Die Wijnaldum is net als Depay een drama. Onvoorstelbaar matig. Die laatste schiet dan nog een penalty goed binnen.
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
XXXVI
Untappd: Louwke80
Fixed it for youExocet schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:01:
Wijnaldum is echt heel slecht vandaag in oranje
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tja die laat het altijd in de top wedstrijden zien
[ Voor 87% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 22:05 ]
Tomorrow is not today!
Bam bam bam bam baaaaaaam
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
En daardoor vervolgens bij sommige mensen de indruk wekken dat hij goed speeldeMaarten_E schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:05:
Toch wel een Memphis ding, opeens vanuit het niets scoren terwijl hij niks laat zien de verdere wedstrijd.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heyhey, niks tegen Messi..OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:05:
10 basisplaatsen zijn weer binnen voor Depay.
Vorige goede wedstrijd was niet geheel toevallig ook tegen een voetbaldwerg.
Geen pinch-hitter maar een midget-hitter?
Ik zou de BAM niet van je af durven pakkenMaarten_E schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:59:
[...]
Ik ben geen code-wizard, download het plaatje zelf maar!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
past er wel bij inderdaad. Zo frustrerend dat je hem zo ziet falen terwijl Gravenberch op de bank zit, kan toch niet slechter dan ditOPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:08:
Ik gok dat Wijnaldum zo ook nog gaat scoren ...
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
asjeblieft, daar is dieOPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:08:
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
lolOPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:08:
In de vorige pot ging hij in de blessure tijd nog wisselen dacht ikQuad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:11:
Ligt het aan mij of wacht van Gaal nou heel erg lang met wisselen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
⏩ PVOutput☀️
Heet het De Boer syndroom.Quad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:11:
Ligt het aan mij of wacht van Gaal nou heel erg lang met wisselen?
BamOPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:08:
Tomorrow is not today!
Je hebt er wel verstand van...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:08:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En dan mag ie de volgende wedstrijd weer vanaf de aftrap aanmodderenTerranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:12:
En ja hoor, natuurlijk scoort Wijnaldum weer, door dit soort dingen gaat Nederland nooit echt beter worden.
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Komt daar 't dodelijk schot vandaan?Shabbaman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:13:
Nou zitten wij hier de hele tijd te klagen over Wijnaldum die dus wel scoort, maar je zal maar fan zijn van Montenegro en met zo'n spits opgescheept zitten die zulke kansen verprutst. Die had m'n oma met haar rollator nog gemaakt, en die is al zeker tien jaar dood.
⏩ PVOutput☀️
Dat is precies wat ik bedoelde inderdaad. En dan krijgen we nog De Roon ook...Van Gaal toch man man manephymerous schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:13:
[...]
En dan mag ie de volgende wedstrijd weer vanaf de aftrap aanmodderen
mwaaa vind ik toch nog voor de jongQuad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:13:
Mocht Berghuis nog scoren is hij mijn MotM!
HAHAHAHAHAHA
Had je oma dan niet eerst tien jaar buitenspel gestaan?Shabbaman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:13:
Die had m'n oma met haar rollator nog gemaakt, en die is al zeker tien jaar dood.
De lamme vervangt de blinde of zoiets, zijn eerste actie is een overtredingTerranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
[...]
Dat is precies wat ik bedoelde inderdaad. En dan krijgen we nog De Roon ook...Van Gaal toch man man man
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2021 22:15 ]
XXXVI
Nee joh, te risicovol voor Van GaalDeadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
Gravenbergh in de 89e minuut voor Klaassen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
hij staat op scherp en dan hebben wij bij geel niemand om op te zeiken. Louis denkt aan allesDeadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
o god de roon voor Wijnaldum, typisch v Gaal
Ze was nog van voor de buitenspelregel en je weet dat sommige oudjes niet zo met de tijd meegaan.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
[...]
Had je oma dan niet eerst tien jaar buitenspel gestaan?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Wedstrijd is in Eindhoven, dan krijg je dat.Vos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:18:
Mooi schot! Vond hem deze twee interlands niet zo best, maar deze is mooi.
lol hoe verzind ie hetMaarten_E schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:18:
Gakpo is een inverted Arjen Robben!
Ik denk dat 75% van zijn goals inderdaad daaruit voortkomen?Deadsy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:18:
Wat Klaassen doet is ook wel goed, hij loopt mee.
Voor het geval de bal tegen de lat gaat, of de doelman hem weg tikt.
Denk inderdaad dat hij veel scoort op die manier door slim te positioneren.renegrunn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:19:
[...]
Ik denk dat 75% van zijn goals inderdaad daaruit voortkomen?
⏩ PVOutput☀️
Was sagen Sie?Maarten_E schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:18:
[...]
Wedstrijd is in Eindhoven, dan krijg je dat.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Is wel een kwaliteit.renegrunn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:19:
[...]
Ik denk dat 75% van zijn goals inderdaad daaruit voortkomen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
yip, zie het te vaak dat spelers gewoon stilstaan en naar de bal kijken en dan is er niemand voor de rebound.
Misschien gewoon wat minder laten zien op de trainingen? Bij Ajax loopt hij seizoen toch ook nog niet heel lekker? (zeg ik als niet-Ajax supporter).Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:23:
Benieuwd wat Gravenberch van Gaal heeft misdaan
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 04-09-2021 22:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq