Nieuwe pc samenstellen voor 9-jarige enthousiasteling

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 78.129 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:27
@DannySan73 dit ziet er allemaal super uit.
Hou ons op de hoogte van de aflevering. Ik ben echt benieuwd naar de reacties!!! Super mooie foto's!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:18
Dat is een hele mooie PC geworden @DannySan73 !!!

Ik hoop dat hij er veel gameplezier van heeft!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:47
Mijn complimenten aan dit alles, de meest tranentrekkende films zijn hier niks bij.

Hulde aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft, ontiegelijk gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:52
@DannySan73 ziet er goed uit allemaal. mooie dag vandaag bij de onthulling!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DannySan73
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 17:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vD-s164m7hzTiuX-Ws6w9k2W1ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8kE4VVIO8ExNbr0xS192o0Sd.jpg?f=fotoalbum_large
Ready to rumble :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:32

Quad

Doof

Veel plezier en succes!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Wat een mooie build is dit geworden zeg!
Zal de kleine man erg blij van worden gok ik zo, en die arme moeder, die weet niet wat der overkomt straks :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amamus
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-12-2021
Ik ben wel benieuwd of de kleine man al Hyper door het huis rent :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
amamus schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:06:
Ik ben wel benieuwd of de kleine man al Hyper door het huis rent :*)
Inderdaad wij willen updates :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Tis wel Groningen hè, dat gaat zo hard niet :D (sorry ik moest em maken ;))

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• DannySan73
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgY1aBuGbFIBKEZfwxu31d_ZHII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LFsAjqd3xaxxOf5Xx2ckthUs.jpg?f=fotoalbum_large
Alles in de woonkamer net hier, de moeder was er helemaal van ondersteboven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMn8VxMb3KGQSuBDtL0r9XAkSJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJ6RAmTOW4jDOQ2YWsrVVhis.jpg?f=fotoalbum_large
Opgesteld in zijn slaapkamer, hij is nu onderweg :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ayazis
  • Laatst online: 15:39
Supermooi zo! Top gedaan. Benieuwd naar het moment van ontvangen. Vergeet er niet van te genieten naast het filmen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amamus
Het ziet er inderdaad goed uit, dit is geen budget systeem meer. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Nu online
DannySan73 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:37:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier gaat menig tweakers hart toch wel sneller van kloppen hoor _/-\o_
En zoals hierboven al benoemd, geniet van het moment als hij binnen stapt.

Hoe gaat het met moeders eigenlijk, is die al een beetje bekomen van de schrik? :P

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 02-08-2020 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 15:37
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Setup ziet er echt geweldig uit, ik denk dat hij er zeker blij mee gaat zijn. Zo te zien ook nog een prima bureau en (game)stoel! :P

ps. Fix aub de 2 schermen zodat ze tot op de mm naast elkaar staan, lichtelijk gebogen :+

[ Voor 4% gewijzigd door hollandnick op 02-08-2020 14:47 ]

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 20:30

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Wens die beste jongen heel veel plezier toe met zijn prachtige setup. Vergeet vooral niet hem de groeten van deze fantastische community te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
@DannySan73 mooi zo!

P.S. heeft deze jongeman straks geen heel jaloerse broertjes of zusjes? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:37

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik breng nog even wat quotes uit de startpost in herinnering ;)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij krijgt deze bak na lang sparen van zijn moeder (bijstand) en ze wil hem zo graag eens "iets nieuws" geven ipv afdankertjes.

Daarnaast is er wel het idee om te gaan gamen (Fortnite en Sims 4 en misschien nog wat shooters) maar niets hoeft op "ultra" settings.

Als het spul al netjes draait (nu dus niet) enige snelheid heeft (het hakt en stottert nu) en niet stinkt (volgens mij is alles binnenin nu langzaam aan het kapot gaan) gaat hij al 400% vooruit.

Wat neem je mee?
Alleen zijn "monitor" (een oude tv) en oude toetsenbord en muis boven (ook hoognodig aan vervanging toe, maar moet dan Action spul worden).

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een basis processor Ryzen, beetje videokaart (GTX1650?) en een SSD zouden al lichtjaren vooruitgang zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, wel weet ik dat hij RGB op/in/aan een pc tof vindt maar dat zou het budget denk ik niet toelaten.
toon volledige bericht

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +114 Henk 'm!

• MamavanBeau
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09-12-2023
Dag lieve, lieve mensen.

Ik weet niet waar te beginnen...

Allereerst wil ik iedereen bedanken die op welke wijze dan ook aan deze verassing heeft bijgedragen. Ongelofelijk gewoon!

Het vult mijn hart met zoveel warmte dat men zoveel over heeft gehad voor iemand die ze helemaal niet kennen maar dit zo heeft verdiend.

Ik ben niet gauw sprakeloos, noch in tranen. Maar ik kan niet stoppen met huilen en heb alle reacties net met tranen in de ogen en ongeloof gelezen.

Ik heb nog net geen hartverzakking gekregen vandaag en knapte toen @DannySan73 als laatste de monitoren de woonkamer in bracht.

(We hebben momenteel behoorlijk zware tijden met als zwaarste klap afgelopen week een zwaar ongeluk voor mijn dochter die nu voor zes weken aan een rolstoel gekluisterd is. Had heel fout kunnen aflopen.

Hoeft ook verder niet uitgewijd over te worden hoor, ik zeg altijd er zijn altijd mensen die het nog zwaarder hebben.

Ik ben wars van medelijden in ieder geval!)

Terug on topic. Gisteren was mijn eigen verjaardag en ik had geen mooier kado kunnen wensen dan de glimlach van oor tot oor van mijn zoontje na het zien van deze grote verassing!

De oudste was idd wat jaloers, wat logisch is ook, door alle lieve donaties voor haar broertje.

Dit is al gauw opgelost aangezien @DannySan73 haar laptop heeft meegenomen om daar ook the Sims op te zetten. ;)

Ook zijn er cadeaubonnen gegeven, één voor mijzelf en twee voor Beau. Die van Beau gaat hij delen met zijn grote zus.

Dit houd in dat ze beiden voor een leuk bedrag iets kunnen uitzoeken voor hunzelf.

Beau wil nog meer RGB lampjes volgens mij. ;)

Beau heeft ASS en kan dit alles nog niet helemaal bolwerken volgens mij, maar dit komt wel. Hij zit al de hele middag met een dikke grijns voor zijn pc. ;)

Voor mezelf nog even kijken, ik koop niet gauw iets voor mijzelf dus lastig. Maar zal mijn best doen iets aan mijzelf kado te doen.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken uit de grond van mijn hart en met elke en iedere vezel in mijn lijf!

In het bijzonder @DannySan73 voor zijn vriendschap en het mogelijk maken van dit alles. Ook ieder bedankt die bij het daadwerkelijk builden was.

Jullie allen hebben mij laten stralen en ik gun elk alle liefde, gezondheid en dat al jullie dromen uit mogen komen.

Liefs,

Bianca. Moeder van Beau.

P.S, filmpje van de verassing volgt nog door @DannySan73. Ik weet niet hoe dat moet. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7Oimv-uBtDP8y9DMFn8kwTuTV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGrHOYYJUYpmai7OBmrbVga1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geniet ervan dame! :)

En nog gefeliciteerd met je verjaardag d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 11:03
MamavanBeau schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 17:18:
Dag lieve, lieve mensen.

Allereerst wil ik iedereen bedanken die op welke wijze dan ook aan deze verassing heeft bijgedragen. Ongelofelijk gewoon!

Het vult mijn hart met zoveel warmte dat men zoveel over heeft gehad voor iemand die ze helemaal niet kennen maar dit zo heeft verdiend.

Ik ben niet gauw sprakeloos, noch in tranen. Maar ik kan niet stoppen met huilen en heb alle reacties net met tranen in de ogen en ongeloof gelezen.

Ik heb nog net geen hartverzakking gekregen vandaag en knapte toen @DannySan73 als laatste de monitoren de woonkamer in bracht.

(We hebben momenteel behoorlijk zware tijden met als zwaarste klap afgelopen week een zwaar ongeluk voor mijn dochter die nu voor zes weken aan een rolstoel gekluisterd is. Had heel fout kunnen aflopen.

Hoeft ook verder niet uitgewijd over te worden hoor, ik zeg altijd er zijn altijd mensen die het nog zwaarder hebben.

Terug on topic. Gisteren was mijn eigen verjaardag en ik had geen mooier kado kunnen wensen dan de glimlach van oor tot oor van mijn zoontje na het zien van deze grote verassing!

De oudste was idd wat jaloers, wat logisch is ook, door alle lieve donaties voor haar broertje.

Dit is al gauw opgelost aangezien @DannySan73 haar laptop heeft meegenomen om daar ook the Sims op te zetten. ;)

Ook zijn er cadeaubonnen gegeven, één voor mijzelf en twee voor Beau. Die van Beau gaat hij delen met zijn grote zus.

Dit houd in dat ze beiden voor een leuk bedrag iets kunnen uitzoeken voor hunzelf.

Beau heeft ASS en kan dit alles nog niet helemaal bolwerken volgens mij, maar dit komt wel. Hij zit al de hele middag met een dikke grijns voor zijn pc. ;)

Voor mezelf nog even kijken, ik koop niet gauw iets voor mijzelf dus lastig. Maar zal mijn best doen iets aan mijzelf kado te doen.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken uit de grond van mijn hart en met elke en iedere vezel in mijn lijf!

In het bijzonder @DannySan73 voor zijn vriendschap en het mogelijk maken van dit alles. Ook ieder bedankt die bij het daadwerkelijk builden was.

Jullie allen hebben mij laten stralen en ik gun elk alle liefde, gezondheid en dat al jullie dromen uit mogen komen.

Liefs,

Bianca. Moeder van Beau.

P.S, filmpje van de verassing volgt nog door @DannySan73. Ik weet niet hoe dat moet. ;)

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Graag gedaan, ik hoop dat iedereen er veel plezier aan gaat hebben.

Nog van harte.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenzer
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben zelfs een beetje jaloers :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Dag lieve, lieve mensen.

