Dat doe ik tegenwoordig ook altijd aangeven bij mijn nieuwe werkgever.Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:55:
[...]
En hij gaf zelf aan dat het de eerste 3 maanden altijd slecht draait onder zijn bewind
Volgens mij is het wit voor de nr 6.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doe mij maar een kapseltje! Leuke wenkbrauwen had hij ook hoor! Hahacarpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:56:
Volgens mij is het wit voor de nr 6.
van Gaal gaf dit aan nadat hij de baan al had, best slim van hemHollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:56:
[...]
Dat doe ik tegenwoordig ook altijd aangeven bij mijn nieuwe werkgever.
Rode wijn?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
die nummer 6 lijkt wel op een blonde versie van Jeffrey Herlings
13:37
Cyprus ook…
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Van Dijk speelt fraai naar een Noor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn vriendin ook.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Van Dijk. Vreselijk!!! Wat een nonchalance
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Of 1x dieprood?
Misschien mist hij gewoon wat vertrouwen? Het zijn ook maar mensen zoals jij en ik, vaak komt al iets heel snel arrogant over terwijl dat ook onzekerheid kan zijn.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:00:
Van Dijk. Vreselijk!!! Wat een nonchalance
Hij is best lang geblesseerd geweest en je moet toch weer terugknokken in een team.
Wijnaldum is of met een veertje tegen die bal aan, of hoog over.
Wijnaldum krijgt dus een kansje, schiet hem hoog naast en kijkt erbij alsof er niets aan de hand is.
Ik kan daar slecht tegen. Weer een kans weg, besef je dat dan niet?
Ik kan daar slecht tegen. Weer een kans weg, besef je dat dan niet?
De Jong geeft nu gas. Drie mogelijkheden in vijf minuten. Hopelijk zet het door.
Staat gakpo er nog wel in, die heeft nog geen bal geraakt de 2e helft?
V Dijk lijkt wel tevreden met 1-1
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De Noren komen daarentegen nu niet zo meer aan te pas. Wellicht dadelijk een wissel of 2 om wat verse krachten erin te krijgen en dan is het enige wat we nodig hebben een goal.
Depay loopt ook nog niet lekker vanavond
Misschien ben ik bevooroordeeld, maar wat geniet ik van de Vrij!
Depay moet leren die bal gewoon bij zich te houden, hij wilt meteen draaien steeds.
Het is niet goed genoeg, niemand stijgt boven zijn niveau uit, al zou dat tegen noorwegen niet nodig moeten zijn
Thx Kenneth!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En weer te weinig verdedigers mee 😳
Euh wat denk je zelfremco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:08:
Misschien ben ik bevooroordeeld, maar wat geniet ik van de Vrij!
Nu wel te ruim gedekt
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 01-09-2021 22:10 ]
Allebei de teams krijgen m er niet meer in ..
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Blind kan echt niet. Zagen jullie die sprint?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gelukkig is er een paal, blijft gevaarlijk als ze uit kunnen komen.
En daar liepen we in het mes. Het bleek bot.
Whehe, Malen
Hoe vrij mag Haaland zijn van de verdedigers?
Als Noorwegen dan toch komt is het billenknijpen..
wat een mazzel zeg, nl is zo waanzinnig slap ook weer deze helft.
Wijnaldum hahaha
De verdedigers weten dat Noorwegen een zeer goede spits heeft, maar ze weten niet wie het is. Ze weten alleen dat hij blond is en nogal bleekExocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:10:
Waarom geven ze steeds Haaland de ruimte?
Door Timber nu al wel 2x gevaarlijk balverlies geleden
Dat is een illusie, haaland heeft zoveel kwaliteit die neemt gewoon de ruimte (en veel heeft hij niet eens nodig).Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:10:
Waarom geven ze steeds Haaland de ruimte?
Wat hebben we nog op de bank? Dumfries misschien om de counters op te vangen?
Het is wit en ligt op de grond....
Helaas is die nieuwe pinch-hitter van Barca er niet bij, gemiste kans van Louis!HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:12:
penaltystip?carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:13:
Blind er uit nu, zijn acties zorgen vaak voor balverlies
Kan geen slechte speler zijn als Barca hem haalt, toch?OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:13:
[...]
Helaas is die nieuwe pinch-hitter van Barca er niet bij, gemiste kans van Louis!
Het zit lui achter zijn toetsenbord de hele dag....carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:13:
Dat is toch ook niet leuk om te horen? Dat gebashed op iemand zijn uiterlijk pff.
