Nee Depay scoorde een stuk meer, maar hij speelde net zo slecht als de afgelopen tijdPEBKAC schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:27:
[...]
Onder Koeman liep het eigenlijk best goed, finale Nations League behaald. Depay speelde toen ook stukken beter.
De Jong is dé motor van dit team. Wat een voetballend vermogen!
Neh, toen speelde Depay ook ruk, maar wilde hij nog wel eens per ongeluk een goal maken.PEBKAC schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:27:
[...]
Onder Koeman liep het eigenlijk best goed, finale Nations League behaald. Depay speelde toen ook stukken beter.
Is van Gaal via internet aangeschaft? Dan kunnen we m nog retournerenNibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
Oranje is kapot.. ik zou het terug brengen naar de winkel
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Het is niet heel best, maar erop gaan zeiken en negatief worden helpt ook niet echt.
Lering trekken, positieve punten meenemen, de mindere punten verbeteren en de volgende wedstrijd met 4-0 winnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu nog een fatsoenlijke aanvalremco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:28:
De Jong is dé motor van dit team. Wat een voetballend vermogen!
WKOA 😂ST10©DE schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:28:
[...]
Is van Gaal via internet aangeschaft? Dan kunnen we m nog retourneren
2 weken bedenktijd
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 01-09-2021 22:29 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat word toch al jaren niet gedaan, dus waarom nu opeens wel?Quad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:28:
[...]
Het is niet heel best, maar erop gaan zeiken en negatief worden helpt ook niet echt.
Lering trekken, positieve punten meenemen, de mindere punten verbeteren en de volgende wedstrijd met 4-0 winnen.
En de volgende pot is tegen Montenegro, daarvan ruim winnen zegt niet zo veel.
Ben wel blij dat Oranje zo erg begaan is met de omstandigheden van migrantenwerkers in Qatar dat ze zich niet gaan plaatsen voor het WK. #ouwegrappenuitdesloottrekken
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die migrantenwerkers werken wel hard voor hun geld ...Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:29:
Ben wel blij dat Oranje zo erg begaan is met de omstandigheden van migrantenwerkers in Qatar dat ze zich niet gaan plaatsen voor het WK. #ouwegrappenuitdesloottrekken
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die heeft teveel ruimte nodig om te excelleren.Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:30:
Malen is in ieder geval actief, alleen alles mislukt...
Het is nu even gewoon niet beter
Ja nadat we ons niet weten te kwalificeren vraagt een journalist of ze dat extra hebben gedaan.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:29:
Memphis: uh ja, natuurlijk.
Omdat we dat altijd moeten blijven doen eigenlijk. Of accepteren dat we simpelweg niet beter zijn of kunnen. Dat helpt ook wel een hoop.Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:29:
[...]
Dat word toch al jaren niet gedaan, dus waarom nu opeens wel?
En de volgende pot is tegen Montenegro, daarvan ruim winnen zegt niet zo veel.
⏩ PVOutput☀️
Of is het gewoon triest?ElPaco schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:31:
Dit is toch het ouderwetse je tegenstander in slaap sussen en dan in de extra tijd scoren?
nee sorry hoor, maar het is al jaren en jaren zo, er gaat niks veranderen met deze spelers, die noren zijn 3 keer niks en als je daar niet van kan winnen dan kun je beter stoppen. Die bus van de noren is kut ja, maar het spel en de voetbaltechniek van NL is zoooooo ontzettend slecht, daar heeft het anti voetbal van noorwegen niks mee te maken.Quad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:28:
[...]
Malen trekt de lijn van Dortmund goed door.
Woohoo, Depay heeft eens goeie corner genomen. Eindelijk na 5 jaar wachten is het gebeurd
Wat was dát dan voor schot Cody?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die Gahkpo is ook zo’n overdreven “ talent”
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gakpo ... op Noren moet je schaatsen, niet schieten!
