Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
You were saying?CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:17:
Wat die Klaassen ook steeds in Oranje mag doen is mij een raadsel. Nog nooit zo'n beperkte speler gezien. Pure armoede.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dus?CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:17:
Wat die Klaassen ook steeds in Oranje mag doen is mij een raadsel. Nog nooit zo'n beperkte speler gezien. Pure armoede.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Klopp is gewoon een goede (people) coach. Tevens ligt in de PL het tempo hoger en wordt er meer gekopt.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:20:
Het valt mij wel vaker op dat Van Dijk minder lijkt te spelen bij Oranje dan bij Liverpool. Waar dat door komt, geen idee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: Finally_Chris
Er zijn er helaas nog wel een paar die het bij hun club meestal beter doen. Ik denk niet dat dat expres is, maar helaas wel waar.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:20:
Het valt mij wel vaker op dat Van Dijk minder lijkt te spelen bij Oranje dan bij Liverpool. Waar dat door komt, geen idee.
Klaassen MotM...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
die is zo wit, ze dachten dat het een noor wastweakduke schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:
Kijk eens aan, ze vergeten Klaassen te dekken.
CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:
Wat een kutgoalmaar niet minder blij mee. Alleen jammer dat Klaassen hem maakt.

Wat maakt het in hemelsnaam uit wie hem maakt? HahhCR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:
Tomorrow is not today!
Meen je dit?CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:

Belangrijke goal..
13:37
Je bedoelt dat Van Dijk bij een lager tempo minder rendeert? Of hoe moet ik het lezen?HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:
[...]
Klopp is gewoon een goede (people) coach. Tevens ligt in de PL het tempo hoger en wordt er meer gekopt.
Vond zijn reflex knap nadat die Noor hem raakt. Boeien wie hem maaktCR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 01-09-2021 21:23 ]
Was die van Haland ook 😂CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:22:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is wel zo'n speler die vrijwel altijd 100% geeft t.o.v. andere spelers.CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:17:
Twee ex-FeyenoordersSydney08 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:23:
Typische Ajax aanval was dit haha
Inderdaad, daardoor schuift het spel vaker naar voren, hier is het vaak balletje terug naar de CV.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:23:
[...]
Je bedoelt dat Van Dijk bij een lager tempo minder rendeert? Of hoe moet ik het lezen?
Ja want dan staat hij langer in het elftal. Ik zie liever een speler met meer kwaliteit. Ik zie nog steeds liever Gravenberch dan Klaassen al moet die eerste misschien nog een jaar eerst meer ervaring opdoen.
Ah, dat helpt zonder enige vorm van uitleg.rik86 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:24:
Ik zag trouwens wel “anti”-Qatar reclames op de borden
Klaassen heeft iets wat de meeste spelers van Oranje niet hebben. Hij kan goals maken en geeft altijd alles.CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:25:
[...]
Ja want dan staat hij langer in het elftal. Ik zie liever een speler met meer kwaliteit. Ik zie nog steeds liever Gravenberch dan Klaassen al moet die eerste misschien nog een jaar eerst meer ervaring opdoen.
Blind trekt 't gewoon niet meer. Leuk voor de NL competitie, meer niet.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
Straks krijgt blind nog rood (2x geel)
Ligt het ook niet meer aan de spelers om hem heen?Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:23:
[...]
Je bedoelt dat Van Dijk bij een lager tempo minder rendeert? Of hoe moet ik het lezen?
Als je top spelers om je heen hebt is het makkelijker voetballen waardoor jezelf ook beter eruit komt.
Nee hoor, dat is het gif waar hij het over had tegen PSV, je moet gewoon mensen kunnen neermaaien volgens hem.DutchOwnage schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:27:
[...]
Blind trekt 't gewoon niet meer. Leuk voor de NL competitie, meer niet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat roep ik al 2j 😉DutchOwnage schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:27:
[...]
Blind trekt 't gewoon niet meer. Leuk voor de NL competitie, meer niet.
Ik zie gravenberch dit niet doen, die komt daar niet. Die blijft lekker zich aanbieden en laconiek rondtikken.CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:25:
[...]
