[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pas op met UNI die is net als een LINK en XRP

Circulating Supply
170,000,000 UNI
Total Supply
1,000,000,000 UNI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd welke token Binance vandaag list en >1000% doet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:52
DJ-Promo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:47:
Uni staat even 2 USDT hoger dan gisteren haha. Ik heb er nog 25 voor de HODL die 50 die ik eerst zei lukte al niet. Had toch verwacht dat ie zou klappen. De mensen die hem gisteren kochten hebben een goeie zet gemaakt!
Had er 250 gekocht, maar durfde het niet aan. Uiteindelijk met 100 de nacht in gegaan en vanmorgen verkocht. Nu weer in Yfii, Lrc en dot.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
Ik heb er gisteren 100 verkocht dus nog 700 te gaan.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar was ie al de 5 aangetikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wut kan iemand mij uitleggen waarom mijn stop limit order toch wordt uitgevoerd als ik de stop limit cancel ? Nu b n ik al mijn winst kwijt :( :( :(

Snap er echt niks van, had een stop limit ingesteld zodat ie bij een zware dip alles verkoopt om verliezen te beperken. Order was niet fulfilled of getriggerd want hij ging alleen maar omhoog. Dus dacht ik cancel hem wel en dan fulfilled ie ineens op een heel laag bedrag terwijl de marktprijs velen malen hoger lag.....

Edit: lekker dan, blijkbaar was ie wel getriggerd om 7:00 maar zag ik hem nogsteeds als unfulfilled staan om 8:20... En werd ie pas geüpdatet toen ik cancel order drukte... Waardeloze binance app.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2020 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Die UNI gaat gewoon als een malle. Ben blij dat ik er nog 100 heb gehouden maar heb toch wel spijt dat ik ze op $3 heb verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrrs
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:22:
Wut kan iemand mij uitleggen waarom mijn stop limit order toch wordt uitgevoerd als ik de stop limit cancel ? Nu b n ik al mijn winst kwijt :( :( :(

Snap er echt niks van, had een stop limit ingesteld zodat ie bij een zware dip alles verkoopt om verliezen te beperken. Order was niet fulfilled of getriggerd want hij ging alleen maar omhoog. Dus dacht ik cancel hem wel en dan fulfilled ie ineens op een heel laag bedrag terwijl de marktprijs velen malen hoger lag.....

Edit: lekker dan, blijkbaar was ie wel getriggerd om 7:00 maar zag ik hem nogsteeds als unfulfilled staan om 8:20... En werd ie pas geüpdatet toen ik cancel order drukte... Waardeloze binance app.
Zuur man! Over welke coin gaat het? UNI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
vrrs schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:35:
Die UNI gaat gewoon als een malle. Ben blij dat ik er nog 100 heb gehouden maar heb toch wel spijt dat ik ze op $3 heb verkocht.
Ik heb hetzelfde maar heb er 25 over gelaten, je moet maar zo denken woensdag had je getekend voor de airdrop van gisteren _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik zou niet piepen als ik gratis 1200 usdt had gekregen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:37:
Ik zou niet piepen als ik gratis 1200 usdt had gekregen.
Nou inderdaad, wat een schaamteloze greed.

Had ik niet verwacht in deze space :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrrs schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:36:
[...]

Zuur man! Over welke coin gaat het? UNI?
Ja! :( Nu zat ik mooi naar die groen bars te kijken terwijl de app nog gewoon weer gaf dat mijn sell order niet was fulfilled todat ik hem cancel en dan kom ik er achter dat alles al een uur geleden verkocht was..... Eerst geen uni coins kunnen claimen en nu dit... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:41:
[...]

Ja! :( Nu zat ik mooi naar die groen bars te kijken terwijl de app nog gewoon weer gaf dat mijn sell order niet was fulfilled todat ik hem cancel en dan kom ik er achter dat alles al een uur geleden verkocht was..... Eerst geen uni coins kunnen claimen en nu dit... _O-
Ik ken het. Vooral niet gaan stressen nu gewoon rustig op zoek gaan naar een andere kans. Komt vanzelf weer een keertje voorbij.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:08
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:41:
[...]

Speltip 1, Binance app refreshen als je orders hebt openstaan... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:44:
[...]

Speltip 1, Binance app refreshen als je orders hebt openstaan... >:)
Tja heel gek genoeg is het wisselen tussen allerlij menu's en markets en zelfs order schermen niet genoeg voor een refresh van orders.... Alleen als je hem canceled 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Damn zeg, gisteren m'n UNI verkocht rond de 3 euro, maar hij blijft maar stijgen. Was een no-brainer omdat ik die ochtend 700 euro had uitgegeven aan een PS5 en alle accessoires en ik dat dus feitelijk gratis heb... plus nog geld voor wat games toe. Dus geen spijt van hoor, haha..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyFnLroLAxscTn_5Cl9KbA78Xio=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QsW199VD7FFrC44z9na9BSVz.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 18-09-2020 08:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

DJ-Promo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:47:
Uni staat even 2 USDT hoger dan gisteren haha. Ik heb er nog 25 voor de HODL die 50 die ik eerst zei lukte al niet. Had toch verwacht dat ie zou klappen. De mensen die hem gisteren kochten hebben een goeie zet gemaakt!
Was in mijn ogen niet zo lastige call.

Uniswap was in het alt runnetje van een paar weken geleden verantwoordelijk voor 50% van alle fees op het Ethereum netwerk. Zoveel transacties waren er gemaakt.

Heeft een keer een shitcoin een echte usecase, krijg je 400 gratis tokens, verkoopt vrijwel iedereen zijn zak meteen 8)7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:58:
[...]

Uniswap was in het alt runnetje van een paar weken geleden verantwoordelijk voor 50% van alle fees op het Ethertem netwerk. Zoveel transacties waren er gemaakt.

Heeft een keer een shitcoin een echte usecase, krijg je 400 gratis tokens, verkoopt vrijwel iedereen zijn zak meteen 8)7
Die van jou al binnen? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uniswap was in het alt runnetje van een paar weken geleden verantwoordelijk voor 50% van alle fees op het Ethertem netwerk. Zoveel transacties waren er gemaakt.

Wordt telkens mooi opgeslokt door buyers zo te zien. Ik hold nu 50 uni. Ga geen stop limit meer doen maar gewoon de hele dag kijken , zit toch thuis :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja, had ze vanochtend netjes in de wallet _/-\o_

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Laten we er met zijn alleen een gezellige dag van maken en alle coins vandaag omhoog zingen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
[...]

Uniswap was in het alt runnetje van een paar weken geleden verantwoordelijk voor 50% van alle fees op het Ethereum netwerk. Zoveel transacties waren er gemaakt.

Zo kan je het zien, ik weet heus wel dat hun swap veel gebruikt wordt maar waarom maakt dat die coin zoveel waard, wat kan ik met die coin? Het is niet zo zwart/wit als wij jij zegt dat het alleen omhoog kon gaan. Dat je het nu goed had is voor jou natuurlijk mooi. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:01:
[...]

Wordt telkens mooi opgeslokt door buyers zo te zien. Ik hold nu 50 uni. Ga geen stop limit meer doen maar gewoon de hele dag kijken , zit toch thuis :p
Doe dan gewoon long term hodl.. Er is een reële kans dat UNI een soortgelijke groei gaat zien als BNB. Zeker geen garantie dat het gaat gebeuren aangezien er goedkopere / snellere alternatieven onderweg zijn op andere platforms, maar wel een gokje waard voorlopig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DJ-Promo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:03:
[...]

Zo kan je het zien, ik weet heus wel dat hun swap veel gebruikt wordt maar waarom maakt dat die coin zoveel waard, wat kan ik met die coin? Het is niet zo zwart/wit als wij jij zegt dat het alleen omhoog kon gaan. Dat je het nu goed had is voor jou natuurlijk mooi. ;)
Nee zo wit was het zeker niet. Maar het andere uiterste (je bag direct verkopen) is vrij zwart natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:03:
Laten we er met zijn alleen een gezellige dag van maken en alle coins vandaag omhoog zingen!

[YouTube: Yellowman - Gone Up]
Behalve de shorters, die mogen deze zingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wing kruipt ook weer iets omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Als iedereen zijn gratis uni nu eens in btc zou steken dan heeft iedereen er wat aan.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:22
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:03:

[YouTube: Yellowman - Gone Up]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:07:
Als iedereen zijn gratis uni nu eens in btc zou steken dan heeft iedereen er wat aan.
Als al die OTC buys nou eens via exchanges wordt gedaan, dáár heeft iedereen pas wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 07:43:
[...]

Verwacht je een shitcoin-pump of doet Cypherium daadwerkelijk iets onderscheidends?

Edit: overigens een serieuze vraag he, geen flame. Heb even wat gelezen maar het is lastig om door de mooie woorden de kernte achterhalen in zo'n korte tijd.
Zag het ook niet als een flame hoor. Heb het 'project' een beetje bekeken en het ziet er IMHO best goed uit. Bepaalde 'partnerships' bestaan al en worden ook al op de site gemeld. Ja.. alle crypto ICO's cliches er even uitgegooid: goed team, mooie site, partnerships etc etc.

Je weet het natuurlijk nooit maar ik heb er wel vertrouwen in.

https://www.forbes.com/si...h-cypherium/#70ba06a390d6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:
[...]

Zag het ook niet als een flame hoor. Heb het 'project' een beetje bekeken en het ziet er IMHO best goed uit. Bepaalde 'partnerships' bestaan al en worden ook al op de site gemeld. Ja.. alle crypto ICO's cliches er even uitgegooid: goed team, mooie site, partnerships etc etc.

Je weet het natuurlijk nooit maar ik heb er wel vertrouwen in.

https://www.forbes.com/si...h-cypherium/#70ba06a390d6
Je moet alleen wel voor minimaal 5000$ kopen -O- en usa mag nog niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Mooooody schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:06:
[...]

Nee zo wit was het zeker niet. Maar het andere uiterste (je bag direct verkopen) is vrij zwart natuurlijk :)
Ik heb nog 25 van die paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:15:
[...]

Je moet alleen wel voor minimaal 5000$ kopen
Hoe kom je daar bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zag ik staan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvb3g_yWOvEC5rI9V-kBETOq390=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0UqkWMOtf9xxEWtKqoccgOF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Hm ok, weet niet of het al de final round is maar ik heb voor 700 USDT gekocht. Kon ook minder (heb geen minimum zien staan).

offtopic: Je accu is bijna leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:28:
[...]

Hm ok, weet niet of het al de final round is maar ik heb voor 700 USDT gekocht. Kon ook minder (heb geen minimum zien staan).

offtopic: Je accu is bijna leeg.
Ik zal straks nog even kijken , 5000 vond ik wat gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:30:
[...]

Ik zal straks nog even kijken , 5000 vond ik wat gortig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfBLO50gyAbHfNNA382umBuxHyY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cQTPjPbvjcai6DTYBpntp0wd.jpg?f=user_large

Heb even voor je gekeken, 250$ is het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
$6 $6.50 op Coinbase nu..

[ Voor 25% gewijzigd door Stokstaart op 18-09-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Slux wil ook wel eens mee doen met die ponzi show maar ik kom niet door die verificatie heen, staat bij de het wel 3 dagen kan duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Slux schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:41:
Slux wil ook wel eens mee doen met die ponzi show maar ik kom niet door die verificatie heen, staat bij de het wel 3 dagen kan duren ?
Stond bij mij ook maar ging uiteindelijk vrij snel, paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik weet niet hoe snel dat spul is maar je kan dan wel lekker verdienen aan arbitrage handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Slux schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:43:
[...]

Ik weet niet hoe snel dat spul is maar je kan dan wel lekker verdienen aan arbitrage handel.
ERC20.. Reken maar uit :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Waardeloos. Gisteren trouwens USDT over TRC20 verstuurd tegen 0 fee en binnen minuut op de andere rekening _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:46:
[...]

Waardeloos. Gisteren trouwens USDT over TRC20 verstuurd tegen 0 fee en binnen minuut op de andere rekening _/-\o_
Ik heb gisteren euro's overgemaakt naar een andere rekening, direct verwerkt! :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 23:28
Heftige withdrawal prijzen bij bitcoinmeester zeg. jemig. ik snap dat alle ETH tokens wat duurder zijn, maar damn. Ook Zilliqa kost je daar 43 ZIL coins. Via Bitvavo is dat 0.001 zil haha. wat een verschil. Weten ze wel dat ZIL standaard zeer low fees heeft?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Laatst online: 10-10 21:14
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:46:
[...]

Over tron link pro? :)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]

Heb even voor je gekeken, 250$ is het minimum.
Welke wallets worden ondersteund?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
[...]

Korte termijn gedachte hé. Gisteren nog de connectie hier gemaakt met ONT, nouja toch 1200 dollar gepakt als je verkocht hebt, mijn 400 stuks zijn nu 2320 dollar waard op $5,80 en ik houd ze lekker vast. Op naar de 10 dollar per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:53:
[...]

Welke wallets worden ondersteund?
Heb zelf met metamask betaald. Je kunt het ook handmatig sturen of van de QR code gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:59:
[...]

Heb zelf met metamask betaald. Je kunt het ook handmatig sturen of van de QR code gebruik maken.
Ja ik twijfelde even of het rechtstreeks vanaf binance kan maar dat zal niet zolang er geen listing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:00:
[...]

Ja ik twijfelde even of het rechtstreeks vanaf binance kan maar dat zal niet zolang er geen listing is..
Ik gok van wel... als je vanaf binance het bedrag gewoon stuurt naar het adres wat ze geven moet het DENK IK goed gaan.

Toch heb ik zelf maar voo metamask gekozen omdat je dan ook het precieze bedrag (ex fee) kan overmaken en dat je dan zeker weet dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:06:
[...]

Ik gok van wel... als je vanaf binance het bedrag gewoon stuurt naar het adres wat ze geven moet het DENK IK goed gaan.

Toch heb ik zelf maar voo metamask gekozen omdat je dan ook het precieze bedrag (ex fee) kan overmaken en dat je dan zeker weet dat het goed gaat.
En als je het overgemaakt hebt. Wat dan? Ontvang je dan direct de tokens op datzelfde adres of hoe werkt dat?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:08:
[...]

En als je het overgemaakt hebt. Wat dan? Ontvang je dan direct de tokens op datzelfde adres of hoe werkt dat?
Je moet van te voren een CPH adres aanmaken. Zodra de token released is krijg je daar je tokens op. Als je inschrijft wordt dit allemaal uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:12:
[...]

Je moet van te voren een CPH adres aanmaken. Zodra de token released is krijg je daar je tokens op. Als je inschrijft wordt dit allemaal uitgelegd.
Waar kan je een cph adres aanmaken? Ik zie dat nergens.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:19:
[...]

Waar kan je een cph adres aanmaken? Ik zie dat nergens.
Heb je je al ingeschreven en ben je al door de KYC heen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:21:
[...]

Up to 6.8 billion CPH tokens will be pre-allocated, wherein:
1.848 billion CPH tokens will be reserved for the Cypherium Team, including
its team members, executives, developers, and affiliates.
900 million CPH tokens will be sold during the Public Sale Period and Private
Sale Periods.
672 million CPH tokens will be reserved for marketing.
1.008 billion CPH tokens will be reserved for operations.
2.4 billion CPH tokens will be reserved by the Cypherium Treasury for future
use

weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:24:
[...]

Up to 6.8 billion CPH tokens will be pre-allocated, wherein:
1.848 billion CPH tokens will be reserved for the Cypherium Team, including
its team members, executives, developers, and affiliates.
900 million CPH tokens will be sold during the Public Sale Period and Private
Sale Periods.
672 million CPH tokens will be reserved for marketing.
1.008 billion CPH tokens will be reserved for operations.
2.4 billion CPH tokens will be reserved by the Cypherium Treasury for future
use

weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden
Dat weet je best :+

Je kunt het alleen niet positief verpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:21:
[...]

Yes, heb ook een adres toegevoegd nu en betaald. Wat ik mij wel afvraag is hoe weten ze dat ik betaald heb?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:27:
[...]

Yes, heb ook een adres toegevoegd nu en betaald. Wat ik mij wel afvraag is hoe weten ze dat ik betaald heb?
Zodra ze het binnen hebben weten ze dat je betaald hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:35:
[...]

Zodra ze het binnen hebben weten ze dat je betaald hebt ;-)
Hoe weten ze dan welk bedrag van mij afkomstig is? Ik kan overigens niet verder klikken na het betaalscherm (dus ook geen optie om een wallet aan te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:36:
[...]

Hoe weten ze dan welk bedrag van mij afkomstig is? Ik kan overigens niet verder klikken na het betaalscherm (dus ook geen optie om een wallet aan te maken).
Je hebt toch moeten registeren en voordat je kon storten heb je een CPH adres moeten aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:38:
[...]

Je hebt toch moeten registeren en voordat je kon storten heb je een CPH adres moeten aanmaken.
Nee, helaas niet. Dat vermelden ze nergens.

@Stokstaart Hier kan je je wallet aanmaken: https://cypherium.xyz/wallet-create

Daarna naar je chyperium account en koppelen in je profiel onder account information.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:40:
[...]

Nee, helaas niet. Dat vermelden ze nergens.

@Stokstaart Hier kan je je wallet aanmaken: https://cypherium.xyz/wallet-create

Daarna naar je chyperium account en koppelen in je profiel onder account information.
Hmm, ik weet ook ff niet meer hoe ze weten dat jij het over hebt gemaakt. Dan zou ik de registratie opnieuw moeten doen. Het duurde bij mij iets van 25 minuten voordat de betaling er door was. Kan je de ethereum TX wel al zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:42:
[...]

Hmm, ik weet ook ff niet meer hoe ze weten dat jij het over hebt gemaakt. Dan zou ik de registratie opnieuw moeten doen. Het duurde bij mij iets van 25 minuten voordat de betaling er door was. Kan je de ethereum TX wel al zien?
Als ik het goed zie heeft iedere deelnemer een uniek contract address per profile account en dus weten ze wie wat heeft betaald.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
Dat is wat ik nog kon vinden over CPH.

https://www.cypherium.io/wallet-instruction/

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:47:
[...]

Als ik het goed zie heeft iedere deelnemer een uniek contract address per profile account en dus weten ze wie wat heeft betaald.
Ja op het moment dat ik verzond vanaf de trust wallet (USDT) sprong het betaalscherm automatisch door naar de volgende pagina. Daar stond meteen het betaalde bedrag en het aantal te ontvangen CPH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:54:
[...]

Ja op het moment dat ik verzond vanaf de trust wallet (USDT) sprong het betaalscherm automatisch door naar de volgende pagina. Daar stond meteen het betaalde bedrag en het aantal te ontvangen CPH.
Top, bij jou gelukt nu dus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:55:
[...]

Top, bij jou gelukt nu dus?
Ja, ben nu een wallet aan het aanmaken via de .xyz url hierboven. Thnx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xoxol
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:56:
[...]

Tip, maak screenshot van je QR wallet voor de zekerheid. je kan daarna niet meer terug.

V-Strom 650

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:53:
Damn zeg, gisteren m'n UNI verkocht rond de 3 euro, maar hij blijft maar stijgen. Was een no-brainer omdat ik die ochtend 700 euro had uitgegeven aan een PS5 en alle accessoires en ik dat dus feitelijk gratis heb... plus nog geld voor wat games toe. Dus geen spijt van hoor, haha..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3Ni5_qnK8OOKZT294ePhnSp1wI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0upTHBGy0t3YzlyAFxWwHvI.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat lekker met UNI, maar ja of we die 100 dollar gaan halen.. :+

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:56:
[...]

dus je hebt eerst geld/eth overgemaakt en daarna pas een wallet gemaakt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:11:
[...]

dus je hebt eerst geld/eth overgemaakt en daarna pas een wallet gemaakt ?
Ja de wallet kan je achteraf gewoon toevoegen aan je profile. Op edit klikken en dan onderaan je adres pasten.

