Azer schreef op woensdag 2 september 2020 @ 17:28:
[...]
Het volume is op dit moment weer aan de hoge kant, maar dat is voor alle coins op het moment. Op Coinmarketcap zie ik dat de coin inderdaad nog redelijk hoog staat qua volume. Op Binance heb ik echter het gevoel dat hij al tijden naar onder aan het zakken is. Op de BTC market pairs staat hij op dit moment qua volume op plek 19 en op de USDT market op plek 18. Als ik het me goed herinner stond hij vroeger vrijwel altijd in de top 10 qua handelsvolume op Binance. Daarnaast is de coin naar mijn mening een simpele fork van BTC die verder weinig toegevoegde waarde heeft. Maar daar mag iedereen natuurlijk zijn eigen mening over hebben.
Nee dat klopt niet, LTC staat al tijden in de top 5/10 qua volume, de wereld is groter dan alleen een Binance
Ik trade zelf het meeste met die dino coins, weinig risico en leuke rendementen maar hangt ook af van je speel centjes.
Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, LTC is voor de rest niks net als de rest van alle shitcoins maar het is wel een coin die zich bewezen heeft in al die jaren en waar je dus redelijk veilig in zit.
imo voegt geen enkele crypto coin iets toe aan de wereld, en de techniek die dat wel doet zie je niet op een CMC.
BTC is het zelfde verhaal, ik ben van mening dat als er over +/-20 jaar niks meer te verdienen valt voor de miners het ook zal instorten, het doel waarvoor BTC gemaakt is zie ik niet uitkomen er komt geen massa adoptie.
Crypto is zakken vullen zo lang het kan.