hopen van wel, pas 18Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
Rensch... Goede speler vind ik die nog beter kan worden
Maar je hebt ze nu al in min. 70 alle 5 gebruikt
Berghuis, Depay, GK, ..remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
Klaassen MOTM!!!
nuff said bro. nix te verliezen, laat ze lekker die minuten nuttigen, gobble gobblenocalimero schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:15:
[...]
Til liep niet lekker en Bijlow liep niet lekker. Dan zou ik er wel 1 achter de hand houden voor het geval dat.
Hoi trouwens iedereen, schakel net pas in. Zo te zien gaat het goed, de laatste 15 comments gingen niet over hoe waardeloos Memphis vanavond is. Dan heeft hij of niet op het veld gestaan of we staan dik voor. Dat 2e lijkt nu aan de hand te zijn
Haha deed die Turk nou zo’n gebaar van: “ach laat ook maar”?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat wel, maar met de beperkte tijd die van Gaal heeft is dit een welkom moment om zoveel mogelijk spelers te zien spelen.nocalimero schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:15:
[...]
Joh kap nou gewoon, hij is terecht gewisseld. Jammer dat je na de clubvoorkeurkaart nu weer de trollenkaart trekt. En dat terwijl we vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens kunnen genieten van Oranje, zeker nu Wijnaldum gewisseld isD-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
[...]
Nee, want dit grenst aan trollen. Het is erg vermoeiend als je op een voetbalforum moet gaan bewijzen dat een speler van PSG/Liverpool met talloze goals en assist in Oranje een waardig Oranje speler zou zijn. Dan klopt er iets niet.
XXXVI
Als het echt niet gaat met Til kun je hem altijd nog van het veld halen.ElPaco schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:16:
[...]
Til liep niet lekker en Bijlow liep niet lekker. Dan zou ik er wel 1 achter de hand houden voor het geval dat.
Hoi trouwens iedereen, schakel net pas in. Zo te zien gaat het goed, de laatste 15 comments gingen niet over hoe waardeloos Memphis vanavond is. Dan heeft hij of niet op het veld gestaan of we staan dik voor. Dat 2e lijkt nu aan de hand te zijn
Je speelt tegen 10 man en staat ruim voor.
Welke?Deruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:16:
Haha deed die Turk nou zo’n gebaar van: “ach laat ook maar”?
Das toevallig mijn buurvrouw is deze maand ook MOTM!remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
Klaassen MOTM!!!
Wat een energie zeg bij die gasten
www.google.nl
En toch blijven het meningen. Hoe onbegrijpelijk ook.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
[...]
Niet ergeren steeds maar rapporteren, gewoon de sfeer proberen goed te houden?
Een waardig Oranje speler staat toch helemaal los van of ie rijp voor een wissel is of niet?D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
[...]
Nee. Heb zowel Berghuis als Depay genoeg domme ballen zien verspelen. Klaassen met zijn energie en doelpunten met afstand de beste. Bijlow gewoon sterk, maar vrij weinig te doen gehad.
Geen idee, net na die compleet mislukt me diepte pas
Luie Oranje fan, doe ff wat moeite man.Deruxian schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
[...]
Geen idee, net na die compleet mislukt me diepte pas
Maar met Bijlow is dat minder makkelijkDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:17:
[...]
Als het echt niet gaat met Til kun je hem altijd nog van het veld halen.
Je speelt tegen 10 man en staat ruim voor.
Zou als Ajacied, gezien het aankomend programma, knap stom zijn als je daarom zou lachen.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:13:
[...]
Nee hoor, ik ken je clubvoorkeur. Je bedoelde gelach
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als jij altijd een speler afzeikt, ook al voldoet die meestal prima, dan is dat gewoon trollen.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:17:
[...]
En toch blijven het meningen. Hoe onbegrijpelijk ook.
Niet ergeren steeds maar rapporteren, gewoon de sfeer proberen goed te houden?
Bijlow doet het super, ook al heeft ie niet veel te doen.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:17:
[...]
Nee. Heb zowel Berghuis als Depay genoeg domme ballen zien verspelen. Klaassen met zijn energie en doelpunten met afstand de beste. Bijlow gewoon sterk, maar vrij weinig te doen gehad.
zou het spannend maken. Wie denken jullie dat dan op doel gaat?ElPaco schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
[...]
Maar met Bijlow is dat minder makkelijkhoewel de Turken in de 10 mins dat ik kijk pas 1x over de middellijn zijn geweest.
Over welke ballen hebben we het bij Berghuis?remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:17:
[...]
De Jong is ook gewisseld. Om dezelfde reden als Wijnaldum. Rust geven.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:17:
[...]
Joh kap nou gewoon, hij is terecht gewisseld. Jammer dat je na de clubvoorkeurkaart nu weer de trollenkaart trekt. En dat terwijl we vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens kunnen genieten van Oranje, zeker nu Wijnaldum gewisseld is
Vinden dat hij voldoet is ook een mening he. Mag ik jou nu een troll vinden dan?D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
[...]
Als jij altijd een speler afzeikt, ook al voldoet die meestal prima, dan is dat gewoon trollen.
Nee want je trollt niet, maar je hebt wel een andere mening, zo werken discussies nou eenmaal
En toch zijn mensen dan nog overtuigd van hun eigen gelijk, daar doe je dan weinig aan.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
[...]
Als jij altijd een speler afzeikt, ook al voldoet die meestal prima, dan is dat gewoon trollen.
