Dat is ook niet helemaal waar, hij heeft wel eens beter gespeeld, maar zo erg is het ook weer niet.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:24:
[...]
Misschien gewoon wat minder laten zien op de trainingen? Bij Ajax loopt hij seizoen toch ook nog niet heel lekker? (zeg ik als niet-Ajax supporter).
Ask van Bommel.Fiber schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:23:
Mag je tegenwoordig het halve elftal wisselen...?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verder is 4-0 mooi maar er zijn ook heel veel kansen gemist. Het had 8-0 kunnen zijn.
Ontevreden? Nee, maar ik ben er niet gerust op tegen Turkije want tegen Noorwegen was t ook kantje boord.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Maar als je niet in een super periode zit als jongeling is het toch niet heel gek dat je niet wordt ingebracht tijdens een wedstrijd?Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:26:
[...]
Dat is ook niet helemaal waar, hij heeft wel eens beter gespeeld, maar zo erg is het ook weer niet.
8-3 dan, ik had die 3 kansen van hun spits denk ik niet gemist..Lordy79 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:26:
Frenkie is goud waard. En de afwezigheid van Blind ook, vlak dat niet uit!
Verder is 4-0 mooi maar er zijn ook heel veel kansen gemist. Het had 8-0 kunnen zijn.
Ontevreden? Nee, maar ik ben er niet gerust op tegen Turkije want tegen Noorwegen was t ook kantje boord.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Onderschat ook niet wat Dumfries op rechts allemaal doet. Wereld van verschil met de wedstrijd tegen de Noren.Grindtegel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:28:
noorwegen was niet veel maar sxchat ik 3 klasses hoger in dan turkije.zolang blind niet meer speelt hebben we goede kans
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarom? Als je zo redeneert dan kan je je ook afvragen waarom hij uberhaupt mee is.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:28:
[...]
Maar als je niet in een super periode zit als jongeling is het toch niet heel gek dat je niet wordt ingebracht tijdens een wedstrijd?
Maargoed volgens die zelfde redenatie zou De Roon nooit opgeroepen moeten worden. Dus juist weer meer kansen voor Gravenberch
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:23
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor een selfie.met Memphis het veld op gaan oi oi.
De beveiliging sliep ook?hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
Joh, doe eens een selfie
Stadionverbod voor het leven aub.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
Joh, doe eens een selfie
Ook voor de ouders/begeleiders/voogd etc.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als dat de held van het kind is, arm kindtweakduke schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
Als we het positief bekijken gaf deze wedstrijd mooi de gelegenheid om beter op elkaar ingespeeld te worden. Dat moet toch schelen als de tegenstander meer de duels opzoekt en probeert te ontregelen.
Voor een selfie.met Memphis het veld op gaan oi oi.
Ahh, dat verklaart mijn opvoeding.Deadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:32:
[...]
Als dat de held van het kind is, arm kind
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verbod voor dit stadion?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:32:
[...]
Stadionverbod voor het leven aub.
Is nou niet alsof Oranje zo vaak in Eindhoven speelt.
Alle stadions.Deadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:33:
[...]
Verbod voor dit stadion?
Is nou niet alsof Oranje zo vaak in Eindhoven speelt.
Nou de reden dat ik op je begon te reageren is dat jij het deed voorkomen of Gravenberch als 1e naam op het wedstrijdformulier had moeten staan. Als hem een enorm onrecht wordt aangedaan. Op dit moment zit hij denk ik op een vergelijkbaar niveau als een aantal andere middenvelders en die kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk spelen.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
[...]
Waarom? Als je zo redeneert dan kan je je ook afvragen waarom hij uberhaupt mee is.
Maargoed volgens die zelfde redenatie zou De Roon nooit opgeroepen moeten worden. Dus juist weer meer kansen voor Gravenberch
Dit snap ik ook niet. Kijken hoeveel kinderen in Amsterdam dinsdag het veld op rennen..Deadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
Ja laten we dit soort gedrag als commentator maar aanmoedigen
Zeker waar! En hij heeft ook dingen goed gedaan.Quad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:30:
Al zou Malacia even slecht als blind zijn, z'n snelheid is zoveel beter.
