Ga toch maar even kijken. Bij niet alle plekken heb ik de 100% overtuiging nog, maar ja 4-3-3 lijkt mij al een stuk beter en dit moet toch ruim voldoende zijn voor vanavond.DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:37:
Niemand?
[Embed]
Opstelling (1-4-3-3): Bijlow; Timber, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Frenkie de Jong, Klaassen; Berghuis, Depay, Gakpo.
Moet jij niet naar Disney+ kijken?remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:49:
[...]
Ja! Ik wel hoor!
Van Gaal, Bijlow, de gevechten tussen van Dijk (en de Vrij) en Haaland![]()
De meeste wedstrijden onder de Boer konden me gestolen worden, maar vanavond echt wel zin in eigenlijk.
Dat is altijd winst. De Ligt was het toch net niet geloof ik.New Yorker schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:46:
Van Dijk is weer terug
Waarom speelt Malen niet. Is Bergwijnhuis beter in vorm...?
Geen De Roon is sowieso al vele malen beter aan te gluren denk ik en gewoon weer ouderwets 4-3-3 is ook erg fijn. Het nog fijnere oude Ajax 3-4-3 zal wel te lastig zijn of wellicht niet meer van deze tijd.
[ Voor 1% gewijzigd door Fiber op 01-09-2021 19:59 . Reden: Autocorrect ... :+ ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zit de allernieuwste FC Barcelona aanwinst er niet eens bij... #VanGaalOut.DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:37:
Niemand?
[Embed]
Opstelling (1-4-3-3): Bijlow; Timber, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Frenkie de Jong, Klaassen; Berghuis, Depay, Gakpo.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Berghuis hier wel in de basis...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niets vervelender dan een week te moeten wachten. Ik wil die shit kunnen bingen!!
Er moest er weer eentje zijn he.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:55:
[...]
Zit de allernieuwste FC Barcelona aanwinst er niet eens bij... #VanGaalOut.
Maar ik vind het er best aardig en logisch eruit zien. Je kan namelijk wel eindeloos blijven mopperen over een speler, maar met van Gaal weet je ook dat als je echt niet presteert, hij je eruit zal halen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn opmerking was verre van serieus, dacht dat de ironie duidelijk was. Volgende keer zet ik er even eenDaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:57:
[...]
Er moest er weer eentje zijn he.![]()
Maar ik vind het er best aardig en logisch eruit zien. Je kan namelijk wel eindeloos blijven mopperen over een speler, maar met van Gaal weet je ook dat als je echt niet presteert, hij je eruit zal halen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Malen is nog niet echt in vorm, Gakpo wel.Fiber schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:54:
[...]
Dat is altijd winst. De Ligt was het toch net niet geloof ik.
Waarom speelt Malen niet. Is Bergwijnhuis beter in vorm...?
Geen De Roon is sowieso al vele malen beter aan te gluren denk ik en gewoon weer ouderwets 4-3-3 is ook erg fijn. Het nog fijnere oude Ajax 3-4-3 zal wel te lastig zijn of wellicht niet meer van deze tijd.
Ik ben wel benieuwd, onder Van Gaal kom je met een wanprestatie niet weg.
Ik had het door, maar dan alsnog.Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:02:
[...]
Mijn opmerking was verre van serieus, dacht dat de ironie duidelijk was. Volgende keer zet ik er even eenerbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik mis BabelDaniëlWW2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:37:
Niemand?
[Embed]
Zeg loop ons humeur ff niet te verpesten....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Heeft Malen wel al gespeeld bij BVB? Ze hebben er flink wat geld voor uitgetrokken.dutchgio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:04:
[...]
Malen is nog niet echt in vorm, Gakpo wel.
Ik ben wel benieuwd, onder Van Gaal kom je met een wanprestatie niet weg.
Frank Snoeks overigens ook..New Yorker schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:46:
Van Dijk is weer terug
Ben wel blij dat hij terug is, hij houdt de verdediging bij elkaar en is een betere aanvoerder dan Wijnaldum.
Ja , 180 minuten in drie wedstrijden competitie, laatste twee wedstrijden in de basiself.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:08:
[...]
Heeft Malen wel al gespeeld bij BVB? Ze hebben er flink wat geld voor uitgetrokken.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nee hij speelt daar nog niet veel, paar keer basis en wat invalbeurten.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:08:
[...]
Heeft Malen wel al gespeeld bij BVB? Ze hebben er flink wat geld voor uitgetrokken.
Gaat Justin Kluivert ooit nog terug komen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
¿dutchgio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:11:
[...]
Nee hij speelt daar nog niet veel, paar keer basis en wat invalbeurten.
Gaat de NOS nu paniek zaaien? Die man is misschien even druk?
Ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de Ligt weer terug is. Louis van Gaal is heel erg gecharmeerd van de Vrij, terwijl van Dijk altijd zal spelen. Luxe-problemen!