Gewoon rapporteren als jij denkt dat dat trollen is.
Enfin, weer ff ontopic maar
Zo, ff body check van van Dijk
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-09-2021 22:21 ]
Blijf fatsoenlijk aub
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 08-09-2021 10:10 ]
Precies dit. Net als bij Malen. Die moet eerst maar eens goed presteren bij BVB…. Terwijl hij de laatste twee wedstrijden gewoon in de basis stond. Rensch daarentegen heeft nog geen basisplaats gehad deze competitie, maar die wordt de hemel in geprezen.D-e-n schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:14:
[...]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Staat de Ligt in het veld? Die gebruikt zijn handen nogal eensDeadsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:19:
[...]
zou het spannend maken. Wie denken jullie dat dan op doel gaat?
Anders Til, hoeft die meteen wat minder te lopen
De ballen die hij niet goed gafHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:19:
[...]
Over welke ballen hebben we het bij Berghuis?
Zowel in de eerste als tweede helft
[ Voor 8% gewijzigd door remco112 op 07-09-2021 22:21 ]
Wat mij betreft wordt Depay MotM, vanwege z'n aantal goals. Maar het mag niet onderbelicht blijven dat het teameffort vanavond heel erg groot is. Spirit, gretigheid, plezier en kwaliteit is gewoon aanwezig, en niet direct aan een individu toe te wijzen.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij zie je dingen die er niet zijn? Malen heeft wel kritiek gehad, maar vooral in wedstrijden waar hij niet goed was. Die zijn er geweest, de wedstrijden waar hij goed speelde was er echt niet veel kritiek hoor?ST10©DE schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:20:
[...]
Precies dit. Net als bij Malen. Die moet eerst maar eens goed presteren bij BVB…. Terwijl hij de laatste twee wedstrijden gewoon in de basis stond. Rensch daarentegen heeft nog geen basisplaats gehad deze competitie, maar die wordt de hemel in geprezen.
Als je nu al geen kritiek mag geven op spelers die niet bij je eigen club vandaan komen dan kan het topic beter worden opgedoekt.
Wat overigens bullshit is in't geval van Malen, want die komt gewoon uit de Ajax jeugdopleiding
In de 1e wedstrijd lukte alles bij de Turken, nu helemaal nix
Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:21:
Maar het mag niet onderbelicht blijven dat het teameffort vanavond heel erg groot is. Spirit, gretigheid, plezier en kwaliteit is gewoon aanwezig, en niet direct aan een individu toe te wijzen.
Eigenlijk wel he. Louis heeft zijn gouden pik weer gevonden!
Dat vond ik reuze meevallen, heb ditzelfde ook bij andere gezien. Wijnaldum bijvoorbeeld.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:21:
[...]
De ballen die hij niet goed gaf![]()
Zowel in de eerste als tweede helft
Bam x5
TOET TOET TOET TOET TOET TOET TOET
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Til, lekker
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Poah Guus Til.
⏩ PVOutput☀️
Ik snap dat wel. Ik heb Galatasaray tegen PSV gezien en dat is helemaal niets meer. Overigens vind ik het politieke klimaat in Turkije onder leiding van de huidige president ook niet zo aantrekkelijk. Hoezo vind jij Berghuis dan een sukkel?nwnc schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:20:
Berghuis kon naar Galatasaray, net als zijn vader, maar die sukkel koos voor Ajax
/edit
Fijn! 5-0

XXXVI
Kut zooi.
M'n stream loopt een minuut achter
Tjonge wat is die Til toch best goed geworden niet
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Til mag terug naar Rusland na de winterstop
Ja. Ik ook. Daarom Klaassen als (mijn) MOTMHollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:22:
[...]
Dat vond ik reuze meevallen, heb ditzelfde ook bij andere gezien. Wijnaldum bijvoorbeeld.
Heeft ie nog mazzel, had eigenlijk gewoon breed moeten leggen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Serieus?
Dat is dan wel een aderlating voor Feyenoord
Zou Til Berguis hebben gezien? Hij is wel een echte spits.
Ruilen voor Promes?

⏩ PVOutput☀️
mooi ook het plezier wat alle spelers hebben na die goal, allemaal dikke smileys op de gezichten.
Die optie staat in het huurcontract dus afwachten..Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
[...]
Serieus?
Dat is dan wel een aderlating voor Feyenoord
Het is toch wat. Tegen Turkije werken aan je doelsaldo
Ben benieuwd naar rellen bij het stadion of daarbuiten. Turken zijn over het algemeen niet zulke goede verliezers…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
One swallow does not make summer!Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
Met de huidige stand van de medische zorg, kan van Gaal toch wel 20 jaar bondscoach blijven toch?
Hopen dat we (Feyenoord) daar nog wat van kunnen maken. Dude is een en al joy bij Feyenoord.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
hoogstens wat blauwe pilletjes voor z'n gouden pik.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
Met de huidige stand van de medische zorg, kan van Gaal toch wel 20 jaar bondscoach blijven toch?
Nee toch? Wat is je bron?epo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
[...]
Die optie staat in het huurcontract dus afwachten..
Oef, slechte bal van Berghuis.
⏩ PVOutput☀️
Sowieso win-win toch(voor Feyenoord dan)? Als ie het fantastisch doet heeft Feyenoord er profijt van en gaat ie terug.epo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
[...]
Die optie staat in het huurcontract dus afwachten..
Als ie slecht speelt gaat ie niet terug, maar dan heeft Feyenoord er ook weinig aan
Dit topic is gesloten.