Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
No further action.DutchCrownNL schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:37:
GRO onder UI voor het piepschuim
Dat zei ik ook niet.
"When you grow up your heart dies"
Natuurlijk, maar voorbij gereden door het B-team, door de coureur die jij hebt vervangen in het A-team, is toch wel pijnlijk.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:36:
[...]
Tja, Alpha Tauri is nu een echt zuster team dus gevechten zijn gewoon aan de orde. Alhoewel Red Bull daar nooit tegen is geweest.
Albon leek het vorig jaar veel beter te doen.
People as things, that’s where it starts.
En dan wissel je ze terug, krijg je replay vorig seizoen en gasly presteert geen klote. Geen van beide is top niveau materiaal, als ze niveau van Ver willen hebben.RobinHood schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:38:
[...]
Natuurlijk, maar voorbij gereden door het B-team, door de coureur die jij hebt vervangen in het A-team, is toch wel pijnlijk.
Albon leek het vorig jaar veel beter te doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een lompe actie van NOR overigens, daar gaat zijn punt...
Ja als er geen SC komt dan is dat wel duidelijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:38:
Max loopt een beetje in op Bottas en loopt weer uit op Hamilton. Dit is klaar, podium is denk ik bekend.
Norris maakt een foutje en Albon er langs. Toch verdient Gasly een nieuwe kans bij RBR, maar wat mij betreft wel bij de start van het nieuwe seizoen.
Max snelste race ronde
En ik denk dat die RBR dit jaar gewoon erg lastig is, leuk dat Verstappen ermee overweg kan, maar dat zet geen zoden aan de dijk.SinergyX schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:39:
[...]
En dan wissel je ze terug, krijg je replay vorig seizoen en gasly presteert geen klote. Geen van beide is top niveau materiaal, als ze niveau van Ver willen hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zijn banden zijn op - kan hij daar veel aan doen?RoD schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:40:
Wut? Snelste ronde VER?
Wat een lompe actie van NOR overigens, daar gaat zijn punt...
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 27-09-2020 14:42 ]
Mja die zal de ACC straks nog wel even uit zettensjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
VER op 7.259s achter BOT.

Mijn boefje is liev!
Je loopt wat achter geloof ik.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
5,7.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
5,7sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
VER op 5.783s achter BOT.
en nu 5.6 al is er iets aan de hand bij BOT dit gaat wel heel snel.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
VER op 5.783s achter BOT.
Laat Bottas maar gewoon winnen, die heeft in principe ook meer kans de titel nog af te pakken van Lewis.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:41:
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nou ja, BOT zat wat in verkeer en we weten hoe hij inhaalt. VER nu op 5.511sJB schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:42:
[...]
Mja die zal de ACC straks nog wel even uit zetten
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
En BOT is natuurlijk niet zo goed met verkeerRoD schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:43:
BOT heeft ook wel erg veel last van verkeer, dat krijgt VER nu.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Mijn boefje is liev!
Nou ja, hij rijdt weer op de afstand waar hij ook al op zat.FastFred schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:44:
Dat verkeer doet Max wel echt pijn, 2 seconden verloren in een rondje...
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ach, voor Sochi was deze race best wel leuk hoor.Verwijderd schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:45:
Hopen dat de MotoGP zo spannender is.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ver eerste, totaal onverdiendExocet schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:46:
Waarom staat Hamilton tweede bij dotd??
Dan heeft Bottas het nog meer verdiend
Nee, maar laten we @Jasphur niet al te vaak taggen.DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:46:
Iemand @Jasphur al getagged? Is namelijk een best vermakelijke race.
Omdat black lives matterExocet schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:46:
Waarom staat Hamilton tweede bij dotd??
Mijn boefje is liev!
Toch knap vanaf positie 11
Nee, waarom zou ik @Jasphur willen taggen dan?DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:46:

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 27-09-2020 14:48 ]
ora et labora
Gasly!Hippocampus schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:47:
Driver of the day? 🤔 PER LEC RIC
Wie is @Jasphur ?DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:46:
Wel prima zo, P2! Zal Max erg tevreden mee zijn na afgelopen weken.
Ach, een klein minpuntje. Netflix heeft 2 weken de tijd om een nieuw script te schrijven om dat te voorkomen.mrc4nl schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:48:
Gaan we volgende race weer om de oren gegooid worden met de mogelijk 91e overwinning van HAM
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik zou het doen!
Hopelijk gaan ze snel Williams vooruit helpen, doet pijnlijk om RUS steeds als laatste te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Maurice079 op 27-09-2020 14:52 ]
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.