Ik als Feyenoorder kan niet anders dan trots zijn dat zowel Bijlow als Pedersen hun debuut gaan maken
Ik als Feyenoorder kan niet anders dan trots zijn dat zowel Bijlow als Pedersen hun debuut gaan maken

Nou bij de NOS lijkt het wel alsof van Gaal een basale tactische visie heeft in zijn spelerskeuze. Waanzin zeg ik je.
Wat een heerlijk interview, met een Louis die lacht van oor tot oor
Get in there Louis!!
Get in there Louis!!
13:37
Van Gaal is heel erg ontspannen. Super leuk om te horen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft ze wel allemaal onder controle, dat is natuurlijk wel een verschil.Nibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:23:
Wat een heerlijk interview, met een Louis die lacht van oor tot oor
Get in there Louis!!
Het contrast met De Boer is natuurlijk ook erg groot, die liet juist wat meer over zich heenlopen.
Dan spelen we wel weer 3-5-2, want dan heeft hij daar wel de tijd voor gehad.remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:18:
Ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de Ligt weer terug is. Louis van Gaal is heel erg gecharmeerd van de Vrij, terwijl van Dijk altijd zal spelen. Luxe-problemen!
Ja het is echt dag en nacht, ondanks dat de Boer er ook nog wel redelijk ontspannen bij stond. Vond ik hem niet echt overtuigend. Bij van Gaal kan het bijna niet duidelijkerHollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:26:
[...]
Hij heeft ze wel allemaal onder controle, dat is natuurlijk wel een verschil.
Het contrast met De Boer is natuurlijk ook erg groot, die liet juist wat meer over zich heenlopen.
Maar zin in! Nieuwe coach, nieuwe spelers, keeper.. van Dijk terug.. man!
Ja, toen was hij er net bij….niet wedstrijdfit….. zoals gezegd, laatste twee wedstrijden in de basisdutchgio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:25:
[...]
Beker, supercup. Zijn daar al meer wedstrijden gespeeld.
Vier Ajacieden in de basis zucht. Noorwegen als serieus zien get real man.
Als ik die goals van Haaland voorbij zag komen.. ben ik er niet helemaal gerust opTyphone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:32:
Vier Ajacieden in de basis zucht. Noorwegen als serieus zien get real man.
Je vindt dat teveel?Typhone schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:32:
Vier Ajacieden in de basis zucht.
Naar Nederland? Die duikt vanzelf bij PEC of RKC op
Vier teveel, altijd vervelend als ze onnodig blessures oplopen.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 20:36 ]
XXXVI
Kunstgras? Scheidsrechter heeft geen voetbalschoenen aan….
Bijlow ziet er wel erg nerveus uit. Maar goed, dat betekent niet zoveel. Paar keer even aanspelen en de zenuwen zijn wel weg.
Tomorrow is not today!
v Gaal heeft deze wedstrijd al gewonnen, mocht dat niet gebeuren dan kan dat niet aan hem liggen.Nibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:29:
[...]
Ja het is echt dag en nacht, ondanks dat de Boer er ook nog wel redelijk ontspannen bij stond. Vond ik hem niet echt overtuigend. Bij van Gaal kan het bijna niet duidelijker
Maar zin in! Nieuwe coach, nieuwe spelers, keeper.. van Dijk terug.. man!
Juist niet. Koele kikker.Sydney08 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:41:
Bijlow ziet er wel erg nerveus uit. Maar goed, dat betekent niet zoveel. Paar keer even aanspelen en de zenuwen zijn wel weg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb er voor de verandering zin in!
⏩ PVOutput☀️
Goed verdedigen, oftewel geen kans geven totNibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:33:
[...]
Als ik die goals van Haaland voorbij zag komen.. ben ik er niet helemaal gerust op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die hoeft ook niet te voetballen.ST10©DE schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:39:
Kunstgras? Scheidsrechter heeft geen voetbalschoenen aan….
Geen kunstgras volgens mij.
De NOS blijft deze man maar wedstrijden geven, tijdens het EK was dat een reden voor velen over te schakelen naar de Belgische zenders. Dat hebben ze toch ook gezien aan de kijkcijfers?
Leuk dat hij ook iets verteld over Noorwegen btw.
Ødegaard de captain, bijzonder.
⏩ PVOutput☀️
Ja de discussie over Qatar gaat gevoerd worden door de directe van de KNVB, oftewel waar niemand het kan zien en het dus nutteloos is.
Ik had eerder Haaland verwacht, maar opzicht is hij wel een van de ervaren krachten bij NOR.Quad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:45:
Ødegaard de captain, bijzonder.
Idd, niet zichtbaar, dus weinig tot geen invloedDeadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:45:
Ja de discussie over Qatar gaat gevoerd worden door de directe van de KNVB, oftewel waar niemand het kan zien en het dus nutteloos is.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Timber cornervlag halen?