De tweede keer dat ik Gakpo zie spelen, wat is die beperkt, zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo veel kijk ik PSV niet, maar mag hopen dat Gakpo normaal wel beter kan
Van Gaal heeft Van Bommel te vaak zien wisselen en is nu bang om hetzelfde te doen
Maar ff serieus: als het 1-1 wordt denk ik dat het een prima resultaat is. De andere twee moeten dan gewonnen worden maar ik denk dat Noorwegen de sterkste ploeg is in de poule.
Maar ff serieus: als het 1-1 wordt denk ik dat het een prima resultaat is. De andere twee moeten dan gewonnen worden maar ik denk dat Noorwegen de sterkste ploeg is in de poule.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
1-1 prima resultaat tegen de Noren?
Wat gaan we dan op een WK hopen te doen?
FTFYLordy79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:34:
Van Gaal heeft Van Bommel te vaak zien wisselen en is nu bang om hetzelfde te doen
Maar ff serieus: als het 1-1 wordt denk ik dat het een prima resultaat is. De andere twee moeten dan gewonnen worden maar ik denk dat Noorwegen de minst slechte ploeg is in de poule.
+3 minuten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik heb de eerste helft gemist, maar was Berghuis zo slecht Gakpo nu nog speelt?
Nooit meer blind
Strategisch vermijden.Typhone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:35:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blind zegt alles bij Nederland.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom zat Depay net weer aan die bal? Laat gewoon lopen man
*knip*gambieter schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:34:
De tweede keer dat ik Gakpo zie spelen, wat is die beperkt, zeg.
Die opmerkingen laten we dus.
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 01-09-2021 22:41 ]
En nu opeens wisselen, wat een maffe timing.
Achter de buis zitten en juichen voor de landen die wel meedoenTyphone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:35:
Hopen dat we de best geklasseerde derde plaats in de poule halenTyphone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:35:
Nieuw in dit topic?Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:36:
Ongeloflijk de zuurgraad van dit topic.
Hoor jij niet bij het wielrennen?Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:36:
Ongeloflijk de zuurgraad van dit topic.
Niks loos man, onzin
Wat gebeurde er?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pardon? Waar slaat dit dan op?
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 01-09-2021 22:52 . Reden: Quote aangepast ]
Scheids ook nog matig
Dumfries had er eerder in gemoeten Louis
Haha ik had als Dumfries zijnde mooi gezegd: Aju hè Louis. Die 2 minuten
Volgens mij liep het voor het WK 2014 ook niet zo goedTyphone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:35:
btw : het is echt ongelooflijk hoe vaak zij zich vast lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door PEBKAC op 01-09-2021 22:38 ]
Louis zijn horloge loopt achter, en Louis vind dat zijn horloge de correcte tijd heeft en niet de scheids.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:36:
Scheids ook nog matig
Toch een interland meepakkenAgent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:36:
Haha ik had als Dumfries zijnde mooi gezegd: Aju hè Louis. Die 2 minuten
Malen is toch ook maar een beperkte speler..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Fluiten maar
Je haalt het WK niet eens zo man
Waar hebben ze die scheids vandaan getrokken?
Turkije Montenegro 2-2 is wel gunstig
Ok dit is dus de overtreffende trap van Louis zijn wissel
Wat een pauper voorhoede zeg, rennen en vliegen!
Gelijkspel is ook wel het maximale, dus rekken maar met wissels. Het valt mij eerlijk gezegd nu ook nog wel tegen, maar goed van Gaal is nog niet lang aan het roer. Deze pot geeft hem wel veel om over na te denken.
Hij mag er gewoon niet in blijkbaar
Hij mag er gewoon niet in blijkbaar
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 01-09-2021 22:39 ]
End
Oei, kielekiele
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Oi oi wat een kans nog
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
HOE DAN
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Hahahaha Jezus wat triest
Pffft
⏩ PVOutput☀️
Nou van Gaal kan ze even met de grond gelijk maken.
Jammer deze wedstrijd.
Van de andere kant mag je ook nog blij zijn dat je hem niet verliest met die bal op de paal.
Klaassen echt onmisbaar, ruikt wanneer je er boven op moet zitten.
Van de andere kant mag je ook nog blij zijn dat je hem niet verliest met die bal op de paal.
Klaassen echt onmisbaar, ruikt wanneer je er boven op moet zitten.
typerend maar als die erin was gegaan was dat wel heel onterecht geweest
Tja, weer een verspilde avond. Ik had goed hoop maar het viel allemaal weer zwaar tegen. Helaas, ik had beter moeten weten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je haalt het WK zo echt niet
Turkije nog 2-2 geworden in de laatste seconde.. Niets aan de hand.
[ Voor 30% gewijzigd door VDS91 op 01-09-2021 22:41 ]
Stelletje ……….⚽️carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Nou van Gaal kan ze even met de grond gelijk maken.
Kijk eens aan!VDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Turkije nog 2-2... Niets aan de hand.
en da's maar beter ook met dit wanvoetbalAgent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Je haalt het WK zo echt niet
Tjeezus, ook dat nog. En niks om me op af te reageren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Veel druk op de wedstrijd thuis tegen Turkije.
Ik krijg Vietnam flashbacks.
Ik krijg Vietnam flashbacks.
Wie zou Van Gaal moeten opvolgen?

Misschien maar goed dat Dumfries niet scoorde.
Had van Gaal niet willen horen hoe goed ie wel niet is dat ie had ingezien dat hij in de laatste seconde zou scoren
Had van Gaal niet willen horen hoe goed ie wel niet is dat ie had ingezien dat hij in de laatste seconde zou scoren
Hans Kraaij Jr toevallig aanwezig voor de post match interviews met Van Gaal?
⏩ PVOutput☀️
Dumfries is rechts…….Tk55 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Waarom is iedereen altijd stijf links of stijf rechts? Met rechts zit deze bal gewoon.
Nou het was me weer een wanvertoning. Zoals we van deze uiterst beperkte Oranje generatie gewend zijn.
Van Gaal moet flink doorselecteren. Blind, Depay en Wijnaldum afschrijven. Voor Gakpo en Timber is het nog te vroeg.
Van Gaal moet flink doorselecteren. Blind, Depay en Wijnaldum afschrijven. Voor Gakpo en Timber is het nog te vroeg.
[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 22:42 ]
XXXVI
Verwijderd
Nee meer bij F1 waar de modjes ingrijpen als je zuur bent. Hier en in het politieke forum mag het wel blijkbaar
Timber doet zijn best, maar haalt geen resultaat
Snijder is tweebenig...Tk55 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Waarom is iedereen altijd stijf links of stijf rechts? Met rechts zit deze bal gewoon.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Malen die niet eens meer probeert als de keeper eraan komt, bang om zelf pijn te hebben. Dat is wat voor mij het huidige NL elftal vertegenwoordigt.. Als het allemaal lukt mooi, maar anders?
Ik schrijf niemand af. Dit zijn gewoon de beste spelers nu van Oranje. Blind speelde alleen wel slecht vond ik.
Meer zat er gewoon niet in vrees ik.
Meer zat er gewoon niet in vrees ik.
Tweede helft werd car detailing op Youtube. Ik heb niks gemist zie ikFiber schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Tja, weer een verspilde avond. Ik had goed hoop maar het viel allemaal weer zwaar tegen. Helaas, ik had beter moeten weten.
Haha wat een zuur gedoe weer. Ik heb me uitstekend vermaakt. Lekker hard voetbal, geen gezeik. Mooie acties gezien en goeie kansen.
Komt wel goed.
Komt wel goed.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
Berghuis was dus best oké?toolkist schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:42:
Malen die niet eens meer probeert als de keeper eraan komt, bang om zelf pijn te hebben. Dat is wat voor mij het huidige NL elftal vertegenwoordigt.. Als het allemaal lukt mooi, maar anders?
Inderdaad, was een heel raar moment. Had makkelijk bij de bal gekundtoolkist schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:42:
Timber, veel meters gemaakt; maar pfff wat was die matig zeg..
Dit topic is gesloten.