Mooi, wedstrijdje rust voor blind.
Wie moet er straks linksback?
Wie moet er straks linksback?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Weet niet maar van Dijk is maar een jaartje jonger.CR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:04:
Blind had je allang moeten lozen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Noorwegen heeft nú gescoord.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 21:06 ]
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Zo mis je wel Qatar ja.DoeEensGek schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:05:
Ik zeg... Juichen!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon slecht verdedigd, kan die keeper niks aan doen man.
Maar wel een paar klassen beter dan tikkie breed Blind.Quad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:05:
[...]
Weet niet maar van Dijk is maar een jaartje jonger.
PSN: Finally_Chris
Tomorrow is not today!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoe moet Bijlow hem hebben als Haaland alle vrijheid krijgt om uit te halenephymerous schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:06:
Haha wereldtoppers centraal en op doel
Die Gakpo snapt buitenspel niet
Ik dacht oprecht Dat het m’n kat was.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:07:
Ik hoorde een gillende keukenmeid ergens op het publiek.
Grote fout van gakbo, zo buitenspel opheffen is tegen een spits als haaland natuurlijk dodelijk die achterhaal je niet meer en als keeper ben je ook kansloos.
Sorry, mijn telepatisch keyboard ligt nog bij de douane.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:07:
Volgens mij loopt het beeld bij veel van jullie ook achter 😂
Het is echt maar de vraag of dat helpt. We hebben best wel wat spelers die daar niet zo goed tegen kunnen. Ik bedoel niet dat ze verwend zijn, maar al dat schreeuwen is niet altijd de handigste manier om spelers te motiveren.
13:37
Ongelooflijk... En Snoeks hoort zichzelf ondertussen weer liever praten. Tergend...OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:07:
Gelukkig haalt Depay de bal van de lijn ...
[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 01-09-2021 21:12 ]
Vraag maar aan Hyballa….HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:08:
[...]
Het is echt maar de vraag of dat helpt. We hebben best wel wat spelers die daar niet zo goed tegen kunnen. Ik bedoel niet dat ze verwend zijn, maar al dat schreeuwen is niet altijd de handigste manier om spelers te motiveren.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik denk dat Koeman ze ook 15min verrot schreeuwde en de tweede helft was toen meestal beter dus.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:08:
[...]
Kon hij niet heel veel aan doen. Dat er vier om Haaland heen staan is zorgwekkender. Die dus niet voldoende ingrijpen.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:07:
De 1-0 begint zoals gewoonlijk met balverlies van Depay.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 01-09-2021 21:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Wat wil je nu bereiken?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hier is het pas 10 over 9, zit je in Kiev?
Wat een persoonlijke vraag aan die jongen/vrouw zeg. Wereldvrede?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Veel reacties hier lopen achter, niet alleen hen geluid dus
Ik weet het niet, is tot nu toe bij elke club/land mislukt, denk niet dat hij erg vrolijk is momenteel.Grindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:06:
Frank zit stiekum te lachen nu
Ik weet niet of je t-mobile thuis hebt, maar die lopen 30-40 seconden achter op andere tv-aanbieders. Zijn vaak nog langzamer dan internet streams.
Het is wel weer typisch Depay om daar zo’n duel aan te gaan. Gakpo stond echt te slapen hahaVos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:09:
[...]
Kon hij niet heel veel aan doen. Dat er vier om Haaland heen staan is zorgwekkender. Die dus niet voldoende ingrijpen.
Zit op het nieuwe tv platform van T-Mobile, loop tegenwoordig zeker 20 seconden achter.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:10:
[...]
Veel reacties hier lopen achter, niet alleen hen geluid dus
⏩ PVOutput☀️
Lijkt toch een vlag op een modderschip te zijn geweestVDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Zit er nog een geld terug garantie op die Berghuis?
HELL NO!!!!!VDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Ze mogen Diemers er bij
Hopelijk een terugroepactie!VDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Het zou me die € 5 miljoen van Ajax al waard zijn om die gast nooit meer te hoeven zien voetballen.VDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Twee dravers op het middenveld, de Jong speelt naar achter en de aanvallers zijn matig op z’n best. Die Gakpo heeft best potentie.Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Berghuis weer lekker bezig...not
Oranje komt er gewoon niet doorheen.
Scheids zit niet mee ook
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 21:14 ]
XXXVI
Die gast is over hypedVDS91 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Dat zal wel IPTV zijn? Dat is vrij normaal, heb je bij Ziggo Go ook.Quad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:12:
[...]
Zit op het nieuwe tv platform van T-Mobile, loop tegenwoordig zeker 20 seconden achter.
Klopt, daarom zit ie op de tribuneAgent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:15:
Rensch heeft geen zin om te dekken
Die oudere? “ Heeeej, biertjuh?”carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:14:
Haaland, moet altijd denken aan dat, "Ha, bier!" filmpje.
die zit op de bankAgent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:15:
Rensch heeft geen zin om te dekken
Enig idee waarom dat is? ik heb ook IPTV via delta (tv kabel komt niet zo ver in onze huiskamer, en is lastig te leggen), maar dat loopt altijd 20/30 seconden achter.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:15:
[...]
Dat zal wel IPTV zijn? Dat is vrij normaal, heb je bij Ziggo Go ook.
Waarom bashed iedereen die speler hier?Harribo schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:11:
Berghuis weer lekker bezig...not
Oranje komt er gewoon niet doorheen.
Scheids zit niet mee ook
Timber ** Goed gezien jij:)
Heeft te maken met het omzetten en het bufferen wat gebeurd met internet streams.carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
[...]
Enig idee waarom dat is? ik heb ook IPTV via delta (tv kabel komt niet zo ver in onze huiskamer, en is lastig te leggen), maar dat loopt altijd 20/30 seconden achter.
Dat is het ook. Sommigen beweerden dat hij beter is dan Ramos. Ja, die Ramos die al 15 jaar bij de absolute top van Europa hoort. Virgil van Dijk is vooral een ster in het wijzen en de grote meneer spelen.DutchOwnage schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:15:
Ik ga vloeken in de kerk maar ik vind Van Dijk een erg overgewaardeerde speler. Sorry.
Twitter is wel weer lekker eensgezind: het ligt allemaal aan die ene speler die niet voor hun kluppie speelt 😂 #norned
— Evert Kwok (@evertkwok) 1 september 2021
Verwijderd
Zuurgraad is hoog hier alsof die gozer daarvan beter gaat spelen.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
[...]
Waarom bashed iedereen die speler hier?
Vind het tot nu toe ook niet geweldig, maar hij was een periode vorig jaar gewoon een van de betere.
De terugroepactie loopt alleen op het model Berghius, helaas niet op Berghuis.
eensCR1691 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:17:
Wat die Klaassen ook steeds in Oranje mag doen is mij een raadsel. Nog nooit zo'n beperkte speler gezien. Pure armoede.
Daar zijn andere mensen beter in dat uit te leggen, zoek naar eens op IPTV latency voor technisch verhaal ervan.carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
[...]
Enig idee waarom dat is? ik heb ook IPTV via delta (tv kabel komt niet zo ver in onze huiskamer, en is lastig te leggen), maar dat loopt altijd 20/30 seconden achter.
Coderen/decoderen van het signaal wat bij de ene aanbieder vlugger gaat dan de andere vermoed ik.carpebios schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
[...]
13:37
Aangezien hij zo ver naar voren gaat neem ik aan dat dit afgesproken is. Het werkt niet dus zou het de taak van de aanvoerder of bondscoach zijn dit te veranderen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq