Haha dan was het gewoon een zeer beperkte poging
V Dijk heeft teveel respect voor Haland
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:23
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De zuurheid waait hier zo weer over en het is hier veel minder druk dan in het F1 topic bij een race. Dan krijg je gauw dat het alleen maar zuur blijft en er verder geen enkele diepgang meer is.Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:42:
[...]
Nee meer bij F1 waar de modjes ingrijpen als je zuur bent. Hier en in het politieke forum mag het wel blijkbaar
Timber is totaal geen aanvaller. Het is een verdediger die afpakt en goed door speelt en dat goed doet vind ik.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:42:
Timber doet zijn best, maar haalt geen resultaat
Wil je aanvallender daar zijn, dan moet je Dumfries brengen. Kwam ook maar veel te laat
Met Babel erin was het veel beter gegaan....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Holland
Holland
Holland
Holland

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als het hier niet zuur over bent...tweakduke schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:44:
[...]
De zuurheid waait hier zo weer over en het is hier veel minder druk dan in het F1 topic bij een race. Dan krijg je gauw dat het alleen maar zuur blijft en er verder geen enkele diepgang meer is.
Waarom meteen zuur?DirtyBird schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:43:
Haha wat een zuur gedoe weer. Ik heb me uitstekend vermaakt. Lekker hard voetbal, geen gezeik. Mooie acties gezien en goeie kansen.
Komt wel goed.
Het is in mijn ogen gewoon realistisch.
Doodsaai en slecht, heel erg slecht.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
We hebben gewoon een spits nodig die als "Target Man" fungeert. Niet een uitzakkende bal ophalende Memphis.
Dominant gespeeld , blind kan echt niet meer.
Malen voor Berghius ook niet meer doen.
Dat je niet wint hier is niet heel raar.
Malen voor Berghius ook niet meer doen.
Dat je niet wint hier is niet heel raar.
Nou vind ik niet.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:43:
V Dijk heeft teveel respect voor Haland
Kijk eens hoe snel, technisch en gevaarlijk die Haaland is.
Die deed bijna alles goed en snel ook.
Wereld speler vind ik. Hadden wij maar zo'n spits
Met moderne inzichten en niet het standaard Nederlands gelul. De Nederlandse school is achterhaald.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Had ook liever Weghorst gezien dan Malen.Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:45:
[...]
In ieder geval beter dan Gakpo, die had ie beter kunnen wisselen
Ja, achterin en in het middenveld zit het wel redelijk goed (muv Blind) maar de voorhoede is gewoon zeer matig. Het 4 4 3 systeem kwam helemaal niet uit de verf maar toch denk ik dat het een goede keus was 4 4 3 te spelen op 3 5 2.Lejón schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:46:
We hebben gewoon een spits nodig die als "Target Man" fungeert. Niet een uitzakkende bal ophalende Memphis.
En die de ballen heeft om bepaalde spelers er gewoon naas te zetten.ST10©DE schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Met moderne inzichten en niet het standaard Nederlands gelul. De Nederlandse school is achterhaald.
Als je een wereldspits op 4m gaat dekken en halfslachtig een bal laat aannemen moet je niet zeuren dat je vandaag 2 punten verliest. Kijk eens wat een ruimte hij kreeg. Bal gaat er ook nog half lucky in op het oog. Dan wordt het idd tegen iedereen met ‘een spits’ moeilijk.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Nou vind ik niet.
Valt allemaal wel mee.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Nou vind ik niet.
Zondag met geluk goaltje in 92e minuut
- tweakduke
De snelheid was bij het Nederlands elftal wel een ding. De Noren waren veel sneller terug dan wij als wij een keer wouden counteren.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Nou vind ik niet.
Dat valt denk ik ook nog het meeste tegen als je al die namen ziet staan, het gaat allemaal zo traag dat verwacht je gewoon niet.
Ik heb voor 't eerst sinds lange tijd weer van het voetbal kunnen genieten. Dat we niet winnen is jammer, maar er zit weer strijd in en geen 5 verdedigers..
Alleen Blind was echt niet best, maargoed..
Alleen Blind was echt niet best, maargoed..
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 01-09-2021 22:51 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is niet zozeer het systeem maar de spelers die het moeten uitvoeren.Lordy79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:48:
[...]
Ja, achterin en in het middenveld zit het wel redelijk goed (muv Blind) maar de voorhoede is gewoon zeer matig. Het 4 4 3 systeem kwam helemaal niet uit de verf maar toch denk ik dat het een goede keus was 4 4 3 te spelen op 3 5 2.
Counteren schijnen we niet te kunnen, ook te vaak wordt weer af gekapt en terug gespeeld. Of bal aannames zijn niet goed etc
Het moet wat beter uit gevoerd worden
Wijnaldum en Blind mogen best op de bank plaatsnemen van mij. En dat zijn dan je tweede en derde aanvoerder
Ik ben superzuur ja mag het, het was gewoon weer een gedrocht van een pot, zoals de laatste jaren altijd het geval is. Dan kun je toch niet positief zijn? Er zit oook helemaal niks in en verbetering komt er ook niet.
Noem dan 1 goed iets op van deze pot vanavond? 1 goed pass van berghuis en thats it. Als je dan niet meer zuur mag zijn weet ik het ook niet.
Ik ben gewoon realist, en dat dat superzuur overkomt ligt niet aan mij maar aan dat kutvoetbal want dat is wat het is. In het F1 topic ben ik 1 keer geweest en daar vliegen de meest racistische kreten door de tent, dan zijn we hier best normaal bezig hoor.
Noem dan 1 goed iets op van deze pot vanavond? 1 goed pass van berghuis en thats it. Als je dan niet meer zuur mag zijn weet ik het ook niet.
Ik ben gewoon realist, en dat dat superzuur overkomt ligt niet aan mij maar aan dat kutvoetbal want dat is wat het is. In het F1 topic ben ik 1 keer geweest en daar vliegen de meest racistische kreten door de tent, dan zijn we hier best normaal bezig hoor.
Verwijderd
Inderdaad is het aantal posters minimaal vergeleken met de F1, wel apart. En zuur mag je best zijn, alleen totaal niet zuur zijn zoals in F1 is wat meh. Hamilton is gewoon een jankerd (mag dat hier wel 😜).tweakduke schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:44:
[...]
De zuurheid waait hier zo weer over en het is hier veel minder druk dan in het F1 topic bij een race. Dan krijg je gauw dat het alleen maar zuur blijft en er verder geen enkele diepgang meer is.
Ach we hebben al jaren geen aanvoerder. Van Dijk vind ik ook geen leider.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:51:
Wijnaldum en Blind mogen best op de bank plaatsnemen van mij. En dat zijn dan je tweede en derde aanvoerder
Er zijn geen spelers die een actie kunnen maken zoals een Bergkamp, Robben of Overmars in hun goede dagen.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:50:
[...]
Het is niet zozeer het systeem maar de spelers die het moeten uitvoeren.
Counteren schijnen we niet te kunnen, ook te vaak wordt weer af gekapt en terug gespeeld. Of bal aannames zijn niet goed etc
Het moet wat beter uit gevoerd worden
Klopt maar Haaland loopt je er zo uit, dan ga je hem niet in zijn nek zitten tenzij je heel zeker bent dat je rugdekking hebtTyphone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:49:
[...]
Als je een wereldspits op 4m gaat dekken en halfslachtig een bal laat aannemen moet je niet zeuren dat je vandaag 2 punten verliest. Kijk eens wat een ruimte hij kreeg. Bal gaat er ook nog half lucky in op het oog. Dan wordt het idd tegen iedereen met ‘een spits’ moeilijk.
Heerlijke speler.
Nee, voetbal topicVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:52:
(mag dat hier wel 😜).
Verwijderd
Overmars hoort niet in dat rijtje, die kon lekker rennen wat zeker effect had maar geen actie zoals Bergkamp en Robben.Lordy79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:53:
[...]
Er zijn geen spelers die een actie kunnen maken zoals een Bergkamp, Robben of Overmars in hun goede dagen.
- tweakduke
Nee, hier is het off-topicVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:52:
[...]
Inderdaad is het aantal posters minimaal vergeleken met de F1, wel apart. En zuur mag je best zijn, alleen totaal niet zuur zijn zoals in F1 is wat meh. Hamilton is gewoon een jankerd (mag dat hier wel 😜).
Nou hij was zeker de minste van de drie (al heb je het met Robben en Bergkamp ook over grootheden) maar kon wel een of twee man voorbij (hij was bloedsnel) en daarna afspelen of zelf uithalen.Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:54:
[...]
Overmars hoort niet in dat rijtje, die kon lekker rennen wat zeker effect had maar geen actie zoals Bergkamp en Robben.
Op het EK was dit ook het probleem... Als je een speler hebt die door 2 of 3 man van de tegenstander bewaakt moet worden creëer je ook meer ruimte.
Commentaar op elk contact van bijlow was opmerkelijk
Hij had een prachtige pas en had snelheid en een actie om zijn man voorbij te komenVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:54:
[...]
Overmars hoort niet in dat rijtje, die kon lekker rennen wat zeker effect had maar geen actie zoals Bergkamp en Robben.
Gelukkig is alles nu wel duidelijk
En scoren! In de korte hoekDeadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:57:
[...]
Hij had een prachtige pas en had snelheid en een actie om zijn man voorbij te komen
Dat ook, denk dat hij bij dit Oranje de mvp zou zijn.
Het is niet achterhaald, verre van zelfs, mijn inziens de mooiste manier van voetballen. Maar daar heb je wel de juiste spelers voor nodig. En die hebben we niet (meer).ST10©DE schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Geen enkele aanvaller is wereldtop of überhaupt in vorm. Op het middenveld geeft alleen de Jong thuis. We hebben geen goede backs -in de meeste systemen erg belangrijk- en de CV’s staan te slapen. Het is moeilijk hoor om daar nog wat van te maken.
XXXVI
Overmars maakt nog steeds veel goede acties!Lordy79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:53:
[...]
Er zijn geen spelers die een actie kunnen maken zoals een Bergkamp, Robben of Overmars in hun goede dagen.
Zegt v Hooijdonk nu al de hele tijd Gakpo op een aparte manier?
Eigenlijk missen we gewoon zo'n speler:
Niet voor het eerst komt Portugal diep in blessuretijd met de schrik vrij. Tegen Ierland kijkt het tot de 89ste minuut tegen een 1-0 achterstand aan, maar Ronaldo helpt de Portugezen in de 89ste minuut en de 96ste minuut toch nog aan een 2-1 zege.
Overmars.... Belachelijk snel, hij tikte de bal er gewoon langs, versnelde en dat was de verdediger...
En dan in de loop een pas geven over 20-30 meter op de stropdas.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:05:
Overmars.... Belachelijk snel, hij tikte de bal er gewoon langs, versnelde en dat was de verdediger...
Of vol in de handrem, kappen en dan de andere kant op.
Heeft hij geen kinderen ?
We gaan het waarschijnlijk niet eens worden, maar ik vind dat De Jong een grote verantwoordelijkheid heeft voor de traagheid van het spel. Hij moet eens sneller naar voren en meer risico in z'n passing nemen. Heeft ook met z'n medespelers te maken overigens.ephymerous schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:59:
[...]
Het is niet achterhaald, verre van zelfs, mijn inziens de mooiste manier van voetballen. Maar daar heb je wel de juiste spelers voor nodig. En die hebben we niet (meer).
Geen enkele aanvaller is wereldtop of überhaupt in vorm. Op het middenveld geeft alleen de Jong thuis. We hebben geen goede backs -in de meeste systemen erg belangrijk- en de CV’s staan te slapen. Het is moeilijk hoor om daar nog wat van te maken.
Verder wel typerend dat Berghuis is wereldvorm bij Feyenoord op de bank zat bij Oranje, en nu hij geen schim meer is van toen maar wel bij Ajax speelt staat hij in de basis
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft ook gewoon gelijk over de Vrij!Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:07:
Van Gaal zegt wel zinnige dingen.
Wat een verademing tov Frank de Boer zeg
Het spelersmateriaal maakt de trainer, ik ben bang dat we nog veel saaie/trage potjes gaan zien helaas.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:07:
Van Gaal zegt wel zinnige dingen.
Wat een verademing tov Frank de Boer zeg
De spannende momenten kwamen vrijwel alleen van Haland helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In ieder geval geen man over boord omdat de Turken alsnog gelijk spelen.
Twee zonen!
Eentje heet Frenkie ... Frenkie Overmars ...
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2021 23:45 ]
Zo, terug van de hockeytraining en 'evaluatie'. Heb ik nog wat gemist?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja maar we hebben nu andere trainer en echt alles lag aan De Boer, dus nu moet het goedkomen...OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:46:
[...]
Waarom meteen zuur?
Het is in mijn ogen gewoon realistisch.
Doodsaai en slecht, heel erg slecht.

Nou in Groningen zeggen ze achteraf kijk je een koe om de kont, maar van Gaal heeft wel iets gebracht wat de boer niet kon brengen en van Gaal is goed in analyse en scherpslijpen dus er is hoop.DoeEensGek schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:30:
[...]
Ja maar we hebben nu andere trainer en echt alles lag aan De Boer, dus nu moet het goedkomen...![]()
Klaassen mag wat mij betreft elke wedstrijd basis, speelde gisteren goed.
Ook mooi om zijn ontlading bij de 1-1 te zien, zo hetzelfde afgelopen zondag toen hij de 5-0 maakte tegen Vitesse: hij vierde het alsof hij de 1-0 in dd 85e minuut maakte.
Héérlijke mentaliteit!
Ook mooi om zijn ontlading bij de 1-1 te zien, zo hetzelfde afgelopen zondag toen hij de 5-0 maakte tegen Vitesse: hij vierde het alsof hij de 1-0 in dd 85e minuut maakte.
Héérlijke mentaliteit!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Van Gaal: 'We kunnen wel denken dat we wereldtop zijn, maar dat zijn we dus niet' - https://nos.nl/l/2396114
Interview met van Gaal na de wedstrijd.
Wat mij betreft een prima en heldere reactie op het resultaat. Niet goed genoeg, veel slordigheid, en vorm van de dag afwezig. Maar ook complimenten aan Noorwegen, dat siert het wel.
Wat mij betreft een prima en heldere reactie op het resultaat. Niet goed genoeg, veel slordigheid, en vorm van de dag afwezig. Maar ook complimenten aan Noorwegen, dat siert het wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij zit er bij hem Duits DNA in z'n bloed ofzo.AntraXxX schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:56:
Héérlijke mentaliteit!
Offtopic, Ronaldo die gisteren even 2 goals maakt in de eindfase, dat getuigd van wil om te winnen.
Je kan/mag vinden van hem wat je wil, maar die vent geeft nooit op. Ik hou daar wel van.
Over het gelijkspel van de Turken:Quad schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:09:
Van Gaal: 'We kunnen wel denken dat we wereldtop zijn, maar dat zijn we dus niet' - https://nos.nl/l/2396114
"Ja, je weet dat ik het geluk altijd aan mijn kont heb hangen"
Briljant.
De laatste keer dat ik in de spelregels keek, was voetbal nog geen jurysport en gaat het er niet om of het mooi voetbal is, maar wie de meeste doelpunten maakt in de goal van de tegenstander.ephymerous schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:59:
[...]
Het is niet achterhaald, verre van zelfs, mijn inziens de mooiste manier van voetballen.
Voor mij hoeft het NL elftal niet mooi te spelen, ik wil zien dat ze er alles voor over hebben om NL te laten winnen, dat ze laten zien dat ze trots zijn om voor NL te spelen.
Niet dat negatieve rondgetik om maar in balbezit te blijven zodat de tegenstander geen doelpunt kan maken en zelf niks creeeren. Het meest defensieve voetbal ooit is dat.
En dus is de Hollandse school achterhaald.Daarin is maar één systeem (1-4-4-3) mogelijk. Maar wat als je beste spelers daar niet geschikt voor zijn? Wat als de tegenstander daar de perfecte tegenstrategie voor heeft?[...]
Maar daar heb je wel de juiste spelers voor nodig. En die hebben we niet (meer).
Het moderne voetbal is dat je flexibel moet zijn en meerdere tactieken moet kunnen gebruiken, afhankelijk van je spelers, afhankelijk van je tegenstander.
De Hollandsche school zou dan moeten behoren tot één van je mogelijkheden om te kunnen spelen, maar niet de enige mogelijkheid moeten zijn.
Als Turkije de vorm van het EK doorzet zoals met een gelijkspel tegen Montenegro, al kunnen ze nu wel weer scoren, dan is een gelijkspel tegen de sterkste tegenstander in de poule niet heel erg.
Het legt wel meer druk op de andere wedstrijden, maar met niet weer zo'n wanvertoning als destijds tegen Turkije moet je wel gewoon een goed resultaat kunnen halen.
Als De Ligt weer kan spelen zie ik ze wel overstappen naar een 3-5-2 ten koste van Gakpo/Berghuis.
Het legt wel meer druk op de andere wedstrijden, maar met niet weer zo'n wanvertoning als destijds tegen Turkije moet je wel gewoon een goed resultaat kunnen halen.
Als De Ligt weer kan spelen zie ik ze wel overstappen naar een 3-5-2 ten koste van Gakpo/Berghuis.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 02-09-2021 09:33 ]
idd, het zal wel weer 532/352 worden, het is duidelijk dat van Gaal 433 niets vind voor deze groep.dutchgio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:32:
Hoop vooral dat Oranje iets veiliger/directer gaat spelen ipv zich toch steeds bloot te stellen tegen counters.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Graag! Maar dan wel de Vrij als meest centrale man. Ik snap het nog steeds niet dat de Boer opeens voor de Ligt koos, terwijl de Vrij altijd in die rol speelt bij Inter.dutchgio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:32:
Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens. Behalve de stelligheid dat het achterhaald is. Er zijn meer dan voldoende redenen om af te stappen van de Hollandse school. Je noemt er zelf een aantalST10©DE schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:25:
[...]
De laatste keer dat ik in de spelregels keek, was voetbal nog geen jurysport en gaat het er niet om of het mooi voetbal is, maar wie de meeste doelpunten maakt in de goal van de tegenstander.
Voor mij hoeft het NL elftal niet mooi te spelen, ik wil zien dat ze er alles voor over hebben om NL te laten winnen, dat ze laten zien dat ze trots zijn om voor NL te spelen.
Niet dat negatieve rondgetik om maar in balbezit te blijven zodat de tegenstander geen doelpunt kan maken en zelf niks creeeren. Het meest defensieve voetbal ooit is dat.
[...]
En dus is de Hollandse school achterhaald.Daarin is maar één systeem (1-4-4-3) mogelijk. Maar wat als je beste spelers daar niet geschikt voor zijn? Wat als de tegenstander daar de perfecte tegenstrategie voor heeft?
Het moderne voetbal is dat je flexibel moet zijn en meerdere tactieken moet kunnen gebruiken, afhankelijk van je spelers, afhankelijk van je tegenstander.
De Hollandsche school zou dan moeten behoren tot één van je mogelijkheden om te kunnen spelen, maar niet de enige mogelijkheid moeten zijn.
Persoonlijk kan ik erg genieten van mooi aanvallend combinatie voetbal. Dat hard werken is vooral voor elftallen die minder getalenteerde spelers hebben. Oranje dus
XXXVI
Spoiler alert: De Boer is een prutser.remco112 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:35:
Ik snap het nog steeds niet dat de Boer
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Heel de persconferentie weer kostelijk vermaakt hoor!
Stuk leuker dan met de Boer.
⏩ PVOutput☀️
Ja, die Van Gaal is echt een verademing ten opzichte van De Boer, Hiddink, Advocaat etc. Wat een held
Ook mooi dat hij niet eeuwig alle spelers beschermd in de media. Gewoon zeggen waar het op staat.
Ook mooi dat hij niet eeuwig alle spelers beschermd in de media. Gewoon zeggen waar het op staat.
[ Voor 32% gewijzigd door VDS91 op 04-09-2021 12:00 ]
Mijn eerste polls ooit, om in de stemming te komen
Poll: Resultaat Nederland - Montenegro
• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Resultaat Nederland - Turkije
• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:

• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:
• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 17:51 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=scUkFAfjqdU]Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:47:
Mijn eerste polls ooit, om in de stemming te komen![]()
![]()
• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:
[Afbeelding]
• Winst Nederland
• Gelijkspel
• Verlies Nederland
Tussenstand:
[Afbeelding]
Weg
Ik voorzie een zware pot voor oranje waarbij we tegen een stugge ploeg zullen spelen die kwa formatie beter hadden kunnen handballen.
Eveneens zullen we de eeuwige discussie vanavond in dit topic voorbij zien komen over of we met snelle buitenspelers “de boel” moeten kapot spelen vs een kopsterke spits die als aanspeelpunt de boel moet forceren. Fijne avond alvast
Eveneens zullen we de eeuwige discussie vanavond in dit topic voorbij zien komen over of we met snelle buitenspelers “de boel” moeten kapot spelen vs een kopsterke spits die als aanspeelpunt de boel moet forceren. Fijne avond alvast
Opstelling:
/f/image/zBkvfNNO2SkWVZbThqawDEdo.png?f=fotoalbum_large)
Malacia omdat Blind geschorst is
Dumfries omdat Timber niet goed samenspeelde met Berghuis, zei van Gaal gisteren tijdens de persco.
de Ligt voor van Dijk om geen risico te nemen?
/f/image/zBkvfNNO2SkWVZbThqawDEdo.png?f=fotoalbum_large)
Malacia omdat Blind geschorst is
Dumfries omdat Timber niet goed samenspeelde met Berghuis, zei van Gaal gisteren tijdens de persco.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Van Dijk kan nog geen 3 wedstrijden in 8 dagen spelen zeiden ze net. Dus inderdaad wat je zegt.gws24 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:08:
Opstelling:
[Afbeelding]
Wel mooi dat de Ligt nu alsnog links staat, paar dagen geleden zei van Gaal nog dat de Ligt dat absoluut niet kan. Nou mag dat tegen deze tegenstander natuurlijk geen probleem zijn.
Berghuis zal vanavond de ballen uit zijn lijf moeten gaan voetballen.
Maakt ie er weer een potje van, dan is het voorlopig einde interlandcarriëre.
Maakt ie er weer een potje van, dan is het voorlopig einde interlandcarriëre.
Als Malacia ook enigszins presteert staat ie er ook wel ik tegen de Turken.
⏩ PVOutput☀️
Dan zou hij genoeg tijd moeten hebben om het volkslied te lerenQuad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:43:
Als Malacia ook enigszins presteert staat ie er ook wel ik tegen de Turken.
Ik heb een vermoeden dat er veel Balkanvolk in het stadion zit. Zoals ook vaak, als Turkije of Marokko hier spelen. Die juichen ook voor hun land en dat komt ook niet leuk over op de TV.ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:41:
Wat een afschuwelijk volk zit er in het stadion. Fluiten tijdens het volkslied van Montenegro
Als de Nederlandse supporters wel massaal aan het fluiten waren, dan is het schandalig gedrag, en totaal onzinnig.
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 04-09-2021 20:50 ]
Turken fluiten standaardmavaros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:48:
[...]
Ik heb een vermoeden dat er veel Balkanvolk in het stadion zit. Zoals ook vaak, als Turkije of Marokko hier spelen. Die juichen ook voor hun land en
Als de Nederlandse supporters wel massaal aan het fluiten waren, dan is het schandalig gedrag, en totaal onzinnig.
Weg
Wat een mokerslag!!
Ik wil 'm graag even inkoppen maar ik houd me ff in.
⏩ PVOutput☀️
Dat ging over de LCV in een 5-3-2 toch?ElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:31:
[...]
Van Dijk kan nog geen 3 wedstrijden in 8 dagen spelen zeiden ze net. Dus inderdaad wat je zegt.
Wel mooi dat de Ligt nu alsnog links staat, paar dagen geleden zei van Gaal nog dat de Ligt dat absoluut niet kan. Nou mag dat tegen deze tegenstander natuurlijk geen probleem zijn.
Memphis krijgt een bal, niemand die verdorie dan diep loopt. Wat is dat toch van afwachtend gedoe?
Goed zo Malacia, gewoon dan schieten
Goed zo Malacia, gewoon dan schieten
Nog ff wat zeuren, ik ben niet blij met de Ligt.
Maar ja tis even niet anders
Maar ja tis even niet anders
Mis ik wat?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:53:
Wat een mokerslag!!
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 20:58 ]
Tot nu toe leuke gelijkwaardige pot tegen een ander Europees topland.
Ow wacht...
Ow wacht...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja klopt, dat verduidelijkte van Gaal net ooktoolkist schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:54:
[...]
Dat ging over de LCV in een 5-3-2 toch?
Het is te traag, en de lol zit niet in het spelletje.
Dumfries kwam voorbij zijn man en de grens vond dat er bovenmatig veel elleboog werd gebruikt. @OPSLAGHOND (en ik) vonden van niet.
Hahaha jahoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:58:
Tot nu toe leuke gelijkwaardige pot tegen een ander Europees topland.
Ow wacht...
Ja, een mokerslag.Harribo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:58:
[...]Mis ik wat?
Linksback van Montenegro ging naar de grond alsof Dumfries hem met de vuist in het gezicht sloeg.
Pff wat een tempo... Ze kunnen beter senioren voetbal gaan spelen. Middenveld statisch, de backs hebben er geen zin in.
Oh ja, dat was idd niksElPaco schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:00:
[...]
Dumfries kwam voorbij zijn man en de grens vond dat er bovenmatig veel elleboog werd gebruikt. @OPSLAGHOND (en ik) vonden van niet.
Laatste paar minuten gaat het wat beter, hopelijk houden ze dat vast.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 04-09-2021 21:03 ]
Goed schot.
⏩ PVOutput☀️
Dumfries staat meer in de 16 van de tegenstander dan op zijn eigen helft, is toch wat we van hem willen zien?Wulfric92 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:01:
Pff wat een tempo... Ze kunnen beter senioren voetbal gaan spelen. Middenveld statisch, de backs hebben er geen zin in.
Malacia schoot net een keer op doel.
In mijn ogen is het Gakpo/Berghuis die niet zoveel zin hebben. Memphis is gewoon net zo slecht als altijd.
Mooi even, de gretigheid van Gakpo, dat moeten we zien
Wat een jankerd die 15, de captain.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 04-09-2021 21:05 ]
Harde overtreding..

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.