Ik heb helaas de Q niet live kunnen zien maar heb toch genoten van de samenvatting op YT, toch nog een beetje van de spanning meegekregen, sommige mensen hebben altijd geluk... Maargoed Lewis ook weer s mazzel, vond het wel grappig om te zien, ben niet zo'n figuur die geniet als iemand zo'n belangrijke 1,5 seconde te kort komt, zeker niet wanneer hij de capaciteiten heeft om gewoon op pole te eindigen.
Al zie ik hem liever door het veld ploegen dan weer eens van pole finishen
Ik snap de reactie van @
Erapaz wel een beetje. Het is alsof de mensen die normaal geen voetbal kijken maar zich bij een voor NL succesvolle halve finale van een EK of WK plots in het oranje hullen en gaan rellen. Figuren die als een halve clown in een leeuwenpak op de Max Verstappen camping/tribune alle aandacht opeisen en een bepaalde indruk geven van alle andere Nederlandse F1 fans.
Natuurlijk is het leuk dat Max nieuwe fans laat kennismaken met de sport maar mij zie je ook niet op een oranje fantribune. Daar gaat het mij totaal niet om als ouwe F1 fan, die bijzaken,
kuddegedrag nationalistische groepsgevoelens horen voor mij ook niet bij een leuke race en vreemdgenoeg boeit het mij ook niet zo wie er wint, ik vind het leuk voor Max en vind het net zo leuk als SAI wint of voor mijn part HAM, zolang we maar een spannende en vermakelijke race te zien krijgen.
Het leuke van een F1 publiek vond ik nou juist dat fans van verschillende teams door elkaar stonden en gebroederlijk van een wedstrijd kunnen genieten en als Ferrari wint feliciteer je diegene naast je met dat rode shirtje aan. Bepaalde nieuwe fans halen een beetje dat "wij tegen de vijand" voetbal sfeertje naar de baan en dat is gewoon niet zo leuk als je weet hoe het ook anders kan.