Tsja, dan is een wandelend lijk met een corrupte zoon (zonder laptop) idd. een hele verbetering toch..PilatuS schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:52:
[...]
Dat stuk stront en zijn hele familie heeft een heel groot probleem als ie verliest. Dus als een kat in het nauw is het iedere sprong maken om maar proberen niet te verliezen. Dit kan de komende maanden nog interessant worden wat die idioot allemaal wel niet uit gaat halen. Ik hoop dat de niet alleen de VS, maar ook de wereld snel van hem af is en iemand die geen wannabe dicator wil zijn aan de macht komt. Biden zou zeker niet mijn keus geweest zijn, maar tegenover Trump is die kerel perfectie.
Trump zelf en zijn hele familie is corrupt. Als je denkt dat Trump de betere keuze is leef je niet in de werkelijkheid, maar dat zou mij ook niet verbazen.RaptorXS schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:04:
[...]
Tsja, dan is een wandelend lijk met een corrupte zoon (zonder laptop) idd. een hele verbetering toch..
De dollar heeft op dit moment 1 ding nodig: een president.Gondor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:06:
[...]
En daarna deze:
[...]
Op NOS.
Is dit nou goed of niet goed voor BTC?
Voor mensen levens daar niet lijkt mij maar zeker weten doe ik het niet want ik heb geen projecten daar gehad, kan het bewijzen dat ik dat echt niet heb hoor.
Iemand die besluit dat de geldprinter weer aan mag om de schuldenberg nog verder op te blazen
Trump of Biden, maakt niet eens gek veel uit voor de dollar.
Trump is daarmee gestopt tot na de verkiezingen.
Wat Trump net heel duidelijk heeft laten blijken is dat hij alles voor de rechter gaat trekken want hij moet en zal winnen. Dat gaat een proces worden wat niet zomaar klaar is.
Dit is dus (short term) bullish voor bitcoin als ik het een stempel mag geven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BTC 15,8k. nu.
Kom op, tik effe de 16k. aan.
Kom op, tik effe de 16k. aan.
De komende weken en maanden worden sowieso interessant. Eindelijk beweegt BTC weer flink en wanneer ie daarmee begint dan gaat het meestal ook wel even door.Jeaust schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:47:
Zo kom ik nooit aan m'n slaap toe
Zow dat even lekker wakker worden vandaag, jammer dat ik btc eruit had gedaan gister.
Vandaag toch maar eens die leverage knoppen afstoffen.
The greed is strong
The greed is strong
Verwijderd
Niets is sterker dan leveraged fomo.Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:39:
Zow dat even lekker wakker worden vandaag, jammer dat ik btc eruit had gedaan gister.
The greed is strong
Goedemorgen mensen,
Ik ben Kevin en ik heb al internet sinds de jaren 90. Ik ben bekend met crypto en ik heb via verschillende projecten mijn bijdrage geleverd aan de huidige cryptowereld. IDEAL is daar denk ik de bekendste van.
Als iemand advies wil dan vraag maar raak.
De volgende tip krijgen jullie alvast gratis : Buy high, sell low.
Ik ben Kevin en ik heb al internet sinds de jaren 90. Ik ben bekend met crypto en ik heb via verschillende projecten mijn bijdrage geleverd aan de huidige cryptowereld. IDEAL is daar denk ik de bekendste van.
Zonder IDEAL was er geen cryptokevinoku schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:09:
Goedemorgen mensen,
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/42H0jbQhtZa32zNggNSEgt0i.gif?f=user_large)
Ada, kom op met die $5
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Daarom dus HODL.......Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:39:
The greed is strong
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja ik ook, BTC ga ik niet verkopen. Die blijft. ETH mag wel hoger wat mij betreft. NEO geen ervaring mee.Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:58:
[...]
Ik stel even mijn sell orders in.
Ada $4,92
Neo $98,79
Eth $1484
Btc $47.945
Serieus? hier? haha. ok. Ben je nieuw hier?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:58:
Veel shitcoiners hier zie ik
Nog steeds uit de hoogte aan het doen zie ik. Zullen we de shitcoinrendementen einde run eens vergelijken met een puur btc pf?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:58:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zullen we dan ook even alle bagholders van die smerige hosseltroep uitlichten?Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:03:
[...]
Nog steeds uit de hoogte aan het doen zie ik. Zullen we de shitcoinrendementen einde run eens vergelijken met een puur btc pf?
BTC only...
XRP = trash
Ah je bent ook een shitcoiner, vandaarStokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:03:
[...]
Nog steeds uit de hoogte aan het doen zie ik. Zullen we de shitcoinrendementen einde run eens vergelijken met een puur btc pf?
Ah je bent er zo 1. Niet inhoudelijk reageren maar liever de discussie vertroebelen met beledigingen.
U is narcist? Had al zo'n vermoeden.
Meneer komt even uit de krochten van het internet de expert uithangen. Daar hebben we er hier al genoeg vanStokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:24:
[...]
Ah je bent er zo 1. Niet inhoudelijk reageren maar liever de discussie vertroebelen met beledigingen.
Wat zijn jouw verwachtingen van de Dogecoin ?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:58:
Beter koop je zilver dantoilet_paper schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:54:
[...]
Niet gejat, ze hebben er 'netjes' voor betaald destijds.
Een kleine update van mijn shitcoin. SXP geeft cryptokaarten uit, maar is ook de brandstof voor de Binance kaarten die elk moment op de deurmat kunnen vallen. Bij elke transactie wordt SXP geburned, dit kan dus zomaar een vlucht gaan nemen als de Binance kaarten verspreid zijn.
Hier een overzicht van de verbrande SXP over de afgelopen periode. Deze grafiek is toch om door een ringetje te halen?
Hier een overzicht van de verbrande SXP over de afgelopen periode. Deze grafiek is toch om door een ringetje te halen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij werd ik juist de hele tijd persoonlijk aangevallen, dus nu de gebeten hond spelen in je eigen hok is een beetje laf.Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:24:
[...]
Een quote die alle shitcoins breekt; Digital scarcity is a one time phenomenon. There is either one, zero or many.
1 doge is 1 doge. Heb die vroeger nog gemined, ging wel lekker. Hele kamer werd wel echt warm met al die kaarten.kevinoku schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:
[...]
Wat zijn jouw verwachtingen van de Dogecoin ?
[ Voor 20% gewijzigd door bikabob op 06-11-2020 08:41 ]
Nee zeker niet, mijn trade winst ligt stukken hoger dan dat ik zou holden, zoals iemand hier al zij, holden is voor mietjes
Verwijderd
Wat is het weer gezellig hier
Ga rustig door terwijl ik nog even caramel over de popcorn giet.
Ik trade ook hoor. maar 99% van de tijd hodl. In bullrun sell ik heel af toe als koers te ver boven de 21weekly zit. Valt zo nu en dan weer keurig terug tegen de lijn aan. Verder begin ik vanaf de 50keur ongeveer in stapjes te sellen tot ik ongeveer nog 40% over heb. Die hodl ik door. En ergens begin 2023 begin ik weer te hamsterenSlux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:45:
[...]
Nee zeker niet, mijn trade winst ligt stukken hoger dan dat ik zou holden, zoals iemand hier al zij, holden is voor mietjes
Heb er ooit nog aan gedacht om te traden met de volgende methode;
De mayer multiple ICM de stock to flow. Dan bereken je de tijd tot de volgende halving en de volatiliteit.
De mayer multiple ICM de stock to flow. Dan bereken je de tijd tot de volgende halving en de volatiliteit.
bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:55:
Heb er ooit nog aan gedacht om te traden met de volgende methode;
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uS2K2JY3GVSql6yA6de8NHvw.gif?f=user_large)
Toch die 20K met kerst? 
*gaat even wat shitcoins bijkopen
*gaat even wat shitcoins bijkopen
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ah wat heerlijk om mijn dag te beginnen. Kopje koffie naast de laptop, BTC lekker in het groen, Bikabob met echt geweldig trading advies.
De mayer multiple ICM de stock to flow was echt een gouden tip! Nu al 200% in de plus!
De mayer multiple ICM de stock to flow was echt een gouden tip! Nu al 200% in de plus!
Genieten hier, blijkbaar weinig die naar feiten kijken, vooral veel emotie.
[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2020 09:04 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Denk dat je nog lang kan wachten op de 50k euro, denk nu dat er een paar whales net als 2017 hopen op henk en ingrid en de boel eruit gooien met 100% winst.anti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:51:
[...]
Ik trade ook hoor. maar 99% van de tijd hodl. In bullrun sell ik heel af toe als koers te ver boven de 21weekly zit. Valt zo nu en dan weer keurig terug tegen de lijn aan. Verder begin ik vanaf de 50keur ongeveer in stapjes te sellen tot ik ongeveer nog 40% over heb. Die hodl ik door. En ergens begin 2023 begin ik weer te hamsteren
Maar we gaan het zien, ik zet zelf in op de daling.
Heel simpel gezegd; mayer multiple is de prijs ten opzichte van de afgelopen tijd, stock to flow is de schaarste.Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Je neemt ook de stand van de maan en kleur van de sterren mee in je methodes zeker ?
Dus je kan stock to flow zien als je google maps, en mayer multiple als je snelheidsmeter.
Had je wel een beetje verdiend he maat?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:39:
[...]
Volgens mij werd ik juist de hele tijd persoonlijk aangevallen, dus nu de gebeten hond spelen in je eigen hok is een beetje laf.
Een quote die alle shitcoins breekt; Digital scarcity is a one time phenomenon. There is either one, zero or many.
Nog een quote: Cryptocurrency is not a zero sum game.
Beide feiten doen niks af aan het feit dat in de laatste bull run shitcoins belachelijk veel meer rendement hebben gegeven dan Bitcoin. Dat betekent voor mij dat een deel van mijn portfolio zit in projecten met een speculatie++ potentie. De prijsstijging van Bitcoin leidt tot meer adoptie, meer adoptie van Bitcoin betekent een hogere kans op adoptie van (een aantal) shitcoins.
Kan iemand mij helpen met het volgende dillema waar ik mee zit? Zie hieronder de MA indicatoren (50,100,200) van STAKE/USDT. Dit is toch een deadcross voorbeeld? Hier zou de koers toch op moeten dalen en zou je in principe SHORT moeten gaan?
:strip_exif()/f/image/dtLKk0gjzw307iaRHe3Fc3PW.jpg?f=fotoalbum_large)
En hieronder een deadcross op de MA50 en MA100 van BAND/USDT. Is dat dan een "halve" deadcross?
:strip_exif()/f/image/dtLKk0gjzw307iaRHe3Fc3PW.jpg?f=fotoalbum_large)
En hieronder een deadcross op de MA50 en MA100 van BAND/USDT. Is dat dan een "halve" deadcross?
:strip_exif()/f/image/gLdhDeKchesAVWsOJuaTO7l6.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gokken op shitcoins begrijp ik, alleen voor beginners lijkt het er dan vaak op dat het echt reële projecten zijn terwijl het gewoon scams zijn.Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:07:
[...]
Had je wel een beetje verdiend he maat?
Beide feiten doen niks af aan het feit dat in de laatste bull run shitcoins belachelijk veel meer rendement hebben gegeven dan Bitcoin. Dat betekent voor mij dat een deel van mijn portfolio zit in projecten met een speculatie++ potentie. De prijsstijging van Bitcoin leidt tot meer adoptie, meer adoptie van Bitcoin betekent een hogere kans op adoptie van (een aantal) shitcoins.
Crosses zijn lagging indicators. Ze geven dus vooral een indicatie wat de prijs heeft gedaan en niet perse wat de prijs gaat doen.volt22 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:08:
Kan iemand mij helpen met het volgende dillema waar ik mee zit? Zie hieronder de MA indicatoren (50,100,200) van STAKE/USDT. Dit is toch een deadcross voorbeeld? Hier zou de koers toch op moeten dalen en zou je in principe SHORT moeten gaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat je nat kan gaan met shitcoins is zeker zo, maar daar ging het gesprek niet over. Als je Bitcoin hebt gekocht op de top en je raakt onderaan de bear market in paniek ben je ook rekt.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:10:
[...]
Het gokken op shitcoins begrijp ik, alleen voor beginners lijkt het er dan vaak op dat het echt reële projecten zijn terwijl het gewoon scams zijn.
Ja gebeurde in 2013 en 2017 ook. Vanaf ongeveer 15 tot 20k stopt smart money met accumuleren. Sellen doen ze pas veel later. Als de buurman en groenteboer erin gaan zijn die al lang weer weg. Maar geloof mij maar dat zeker met de inflatie die komt door het printen die 50k er zo is. Ik ga nu uit van mei juni ongeveer. En er zal zeker in de tussentijd nog wel ergens een 20 a 30% pullback zijn. Zoals ik zeg, BTC zoekt vanzelf weer support op de 21weekly. Die hangt nu rond de 11,5k......do the mathSlux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:06:
[...]
Denk dat je nog lang kan wachten op de 50k euro, denk nu dat er een paar whales net als 2017 hopen op henk en ingrid en de boel eruit gooien met 100% winst.
Maar we gaan het zien, ik zet zelf in op de daling.
Dit dacht ik ook tot ik laatst tesla x10 zag gaan zonder reden. De hele markt is op zoek naar een goede return, en er is onbeperkt geld vanuit de FED en ECB. Het kan heel hard gaan.anti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:12:
[...]
Ja gebeurde in 2013 en 2017 ook. Vanaf ongeveer 15 tot 20k stopt smart money met accumuleren. Sellen doen ze pas veel later. Als de buurman en groenteboer erin gaan zijn die al lang weer weg. Maar geloof mij maar dat zeker met de inflatie die komt door het printen die 50k er zo is. Ik ga nu uit van mei juni ongeveer. En er zal zeker in de tussentijd nog wel ergens een 20 a 30% pullback zijn. Zoals ik zeg, BTC zoekt vanzelf weer support op de 21weekly. Die hangt nu rond de 11,5k......do the math
Dat is allemaal veel te moeilijk.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:55:

Gewoon long term hodl en de moonmath/s2f regenboog volgen: blauw of uit de baan gevlogen == kopen, oranje/rood == verkopen en altijd een toefje bewaren voor paars

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat maken jullie het moeilijk.
Gebruik gewoon de alles wetende 8ball
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Glazenbull, eh ball, eh bol, jongen!jack zomer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:22:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja ik heb bij 2 vorige runs veel te veel op greed gespeelt. Nu heb ik gewoon netjes een sell schema gemaakt met ROI van bijna 3000%. Vind ik prima. Meer dan genoeg om rest van mijn leven financieel onafhankelijk te zijn. Verder ga ik dan nog door met 40 a 50% van mijn voorraad btc. Prima dus als ie nog verder gaat daarna. Kan ik prima mee levenbikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:17:
[...]
Dit dacht ik ook tot ik laatst tesla x10 zag gaan zonder reden. De hele markt is op zoek naar een goede return, en er is onbeperkt geld vanuit de FED en ECB. Het kan heel hard gaan.
Zeker zo'n 95% van de Altcoins zijn een mooi marketingverhaal met goede rendementen mits je er bovenop kan zitten, maar zorg dat je eruit bent voordat de boel in elkaar stort.Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:07:
[...]
Had je wel een beetje verdiend he maat?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik geloof niemand behalve mijzelf met tradenanti elppa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:12:
[...]
Ja gebeurde in 2013 en 2017 ook. Vanaf ongeveer 15 tot 20k stopt smart money met accumuleren. Sellen doen ze pas veel later. Als de buurman en groenteboer erin gaan zijn die al lang weer weg. Maar geloof mij maar dat zeker met de inflatie die komt door het printen die 50k er zo is. Ik ga nu uit van mei juni ongeveer. En er zal zeker in de tussentijd nog wel ergens een 20 a 30% pullback zijn. Zoals ik zeg, BTC zoekt vanzelf weer support op de 21weekly. Die hangt nu rond de 11,5k......do the math
Statistiekjes, voorspellingen e.d. werken voor mij niet, maar snap dat mensen er zo wel naar kijken.
En ik ben ook niet zo goed in rekenen, ik doe meestal maar wat en volg de massa, tot het teveel in de media is, en dan doe ik het tegenovergestelde
Maar jij blijf echt wachten tot 50k zonder te verkopen ? wel knap denk dat de meerderheid het niet lukt.
Kijk een echte traderjack zomer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:22:
En precies daarom gaat het gebeuren.
In 2017: Jij holdt tot 12k? Denk dat de meerderheid het niet lukt (als we het al halen).
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik maak altijd gebruik van de kop/munt variant, waarbij kop of munt staan voor kopen of verkopen. Maar afhankelijk van het moment kan het ook zijn dat het staat voor verkopen of kopen. Er zijn ook dagen dat het staat voor hodl of bijkopen. Tot nu toe heeft mij dit vrij weinig gebracht dus ik heb er wel vertrouwen in.jack zomer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:22:
Zero.
Ik hoop het voor je, in het verleden verkocht de massa rond de 800/1000 toen 2k enz enz, er zijn echt maar heel weinig echte LT holdersLiberteh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:29:
[...]
En precies daarom gaat het gebeuren.
In 2017: Jij holdt tot 12k? Denk dat de meerderheid het niet lukt (als we het al halen).
ik ben zo ie zo geen holder, het jeukt bij mij al om te verkopen als ik 10% winst heb
Mja, ik vraag me oprecht af wat de werkelijke verdeling is momenteel. Indien er een goede versplintering is dan is dat alleen maar goed t.a.v. het argument dat het geen ponzi scheme is.Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:32:
[...]
Ik hoop het voor je, in het verleden verkocht de massa rond de 800/1000 toen 2k enz enz, er zijn echt maar heel weinig echte LT holders
ik ben zo ie zo geen holder, het jeukt bij mij al om te verkopen als ik 10% winst heb
Ik heb al wat gevonden...
:fill(white):strip_exif()/f/image/1Q2sEiXbX6Pe81PezqcVBk2i.png?f=user_large)
In het hypothetische geval dat iedereen op de wereld wat bitcoin zou willen en het eerlijk verdeeld zou zijn dan zou men ik dacht iets van 0.0025btc hebben
[ Voor 25% gewijzigd door Liberteh op 06-11-2020 09:37 ]
Ik ben wel zo'n long term hodler (klein beetje verkocht in 2017 maar verder gehodl sinds 2013). Ga nu wel verkopen vanaf een nieuwe ATH, maar wel langzaam.Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:32:
[...]
Ik hoop het voor je, in het verleden verkocht de massa rond de 800/1000 toen 2k enz enz, er zijn echt maar heel weinig echte LT holders
Ja ik ook, maar Bitcoin is zeker geen ponzi imoLiberteh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:34:
[...]
Mja, ik vraag me oprecht af wat de werkelijke verdeling is momenteel. Indien er een goede versplintering is dan is dat alleen maar goed t.a.v. het argument dat het geen ponzi scheme is.
Dank! Geen slecht plan. Ik kan je vertellen wat ik denk dat er gaat gebeuren maar dat moet je toch niet serieus nemen
BeterBartske schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:34:
[...]
Ik ben wel zo'n long term hodler (klein beetje verkocht in 2017 maar verder gehodl sinds 2013). Ga nu wel verkopen vanaf een nieuwe ATH, maar wel langzaam.
Maar praat je dan over tientallen, honderden Bitcoins of enkele ? antwoord daar maar niet op trouwens
lijkt mij vrij zuur als je de laatste ATH niet had verkocht om het vervolgens jaren te zien zakken.
Verkopen vanaf een nieuwe ATH, en wat is die volgens jou?
BTC verkoop ik ook niet heel snel, van eth verwacht echt nog heel veel.. ik hoop op een nieuwe ath. NEO en ADA zijn mijn wildcards en daarnaast heb ik nog wat ultra shitcoins voor de 5000% gains.HaruHaru schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:00:
[...]
Ja ik ook, BTC ga ik niet verkopen. Die blijft. ETH mag wel hoger wat mij betreft. NEO geen ervaring mee.
Zero.
Gaat allemaal niet om enorme bedragen hoor, maar iig wel hoog genoeg om er heel serieus mee om te gaan. En ik ben er 1 keer leuk op vakantie naar costa rica van geweest. Mocht ik alles kwijtraken/bad trades doen heb ik iig er een leuke vakantie aan over gehoudenSlux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:40:
[...]
Beter![]()
Maar praat je dan over tientallen, honderden Bitcoins of enkele ? antwoord daar maar niet op trouwens![]()
lijkt mij vrij zuur als je de laatste ATH niet had verkocht om het vervolgens jaren te zien zakken.
Verkopen vanaf een nieuwe ATH, en wat is die volgens jou?
Nieuwe ATH is 20K USD
Verwijderd
Kun je shitcoins in gradaties verdelen vraag ik me af? Ultra shitcoins, mega shitcoins, uber shitcoins... Hybrid shitcoins, Lesser shitcoins... Niets is 100% zwart wit natuurlijk.Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:41:
[...]
BTC verkoop ik ook niet heel snel, van eth verwacht echt nog heel veel.. ik hoop op een nieuwe ath. NEO en ADA zijn mijn wildcards en daarnaast heb ik nog wat ultra shitcoins voor de 5000% gains.
We zouden hier wel een soort classificatie indeling voor kunnen maken wellicht.
Is het een shitcoin wanneer de rendementen tegenvallen of uitblijven? Gebrek aan adoptie? Gebrek aan decentraalheid? Falend netwerk/technologie zoals bijv. een 51% attack? Een bagger team?
Wat definieert een shitcoin?
Iets wat niet decentraal is, dan is het nutteloos en kan je beter een google docs gebruiken. Dus alles behalve bitcoin.Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:
[...]
Kun je shitcoins in gradaties verdelen vraag ik me af? Ultra shitcoins, mega shitcoins, uber shitcoins... Hybrid shitcoins, Lesser shitcoins... Niets is 100% zwart wit natuurlijk.
Is het een shitcoin wanneer de rendementen tegenvallen of uitblijven? Gebrek aan adoptie? Gebrek aan decentraalheid? Falend netwerk/technologie zoals bijv. een 51% attack? Een bagger team?
In dat geval vallen ze allemaal in de categorie 'eindbaas shitcoins'
Verwijderd
Maar is dat een mening of een feit?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:50:
[...]
Iets wat niet decentraal is, dan is het nutteloos en kan je beter een google docs gebruiken. Dus alles behalve bitcoin.
ETH zou ik ook nog wel even wachten. Ik verwacht wel een hogere ATH. Inderdaad, rest van mijn altcoins zullen verkocht worden voor BTC of EUR.Pelox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:41:
[...]
BTC verkoop ik ook niet heel snel, van eth verwacht echt nog heel veel.. ik hoop op een nieuwe ath. NEO en ADA zijn mijn wildcards en daarnaast heb ik nog wat ultra shitcoins voor de 5000% gains.
Bijna alles is een mening, maar je kan me proberen te overtuigen. Ik heb nog geen usecase gevonden behalve geld en timestamping met bitcoin.
Zelfs de nummer 2, ethereum, is de grootste shitshow die er is.
Dit artikel geeft mijn mening goed weer
https://unchained-capital.com/blog/bitcoin-not-blockchain/
[ Voor 12% gewijzigd door bikabob op 06-11-2020 09:55 ]
bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
[...]
Bijna alles is een mening, maar je kan me proberen te overtuigen. Ik heb nog geen usecase gevonden behalve geld en timestamping met bitcoin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nY8PRNjRHnb3lhSRXrswW0cZ.jpg?f=user_large)
bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
[...]

Zero.
In my opinion is een shitcoin: gebrek aan adoptie. Hardforks van BTC (BCH, BSV etc). Gebrek aan decentraalheid zoals je zegt, iets wat niet verder word ontwikkeld. Beloftes niet na komen,Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:
[...]
Kun je shitcoins in gradaties verdelen vraag ik me af? Ultra shitcoins, mega shitcoins, uber shitcoins... Hybrid shitcoins, Lesser shitcoins... Niets is 100% zwart wit natuurlijk.
Ik vind dat er altcoins zijn die wel verdienen te blijven, zoals ADA, LINK, OMG, en nog een paar anderen (ik heb zelf geen LINK of OMG).
Maar goed, ik ben iemand die alts heeft voor de EURIES
Alles wat hierboven staat is mijn mening, Dit is absoluut (geen) advies om zsm te kopen wat ik hodl. Vooral Nano omdat Jaapio dit gewoon verdient.
Snap dat jullie geld willen verdienen, maar er is echt 0 reden voor welke shitcoin dan ook. Decentralised consensus is de enige reden dat crypto bestaat, en die van bitcoin is de enige die relatief goed is.
Ben ik het niet mee eens. Neem THETA. Niet decentraal maar zeker potentie om een (groot) deel van de markt van youtube over te nemen. Hetzelfde geldt voor Brave (en dus indirect BAT). We gaan naar een nieuwe (internet) economie waarin privacy en verdienmodellen er heel anders uit gaan zien. George Gilder noemt het de cryptocosm.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:50:
[...]
Iets wat niet decentraal is, dan is het nutteloos en kan je beter een google docs gebruiken. Dus alles behalve bitcoin.
Bitcoin heeft alleen zijn naam mee, qua techniek is die ver achterhaald.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:01:
Snap dat jullie geld willen verdienen, maar er is echt 0 reden voor welke shitcoin dan ook. Decentralised consensus is de enige reden dat crypto bestaat, en die van bitcoin is de enige die relatief goed is.
Maar niks heeft zijn eigen token nodig. Als je het op bitcoin kan bouwen, prima. Decentraliteit is een zero sum game, het is het of het is het niet.Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Neem THETA. Niet decentraal maar zeker potentie om een (groot) deel van de markt van youtube over te nemen. Hetzelfde geldt voor Brave (en dus indirect BAT). We gaan naar een nieuwe (internet) economie waarin privacy en verdienmodellen er heel anders uit gaan zien. George Gilder noemt het de cryptocosm.
Brave, die gasten zijn de grootste smiechten die er zijn. Laatst zijn ze gepakt met referal codes die ingebouwd waren in hun browser.
Waar de neuk heb je het over, ik had het niveau op tweakers wel hoger ingeschat.Slux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:03:
[...]
Bitcoin heeft alleen zijn naam mee, qua techniek is die ver achterhaald.
Verwijderd
En toch was Ethereum vanaf vandaag de dag een verdomd goede investering geweest vanaf de ICO prijs.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
[...]
Dusja, zeg het maar.
Wat gaat Bitcoin ons brengen naast winst in vermogen? Wereldvrede? Geen globale honger meer?
Wat definieert Bitcoin als king naast sound money en timestamps?
Decentraal en veilig is het wel, maar alles is relatief.
Als de wereld wakker wordt en overstapt op NANO, is het nog steeds een (hele mooie) shitcoin, maar wel 1tje die meer rendement oplevert als Bitcoin op dat moment.
Kun je wel een fixed supply hebben en het veiligste meest decentrale netwerk ter wereld, zonder vraag zegt aanbod weinig. Of je nu 21 miljoen muntjes hebt of 21 miljard.
Dus koop NANO voor het te laat is! (Nee doe maar niet is gure shitcoin, wel mooi logo en sjieke mobile wallet.)
Qua techniek heeft hij toch gewoon gelijk? Kijk eens naar de transactiekosten en -snelheid de laatste tijd. Wat fundamentals betreft is BTC wel uniek imho.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:04:
[...]
Waar de neuk heb je het over, ik had het niveau op tweakers wel hoger ingeschat.
Whichever Bitcoin Maximalist came up with the term "Shitcoin" for all other coins;
— John McAfee (@officialmcafee) 29 januari 2020
Was brilliant.
But we all know that the future of Crypto rests with the Alt Coins.
Bitcoin -
Old, clunky, no security, no smart contracts, no DAPs ....
Is the true Shitcoin.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor degene die denken dat Bitcoin the only coin zal zijn:
Sorry, nee. Mensen hebben meningen, keuzes. Ene kiest voor BTC andere voor ETH en andere voor JaapioCoin. Dat maakt echt totaal niet uit. Keuzes zijn goed en zelfs gezond. Als jij er van overtuigd bent dat BTC the only coin is, so be it. Maar ga geen namen roepen over andere mensen die andere keuzes maken. Heus wel dat BTC bepaalde dingen de Only One zal zijn, maar firmas en users zoeken toch een bepaalde tech dus ja, die zullen dan ook blijven bestaan.
Dus stop met roepen Shitcoin dit Shitcoin dat. Blockchain gaat een toekomst hebben, heeft het al, word alleen maar groter. BTC is marktleider, prima so be it. Zelf ben ik BTC Enthousiast, maar ik geloof wel dat er andere projecten zeker impact op de wereld economie zullen hebben.
We are too young atm.
PS: Ethereum speelt een enorme rol in ontwikkeling van blockchain en future crypto.
Sorry, nee. Mensen hebben meningen, keuzes. Ene kiest voor BTC andere voor ETH en andere voor JaapioCoin. Dat maakt echt totaal niet uit. Keuzes zijn goed en zelfs gezond. Als jij er van overtuigd bent dat BTC the only coin is, so be it. Maar ga geen namen roepen over andere mensen die andere keuzes maken. Heus wel dat BTC bepaalde dingen de Only One zal zijn, maar firmas en users zoeken toch een bepaalde tech dus ja, die zullen dan ook blijven bestaan.
Dus stop met roepen Shitcoin dit Shitcoin dat. Blockchain gaat een toekomst hebben, heeft het al, word alleen maar groter. BTC is marktleider, prima so be it. Zelf ben ik BTC Enthousiast, maar ik geloof wel dat er andere projecten zeker impact op de wereld economie zullen hebben.
We are too young atm.
PS: Ethereum speelt een enorme rol in ontwikkeling van blockchain en future crypto.
[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 06-11-2020 10:11 ]
Als je dat niet eens snapt dan zit je echt op het verkeerde forum, denk dat jij beter bij een FOK of Linda thuis hoortbikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:04:
[...]
Waar de neuk heb je het over, ik had het niveau op tweakers wel hoger ingeschat.
ja hoor no problem. Vergeet ook niet dat ik tot 20k blijf kopen. Dus wellicht kan aankomend salaris er nog in mocht ie nog niet voorbij de 20k zijnSlux schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:26:
[...]
Ik geloof niemand behalve mijzelf met traden![]()
Statistiekjes, voorspellingen e.d. werken voor mij niet, maar snap dat mensen er zo wel naar kijken.![]()
En ik ben ook niet zo goed in rekenen, ik doe meestal maar wat en volg de massa, tot het teveel in de media is, en dan doe ik het tegenovergestelde
Maar jij blijf echt wachten tot 50k zonder te verkopen ? wel knap denk dat de meerderheid het niet lukt.
Ik vind dat een beetje overdreven, maar ben het verder wel met je eens. Het gros is hier aan het day traden maar je hebt ook mede-HODLers hier hoorbikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:53:
[...]

Nee daar sla je heel erg de plank mis, je bent in alle marketingtruukjes getrapt.Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
[...]
Qua techniek heeft hij toch gewoon gelijk? Kijk eens naar de transactiekosten en -snelheid de laatste tijd. Wat fundamentals betreft is BTC wel uniek imho.
Je kan niet scalen zonder je decentraliteit te verliezen, proof of work was de grote uitvinding. Als een ander project claimed te scalen, zijn ze niet decentraal.
Bitcoin is ook geen payment method, maar een currency. Scaling tot visa level is irrelevant op vele aspecten.
[ Voor 9% gewijzigd door bikabob op 06-11-2020 10:08 ]
Facedown is that you ? ben je overgestapt naar bitcoin ?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
[...]
Nee daar sla je heel erg de plank mis, je bent in alle marketingtruukjes getrapt.
Je kan niet scalen zonder je decentraliteit te verliezen, proof of work was de grote uitvinding. Als een ander project claimed te scalen, zijn ze niet decentraal.
Bitcoin is ook geen payment method, maar een currency. Scaling tot visa level is irrelevant op vele aspecten.
Bull trap incoming dan toch?
Verwijderd
Mensen zijn daarnaast ook schapen en lopen achter het meest belovende aan, op dit moment is dat Bitcoin.HaruHaru schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:06:
Voor degene die denken dat Bitcoin the only coin zal zijn:
Sorry, nee. Mensen hebben meningen, keuzes. Ene kiest voor BTC andere voor ETH en andere voor JaapioCoin. Dat maakt echt totaal niet uit. Keuzes is goed en zelfs gezond. Als jij er van overtuigd bent dat BTC the only coin is, so be it. Maar ga geen namen roepen over andere mensen die andere keuzes maken. Heus wel dat BTC bepaalde dingen de Only One zal zijn, maar firmas en users zoeken toch een bepaalde tech dus ja, die zullen dan ook blijven bestaan.
We are too young atm.
Ethereum speelt inderdaad een enorme rol, is ook 1 van de redenen dat we nu 1485 miljard erc20 tokens hebben die geen fuck toevoegen.
En zo'n iemand als Vitalin maar schijnheilig roepen dat crypto serieuzer moet worden, terwijl hij zelf de grootste shitcoin katapult heeft gebouwd die deze wereld ooit gezien heeft.
Voor nieuwkomers, dit is mijn favoriete bitcoin video. Deze man kan heel goed uitleggen wat de implicaties zijn van bitcoin.
YouTube: Saifedean Ammous: The Bitcoin Standard - book presentation in Vienna...
YouTube: Saifedean Ammous: The Bitcoin Standard - book presentation in Vienna...
bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
Voor nieuwkomers, dit is mijn favoriete bitcoin video. Deze man kan heel goed uitleggen wat de implicaties zijn van bitcoin.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IOmZ1o8PRENb0NuYhX7VhDG3.png?f=user_large)
Zoete popcorn? Heiden! Ga weg naar je eigen zoete popcorn topic. Dit topic is alleen voor zoute popcorn. Zout van de bitmex liquidatietranen.Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:47:
Wat is het weer gezellig hier![]()
Ik snap je punt niet. Het doel van een currency is de transactie. Die is op dit moment retetraag en duur. Het feit dat je zegt dat je daar niks aan kan veranderen zonder decentraliteit te verliezen voegt toch alleen maar waarde aan mijn statement?bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:07:
[...]
Nee daar sla je heel erg de plank mis, je bent in alle marketingtruukjes getrapt.
Verwijderd
Haha ik eet het liefst caramel zeezout.DaCoTa schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:43:
[...]
Zoete popcorn? Heiden! Ga weg naar je eigen zoete popcorn topic. Dit topic is alleen voor zoute popcorn. Zout van de bitmex liquidatietranen.
Zo'n smerige hipster ben ik dan ook wel weer.
Ik ben nu ook helemaal verslaafd aan de chocolade met karamel zeezout.
Zo lekker, beetje zoet, beetje zout. Ik weet gewoon niet wat ik wil denk ik.
Vroeger was ik namelijk nogal een twijfelaar, maar tegenwoordig ben ik daar niet meer zo zeker van.
Kom op man, houd de boel een beetje in de gaten...Stokstaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:45:
[...]
Ik snap je punt niet. Het doel van een currency is de transactie. Die is op dit moment retetraag en duur. Het feit dat je zegt dat je daar niks aan kan veranderen zonder decentraliteit te verliezen voegt toch alleen maar waarde aan mijn statement?
https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h
Laat ze niet je bitcoins afnemen
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 06-11-2020 10:50 ]
ach Coin dit Coin dat de meeste hebben ze om een beetje knaken te verdienen niks meer niks minder ( tenminste ik wel toen ik ze nog hadbikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
Ik koop er geen bitcoin minder omLiberteh schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:49:
[...]
Kom op man, houd de boel een beetje in de gaten...
https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h
Laat ze niet je bitcoins afnemen
Die aankoop is er nu weer met één blok tegen minimale kosten
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!