De hele flank van Berghuis wordt niet of nauwelijks gebruikt. Dat is best zonde, want ook daar valt een aanval uit op te zetten.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:04:
[...]
Dumfries staat meer in de 16 van de tegenstander dan op zijn eigen helft, is toch wat we van hem willen zien?
Malacia schoot net een keer op doel.
In mijn ogen is het Gakpo/Berghuis die niet zoveel zin hebben. Memphis is gewoon net zo slecht als altijd.
Inderdaad
Ligt het aan mijn partijdigheid of is de arbitrage weer eens irritant steeds?
Dit lijken wel oefenwedstrijden zo met het wennen aan 4-3-3.
Traag tempo en statisch middenveld en nu nog afstemmen op elkaar in het zestien meter gebied.
De periode de Boer heeft geen goed gedaan, we moeten het maar even de tijd geven.
Traag tempo en statisch middenveld en nu nog afstemmen op elkaar in het zestien meter gebied.
De periode de Boer heeft geen goed gedaan, we moeten het maar even de tijd geven.
Die flank wordt prima gebruikt, iedere 5e balcontact van Nederland is van Dumfries. Alleen komt Berghuis helemaal niet voor op die flank, staat vaak meer in de weg dan wat anders.mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:06:
[...]
De hele flank van Berghuis wordt niet of nauwelijks gebruikt. Dat is best zonde, want ook daar valt een aanval uit op te zetten.
Die moet gewoon verdedigers mee naar binnen trekken zodat Dumfries er langs kan.
Berghuis speelt tegen zichzelf hoor ik net, maar die moet hij toch wel voorbij kunnen komen zou ik zeggen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het is de schuld van Frank de Boer dat Oranje nu slecht speelt ... tegen Montenegro!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Komen ze goed weg, had zomaar een pingel kunnen zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik heb niks te klagen over de arbitrage
Dacht eerst dat het noord-Macedonië was, het blijkt een nog kleinere dwergstaat.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:10:
Het is de schuld van Frank de Boer dat Oranje nu slecht speelt ... tegen Montenegro!
Waarom krijgt hij steeds een basisplaats?Shabbaman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:10:
Berghuis speelt tegen zichzelf hoor ik net, maar die moet hij toch wel voorbij kunnen komen zou ik zeggen.
Weg
De voorhoede blijft een zorgenkindje. Zolang Dempay je beste man is, kan je nergens op rekenen.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:04:
[...]
Dumfries staat meer in de 16 van de tegenstander dan op zijn eigen helft, is toch wat we van hem willen zien?
Malacia schoot net een keer op doel.
In mijn ogen is het Gakpo/Berghuis die niet zoveel zin hebben. Memphis is gewoon net zo slecht als altijd.
Malacia laat zich een paar keer makkelijk uitspelen..
De kansen worden wel steeds groter. Die goal gaat echt nog wel vallen.
Fijn ook dat Dumfries een back-up spits is die je zo geen wissel kost
Fijn ook dat Dumfries een back-up spits is die je zo geen wissel kost
Dat was een leuke knal, lat
Misschien zo maar even iets anders gaan doen, maar hoe zet ik een bam-alert aan?
Alleen jammer dat hij er niet bij is ...Exocet schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:14:
De Jong is zo goed
Of hebben we al genoeg goeie scorende spitsen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In mijn ogen is Memphis nog minder, die krijgt al wedstrijden lang een basisplaats.New Yorker schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:11:
[...]
Waarom krijgt hij steeds een basisplaats?
Nou inderdaad, tegen een tegenstander van niets.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:14:
Malacia laat zich een paar keer makkelijk uitspelen..
[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2021 21:19 ]
XXXVI
@Maarten_E? Kunnen we jou verleiden tot yet doen van BAM-alerts?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:17:
Misschien zo maar even iets anders gaan doen, maar hoe zet ik een bam-alert aan?
Hij komt zo, ze worden sterkerOPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:17:
Die is weer gaan fietsen gok ik ...ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:18:
[...]
@Maarten_E? Kunnen we jou verleiden tot yet doen van BAM-alerts?
Wie moet anders rechtsbuiten?New Yorker schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:11:
[...]
Waarom krijgt hij steeds een basisplaats?
Berghuis brengt in theorie aanvallende impulsen (goede voorzet, dreiging van een schot) die tegen een zich ingravende tegenstander welkom zijn.
Geen pingel. Vroeger noemde we dat een schwalbe.
Zie je wel?hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:18:
Hij komt zo, ze worden sterker
Bam alert!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Terechte penalty. Weer eens voor de Memphis statistieken 
Hij schiet m goed binnen
Hij schiet m goed binnen
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2021 21:22 ]
XXXVI
Maar je speelde vroeger dan ook rugby? Memphis wordt gewoon vastgehouden..mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:21:
Geen pingel. Vroeger noemde we dat een schwalbe.
Gedisciplineerd genomen hoor.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vind Berghuis niet zo slecht eigenlijk.
Hij komt zijn man niet voorbij maar zit vol listige passen waarmee hij mensen vrij zet en kansen creëert.
Dat zie ik Gakpo niet doen.
Fijn, 1-0, doet memphis goed
Hij komt zijn man niet voorbij maar zit vol listige passen waarmee hij mensen vrij zet en kansen creëert.
en toch was ik bang dat hij um zou missen...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wel weer jammer van die vingers in zijn oren. Wat je daar ook mee bedoelt, sta daar boven.Vos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:23:
Heerlijk binnen geschoten hoor.
Na een balletje van Gakpo.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:23:
Wat zeg je?Bulletdodger schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:24:
[...]
Wel weer jammer van die vingers in zijn oren. Wat je daar ook mee bedoelt, sta daar boven.
Die ging er prima in. Ik vind Berghuis prima op die kant. Ze moeten vaker in deze opstelling spelen dan komt het automatisme en wordt het wel beter.
Gakpo is dan wel de aangever van die 1-0 van Klaassen die geen 1-0 was omdat er een lat dwars lagHarribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:23:
Wijnaldum is veel te weinig aanwezig.
⏩ PVOutput☀️
Voetbal is een contactsport. Daar horen dit soort acties bij. Het is geen hockey.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:22:
[...]
Maar je speelde vroeger dan ook rugby? Memphis wordt gewoon vastgehouden..
Overigens is rugby wel een mooie sport met goede regels. Kan het voetbal van tegenwoordig nog veel van leren.
Voegt ook helemaal niks toe als hij de bal wel aanraakt.Quad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:24:
Wijnaldum is veel te weinig aanwezig.
I served in a company of heroes.
Die gast pakt Memphis vast met twee handen. Hoezo vind je dit een schwalbe en geen penalty?mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:25:
[...]
Voetbal is een contactsport. Daar horen dit soort acties bij. Het is geen hockey.
Overigens is rugby wel een mooie sport met goede regels. Kan het voetbal van tegenwoordig nog veel van leren.
XXXVI
Vasthouden mag niet, klaar. Was een actie van een incompetente verdediger.mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:25:
[...]
Voetbal is een contactsport. Daar horen dit soort acties bij. Het is geen hockey.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-09-2021 21:27 ]
Je ziet trouwens duidelijk dat als Depay zich laat zakken Klaassen direct z'n plek inneemt voorin, doen ze op zich prima.
⏩ PVOutput☀️
Eens, ondanks dat hij wat onzeker oogt en zo nu en dan onhandig balverlies lijdt creëert hij met zijn steekballetjes ook veel diepte in het spel.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:23:
Ik denk als ie straks zijn draai heeft gevonden bij Ajax dat hij nog meer van waarde zal worden.
Weer mooie pass Berghuis, het moet gezegd.
Goed idee, laten we bij elk negatief iets, een positief punt tegenover zetten. Houdt 't allemaal mooi in balans.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:27:
Weer mooie pass Berghuis, het moet gezegd.
⏩ PVOutput☀️
Moest ooit de beslissende pingel nemen op een toernooi.
Had deze ook in gedachte,maar ging 3 hoog over
Had deze ook in gedachte,maar ging 3 hoog over
Niet mee eens, zo vasthouden mag niet.mavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:25:
[...]
Absoluut mee eens. Ook respect voor de scheids bij het rugby mogen ze in het voetbal overnemen.Overigens is rugby wel een mooie sport met goede regels. Kan het voetbal van tegenwoordig nog veel van leren.
Inderdaad Gakpo had ook een paar fraaie ballen, sorry even ontgaan.
Gakpo moet nog iets meer schijnbewegingen maken, icm zijn snelheid, haalt hij er dan meer uit.
Tuurlijk niet alles kan goed gaan.
Balverlies voorin moet gewoon als team opgevangen worden dan.
Gewoon blijven proberen, beter dan angstig rondtikken.
We mogen het laatste half uur niet klagen.
Hopelijk valt er nog 1
Gakpo moet nog iets meer schijnbewegingen maken, icm zijn snelheid, haalt hij er dan meer uit.
Tuurlijk niet alles kan goed gaan.
Balverlies voorin moet gewoon als team opgevangen worden dan.
Gewoon blijven proberen, beter dan angstig rondtikken.
We mogen het laatste half uur niet klagen.
Hopelijk valt er nog 1
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 21:32 ]
Het resultaat is nog mager, maar er is inzet, er zijn mogelijkheden en het wordt naar mate de wedstrijd vordert langzaamaan beter. Ik zie Nederland nog wel 2 goals maken in de tweede helft.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat als je gezin bedreigd wordt en je alle ballen bij meneer Tadic mag inleveren en dus niet meer het centrale middelpunt van de ploeg bent dat het wel even iets met je doet.Quad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:30:
[...]
Goed idee, laten we bij elk negatief iets, een positief punt tegenover zetten. Houdt 't allemaal mooi in balans.
+ Blind doet het veel beter dan de vorige wedstrijd, heeft nog geen bal verloren!
+ We staan voor.
+ Juichen!
+ Slapen zal makkelijk gaan vannacht!
+ We staan voor.
+ Juichen!
Ja? Ga je dan ook droogtrainen?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:34:

⏩ PVOutput☀️
Ik hoop het wel, want ik slaap op een waterbed ...

Ik begon je al te missen. Lees liever jouw positieve analyse dan die twee analisten aan te moeten horen!

Ik zou een verdediger van het veld halen in de tweede helft. Eigenlijk 2, want we hebben genoeg aan De Ligt en zijn hulpje. Dan kan je 2 spelers naar voren schuiven. Een soort 2-5-3 systeem, of 2-4-4. We spelen nu niet echt tegen geslepen zuid amerikaanse houthakkers.
Van der Vaart legt het wel goed uit. Een Wijnaldum is geen creatieve middenvelder die de ballen overal neerlegt. Meer een loper en het probleem is dat je daardoor geen grote kansen creëert. Een echte nr 10 missen wij enorm.
Tomorrow is not today!
Inderdaad. Wijnaldum is een loper en voegt daarom nu weinig toe.Sydney08 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:40:
Van der Vaart legt het wel goed uit. Een Wijnaldum is geen creatieve middenvelder die de ballen overal neerlegt. Meer een loper en het probleem is dat je daardoor geen grote kansen creëert. Een echte nr 10 missen wij enorm.
Misschien ook omdat Klaassen al loopt? Dat tegen Wijnaldum is gezegd, doe jij dat dan maar niet.
Ik denk dat Berghuis onze creatiefste speler is.
Daarom krijgt hij de kans. Ondanks dat hij niet echt een vleugelspits is die zijn man voorbij komt
Nu maak je mij nieuwsgierig.

⏩ PVOutput☀️
Iets minder denigrerend mag welmavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:40:
Ik zou een verdediger van het veld halen in de tweede helft. Eigenlijk 2, want we hebben genoeg aan De Ligt en zijn hulpje. Dan kan je 2 spelers naar voren schuiven. Een soort 2-5-3 systeem, of 2-4-4. We spelen nu niet echt tegen geslepen zuid amerikaanse houthakkers.
Nadeel van een verdediger er uit en aanvaller er bij is dat het vooral heel vol wordt in de 16,dat is zelden succesvol.
Dumfries gaat nu al continu mee naar voren, ik zou dingen vooral zo laten staan. Ze kwamen er prima doorheen en ik verwacht dat er wel meer goals gaan vallen.
je moet de jong omvormen tot zo'n speler. op of rond de 10. zonde dat hij zo behouden speelt altijd. hij kan de bal vasthouden en het spel verdelen. fuck de verdedigende rol die hem steeds wordt toebedeeld, dat kan wijnaldum ook goed genoeg
[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 04-09-2021 21:45 ]
Berghuis op 10 dan maar.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Als je 2-0 of 3-0 voor staat, vind ik dat het proberen waard. Probleem is dan alleen wie zet je dan rechter vleugelspits?FirePuma142 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:44:
Berghuis op 10 dan maar.
Klaassen en de Jong samen met de backs en voorhoede zou genoeg aanval moeten zijn ja.
Dan kan de Vrij, de Ligt en Wijnaldum de verdediging in de gaten houden. Hoeft De Jong ook niet zo ver terug te zakken.
Dan kan de Vrij, de Ligt en Wijnaldum de verdediging in de gaten houden. Hoeft De Jong ook niet zo ver terug te zakken.
En dàt is dus de reden waarom Wijnaldum Frenkie niet als controleur kan vervangen!
Met zoveel mensen om hem heen niet balvast genoeg
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 21:50 ]
Bergwijn.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:45:
[...]
Als je 2-0 of 3-0 voor staat, vind ik dat het proberen waard. Probleem is dan alleen wie zet je dan rechter vleugelspits?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Jawel maar nou zit wijnadlum nog in de "naar voren en meer risico " rol en dus balverlies. Het is imo gewoon zonde om een balvaste speler als De Jong die het spel zo goed ziet EN de passes kan geven niet aanvallend wordt gebruikt. Zeker in het NL waar creativiteit zo wordt gemist. Dan maar wat meer risico nemen.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:49:
En dàt is dus de reden waarom Wijnaldum Frenkie niet als controleur kan vervangen!
Berghius creatief noemen vind ik wel erg gaan
Sterker nog, hij vertraagt vaak juist het spel op die positie.Grindtegel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:52:
[...]
Jawel maar nou zit wijnadlum nog in de "naar voren en meer risico " rol en dus balverlies. Het is imo gewoon zonde om een balvaste speler als De Jong die het spel zo goed ziet EN de passes kan geven niet aanvallend wordt gebruikt. Zeker in het NL waar creativiteit zo wordt gemist. Dan maar wat meer risico nemen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekkere terugspeelbal /s
Oei ...
Pfffff
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wat een mazzel dat ze nu niet tegen Haaland spelen!
⏩ PVOutput☀️
Wat een knurft
2 fouten Malacia. En ik kijk pas 10 minuten.
Damn it…
Damn it…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je beste speler moet zoveel mogelijk de bal is de gedachte.Grindtegel schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:52:
[...]
Jawel maar nou zit wijnadlum nog in de "naar voren en meer risico " rol en dus balverlies. Het is imo gewoon zonde om een balvaste speler als De Jong die het spel zo goed ziet EN de passes kan geven niet aanvallend wordt gebruikt. Zeker in het NL waar creativiteit zo wordt gemist. Dan maar wat meer risico nemen.
Daar ga je niet beter van spelen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tjonge jonge... Malacia.... Wat is dat? Zenuwen, laconiek,...?
343 dan maar?
⏩ PVOutput☀️
Nadeel van Malacia is gewoon dat hij nooit op een hoog niveau traint en speelt. Hij moet het hebben van wedstrijden tegen Ajax en PSV of hopen op een grote club in de conference League, maar die kans is erg klein. Nu zie je gewoon dat hij echt nog niet klaar is voor het grote werk en dan spelen we ook nog eens tegen een dwerg.
Tomorrow is not today!
Ik ben geen code-wizard, download het plaatje zelf maar!ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:18:
[...]
@Maarten_E? Kunnen we jou verleiden tot yet doen van BAM-alerts?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik snap er niks van, hoe kan dit oranje zo kut spelen......
In de aanval lopen te veel spelers rond welke waterdragers zijn maar denken dat ze spelers zijn die het verschil moeten maken.simons schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:59:
Ik snap er niks van, hoe kan dit oranje zo kut spelen......
Dit topic is gesloten.