Ook al is het een kind, dan mag je hem alsnog dik straffen en niet met enkel een preek. Er is reden dat niemand het veld op mag, namelijk dat er iets anders kan gebeuren dan snel een selfie, wat ik ook haat.
de foto van het toestel deleten.HollowGamer schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:34:
Mensen doe dit niet na.. wat een commentator en kom nog zeggen dat het uniek is. Sowieso is hij mij veel te enthousiast, maar goed ben ook niet voor cancel culture.
Ook al is het een kind, dan mag je hem alsnog dik straffen en niet met enkel een preek. Er is reden dat niemand het veld op mag, namelijk dat er iets anders kan gebeuren dan snel een selfie, wat ik ook haat.
Gravenberch is de toekomst van Oranje, De Roon hopelijk niet...ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:34:
[...]
Nou de reden dat ik op je begon te reageren is dat jij het deed voorkomen of Gravenberch als 1e naam op het wedstrijdformulier had moeten staan. Als hem een enorm onrecht wordt aangedaan. Op dit moment zit hij denk ik op een vergelijkbaar niveau als een aantal andere middenvelders en die kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk spelen.
In een gelopen wedstrijd ga je dan toch dit soort waardeloze spelers inbrengen
ik vond malacia op die ene blunder het goed doen, mag van mij blijvenOMX2000 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:34:
[...]
Zeker waar! En hij heeft ook dingen goed gedaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het wordt tijd, dat we tegen grote landen mogen ballen. Duitsland, Spanje of Italië en tussendoor wat zuid amerikaanse landen.
Goede pot dit.
Alleen die cadeautjes weg geven.... Pffff
Turkije jongens, daar draait het om!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wedstrijd niet gezien dus?OMX2000 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:37:
Maar wat was de toegevoegde waarde van Klaassen?
Zolang het gedrag beloond wordt, vind ik het best.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:36:
Het is open dag in Eindhoven?
Als hij het goed blijft doen wel ja. Blijft mijn punt staan dat hij nu een van de velen is en er niet bovenuit steekt.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:35:
[...]
Gravenberch is de toekomst van Oranje, De Roon hopelijk niet...
In een gelopen wedstrijd ga je dan toch dit soort waardeloze spelers inbrengen
Het NL elftal is er in mijn ogen om direct te presteren, niet om in te leren. Dat doe je namelijk bij je club.
Dat kan je wel geven, maar dan moet het ook worden nageleefd. Genoeg die er toch nog doorheen komen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:32:
[...]
Stadionverbod voor het leven aub.
Oh, laten we vooral weer benoemen dat het Nederlands elftal voor iedereen is.. het voelt allemaal zo gemaakt pff.
Heeft echt niks laten zien vandaag heQuad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:37:
Gravenberch mag van mij thuisblijven.
2e helft. En toen weinig van hem gezien. Dus hopelijk was hij in de 13 helft beter.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Eerste helft weer (net als tegen Noorwegen) de gevaarlijkste man van het elftal. Prachtige kopbal op de lat o.a.OMX2000 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:40:
[...]
2e helft. En toen weinig van hem gezien. Dus hopelijk was hij in de 13 helft beter.
Tweede helft onzichtbaar, maar alsnog genoeg waarde door zijn loopacties. Voegt meer toe dan die hele Wijnaldum de afgelopen twee wedstrijden.
[ Voor 10% gewijzigd door VDS91 op 04-09-2021 22:45 ]
Verder matige wedstrijd. 2e helft ging nog. Lastig dinsdag.
Deze wedstrijden zijn zoveel moeilijker.mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:37:
Het is wel een C-ploeg waar we tegen voetballen. Dan ziet alles al snel heel flitsend uit.
Het wordt tijd, dat we tegen grote landen mogen ballen. Duitsland, Spanje of Italië en tussendoor wat zuid amerikaanse landen.
Parkeren is easy.
Jij won zeker al je jeugdtoernooien vroeger,
Maaaaaarrrrr Turkije, dan moeten ze er ook staan!
Dàn pas is het hosanna vind ik
Je doet nou net alsof Gravenberch een Fje is die een prijsvraag heeft gewonnen.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:39:
[...]
Als hij het goed blijft doen wel ja. Blijft mijn punt staan dat hij nu een van de velen is en er niet bovenuit steekt.
Het NL elftal is er in mijn ogen om direct te presteren, niet om in te leren. Dat doe je namelijk bij je club.
De Roon is nooit goed in Oranje, net zoals Wijnaldum eigenlijk(die dan af en toe dan wel belangrijk is).
Gravenberch is net wat minder dan de basis spelers, maar wel van het vereiste niveau dus als je een beetje voor Oranje.
Om jonge spelers die het niveau al een beetje hebben wil ontwikkelen kan je ze best de kans geven in een al gewonnen wedstrijd.
Dat is ook niet geheel waar, het merendeel gedraagt zich echt wel, zowel bij de F1 als ook bij het voetbal.Xfade schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:44:
Nederlands publiek kan zich gewoon niet gedragen. Net als tijdens de F1.
Het zijn vaak de kleine relschoppers die het (wekelijks/maandelijks) verpesten, zoals deze gekken kids en die andere wazige figuren.
Ake maar uitproberen tegen Turkije.
[ Voor 21% gewijzigd door VDS91 op 04-09-2021 22:48 ]
Ja beter Danny weer .......VDS91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:47:
Malacia wel een zware onvoldoende. Had zomaar voor twee tegendoelpunten kunnen zorgen. Zonde. Blijft een zorgenkindje die linksback positie.
Helemaal waar, zou ook voor Ake kiezenVDS91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:47:
Malacia wel een zware onvoldoende. Had zomaar voor twee tegendoelpunten kunnen zorgen (mogelijke penalty en terugspeelbal). Zonde. Blijft een zorgenkindje die linksback positie.
Ake of Rensch dan maar op links proberen, kijken of het 3 uit 3 kan wordenVDS91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:47:
Malacia wel een zware onvoldoende. Had zomaar voor twee tegendoelpunten kunnen zorgen (mogelijke penalty en terugspeelbal). Zonde. Blijft een zorgenkindje die linksback positie.
wanneer heeft die voor het laatst een goede pot gehad in Oranje?
Mag ik één portie generalisering? Bedankt.Xfade schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:44:
Nederlands publiek kan zich gewoon niet gedragen. Net als tijdens de F1.
Blind en Malacia voldoen niet, dus moet je wat anders proberen. Laat dan de man van City het maar proberenDeadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:51:
[...]
wanneer heeft die voor het laatst een goede pot gehad in Oranje?
Nee Gravenberch heeft echt wel potentie. Dat nu niet hij maar de Roon komt snap ik ook niet helemaal hoor.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:46:
[...]
Je doet nou net alsof Gravenberch een Fje is die een prijsvraag heeft gewonnen.
De Roon is nooit goed in Oranje, net zoals Wijnaldum eigenlijk(die dan af en toe dan wel belangrijk is).
Gravenberch is net wat minder dan de basis spelers, maar wel van het vereiste niveau dus als je een beetje voor Oranje.
Om jonge spelers die het niveau al een beetje hebben wil ontwikkelen kan je ze best de kans geven in een al gewonnen wedstrijd.
Gakpo zou ik normaal bijvoorbeeld ook niet opstellen, die heeft het geluk dat we op zijn plek gewoon niemand anders (van niveau) hebben.
Hij speelt daar toch nauwelijks?Exocet schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:52:
[...]
Blind en Malacia voldoen niet, dus moet je wat anders proberen. Laat dan de man van City het maar proberen
Wijnaldum scoort hij niet. Men lie, numbers don’t. 😋VDS91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:43:
[...]
Eerste helft weer (net als tegen Noorwegen) de gevaarlijkste man van het elftal. Prachtige kopbal op de lat o.a.
Tweede helft onzichtbaar, maar alsnog genoeg waarde door zijn loopacties. Voegt meer toe dan die hele Wijnaldum de afgelopen twee wedstrijden.
Maar serieus, Wijnaldum vond ik ook ondermaats. Maar toch doet zijn aanwezigheid iets.
Ja, alle andere spelers moeten harder werkenOMX2000 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:53:
[...]
Wijnaldum scoort hij niet. Men lie, numbers don’t. 😋
Maar serieus, Wijnaldum vond ik ook ondermaats. Maar toch doet zijn aanwezigheid iets.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bergwijn is ook geen slechte speler. Anders hadden ze hem er al lang uit gekickt bij de Spurs.Exocet schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:53:
Vond Bergwijn goed invallen, wellicht ook wel een optie voor tegen Turkije
Tja linksback... Ik vind Ake ook niet alles.
