[ZT] De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 180 Laatste
Acties:
  • 704.708 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:54:
[...]
Ja, het is schandalig dat ze niet beter zijn voorbereid, maar gezien de ontstane situatie, was het waarschijnlijk het beste wat ze konden doen.
Hoe kan je goed voorbereiden als je president en politieke handlangers iedere federale overheidsdienaar ondergeschikt maken of wegbezuinigen? De onkunde is gewoon bij design.

En niet alleen de politiebeveiliging, ook de overheidsschulden en milieuregels zijn zulke wild-westtaferelen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:44

Blokker_1999

Full steam ahead

DevWouter schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Laat ik het anders stellen:
- Wanneer verwacht men dat Trump zijn verlies gaat toegeven?
- Wanneer verwacht men dat het geloof in Trump verdwijnt?

Zolang die twee condities aanwezig zijn zie ik Trump er gebruik van maken.
- nooit
- enkele decennia na zijn dood.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Montaner schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:53:
[..]

Bizar ook hoe Trump zich er amper tegen uit spreekt. Go Home, maar de verkiezingen zijn wel gestolen. Alleen de national guard erop afsturen is niet genoeg.. publiek afkeuren is misschien wel effectiever dan geweld met geweld gaan bestrijden.
Hij gaat zich echt niet uitspreken tegen het volk wat hem macht geeft en tegen alle wetten in zal blijven verdedigen en beschermen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Probleem is, ze luisteren te goed. Het is uiterst interessant om eens te kijken naar de organisatiestructuur. Het zijn cellen. Georganiseerd, met gestructureerd faciliteren en verbinden.

Dit is geen massa. Dit is organisatie. Die is doelbewust geschapen. En dat gaat terug tot aan die Nobel prijs winnende econoom, Buchanan. Die heeft in '91 een raamwerk gepubliceerd in opdracht voor de Heritage Foundation voor het scheppen en organiseren van wat hij civil fringe agency instrumentation noemde. Gelaagde coördinatie, C3-1 vanuit institutionele organisatie (hier, DHS), C3-2 vanuit ready-organised civil structures (milities), C3-3 vanuit central actor (niet hetzelfde als Command, -1).

Enfin, dit gaat allemaal wat ver voor dit topic, het is een weinig prettige verkenning ongeacht de bittere relevantie. Het punt is dat dit organisatie en gereedschap is.

Befehl ist befehl.
Ik ben ervan overtuigd dat je nuttige en interessante dingen vertelt in je posts, maar je praat wel erg vaak in ingewikkelde jargon waardoor er weinig meer van te begrijpen is 😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Stoney3K

Flatsehats!

Ik vraag me nu wel af... is dit echt 'de bestorming', of is dit bedoeld als een generale repetitie voor de 20ste?

Dat kan nog wel eens 2 of 3 keer zo erg gaan worden.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:08
wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:45:
[...]

Trump kan nog 14 dagen lang een generaal pardon uitroepen voor deze bestormers en verdedigers van de democratie (lees: Trump zijn ego).
Neem aan dat een generaal pardon alleen kan als je al veroordeeld bent en niet preventief ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:25
De politie opende de hekken 8)7 |:(
Dit is te bizar voor woorden, wat de actuele neuk. Al die agenten moeten aangeklaagd worden.
[Twitter: https://twitter.com/cevansavenger/status/1346920924310867968]

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-01-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:56:
[...]

- nooit
- enkele decennia na zijn dood.
Eric, Donald Jr, Ivanka....hier zijn we nog niet van af hoor.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26
Bizar om dit zo te volgen...

Net zo bizar dat ze hier niet meer rekening mee hebben gehouden, verrast dat de eerste barriere doorbroken werd? Dat waren wat vrij simpele hekken?

Maar verder, als je hard ingrijpt wordt het echt een slagveld... Met deze aantallen mensen, dat wil je echt koste wat kost vermijden lijkt me. Het is echt een hele delicate balans, er hoeft maar iets te gebeuren of het gaat echt helemaal los van welke kant dan ook.

Ugh... ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Delerium schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Hoe kan je goed voorbereiden als je president en politieke handlangers iedere federale overheidsdienaar ondergeschikt maken of wegbezuinigen? De onkunde is gewoon bij design.

En niet alleen de politiebeveiliging, ook de overheidsschulden en milieuregels zijn zulke wild-westtaferelen geworden.
Je hebt gelijk. Ik moet hier nog even aan wennen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Stoney3K schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:57:
Ik vraag me nu wel af... is dit echt 'de bestorming', of is dit bedoeld als een generale repetitie voor de 20ste?

Dan was dit een goede leerschool voor de overheid zodat ze de 20 beter voorbereid zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Op de 20e kom je echt de stad niet in hoor. Vooral nu blijft de stad wel in lockdown..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het plan was de mensen bij de trappen op te vangen en ze niet te laten dooddrukken tegen hekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

ArthurMorgan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:58:
[...]

Eric, Donald Jr, Ivanka....hier zijn we nog niet van af hoor.
Maar die hebben de flair niet van The Donald, teren vooral op zijn naam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Mensen gaan massaal weg. Dit is zo wel afgelopen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Ja, het is schandalig dat ze niet beter zijn voorbereid, maar gezien de ontstane situatie, was het waarschijnlijk het beste wat ze konden doen.
Het is de VS. Waarschijnlijk hebben ze geen idee welke van de circa 5000 veiligheidsdiensten hier de leiding heeft. Het is ook nog eens het Capitool waar wel eens bijzondere regels voor kunnen gelden. Daarnaast lijken ze ook helemaal niet klaar te zijn geweest voor dit scenario.

Maar de ontruiming lijkt eindelijk begonnen te zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:36
SidewalkSuper schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:57:
Dit is te bizar voor woorden, wat de actuele neuk. Al die agenten moeten aangeklaagd worden.
[Twitter]
Mjah... lijkt raar, maar in het laatste frame zie je dat waar de filmer staat, er helemaal geen hekken zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Dat shot van die politie-agent die de MAGA vlaggen van het balkon haalt is ook wel heel tekenend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bananenplant schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Wel bijzonder dat er vaak gezegd wordt dat men daar een liberale bias zou hebben dan. Ik moet bijvoorbeeld denken aan dat verhaal van James Damore.
Dat is een narratief. Bewust geschapen, consistent voorzien van financiering en netwerk.

Herinner je je nog de hoorzittingen over het Section 230 debat? Republikeinen gingen tekeer tegen vertegenwoordiging van Big Tech. Allemaal verhalen over hoe slecht het wel niet was want men steunde de Democraten en was selectief met regels en zo voorts en zo verder.

Ondertussen waren er separate bijeenkomsten waar van die vertegenwoordig heel rustig verder gewerkt werd met de opvolgers van CA et alii zoals palatin en anderen voor geavanceerde toepassing van instrumentatie ten gunste van Republikeinen.

Het is een mantra, accuse onto others of what you do yourself. Klassiek machtspolitiek, klassiek Republikeins.

In het topic hier over Big Tech in AWM ligt een heel moeras aan onderzoeken en verwijzingen. Big Tech is neo-feodaal corporatistisch, en het is soeverein.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Het opruimen is begonnen, graag de rekening van de schade sturen naar trump.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Blokker_1999 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:58:
[...]

Maar die hebben de flair niet van The Donald, teren vooral op zijn naam.
Dat doet The Donald ook hoor, is ook alleen zover gekomen dankzij pappie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met de riot police loopt het nu wel snel leeg. Vraag me af of er elders in de stad nog relletjes komen, maar het grootste gevaar lijkt wel geweken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57
renegrunn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:59:
[...]

Mjah... lijkt raar, maar in het laatste frame zie je dat waar de filmer staat, er helemaal geen hekken zijn..
En het is sowieso een bijzonder discutabel account...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

SidewalkSuper schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:57:
[Twitter]
Nadat ze al omsingeld waren, goed kijken. Is puur terugtrekken ivm overmacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Mooi om zien, zie je iemand die slecht te been is en wordt nu naar beneden geholpen door de politie. Mannen blijven vriendelijk met de demonstranten die buiten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Quad schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:59:
Mensen gaan massaal weg. Dit is zo wel afgelopen.
Ik hoop dat het ordelijk verloopt, want als de Nationale Garde in actie komt zal het wel olie op het vuur zijn, en zal de situatie escaleren als een bezetene.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:00:
Met de riot police loopt het nu wel snel leeg. Vraag me af of er elders in de stad nog relletjes komen, maar het grootste gevaar lijkt wel geweken te zijn.
De trappen.. maar geen idee hoeveel man er nog binnen is

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

AW_Bos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Ik hoop dat het ordelijk verloopt, want als de Nationale Garde in actie komt zal het wel olie op het vuur zijn, en zal de situatie escaleren als een bezetene.
Ook als er nauwelijks mensen zijn? Op en rond het capitool lijkt nu al leeg te zijn..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57
Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:53:
[...]

Nee, ze zijn niet openlijk bewapend. Zo dom zijn ze ook niet. In DC zijn behoorlijk strenge wapenwetten.
Ik zag op beelden vlaggen van andere staten, zoals Florida for Trump.
Persoonlijk zie ik deze lui aan voor meer wapenbezit / gebruik dan BLM'ers

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
DennusB schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:01:
[...]

Of wat ze hebben achter gelaten ... explosief?

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 00:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wanneer zouden ze verder gaan? Zou een van die GOP malloten nu nog bij een volgende staat weer een objection gaan uitbrengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Das waar, maar daar is de politie nu wel in het voordeel, vermoed ik zo. De grote groepen zijn inmiddels weg en de politie heeft behoorlijk versterking gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:15

Rannasha

Does not compute.

[...]

Volgens mij is het gebouw nu leeg. De streams van relschoppers van binnen zijn nu allemaal buiten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:23
Charming little interlude. En nu allemaal terug naar binnen en verder. Ik ga maffen en verwacht dat the business of democracy morgenochtend gedaan is ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:00:
Denk het niet. We weten niet hoeveel binnen zitten. Die zullen waarschijnlijk ook allemaal gearresteerd moeten worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevWouter schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Laat ik het anders stellen:
- Wanneer verwacht men dat Trump zijn verlies gaat toegeven?
- Wanneer verwacht men dat het geloof in Trump verdwijnt?

Zolang die twee condities aanwezig zijn zie ik Trump er gebruik van maken.
Nooit
Nooit

Immers, bij beide drivers ligt meetbare baat. Zeker, in mindere zin voor de Republikeinse partij, maar goed, die was al dependant organisation. Nu heeft het CNP niet enkel het geld en de wortel e.d., maar ook de stok. Een georganiseerde fringe die op iedereen losgelaten kan worden.

Bij Republikeinen zit daar al wat ervaring mee. Degenen die tegen Trump in gingen, pour encourager les autres. En nu op dit niveau.

Zeker, er zal theater volgen - maar als we eerlijk zijn weten we al dat daar geen enkele belemmering bij ligt. Het is eerder het machtspolitieke normaal. Cohesie van de partij is juist enorm versterkt, maar ook hun afhankelijkheid. Men kan zich nu positioneren voor valstrik van bipartisanship en reasonability - en iedereen zal naar de fringe als de foute "partij" kijken.

Er ligt hier een oud draaiboek wat wij hier zouden moeten kennen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-PassY- schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Of wat ze hebben achter gelaten ... explosief?
Ik las je bericht en dacht "nah, das wat overdreven", en tegelijkertijd hoor ik op CNN dat er op kantoren van de RNC en DNC "verdachte pakketjes" zijn achtergelaten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15
AW_Bos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Neuh, die gasten waren vanaf het begin al erop uit om weinig te doen. Dat bleek uit bijna alles wel. Ja, het zou in een extreem geval kunnen escaleren, maar dat leek er nooit op (was paar uur geleden al niet anders van mening). Dit was vrij duidelijk, de hele aandacht van de media hiervoor is m.i. dan ook echt negatief, je moedigt hiermee dit gedrag echt aan zou ik zeggen.

En ja, daarmee wil ik het hele gebeuren niet downplayen, maar alles wordt met zoveel sensatie gebracht alsof er ooit echt een enorm gevaar zou zijn geweest. Dat was (wmb) vanaf het begin al duidelijk dat dat niet echt het geval was. En deze mensenmassa is te klein om dat te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Ik las je bericht en dacht "nah, das wat overdreven", en tegelijkertijd hoor ik op CNN dat er op kantoren van de RNC en DNC "verdachte pakketjes" zijn achtergelaten 8)7
Ja twee verdachte pakketjes inderdaad.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Denk het niet. We weten niet hoeveel binnen zitten. Die zullen waarschijnlijk ook allemaal gearresteerd moeten worden.
Bij Jinek hadden ze net een live verbinding met Erik Mouthaan die vertelde dat het binnen nu leeg zou zijn.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dit is gewoon een toepassing voor het aantonen van "wij hebben nu een fringe en die volgt bevelen dus we hebben nu een stok om mee te slaan" en het kunnen positioneren van de Republikeinse partij als weer de "goede jongens want zie daar de fringe dat zijn de foute jongens".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
[...]

En dan nog grondige sweep van het pand om zeker te zijn dat er nergens iets is achter gelaten

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
RoD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:03:
[...]

CNN zegt ook:
At least two suspected pipe bombs have been rendered safe by law enforcement — one at a building that houses Republican National Committee offices and one in the US Capitol complex, a federal law enforcement official tells CNN

The official said these were real explosive devices and they were blown up to be rendered safe.

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 06-01-2021 23:07 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

:X Als dit niet voor lange gevangenisstraffen gaat zorgen weet ik t ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:06:
[...]

:X Als dit niet voor lange gevangenisstraffen gaat zorgen weet ik t ook niet meer.
Ik betwijfel of er meer dan pro forma aanklachten komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oh, het was niet Trump, maar Pence die de National Guard authoriseerde

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

NBC: "Smoke coming from capitol building"

edit: smoke van een rookgranaat? er is rook op een plek waar veel mensen staan, op een balkon

[ Voor 54% gewijzigd door Nibbz op 06-01-2021 23:08 ]

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 14:42

n3z

Als nu Trump nu niet per direct wordt verwijderd zal er zoiets ook volgen tijdens de inauguratie wat misschien nog meer uit de hand zal lopen. Hij is overduidelijk mentaal niet fit genoeg.

Niet alleen dat, dit zet de toon voor de toekomst. Het signaal dat een president untouchable is. Hierdoor creëer je een pad voor een veel slimmere en ergere Trump.

Interessante turning point voor de VS op dit moment.

Oh en alle politici die deze coup mede mogelijk heeft gemaakt per direct aanpakken. Alleen dan kan je helen als land.

[ Voor 12% gewijzigd door n3z op 06-01-2021 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Dr. Strangelove schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:02:
Charming little interlude. En nu allemaal terug naar binnen en verder. Ik ga maffen en verwacht dat the business of democracy morgenochtend gedaan is ;)
Ik verwacht dat het morgenochtend nog niet klaar is. Er zijn al explosieven aangetroffen, dus het hele gebouw moet volledig gecontroleerd worden voordat ze verder gaan.

Daarnaast zijn de Republikeinen die het proces willen frustreren met hun objections niet van mening veranderd, dus ik verwacht nog meerdere sessies waarbij Huis & Senaat weer 2 uur gaan babbelen over de uitslag van een individuele staat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 15:24
Toch is de actie van de politie daar niet vreemd. Tijdrekken tot iedereen in veiligheid is en vervolgens langzaam terugtrekken. Je drijft een groep zo rustig uit elkaar, de-escaleert en zorgt dat men een wat verloren gevoel krijgen. Dit is ook hoe de ME hier vaak werkt. Rustig in meerdere richtingen naar achteren lopen. Je ziet ook goed op de beelden dat de binnendringers in de senaat zijn en daar een beetje doelloos rondlopen. Er is niemand, er is geen confrontatie, geen glorie, geen doel. En dan... tja?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Zo te zien zijn de grote trappen ook zo goed als clean inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Nibbz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:07:
Op een stream zag ik politie traangas granaten gebruiken die flink wat rook produceren. Zou best dat dat de rook is waar NBC het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 15:42
Nibbz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:07:
Lijkt wel traangas oid te zijn komt van specifieke plekken op de grond

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Silvin schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:08:
Toch is de actie van de politie daar niet vreemd. Tijdrekken tot iedereen in veiligheid is en vervolgens langzaam terugtrekken. Je drijft een groep zo rustig uit elkaar, de-escaleert en zorgt dat men een wat verloren gevoel krijgen. Dit is ook hoe de ME hier vaak werkt. Rustig in meerdere richtingen naar achteren lopen. Je ziet ook goed op de beelden dat de binnendringers in de senaat zijn en daar een beetje doelloos rondlopen. Er is niemand, er is geen confrontatie, geen glorie, geen doel. En dan... tja?
Uhuh. Zo gaat men altijd te werk ja ....

Nou, dit is uitzonderlijk. Wat eigenlijk bijzonder pijnlijk is om stil bij te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

anandus schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:07:
Pence is klaar met Trump, Ik denk dat Trump morgen geen president meer is.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Op mijn familie-app is de discussie ook lekker losgebarsten. Dat is voor een groot deel Amerikaanse familie en die hard Republikeinen. Genieten dus :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Mag hij dat? Of zouden ze op een veilige plek al de 25th hebben uitgevoerd?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:09:
Op mijn familie-app is de discussie ook lekker losgebarsten. Dat is voor een groot deel Amerikaanse familie en die hard Republikeinen. Genieten dus :P
Praten die het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Hoe kan een pipebomb nou verdacht zijn? Snap dat een pakketje dat kan zijn, maar zodra je het als een pipebomb herkent lijkt mij het onschuldige er wel vanaf "?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Wie zei ook alweer dat het rustiger werd?

Van CNN
Smaller protests at Capitol buildings across the US have popped up, including in Salem, Oregon; Atlanta, Denver, and Topeka, where President Trump's supporters gathered.

Video from CNN affiliate KATU showed several hundred people at demonstration in front of the Oregon Capitol, standing in the drizzle. At one point, they interrupted a series of speakers to play Trump’s Twitter message to the rioters in Washington.

“That was the President. We’re not going home here; we’re just getting started,” a rally leader said.

In Atlanta, dozens of people stood across from the Capitol, many holding flags. In Denver, hundreds of people gathered outside the Colorado Capitol.

Authorities say a pro-Trump protest inside the Kansas State Capitol in Topeka was permitted and peaceful.

“There are no known issues that I am aware of,” Lt. Terry Golightly, a spokesperson for Kansas Capitol Police, told CNN. The demonstration was permitted for an hour and had ended, he said.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Beakzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:10:
[...]

Hoe kan een pipebomb nou verdacht zijn? Snap dat een pakketje dat kan zijn, maar zodra je het als een pipebomb herkent lijkt mij het onschuldige er wel vanaf "?
Kan zijn dat het alleen een pipe is zonder het bomb deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auw. Succes. Ben voorzichtig, in die sfeer kan het makkelijk pijnlijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Rannasha schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:08:
[...]

Ik verwacht dat het morgenochtend nog niet klaar is. Er zijn al explosieven aangetroffen, dus het hele gebouw moet volledig gecontroleerd worden voordat ze verder gaan.

Daarnaast zijn de Republikeinen die het proces willen frustreren met hun objections niet van mening veranderd, dus ik verwacht nog meerdere sessies waarbij Huis & Senaat weer 2 uur gaan babbelen over de uitslag van een individuele staat.
Vermoedelijke explosieven en dat zal waarschijnlijk weinig voorstellen, laten we het allemaal niet groter maken dan het is. Verder zal het uiteraard wel tot in de kleinste hoekjes gecontroleerd worden, maar dit kan je toch moeilijk heel serieus nemen? Zie dit weer als sensatienieuws om het allemaal maar interessant te houden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:21
Kunnen wij ook onderdeel van die familie-app worden? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Iets meer context: https://twitter.com/adegrandpre/status/1346937538775289856
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErFIczGXEAE6Bcv?format=jpg&name=medium

Dus Trump was niet betrokken. "out of the chain of command", zoals Carl Bildt zei op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nnoitra schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:10:
Wie zei ook alweer dat het rustiger werd?

Van CNN

[...]
Het wordt een onrustige nacht voor Amerika...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat bij de BLM protesten de politie bruut geweld toepaste, er personen in geblindeerde busjes werden meegenomen en dat je nu een geheel passieve houding wordt aangenomen.
De democratie wordt aangetast tot in het diepste punt en men kijkt ernaar en staat het allemaal maar toe. Mensen lopen weg zonder dat ze worden opgepakt, echt ongelooflijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Miki schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:12:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat bij de BLM protesten de politie bruut geweld toepaste, er personen in geblindeerde busjes werden meegenomen en dat je nu een geheel passieve houding wordt aangenomen.
De democratie wordt aangetast tot in het diepste punt en men kijkt ernaar en staat het allemaal maar toe. Mensen lopen weg zonder dat ze worden opgepakt, echt ongelooflijk.
Welkom in de Segregated States of America.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Ze stemden Trump en zouden dat weer doen. Nuff said ben ik bang....

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wokschotel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:12:
[...]

Ze stemden Trump en zouden dat weer doen. Nuff said ben ik bang....
En dat is indicatief inderdaad, voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Deescalatie gaat erg goed gelukkig. Hopelijk neemt de politie in de rest van het land notities.

Dat het zover is gekomen is natuurlijk wel van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Een groepje probeerde net CNN groep aan te vallen.. 8)7

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Virtuozzo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Nee, dit is gewoon een toepassing voor het aantonen van "wij hebben nu een fringe en die volgt bevelen dus we hebben nu een stok om mee te slaan" en het kunnen positioneren van de Republikeinse partij als weer de "goede jongens want zie daar de fringe dat zijn de foute jongens".
Hear, hear.

6 januari 2021, ondanks dat iedereen dit aan zag komen, zal zeker een ommekeer zijn van de geschiedenis en toekomst van de VS en haar politiek. Dit lijkt klein als je er naar kijkt als een 'protest'. Maar dit is niet iets kleins. Dit is een imprinting. Dit laat zien dat er een onderliggende kracht, macht is die met een knip van de vingers zal luisteren naar hun leider.

En ik verwacht ook dat dit Trump als een Eeuwige Leider zal bevestigen. Een icoon van Amerikaans Fascisme. Hoe sommigen nog steeds AH verheerlijken als leider al is hij er ook al lang niet meer. De daadwerkelijke persoon, in leven of niet, aan de macht of niet, doet er dan al niet meer toe. Je hoeft je alleen maar te identificeren met hem om deze mensen te mobiliseren.

Dit gaat niet meer over. Dit schept een precedent.

@Miki De jaren negentig hadden ons al gewaarschuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Wilf op 06-01-2021 23:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:10:
[...]

Vermoedelijke explosieven en dat zal waarschijnlijk weinig voorstellen, laten we het allemaal niet groter maken dan het is. Verder zal het uiteraard wel tot in de kleinste hoekjes gecontroleerd worden, maar dit kan je toch moeilijk heel serieus nemen? Zie dit weer als sensatienieuws om het allemaal maar interessant te houden.
Past..
At least two suspected pipe bombs have been rendered safe by law enforcement — one at a building that houses Republican National Committee offices and one in the US Capitol complex, a federal law enforcement official tells CNN

The official said these were real explosive devices and they were blown up to be rendered safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op Dumpert staan de eerste filmpjes al van binnenin het Capital:

Filmpje 1
Filmpje 2

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dit is simpel te verklaren. Het gaat hier om blanken en Republikeinen. Bij de BLM ging het om zwarte mensen.