Ik heb overigens usdt overgemaakt via trust wallet app, werkte prima. Wel hoge fee maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
Wat is jullie ervaring met soortgelijke token sales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:53
Deurstopper schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:04:
[...]

[Afbeelding]

Gaat lekker met UNI, maar ja of we die 100 dollar gaan halen.. :+
Ik had ze verkocht voor eth gisterochtend al. Toen dipte hij wat en daarna weer 340 bij gekocht. Nu weer wat winst.

Maar wanneer verkopen he?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
vrrs schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:
Wat is jullie ervaring met soortgelijke token sales?
M00000N

In de ICO hype van 2017-18 waren dit soort acties garantie voor een pump na launch. Ik verwacht dat deze token ook zal pumpen maar ik denk dat ik deze zelf in de long term pot gooi. Veel partnerships (waaronder Randstad) geven mij genoeg vertrouwen om hem niet bij de eerste winst weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:06:
[...]

ben hier ook mee bezig. hoeveel fee kost het om 250 USD te versturen? ik moet dit namelijk eerst nog via binance naar metamask versturen. direct via binance gaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ook mee, 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
jasper7878 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:32:
[...]

ben hier ook mee bezig. hoeveel fee kost het om 250 USD te versturen? ik moet dit namelijk eerst nog via binance naar metamask versturen. direct via binance gaat niet
ik was 7 usd kwijt direct vanuit ledger live

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Leuk , heb ook wat gehaald 8)
Is toch gratis uni geld *O*

[ Voor 8% gewijzigd door wehave op 18-09-2020 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Lachen booiiiis. Met zn allen naar de maan of de afgrond in. We zijn in ieder geval samen.

Grappig ook dat Randstad zo prominent op de voorpagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:48:
Lachen booiiiis. Met zn allen naar de maan of de afgrond in. We zijn in ieder geval samen.

Grappig ook dat Randstad zo prominent op de voorpagina staat.
Weten ze het zelf ook 8)7

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
iemand een idee, hoelang een usdt withdrawl van binance duurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
jasper7878 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:54:
gisteren 25 minuten (ERC20), dont panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
jasper7878 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:54:
Toen straks een minuut of 5 a 10 (vanuit binance naar trust wallet). Op het moment dat je van binance een melding krijgt dat de withdrawal succesvol is staat het ook op je ontvangende adres (bij mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
Bij mij staat de verification al een tijd op pending... Iemand daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC gaat ook lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
vrrs schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:58:
Bij mij staat de verification al een tijd op pending... Iemand daar last van?
Bij mij was de CPH verificatie er binnen een paar minuten doorheen. Heb je je geschoren voor je selfie? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:00:
[...]

Bij mij was de CPH verificatie er binnen een paar minuten doorheen. Heb je je geschoren voor je selfie? :+
Bij mij ging het ook vrij snel, zonder te scheren zelfs. :D

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
moet je in je metamask wallet ook eth, hebben om te kunnen versturen?
heb alleen usdt maar hij geeft aan insufficient funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
jasper7878 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:02:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
jasper7878 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:02:
Ja je moet ETH hebben om iets te kunnen sturen via Metamask.. je moet namelijk een ETH gas fee meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Ik kan me betaling niet afronden bij CPH, krijg steeds internal server errors. Maybe its not meant to be :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
HaruHaru schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:22:
Ik kan me betaling niet afronden bij CPH, krijg steeds internal server errors. Maybe its not meant to be :P
Soms moet je de tekens die je krijgt niet negeren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
HaruHaru schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:22:
Haru, wil je dan niet mee naar de maan met ons?

Edit: volgende leg up voor UNI incoming?

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 18-09-2020 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:28:
[...]

Soms moet je de tekens die je krijgt niet negeren ;)
Nee volgens mij ook niet. als ik de token allocations bekijk denk ik ook van hmmmmmmmm..
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:29:
[...]

Haru, wil je dan niet mee naar de maan met ons?

Ik probeer, maar token sale laat het niet toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
mij is het net gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:29:
[...]

Hoop het, had weer ingekocht op 5.6 dus sta op verlies met deze buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
ik sla het over met CPH, ik zoek me kansen wel elders :D

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!