On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bij de 3(?)-0 deden ze de wave.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:24:
Ben benieuwd naar rellen bij het stadion of daarbuiten. Turken zijn over het algemeen niet zulke goede verliezers…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik zie niks?Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:25:
Staan er nou Turken achter hun eigen goal brand te steken met fakkels?
Ja ik zag het net ook ff.HollowGamer schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:26:
Stond daar iets in vlam tussen het Turkse publiek? Leek wel alsof ze iets waren aan het verbranden.
Die mag dus niet
[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 22:31 ]
Rijksmonument!
[ Voor 45% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 22:36 ]
Weet nie, om die irritante Rotterdammers niet op je dak te krijgen mss. Was iig een geldige reden geweest om niet voor Ajax te gaan. Maar nu mag hij in de CL en als hij R'dammers aan zijn laars lapt, is het hem alleen maar gegund.ephymerous schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:23:
[...]
Ik snap dat wel. Ik heb Galatasaray tegen PSV gezien en dat is helemaal niets meer. Overigens vind ik het politieke klimaat in Turkije onder leiding van de huidige president ook niet zo aantrekkelijk. Hoezo vind jij Berghuis dan een sukkel?
/edit
Fijn! 5-0
Een gouden paars gehelmde klopkoker
[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 22:35 . Reden: Quote aangepast ]
13:37
Zou je echt denken?Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:29:
Louis bedankt. Dat vind Louis lekker hoor
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat heeft vooral met wissels te maken toch? Die hadden we vandaag niet nodig.
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 07-09-2021 22:36 ]
Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij zie je dingen die er niet zijn? Malen heeft wel kritiek gehad, maar vooral in wedstrijden waar hij niet goed was. Die zijn er geweest, de wedstrijden waar hij goed speelde was er echt niet veel kritiek hoor?
Malen en Till. Waarom zitten de andere spelers er nog
Altijd maar Malen minuten geven is gewoon niet slim.
Stel hij komt op de bank terecht bij Dortmund, ga je hem dan nog steeds kansen geven in Oranje?
Dan zou ik nog eerder zeggen, gun Rensch z'n debuut. Zit eindelijk op de bank na 2x tribune
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
NeeQuad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:31:
Je zou Berghuis bijna naar een verdiend doelpunt willen schreeuwen he.
Zou hij weer terug in de basis mogen bij Ajax?Quad schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:31:
Je zou Berghuis bijna naar een verdiend doelpunt willen schreeuwen he.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Koeman had dat ook goed voor elkaar. Hopelijk nu weer!
Dat is de vraag, bij Ajax heeft hij wel concurrentie.hoevenpe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:31:
[...]
Zou hij weer terug in de basis mogen bij Ajax?
Na vandaag zou je zeggen dat je hem wel moet opstellen
[ Voor 85% gewijzigd door Agent47 op 07-09-2021 22:33 ]
Als je hard genoeg zoekt zul je altijd vinden wat je zocht.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wauw 1 hele post van iemand... Wat wordt Malen toch massaal afgekraakt...
Burak Yeternwnc schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:34:
Ok. Wat voor muziek luisteren jullie?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tomorrow is not today!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
XXXVI
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Je slaat al meteen volledig de plank mis met mijn quote over Rensch. Het staat 4-0 dus goed moment om iemand te laten debuteren. Gaat helemaal niet eens om kwaliteit, hij zit gewoon bij de selectie, dus waarom niet op het perfecte moment laten debuteren.
En de Malen quotes gingen ook totaal niet over de kwaliteit van Malen. Maar over het feit dat Van Gaal steeds dezelfde wissels deed. Gewoon een constatering niet eens een oordeel.
En een terecht vraag over Malen of ie moet blijven spelen als hij op de bank beland(net zoals oa. Cilessen en vd Beek).
Daarom zeg ie, je ziet dingen die er niet zijn. Kritiek op Malen kan ook gewoon terecht zijn op sommige momenten. Want hij heeft een aantal keer echt heel slecht gespeeld in Oranje.
Overdrijven is ook een vak.snmght schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Wat een smet zeg en wat een domme blunder. Nog een flinke weg te gaan deze knul.
Daar mag Van Gaal even hard op in gaan bij die jonkies.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 07-09-2021 22:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gaat dit over Rensch?snmght schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Wat een smet zeg en wat een domme blunder. Nog een flinke weg te gaan deze knul.
Hij liep toch weer, denk dat het wel meeviel. Ik denk dat hij die vooral hoopte dat de goal zou worden afgekeurd.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Dat tegendoelpunt is niet zo interessant, interessanter is hoe het nu met van Dijk is
Chapeau!

Hoezo? Denk je niet dat ie dat zelf niet beseft. Da’s gewoon morgen een keer bespreken:”scherp blijven ondanks dat we winst binnen hebben.”gambieter schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Tjeezus, Bijlow, wat een ziekenhuisbal. Die van Gravenberg (?) was al niet beter.
Daar mag Van Gaal even hard op in gaan bij die jonkies.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij loopt nog op het veld, de overwinning te vieren. Zal wel meevallen I guessHarribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Dat tegendoelpunt is niet zo interessant, interessanter is hoe het nu met van Dijk is
Bij 6-0 is het gelukkig niet zo'n probleem.gambieter schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Tjeezus, Bijlow, wat een ziekenhuisbal. Die van Gravenberg (?) was al niet beter.
Jammer van het laatste moment, maar dit soort dingen kunnen gebeuren.
Tsja ik neem aan dat Van Gaal dit ook met hem bespreekt. Dat het nu de 6-1 maar is is fijn maar je mag van de eerste keeper van Oranje toch wel 90 minuten concentratie verwachten?
Of verwacht ik dan toch te veel van Bijlow?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 08-09-2021 10:11 ]
Maar Rensch en van Dijk zagen er ook verre van scherp uit. Bijzonder dat alle pijlen dan richting Bijlow gaan.
Als het bij nonchalance blijft bij een ruime voorsprong, is het inderdaad niet erg.hoevenpe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:38:
[...]
Bij 6-0 is het gelukkig niet zo'n probleem.
Probleem is dat ze het de volgende keer bij 1-0 doen. Nederlanders en verdedigen, soms moet je die bal gewoon wegrammen.hoevenpe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:38:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hmm ik vind het altijd erg, al was het maar dat voor dat je het weet het er ook eerder weer in gaat sluipen.Exocet schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Als het bij nonchalance blijft bij een ruime voorsprong, is het inderdaad niet erg.
Ach dat gebeurt zo vaak, als je ver voorstaat komt de klad er altijd een keer in. Bijlow deed het prima deze 3 wedstrijden daar kunnen we erg blij mee zijn dat we er een keeper bij hebben.snmght schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Tsja ik neem aan dat Van Gaal dit ook met hem bespreekt. Dat het nu de 6-1 maar is is fijn maar je mag van de eerste keeper van Oranje toch wel 90 minuten concentratie verwachten?
Hoezo dat? Bijlow speelde gewoon de bal te zacht naar van Dijk terwijl hij tijd zat had.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Maar Rensch en van Dijk zagen er ook verre van scherp uit. Bijzonder dat alle pijlen dan richting Bijlow gaan.
Zoals gezegd heel zonde, want voor de rest was hij uitstekend
Smet, domme blunder, flinke weg te gaan. Dat vind ik nogal overdreven ja.snmght schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Rensch en van Dijk lieten ook steken vallen daar.
Ik zeg niks.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:55:
Frenkie maar weer terug voor Koopmeinders?
Bijlow, echt fijn dat we tot nu toe een degelijke keeper hebben
Bal van Rensch was nog net goed, die van Bijlow niet.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Maar serieus Bijlow heeft toch echt super gekeept?