Aangezien huidskleur in de VS nog altijd belangrijk is zit daar het verschil.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:08
Silvin schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:08:
Nog een selfie van je federal-offence heldenmoed en verzet voor bij het verhaal aan de kleinkinderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Verdeel en Heers... er was niemand om met dergelijk machtsvertoon de protesten neer te slaan. En op het moment dat er voldoende "macht" is om op te treden wandelt iedereen weg....ga die dan nog maar is aanpakken...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een familielid die positief roeptoetert dat nu alles "down" gaat. Trump verheerlijkend persoon, Baudet aanhanger en ondertussen wel ruimschoots gebruikmakend van de sociale voorzieningen van ons land. Prima, maar zo ontzettend krom. Trek het slecht. Muten maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 15:34

gws24

Thinking is hard!

Player1S schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:04:
[...]

En dan nog grondige sweep van het pand om zeker te zijn dat er nergens iets is achter gelaten
Plus schoonmaken / desinfecteren. Als Pelosi zijnde zou ik nu niet graag in mijn bureaustoel gaan zitten na die binnendringer.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Politie is nu gereed en zijn aan het lopen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:37
https://twitter.com/Julio_Rosas11/status/1346939312647118849

Apparatuur van verslaggevers wordt gesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Wilf schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:13:
[...]
Hear, hear.

6 januari 2021, ondanks dat iedereen dit aan zag komen, zal zeker een ommekeer zijn van de geschiedenis en toekomst van de VS en haar politiek. Dit lijkt klein als je er naar kijkt als een 'protest'. Maar dit is niet iets kleins. Dit is een imprinting. Dit laat zien dat er een onderliggende kracht, macht is die met een knip van de vingers zal luisteren naar hun leider.

En ik verwacht ook dat dit Trump als een Eeuwige Leider zal bevestigen. Een icoon van Amerikaans Fascisme. Hoe sommigen nog steeds AH verheerlijken als leider al is hij er ook al lang niet meer. De daadwerkelijke persoon, in leven of niet, aan de macht of niet, doet er dan al niet meer toe. Je hoeft je alleen maar te identificeren met hem om deze mensen te mobiliseren.

Dit gaat niet meer over. Dit schept een precedent.
Dat weet ik niet, laten we hopen dat het een sein is dat het niet langer zo verder kan doorgaan en dat puur kapitalisme en verdeling onder de bevolking niet de oplossing is. Ik denk dat vanuit dat punt veel zaken ongedaan kunnen worden gemaakt en ik denk niet dat dit noodzakelijk een weg naar een slechtere toekomst is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Bensimpel schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:15:
Politie is nu gereed en zijn aan het lopen.
Werd tijd, hoe lang stonden die al niet aan dat kruispunt te wachten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:54

HaterFrame

Well... Poo came out!

wildhagen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:14:
[...]

Dit is simpel te verklaren. Het gaat hier om blanken en Republikeinen. Bij de BLM ging het om zwarte mensen.

Aangezien huidskleur in de VS nog altijd belangrijk is zit daar het verschil.
Dat weet ik zo net nog niet, hier word nog niet op grote schaal schade aangericht en geplunderd. Destijds stonden halve wijken in brand, het gaat er hier relatief rustig aan toe. Maar goed, ik zal het wel weer met een witte privilege blik bekijken :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor

Moofnor

King of my castle

Haha, ze zijn ook wel echt 10 meter opgeschoten. Ben toch wel benieuwd waar die op wachten.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Killjoy

Klingon lawn products

Dit soort kwalificaties voegen weinig toe aan de discussie.

[ Voor 77% gewijzigd door defiant op 06-01-2021 23:38 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Moofnor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:17:
Haha, ze zijn ook wel echt 10 meter opgeschoten. Ben toch wel benieuwd waar die op wachten.
Op nog meer politie agenten? Ja inderdaad 10 stappen, dacht dat het nu eindelijk begon. Begint al aardig donker te worden.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 07:28
Dat bericht neemt een voorschot op een beroep op de Insurrection Act en dus binnenlandse inzet van de armed forces in de komende twee weken.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
zal waarschijnlijk weinig voorstellen
Duidelijk dat het weinig was anders lag het gebouw wel in puin. En het is niet alsof law enforcement daar altijd zo eerlijk is. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niks was, maar als het zo enorm was, dan waren er wel grotere problemen geweest met het opblazen van bommen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

HaterFrame schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:17:
[...]

Dat weet ik zo net nog niet, hier word nog niet op grote schaal schade aangericht en geplunderd. Destijds stonden halve wijken in brand, het gaat er hier relatief rustig aan toe. Maar goed, ik zal het wel weer met een witte privilege blik bekijken :/
BLM is een protest van mensen waartegen georganiseerd en systematisch oppressie wordt gevoerd. In de USA overduidelijk. Dit, daarentegen, is een aanval op democratie.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:18

ralpje

Deugpopje

gws24 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Plus schoonmaken / desinfecteren. Als Pelosi zijnde zou ik nu niet graag in mijn bureaustoel gaan zitten na die binnendringer.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat eigenlijk elk apparaat in het Capitol waar een OS op staat als compromised beschouwd moet worden nu.
Om daarop door te redeneren: zullen er één of twee Russische agenten tussen die meute hebben gezeten die het gebouw zijn binnengedrongen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Politie loopt nu eindelijk richting het capitool.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Rand Paul (GOP) heeft ook het licht gezien;
"The vote today is not a protest; the vote today is literally to overturn the election! Voting to overturn state-certified elections would be the opposite of what states’ rights Republicans have always advocated for. This would doom the electoral college forever. It was never intended by our founders that Congress have the power to overturn state-certified elections. My oath to the Constitution doesn’t allow me to disobey the law. I cannot vote to overturn the verdict of the states."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voske schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:18:
[...]

Dat bericht neemt een voorschot op een beroep op de Insurrection Act en dus binnenlandse inzet van de armed forces in de komende twee weken.
Een behoorlijk voorschot. Hij mist ook de recall door Pence van de Trump order. En dat is ook nog een hete aardappel.

Maar goed, eerste punt op de agenda, how to certify now ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

ralpje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:19:
[...]

Om nog maar te zwijgen van het feit dat eigenlijk elk apparaat in het Capitol waar een OS op staat als compromised beschouwd moet worden nu.
Om daarop door te redeneren: zullen er één of twee Russische agenten tussen die meute hebben gezeten die het gebouw zijn binnengedrongen?
Dat hoeft nog niet eens, je hoeft maar een paar van die lui te zeggen dat ze een USB stick in een random systeem moeten duwen en je bent binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
ralpje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:19:
[...]

Hollywood gaat echt een field day hebben met deze dag. Zoveel scenario’s om van te smullen de komende jaren.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:54

HaterFrame

Well... Poo came out!

pro_6or schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:19:
[...]

BLM is een protest van mensen waartegen georganiseerd en systematisch oppressie wordt gevoerd. In de USA overduidelijk. Dit, daarentegen, is een aanval op democratie.
Dat is allemaal prima, maar zolang het niet nodig is moet je geen geweld willen gebruiken. Speel je ze alleen maar mee in de kaart.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Snowdog schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:19:
[...]

[...]

Duidelijk dat het weinig was anders lag het gebouw wel in puin. En het is niet alsof law enforcement daar altijd zo eerlijk is. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niks was, maar als het zo enorm was, dan waren er wel grotere problemen geweest met het opblazen van bommen.
Ah het is pas nieuwswaardig als een gebouw in puin ligt. Een explosief wat gewoon letsel aan mensen kan toebrengen is niet boeiend meer...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 153 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

[font size=18]Zero Tolerance [/font]

Voor actuele uitslagen zie:
https://alex.github.io/ny...ground-state-changes.html

Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid