[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:25

Liberteh

All your base belong to me

anti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:09:
[...]

hahahha herkenbaar. Been there done that. Elke run zie je weer het zelfde gebeuren. ik laat het maar gebeuren......je kan niet iedereen redden
Ik gun iedereen rijkdom die ik op deze manier spreek in het tradewereldje. Niemand van ons heeft namelijk enige invloed op deze markt. Ik hoef niemand hun geld hier afhandig te maken om zelf rijker te worden. :N

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:08:
Ook die alts onder water komen wel goed in de komende run. Zou mij zéér verbazen als ze niet gewoon mee pumpen aan het eind.
Opletten, zeker als raad naar nieuwkomers toe, want er zijn genoeg alts die dat niet doen of nog gedelist worden van de grotere exchanges. Meerdere malen meegemaakt de voorbije jaren, en dan is je inleg ipv "nog maar" 50% waard ineens niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

DaCoTa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:01:
[...]

Je moet met minimaal 4 jaar rekenen. Als het patroon zich rond het halvings blijft herhalen, zit je met 1 piekjaar en 3 daljaren. In die 3 daljaren moet je gewoon geduldig inleggen. Automatiseer het met een overboeking of gebruik een dienst, en liefst per week ipv per maand.

Bij gebrek aan een nederlandse dienst (RIP getbittr): kijk eens naar deltabadger.
Idd jammer dat er geen nederlandse dienst is. Bij binance pomp ik NEO's over van Bitvavo... daar heb ik ook geen FIAT relatie mee :P ..
Ik hou niet van wachten.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ivolve schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:10:
[...]

Ik ben begin mei begonnen met 3000 euro. Eind mei nog eens 1000 erbij. Voornamelijk Bitcoin en Ether maar nog wat kleine alts erbij.

Die alts sta ik momenteel allemaal dik mee in de min, hoewel die momenteel ook weer lekker aan het stijgen zijn. Totaal sta ik nu rond de 5k dus ben erg tevreden over het rendement.

Mijn idee was destijds ook heel simpel, gewoon wat bitcoin kopen, laten staan en hopen dat ze over een tijdje 10x zoveel waard zijn :) Het begint me echter wel te facineren en zou me er eigenlijk graag wat verder in verdiepen. Weet alleen niet zo goed waar te beginnen...
kijk wat podcasts, lees de bitcoin standard, analyzeer vorige runs, kijk naar de s2f enz enz, kost veel tijd, maar is goudwaard.
bijvoorbeeld, willy woo, pomp podcast, bob loukas, andreas antonopoulas, Saifedean Ammous etc

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 06-11-2020 15:24 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Hoor trouwens net dat ze bij Bitvavo ook de mogelijkheden van DCA gaan onderzoeken.
Dat zou echt vet zijn....
Ze zijn al goed bezig door automatisch staken van veel coins.... als DCA er ook nog eens bijkomt....
#feest

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FijneKerst schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:49:
Even een vraag voor al die mensen die hun hypotheken nu aan het aflossen zijn he..

A. Hoe lang zitten jullie al in de Crypto?
B. Met hoeveel ben je begonnen? (als ik dat mag vragen :P )
2012 beetje gemined maar zag het niet echt iets worden. Geen idee meer of ik toen uitgecashed heb en hoeveel. Wallet heb ik iig niet meer. Daarna niks meer mee gedaan tot zomer 2017 en ik mijn contract niet wilde verlengen. Wilde even paar maandjes rust in between en ben gaan traden. Dat ging zo lekker ik er gaande weg het weinige spaargeld wat ik nog had erin heb gestopt. 2018/2019 waren okee als in dat ik ervan kon leven maar ook niet gek veel meer dan dat. Nu begint het weer te lopen, moon here we come. :P

Ben begonnen met €100 en gaandeweg er iets van €5000 totaal ingestopt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48
croc schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:13:
[...]

Opletten, zeker als raad naar nieuwkomers toe, want er zijn genoeg alts die dat niet doen of nog gedelist worden van de grotere exchanges. Meerdere malen meegemaakt de voorbije jaren, en dan is je inleg ipv "nog maar" 50% waard ineens niets meer waard.
Ik daag je uit om een alt te vinden die eind 2017 niet boven de prijs van eind 2016 uit is gekomen. :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:30:
[...]

Ik daag je uit om een alt te vinden die eind 2017 niet boven de prijs van eind 2016 uit is gekomen. :Y)
Elke alt die daartussen gedelist is geweest van toen populaire exchanges zoals Bittrex of Polo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar sluit ik me bij aan. Zo heb ik nog een zak(je) HTMLCOIN.

Die gaat echt nooit meer waard worden wat het januari 2018 is geweest. Never nooit niet.

Ik stond daarmee op gegeven moment x5 ofzo maar de sky was the limit. Dit was blockchain toch?

Ik heb me wel vermaakt in die tijd ondanks dat ik toen echt wel kneiterdomme fouten heb gemaakt.

Maargoed paar maanden terug ook nog hoor, iemand nog een zakje DMG nodig? :+

Een klein deel is ook gewoon gok geld. Investeren voor lange termijn is natuurlijk prima, maar af en toe een gok wagen met een gure shitcoin is echt wel leuk.

Helaas pakt het vaker verkeerd uit dan goed bij mij |:(

Zo heb ik die DMG ook nog aangeschaft via IDEX omdat ik geen zin had om Uniswap uit te vogelen... UNI airdrop dus ook misgelopen :+

Eigenlijk is het echt een godswonder gewoon dat ik overall nog in de plus sta.

Dat komt echt alleen doordat oudgedienden er hier destijds constant op hamerden minimaal 50% Bitcoin aan te houden in de PF.

Waarvoor dank overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Klopt, zo ben ik zelf €400 kwijt geraakt. Ben de naam vergeten maar had wat zitten handelen met die coin op een hele kleine exhange, toen andere bezigheden, vergeten en na een half jaar dacht ik 'oh wacht!'. Keek op exchange en gedelist, had het mailtje ook gemist maar daarin werd verwezen naar een coinswap waarvoor ik dus ook te laat was.
Nou is €400 nog wel te overzien maar het is toch zonde, in feite is het letterlijk weggegooid geld want de oude coin kon nergens meer verhandelt worden. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik maar iets van €25 eigen geld erin had gestoken en de rest met handelen had verdient.

Niet alleen delistings komen voor maar dus ook coinswaps.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Even een vraag voor al die mensen die hun hypotheken nu aan het aflossen zijn he..

A. Jaar of 5
B. Met wat meer nulletjes achter de 1 dan gemiddeld, ik had ''maar'' 500% winst, heb hier mensen met duizenden procenten gezien, dus redelijk slecht gedaan vergeleken met de rest, maar de inleg maakte het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-09 11:10

A. in 2012 een jaartje gemined, alles verkocht en met op skireis gegaan :+ daarna in 2016 terug ingestapt
B. in 2012 met niets, in 2016 voor 1000 euro gekocht. van dat bedrag 80% hodl en 20% aggresief traden

[ Voor 4% gewijzigd door mohaa51 op 06-11-2020 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:33
2010 voor de gein gaan minen want ja toen was het nog te doen en papa en mama betaalde toch de stroom.
de wallet toen is ergens met een reinstall va de pc verloren gegaan want het was toch niet veel waard :)
dat bedrag was nu mooi mijn eigen vermogen geweest om wel een huis te kunnen kopen.

ergens eind 2016 opnieuw ingestapt en ja het ging toch alleen maar omhoog, verliezen ? dat kon toch niet.
inleg +- €100 en toen we op het hoogtepunt een wereldreis hadden ging het mis en uiteindelijk een reis naar Rusland overgehouden haha.

nu in January weer ingestapt want had het idee dat corona de beurs wel kon laten kelderen en daardoor de coins omhoog zouden gaan ook hier wat verkeerde trades gedaan maar al met al sta ik met mijn speelgeld leuk in de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

P.s. het crasht allemaal weer een beetje opeens.

Herstel..

Het corrigeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
FijneKerst schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:07:

Herstel..

is gezond, laat hem maar eens een week tussen de 16 en 15 pendelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

Stokstaart schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:54:
[...]

Waar baseer je die targets op in price discovery gebied?
Had hem per ongeluk verkeerd gemeten nu correct. 25.813 en 19.300..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
FijneKerst schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:07:

Herstel..

Zie er toch aardig stabiel uit moet ik zeggen.. laat maar lekker even tot rust komen hier.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toch, niet alleen de 14k geslacht maar ook de 15k.

Gewoon prima. Zie hem ook nog wel zakken richting 14.8 om nog even stoer te lopen doen rond die regionen.

En daarna vol gas de 16k kapot.

20k soon.

En dan price discovery tijden. Met hopelijk heel veel fomo en volatiliteit.

Of terug naar 6k en 12 maanden sideways, dat kan ook natuurlijk.

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:42:
Ja toch, niet alleen de 14k geslacht maar ook de 15k.

Gewoon prima. Zie hem ook nog wel zakken richting 14.8 om nog even stoer te lopen doen rond die regionen.

En daarna vol gas de 16k kapot.

20k soon.

En dan price discovery tijden. Met hopelijk heel veel fomo en volatiliteit.

Of terug naar 6k en 12 maanden sideways, dat kan ook natuurlijk.

Wie het weet mag het zeggen.
Kans acht ik klein, test van de 21weekly gaat echt wel een handvol keren gebeuren aankomend jaar, maar naar 6k echt niet, dan zit je direct weer in een bear market

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:47:
[...]

Kans acht ik klein, test van de 21weekly gaat echt wel een handvol keren gebeuren aankomend jaar, maar naar 6k echt niet, dan zit je direct weer in een bear market
Misschien zitten we nu nog steeds in de bear market alleen weten we het zelf niet. :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:52:
[...]

Misschien zitten we nu nog steeds in de bear market alleen weten we het zelf niet. :X
There is no spoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:52:
[...]

hahahaaha, nee. Maakt niet uit welke schaal je pakt, dit is geen bear markt. Belangrijke bearish trendlijnen zijn doorbroken + we zitten boven de 21weekly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:47:
[...]

Dit is crypto. Alles kan. Maar zoals je zegt, de kans is klein.

Ik weet trouwens nog hoe we hier peentjes zaten te zweten toen Bitcoin vies hard crashte met die Covid black swan :P

Zelfs @.oisyn typte toen iets in de trend van; 'c'mon baby, bounce.'

Toen wist ik dat de shit aan was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:54:
[...]

Ik weet trouwens nog hoe we hier peentjes zaten te zweten toen Bitcoin vies hard crashte met die Covid black swan :P

Ja keek er niet van op, was puur liquidity event. Niet gek dat BTC meeging. En grappige is ook dat in de vorige bear marked periodes er ook telkens 2x een shakeout/ capitulatie was. Covid was de 2e van afgelopen bear market

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

👇
En nu zeg ik: We zien bitcoin nooit meer onder de $10k 8)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 06-11-2020 16:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
.oisyn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:58:
[...]

👇

[...]

-O- en daar gaan we..

;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
.oisyn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:58:
[...]

👇

[...]

dat laatste ben ik het ook wel mee eens. Als we straks naar 200k gaan bijvoorbeeld is de kans best aanwezig dat we terug zakken naar 25 a 50k. Maar 10 geloof ik niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

We zitten nog steeds in de covid shit en toch gaat het goed. Ik was toen ook niet zo gek bang. Tuurlijk heeft het iets invloed maar voorlopig is dat niet erg veel geweest. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zijn er hier trouwens nog Trump2020 future bagholders? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zFlOG0CWD8G_fso5lQTonJy2jVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ptOiFBuLuII8O844zw1ns5sY.png?f=fotoalbum_large

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Gouden tijden! Ik zat toen te wachten om als een cobra uit het gras toe te slaan om iedereen die in paniek zijn bitcointjes aan het verkopen was goedkoop op te pikken. En gek genoeg voelt dat dan nog raar om te doen ook. Maar toch gewoon maar doen. Paar maandjes later is die koop + 214%. Is toch bizar hoe dat gaat in Crypto. Waar zie je dat nog?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:02:
[...]

We zitten nog steeds in de covid shit en toch gaat het goed. Ik was toen ook niet zo gek bang. Tuurlijk heeft het iets invloed maar voorlopig is dat niet erg veel geweest. :)
Het was voor mij de goedkoopste Bitcoin die ik ooit heb bemachtigd. Op 14 maart, rond de 4700 euro geloof ik.

Helaas niet zoveel, zo stoer ben ik nu ook weer niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:07:
[...]

Het was voor mij de goedkoopste Bitcoin die ik ooit heb bemachtigd. Op 14 maart, rond de 4700 euro geloof ik.

Heeft niks met stoer te maken, we weten allemaal dat je vet onder de plak zit. :P

Ik weet nog wel dat ik een klein beetje baalde, onze coin steeg tov van BTC wel maar niet helemaal in verhouding. We zitten nu met hetzelfde maar dan andersom. Luxe probleem maar ja.
Ik heb dankzij covid wel leuke en unieke tijden gehad. Omdat iedereen binnen moest blijven ging ome crypts natuurlijk naar buiten, nog nooit zoveel en zolang buiten geweest. :+
Prachtige wandelingen door een compleet doods en uitgestorven Nicosia gemaakt en prachtige foto's kunnen maken van compleet lege straten. Heel apart gevoel gaf dat. De enige die buiten waren was een enkeling op weg naar de dokter of supermarkt, handjevol politie die liever lui dan moe waren en de grenswachten tussen Griekse en Turkse deel.

Ik weet iig vrijwel zeker dat ik dit nooit meer mee ga maken en ik heb eruit gehaald wat er in zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Ook even teruggekeken, heb er nog 500 euro tegenaan gegooid en in BTC gestoken om het aantal af te ronden en nog een aantal Eth gekocht voor een habbekrats. Aardig gedaan nog even op de valreep!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Vond ik wel leuk om ook eens terug te zoeken, 4600 dollar eind april 2019 mijn eerste plukje BTC *; en gelijk mn goedkoopste...
Dus achteraf ook domste, had ik maar...oh nee daar doen we niet aan :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:12
Alle ritten meegemaakt vanaf 2017 ups/downs... Greedy/Fomo.
Te gemakzuchtig om stoplosses te zetten (Ja ik weet dom).
TRX pump meegemaakt op betreffende dag 2.5K winst, en een dag later nog geen drol overgehouden.
Heb er een goede leerschool aan gehad. O-) _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Gaan we nu allemaal d'n piemel op tafel leggen? Heb even gekeken en een sell op CB van €5899 3 jaar geleden, geen idee voor hoeveel ik gekocht had want ik kan niet meer inloggen op Kraken. :/

Heb ik nu dan de grootste of de kleinste? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:14:
[...]

Heeft niks met stoer te maken, we weten allemaal dat je vet onder de plak zit. :P

Ik weet nog wel dat ik een klein beetje baalde, onze coin steeg tov van BTC wel maar niet helemaal in verhouding. We zitten nu met hetzelfde maar dan andersom. Luxe probleem maar ja.
Ik heb dankzij covid wel leuke en unieke tijden gehad. Omdat iedereen binnen moest blijven ging ome crypts natuurlijk naar buiten, nog nooit zoveel en zolang buiten geweest. :+
Prachtige wandelingen door een compleet doods en uitgestorven Nicosia gemaakt en prachtige foto's kunnen maken van compleet lege straten. Heel apart gevoel gaf dat. De enige die buiten waren was een enkeling op weg naar de dokter of supermarkt, handjevol politie die liever lui dan moe waren en de grenswachten tussen Griekse en Turkse deel.

Ik weet iig vrijwel zeker dat ik dit nooit meer mee ga maken en ik heb eruit gehaald wat er in zat. :)
Haha die tijden ja...ik zat ‘opgesloten’ in Nieuw Zeeland...was ook niet verkeerd.
Ik liet het allemaal maar gebeuren, niks verkocht en gewoon afwachten en no panic...of toch wel een beetje panic...damn wat vliegt de tijd.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:25

Liberteh

All your base belong to me

60 btc aangeschaft voor een totaal prijs van 120 euro.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21
Ik heb een mooie schermafdruk gemaakt om het vast te leggen, alsof ik wist dat het de bodem was.

Had ik maar wat gekocht i.p.v. een schermafdruk maken |:( :F |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WbsE_QsKJpy5A3tRb4tWyEOUIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N94xZ2LPpStVTp5Nt4P48W2u.png?f=fotoalbum_large

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:14:
[...]

Ik zou dit kunnen ontkennen maar het is wat het is :+

Heb nu overigens wel de neiging om nu te laten zien dat ik in de plus sta en te zeggen tegen haar: told you so!

Maar dat doe ik natuurlijk niet. Straks moet ik uitcashen. Dikke doei.

Nee, het word gezond doodgezwegen, en soms een scheve blik als er weer wat in gaat.

Echte liefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:27:
Gaan we nu allemaal d'n piemel op tafel leggen? Heb even gekeken en een sell op CB van €5899 3 jaar geleden, geen idee voor hoeveel ik gekocht had want ik kan niet meer inloggen op Kraken. :/

Heb ik nu dan de grootste of de kleinste? :+
Zonder hem op tafel te leggen denk ik dat ik niet de grootste heb, maar ook niet de kleinste.

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb zeker een kleine piemel, maar dat compenseer ik met een flinke BTC portfolio. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:28:
[...]

Haha die tijden ja...ik zat ‘opgesloten’ in Nieuw Zeeland...was ook niet verkeerd.
Ik liet het allemaal maar gebeuren, niks verkocht en gewoon afwachten en no panic...of toch wel een beetje panic...damn wat vliegt de tijd.
Ja dat weet ik nog. Mooie maar ook heel licht angstige tijden maar ik mocht de 'setting' wel, Beetje post apocalyptisch qua gevoel. Je wist ook gewoon dat je echt iets unieks aan het meemaken was. Worden mooie verhalen voor eventuele kleinkinderen 'mocht je toen nog zonder mondkapje naar buiten?' En 'handen wassen deed je alleen na het plassen?'

Alleen naar buiten mogen na het versturen van een sms'je. 4 simkaarten op zak omdat je maar 3 uur per dag per sms naar buiten mocht. Inschrijving KvK uitprinten en meenemen omdat ik zogenaamd voor werk aan het reizen was als backup. :+
Stiekum het park in voor een wandeling want dat was verboten. Op de fiets de meest afgelegen zijstraatjes ontdekken omdat daar geen polizei kwam.
Praatje maken met de militairen aan de grens omdat die zich kapot verveelden.
Als je al iemand tegenkwam seinen waar er polizei was.
Net buiten je toegestane postcode gebied naar de supermarkt gewoon omdat het kan en goedkoper is, je blijft ten slotte Nederlander. :P

Mooie tijden, heb er echt op een speciale manier van genoten. Voor de zekerheid, met inachtneming van alle voorschriften qua afstand e.d. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eurowaarde van de PF is minder dan mijn piemel in millimeters.

Zo wil ik het ook graag houden, dus verder dan 3.5k ga ik gewoon niet.

Edit: deze berekeningen blijken niet te kloppen maar heb geen zin om het aan te passen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:33:
[...]

Ik zou dit kunnen ontkennen maar het is wat het is :+

Heb nu overigens wel de neiging om nu te laten zien dat ik in de plus sta en te zeggen tegen haar: told you so!

Maar dat doe ik natuurlijk niet. Straks moet ik uitcashen. Dikke doei.

Nee, het word gezond doodgezwegen, en soms een scheve blik als er weer wat in gaat.

Echte liefde.
Crypto is zeg maar dat slippertje na een uit de hand gelopen feestje en je omwille de vrede te bewaren maar gewoon nooit over praat? En die scheve blik alszijnde dat je net even te lang naar het achterwerk van een ander vrouwmens kijkt? Zo ja dan heb ik er beeld bij. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Liberteh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:39:
Fiat overboeken via Binance naar bank. Werkt dat een beetje (snel)?
Ja, dezelfde of volgende werkdag.
metallicattim schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:21:
Zo hard dat BTC stijgt momenteel, zo hard daalt mijn PF in Sats... Dollarwaarde blijft dan ook gelijk, ongeacht dat BTC 2.000 meer waard geworden is.

Af en toe vraag ik me af of het niet beter is om alles in BTC om te zetten. :X
Ja, in dergelijke periodes waarin de Bitcoin dominance toeneemt dalen dus veel alts in waarde en ben je beter af als je in Bitcoin zit. Blijft Bitcoin dan enige tijd op dezelfde prijs staan, dan stijgen de alts weer sneller. Kwestie dus van op de juiste momenten switchen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20
Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:44:
Ja, in dergelijke periodes waarin de Bitcoin dominance toeneemt dalen dus veel alts in waarde en ben je beter af als je in Bitcoin zit.
Tenzij de totale marketcap enorm toeneemt door extreme fomo. Maar over het algemeen ben je beter af in BTC yes. Die gehele cycle tussen BTC en altcoins is natuurlijk ook redelijk vastgelegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Immutable op 06-11-2020 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Immutable schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:45:
[...]

Tenzij de totale marketcap enorm toeneemt door extreme fomo.
Eens, mits dat in 1 of meerdere specifieke alts is, zoals een tijd geleden bijv. LINK, DOT of YFI. Als het namelijk in nagenoeg alle alts zou stromen EN de Bitcoin dominance neemt toe, dan vloeit er dus nog steeds meer nieuw geld naar Bitcoin dan andere cryptocurrency samen en stijgt de Bitcoin koers dus harder dan de rest.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:43:
[...]

Crypto is zeg maar dat slippertje na een uit de hand gelopen feestje en je omwille de vrede te bewaren maar gewoon nooit over praat? En die scheve blik alszijnde dat je net even te lang naar het achterwerk van een ander vrouwmens kijkt? Zo ja dan heb ik er beeld bij. 8)
Crypto is meer een soort orgie waar je door omstandigheden toevallig in bent beland, zonder echte schuld maar toch onbewust ook zonder tegenzin. En de scheve blik is spot on :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De long loopt weer, wat mij betreft kan de Bitcoin rally doorgaan. Meestal is er vrijdagavond wel even een kleine terugval, maar die neem ik voor lief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het kloterige van al die shitcoins is dat je denkt: Fuck, had ik er daar maar 100 extra van gekocht, dan had ik nu xxx USD extra. Bij Bitcoin heb je dat gevoel minder, omdat het gerommel in de marge lijkt door de vele sats. Ik zit nu 100% in Bitcoin en voel dus constant de noodzaak om bijv. ETH, NEO, LINK, DOT, etc. bij te kopen. Want ja, die ene ETH van 444 USD zal over een paar maanden misschien wel weer 1.500+ zijn en dan is het zonde dat ik die niet heb gekocht. En dan koop ik die en 2-3 dagen later zet ik het toch weer om naar Bitcoin omdat die beter presteert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er na zo'n dikke bullrun wel een kleine terugval naar 14.5k-ish zou komen. Zitten we nou echt te accumuleren op 15.5k? _O-

Misschien dan toch nog maar wat extra's bijleggen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Richh Ik leg nu ook wat extra in, als iedereen dat doet behalen we ook de volgende halte voor Bitcoin. Ik stuur het dus wel direct naar de Ledger, anders weet ik het wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hesperides
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22-02-2021
@Taro Gisteravond laat nog opnieuw ingekocht op BTC? Ik ging de nacht door in fiat, wat later wat minder verstandig bleek. Maar goed, risico van het vak.

Waarom gebruikt men trouwens USDT pairs i.p.v. USD? Zitten daar nog bepaalde voordelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Hesperides Gisteravond rond 21:00 al.

USDT pairs hebben veel meer volume/liquiditeit dan USD pairs, je krijgt dus meer waar voor je geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vandaag mn btc aantal mooi kunnen verhogen met cvc. Ik denk dat ik er mee stop en tevreden ga zijn met deze dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Ladonna Nice, de hele +125% meegepakt?

Ben overigens wel benieuwd nav je bericht van gisteren hoe je de verschillende personages hier zou beschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nee. Af en toe een paar procent, heb iets minder dan 50% winst. Na eerst heel veel verlies. Maar ben nog bezig om het goed te maken.

En. Jij staat in de top 5 van de hoofdpersonen hoor.
Personage, : die hou ik in de gaten. Speelt met groot geld. Heeft het respect van de meesten hier wel. En je draagt een pak.
(en ga het niet verpesten nu om te zeggen dat het niet zo is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Hesperides schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:34:
@TaroWaarom gebruikt men trouwens USDT pairs i.p.v. USD? Zitten daar nog bepaalde voordelen aan?
Het is voor niet amerikanen bijna nergens mogelijk om in USD te handelen, althans de exchanges waar ik bezig ben en wat Taro zegt, zal wel een kip-ei verhaal zijn. :)

Oh en USD verstuurd wat lastig via de blockchain. USDT daarintegen gaat prima. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 06-11-2020 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ladonna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:51:
En. Jij staat in de top 5 van de hoofdpersonen hoor.
Personage, : die hou ik in de gaten. Speelt met groot geld. Heeft het respect van de meesten hier wel. En je draagt een pak.
(en ga het niet verpesten nu om te zeggen dat het niet zo is!)
Alles is relatief uiteraard, maar tot nu toe correct :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:51:
[...]

Crypto is meer een soort orgie waar je door omstandigheden toevallig in bent beland, zonder echte schuld maar toch onbewust ook zonder tegenzin. En de scheve blik is spot on :+
Hier geen scheve blikken, vandaag stond vriendin op 50% winst. Beetje jammer alleen dat ze me niet om advies heeft gevraagd mbt tot aankopen. De boefjes van Revolut vragen iets van 4% commissie. :/
Aan de andere kant wil ik me er ook verder niet mee bemoeien, geef alleen soms een seintje als BTC weer gestegen is en meer bemoeienis zou ik me denk ik ook niet prettig bij voelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

FijneKerst schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:19:
Hoor trouwens net dat ze bij Bitvavo ook de mogelijkheden van DCA gaan onderzoeken.
Dat zou echt vet zijn....
Ze zijn al goed bezig door automatisch staken van veel coins.... als DCA er ook nog eens bijkomt....
#feest
Toevallig afgelopen week ook een berichtje naar Bitvavo gestuurd over DCA. De ontwikkelaars gingen er inderdaad naar kijken...

Er is trouwens wel een extern DCA tooltje, ontwikkeld door Jorijn Schrijvershof, die je kan gebruiken voor Bitvavo en/of BL3P. Kan je op je laptop/pc draaien maar ook bijvoorbeeld op een Raspberry Pi...
De tool gebruikt hier de API-key voor en is gratis te gebruiken...

Meer info: https://bitcoin-dca.readthedocs.io/en/latest/
GitHub van Jorijn: https://github.com/Jorijn/bitcoin-dca

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
ADA probeert door de $0,11 te gaan.

Ik vind zelf ADA de meest veelbelovende crypto die er is. Hoop dat deze in de komende bullrun minstens zijn ATH haalt.

Mijn bedragen gaan niet over hypotheken maar hoop er op zijn minst een aanbetaling op de hypotheek uit te slepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:05:
[...]

Hier geen scheve blikken, vandaag stond vriendin op 50% winst. Beetje jammer alleen dat ze me niet om advies heeft gevraagd mbt tot aankopen. De boefjes van Revolut vragen iets van 4% commissie. :/
Aan de andere kant wil ik me er ook verder niet mee bemoeien, geef alleen soms een seintje als BTC weer gestegen is en meer bemoeienis zou ik me denk ik ook niet prettig bij voelen. :)
Idd zo weinig mogelijk mee bemoeien. Mijn vrouw ziet het dus als geldsmijterij. Maargoed, ik heb gewoon gezegd dat ik er af en toe wat in stop. Want ik zorg ook goed voor mijn gezinnetje, de balans is prima op orde en maak het heus niet te bont. Daar kon ze niet omheen. Er gaat alleen geld heen wat gemist kan worden, maar het is niet zomaar weg (afgezien van HTMLCOIN, GVT, RDD, DGB en DMG :+)

Ze snapt niet wat Bitcoin is en wil zich er ook niet in verdiepen. Prima, maar dan ook niet klagen. Ze bemoeit zich er sindsdien ook niet meer mee. Doe ik overigens ook niet als zij de was staat te doen. Zo moet je elkaar vertrouwen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Ben nog niet enthousiast over de alts. Je zag dat ETH op de 99MA terug bounced, de alts gaan er logischerwijs achteraan. Gaat BTC nog ff knallen en ETH koerst onder de 99MA, dan kun je je alts niet meer aan de straatstenen kwijt.

Ik wacht nog ff met positie nemen in andere alts :)
(al heb ik 3 dagen geleden mijn positie xDAI verdubbeld 8)7 )

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dWvv1G6/Schermafbeelding-2020-11-06-om-19-31-54.png

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 06-11-2020 19:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kevinoku schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:18:
ADA probeert door de $0,11 te gaan.

Ik vind zelf ADA de meest veelbelovende crypto die er is. Hoop dat deze in de komende bullrun minstens zijn ATH haalt.

Mijn bedragen gaan niet over hypotheken maar hoop er op zijn minst een aanbetaling op de hypotheek uit te slepen.
ADA ziet er legit uit, alleen is het wel één van de vele smart contract platforms. Er zullen er vast enkele overleven en wellicht is Cardano er een van. Maar voor alsnog is er geen drol gemaakt op Cardano.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mijn ada staat lekker heel deze maand in binance savings voor 8% rente. Als hij ooit naar zijn ath gaat dan ben ik een vreselijk blij man.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Leg s kort uit over die binance saving. Wat krijg je dan als het naar ath gaat?
8%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ga anders wel ff googlen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Ladonna Die 8% staat los van de ATH. Die 8% krijg je als rente per jaar. Maar omdat je het dan laat staan en rente ontvangt en als er een nieuwe ATH wordt behaald, heb je dubbelop mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

De uitleg van BNB Vault vind ik een beetje karig, zie hier
"What is BNB Vault?
As a BNB yield aggregator, BNB Vault will combine Flexible Savings, BNB DeFi Staking, and Launchpool to give you the best APY returns."

