Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.961 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:24

Agent47

I always close my contracts.

D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Als hij 532 zou willen spelen had ik Karsdorp verwacht of, ondanks geen wedstrijdritme, gewoon Dumfries. De twee jonge backs van Ajax die je nu hebt zijn het niet gewend om zo te spelen, die zie ik niet naar rechtsbuiten opstomen of als buitenste middenvelder fungeren.

Dus vier verdedigers? Of gaat het een echte 343 worden waarbij Gravenberch of Til wellicht als halve back gaan fungeren? Beide hebben het onder resp. De Boer en Koeman al eens gedaan.

De selectie van Rensch is overigens uitermate dubieus. Gaat die Mazroui uit de basis spelen?Die bankt momenteel toch gewoon? Die heeft net zo goed onvoldoende spelritme. En selecteren voor de toekomst is bullshit zolang je nog geen vaste plek hebt bij je club.
Ik gok dat Louis begint met 4-3-3 of een 5-3-2 met De vrij naast van Dijk en de Ligt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:15
Agent47 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:12:
[...]

Ik gok dat Louis begint met 4-3-3 of een 5-3-2 met De vrij naast van Dijk en de Ligt.
Maar voor 532 heb je in mijn ogen dus geen geschikte rechtsback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:13:
[...]

Maar voor 532 heb je in mijn ogen dus geen geschikte rechtsback.
Dat wordt gewoon Dumfries of Karsdorp later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:20:
Ik begrijp niet waarom Pasveer ineens wél (na een best goed seizoen, slecht afgesloten) en Dumfries niet (speelt straks bij Inter na een sterk seizoen en goed optreden op het EK) in de voorselectie zitten… :F

https://www.ad.nl/nederla...ij-elf-van-toen~a1e576c7/
Cillessen is geblesseerd en Stekelenburg heeft bedankt.

Wie had de vierde keeper moeten zijn in jouw ogen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Jeroen Verhoeven

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Cillessen is geblesseerd en Stekelenburg heeft bedankt.

Wie had de vierde keeper moeten zijn in jouw ogen?
Bizot misschien? Die was mee naar het EK.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:28:
[...]

Bizot misschien? Die was mee naar het EK.
Stekelenburg is wel eerste keuze bij Ten Hag. Als die komend weekend al gaat spelen ga ik ervan uit dat Pasveer afvalt.

Er zitten wel meer spelers in de voorselectie waarvoor spelritme de komende weken dubieus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Is het niet een beetje vroeg om Til er bij te nemen? Hij heeft net 4 prima wedstrijdjes gespeeld na jaren nauwelijks gespeeld te hebben. Had bijvoorbeeld eerder een Noa Lang verwacht, die een heel seizoen goed heeft gespeeld en nu ook prima speelt.
Of een Bergwijn die nu in de voorbereiding bij Tottenham ook weer geregeld minuten maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Pompi op 13-08-2021 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:32:
Is het niet een beetje vroeg om Til er bij te nemen? Hij heeft net 4 prima wedstrijdjes gespeeld na jaren nauwelijks gespeeld te hebben. Had bijvoorbeeld eerder een Noa Lang verwacht, die een heel seizoen goed heeft gespeeld en nu ook prima speelt.
Andere positie toch? Misschien komt Noa Lang wel in beeld als Depay niet op tijd speelgerechtigd is voor La Liga.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Haha Pasveer? Heeft Louis Ajax - PSV gemist? :o

Ik hoopte dat we van de Roon verlost zouden zijn, helaas :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01
Als we dan toch opnieuw beginnen, laat Bijlow dan ook maar gelijk eerste keeper worden voor Oranje voor de komende jaren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:33:
[...]

Andere positie toch? Misschien komt Noa Lang wel in beeld als Depay niet op tijd speelgerechtigd is voor La Liga.
Je hebt zonder Til mee gerekend 6 middenvelders en 5 aanvallers. Dan had ik liever een 6de aanvaller gehad dan nog een middenvelder. Daarnaast gaat een Til nooit van zijn leven spelen als je kijkt naar de andere opties op het middenveld, zekerheidje zijn FdJ en Wijnaldum en dan gaat de rest op voor de laatste plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
ephymerous schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:34:
Haha Pasveer? Heeft Louis Ajax - PSV gemist? :o

Ik hoopte dat we van de Roon verlost zouden zijn, helaas :)
Ik vrees dat de Roon ook schokkende video's of foto's van Louis heeft, anders kan ik het niet verklaren. Waar is bv. Propper ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
loekf2 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:39:
[...]

Ik vrees dat de Roon ook schokkende video's of foto's van Louis heeft, anders kan ik het niet verklaren. Waar is bv. Propper ?
Dan niet eerder Van Ginkel? Want Propper zit nu op de bank omdat Van Ginkel speelt en volgens mij vergelijkbaar in conditie/wedstrijd achterstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Je hebt zonder Til mee gerekend 6 middenvelders en 5 aanvallers. Dan had ik liever een 6de aanvaller gehad dan nog een middenvelder. Daarnaast gaat een Til nooit van zijn leven spelen als je kijkt naar de andere opties op het middenveld, zekerheidje zijn FdJ en Wijnaldum en dan gaat de rest op voor de laatste plek.
Met drie interlands in zeven dagen verwacht ik niet dat de basis alles gaat spelen. Zeker die tweede wedstrijd biedt ruimte tot wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Pompi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

Dan niet eerder Van Ginkel? Want Propper zit nu op de bank omdat Van Ginkel speelt en volgens mij vergelijkbaar in conditie/wedstrijd achterstand
Ja die bedoelde ik ook. Komt bij dat de Roon dacht ik een schorsing van 4 wedstrijden aan z'n broek heeft wegens het omver duwen van een scheids.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:32:
[...]

Stekelenburg is wel eerste keuze bij Ten Hag. Als die komend weekend al gaat spelen ga ik ervan uit dat Pasveer afvalt.

Er zitten wel meer spelers in de voorselectie waarvoor spelritme de komende weken dubieus is.
Stekelenburg gaat geen wedstrijden voor het NL elftal meer spelen, hij heeft bedankt :)
https://www.ad.nl/nederla...terlandcarriere~a58dd7bc/

Als supporter van PSV ben ik wel blij dat er maar 2 spelers van PSV bij zitten, kan de rest hopelijk wat rust krijgen in de interlandperiodes, ze zullen het nodig hebben. Dus prima dat van Ginkel/Pröpper bijvoorbeeld niet is opgeroepen.

[ Voor 18% gewijzigd door ElPaco op 13-08-2021 15:11 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:10:
[...]

Stekelenburg gaat geen wedstrijden voor het NL elftal meer spelen, hij heeft bedankt :)
https://www.ad.nl/nederla...terlandcarriere~a58dd7bc/

Als supporter van PSV ben ik wel blij dat er maar 2 spelers van PSV bij zitten, kan de rest hopelijk wat rust krijgen in de interlandperiodes, ze zullen het nodig hebben. Dus prima dat van Ginkel/Pröpper bijvoorbeeld niet is opgeroepen.
Correct, maar ik verwacht dat een Pasveer zonder wedstrijdritme bij Ajax wel afvalt bij Oranje en als ik het goed heb begrepen start Stekelenburg dit weekend tegen NEC in de basis.

Een Van Ginkel of Pröpper die veel speelt bij PSV maakt een goede kans op de definitieve selectie.
Zeker als Van de Beek niet speelt bij ManU en met een voor Atalanta geschorste Van Roon.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik vind Pröpper ook niet denderend. Mij te traag en te slap .
Maar voetballend zeker iets beter dan de Roon.

Voorhoede vind ik weinig. Alleen van Malen weet je dat hij bijna altijd gevaarlijk wordt. Memphis, Weghorst, Gakpo is elke wedstrijd maar weer afwachten.
Berghuis vind ik overrated.

We hebben even niet beter, ben benieuwd wat van Gaal hier uit haalt

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 13-08-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Rensch is aan de bal verruit de beste back van Oranje , snap die ophef ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Als hij 532 zou willen spelen had ik Karsdorp verwacht of, ondanks geen wedstrijdritme, gewoon Dumfries. De twee jonge backs van Ajax die je nu hebt zijn het niet gewend om zo te spelen, die zie ik niet naar rechtsbuiten opstomen of als buitenste middenvelder fungeren.

Dus vier verdedigers? Of gaat het een echte 343 worden waarbij Gravenberch of Til wellicht als halve back gaan fungeren? Beide hebben het onder resp. De Boer en Koeman al eens gedaan.

De selectie van Rensch is overigens uitermate dubieus. Gaat die Mazroui uit de basis spelen?Die bankt momenteel toch gewoon? Die heeft net zo goed onvoldoende spelritme. En selecteren voor de toekomst is bullshit zolang je nog geen vaste plek hebt bij je club.
Mazraoui is zeer blessuregevoelig, die gaat wel wedstrijden spelen.
Gaat hoogstwaarschijnlijk morgen linksback spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mark31 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:14:
[...]

Mazraoui is zeer blessuregevoelig, die gaat wel wedstrijden spelen.
Gaat hoogstwaarschijnlijk morgen linksback spelen.
Maar hij heeft geen vaste stek. Als dat voor iemand als vd Beek al een "probleem" is, waarom voor iemand die net komt kijken niet?

Sowieso: we hebben het dus eigenlijk over een twaalfde man van achttien jaar. Dat is in mijn ogen echt weer een oude, typisch Nederlandse, fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:35:
[...]

Maar hij heeft geen vaste stek. Als dat voor iemand als vd Beek al een "probleem" is, waarom voor iemand die net komt kijken niet?

Sowieso: we hebben het dus eigenlijk over een twaalfde man van achttien jaar. Dat is in mijn ogen echt weer een oude, typisch Nederlandse, fout.
Ligt er helemaal aan wat het uitgangspunt is denk ik.
Wil ie de komende 1,5 jaar gewoon ff 'persen' zonder te bouwen dan is het raar. Wil ie een basis voor de komende 5 jaar wegzetten dan kan ik er deels nog wel in komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:36:
[...]

Ligt er helemaal aan wat het uitgangspunt is denk ik.
Wil ie de komende 1,5 jaar gewoon ff 'persen' zonder te bouwen dan is het raar. Wil ie een basis voor de komende 5 jaar wegzetten dan kan ik er deels nog wel in komen.
Oranje is geen opleidingsinstituut. Je kunt altijd doorselecteren maar we moeten er tegen Turkije en Noorwegen ook gewoon staan. Dan kun je je een onzekere tiener niet veroorloven.

Zelfs met supertalent de Ligt ging het mis. En dan heb ik het nog niet eens over spelers als Riedewald of van Rhijn die uiteindelijk ook niet zo goed werden als gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:42:
[...]

Oranje is geen opleidingsinstituut. Je kunt altijd doorselecteren maar we moeten er tegen Turkije en Noorwegen ook gewoon staan. Dan kun je je een onzekere tiener niet veroorloven.

Zelfs met supertalent de Ligt ging het mis. En dan heb ik het nog niet eens over spelers als Riedewald of van Rhijn die uiteindelijk ook niet zo goed werden als gedacht.
Wat mij betreft kan dat prima. Sla Qatar lekker over en ga bouwen aan een team voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:57:
[...]

Wat mij betreft kan dat prima. Sla Qatar lekker over en ga bouwen aan een team voor de toekomst.
Waarom zou je iemand als De Jong de kans op zo'n WK onthouden? Het is niet zo dat we geen WK waardige spelers hebben. Als je het wilt boycotten moet je dat vooraf zeggen. Dan nog zou ik voor de ranking nog altijd de groep willen winnen. Want de ranking bepaalt weer de grorp voor het volgende WK.

Bovendien kan bouwen bij Oranje ook helemaal niet zo makkelijk. Zie de voorbeelden die ik net noemde. Die hebben dankzij Danny Blind voor de kat zijn viool "ervaring" opgedaan in Oranje. Dan haal je nu bijvoorbeeld Rensch erbij terwijl hij er over twee jaar wellicht helemaal doorheen is gezakt of ingehaald door een betere back.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 13-08-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:08:
Dan haal je nu bijvoorbeeld Rensch erbij terwijl hij er over twee jaar wellicht helemaal doorheen is gezakt of ingehaald door een betere back.
En dan vervang je hem. 't is niet dat wie je nu kiest er dan ook de komende 4 jaar altijd bij moet zitten.
Maar ipv het geklooi met 4 verschillende systemen etc zou ik het heel interessant vinden om nu al voor een systeem/spelopvatting te gaan en op basis daarvan te gaan werken.

Zodat we niet 3 wedstrijden voor een eind toernooi ineens van systeem gaan veranderen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:29:
[...]

En dan vervang je hem. 't is niet dat wie je nu kiest er dan ook de komende 4 jaar altijd bij moet zitten.
Jij hebt het over "bouwen", niet ik. Als je het daarover hebt heb je het volgens mij dus over spelers erbij halen die in de toekomst heel erg van waarde kunnen zijn. Maar dat is nogal moeilijk bij Oranje.