Nou ja, er vroeg iemand of je gewoon reclame kon kopen om zo te protesteren tegen QatarHollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
[...]
Ah, dat helpt zonder enige vorm van uitleg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bijzonder inderdaad.Agent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:30:
Huh? Die bal is niet uit en niks aan het hoofd? Die scheids besluit nu 10 seconde toch te fluiten.
Dat valt wel mee, die Matip is een goede partner, maar niet de wereldtop. Henderson heeft ook al vaker CB gespeeld. Ze hebben verder natuurlijk wel een goed elftal, maar zoals gezegd spelen die vaker meer naar voren dan naar achteren.Togi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:27:
[...]
Ligt het ook niet meer aan de spelers om hem heen?
Als je top spelers om je heen hebt is het makkelijker voetballen waardoor jezelf ook beter eruit komt.
Depay loopt veel rond op zijn flank en slaat hem overGrindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:33:
Gakpo zit ook totaal niet in de wedstrijd maar die krijgt ook geen een fatsoenlijke bal, zonde
Rust
[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 01-09-2021 21:34 ]
Tja, is dat iets nieuws?Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:33:
[...]
Depay loopt veel rond op zijn flank en slaat hem over
Beoordeel Blind nou gewoon op wat ie wel kan. Er zitten genoeg dravers en slopers in het team.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:33:
Blind kan wel passen, het is alleen zo jammer dat hij zo langzaam is geworden.
De Vrij en van Dijk ogen ook niet bepaald zekerremco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Blind, Wijnaldum, Depay en Gakpo héél matig. Klaasen ben ik ook geen fan van, maar als je zo vaak scoort als hij, hoor je er gewoon te staan!
Maar gaf wel de voorzet voor de 1-1Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Memphis loopt vooral in de weg en lijkt vooral te willen kaatsen om zelf de bal weer zelf te krijgen.
Verwijderd
Timber brengt ook helemaal niets.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Blind, Wijnaldum, Depay en Gakpo héél matig. Klaasen ben ik ook geen fan van, maar als je zo vaak scoort als hij, hoor je er gewoon te staan!
Volgens mij scoort Depay vaker hoorremco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Vond Timber ook niet te best overigens. Eigenlijk spelen ze allemaal vrij matig wat mij betreft. Maar komt vast wel goed 2e helft (qua resultaat iig).
Ik vind die eigenlijk altijd maar matig bij NL. Weet niet of het door motivatie komt of doordat ze bang zijn om te falen? Het is best bijzonder dat ze het bij hun clubs wel beter kunnen.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Onzin. Meest stabiele man achterin en een paar keer goed doorgedekt.
Als hij nou gewoon zo speelt zoals hij dat bij barca doet zou het gewoon top zijn.Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:37:
Memphis loopt vooral in de weg en lijkt vooral te willen kaatsen om zelf de bal weer zelf te krijgen.
krijgt bal, dribbelt op de tegenstander om vervolgens terug te draaien.Grindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:39:
de jong is ook extreem matig, die moet nou echt eens gaan opstaan, brengt echt veel en veel te weinig
Vraag me af dat niet simpelweg een teken is dat niemand de bal wil/in de dekking blijft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
staat te ver naar achter, en daarvoor moet je denk ik naar de bondscoach kijkenGrindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:39:
de jong is ook extreem matig, die moet nou echt eens gaan opstaan, brengt echt veel en veel te weinig
Met Depay, Wijnaldum en van Dijk heb je in iedere linie zo’n pseudo vedette. Of ze thuisgeven is iedere wedstrijd een verrassing.
XXXVI
Het is helaas zo tegenwoordig, genoeg landen die hetzelfde spelen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:47:
Wedstrijd 1 van poging 3, voorlopig nog steeds net zo'n saaie boel als met Frank de Boer aan het roer.
Geef ook vG even de tijd, hij is er pas bij elkaar opgeteld twee weken.
En hij gaf zelf aan dat het de eerste 3 maanden altijd slecht draait onder zijn bewindHollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:55:
[...]
Het is helaas zo tegenwoordig, genoeg landen die hetzelfde spelen.
Geef ook vG even de tijd, hij is er pas bij elkaar opgeteld twee weken.
Dit topic is gesloten.