Intro vind je hier

Ik ben niet thuis in die defi-termen, farmen en launchpad snap ik nog wel. Klopt het dat alle BNB die ik daar in doe:
- Automatisch mee farmt in de launchpadshitcoinparade. (en dan even goed of beter als direct via de launchpad?)
- Iets aan BNB rente trekt
- What the fuck met de DeFi en CeFi? Wat moet ik hier van denken?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ladonna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:14:
Leg s kort uit over die binance saving. Wat krijg je dan als het naar ath gaat?
8%?
Ze hebben verschillende soorten savings producten. Ik heb nu voor ada bijvoorbeeld 30 dagen vast voor 8% rente. Dot heb ik weer variabel in staking staan voor minder rente maar dus wel direct te redeemen. Dot krijg ik per dag rente van, de rente op ada krijg je na de looptijd.

Je kan ook kiezen om het 3 maanden of zo vast te zetten, dan krijg je uiteraard een veel hogere rente.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 06-11-2020 20:29 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R81Iwoh2JKFlOxC9_hn7dlC18j8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iLEh8p0yXI3zRMjeGLjaEr8v.png?f=fotoalbum_large

Wat denken we boys, vanavond nog bullish breakout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]

Vanavond al weet ik niet, maar +-500 daling na de high valt wel mee, dus op zich een positieve ontwikkeling. Ik zit nog all-in + long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]

De descending triangle die je tekent is een bearish patroon, geen bullish patroon.

Persoonlijk gok ik eerder op wat sideways het weekend door dan weer een run omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:39:
[...]

De descending triangle die je tekent is een bearish patroon, geen bullish patroon.

Persoonlijk gok ik eerder op wat sideways het weekend door dan weer een run omhoog.
Het is toch een continuation pattern?

Edit: nm, even kennis opgefrist. Ik dacht het een bullish patroon was in een uptrend.

Edit 2: nu weet ik het niet meer haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOlbjIcIvryOx14MhediZwHXfKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T5TfDP228psAdeH9oI1C0OQW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Stokstaart op 06-11-2020 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:46:
[...]

Yep; Descending triangle waar de lijn van onderen in schiet bij de start is imho bullish, descending triangle waar de start is gevormd door een grote daling zal verder dalen. Althans, da's mijn mening :+
Hier schiet hij idd met een stijging in dus wat dat betreft moet het goed komen...

Toch moet ik het nog zien hoor, nadat we al zo'n 10% in een dag hebben gedaan is wel een beetje madness. Nog los van dat we het weekend in gaan met vaak lagere volumes en soms rare flash crashes.
Edit: nm, even kennis opgefrist. Ik dacht het een bullish patroon was in een uptrend.
*doet kennis opfrissen dan maar*
Ah, daarom ben ik geen daytrader :+

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 06-11-2020 20:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Altijd wel grappig te zien dat als BTC flink aan het pompen is dat er weer allemaal nieuwe lieden zich komen melden hiero.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

DAMAGE schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:54:
Altijd wel grappig te zien dat als BTC flink aan het pompen is dat er weer allemaal nieuwe lieden zich komen melden hiero.
Dat is mijn belangrijkste indicator dat we in een bullish trend zitten!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Of die naam die je al een jaar niet voorbij hebt zien komen. Over een jaar zitten we weer op 300 nieuwe berichten per dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Heb het zelf even opgezocht en kwam dat plaatje ook tegen. Echter ook genoeg andere waarbij het een (tijdelijk) einde is van een de uptrend als ie omlaag breekt.

In de huidige trend zou ik zeggen dat beide prima mogelijk is. Wat dat betreft hoeft het inderdaad niet bearish te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:27:
[...]

Ze hebben verschillende soorten savings producten. Ik heb nu voor ada bijvoorbeeld 30 dagen vast voor 8% rente. Dot heb ik weer variabel in staking staan voor minder rente maar dus wel direct te redeemen. Dot krijg ik per dag rente van, de rente op ada krijg je na de looptijd.

Je kan ook kiezen om het 3 maanden of zo vast te zetten, dan krijg je uiteraard een veel hogere rente.
Ik heb mijn DOT op kraken in de stake staan voor 12%, en twee keer per week wordt rente uitbetaald naar je stake, dus automatisch rente over rente.

Ik heb het idee dat kraken en binance de coin savings hebben verdeeld en niet in elkaars vaarwateren zitten.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gondor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:05:
[...]

Ik heb mijn DOT op kraken in de stake staan voor 12%, en twee keer per week wordt rente uitbetaald naar je stake, dus automatisch rente over rente.

Ik heb het idee dat kraken en binance de coin savings hebben verdeeld en niet in elkaars vaarwateren zitten.
DOT doet 18% op Binance (30 dagen vast). Pool is helaas vol.

Feit is wel dat DOT een inflationaire token is die je wel rente moet laten trekken (liefst 10%+), anders wordt je share steeds kleiner.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 06-11-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Mooooody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:10:
[...]

DOT doet 18% op Binance (30 dagen vast). Pool is helaas vol.

Feit is wel dat DOT een inflationaire token is die je wel rente moet laten trekken (liefst 10%+), anders wordt je share steeds kleiner.
Dat wist ik niet maar dat is dan vast locked en met 1 week unlock. Is het dan niet dat je met 30 dagen staken en 1 week wachten je niet 12 maanden kan staken? Dus dan haal je die 18% nooit op 1 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad. Waar is tattoo bob eigenlijk?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even bijkopen allemaal aub, anders moet ik de auto van mijn vrouw verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gondor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:15:
[...]

Dat wist ik niet maar dat is dan vast locked en met 1 week unlock. Is het dan niet dat je met 30 dagen staken en 1 week wachten je niet 12 maanden kan staken? Dus dan haal je die 18% nooit op 1 jaar.
Voor zover ik weet staan bij "locked staking" bij Binance je tokens voor het gewenst aantal dagen vast. Direct daarna heb je ze weer in je spot wallet. Er is geen gerantie dat er een zelfde pool is, nadat de vorige is geeindigd.

Ik reken ook altijd rente voor de gegeven periode, niet op jaarbasis. 18% is leuk op jaarbasis, maar je effectieve maandrente voor maand x is in dit geval 1,5%. Volgende maand kan dat weer 0,5% zijn.

Ik gebruik die pools best vaak en gooi eigenlijk alle rewards naar BNB. Ik verwacht veel van de prijs van BNB, gezien de reeds uitgegeven supply en het feit dat het platform als marktleider bij de volgende bullrun hele goede zaken zal gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Denk dat het nu wel duidelijk is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:23:
Gewoon verkopen.
Koop je volgend jaar een nieuwe 911 cabrio voor haar.

Laat haar dit plaatje maar zien...

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/5bj-q1u8c-Qerbl4mhiV6auKfCM/diocontent/139212607/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

[ Voor 55% gewijzigd door Mooody op 06-11-2020 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:25:
[...]

Gewoon verkopen.
Koop je volgend jaar een nieuwe 911 cabrio voor haar.
Ninja edit :)

Ze heeft net een nieuwe baan waar ze haar auto hard voor nodig heeft. Maar anderhalf uur heen fietsen is wel goed voor haar conditie, wordt toch geen koude winter als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:30:
[...]

Ninja edit :)

Ze heeft net een nieuwe baan waar ze haar auto hard voor nodig heeft. Maar anderhalf uur heen fietsen is wel goed voor haar conditie, wordt toch geen koude winter als het goed is.
Ja, ik twijfelde. Als ze 1 been had, zou mijn opmerking ongepast zijn ;)

Maar ik begrijp dat je vindt dat ze best wat kilootjes kwijt mag. Heeft ze een account op GoT? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
DaCoTa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:39:
En krijg ik nu die verdomde badge eensch een keer?
nieuws: De Nederlandsche Bank registreert drie officiële aanbieders van crypt...
Als je daar reageert kunnen we massaal +3 geven.
Of is dit initiëren van een pump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
Zodra je meer berichten ziet van onbekende, dan van bekende posters moet je ergens gaan uitstappen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:23:
Je was toch uitgestapt bij $ 15100?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:33:
[...]

Ja, ik twijfelde. Als ze 1 been had, zou mijn opmerking ongepast zijn ;)

Maar ik begrijp dat je vindt dat ze best wat kilootjes kwijt mag. Heeft ze een account op GoT? :o
Ik zei voor haar conditie, niet voor haar gewicht :)

Nee, geen GoT account. Maar niets te klagen hoor!
Jumpman schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:40:
[...]

Je was toch uitgestapt bij $ 15100?
Ja, gisteren, maar, zoals eerder gezegd ben ik gisteravond alweer all-in gegaan en eerder vanavond weer een long geopend.

Stond net even een paar k in de min, inmiddels gelukkig een catastrofe voorkomen door jullie inzet, thx, ze is er blij mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 06-11-2020 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:42:
[...]

Ik zei voor haar conditie, niet voor haar gewicht :)

Nee, geen GoT account. Maar niets te klagen hoor!
Mijn humor werkt toch beter op de werkvloer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:49:
[...]

Mijn humor werkt toch beter op de werkvloer :+
Zeker nu iedereen thuiszit ivm corona? ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Iedereen, kijk ff naar mijn gouden T-tje.

Ik zuig nu al ruim 19 jaar plezier uit dit forum. Ik dacht....laat ik eens wat terug doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:51:
[...]

Zeker nu iedereen thuiszit ivm corona? ;)
Geen optie voor ons helaas. Thuiswerken is erg lastig in de creatieve sector.

Maar geen van onze werknemers is positief, dus dat is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ok, ze krijgt die Porsche.

Pagina: 1 ... 90 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!