Net als de vorige wedstrijd.
En zo'n foutje, bij 6-0, beter nu, leert hij van
Hij zal er zelf meer mee zitten dan wie dan ook bij Oranje.hoevenpe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:38:
[...]
Precies, gewoon altijd de focus houden.gambieter schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
[...]
Probleem is dat ze het de volgende keer bij 1-0 doen. Nederlanders en verdedigen, soms moet je die bal gewoon wegrammen.
Louis mag vanavond weer de show stelen bij de persconferentie en Valentijn Driesen met zijn krantje weer de les lezen.
De sfeer in de kleedkamer zal wel omgeslagen zijn, ze zullen nu wel allemaal geloven in de aanpak van van Gaal. Geen enkele speler die er nu nog aan gaat twijfelen.
Plus dat het potentie heeft voor kaarten en blessures omdat je (ondanks dat het misschien niet strikt noodzakelijk is qua stand) er toch iemand te hard en/of onhandig ingrijpt.Terranova schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:41:
[...]
Precies, gewoon altijd de focus houden.
Deze keer 2x van Dijk, die gele kaart van hem was standtechnisch ook al onnodig.

Float like a butterfly, sting like a bee.
5 wissels verder, dat maakt ook verschil.Agent47 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:44:
Ik vond Nederland goed tot minuut 75. Focus was compleet weg.
Prachtig wel zo’n interview
Als je met irritante gast Depay bedoelt en met de haters onder andere mij dan wil ik daar wel op reagerenSnowdog schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
Lekkere wedstrijd, en die irritante gast is weer gewoon de topper van de avond. Jammer voor de haters.
Depay speelde vanavond in teambelang, voerde zijn taken goed uit en wisselde erg goed van positie met Klaassen. Als ie altijd zo speelt dan hoor je mij absoluut niet klagen

Nou ja dat is het wel. Speelde verder prima en jonge keepers maken nou eenmaal soms fouten. Komt vast goed met ‘mremco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:40:
[...]
Smet, domme blunder, flinke weg te gaan. Dat vind ik nogal overdreven ja.
Rensch en van Dijk lieten ook steken vallen daar.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2021 22:50 ]
XXXVI
Doelpunt net terug gekeken, Rensch deed het inderdaad prima. Voornamelijk ook gewoon een fout van van Dijk die rustig blijft staan afwachten op die bal.Harribo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:41:
[...]
Bal van Rensch was nog net goed, die van Bijlow niet.
Maar serieus Bijlow heeft toch echt super gekeept?
Net als de vorige wedstrijd.
En zo'n foutje, bij 6-0, beter nu, leert hij van
Van Dijk gaf net in het interview aan dat hij het niet wilde riskeren om nog een keer geel te pakken en er dus niet vol in ging. Kan ik in komen.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:48:
[...]
Doelpunt net terug gekeken, Rensch deed het inderdaad prima. Voornamelijk ook gewoon een fout van van Dijk die rustig blijft staan afwachten op die bal.
Logisch! Net gemist doordat ik nog het doelpunt wilde bekijkenElPaco schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:50:
[...]
Van Dijk gaf net in het interview aan dat hij het niet wilde riskeren om nog een keer geel te pakken en er dus niet vol in ging. Kan ik in komen.
Snowdog schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:
Lekkere wedstrijd, en die irritante gast is weer gewoon de topper van de avond. Jammer voor de haters.

Kom op. Bijlow speelde net als tegen Montenegro en Noorwegen prima en is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van Nederland.remco112 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:48:
[...]
Doelpunt net terug gekeken, Rensch deed het inderdaad prima. Voornamelijk ook gewoon een fout van van Dijk die rustig blijft staan afwachten op die bal.
Maar dit deed hij gewoon slecht. Had die bal weggetrapt of veel harder ingespeeld.
Dit topic is gesloten.