Wat je wel kunt doen is bij een klein kwaliteitsverschil voor de jongere speler gaan. Maar die moet in mijn ogen dan wel Oranje waardig zijn.
Maar ipv het geklooi met 4 verschillende systemen etc zou ik het heel interessant vinden om nu al voor een systeem/spelopvatting te gaan en op basis daarvan te gaan werken.

Zodat we niet 3 wedstrijden voor een eind toernooi ineens van systeem gaan veranderen enzo..
Het systeem heeft toch niks met een debutant te maken?

Edit:
Van Gaal heeft die fout in zijn eerste periode wel gemaakt he. Toen werden Bouma (toen nog linksbuiten), Vennegoor en nog eentje waarvan ik de naam niet meer weet in Oranje gezet met het "oog op de toekomst". En Hasselbaink zat dan thuis.
We hadden toen wat blessures dus ze kregen ook gelijk speeltijd. Na een gelijkspel tegen Ierland thuis en verlies tegen Portugal thuis besloot van Gaal toch maar op v Hooydonk en Hasselbaink terug te grijpen. Maar toen was 't te laat.

[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 13-08-2021 20:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Het was weer genieten met én van Louis! _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:25:
Het was weer genieten met én van Louis! _/-\o_
,,Het is toch wat hè? Ik vind dit een eer. Ik was vijf jaar met pensioen, maar ik zag ook de noodzaak: wie zou het anders moeten doen?'

Hij heeft zoals vanouds vertrouwen in zichzelf :o

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:18

Lordy79

Vastberaden

ephymerous schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:26:
[...]

,,Het is toch wat hè? Ik vind dit een eer. Ik was vijf jaar met pensioen, maar ik zag ook de noodzaak: wie zou het anders moeten doen?'

Hij heeft zoals vanouds vertrouwen in zichzelf :o
En terecht. Wie zou het anders moeten doen?

Iemand die gewoon een van de beste trainers, zo niet dé beste, is die we de afgelopen 30 jaar hebben gehad mag dat ook best van zichzelf zeggen. Ik vind Van Gaal niet arrogant maar wel zelfverzekerd. En nee, hij is geen heilige. Dat is alleen Sint Michels. <+:)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Belachelijk dat die Til erbij zit trouwens. Wat er altijd over spelers van Ajax werd gezegd, geldt nu voor spelers van Feyenoord. Van Gaal is een bewezen Feyenoord gezinde bondscoach. Of gelden er voor Van Gaal opeens andere kaders dan voor De Boer die altijd werd verweten dat hij Ajax gezind was?

Til, een extreme miskoop in een land waar zelfs Promes indruk weet te maken en speler van het jaar kan worden. Tevens in Duitsland bij een middelmatige ploegje als Freiburg nauwelijks speelminuten gemaakt. Nu een paar leuke goals tegen zeer beperkte tegenstanders en hij zit er gelijk bij. Snap ik niet. Van mij mag Til afvallen, samen met Rensch en Pasveer.

De vergelijking met Van der Beek snap ik ook niet echt. Van der Beek maakt inderdaad geen minuten, maar speelt wel bij Manchester United. Liever een niet fitte van der Beek die zich al wel enigszins heeft bewezen op het allerhoogste podium (CL) dan Guus Til die mislukt in Rusland en bij een Duitse middenmoter.

[ Voor 27% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:11:
Belachelijk dat die Til erbij zit trouwens.
Ik had hem ook niet geselecteerd. Hij heeft natuurlijk wel een historie in Nederland (en zelfs in Oranje onder Koeman) maar je zou verwachten dat hij met Wijnaldum en Klaassen niet nodig is en hij is pas weer terug aan het spelen. Of van Gaal moet voor hem een speciale rol rechts in de zone op het oog hebben ofzo. Koeman heeft hem daar ooit wel opgesteld.

Maar ik vind het nog altijd logischer dan een rechtsback van achttien die gewoon bankt in de eredivisie en als hij mag invallen niet eens altijd invalt als rechtsback. Ik snap ook niet dat Karsdorp er niet bij zit want die is gewoon fit dacht ik. Je zou bijna denken dat van Gaal al weet dat hij niet met wingbacks gaat spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Belachelijk dat die Til erbij zit trouwens. Wat er altijd over spelers van Ajax werd gezegd, geldt nu voor spelers van Feyenoord. Van Gaal is een bewezen Feyenoord gezinde bondscoach. Of gelden er voor Van Gaal opeens andere kaders dan voor De Boer die altijd werd verweten dat hij Ajax gezind was?

Til, een extreme miskoop in een land waar zelfs Promes indruk weet te maken en speler van het jaar kan worden. Tevens in Duitsland bij een middelmatige ploegje als Freiburg nauwelijks speelminuten gemaakt. Nu een paar leuke goals tegen zeer beperkte tegenstanders en hij zit er gelijk bij. Snap ik niet. Van mij mag Til afvallen, samen met Rensch en Pasveer.
Eigenlijk is de selectie voor Til niet zo heel bijzonder. Een speler die het nu goed doet tegen welliswaar middelmatige tegenstanders maar welke Nederlander heeft in de afgelopen periode wel gespeeld tegen tegenstanders van enig niveau in wedstrijden die er om doen EN die niet in de voorselectie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112

De vergelijking met Van der Beek snap ik ook niet echt. Van der Beek maakt inderdaad geen minuten, maar speelt wel bij Manchester United. Liever een niet fitte van der Beek die zich al wel enigszins heeft bewezen op het allerhoogste podium (CL) dan Guus Til die mislukt in Rusland en bij een Duitse middenmoter.
Wat laat jij je kennen zeg!

Hij neemt één Feyenoord-speler op waar je over kunt twijfelen, Bijlow en Malacia zijn gewoon volledig terecht. En dan is van Gaal direct een Feyenoord-gezinde bondscoach. :?

[ Voor 7% gewijzigd door remco112 op 18-08-2021 11:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
remco112 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:33:
[...]

Wat laat jij je kennen zeg!

Hij neemt één Feyenoord-speler op waar je over kunt twijfelen, Bijlow en Malacia zijn gewoon volledig terecht. En dan is van Gaal direct een Feyenoord-gezinde bondscoach. :?
Ik vind Van Gaal een Feyenoord-gezinde bondscoach als we dezelfde kaders erbij pakken als bij Frank de Boer werd gedaan. Frank de Boer werd namelijk verweten dat hij door het opgeroepen van Klaassen (nadat hij pas net weer terug bij Ajax kwam) dat hij een Ajax-gezinde bondscoach was. Bij Til hoor ik, nu hij twee jaar lang niets helemaal niets heeft gepresteerd, geen verwijt aan Van Gaal dat hij een Feyenoord-gezinde bondscoach is. Dat verbaast me. Dat heet selectieve verontwaardiging.

Zelf ben ik een beetje huiverig bij het selecteren van spelers van de nummer 5 van afgelopen seizoen. Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers.

[ Voor 19% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
D-e-n schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:23:
[...]

Ik had hem ook niet geselecteerd. Hij heeft natuurlijk wel een historie in Nederland (en zelfs in Oranje onder Koeman) maar je zou verwachten dat hij met Wijnaldum en Klaassen niet nodig is en hij is pas weer terug aan het spelen.
Als 1 wedstrijd een historie in Oranje is, dan hebben heel wat mensen historie in Oranje. Volgens mij meer in Jong Oranje. En verder ben ik het compleet met je eens dat het overbodig en mogelijk te vroeg lijkt. Zoals ik vorige week al zei had ik liever een Bergwijn of Noa Lang erbij gezien in plaats van hem, ook omdat er nu 7 middenvelders zijn voor 2 of 3 plekken en maar 5 aanvallers voor dezelfde hoeveelheid plekken (2 of 3).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Frank de Boer werd namelijk verweten dat hij door het opgeroepen van Klaassen (nadat hij pas net weer terug bij Ajax kwam) dat hij een Ajax-gezinde bondscoach was.
Was dat zo? Zoveel mensen verbaasden zich volgens mij niet over de selectie van Klaassen? Zijn selectie was op zich logisch. Het was ook niet dat hij uit het niets kwam.

Wel denk ik dat er bij meerdere coaches vaak de neiging is talenten van vooral Ajax onbewust (!!!) wat te snel naar Oranje te halen. Zo'n Rensch kan best een international worden maar dan moet hij wel eerst een plekkie in Ajax 1 veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Napo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:49:
[...]

Eigenlijk is de selectie voor Til niet zo heel bijzonder. Een speler die het nu goed doet tegen welliswaar middelmatige tegenstanders maar welke Nederlander heeft in de afgelopen periode wel gespeeld tegen tegenstanders van enig niveau in wedstrijden die er om doen EN die niet in de voorselectie zit.
Was een Van Ginkel dan niet logischer geweest? Even veel wedstrijden maar tegen betere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

Was een Van Ginkel dan niet logischer geweest? Even veel wedstrijden maar tegen betere tegenstanders.
Inderdaad. Maar ik vermoed dus een bepaald strijdplan van van Gaal. Want zowel een 433 als een 532 is eigenlijk niet goed mogelijk met de huidige selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
[...]
Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers.
*knip*
Onderbouw dan waarom je iets vindt.

[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Ik vind Van Gaal een Feyenoord-gezinde bondscoach als we dezelfde kaders erbij pakken als bij Frank de Boer werd gedaan. Frank de Boer werd namelijk verweten dat hij door het opgeroepen van Klaassen (nadat hij pas net weer terug bij Ajax kwam) dat hij een Ajax-gezinde bondscoach was.
Zoveel kritiek was er niet op de selectie van Klaassen, de kritiek die ik heb gegeven op Frank de Boer was gezint op de redenering voor bijvoorbeeld de selectie van Bizot

Je legt verbanden die er niet zijn en veralgemeniseert één reactie op basis van het "direct" oproepen van Klaassen tot een algemene waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
Napo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:15:
[...]

Zoveel kritiek was er niet op de selectie van Klaassen, de kritiek die ik heb gegeven op Frank de Boer was gezint op de redenering voor bijvoorbeeld de selectie van Bizot

Je legt verbanden die er niet zijn en veralgemeniseert één reactie op basis van het "direct" oproepen van Klaassen tot een algemene waarheid
Even een snel gezochte quote hier.
remco112 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:09:
En wéér Babel en Promes........
En natuurlijk gelijk Klaassen weer

Middenveld zal waarschijnlijk wel de Jong - van de Beek - Klaassen worden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:17:
[...]

[...]
Chapeau, je hebt de ene reactie die ik bedoel gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:17:
[...]

[...]
Ik voel me vereerd, maar het geeft des te meer aan hoe erg *knip* Laat dat gewoon achterwege.

[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
Napo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:17:
[...]

Chapeau, je hebt de ene reactie die ik bedoel gevonden!
Ik ga dit topic niet verder vervuilen met allemaal quotes over Frank de Boer en het vissen uit de Ajax-vijver. Laten we het erop houden dat ik het selectieve verontwaardiging vind en jullie hierover een ander mening hebben. Dat kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:21:
[...]

Ik ga dit topic niet verder vervuilen met allemaal quotes over Frank de Boer en het vissen uit de Ajax-vijver. Laten we het erop houden dat ik het selectieve verontwaardiging vind en jullie hierover een ander mening hebben.
Maar wat zijn de alternatieven voor Til dan? Het is gemakkelijk om te stellen dat de selectie van Til raar is maar kom dan wel met alternatieven. Ik zie ze niet zo snel en van Ginkel of Propper zijn minder effectief gebleken waardoor mijns inziens het wel te billijken is.

Nu is het eigenlijk niet meer dan de boy that cried wolf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
Napo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:23:
[...]

Maar wat zijn de alternatieven voor Til dan? Het is gemakkelijk om te stellen dat de selectie van Til raar is maar kom dan wel met alternatieven. Ik zie ze niet zo snel en van Ginkel of Propper zijn minder effectief gebleken waardoor mijns inziens het wel te billijken is.

Nu is het eigenlijk niet meer dan de boy that cried wolf.
Ik vind dat het (voor)selecteren van Til onzinnig is omdat je op de nummer tien positie drie betere spelers in de voorselectie hebt die zich op die positie veel meer hebben bewezen dan Til (Wijnaldum, Klaassen en Van der Beek). Je gaat toch ook geen vier linksbacks voorselecteren?

Verder slaat je vergelijking met Pröpper (die zich wél enigszins heeft bewezen in de PL en heel wat goede wedstrijden voor het NL elftal heeft gespeeld) en Van Ginkel nergens op, aangezien dat inmiddels allang controlerende middenvelders zijn.

Het welk alternatief argument gebruikte ik trouwens ook altijd bij de discussie over het selecteren van Ajax-spelers. Eentje uit de oude doos en een vaak gebruikt voorbeeld, wat was het alternatief voor het selecteren van De Ligt in de wedstrijd tegen Bulgarije?

*knip*
Hou het bij de topic reports aub.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Zelf ben ik een beetje huiverig bij het selecteren van spelers van de nummer 5 van afgelopen seizoen. Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers.
Wat heeft de ranking van een club in he-mels-naam te maken met het wel of niet selecteren van een speler daarvan? Een speler kan nog steeds uitblinken en/of voor die positie de beste keuze zijn toch?

M.a.w. Als PSG dit seizoen 5e wordt zou je als Argentijnse bondscoach Messi ook maar thuis laten voor het WK? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
Denman schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:08:
[...]

Wat heeft de ranking van een club in he-mels-naam te maken met het wel of niet selecteren van een speler daarvan? Een speler kan nog steeds uitblinken en/of voor die positie de beste keuze zijn toch?

M.a.w. Als PSG dit seizoen 5e wordt zou je als Argentijnse bondscoach Messi ook maar thuis laten voor het WK? :+
In principe zou kwaliteit leidend inderdaad. Wel ben ik van mening dat je een vergelijkbare speler van een club die hoger staat de voorkeur moet geven boven een vergelijkbare speler van een club die lager staat op de ranglijst. Wijndal en Malacia vind ik bijvoorbeeld redelijk vergelijkbaar. Een fitte Wijndal had opgeroepen moeten worden boven Malacia. Aangezien Wijndal blijkbaar niet fit is, vind ik het terecht dat Malacia de kans krijgt.

Verder pak je met Messi nu wel het meest extreme uiterste :+

[ Voor 4% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
*knip*
We gaan de bal niet op clubvoorkeur spelen.

[ Voor 57% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:19:
[...]
Wel ben ik van mening dat je een vergelijkbare speler van een club die hoger staat de voorkeur moet geven boven een vergelijkbare speler van een club die lager staat op de ranglijst.
Feyenoord staat op dit moment hoger op de ranglijst dan AZ. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
Dan heb je toch echt een verkeerd beeld. Ik vind het bijvoorbeeld prima dat een talent als Bijlow is opgeroepen en kan dat prima bekoren. Er is namelijk geen fatsoenlijk alternatief en van mij part gooien ze hem direct in de beslissende wedstrijden in de basis.

Alleen vind ik het apart dat Til opgeroepen is en dat daar geen ophef over bestaat opeens. Dat is het enige. Dat vind ik selectieve verontwaardiging.

[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:31 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Dan heb je toch echt een verkeerd beeld. Ik vind het bijvoorbeeld prima dat een talent als Bijlow is opgeroepen en kan dat prima bekoren. Er is namelijk geen fatsoenlijk alternatief en van mij part gooien ze hem direct in de beslissende wedstrijden in de basis.

Alleen vind ik het apart dat Til opgeroepen is en dat daar geen ophef over bestaat opeens. Dat is het enige. Dat vind ik selectieve verontwaardiging.
Ik quote jou:

"Zelf ben ik een beetje huiverig bij het selecteren van spelers van de nummer 5 van afgelopen seizoen. Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers."

Als je met droge ogen durft te zeggen dat Bijlow opgeroepen is gezien het gebrek aan goede keepers, ben je voor mij volledig af! Je impliceert daarmee dat Bijlow geen goede keeper is, ik zal je eens aanraden zijn laatste wedstrijden te bekijken, als er iemand op dit moment bewijst een goede keeper te zijn, is dat Bijlow wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
remco112 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:27:
[...]

Ik quote jou:

"Zelf ben ik een beetje huiverig bij het selecteren van spelers van de nummer 5 van afgelopen seizoen. Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers."

Als je met droge ogen durft te zeggen dat Bijlow opgeroepen is gezien het gebrek aan goede keepers, ben je voor mij volledig af! Je impliceert daarmee dat Bijlow geen goede keeper is, ik zal je eens aanraden zijn laatste wedstrijden te bekijken, als er iemand op dit moment bewijst een goede keeper te zijn, is dat Bijlow wel!
*knip*
Niet op de man aub.

Ik zeg nergens dat Bijlow geen goede keeper is. Ik zeg dat er geen goede alternatieve keepers zijn in Nederland en dat daarom Bijlow er terecht bij zit. Als ik Bijlow ook geen goede keeper had gevonden, dan had ik wel gezegd dat Bijlow geen goede keeper is en dat hij het niet verdient om opgeroepen te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:30:
[...]

Ik zeg nergens dat Bijlow geen goede keeper is. Ik zeg dat er geen goede alternatieve keepers zijn in Nederland en dat daarom Bijlow er terecht bij zit. Als ik Bijlow ook geen goede keeper had gevonden, dan had ik wel gezegd dat Bijlow geen goede keeper is en dat hij het niet verdient om opgeroepen te worden.
:D

Je weet het mooi te formuleren, maar van een calimero-complex is zeker geen sprake hier.

Wat bedoel je met 'er geen goede alternatieve keepers zijn in Nederland en dat daarom Bijlow er terecht bij zit' en 'Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers.'?

Tevens vind ik je beargumentatie omtrent van de Beek en de notering van vorig seizoen van bepaalde clubs echt de grootste kul.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2021 20:31 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ik snap de keuze voor Til (t.o.v. vd Beek) prima. Van Gaal heeft aangegeven te kiezen voor spelers die er nu staan en nu (wedstrijd)ritme hebben. Dat is ook de reden dat Rensch er bij zit ipv Dumfries.

Als je sec kijkt naar het nu dan heeft Til al wat wedstrijden in de benen en zit hij in een goede flow. Over vd Beek kan je dat nu niet echt zeggen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
remco112 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

:D

Je weet het mooi te formuleren, maar van een calimero-complex is zeker geen sprake hier.

Wat bedoel je met 'er geen goede alternatieve keepers zijn in Nederland en dat daarom Bijlow er terecht bij zit' en 'Maar inderdaad, Malacia en Bijlow verdienen nu wel een kans gezien het gebrek aan goede linksbacks en keepers.'?

Tevens vind ik je beargumentatie omtrent van de Beek en de notering van vorig seizoen van bepaalde clubs echt de grootste kul.
Dat Malacia en Bijlow, net als bijvoorbeeld Wijndal, Stengs, Boadu, Timber, De Ligt, Gapko en Gravenberch in het verleden, talenten zijn die vanwege gebrekkige ervaring en niet op langere termijn hebben bewezen op het hoogste niveau er in principe in de ideale situatie er niet bij horen te zitten, maar er geen fatsoenlijke ervaren/bewezen alternatieven zijn en talent dus terecht de doorslag geeft.

Welk argument aan Van der Beek vind je precies kul? Het is een speler die zich nog niet heel lang geleden bewezen heeft op het allerhoogste niveau in de CL en op de bank zit bij een topclub in de PL (dat is geen schande gezien de alternatieven daar) terecht een streepje voor zou moeten hebben op een speler die het een paar wedstrijden leuk doet in de eredivisie/voorronde derde niveau Europa. Dat jij dat anders ziet, dat kan. Aké zat er afgelopen EK ook terecht bij ondanks zijn geringe speelminuten dat seizoen, toch?

Of is dit weer die selectieve verontwaardiging waar ik eerder op doelde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Dat Malacia en Bijlow, net als bijvoorbeeld Wijndal, Stengs, Boadu, Timber, De Ligt, Gapko en Gravenberch in het verleden, talenten zijn die vanwege gebrekkige ervaring en niet op langere termijn hebben bewezen op het hoogste niveau er in principe in de ideale situatie er niet bij horen te zitten, maar er geen fatsoenlijke ervaren/bewezen alternatieven zijn en talent dus terecht de doorslag geeft.

Welk argument aan Van der Beek vind je precies kul? Het is een speler die zich nog niet heel lang geleden bewezen heeft op het allerhoogste niveau in de CL en op de bank zit bij een topclub in de PL (dat is geen schande gezien de alternatieven daar) terecht een streepje voor zou moeten hebben op een speler die het een paar wedstrijden leuk doet in de eredivisie/voorronde derde niveau Europa. Dat jij dat anders ziet, dat kan. Aké zat er afgelopen EK ook terecht bij ondanks zijn geringe speelminuten dat seizoen, toch?

Of is dit weer die selectieve verontwaardiging waar ik eerder op doelde?
Kijk, laten we benadrukken dat we het gewoon eens zijn op dit gebied! In Nederland hebben we er een handje van om jonge jongens zodanig op te hemelen dat het alleen maar kan tegenvallen. De Ligt zijn debuutwedstrijd zal ik niet snel vergeten, dat was zó bizar :D Malacia en Bijlow spelen allebei al zodanig lang in het eerste dat ik het volledig terecht vind dat zij opgeroepen zijn. Ook allebei een erg sterk EK achter de rug en uit de startblokken geschoten dit seizoen.

Over van de Beek: Dat iemand het ruim 2,5 jaar geleden liet zien, vind ik geen argument. De laatste paar wedstrijden van hem in Oranje vond ik hem ook verre van overtuigen. Til zijn nominatie vind ik ook nogal overdreven, maar persoonlijk vind ik het juist fijn dat van Gaal kijkt naar de huidige vorm van een speler.

Aké ben ik totaal geen fan van! God, wat was die slecht tijdens het EK zeg. Zijn we het gewoon weer eens? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
remco112 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Kijk, laten we benadrukken dat we het gewoon eens zijn op dit gebied! In Nederland hebben we er een handje van om jonge jongens zodanig op te hemelen dat het alleen maar kan tegenvallen. De Ligt zijn debuutwedstrijd zal ik niet snel vergeten, dat was zó bizar :D Malacia en Bijlow spelen allebei al zodanig lang in het eerste dat ik het volledig terecht vind dat zij opgeroepen zijn. Ook allebei een erg sterk EK achter de rug en uit de startblokken geschoten dit seizoen.

Over van de Beek: Dat iemand het ruim 2,5 jaar geleden liet zien, vind ik geen argument. De laatste paar wedstrijden van hem in Oranje vond ik hem ook verre van overtuigen. Til zijn nominatie vind ik ook nogal overdreven, maar persoonlijk vind ik het juist fijn dat van Gaal kijkt naar de huidige vorm van een speler.

Aké ben ik totaal geen fan van! God, wat was die slecht tijdens het EK zeg. Zijn we het gewoon weer eens? ;)
De laatste wedstrijden met van Van der Beek in de basis in het Nederlands elftal zat onder andere de laatste wedstrijd van het Nederlands elftal waar we ze echt goed hebben zien voetballen (tegen een topland, Italië uit). Hij scoorde toen niet geheel toevallig als enige doelpuntenmaker. Ook in de oefenwedstrijd tegen Spanje speelde hij in de basis, ook als enige doelpuntenmaker. Verder nog een paar minuten meegedaan als invaller en matige oefenwedstrijd tegen Mexico waar heel Nederland door de mand viel, maar mijn indruk is niet dat die jouw helder op het netvlies staan.

De conclusie dat Van de Beek in zijn laatste wedstrijden in Oranje verre van overtuigend was, vind ik zeer een opvallende :+

[ Voor 5% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Frank de Boer, ben jij dit stiekem? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vergeet ook niet dat van Gaal ook andere namen geselecteerd heeft om simpelweg de boel op de schudden. Als je nu buiten de boot valt, moet je als speler misschien maar eens achter je oren gaan krabben dat je wat harder moet werken of een leuke transfer moet maken als je voor NL wil spelen.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:40:
[...]

De laatste wedstrijden met van Van der Beek in de basis in het Nederlands elftal zat onder andere de laatste wedstrijd van het Nederlands elftal waar we ze echt goed hebben zien voetballen (tegen een topland, Italië uit). Hij scoorde toen niet geheel toevallig als enige doelpuntenmaker. Ook in de oefenwedstrijd tegen Spanje speelde hij in de basis, ook als enige doelpuntenmaker. Verder nog een paar minuten meegedaan als invaller en matige oefenwedstrijd tegen Mexico waar heel Nederland door de mand viel, maar mijn indruk is niet dat die jouw helder op het netvlies staan.

De conclusie dat Van de Beek in zijn laatste wedstrijden in Oranje verre van overtuigend was, vind ik zeer een opvallende :+
Zijn laatste interlands waren tegen Gibraltar, Letland, Polen en Bosnië. Daarvoor speelde hij inderdaad tegen zowel Spanje als Italië. Of tellen alleen basisplaatsen mee?

Ondanks zijn doelpunt tegen Italië, vond ik hem verre van overtuigen toen. Dat onderschrijven ook bijvoorbeeld Voetbalzone en VI

VP geeft hem daarentegen weer een 7,5

Tegen Spanje heb ik even snel de cijfers die verschillende media geven opgezocht, ook verre van overtuigend. Voetbal is meer dan alleen scoren.

Let's agree to disagree.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Van de Beek is toch gewoon een one season wonder gebleken? Het is inmiddels meer dan jaar geleden dat hij het benodigde niveau had (de laatste maanden bij Ajax was ook al niet best, zoals de wedstrijden tegen Getafe). Zou niet gek zijn als hij eindelijk een keer afvalt. Zn concurrentie speelt wel alles en scoort aan de lopende band...

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 18-08-2021 16:19 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
ph4ge schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:07:
Van de Beek is toch gewoon een one season wonder gebleken? Het is inmiddels meer dan jaar geleden dat hij het benodigde niveau had (de laatste maanden bij Ajax was ook al niet best, zoals de wedstrijden tegen Getafe). Zou niet gek zijn als hij eindelijk een keer afvalt. Zn concurrentie speelt wel alles en scoort aan de lopende band...
One season nog wel. Heeft gewoon drie seizoenen lang prima gepresteerd bij Ajax, meer dan 100 wedstrijden gespeeld met als hoogtepunt het CL seizoen in 18/19. In zijn laatste seizoen in de CL ook gewoon nog trefzeker tegen Chelsea en Valencia. Dat laat je dan weer buiten je betoog. Om dan Getafe als voorbeeld te noemen, waar ook een Tadic slecht tegen speelde, is een beetje flauw.

Wel de verkeerde keuze gemaakt met Mancester United, al blijf ik erbij dat het geen schande is om daar op de bank te zitten omdat je concurrenten Bruno Fernandes en Pogba zijn. Dat is andere koek dan de concurrenten die moeten dealen met Jurgen Ekkelenkamp en Mark Diemers. Logisch dat je dan als concurrent meer speelt.

Bewezen spelers als Bergwijn, Van der Beek en Aké mogen er van mij altijd wel bijzitten zolang er geen fatsoenlijk alternatief is.

[ Voor 5% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
VDS91 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:14:
One season nog wel. Heeft gewoon drie seizoenen lang prima gepresteerd bij Ajax, meer dan 100 wedstrijden gespeeld met als hoogtepunt het CL seizoen in 18/19. In zijn laatste seizoen in de CL ook gewoon nog trefzeker tegen Chelsea en Valencia. Dat laat je dan weer buiten je betoog. Om dan Getafe als voorbeeld te noemen, waar ook een Tadic slecht tegen speelde, is een beetje flauw.
Seizoen 18/19 was hij prima, daarvoor en daarna was het niet zo goed. Het is niet een beetje flauw, gewoon een feit. Na seizoen 18/19 is het alleen maar minder geworden. Wil niet zeggen dat hij nooit meer een bal raakte, maar het beste is er gewoon al een tijd vanaf.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 18-08-2021 22:32 ]

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Hij is nog maar 24 en kan nu lekker meetrainen met de grote sterren en zich ontwikkelen.

Het is geen 'van Gaalse' keuze. Die wil wedstrijdfitte spelers. Van de Beek heeft wel alle oefenpotjes meegedaan maar niks meer.

Ik denk dat hij bij de definitieve selectie afvalt.

[ Voor 9% gewijzigd door Harry Nak op 19-08-2021 01:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Devyne Rensch, Steven Bergwijn en Denzel Dumfries zitten bij de selectie, Donny van de Beek en Remko Pasveer ontbreken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZWH3M4Q57CtGF24oJbRjbW1CgY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9VNjWPahMprXchOspRGlzORt.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Gynnad op 27-08-2021 12:07 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Terechte lijst. Had alleen Karsdorp wel verwacht.

[ Voor 53% gewijzigd door Agent47 op 27-08-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Agent47 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:07:
Terechte lijst. Had alleen Karsdorp wel verwacht.
Benieuwd wie er op doel zal staan, gaat hij voor ervaring (Krul) of talent (Bijlow)? Drommel lijkt mij sowieso 2e of 3e keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Dumfries er toch bij, ondanks dat hij niet in de voorselectie zat. Verder grotendeels de heren die nu in vorm zijn, lijkt me prima. Ook eindelijk afscheid genomen van wat oude keepers (waarmee ik niet wil impliceren dat Drommel beter is dan die oude keepers).

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gynnad schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Benieuwd wie er op doel zal staan, gaat hij voor ervaring (Krul) of talent (Bijlow)? Drommel lijkt mij sowieso 2e of 3e keeper.
Bijlow 100% ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Nou, Bijlow kennende zal ie wel net weer geblesseerd raken. Die heeft volgens mij altijd pech met zulk soort selecties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gynnad schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Krul lijkt mij sowieso derde keeper, duidelijk de minste van de drie en zoveel meer ervaring neemt hij ook niet mee.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Terranova schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:11:
[...]

Nou, Bijlow kennende zal ie wel net weer geblesseerd raken. Die heeft volgens mij altijd pech met zulk soort selecties
Die jongen is jong, komt nog wat lomp in, akkoord. Maar hij is 1 maal geblesseerd geraakt tijdens zijn selectie dacht ik te menen? Wel beetje kort door de bocht om te zeggen dat " ie wel weer geblesseerd zal raken" toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik verwacht Krul, maar moet Bijlow idd zijn.

Van de Beek moet een goed gesprek met z'n zaakwaarnemer houden of hem wippen. ManU was echt een slechte keuze voor z'n carriere. Hij moet daar nog 4 lange jaren op de bank zitten. Laat je dan verhuren. Het is alleen een moeilijk speler voor een team. Vind hem geen breker, beetje soort motor olie speler, gedijt tussen andere goeie spelers en maakt elftal dan beter. Had achter af beter voor Madrid kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

loekf2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Ik verwacht Krul, maar moet Bijlow idd zijn.

Van de Beek moet een goed gesprek met z'n zaakwaarnemer houden of hem wippen. ManU was echt een slechte keuze voor z'n carriere. Hij moet daar nog 4 lange jaren op de bank zitten. Laat je dan verhuren. Het is alleen een moeilijk speler voor een team. Vind hem geen breker, beetje soort motor olie speler, gedijt tussen andere goeie spelers en maakt elftal dan beter. Had achter af beter voor Madrid kunnen gaan.
Vd Beek is zonde inderdaad. Hopen op verhuur of verkoop voor zijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Agent47 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Die jongen is jong, komt nog wat lomp in, akkoord. Maar hij is 1 maal geblesseerd geraakt tijdens zijn selectie dacht ik te menen? Wel beetje kort door de bocht om te zeggen dat " ie wel weer geblesseerd zal raken" toch? :)
Nou hij is meerdere keren geblesseerd afgehaakt bij Jong Oranje, dus die telde ik ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Kan iemand mij de keuze voor Blind uitleggen? Hij heeft een geweldige pass en een bak aan ervaring, maar meelopen kan hij niet meer. Dat ziet er niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:11:
[...]

Krul lijkt mij sowieso derde keeper, duidelijk de minste van de drie en zoveel meer ervaring neemt hij ook niet mee.
Drommel heeft net iets meer dan 100 wedstrijden in de eredivisie, terwijl Krul toch behoorlijk wat wedstrijden heeft gespeeld in de Premier League, Championship en Eredivisie. Dat verschil qua wedstrijden en niveau is toch wel behoorlijk.

Niet dat ik Krul de gewenste topkeeper vind voor het Nederlands Elftal trouwens.

Dus Bijlow zou idd zomaar 1e keeper kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 27-08-2021 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Agent47 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:16:
Kan iemand mij de keuze voor Blind uitleggen? Hij heeft een geweldige pass en een bak aan ervaring, maar meelopen kan hij niet meer. Dat ziet er niet uit.
Multi-inzetbaar.

Vind hem in Oranje vaak wel behoorlijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

remco112 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:18:
[...]

Multi-inzetbaar.

Vind hem in Oranje vaak wel behoorlijk tegenvallen.
Linksback en centraal achterin op de plek van De Ligt/ De vrij / Van Dijk?
Blind kan het niet meer belopen man tegen snelle voorhoede spelers. Kijk al uit als je tegen Frankrijk moet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Gynnad schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Drommel heeft net iets meer dan 100 wedstrijden in de eredivisie, terwijl Krul toch behoorlijk wat wedstrijden heeft gespeeld in de Premier League, Championship en Eredivisie. Dat verschil qua wedstrijden en niveau is toch wel behoorlijk.

Niet dat ik Krul de gewenste topkeeper vind voor het Nederlands Elftal trouwens.

Dus Bijlow zou idd zomaar 1e keeper kunnen zijn.
Het gaat niet zozeer om wie de meeste ervaring heeft, maar of iemand eventueel ervaring tekort komt. Ik denk dat alle drie genoeg gezien hebben om te weten wat er van een keeper verwacht mag worden. Krul is over de hele linie wat minder, Drommel vind ik zelf veel te onrustig en te weinig dominant in de 16. Bijlow is wel dominant, zijn kracht en zwakte is dat hij met heel veel lef altijd komt. Met een beetje pech levert dat overtredingen of blessures op maar over het algemeen juist ook dominantie.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Kunnen ze Valentijn geen ban geven of iets? Met die negatieve klemtoon van hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Okay, is dat ook weer opgelost, waarom we we niet zonder de Roon kunnen (ik vind het echt een matige speler).

https://sportnieuws.nl/vo...epen-door-louis-van-gaal/
De Roon
"De Roon is lid van de spelersraad. Die kan heel belangrijk zijn in de kleedkamer. Daar heb ik hem ook over gesproken. Ik heb met hem gesproken over of hij fit is, eigelijk mag ik dat helemaal niet zeggen. Maar hij is super fit. Hij heeft vriendschappelijke wedstrijden gespeeld, maar daar komt bij dat ik ook mensen nodig heb in de kleedkamer die de taal van de trainer spreken. Hij is een van die spelers die ik dat toedicht. Ik hoop dat hij die rol kan vervullen. Ik heb het voorbeeld van Dirk Kuyt genoemd. Die nam ik ook mee naar het WK in Brazilië als speler voor in de kleedkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Agent47 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:27:
Kunnen ze Valentijn geen ban geven of iets? Met die negatieve klemtoon van hem altijd.
Inderdaad, hij kan beter een Youtube kanaal beginnen vanuit z'n achtertuin, zoals tijdens de zomer VI. Heeft niemand meer last van hem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
loekf2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:46:
Okay, is dat ook weer opgelost, waarom we waarom we niet zonder de Roon kunnen (ik vind het echt een matige speler).

https://sportnieuws.nl/vo...epen-door-louis-van-gaal/

[...]
Ah een soort van OR lid. Als je daar lid van bent word je ook niet ontslagen :o

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• remco112
Frank Snoeks is morgen commentator tijdens Nederland - Noorwegen |:(

Zit er serieus iemand te wachten op hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:28:

Zit serieus iemand te wachten op het Nederlands elftal? Verschrikkelijk, de competitie is net begonnen en we mogen weer nietszeggende wedstrijden spelen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

ephymerous schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
[...]

Zit serieus iemand te wachten op het Nederlands elftal? Verschrikkelijk, de competitie is net begonnen en we mogen weer nietszeggende wedstrijden spelen.
Sinds wanneer zijn kwalificatie wedstrijden voor het Wereldkampioenschap nietszeggend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
[...]

Ja! Ik wel hoor!

Van Gaal, Bijlow, de gevechten tussen van Dijk (en de Vrij) en Haaland _/-\o_

De meeste wedstrijden onder de Boer konden me gestolen worden, maar vanavond echt wel zin in eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
remco112 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:28:

Onbegrijpelijk weer. Wat weet deze babbeltante van de hoofdredacteur dat hij altijd eerste keus is om wedstrijden vol te leuteren met vermoeiende prietpraat?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:49:
[...]

Ja! Ik wel hoor!

Van Gaal, Bijlow, de gevechten tussen van Dijk (en de Vrij) en Haaland _/-\o_

De meeste wedstrijden onder de Boer konden me gestolen worden, maar vanavond echt wel zin in eigenlijk.
Ik ga ongetwijfeld even kijken maar om eerlijk te zijn heb ik veel liever de competitie en CL :)
majoh schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:41:
[...]
Sinds wanneer zijn kwalificatie wedstrijden voor het Wereldkampioenschap nietszeggend?
Noorwegen, Montenegro en Turkije... dat zijn niet de affiches waar ik enthousiast van word. Dat "we" het daar moeilijk mee hebben is al treurig genoeg.
Ankona schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:52:
Ik vind het meer het dubbele, wil je wel dat we ons kwalificeren voor Qatar?
Los van dat ik het schandalig vind om te voetballen in een land als Qatar vind ik het altijd wel leuk als Oranje meedoet. Al kan ik ook van een eindronde genieten zonder Oranje :)

[ Voor 56% gewijzigd door ephymerous op 01-09-2021 10:54 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik vind het meer het dubbele, wil je wel dat we ons kwalificeren voor Qatar?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Ik vind het wel prima, PSV is al anderhalve maand bezig, mooi rustmoment ;) Alleen Gakpo zal wel aan de bak moeten (hoop ik).

WoT stats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

We kijken niet allemaal Chantals beauty camper :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:36:
[...]

We kijken niet allemaal Chantals beauty camper :P
Ik moest dat even Googlen, maar je gaat toch niet zeggen dat er mensen naar die onzin kijken?! :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

remco112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:44:
[...]

Ik moest dat even Googlen, maar je gaat toch niet zeggen dat er mensen naar die onzin kijken?! :D
Ikke wel, en Chantal blijft slapen... :>

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Hackus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:45:
[...]

Ikke wel, en Chantal blijft slapen... :>
Het programma? Of blijft ze bij jou slapen? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niemand? :P

Opstelling (1-4-3-3): Bijlow; Timber, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Frenkie de Jong, Klaassen; Berghuis, Depay, Gakpo.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.