[F1 2020] Race 10 GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste
Acties:
  • 64.582 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Spannend.
Ik weet niet helemaal wat ik er van denk. Is dit de grote Lewis Hamilton die een lastige situatie exact weet hoe ver hij kan en moet gaan? Of zag ik Hamilton als enige de eerste chicane missen hoewel hij warmere banden zou moeten hebben dan de rest die langer had staan wachten, toen veel moeite had om de auto's voor hem voorbij te gaan ondanks z'n dominante auto, bijna te laat bij de streep komt en dan bijna z'n launch verprutst met wheel-spin?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:11:
[...]

Klopt, ik vind het zelfs heel vervelend dat ze het met mij over F1 willen hebben, het gaat alleen maar over Max of nog erger, ze komen met “slecht hé van Max”. En dan moet ik uitleggen dat ik het helemaal niet zo erg vind als hij uitvalt omdat ik fan ben van de sport. Ik kap dat meestal zo snel mogelijk af.
Verder krijg je er allemaal mafkezen bij op de circuits, van die oranje supporters of nog erger mensen die zich misdragen. Dan heb ik het nog niet over de idioten in de studio van Ziggo, NOS die tijdens voetbal F1 spoilers er doorheen gooit (!!!) als je in de auto zit en dus de race niet kan zien. De jumbo acties, het graantje meepikken op zeer laag niveau van nos.nl en het sportjournaal.

Dus nee, hoe minder supporters hoe beter, laat het maar lekker een niche sport zijn.
Gewoon het WEC kijken dus :+

Kun je direct ook een hele dag thuisblijven :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
RobinHood schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:25:
[...]

Gewoon het WEC kijken dus :+

Kun je direct ook een hele dag thuisblijven :+
“Max wie? Sorry, ik volg alleen F4 t/m F2, WEC en Bancpain, F1 is voor plebs”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:21:
[...]

Spannend.
Ik weet niet helemaal wat ik er van denk. Is dit de grote Lewis Hamilton die een lastige situatie exact weet hoe ver hij kan en moet gaan? Of zag ik Hamilton als enige de eerste chicane missen hoewel hij warmere banden zou moeten hebben dan de rest die langer had staan wachten, toen veel moeite had om de auto's voor hem voorbij te gaan ondanks z'n dominante auto, bijna te laat bij de streep komt en dan bijna z'n launch verprutst met wheel-spin?
Die Q2 run was gewoon slecht voor zo'n goede auto en coureur. Maar het hoefde ook niet goed te zijn en het was niet ideaal met zoveel verkeer. Wat ik indrukwekkend vond is dat in Q3 Hamilton zo ongelofelijk hard ging dat Bottas geen flauw idee meer had. Dat is wel knap, zeker omdat Bottas juist hier vaak goed is. Dat Max, Bottas ook pakt met een cheeky tow is helemaal tekenend. Dat is ook een uitstekende prestatie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:11:
[...]

Klopt, ik vind het zelfs heel vervelend dat ze het met mij over F1 willen hebben, het gaat alleen maar over Max of nog erger, ze komen met “slecht hé van Max”. En dan moet ik uitleggen dat ik het helemaal niet zo erg vind als hij uitvalt omdat ik fan ben van de sport. Ik kap dat meestal zo snel mogelijk af.
Verder krijg je er allemaal mafkezen bij op de circuits, van die oranje supporters of nog erger mensen die zich misdragen. Dan heb ik het nog niet over de idioten in de studio van Ziggo, NOS die tijdens voetbal F1 spoilers er doorheen gooit (!!!) als je in de auto zit en dus de race niet kan zien. De jumbo acties, het graantje meepikken op zeer laag niveau van nos.nl en het sportjournaal.

Dus nee, hoe minder supporters hoe beter, laat het maar lekker een niche sport zijn.
Zo.. laat iedereen anders even in z’n waarde op deze zaterdagavond. Wat een droevige reactie...

Ga dan lekker een sport kijken die niet zo commercieel is, denk dat de eerste Jumbo actie omtrent snooker of cricket nog voorbij moet komen. ;w

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
LAD93 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:39:
[...]

Zo.. laat iedereen anders even in z’n waarde op deze zaterdagavond. Wat een droevige reactie...

Ga dan lekker een sport kijken die niet zo commercieel is, denk dat de eerste Jumbo actie omtrent snooker of cricket nog voorbij moet komen. ;w
Eh nee, want ik keek al F1, das het hele punt :)

Waarom mag ik niet aangeven dat er sinds Max meedoet veel wannabees zijn bijgekomen? Dat is gewoon een feit.

Ik reed altijd op de dag van de wedstrijd naar Spa toe zonder problemen, na de eerste keer dat Max meedeed ben ik niet meer geweest, veel te druk met alle Nederlandse successupporters, dat is gewoon erg jammer be haalt voor mij het plezier weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Erapaz op 26-09-2020 22:46 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:44:
[...]

Eh nee, want ik keek al F1, das het hele punt :)

Waarom mag ik niet aangeven dat er sinds Max meedoet veel wannabees zijn bijgekomen? Dat is gewoon een feit.
Tuurlijk mag je het aangeven, je hele geblaat eromheen komt alleen nogal denigrerend over op mij.

Mensen omlaag praten omdat ze fan zijn van een Nederlandse coureur of bedrijven die instappen in een commerciële sport.. daar is het een commerciële sport voor.

per aspera ad astra

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Albon en Verstappen reden beide met andere downforce levels en andere settings. Met daarnaast een tow van Bottas had Verstappen het dus beter voor elkaar.

Met andere woorden, anders was het verschil iets minder geweest.

Bron: autosport.com

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:59
Euh, race in russia?

Bewaar het andere voor een ander topic, iets in de trant van Met Max minder lol oid...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
LAD93 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:47:
[...]

Tuurlijk mag je het aangeven, je hele geblaat eromheen komt alleen nogal denigrerend over op mij.

Mensen omlaag praten omdat ze fan zijn van een Nederlandse coureur of bedrijven die instappen in een commerciële sport.. daar is het een commerciële sport voor.
Ik ben ook fan van een Nederlandse coureur, daar gaat het niet om, het gaat om de manier waarop. Doorsnee Hollands klapvee uit de Vinex-wijk zijn nou eenmaal niet de leukste mensen en de bedrijven richten zich op die doelgroep. Het wordt er daarmee niet leuker op voor de mensen die al jaren kijken en zich er ook echt in verdiepen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Nou lijkt het dit jaar wel zo te zijn dat Verstappen de enige is die Mercedes het vuur aan de schenen kan leggen, dus wat dat betreft vind ik het wel jammer als hij uitvalt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:01:
[...]

Ik ben ook fan van een Nederlandse coureur, daar gaat het niet om, het gaat om de manier waarop. Doorsnee Hollands klapvee uit de finexwijk zijn nou eenmaal niet de leukste mensen en de bedrijven richten zich op die doelgroep. Het wordt er daarmee niet leuker op voor de mensen die al jaren kijken en zich er ook echt in verdiepen.
Draai het eens om en probeer ze dingen uit te leggen, ze zullen niet/nooit op jouw kennisniveau eindigen maar jouw kennis delen kan onwijs interessant zijn voor dat ‘Hollands klapvee’!

offtopic:
je bent wel een beetje een F1-zuurpruim op deze manier

per aspera ad astra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hugo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:48:
Albon en Verstappen reden beide met andere downforce levels en andere settings. Met daarnaast een tow van Bottas had Verstappen het dus beter voor elkaar.

Dat zou ik niet zeggen. Die RB16 wil gewoon niet met weinig neerwaartse druk en dat hebben we nu vaak genoeg gezien. Het is denk ik meer dat Max wat lager kan zitten dan Albon en alsnog sneller is. Dat deed Max overigens ook vaak met Ricciardo in 2018.

Bottas vs. Max.

https://streamable.com/jbthzb

Het zijn een paar bochten en de tow maar Max het wint, want Bottas was gewoon sneller op de rechte stukken.

Bottas was dus al geparkeerd toen hij te horen kreeg dat hij derde was, en dag bord. :P

Leclerc was niet blij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

pro_6or

amateur_60r

CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:21:
[...]

Spannend.
Allebei. Goede post. Dit is ook precies het enigma. Hij is nog steeds superscherp, is met recht straks de beste aller tijden, maar hij maakt toch ook best veel foutjes, maar het maakt steeds niet uit, door die auto.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

[...]

Ik ben ook fan van een Nederlandse coureur, daar gaat het niet om, het gaat om de manier waarop. Doorsnee Hollands klapvee uit de finexwijk zijn nou eenmaal niet de leukste mensen en de bedrijven richten zich op die doelgroep. Het wordt er daarmee niet leuker op voor de mensen die al jaren kijken en zich er ook echt in verdiepen.
Vinex.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
Krankenhausen schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:03:
Nou lijkt het dit jaar wel zo te zijn dat Verstappen de enige is die Mercedes het vuur aan de schenen kan leggen, dus wat dat betreft vind ik het wel jammer als hij uitvalt.
Dat het jammer is dat Verstappen uitvalt is een ding, maar ik denk dat er voldoende Ziggo kijkers zijn die daarna de TV uit zetten. Ik noem het even Ziggo kijkers, want de fans van de sport zullen eerder F1TV of andere bronnen hebben. Een Verstappen fan zal dat waarschijnlijk minder snel doen. Dus percentage "TV uit zetters" / die hard Max fans en niet van de sport zal bij kijkers via iets anders dan Ziggo vele malen lager zijn.

Ik zou mezelf ook een succes supporter kunnen noemen. "Vroeger" wel wat gekeken (van Jos zijn tijd) en in 2015 weer klein beetje gekeken en vanaf 2016 IIRC alles volledig gezien (soms niet live). Maar tegelijkertijd zit ik ook gewoon (hard) te lachen van leedvermaak als Verstappen uit valt bv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:42:
[...]

Dat het jammer is dat Verstappen uitvalt is een ding, maar ik denk dat er voldoende Ziggo kijkers zijn die daarna de TV uit zetten. Ik noem het even Ziggo kijkers, want de fans van de sport zullen eerder F1TV of andere bronnen hebben. Een Verstappen fan zal dat waarschijnlijk minder snel doen. Dus percentage "TV uit zetters" / die hard Max fans en niet van de sport zal bij kijkers via iets anders dan Ziggo vele malen lager zijn.

Ik zou mezelf ook een succes supporter kunnen noemen. "Vroeger" wel wat gekeken (van Jos zijn tijd) en in 2015 weer klein beetje gekeken en vanaf 2016 IIRC alles volledig gezien (soms niet live). Maar tegelijkertijd zit ik ook gewoon (hard) te lachen van leedvermaak als Verstappen uit valt bv.
Waarom?!

Heb je dat ook als een wielrenner instort op een klim. Zeg met roglic, dat je dan zit van hahahahaaaa. :?

Ik vind het enorm jammer en baal met hem mee, voel de ontzetting.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Beetje jammer dan Sainz en Perez zich zo laten naaien door HAM in Q2, die hadden hem gewoon weer in moeten halen.. Beetje ala Italie..

[ Voor 5% gewijzigd door BasvanS op 26-09-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Was er nog reactie van Toro Rosso waarom ze het hele veld aan het ophouden waren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hugo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:48:

Mja dat kan, maar misschien biedt het wel weer voordelen voor de race, dus wellicht ook andere strategie daar? Albon op 1-stop, Max op 2?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Martinspire schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:19:
[...]

Was er nog reactie van Toro Rosso waarom ze het hele veld aan het ophouden waren?
Knap dat Torro Rosso het veld ophoud. :P ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 12:48
[...]

Ik ben begonnen te kijken door Max alleen neemt nu f1 f2 en f3 mijn hele weekend in ;-)
Even afgezien van dat is voor de race alleen ziggo sport natuurlijk prima. Wil je meer zien kan je gratizzz bij ziggo f1 tv er bij krijgen dus dat kunnen "de die hard max verstappen fans" natuurlijk ook gewoon doen....

Het maakt aan zich toch niks uit wat je motivatie is om te kijken. Als je het maar leuk vind toch ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Illegal_Alien schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:23:
[...]

Knap dat Torro Rosso het veld ophoud. :P ;)
Zeker knap dat een niet bestaand team dat kan doen. :P

edit:
Het is Toro Rosso

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ik heb helaas de Q niet live kunnen zien maar heb toch genoten van de samenvatting op YT, toch nog een beetje van de spanning meegekregen, sommige mensen hebben altijd geluk... Maargoed Lewis ook weer s mazzel, vond het wel grappig om te zien, ben niet zo'n figuur die geniet als iemand zo'n belangrijke 1,5 seconde te kort komt, zeker niet wanneer hij de capaciteiten heeft om gewoon op pole te eindigen.
Al zie ik hem liever door het veld ploegen dan weer eens van pole finishen ;)

Ik snap de reactie van @Erapaz wel een beetje. Het is alsof de mensen die normaal geen voetbal kijken maar zich bij een voor NL succesvolle halve finale van een EK of WK plots in het oranje hullen en gaan rellen. Figuren die als een halve clown in een leeuwenpak op de Max Verstappen camping/tribune alle aandacht opeisen en een bepaalde indruk geven van alle andere Nederlandse F1 fans.
Natuurlijk is het leuk dat Max nieuwe fans laat kennismaken met de sport maar mij zie je ook niet op een oranje fantribune. Daar gaat het mij totaal niet om als ouwe F1 fan, die bijzaken, kuddegedrag nationalistische groepsgevoelens horen voor mij ook niet bij een leuke race en vreemdgenoeg boeit het mij ook niet zo wie er wint, ik vind het leuk voor Max en vind het net zo leuk als SAI wint of voor mijn part HAM, zolang we maar een spannende en vermakelijke race te zien krijgen.
Het leuke van een F1 publiek vond ik nou juist dat fans van verschillende teams door elkaar stonden en gebroederlijk van een wedstrijd kunnen genieten en als Ferrari wint feliciteer je diegene naast je met dat rode shirtje aan. Bepaalde nieuwe fans halen een beetje dat "wij tegen de vijand" voetbal sfeertje naar de baan en dat is gewoon niet zo leuk als je weet hoe het ook anders kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:00
Ik weet dat ik overkom als erg anti-Hamilton/Mercedes, maar dat is vooral vanwege de dominantie die ik gewoon niet meer trek. "Maar er rijden toch nog meer auto's?" Ja tuurlijk, en daar kan ik zeker van genieten. Maar vergelijk het met Usain Bolt. Het werd in zijn hoogtijdagen meer de vraag hoe groot de afstand tussen hem en de concurrentie zou zijn dan de vraag wie er op het podium komt te staan. Is dat leuk? Ja, voor de cijferfetisjisten wellicht, maar je wil het liefste 8 man zien die zo dicht mogelijk rond de 9 seconden komen.

Je kan ook zien aan de reacties hier dat de races gewoon een stuk leuker worden (ongeacht of de Nederlander het goed doet) als de race om het podium min of meer open ligt. Zo vreemd lijkt mij dat niet. Als je ziet dat Mercedes de concurrentie op de zaterdag al de-klasseert, zakt de moed je wel in de schoenen voor de race.

Een lichtpuntje: Vandaag ben ik de hele dag weg, dat betekent zoals bijna altijd chaos in de race. Veel plezier tijdens de beste GP van Rusland allertijden. :+

Podium:
1 HAM
2 VER
3 RIC

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Goedemorgen allemaal het is weer raceday *O*

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Kom er maar in hoor @DoeEensGek ! Dit kan natuurlijk allemaal niet. We ontsporen in een topic over Ben-ik-een-echte-F1-fan?
BasvanS schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:48:
Beetje jammer dan Sainz en Perez zich zo laten naaien door HAM in Q2, die hadden hem gewoon weer in moeten halen.. Beetje ala Italie..
Dit inderdaad. Waarom bijten die gasten niet meer van zich af en pakken ze Hamilton terug? Dan maar een discussie achteraf, maar Mercedes heeft gewoon zitten slapen in Q2.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
[...]

Ik ben ook fan van een Nederlandse coureur, daar gaat het niet om, het gaat om de manier waarop. Doorsnee Hollands klapvee uit de Vinex-wijk zijn nou eenmaal niet de leukste mensen en de bedrijven richten zich op die doelgroep. Het wordt er daarmee niet leuker op voor de mensen die al jaren kijken en zich er ook echt in verdiepen.
Is het koud boven op de berg Olympus waarvandaan je neer kijkt op het gepeupel? Jezus, wat kom jij arrogant uit de hoek.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

[...]

Nee , jij bent echt van het type fans waar ik niet op zit te wachten. Hoezo ben jij beter als iemand die kijkt vanwege Max?

Wel lekker van Max die 2e plek . Met een beetje geluk heeft hij sowieso p3 in het vooruitzicht! Nu hopen op een goede start .

[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 27-09-2020 08:44 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:03
Gaan we nog lang lullen over wat de definitie is van een F1 fan? Of gaan we het weer over de race van vandaag hebben?

Ik vraag dit omdat ik me aangesproken voel. Ik kijk al decennia lang F1 , maar geniet meer ervan als een Nederlandse coureur mee doet. En vooral als die het goed doet. Dus ik ben denk ik geen echte fan of zo. Oh ja. En ik kijk op ziggo, terwijl ik ook een f1tv abo heb. Man, wat ben ik een nepfan.

Edit. Types als erapaz kom je in de muziekwereld ook wel tegen. De oudere fans die er niet tegen kunnen dat na een hit er nieuwe fans bij komen. Gelukkig zit ik meer in de metal-hoek en zijn die fans lekker relaxed. De nieuwe fans van Nightwish die erbij zijn gekomen door Floor en Beste Zangers worden over het algemeen omarmd. Meestal krijgen ze tips over de beste albums, nummers en andere artiesten in plaats van arrogant doen over dat ze nepfans zijn. Achterlijk gedoe. Wees blij dat ze F1 kijken in plaats van voetbal. 😛

[ Voor 38% gewijzigd door Cass Casey op 27-09-2020 08:53 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Cass Casey schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:43:
Gaan we nog lang lullen over wat de definitie is van een F1 fan? Of gaan we het weer over de race van vandaag hebben?

Ik vraag dit omdat ik me aangesproken voel. Ik kijk al decennia lang F1 , maar geniet meer ervan als een Nederlandse coureur mee doet. En vooral als die het goed doet. Dus ik ben denk ik geen echte fan of zo. Oh ja. En ik kijk op ziggo, terwijl ik ook een f1tv abo heb. Man, wat ben ik een nepfan.
Jammer dat je het zo verdraaid, mijn opmerking ging specifiek over de fans die alleen succes supporter van Max zijn en de tv uitzetten/weglopen en de volgende dag tegen je gaan klagen omdat Max het zo slecht deed en jij bekend staat F1 fan. Ik geef puur aan dat ik dat geen toevoeging vind van de sport. En dat het zelfs vervelend is voor de echte fans omdat die nu met Nederlandse supporters worden geassocieerd.
Verder heb ik niks over F1TV vs Ziggo gezegd, anders dat de Ziggo studio vol idioten zit en Jack Plooij tenenkrommend, maar ik mag aannemen dat iedereen het me daarover eens is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:11
offtopic:
Dan ik toch ook nog even: ik ben fan sinds Max naar de Torro is gezet. Ik woon in een nieuwbouwhuis, en ik kijk via Ziggo.
Oh ja, ook nog jaren geleden lang in een oranje Leeuwenpak de voetbalstadions tijdens EK’s en WK’s afgestruimd. Behoor ik nu tot die nep supporters?

Dat ik sinds Max het goed doet in de F1 geïnteresseerd geraakt ben in deze sport heeft er alles mee te maken dat de sport sinds toen toegankelijker is geworden. Ineens veel meer materiaal beschikbaar en veel meer discussie er over. Ook de nep supporters kunnen zich in deze sport verdiepen, niet iedere supporter zet de tv uit als Max uitvalt. Trouwens, voetbalstadions liepen ook leeg toen psv met 10-0 voorstond tegen Feyenoord. Hoort ook gewoon bij de sport
Oh ja, niet iedereen kon die dure kaarten die bij de F1 horen betalen. Nu is de sport ook nog toegankelijker doordat het op tv goed te volgen is)

Zin in vandaag! Hoop op een mooie race, met wisselende strategiën (jaja, deze nep-supporter heeft er zicht op 😉)

[ Voor 7% gewijzigd door Goofyduck384 op 27-09-2020 09:00 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:03
@Erapaz Dan grijp je dat aan om ze te vertellen dat ze een spannende race hebben gemist, zoals vorige keer. Het is begrijpelijk dat nieuwe liefhebbers het spelletje nog niet door hebben. Ik heb mijn vriendin ook veel verteld over bandenslijtage, pit strategieën, racelijnen enz. Ze had eerst helemaal niks met F1 en nu kijkt ze soms een race mee. En voor haar is het dan wel fijn als Olaf weer eens iets herhaalt wat jij en ik allang weten. Geeft niks. Hoort erbij. En gebruik jouw kennis en enthousiasme om nieuwe fans meer bekend te maken! Over een paar jaar zijn ze wellicht wel net zo’n “echte” fan als jij.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
@Erapaz zolang je het over "echte fans" blijft hebben.... Dat zegt al genoeg....

Een voetbalfan is dus pas fan als die alle voetbalwedstrijden kijkt? En als die elke wedstrijd uitkijkt? Ook al staat zijn club 10-0 achter en spelen ze belachelijk slecht?

Het is niet meer dan logisch dat een Nederlander voor bijna alle Nederlanders wat extra's toevoegt in de beleving. En als die dan uitvalt en het líj́kt erop dat het weer een oersaaie race gaat worden, dat mensen wat anders gaan doen dan anderhalf uur rondetijden kijken.

De afgelopen races waren uniek. Hoe vaak heb je zoiets in een normaal seizoen? Juist... Bijna nooit. Elk jaar heeft misschien 1 of 2 legendarische races. At most.

Als dan de enige persoon die de Mercedessen het enigszins moeilijk kan maken wegvalt, snap ik dat mensen wat anders gaan doen. Ze zijn fan van racen... Anderhalf uur wachten op een vooraf voorspelbare uitslag is gewoon zelfkastijding......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Dit soort gasten gaan op de ignore list.

Gaaf om die 1 op 1 vergelijking tussen Max en Bottas te zien. Die Tow was echt het verschil!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei3l1oMXcAAu-qb?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2W4OYXkAAfZYM?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei1Y7DkX0AAsoQf?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei3BzH_XkAAohbA?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2IA1kXYAAPTGe?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2Z2wTWAAEumQ2?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2ekO5XkAANVEB?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2ey5-XgAAa32-?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei3L0E1WsAQyVNu?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei2QxR-XkAA6ILY?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het filmpje niet zien, maar is de conclusie dat Verstappen zo’n goede kwalificatie reed omdat Bottas hem onbedoeld een tow gaf bij de start?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik kan het filmpje niet zien, maar is de conclusie dat Verstappen zo’n goede kwalificatie reed omdat Bottas hem onbedoeld een tow gaf bij de start?
Tis enkel de radio boodschappen. Geen enkele analyse van de sectoren ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
[...]

Dat heeft hem 3 tienden opgeleverd. Het restant van het rondje was ook near perfect waardoor hij er voor is gekomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Erapaz schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:51:
[...]

Ik geef puur aan dat ik dat geen toevoeging vind van de sport.
Dan begrijp je er niet zoveel van denk ik. Die circuits (zeker in Europa) hebben die 20.000 nep-F1-fans keihard nodig om overeind te blijven. Deze fans voegen juist enorm veel toe aan de sport als je naar de speciale Max tribunes kijkt. Er worden hele dorpen voor gebouwd om er commercieel zoveel mogelijk aan te verdienen en deze "fans" een onvergetelijke ervaring te geven. Zitten er rotte appels tussen? En eendagsvliegen? Absoluut. Net als in elk land, van elk team en in elke sport. Maar laat je niet leiden door die paar %.
En dat het zelfs vervelend is voor de echte fans omdat die nu met Nederlandse supporters worden geassocieerd.
En met dit zinnetje sla je de plank volledig mis vind ik. Een fan van 1992 is net zo'n "echte" fan als iemand die sinds 2015 de F1 volgt. Of zelfs pas sinds Barcelona 2016. Wie ben jij om te bepalen wie de echte fan is?

Ik heb nog nooit een race bezocht, maar sinds 98 nog geen race gemist. Ik kijk nooit vrije trainingen en heb zelfs soms een kwali gemist. Ben ik geen echte fan?

Who cares. Mijn advies: Verwelkom elke fan die met jou over de f1 wil praten met open armen. Zij leren hier veel van, jij kunt jouw expertise overbrengen en het allerbelangrijkste: de F1 blijft steeds meer in Europa en hoeft het geld van Dubai en Bahrein minder op te zoeken ;).

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-09-2020 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Meer dat Bottas op de radio wordt gewaarschuwd om Max geen tow te geven en na afloop een sneer krijgt omdat ie derde is vanwege die tow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:55
Dat het jammer is dat Verstappen uitvalt is een ding, maar ik denk dat er voldoende Ziggo kijkers zijn die daarna de TV uit zetten.
Maar komt dat doordat die mensen eendimensionale Max-fans zijn of doordat zonder Max de Mercedes taxi's vrijwel altijd een half rondje voor het veld uit de bekers en de champagne ophalen?

Soms is er 'gelukkig' chaos en zien we ook zonder Max een bizar mooie race (zoals laatst met Gasly en Sainz) maar als Mercedes zijn zaakjes onder controle heeft is het een bore-fest en wachten op de meme van Statler en Waldorf. Wellicht dat de 'echte fan' daar nog plezier uit haalt maar snap wel dat veel mensen dan na 20 rondjes de TV uitzetten.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:32:
[...]

Meer dat Bottas op de radio wordt gewaarschuwd om Max geen tow te geven en na afloop een sneer krijgt omdat ie derde is vanwege die tow
Je kan zeggen wat je wil.... Maar dit soort dingen zal Hamilton niet overkomen. Die weet weer nét op tijd over start finish te zijn om zijn rondetijd neer te zetten.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik stel voor dat we de discussie over "echte fans" hier staken. Laat iedereen gewoon doen waar hij of zij zin in heeft.

Bovendien gaan echte fans niet andermans racekijkgedrag beoordelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
Kijk eens wat hierboven staat.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 27-09-2020 09:45 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Waah schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:31:
[...]

Tis enkel de radio boodschappen. Geen enkele analyse van de sectoren ofzo.
I made an analysis of the quali-session using my own micro-sectors. These are not the same as the micro-sectors created by the Formula 1 team though.

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2020/09/rus_quali_micro_sectors.svg

This graph only shows the fastest driver in each micro-sector, but my site has the interactive version that shows the speed of all drivers in each of these sectors.

Link to the interactive version

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik snap niet waarom dat kaartje van het circuit nou hangt in de cockpit. Die rijders kennen als geen ander het circuit uit hun hoofd, kunnen het blind dromen. Waarom dan nog zo’n plaatje.. te klein ook om even snel op te kijken tijdens het rijden lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Goofyduck384 schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:44:
[...]

Ik snap niet waarom dat kaartje van het circuit nou hangt in de cockpit. Die rijders kennen als geen ander het circuit uit hun hoofd, kunnen het blind dromen. Waarom dan nog zo’n plaatje.. te klein ook om even snel op te kijken tijdens het rijden lijkt me..
Is voor tijdens de FPs denk ik, zullen ook de bochtnummers bij staan en die weten ze wellicht niet allemaal uit het hoofd. En als het niet voor tijdens het rijden is dan is het altijd makkelijk als ze in de pitbox staan tijdens de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Exocet schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:32:
[...]

Nu zitten er alleen maar slimme gasten die maar voor 1 ding leven in F1, zou Bottas het met opzet gedaan hebben? In de tijd van de partymode liet ie na de vlag zijn gas los, 102 knoppen indrukken etc. Dus dat je na de finish van het gas af gaat, dat zit er na zoveel races echt wel in.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
RobertMe schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:47:
Is voor tijdens de FPs denk ik, zullen ook de bochtnummers bij staan en die weten ze wellicht niet allemaal uit het hoofd. En als het niet voor tijdens het rijden is dan is het altijd makkelijk als ze in de pitbox staan tijdens de FP.
Dat heb ik ze tijdens een podcast ook eens horen zeggen, maar als ik dan een interview van Max hoor, wanneer hij de FP analyseerde, noemt hij die bochten altijd bij nummer en uit zijn hoofd. Je zou toch verwachten dat je dit soort dingen wel weet als je uren in de SIM of auto bivakkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
f1bythenumbers schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:44:
[...]

I made an analysis of the quali-session using my own micro-sectors. These are not the same as the micro-sectors created by the Formula 1 team though.

[Afbeelding]

This graph only shows the fastest driver in each micro-sector, but my site has the interactive version that shows the speed of all drivers in each of these sectors.

Rijdt HAM nu met zo weinig vleugel en is daardoor op vrijwel alle rechte stukken de snelste?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
[...]

Promotie/voor de foto/indicatie voor de spec etc ?
Het is in ieder geval niet voor de bestuurder aangezien het niet voor hem zichtbaar is zodra hij gaat zitten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
hansvk schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:54:
[...]

Rijdt HAM nu met zo weinig vleugel en is daardoor op vrijwel alle rechte stukken de snelste?
He appeared to be slower on the straights yesterday (during FP2). It seems like they realized they had enough in the tank to run a little bit less wing and be even faster on the straights.

To be fair, he was fast pretty much everywhere.

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Goofyduck384 schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:51:
[...]

Dat heb ik ze tijdens een podcast ook eens horen zeggen, maar als ik dan een interview van Max hoor, wanneer hij de FP analyseerde, noemt hij die bochten altijd bij nummer en uit zijn hoofd. Je zou toch verwachten dat je dit soort dingen wel weet als je uren in de SIM of auto bivakkeert?
De foto is van een Mercedes, en Hamilton hecht 0,0 waarde aan de simulator. Kan dus best dat hij (daarom) wel een kaartje in de auto heeft.

Kan mij eerlijk gezegd ook niet herinneren ooit zo'n kaartje gezien te hebben in de auto van Verstappen. Zal waarschijnlijk dus per coureur verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:00:
[...]

De foto is van een Mercedes, en Hamilton hecht 0,0 waarde aan de simulator. Kan dus best dat hij (daarom) wel een kaartje in de auto heeft.

Kan mij eerlijk gezegd ook niet herinneren ooit zo'n kaartje gezien te hebben in de auto van Verstappen. Zal waarschijnlijk dus per coureur verschillen.
Het is de wagen van Bottas :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
Was dit al bekend?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei58k4QWAAAxd-Z?format=jpg&name=900x900

[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 27-09-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
DarkFire1985 schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:32:
[...]

Dat heeft hem 3 tienden opgeleverd. Het restant van het rondje was ook near perfect waardoor hij er voor is gekomen.
En was dit dan ook echt het idee van RedBull? (Ik heb geen interviews gehoord.)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Bij mij in ieder geval niet. Gewoon het pak aanhouden dus. Dus ook niet zoals Hamilton vorig jaar waarbij die zijn enorm kruis liet zien (pun intended :+) mag niet meer.

Edit:
@Gunner hieronder. Dat het is ingevoerd met dat T-shirt van vorige keer als aanleiding snap ik ook ;) Maar Hamilton heeft wel vaker vreemde dingen gedaan op het podium.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2018/11/racefansdotnet-20181125-214806-67.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door RobertMe op 27-09-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RobertMe schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:11:
[...]

Bij mij in ieder geval niet. Gewoon het pak aanhouden dus. Dus ook niet zoals Hamilton vorig jaar waarbij die zijn enorm kruis liet zien (pun intended :+) mag niet meer.
Dit gaat meer om z'n politieke statements van vorige keer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gunner schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:12:
[...]

Dit gaat meer om z'n politieke statements van vorige keer.
Ik vond het al vreemd, vroeg me af hoe dit in godsnaam ging beschermen tegen corona. Maar nu snap ik hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
[...]

Het team heeft die kaart ook, want iedereen daar moet het ook over hetzelfde hebben als het over een bepaald bochtennummer gaat over de radio. Het is puur om onduidelijkheden te voorkomen, en als je crashed is het ook wel handig om te weten hoe ver het is naar de paddock.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Flinke crash bij F2 in bocht 2. Alle coureurs Oke. Race afgebroken na rode vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:09:
[...]

En was dit dan ook echt het idee van RedBull? (Ik heb geen interviews gehoord.)
Dat was echt geen toeval.
Bottas is immers ook voor de tow gewaarschuwd door zijn eigen team.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

[...]

[Afbeelding]
Wow, tussen bocht 1 en 2 is duidelijk te zien dat Verstappen voordeel heeft gehad van die tow op Bottas. Dat was vlak voor het punt dat hij Bottas voorbij ging. :) . Daarna was Lewis weer sneller.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-Y43P_x5LjWIje_a3mUv4ZTpVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kVnTBQPt9w4IfT3uGoiJqGr.jpg?f=fotoalbum_large

Wel vreemd dat starten op de harde band weer niet als snel wordt gezien. Zouden ze geen rekening houden met het gewicht van de auto bij de start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

Bloodclot

Jawier!

[...]

[Afbeelding]

When you add up all the microsectors. You get the perfect lap? Where can i see the perfect lap if there is one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 12:11
Sinned123 schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:44:
[...]

Dat was echt geen toeval.
Bottas is immers ook voor de tow gewaarschuwd door zijn eigen team.
Dat was mi een groot geluk voor Max. Normaal in één team een goede tow voor elkaar krijgen is al er lastig. Hier was hij op het juiste moment op de juiste plaats.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Krankenhausen schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:49:
[...]

Is er een manier om die makkelijk te vinden? Ik zie het overzicht nooit op de F1 website in ieder geval.
Pirelli deelt ze altijd op twitter (en misschien ook op facebook maar dat weet ik niet zeker)
ze zullen ook wel bij hun op de site staan

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

F1 LIVE Build Up start over een kwartietje: https://www.youtube.com/watch?v=mvSY0DKXkCA

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

Gridstraf voor Albon en Latifi vanwege het vervangen van de versnellingsbak.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik wens jullie alvast een fijne race! Kan hem helaas vanavond pas zien, dus blijf ook even weg van oa dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Jasphur schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:36:
Ik wens jullie alvast een fijne race! Kan hem helaas vanavond pas zien, dus blijf ook even weg van oa dit topic :D
Hier precies andersom, kan eindelijk weer eens live kijken na de vorige 2 races terug te moeten kijken ;)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Bloodclot schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:57:
[...]

When you add up all the microsectors. You get the perfect lap? Where can i see the perfect lap if there is one?
Dat kan niet, je kunt niet én de power hebben van een grote turbo, en de efficiëntie van een kleine, en de grip van iets meer vleugel, en de topspeed van wat minder vleugel. Etc. Etc.

Het is wel geinig om die tijd te weten Idd, dat wel.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Edd schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:09:
[Twitter]

Gridstraf voor Albon en Latifi vanwege het vervangen van de versnellingsbak.
Nou dan kan Albon aan de bak. Uitgelezen kans om met een inhaalrace te laten zien dat hij in de RB hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
RoD schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:44:
[...]

Nou dan kan Albon aan de bak. Uitgelezen kans om met een inhaalrace te laten zien dat hij in de RB hoort.
Dat vind ik in geval van ALB altijd wel erg leuk om te zien dus hoop na al dat vuurwerk van de afgelopen races Sochi o.a. daardoor iig niet flink tegen gaat vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

Ah mooi om te weten.. Dus Max gaat winnen? :+

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus, moeten we je weer tientallen keren taggen of? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:38

Amphiebietje

In de blubber

sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 03:17:
[...]

Zeker knap dat een niet bestaand team dat kan doen. :P

edit:
Het is Toro Rosso
Ook een niet bestaand team. :+

Het is dus Alpha Tauri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

DaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:51:
[...]

Dus, moeten we je weer tientallen keren taggen of? :P
Ik zeg niks :X :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
[...]

Nice pun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Daar gaan we weer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Zo Gijs van Lennep over Le Mans als je de hobbel in het circuit voel dan moet je rechts de bocht in haha.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei6gQhDXkAMS5cK?format=png&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
werphengel schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]

Wel vreemd dat starten op de harde band weer niet als snel wordt gezien. Zouden ze geen rekening houden met het gewicht van de auto bij de start?
Het zal waarschijnlijk lastig zijn om de harde banden op de goede temperatuur te krijgen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mooi, politieke boodschappen mogen niet meer op het podium.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:45
Geen politieke statements! Goede beslissing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
op de pre-race show wordt gezegd dat Lewis een UI heeft.
Ze weten alleen niet waarvoor..

EDIT:
practice start waar het niet mag.

[ Voor 19% gewijzigd door demonic op 27-09-2020 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

Ik hoop echt dat Perez geen do-or-die aktie gaat uitvoeren bij de start.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 20:30
demonic schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:44:

EDIT:
Commentator op F1TV zegt dat het gegarandeerd iets tot gevolg heeft... Benieuwd wat exact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

En volgens f1 tv moet dit wel een straf zijn, tijd of misschien zelfs stop en go?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lewis under investigation voor iets wat die in de opwarm ronde heeft gedaan

(ziggo)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
demonic schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:44:

EDIT:
Op Sky lieten ze net de beelden zien. Hij maakte een proefstart helemaal aan het einde, bij de pit-exit (waar je de baan weer op komt).

Ben benieuwd wat ze gaan doen en welke mogelijke sanctie er op staat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niveus
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:42
Hij deed een proefstart buiten het daarvoor aangewezen gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Zou hij expres een UI willen en mogelijk een gridstraf zodat hij weg is van de pole....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:52
wontcachme schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:48:
Zou hij expres een UI willen en mogelijk een gridstraf zodat hij weg is van de pole....
Waarom zou je niet vanaf pole willen starten? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Heijmenberg99 schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:49:
[...]

Waarom zou je niet vanaf pole willen starten? 8)7
Slipstream. Lang recht stuk

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.