Hahaha die Blind
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Blindganger ...
Man man man, mag Blind gewisseld worden.
boeheoheohoehoe het is zoo slecht en wordt alleen maar slechter wat een ellende zeg
Lowietje ziet het niet
Afscheidswedstrijd van Blind, die kan niet meer mee.
En het liefst ingewisseld voor een andere speler en niet met 2x geel ...Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:14:
Blind er uit nu, zijn acties zorgen vaak voor balverlies
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dumfries blijft dan de enige die over is denk ik?Lordy79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:15:
[...]
En het liefst ingewisseld voor een andere speler en niet met 2x geel ...
Mooi zo'n lange bal maar wij hebben geen Haaland voorin
Depay is ook uitgeput
Ik denk dat we blij mogen zijn met een gelijkspel.
Bergwijn.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:12:
Frankie en Klaassen spelen het best
Maar niet uitgekutHackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:17:
Depay is ook uitgeput
Vrees ik ookPEBKAC schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:17:
Ik denk dat we blij mogen zijn met een gelijkspel.
Vind dat Blind wel een hele slechte pot speelt
Koeman zal tevreden zijn, die kon moeilijk smeken aan zijn goede vriend Louis om geen spelers van Barca op te stellen.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:17:
Depay is ook uitgeput
Blind speelt terug alsof het zijn eigen keeper is.
is hij toch al 73minHackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:17:
Depay is ook uitgeput
met blind in je team speel met een man extra tegen
Haal die Blind er maar uit... Heeft weer zijn Twente uit vorm te pakken.
Ik zeg het niet graag, maar Blind is deze wedstrijd heel vaak het eindstation, en dat is niet best als het geen doelpunt is, maar domweg balverlies.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie dat ik niets over Blind hoef te zeggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Koning Gakpo? Of toch Cody?
godver en ze blijven ook blind maar steeds aanspelen.... ik kan het niet meer aanzien wat een kwelling weer
Doet ie mee dan?OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:20:
Koning Gakpo? Of toch Cody?
Nu maak je mij wel een beetje nieuwsgierig.gambieter schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:20:
⏩ PVOutput☀️
Kom op, 1-2
Ze hebben Depay ook gehaald heDeadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:14:
[...]
Kan geen slechte speler zijn als Barca hem haalt, toch?
Die heeft deze wedstrijd ook niets bijzonders laten zien.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 22:23 ]
XXXVI
van Dijk.. kop die bal in de goal.. kop die bal lekker in de goal!
Koeman haalt
Nee is niet nodiggambieter schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:20:
Pappie zorgt er wel voor dat ome Louitje hem niet wisselt
Als als als... de bal wordt voor gegeven bij het doel van de Noren, dan zijn ze wel in paniek. Daar moet Oranje het halen dan, misschien maar vaker erin gooien?
Met Berghuis was het spel beter, toeval of niet
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 01-09-2021 22:25 ]
Als de rest het wat beter zou doen dan zou elke pass en vrije trap van Depay een (voor)assist zijn!
Oranje is kapot.. ik zou het terug brengen naar de winkel
Zou graag nog 2 of 3 spelers met de instelling van Klaassen willen hebben
Aldus Depay.OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:24:
Als de rest het wat beter zou doen dan zou elke pass en vrije trap van Depay een (voor)assist zijn!
Nou dat is Oranje al jaren, garantie zal wel verlopen zijnNibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
oranje doet het al 10 jaar niet meerNibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
Dumfries is één.Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
Zou graag nog 2 of 3 spelers met de instelling van Klaassen willen hebben
Weghorst
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Frenkie laten dribbelen, daar worden ze pas echt nerveus van. Zou je hem niet gewoon met de bal aan de voet het doel in kunnen laten lopen? Minder effectief dan wat we nu zien kan het ook niet zijn.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:24:
Als als als... de bal wordt voor gegeven bij het doel van de Noren, dan zijn ze wel in paniek. Daar moet Oranje het halen dan, misschien maar vaker erin gooien?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Beetje positief blijven.
⏩ PVOutput☀️
Onder Koeman liep het eigenlijk best goed, finale Nations League behaald. Depay speelde toen ook stukken beter.Terranova schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
[...]
Nou dat is Oranje al jaren, garantie zal wel verlopen zijn
mission impossibleQuad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:26:
Beetje positief blijven.
1-2-3 en 4 😂
Die was ook op de buis, denk ik een stuk meer vermaak dan dit.
Dit topic is gesloten.