Trouwens ik hou wel er van dat we aanvallend meer mogelijkheden hebben met een linksback die opkomt.
Rensch is een goede speler maar heb ik nog nooit op links gezien, als hij dat überhaupt kan?
Ja daar heeft ie nu wel een aantal keer bij Ajax gestaan, speelde er prima.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:00:
[...]
Rensch is een goede speler maar heb ik nog nooit op links gezien, als hij dat überhaupt kan?

Wat vinden sommige mensen zichzelf toch belangrijk
Social media is een van de ergste dingen die men ooit heeft uitgevondenExocet schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:13:
Dat kind maakt dus een selfie, gaat weer zitten, maakt een man een selfie met dat kind...![]()
Wat vinden sommige mensen zichzelf toch belangrijk
Tja, als je alleen de slechte zaken eruit haalt wel ja, maar dan Dumfries, de vrij, de ligt ook onvoldoende. Het was zeker niet groots, maar denk dat jouw verwachtingen te hoog zijn. Malacia is een jong ventje, waar verdedigers vaak met de jaren beter (slimmer) worden.VDS91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:47:
Mogelijke penalty, was niet veel aan de hand, dan kan je zeggen dat hij het risico niet moet nemen. Hij deed dat wel en blijkbaar goed, als ook de VAR die er gewoon is er niet naar kijkt of niet vind dat de scheidsrechter een penalty moet geven.
De terugspeelbal was echt ondermaats maar om hem dan daarop af te rekenen met een 'zware onvoldoende' gaat mij te ver. Dan kan je die ook aan Dumfries, de Vrij en Wijnaldum geven die alle 3 ook een soortgelijk slippertje hadden.
Ik zou hem laten staan, de wisselwerking met Gakpo is er meer dan bij Daley, die te diep staat omdat hij het anders niet kan belopen. Doordat Malacia er niet gaat staan, maar er komt krijgt Gakpo het ook gemakkelijker.
Daarnaast is de wisselwerking met Dumfries er ook, omdat ze juist niet continue beiden heel hoog blijven staan.
Ah, blij dat jij geen bondscoach bent, krijgen we van die de Boer praktijken.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:03:
[...]
Ja daar heeft ie nu wel een aantal keer bij Ajax gestaan, speelde er prima.
Niet helemaal alleen maar gekheid, maar Rensch op die positie zetten omdat hij dat een paar keer prima heeft ingevuld bij Ajax gaat wel erg ver.
Die selectie keuzes is een van de dingen waar het bij de Boer mis ging. Dat iemand er wel eens een prima wedstrijd speelt maakt niet dat het de goede keuze voor een positie is.
Dat een Ake het wellicht ook goed in kan vullen geloof ik wel, maar dat is ook iemand die dat wat vaker heeft laten zien dan Rensch. Al zou ik gewoon Malacia laten staan. Heeft het prima gedaan de 2e helft op die terugspeelbal na.
[ Voor 23% gewijzigd door jbdeiman op 04-09-2021 23:42 ]
Memphis is gewoon de sterspeler van dit elftal. De mensen hier kunnen terecht afzeiken op zijn soms zwakke spel maar diegene die hem liever niet zien spelen in Oranje , begrijpen niets van het spelletje. Die jongen haalt gewoon een belachelijke hoge rendement.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:05:
10 basisplaatsen zijn weer binnen voor Depay.
Vorige goede wedstrijd was niet geheel toevallig ook tegen een voetbaldwerg.
Geen pinch-hitter maar een midget-hitter?
Soms zwakke spel?Xavi94 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:37:
[...]Memphis is gewoon de sterspeler van dit elftal. De mensen hier kunnen terecht afzeiken op zijn soms zwakke spel maar diegene die hem liever niet zien spelen in Oranje , begrijpen niets van het spelletje. Die jongen haalt gewoon een belachelijke hoge rendement bij Oranje.
Zijn soms goede spel zul je bedoelen.
Depay is niet de sterspeler, want dat is zonder enige twijfel Frenkie de Jong.
Depay staat nu even in de picture tegen een nietszeggend landje net als tijdens het EK.
Maar op de momenten dat een sterspeler er wel zou moeten staan geeft hij keer op keer niet thuis. Geen sterspeler dus.
Precies wat @Terranova al zei; als je dit niet ziet zal het niet beter worden.
Volgens mij heeft Van Gaal zelf ook benoemd dat Rensch een optie voor op links is, dus zo gek is het ook niet?jbdeiman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:36:
Ah, blij dat jij geen bondscoach bent, krijgen we van die de Boer praktijken.![]()
Niet helemaal alleen maar gekheid, maar Rensch op die positie zetten omdat hij dat een paar keer prima heeft ingevuld bij Ajax gaat wel erg ver.
Die selectie keuzes is een van de dingen waar het bij de Boer mis ging. Dat iemand er wel eens een prima wedstrijd speelt maakt niet dat het de goede keuze voor een positie is.
Dat een Ake het wellicht ook goed in kan vullen geloof ik wel, maar dat is ook iemand die dat wat vaker heeft laten zien dan Rensch. Al zou ik gewoon Malacia laten staan. Heeft het prima gedaan de 2e helft op die terugspeelbal na.
Als Rensch daar meer zou gaan voetballen wel. Maar het zou te gek zijn om een jonge speler die het overall prima heeft gedaan, een echte linksback is en dat al meer dan een handvol wedstrijden laat zien maar gelijk eruit te gooien en er een (eveneens ) jonge vent neer te zetten die daar maar een paar keer heeft gespeeld.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:46:
[...]
Volgens mij heeft Van Gaal zelf ook benoemd dat Rensch een optie voor op links is, dus zo gek is het ook niet?
Dat was ook eigenlijk waar ik op doelde. Je stelt een speler niet op omdat hij daar wel eens prima heeft gespeeld. Je geeft spelers vertrouwen en dat doe je door ze goed te gebruiken. Malacia groeit (figuurlijk gesproken) nog wel, Rensch kan je gebruiken als back, maar denk niet dat hij zich op die positie moet richten en dat Van Gaan dat niet snel zou doen, tenzij er geen betere optie is.
Nu even in de picture door een goede wedstrijd tegen Montenegro? Kijk jij alleen Ajax en Oranje? Hij is al wekenlang geweldig bij Barcelona. De Barca fans en de Spaanse kranten zijn onder de indruk van hem.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:43:
[...]
Soms zwakke spel?
Zijn soms goede spel zul je bedoelen.
Depay is niet de sterspeler, want dat is zonder enige twijfel Frenkie de Jong.
Depay staat nu even in de picture tegen een nietszeggend landje net als tijdens het EK.
Maar op de momenten dat een sterspeler er wel zou moeten staan geeft hij keer op keer niet thuis. Geen sterspeler dus.
Precies wat @Terranova al zei; als je dit niet ziet zal het niet beter worden.
Memphis geeft keer op keer niet thuis? Hij heeft 19 doelpunten (!) gemaakt voor Oranje vanaf oktober 2019, waarvan 3 doelpunten tegen Duitsland en Frankrijk. Wat een onzin zeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Xavi94 op 04-09-2021 23:59 ]
En jij bent precies het type persoon waar ik het over had eerder in dit topic. Alleen kijkend naar aantal doelpunten en niet naar het constante slechte spel van Depay.Xavi94 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:57:
[...]
Nu even in de picture door een goede wedstrijd tegen Montenegro? Kijk jij alleen Ajax en Oranje? Hij is al wekenlang geweldig bij Barcelona.
Memphis geeft keer op keer niet thuis? Hij heeft 19 doelpunten (!) gemaakt voor Oranje vanaf oktober 2019, waarvan 3 doelpunten tegen Duitsland en Frankrijk. Wat een onzin zeg.
Natuurlijk heeft hij in sommige wedstrijden wat meer balverlies dan andere spelers maar als hij doelpunten maakt en wedstrijden beslist ben ik tevreden. Constante slecht spel is ook erg overdreven.Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:59:
[...]
En jij bent precies het type persoon waar ik het over had eerder in dit topic. Alleen kijkend naar aantal doelpunten en niet naar het constante slechte spel van Depay.
[ Voor 12% gewijzigd door Xavi94 op 05-09-2021 00:19 ]
We hebben ook helemaal geen materiaal voor een wereldtitel. Van Gaal zegt het zelf: de vleugels zijn niet top genoeg. Dus om die beker te pakken moet echt alles meezitten en er een echt ingespeeld team staan dat beter is dan de individuele spelers. Maar ook dan: Depay en Wijnaldum behoren samen met De Jong en de drie toppers centraal achterin wel tot de beste spelers.Sjah schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:08:
Zolang Depay en Wijnaldum het grote tandem is, zie ik van een wereldtitel niks naderen.
Over die drie: ik ben overigens benieuwd of v Gaal het aandurft om De Ligt te laten banken want nu kon hij nog wegkomen met het rust geven van Van Dijk. Maar straks moet hij gaan kiezen wie van de drie er gaat banken.
Kritische vragen als bevalt het bankzitten?, aan alle wannabe sterren die in het buitenland spelen hoor ik nooit. Nee het is weer hosanna nadat een dwerglandje verslagen is en er wordt weer een zeer lange uitzwaai/bedank ronde gewandeld op het einde. De instajuffertjes nemen de kudo’s weer hartelijk in ontvangst en dinsdag is het weer choken.
Neem aan dat de Vrij gewoon weer gaat banken. Die terugspeelbal op Bijlow alleen alD-e-n schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:34:
[...]
Over die drie: ik ben overigens benieuwd of v Gaal het aandurft om De Ligt te laten banken want nu kon hij nog wegkomen met het rust geven van Van Dijk. Maar straks moet hij gaan kiezen wie van de drie er gaat banken.

Het beste is gewoon weer de Ligt en van Dijk op elkaar laten inspelen. Dan staan er ook 2 kerels en heb je ook 2 spelers die naast erg goed verdedigen ook goed kunnen passen. Daarin is de Vrij gewoon minder. Wel een perfecte back-up van 1 van die 2.
Tomorrow is not today!
Als we zo gaan redeneren dan mag De Ligt na het afgelopen EK nooit meer meedoen. De Vrij was de vorige interland nog "fantastisch" volgens van Gaal en was op het EK ook de beste achterin dus het slaat nergens op die dan nu te passeren.Sydney08 schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:04:
[...]
Neem aan dat de Vrij gewoon weer gaat banken. Die terugspeelbal op Bijlow alleen al![]()
Het beste is gewoon weer de Ligt en van Dijk op elkaar laten inspelen. Dan staan er ook 2 kerels en heb je ook 2 spelers die naast erg goed verdedigen ook goed kunnen passen. Daarin is de Vrij gewoon minder. Wel een perfecte back-up van 1 van die 2.
Het zijn drie kanjers van verdedigers waarbij De Vrij altijd de minst populaire is geweest bij het grote publiek en dus de makkelijke prooi was om maar te banken maar ik vind dat het na de afgelopen periode wel eens andersom mag zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 05-09-2021 07:24 ]
Heb je de inspeelbal van de Vrij wel eens gezien dan? Ik snap dat de Ligt de toekomst heeft, maar hij is in mijn ogen (nog) niet beter dan de Vrij.Sydney08 schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:04:
[...]
Neem aan dat de Vrij gewoon weer gaat banken. Die terugspeelbal op Bijlow alleen al![]()
De Ligt komt er wel en is een zeer goede back-up, maar in mijn ogen moet je de beste opstellen.
In dat licht bezien kun je beter de hele achterhoede vervangen. Gisteren was het aantal grote kansen voor Montenegro door eigen fouten zorgelijk. Hadden ze na afloop even achter elkaar gezet. Doe je dat tegen een land met normale aanvallers dan ga je de boot in.jbdeiman schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:20:
[...]
Heb je de inspeelbal van de Vrij wel eens gezien dan? Ik snap dat de Ligt de toekomst heeft, maar hij is in mijn ogen (nog) niet beter dan de Vrij.
De Ligt komt er wel en is een zeer goede back-up, maar in mijn ogen moet je de beste opstellen.
Blind is inderdaad als linksback gewend om wat dieper te staan bij Ajax met Tadic voor hem.jbdeiman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:36:
[...]
Tja, als je alleen de slechte zaken eruit haalt wel ja, maar dan Dumfries, de vrij, de ligt ook onvoldoende. Het was zeker niet groots, maar denk dat jouw verwachtingen te hoog zijn. Malacia is een jong ventje, waar verdedigers vaak met de jaren beter (slimmer) worden.
Mogelijke penalty, was niet veel aan de hand, dan kan je zeggen dat hij het risico niet moet nemen. Hij deed dat wel en blijkbaar goed, als ook de VAR die er gewoon is er niet naar kijkt of niet vind dat de scheidsrechter een penalty moet geven.
De terugspeelbal was echt ondermaats maar om hem dan daarop af te rekenen met een 'zware onvoldoende' gaat mij te ver. Dan kan je die ook aan Dumfries, de Vrij en Wijnaldum geven die alle 3 ook een soortgelijk slippertje hadden.
Ik zou hem laten staan, de wisselwerking met Gakpo is er meer dan bij Daley, die te diep staat omdat hij het anders niet kan belopen. Doordat Malacia er niet gaat staan, maar er komt krijgt Gakpo het ook gemakkelijker.
Daarnaast is de wisselwerking met Dumfries er ook, omdat ze juist niet continue beiden heel hoog blijven staan.
[...]
Ah, blij dat jij geen bondscoach bent, krijgen we van die de Boer praktijken.![]()
Tadic is goed in de kleine ruimte dus dat is prima.
Gakpo heeft ruimte nodig en is niet goed in de kleine ruimte dus dan is de wisselwerking tussen die 2 niet goed.
Betekend niet dat 1 van de 2 slecht is, maar ze zijn niet complimentair aan elkaar, waar Tadic en Blind dat bijvoorbeeld wel zijn omdat Tadic niet snel is, maar wel goed functioneert in de kleine ruimtes.
Daarom vind ik de hype van Gakpo te groot , als je ziet dat als hij die ruimtes niet heeft niet functioneert ben je geen top top speler
Bergwijn kwam erin en was veel gevaarlijker met bal , in de kleine ruimte.
tja we zijn zelf ook een dwerglandje he al vinden we zelf van niet[b]Typhone schreef op zondag 5 september 2021 @ 01:12:[/
Nee het is weer hosanna nadat een dwerglandje verslagen is
Enkel qua oppervlakte, maar op veel meer vlakken is Nederland alles behalve klein.bie100 schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:35:
[...]tja we zijn zelf ook een dwerglandje he al vinden we zelf van niet
wat voetballers betreft zeer zeker daarom moet we ook niet zo zeiken we doen het als een klein voetballand redelijk tot goedOPSLAGHOND schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:04:
[...]
Enkel qua oppervlakte, maar op veel meer vlakken is Nederland alles behalve klein.
want hoe je het ook wend of keert we blijven een klein voetballand
Verwijderd
Het duo De Ligt - Van Dijk heeft onder Koeman altijd goed gepresteerd. Er was geen aanleiding om één van de twee te banken voor De Vrij. Wat hem ook niet geholpen heeft dat hij zeer regelmatig afwezig was. Sinds 2015 mist De Vrij structureel meerdere interlandbreaks per seizoen door blessures etc..D-e-n schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:15:
[...]
Het zijn drie kanjers van verdedigers waarbij De Vrij altijd de minst populaire is geweest bij het grote publiek en dus de makkelijke prooi was om maar te banken maar ik vind dat het na de afgelopen periode wel eens andersom mag zijn.
Hij lijkt een streepje voor te hebben bij Van Gaal. Daar liggen zijn kansen, want ook die heeft een voorkeur voor een vaste as.
Supporters van een bepaalde club ...Xavi94 schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:22:
Ik wist vroeger nog heel goed dat veel supporters van een bepaalde club jarenlang Huntelaar in de spits wilde zien i.p.v van Persie. Terwijl de laatstgenoemde 100 keer de betere voetballer was. Dan is goed mee voetballen opeens niet meer zo belangrijk maar doelpunten maken wel.
Noem ze gewoon Ajacieden ook al heb je een hekel aan ze.
Vroeger? Dat is iets van een jaar of 5-10 geleden ... vroeger ...

Van Persie 100x beter dan Huntelaar?
Vandaar de discussie ...
100x beter is Ronaldo vs Beugelsdijk
Van Persie vs Huntelaar was eerder Ronaldo vs Messi, heel dicht bij elkaar en vooral persoonlijke voorkeur.
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-09-2021 10:38 ]
andere positie en Beugelsdijk is een wereldwonder niet met elkaar te vergelijken
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A77jp3IfDNQPJoimZp78WCtv.gif?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door bie100 op 05-09-2021 10:42 ]
Beugelsdijk is een wereldwonder?bie100 schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:41:
[...]
andere positie en Beugelsdijk is een wereldwonder niet met elkaar te vergelijken

Van Persie en Huntelaar heel dichtbij elkaar?OPSLAGHOND schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:34:
[...]
Vroeger? Dat is iets van een jaar of 5-10 geleden ... vroeger ...![]()
Van Persie 100x beter dan Huntelaar?
Vandaar de discussie ...
100x beter is Ronaldo vs Beugelsdijk
Van Persie vs Huntelaar was eerder Ronaldo vs Messi, heel dicht bij elkaar en vooral persoonlijke voorkeur.

Jij bent of heel jong of je hebt nog nooit de PL gekeken tussen 2011 en 2013. van Persie was toen de beste spits van de wereld. Huntelaar die geen knikker raakte bij Real Madrid en AC Milan komt absoluut niet in de buurt van van Persie.
[ Voor 13% gewijzigd door Xavi94 op 05-09-2021 10:52 ]
Verwijderd
In 2011/12 maakte Klaas-Jan 48 doelpunten voor Schalke'04.Xavi94 schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:45:
[...]
Van Persie en Huntelaar heel dichtbij elkaar?![]()
![]()
![]()
Jij bent of heel jong of je hebt nog nooit de PL gekeken tussen 2011 en 2013. van Persie was toen de beste spits van de wereld. Huntelaar die geen knikker raakte bij Real Madrid en AC Milan komt absoluut niet in de buurt van van Persie.
Betere voetballer ja, maar betere voetballer in Oranje nee? Van Persie heeft hetzelfde wat Depay nu heeft. Goeie voetballer bij z'n clubs, slecht in Oranje maar scoort wel.Xavi94 schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:22:
Ik wist vroeger nog heel goed dat veel supporters van een bepaalde club jarenlang Huntelaar in de spits wilde zien i.p.v van Persie. Terwijl de laatstgenoemde 100 keer de betere voetballer was. Dan is goed mee voetballen opeens niet meer zo belangrijk maar doelpunten maken wel.
Maar fijn ook dat je het weer op een clubvoorkeur wil gooien, verklaart je eerdere posts ook wel
Denk dat het allemaal wel meevalt met goeie voetballer bij club, slecht bij oranje. Hij werkt bij oranje nou ook niet bepaald met de beste buitenspelers samen en met een ploeg die in het algemeen niet geweldig op elkaar is ingespeeld. En ook bij zijn clubs zie je hem regelmatig een hele tijd van de wedstrijd niet om met een paar acties het verschil te maken of voor gevaar te zorgen.Terranova schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:16:
[...]
Betere voetballer ja, maar betere voetballer in Oranje nee? Van Persie heeft hetzelfde wat Depay nu heeft. Goeie voetballer bij z'n clubs, slecht in Oranje maar scoort wel.
Maar fijn ook dat je het weer op een clubvoorkeur wil gooien, verklaart je eerdere posts ook wel
Daarnaast helpt het ook niet dat veel mensen sowieso al een hekel hebben aan de persoon Memphis. Denk verder dat het ook wel vrij duidelijk dat clubvoorkeur wel degelijk een grote rol speelt bij het beoordelen van spelers in oranje voor veel mensen, al is het onbewust. Beetje flauw om daar weer mee te komen, want dat is uiteindelijk allemaal vrij lastig te "bewijzen" natuurlijk. Daarnaast loopt het toch altijd weer uit op een toxic discussie, dus succes ermee.
Zekers, maar denk dat v Persie in zijn beste tijd wel echt een echte wereldtopper was en Huntelaar was wat mij betreft toch echt een niveautje lager. Nog steeds een enorm goeie voetballer maar niet absolute wereldtop. Zou hem toch onder spelers als v Persie en v Nistelrooij (bv, aangezien die wat meer vergelijkbaar is) plaatsen. Denk dat dat een beetje het punt was.Vos schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:40:
Van Persie en Huntelaar is beetje appels met peren vergelijken. Ja zelfde positie, maar compleet ander type spits. Van beide kan je erg genieten
Dit topic is gesloten.