(...)
Nog gefeliciteerd. En geniet er van met z'n allen daar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amamus
Nog hartelijk gefeliciteerd en veel computer plezier.
Ik hoop dat je dochter snel op knapt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 14:06
Leuk dat je een account hebt gemaakt om een reactie te geven! :)

Veel plezier en succes aan jou en je kids. Het is prachtig om te zien dat zelfs 'techneuten' af en toe menselijke trekjes laten zien en dit als community hebben kunnen realiseren. ;)

Hoe leuk het ook zou zijn om een fimpje te posten van Beau zijn reactie, is het misschien beter om dat in de privé sfeer te houden. Alhoewel dat natuurlijk aan jou als moeder is om over te oordelen (tip je kan mogelijk de membersonly tag gebruiken, of het filmpje na een dag weer offline halen).

[ Voor 40% gewijzigd door Junia op 02-08-2020 18:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:13
Krijg een brok in mijn keel, warm gevoel in mijn hart (das zeldzaam) toen ik dit allemaal las.

Zeker nog gefeliciteerd en meer voorspoed in je leven MamavanBeau.

Danny _/-\o_ i am not worthy.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 23:18
@MamavanBeau Gefeliciteerd en beterschap en veel plezier, alle emoties door elkaar,. netjes.

Heb je hem al de wetten van Asimov geleerd, hoort er een beetje bij als volwaardige tweaker in de toekomst straks. ;)

Hulde aan alle donateurs @amamus en @DannySan73 & @DeNachtwacht en @Jeroenzer geweldig gedaan!!, _/-\o_ even traantje wegpinken.

Benieuwd naar de video. maar eerst een biertjes/wijntje/sapje, proost daar

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 04-08-2020 17:00 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Nu online
Dag lieve, lieve mensen.

Liefs,

Bianca. Moeder van Beau.

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Wat leuk dat je speciaal hiervoor een account gemaakt hebt!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je iets leuks voor jezelf weet uit te kiezen :)
Geniet er lekker van, met z’n allen!

Overigens nog heel veel sterkte en succes gewenst met je dochter, dat ze maar snel mag herstellen! :(:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-06 01:53
Bij ASS is het afwachten welke kant hij zich op ontwikkelt, er zou bijvoorbeeld - met de juiste ondersteuning - een goede ict'er in hem kunnen "groeien", maar het moet zo natuurlijk mogelijk komen en hij moet vooral de tijd /gelegenheid krijgen om zich te ontwikkelen, forceren werkt - meestal - averechts.

Moeilijke tijd voor @MamavanBeau, sowieso al vanwege Beau en dan komt het ongeluk er nog eens overheen, sterkte en probeer ondanks alles toch zo positief mogelijk over de ontwikkelingen te denken.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Celine1976
  • Laatst online: 02-08-2020
Ik kan het niet laten, en moet even reactie achterlaten. Ik ben een hele goeie vriendin van moeder van beau,
Een geweldige Moeder van een geweldige jongen van 9. Die alles voor haar kids overheeft en ondangs de vele moeilijkheden, het beste er van maakt.
Hoe een ieder dit heeft mogelijk gemaakt. En haar heeft geholpen. Is met geen woorden te beschrijven. Mijn diepste respect.

Acties:
  • +55 Henk 'm!

• DannySan73
Hey allemaal!

wat een geweldige dag was dit zo, ik heb aan het verhaal van de moeder van Beau helemaal niets meer toe te voegen. Ik ben het wel eens met jouw tip over de 3 wetten @Mel33 - vergeet trouwens ook @Jeroenzer niet, hij heeft ook zéker meegeholpen met bouwen hoor *O*

@hollandnick de schermen staan nu kéurig uitgelijnd naast elkaar d:)b

Hieronder deel ik het filmpje van zijn reactie (let wel op je geluidsniveau, kleine waarschuwing op zijn plaats :+ ). Dit is met toestemming en instemming van @MamavanBeau.
Ik ben zelf niet bij de 'reveal' geweest, ik heb netjes beneden gewacht en eerst oma en mama bij hem gelaten; dat wass even een moment voor hen en niet voor mij.
Daarom was het érg leuk voor mij ook om het nog even terug te zien, en hoort ook wel bij de hele 'feel' die dit topic onderhand heeft gekregen.

Jullie zijn allemaal H-E-L-D-E-N door dit mogelijk te maken voor Beau én zijn mama! _/-\o_

*knip* op verzoek van @MamavanBeau verwijder ik hier de link.

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 20-08-2020 18:42 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Nu online
Die reactie is goud waard, en stiekem waarom iedereen zijn steentje heeft bijgedragen of aangeboden gok ik zo _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 18:32

Quad

Doof

Heerlijke reactie. Lekker sprakeloos voor eventjes. :P

@MamavanBeau Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van deze momenten en nog veel sterkte met het herstel van je dochter.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• MamavanBeau
Kleine aanvulling hier op het filmpje.

