Is dat dan ook 2x 2 strafpunten?
Prachtig! Eindelijk eens voortvarende stewards.
Eindelijk een keer echte straffen voor Mercedes.
Belangrijker, Hamilton + 2
alles kan off-topic
Bottas is het gat weer aan het managen..
...
VER klaagt over no rear grip.
10 seconden van Bottas wegrijden, dat moet toch wel te doen zijn voor Hamilton?
People as things, that’s where it starts.
Gentlemen Lewis has 10s timepenalty... Well scripted Netflix...
"When you grow up your heart dies"
Hij rijdt echt met twee vingers in z'n neus Bottas op 10+ seconden afstand over een hele race.
Jup inclusief de safety car van zo net, dan hebben Max en Bottas een versere set harde banden voor het einde van de race.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:30:
Oh die is nice. Hamilton moet al eerder stoppen want softs.
Nu nog wat rondjes afwachten voor we het resultaat daarvan zien.
Mag Lewis zo in verkeer laten zien dat hij de titel GOAT waardig is...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik wil de boord radio horen van HAM als hij dit hoort.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Netflix will be pleased.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft Lewis tenminste eens een uitdaging: Winnen met een voorsprong van > 10s
Wanneer gaan we "Valteri, this is James" horen?
Omdat hij 2x dezelfde fout maakte.BasvanS schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:32:
Waarom 2x??
En de DRS gaat aan
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Lekker voor HAM. Jammer alleen dat ie daarna waarschijnlijk toch wel weer naar voren komt.
ALB schandalig weer. DIe gaat echt wel gewipt worden lijkt me.
ALB schandalig weer. DIe gaat echt wel gewipt worden lijkt me.
Hier zeiden ze dat hij er maar 1 kan nemen bij de pitstop. Maar helemaal zeker zijn ze niet.nadroJ schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:32:
Kan/Moet hij deze nu allebei in 1x nemen bij de 1e pitstop
Kan ook niet volgen, hopelijk komt er verbeteringRoD schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:32:
VER klaagt over no rear grip.
Eindelijk DRS
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Waarom maatregelen nemen? Corona is toch grotendeels een hoax?AW_Bos schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:31:
[...]
Maar hanteren ze in Rusland wel strikte Corona maatregelen? Je kan toch nooit zo snel vaccineren? Het vaccin is er maar net
Je kan gerust alle mensen die nu in het publiek zitten 2 weken voor het event een spuitje laten zetten.
Dat de rest van het land het nog niet heeft, boeit niet echt.
nu moet BOT nog een crash hebben en wat regen en we hebben een Germany 2019...sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:33:
Gentlemen Lewis had 10s timepenalty... Well scripted Netflix...
Dan zou de andere op eind komen. Tenzij hij nog een stop maakt. Doe ze lekker tegelijk zou ik zeggen.Harrie schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:33:
[...]
Hier zeiden ze dat hij er maar 1 kan nemen bij de pitstop. Maar helemaal zeker zijn ze niet.
My tires are dead Bono
- Max Verstappen
- Max Verstappen
Gasly 7e, Albon 18e
Perez naast Max volgend jaar.
Perez naast Max volgend jaar.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vraag me af of Lewis nu beide straffen in 1x mag innen, of dat hij 2x naar binnen moet ervoor.
2x straf dus, mag dat bij elkaar opgeteld worden, of betekent het 2x stop&go?
verstappen loopt nog steeds in op BOT
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
stop en go is iets heel anders.LA-384 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
Dus Mick en Kimi volgend jaar bij Alfa volgens de geruchten... Dat wordt interessant...
Als hij geen stop doet wordt het er aan het eind bij opgeteld. Maar ik vermoed dat hij gewoon heide bij de volgende stop moet doen.Youp1e schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
Vraag me af of Lewis nu beide straffen in 1x mag innen, of dat hij 2x naar binnen moet ervoor.
Op sky zeggen ze net, dat ze denken dat dat niet mag. We gaan het zien...Youp1e schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
Dames, hoeveel strafpunten heeft Hamilton dan op zijn licentie?
Stop and go is hele andere straf.LA-384 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
Wat is er met Albon aan de hand, Zelfs met zijn gridstraf zou hij op zijn minst niet laatste moeten staan.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Tijdje terug al, denk 4 rondes geleden.Jelmer93 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:35:
Die albon net ingehaald door norris?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 13:36 ]
Verstappen is wel sneller nu. of kijk ik verkeerd
Ik zou het doen!
Ik versta Max niet helemaal goed maar volgens mij wil hij dat zijn accu wat meer oplaadt.
Het is geen stop&go straf, maar 5sec time penalties. Dus 5sec langer stilstaan bij je pitstop, en anders aan het eind van de race erbij geteld.LA-384 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
bandenwissel naar hard tijdens de SC en gewoon geen speed lijkt hetKoning-Admiraal schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:35:
Wat is er met Albon aan de hand, Zelfs met zijn gridstraf zou hij op zijn minst niet laatste moeten staan.
Sowieso schrijf je zo!
En net doen of je het niet weet Lewis foei.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als er nu een (virtual) safety car komt, kan Mercedes niet double stacken wegens de time penalties van Hamilton. Ik heb niet het idee dat Mercedes alleen Bottas gaat laten stoppen, dus een VSC/SC kan erg gunstig uitpakken voor Verstappen.
Thank you Netflix en artikel 19.2
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wel weer leuke filmdag voor Netflix daar! Nog wat regen en twee kapotte Mercedes auto’s om het helemaal af te maken ?
Hoeveel strafpunten heeft HAM nu? Krijgt hij al een weekend verlof?
alles kan off-topic
Nor en ALB komen RUS niet voorbij. Niet best...
oooowwwww yeah, verstappen loopt in
Dat gevoel heb ik ook...Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:35:
Max volgt nog keurig, dus valt wel mee denk ik. Beetje Hamilton issues
Daar was ie al. Haha. Pissed!Cass Casey schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:33:
Ik wil de boord radio horen van HAM als hij dit hoort.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Dat vraag ik me dus ook af. Hamilton heeft toch al aardig wat punten opgestapeld intussen? Als hij hier dan ook nog (2x?) punten voor krijgt, gaat het ineens hard.DoeEensGek schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:35:
Dames, hoeveel strafpunten heeft Hamilton dan op zijn licentie?
Ik dacht 8, maar geen idee of hier nog strafpunten bij zitten.Ankona schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:36:
Hoeveel strafpunten heeft HAM nu? Krijgt hij al een weekend verlof?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt. Dus mocht hij naar position 8, nu weer naar 13..sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:36:
Ik versta Max niet helemaal goed maar volgens mij wil hij dat zijn accu wat meer oplaadt.
-
Albon lekker aan het stoeien achterin
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wachten op de documenten van Fia.Hompu schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:36:
[...]
Dat vraag ik me dus ook af. Hamilton heeft toch al aardig wat punten opgestapeld intussen? Als hij hier dan ook nog (2x?) punten voor krijgt, gaat het ineens hard.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dan kunnen ze, alvorens de stop te maken, Bottas snel voorbij Hamilton laten.SunriseBGN schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:36:
Als er nu een (virtual) safety car komt, kan Mercedes niet double stacken wegens de time penalties van Hamilton. Ik heb niet het idee dat Mercedes alleen Bottas gaat laten stoppen, dus een VSC/SC kan erg gunstig uitpakken voor Verstappen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 13:37 ]
Ik denk dat Max zijn banden eindelijk op temperatuur zijn.
Zou het dan toch gebeuren? Een spannende Sochi race!
Williams voor een Red Bull en McLaren, hopelijk zien we dit over een paar jaar vooraan in het veld
Zou leuk zijn als ze het toch doen en dat daar dan weer een straf op volgt.Oaquasis schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:35:
[...]
Op sky zeggen ze net, dat ze denken dat dat niet mag. We gaan het zien...
Max geeft aan dat de drivability nu ok is
En nu is het wel goed qua balans met de auto van Max en de banden zijn ook op temperatuur.
VER: driveability ok. Banden zijn qua temp ook onder controle.
Ja allebei tegelijk zou ik ook denken.Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:34:
[...]
Dan zou de andere op eind komen. Tenzij hij nog een stop maakt. Doe ze lekker tegelijk zou ik zeggen.
Liever dat, dan dat hij aan het eind nog een paar rondjes gas geeft om 5sec marge te maken. Nu komt hij misschien nog wat meer in verkeer na zijn stop.
Huilie huilie slachtofferrol.
Doe eens niet precies hetzelfde zeggen als ikDaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:38:
En nu is het wel goed qua balans met de auto van Max en de banden zijn ook op temperatuur.
Driveability met de andere settings is okay volgens Max.
Booonoooo, my tires are warmDaniëlWW2 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:38:
Doe dan de voorste 3 eraf, krijgen we weer een leuk podiumJelmer93 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:36:
Wel weer leuke filmdag voor Netflix daar! Nog wat regen en twee kapotte Mercedes auto’s om het helemaal af te maken ?
wel leuk om Albon achteraan te zien vechten....euh wat zeg ik nu? Die vent hoort No 4 te zijn!!!!!
Doe eens niet langzaam zijn dan.RoD schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
[...]
Doe eens niet precies hetzelfde zeggen als ik
Teamorders Mercedes zijn gegeven. Bottas mag Hamilton gaan naderen.
Heijmenberg99 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
Teamorders Mercedes zijn gegeven. Bottas mag Hamilton gaan benaderen.
Man, man, man... ALB in gevecht met RUS... Het is niet best.
Voor de bühne en NetflixEdd schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
Sorry? Mag Bottas Hamilton zo inhalen??
Maar is nu z'n DRS kwijt, weet niet of je dan happy bent.Harry Nak schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
Albon doet het!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:40:

Wel voor Russell, die kan laten zien dat hij in een matige auto prima twee betere auto's voor zich kan houden.sjaool schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:40:
Totdat hij zich verremt.,..
Alex 'around the outside' AlbonHarry Nak schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:39:
Albon doet het!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.