Met 22 jaar een van de ervaren krachten?HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:47:
[...]
Ik had eerder Haaland verwacht, maar opzicht is hij wel een van de ervaren krachten bij NOR.
⏩ PVOutput☀️
Dat heet tactisch verstoppen inderdaad.Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:45:

Niet dat het veel uitmaakt, we hebben een de Boer en Snijder die niets hebben gezien van schending van mensenrechten.

plus je weet niet of men het daadwerkelijk doet, iets wat bij de KNVB echt mogelijk is.Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:47:
[...]
Idd, niet zichtbaar, dus weinig tot geen invloed
Alles op Haaland!
Zou Louis het zien?
Zou Louis het zien?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bedoel dat hij er al een tijd bijzit. Zo veel talent als ons hebben de NOR niet, al wordt de onze ook vaak overschat.
Ik vermoed dat het naar benzine ruikt in de buurt van Haaland
commentaar loopt iets voor op de beelden?
Lekker veld daar trouwens
slechte verbrandingNibbz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:49:
Ik vermoed dat het naar benzine ruikt in de buurt van Haaland
Heel erg, of Snoeks is een profeetGrindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:50:
Yep… vreselijk irritant, twee a drie secondenGrindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:50:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die vertraging is wel heel erg zeg
Snel een nieuwe televisie gekocht, maar helaas geen verbeteringrik86 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:52:
Ik had ben al een keer gezapt en t hele ding aan/uit gezet
Dit is echt niet fijn kijken
Ik dacht al dat het aan mij lag…Agent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:52:
Die vertraging is wel heel erg zeg
Ligt aan Snoeks zelf
Hebben we bij deze wedstrijden nog steeds geen VAR?
Ik dacht dat Snoeks gewoon heel scherp was vandaag
ligt echt aan het geluid van het commentaar, het spelgeluid klopt nl wel gewoon. dus niet een tv/ziggo fout maar die van de nos
Volgens mij gaat t nu beter
Of Frank was gewoon trager, dat kan natuurlijk ook
Of Frank was gewoon trager, dat kan natuurlijk ook
[ Voor 51% gewijzigd door rik86 op 01-09-2021 20:55 ]
Wie Twitter de NOS ff
Zou iemand de tekst op de reclame borden controleren?
Wel apart, want dan vertraag je dus bewust de beelden met een aantal seconden. Anders kan je commentaar nooit voorlopen.
bilpartner?Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:55:
bilpartnerDeadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:55:
Ik vind Twitter maar verschrikkelijk, maar dat terzijde.Agent47 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:54:
Wie Twitter de NOS ff
Opzicht spelen voorzichtig, maar niet slecht. De Vrij mag bijvoorbeeld diepe ballen geven en er lijkt gewoon een goede formatie te staan.
Wat een goede coach kan doen met je ploeg, daar kan ik als Arsenal fan over meepraten.
Doelde eigenlijk op dat mensen dan een reclame kunnen kopen met een eigen boodschap, over dat die slapjanussen van ons niets negatiefs over Qatar durven te zeggen
Snoeks heeft gewoon een vooruitziende blik!
Waarom wordt Berghuis steeds uitgefloten?
Edit: Frank moet zelf maar in het publiek gaan zitten. Pff, bij elke aanval raakt hij in paniek.
Edit: Frank moet zelf maar in het publiek gaan zitten. Pff, bij elke aanval raakt hij in paniek.
[ Voor 54% gewijzigd door HollowGamer op 01-09-2021 21:01 ]
hmm.. hartslag is duidelijk aan het stijgen hier
Bijlow lekker hoor
Bijlow for president
Spectaculair tot nu toe...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Goed gekeept van Bijlow
PSN: Finally_Chris
Jammer, haak net in, stem van Frank Snoeks.
Kijk je toch met 1-0 achterstand naar de wedstrijd
Kijk je toch met 1-0 achterstand naar de wedstrijd
Ik zou Berghuis er nu al af halen
Wordt gewoon de standaard techniek van elke tegenstander dit. Alles op snelheid.
Ik zie bama, bijna!Deadsy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:55:
Eeen Blind geschorst tegen Montenegro.
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten_E op 01-09-2021 21:03 ]
Van Dijk met z’n welbekende schijnverdedigen. Hij kan wijzen als de beste!Exocet schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:01:
Slecht verdedigd zeg
Lol blind is zo traag dat kan echt niet meer
Montenegro is niet zo belangrijk
En dat is een schorsing.

Die Blind kan al 1 jaar niet meer man. Traag als de neten.
Blind had je allang moeten lozen
PSN: Finally_Chris
Veel Feyenoren in het publiek.HollowGamer schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:00:
Waarom wordt Berghuis steeds uitgefloten?
We hadden toch bij AZ een talentvolle LB en is Dumfries ook geen back?Grindtegel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:03:
Lol blind is zo traag dat kan echt niet meer
Dit topic is gesloten.