Aaron is zijn beste vriend. ;)

Ondertussen weet de hele plaatselijke speeltuin al dat Beau een 'hele vette nieuwe computer heeft'

❤️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Echt geweldig. Het is er eigenlijk mooier op geworden nu het hele verhaal verteld is: het komt goed terecht.
Ik hoop dat hij er veel plezier aan gaat hebben, liefst samen met het vriendje ook. Want gamen is leuk, maar plezier maken met vrienden nog leuker :)
Echt geweldig dat iedereen dit mogelijk heeft gemaakt!

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
? Hij doet ook iets met scripting ? Linux erbij een idee? @DannySan73
Is de inboedel verzekering up to date? @MamavanBeau

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mooi om de reactie van de jongen te zien, daar gaat hij ongetwijfeld een hele hoop plezier van hebben! Tof dat jullie dit allemaal voor elkaar hebben kunnen krijgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Comp User
onetime schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:46:
In theorie kan hij - na een koeling upgrade - de oudere pc daarvoor gebruiken, gebruik zelf een X4 955, (of evt een Raspberry Pi om mee te experimenteren ).
Dat lijkt mij wel verstandig om daar even naar te kijken - en leg 'm aan de kettingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2WAh3a53hyo1aIaSkQEFbC2nzU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LwBbEcnP35oZdQ0x5FcM1mQr.jpg?f=user_large, de computer dan hé, niet Beau.

[ Voor 5% gewijzigd door Comp User op 03-08-2020 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MamavanBeau
onetime schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:46:

Ik geef alvast antwoord op het woord scripten, ja! 😊

Goeie! Ga ik even achteraan!

Nu nog even een technisch vraagje, ik woon in een oud huis met ongeaarde stopcontacten.
De stekkerdozen hebben allemaal aarde maar dat maakt helaas niks uit heb ik begrepen.

Mijn vraag, hoe heet zo'n ding dat je tussen je stopcontact en stekkerdoos in kan zetten dat helpt tegen oververhitting als bij bijvoorbeeld een blikseminslag?

[ Voor 9% gewijzigd door MamavanBeau op 03-08-2020 10:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
MamavanBeau schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:08:
[...]

Nu nog even een technisch vraagje, ik woon in een oud huis met ongeaarde stopcontacten.
De stekkerdozen hebben allemaal aarde maar dat maakt helaas niks uit heb ik begrepen.

Mijn vraag, hoe heet zo'n ding dat je tussen je stopcontact en stekkerdoos in kan zetten dat helpt tegen oververhitting als bij bijvoorbeeld een blikseminslag?
Je bedoelt een overspanningsbeveiliging?

Deze hebben juist een geaarde wandcontactdoos nodig en zijn nutteloos zonder. In dit geval dus zonde van het geld voor enkel schijnveiligheid.

Er is geen goed alternatief voor geaarde wandcontactdozen.

Het is wel nuttig, om bij gebrek daar aan, de stekkers van de PC en alle geaarde randapparatuur (monitoren etc.) in dezelfde geaarde stekkerdoos te steken. Hiermee is de apparatuur natuurlijk alsnog niet geaard, maar zijn de aardcontacten van de diverse (rand)apparatuur in ieder geval wel met elkaar verbonden. Dit voorkomt dat er onbedoelde en mogelijk schadelijke stromen door de signaalkabels (DVI, Displayport, HDMI, etc.) gaan lopen.

TL,DR: Het liefst sluit je alles aan op een geaarde wandcontactdoos. Lukt dat niet, gebruik dan tenminste een geaarde stekkerdoos en steek daar alle stekkers in van de PC en alles wat op een of andere manier met de PC is verbonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
MamavanBeau schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:08:
[...]

Ik geef alvast antwoord op het woord scripten, ja! 😊

Goeie! Ga ik even achteraan!

Een overspannings beveiliging bedoel je?

https://www.ct.nl/hotline/pc-tegen-blikseminslag-beschermen/

Ik vind het vrij discutabel of deze dingen echt werken, zelf 1 blikseminslag in de buurt meegemaakt.

Geen schade via het lichtnet maar via kabelmodem.

Kwa verzekering als je inboedel verzekering hebt valt dit er standaard onder.
Lastige is alleen dat als je een blikseminslag hebt apparatuur nog prima enkele maanden kunnen functioneren voor ze stuk gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MamavanBeau
@Xander Alles zit in één geaard stekkerdoos. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MamavanBeau
@TRAXION baat het niet, schaad het niet
Denk ik?

Denk dat ik toch zo'n ding even ophaal. 👍

[ Voor 6% gewijzigd door MamavanBeau op 03-08-2020 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:27
DannySan73 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:55:
Hey allemaal!

wat een geweldige dag was dit zo, ik heb aan het verhaal van de moeder van Beau helemaal niets meer toe te voegen. Ik ben het wel eens met jouw tip over de 3 wetten @Mel33 - vergeet trouwens ook @Jeroenzer niet, hij heeft ook zéker meegeholpen met bouwen hoor *O*

@hollandnick de schermen staan nu kéurig uitgelijnd naast elkaar d:)b

Hieronder deel ik het filmpje van zijn reactie (let wel op je geluidsniveau, kleine waarschuwing op zijn plaats :+ ). Dit is met toestemming en instemming van @MamavanBeau.
Ik ben zelf niet bij de 'reveal' geweest, ik heb netjes beneden gewacht en eerst oma en mama bij hem gelaten; dat wass even een moment voor hen en niet voor mij.
Daarom was het érg leuk voor mij ook om het nog even terug te zien, en hoort ook wel bij de hele 'feel' die dit topic onderhand heeft gekregen.

Jullie zijn allemaal H-E-L-D-E-N door dit mogelijk te maken voor Beau én zijn mama! _/-\o_
*knip*
toon volledige bericht
Dit is echt super leuk om te zien. Héél mooie topic en einde. Dat deze jonge nog veel plezier heeft met deze build.
Ook @MamavanBeau kies iets leuk voor jezelf.
Top hoe iedereen heeft bijgedragen *O*

[ Voor 1% gewijzigd door br00ky op 03-04-2023 14:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjant2
Mooie reactie, daarvoor is waarvoor we het doen.
Denk dat ik namens alle mededonateurs spreek als ik zeg dat het elke cent waard is!

@MamavanBeau ik hoop dat hij er veel plezier van heeft!

@DannySan73 thanks voor de waarschuwing wbt het geluid bij het filmpje, schrok me alsnog t lazarus :F

[ Voor 21% gewijzigd door Arjant2 op 03-08-2020 10:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amamus
Met de reactie van Beau was dit zeker wel waard :) , ik heb nog 2 Pi's liggen als hij wil gaan scripten kan hij daar mee oefenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MamavanBeau
amamus schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:40:
Met de reactie van Beau was dit zeker wel waard :) , ik heb nog 2 Pi's liggen als hij wil gaan scripten kan hij daar mee oefenen.
Pi's???

Het scripten wat Beau doet is op Roblox. Dat is een platform waar men zelf ook spellen kan ontwerpen.
Ik weet niet helemaal hoe het werkt, maar Beau heeft een scherm vol letters voor zich en opeens is daar een spel.

Zoiets. 🤭

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenzer
Super tof, leuk filmpje @MamavanBeau !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amamus
Roblox dat ken ik niet :/ , met Pi's bedoel ik Raspberry Pi kan je linux op draaien media speler van maken en nog veel meer. Ik weet niet of je dicht bij de kamer van Beau een geaard stopcontact hebt anders kan je door een handig iemand dat door laten trekken. Ik heb dat zelf ook gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
MamavanBeau schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:32:
Denk ik?

Schaden doet het niet. Maar werken ook niet. Deze dingen hebben aarde nodig.

Lees maar eens de handleiding van zo'n willekeurige tussenstekker. Bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CR4rwXi6SGVXLqHDdPX_kPfgG24=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UfOHqxiKDYJ43ENmNSMP0jP5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRAXION
MamavanBeau schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:32:
Denk ik?

In het gelinkt artikel staat behoorlijk veel informatie.

Maar het is een beetje lastig bij een directe inslag gaat het dwars door een overspanning beveiliging heen, en huidige apparaten moeten volgens de normen een piekspanning van 1000 volt overleven.

Als je je het echt wilt beveiligen neem een standaard doos met schakelaar en klik het hele zooitje uit wanneer niet in gebruik.

Ohw verkeerd gelezen er is geen aarde dan heeft een overspannings beveiliging ook geen enkele zin deze moet de opgevangen energie namelijk weg laten vloeien over de aarde.

Wel jammer dat er geen aarde is, geen aarde in de buurt van het stopcontact.

Dan bedoel ik een ander stopcontact met aarde.
Aarde naar stopcontact trekken is een simpel werkje als in de centraal doos al aarde loopt bvb.

[ Voor 24% gewijzigd door TRAXION op 03-08-2020 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:37

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Als je je het echt wilt beveiligen neem een standaard doos met schakelaar en klik het hele zooitje uit wanneer niet in gebruik.
Dit advies dus. Gewoon zo iets van de hornbach. Helpt nog voor de stroomrekening ook want het voorkomt druppelverbruik van de monitoren en speakersetje als je de stroom uitschakelt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MamavanBeau
Stekkerdoos met aan/uit knop zit erop. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vivec0
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-06 15:37
Ik heb dit hele topic gemist, maar ik word hier zo ontzettend vrolijk van. Toppers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Comp User
@MamavanBeau een Raspberry Pi is een Single Board Computer waar allerlei projecten mee mogelijk zijn, variërend van een simpele - netwerkwijde - ad-blocker tot volledig beheerd domotica.

Kijk hier gewoon even rond om ideeën op te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Comp User op 03-08-2020 15:48 ]

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Heel leuk allemaal zo'n raspberry pi, linux, en scripten. Maar als ik het goed lees is deze jongeman nog rustig aan het ontdekken in roblox en dergelijke. Spelenderwijs scripachtige dingen doen in gamethema verwerkt.

Laten we nou niet te hard van stapel lopen met z'n allen en deze jongeman geforceerd omscholen tot linux nerd :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 15:55

World Citizen

FreeReef.nl

Zo, dat was lekker 17 pagina's weglezen! Stelletje helden hier _/-\o_

Top dit!

FreeReef.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:25
* Richub ziet dit topic voor het eerst, en is sprakeloos... :o

Hoe gaaf is dit. :Y
Gewoon een vraag op GoT of mensen willen nadenken over een goedkope PC voor een jochie wiens ouders weinig geld hebben, en dan een heel topic vol ideeën en donaties. _/-\o_

En dan dat filmpje, ik kreeg letterlijk tranen in mijn ogen bij zijn reactie... O+

Dit is zo gaaf, die jongen gaat dit nooit meer vergeten, geloof mij maar.

Hulde aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen! _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mel33
Richub schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:02:
* Richub ziet dit topic voor het eerst, en is sprakeloos... :o

Hoe gaaf is dit. :Y
Gewoon een vraag op GoT of mensen willen nadenken over een goedkope PC voor een jochie wiens ouders weinig geld hebben, en dan een heel topic vol ideeën en donaties. _/-\o_

En dan dat filmpje, ik kreeg letterlijk tranen in mijn ogen bij zijn reactie... O+

Dit is zo gaaf, die jongen gaat dit nooit meer vergeten, geloof mij maar.

Hulde aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen! _/-\o_
Het begon allemaal bij @amamus link _/-\o_

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MamavanBeau
Kan iemand deze niet helemaal noob uitleggen wat scripten is?

Ik dacht dat het spellen ontwerpen was maar heb het idee dat het anders of breder is dan ik dacht?

😊

Kan ik ook net doen of ik "er" verstand van heb in een volgend gesprek. 🤭

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:34
@MamavanBeau ik denk dat anderen het beter uit kunnen leggen, maar scripten doe je met een scripttaal en dat is dan weer de taal waarin een computerprogramma geschreven is.
Even simpel gezegd.
Daarmee kun je de computer iets laten doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
@MamavanBeau oei nu vraag je iets wat niet simpel is te beantwoorden.
Helpt dit je opweg voor wat duidelijkheid en evt voor een volgende vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MamavanBeau
@Mel33

Alsof ik in een andere wereld ben beland via die link.

Ok, nu voel ik me toch echt wel een noob. 🤭😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
MamavanBeau schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:51:
@Mel33

Alsof ik in een andere wereld ben beland via die link.

Ok, nu voel ik me toch echt wel een noob. 🤭😂
Google is je vriend ook met de afkortingen, en kom je er nog niet uit dan kan je hier https://gathering.tweakers.net/ een topic openen over script vragen (Even kijken waar het onderwerp over gaat)

Misschien dat anderen een beter topic kunnen linken hier voor jou.

Youtube heeft ook wel wat denk ik

This ook in de letterlijke zin van het woord script
Microsoft zelf zegt dit er over

Een type computercode waarmee een set instructies naar een programma zoals een webbrowser wordt gestuurd. Een script wordt rechtstreeks uitgevoerd door een programma waarmee de taal van het script kan worden gelezen. Scripts worden veel gebruikt op het World Wide Web om webpagina's aan te passen of interactief te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MamavanBeau
@Mel33 ik denk dat ik wel een idee heb nu!

Puber zegt hier dat het hetzelfde is als programmeren maar volgens mij is dat als vloeken in de kerk hier. 🤐🙈

Bedankt voor je reactie. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
MamavanBeau schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:24:
@Mel33 ik denk dat ik wel een idee heb nu!

Puber zegt hier dat het hetzelfde is als programmeren maar volgens mij is dat als vloeken in de kerk hier. 🤐🙈

Bedankt voor je reactie. 👍
Ja ik word ook regelmatig op vingers getikt. Ze houden van precies doen, en nie lullen haha
Ach dat topic was 2001, maar steek wel nauw
Programmeren is vollediger en van begin tot het werkt, scripten is een deel ervan, is dat is het wel zo’n beetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lugho
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 10:05
Waarom geen laptop? Voor nog geen 600 euro heb je er al één met de nieuwste AMD 4500U processor. Dan heb je voldoende GPU voor Fortnite en dergelijke en moet je er geen scherm bij kopen en hij kan hem, als het nodig wou blijken, naar school mee nemen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• dylan111111
  • Laatst online: 19:03
lugho schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 04:48:
Waarom geen laptop? Voor nog geen 600 euro heb je er al één met de nieuwste AMD 4500U processor. Dan heb je voldoende GPU voor Fortnite en dergelijke en moet je er geen scherm bij kopen en hij kan hem, als het nodig wou blijken, naar school mee nemen.
Iemand heeft hier het topic niet doorgelezen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjant2
@Anoniem: 625861 lol 17 pagina's aan reacties en dan alleen de topic start lezen 8)7

Is Beau nog buiten geweest sinds zondag of zit hij aan zijn pc gekluisterd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MamavanBeau schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:13:
Stekkerdoos met aan/uit knop zit erop. 👍
Als tijdelijke e/o noodoplossing voor randaarde kan je een stekker met alleen de randaarde aangesloten in dat stekkerblok steken en de draad aan een radiator e/o cv-leiding vastmaken. Wel een goede dikke draad en ook echt goed verbonden. CV is toch van metaal, inclusief leidingen? Dan werkt een overspanningsbeveiliging grotendeels, net als de aardlekschakelaar. Niet zoals het hoort, maar zoals het kan. Voorlopig.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MamavanBeau
Is Beau nog buiten geweest sinds zondag of zit hij aan zijn pc gekluisterd?
🤐

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lekker rustig; kan je dus van de zon genieten in de tuin of andere dingen in/om het huis doen :)

PC bevalt dus??

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• MamavanBeau
MAX3400 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:23:
[...]

Lekker rustig; kan je dus van de zon genieten in de tuin of andere dingen in/om het huis doen :)

PC bevalt dus??
Zeker! De eerste dag was hij zo in de war van alles dat hij het niet kon bevatten. Hij bleef maar spellen opstarten die het normaal niet deden om te kijken of/wanneer de computer zou vast lopen.

Daarna opende die zoveel mogelijk websites om te kijken of dan de computer vast zou lopen.

Toen dat uiteraard ook niet gebeurde kwam de rust bij hem. Wel even paniek toen het geluid het niet goed deed, was omschakeling van headset naar luidsprekers.

En nu zit ie al dagen met een grote smile achter de pc en is steeds meer bezig met de ins and outs van zijn pc.

Top!

👍

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MamavanBeau
O ja, en vanmiddag is Aaron eindelijk terug en kan hij zijn computer showen.

Leuk, want verder heeft Beau weinig vriendjes ook.

Voor Beau belangrijk dat zijn vriendje dit ziet natuurlijk.

Hij is beretrots!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thehope
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03-2024
MamavanBeau schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:51:
O ja, en vanmiddag is Aaron eindelijk terug en kan hij zijn computer showen.

Leuk, want verder heeft Beau weinig vriendjes ook.

Voor Beau belangrijk dat zijn vriendje dit ziet natuurlijk.

Hij is beretrots!
Liever een paar goede vrienden dan veel slechte vrienden :P. Veel plezier met de pc!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mel33
MamavanBeau schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:44:
[...]

Zeker! De eerste dag was hij zo in de war(aanpas modus) van alles dat hij het niet kon bevatten. Hij bleef maar spellen opstarten die het normaal niet deden om te kijken of/wanneer de computer zou vast lopen.

Daarna opende die zoveel mogelijk websites om te kijken of dan de computer vast zou lopen.
Kijk dit bedoel ik, Die man gaat bugs vinden later joh, word je beroerd van. En met ASS kan je ook wat hoor, hoop dat hij zijn superpower vindt, om het maar even metaforisch in dit topic te duiden wat wij willen zien gebeuren met deze kerel.

Denk anders. 8)

Mooi opgelost topic, zie je niet vaak haha _/-\o_

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DannySan73
Met deze wijze woorden van @Mel33 is het misschien inderdaad een goed idee om het topic te 'sluiten'.
Beau is súper blij met zijn nieuwe pc, en @MamavanBeau hebben we ook een prachtige verrassing bezorgd als Tweakers community (al kwam ik zelf pas eigenlijk nét kijken).

Bedankt allemaal voor jullie bijdragen, jullie tips, commentaren, kritische noten, technisch geneuzel, gulle donaties, nog meer donaties, prachtige bijdragen en - vooral - jullie betrokkenheid!

Ik wil zelf wel wat meer actief worden op dit leuke forum, zijn daar opties voor om ook wat betrokkenheid terug te geven aan het Tweakers forum?

Bedankt! _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thehope
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-03-2024
DannySan73 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:05:
Met deze wijze woorden van @Mel33 is het misschien inderdaad een goed idee om het topic te 'sluiten'.
Beau is súper blij met zijn nieuwe pc, en @MamavanBeau hebben we ook een prachtige verrassing bezorgd als Tweakers community (al kwam ik zelf pas eigenlijk nét kijken).

Bedankt allemaal voor jullie bijdragen, jullie tips, commentaren, kritische noten, technisch geneuzel, gulle donaties, nog meer donaties, prachtige bijdragen en - vooral - jullie betrokkenheid!

Ik wil zelf wel wat meer actief worden op dit leuke forum, zijn daar opties voor om ook wat betrokkenheid terug te geven aan het Tweakers forum?

Mensen helpen met het verwezenlijken van hun droom pc! Fijne avond nog!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Nu online
DannySan73 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:05:

Was een erg mooi avontuur (zo kunnen we het inmiddels wel noemen toch?)!
Iedereen heeft op zijn of haar manier een steentje bijgedragen wat resulteerde in een enorm mooie setup maar vooral gelukkige Beau, en van een gelukkig kind kan je als @MamavanBeau niets anders dan blij worden O+

@DannySan73 lees lekker mee met andere topics voor hun droomsysteem en probeer te helpen waar je kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun vh
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-11-2024
heeft u eventueel al gekeken naar een apu, dan kan er een iets duurdere moederbord in (zo gaat het moederbord lang mee en is er genoeg ruimte voor een upgrade) ik zal u al wel aanraden om een kwaliteit setje muis en keyboard te kopen, muis en keyboard is ondergewaardeerd en is nodig voor een goede game experience, bovendien gaan ze lang mee, liever eenmalig duurder dan meermalig dezelfde goedkope meuk.

edit: ik heb niet geken naar de hele tread en had niet opgepikt dat de computer al gekocht was, maar het advies van de goede muis en keyboard staat nog!

[ Voor 16% gewijzigd door Teun vh op 05-08-2020 22:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjant2
Teun vh schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:50:
heeft u eventueel al gekeken naar een apu, dan kan er een iets duurdere moederbord in (zo gaat het moederbord lang mee en is er genoeg ruimte voor een upgrade) ik zal u al wel aanraden om een kwaliteit setje muis en keyboard te kopen, muis en keyboard is ondergewaardeerd en is nodig voor een goede game experience, bovendien gaan ze lang mee, liever eenmalig duurder dan meermalig dezelfde goedkope meuk.
lees het hele topic eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun vh
had het net pas door haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Teun vh schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:50:

edit: ik heb niet geken naar de hele tread en had niet opgepikt dat de computer al gekocht was, maar het advies van de goede muis en keyboard staat nog!
G213 en G403 zijn toch prima?
DannySan73 in "Nieuwe pc samenstellen voor 9-jarige enthousiasteling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun vh
ja, klopt helemaal 8)7 ik had alleen de originele post gelezen en er stond in dat het randapperatuur goedkoop zou worden verder helemaal niet gezien dat er 18 hele pagina's aan discussie was 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannySan73

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mel33
Teun vh schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:07:
[...]

ja, klopt helemaal 8)7 ik had alleen de originele post gelezen en er stond in dat het randapperatuur goedkoop zou worden verder helemaal niet gezien dat er 18 hele pagina's aan discussie was 8)7
Lees deze maar eens helemaal, het zal je niet tegenvallen, er is geen discussie geweest, dit was pure daadkracht hier. :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:07
heel mooi om deze draad gevolg te hebben , het is dat jullie al vergevorderd waren met alles ... anders had ik mijn steentje ook wel bij gedragen ..
maar dan had ik even een paar dagen eerder moeten komen .. :-)

maar dit is zeer mooie gedaan het verdient wel een vermedling op het journaal , is een keer wat leuk tussen door , beter dan al die negatieve dingen die je tegenwooridg hoort ..
Ik ben zelf ook wel zo van als je een mens op de manier kan helpen of op welke manier dan ook .. de blijschap van die persoon is vaak onbetaalbaar

maar jammer dat vele mensen dit niet doen , het zal de wereld een stuk beter maken
maar hop dat die jongen nog heel lang met en grote smile rond loopt en dat hij er maar heel lang van mag genieten .. en moeders ook
en geniet ook wel een beetje van dit tropische weer

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Comp User
@ravw Het zou inderdaad een goed onderwerp voor bijvoorbeeld Hart van Nederland zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravw
Comp User schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:03:
@ravw Het zou inderdaad een goed onderwerp voor bijvoorbeeld Hart van Nederland zijn.
vraag het die moeder of ze het wil doen en ook gelijk goede reclame voor GoT ;)

dat had ze eigenlijk de dag moeten doen toen de spullen binnen kwamen ... hahah dat gezicht van die jongen had ik wel willen zien :9 en die moeder natuurlijk

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 06-08-2020 21:24 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:48
ravw schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:07:
[...]

vraag het die moeder of ze het wil doen en ook gelijk goede reclame voor GoT ;)

dat had ze eigenlijk de dag moeten doen toen de spullen binnen kwamen ... hahah dat gezicht van die jongen had ik wel willen zien :9 en die moeder natuurlijk
Dat filmpje is hier al gepost. Moet je effe terugkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
thx

haha die knul weet echt even niet waar die het zoeken moet .... die is echt helemaal overvallen
die moeder ook wel

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 06-08-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannySan73
@ravw helemaal waar, en da's een mooie afsluiter geweest (y)

[ Voor 68% gewijzigd door DannySan73 op 06-08-2020 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
DannySan73 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 22:57:
@ravw iets teveel offtopic, zou je je reactie aan willen passen? Is niet echt op z'n plaats in dit topic.
gedaan maar complmenten worden niet meer gewaardeert begrijp ik :-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MamavanBeau
Comp User schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:03:
Even als laatste, topic min of meer gesloten.

Maar ik moest even reageren, hvn alsjeblieft niet!

Hoeft niet aan zo'n grote klok. 🌼👍😊

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WouterG1989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb net even de tijd genomen om dit draad"je" eens op m'n gemak door te lezen. Alle superlatieven zijn geloof ik al genoemd en alle high fives gegeven, echt kon ik het niet laten om deze community nog even dikke thumps up te geven voor wat hier is gedaan. Prachtig. Hulde!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
MamavanBeau schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 00:45:
[...]

Even als laatste, topic min of meer gesloten.

Maar ik moest even reageren, hvn alsjeblieft niet!

Hoeft niet aan zo'n grote klok. 🌼👍😊
En als wel, dan moet Tweakers maar niet genoemd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Even een kritisch nootje
Nee geen tv aub, die maken er een show van en een draai, en met 1 verkeerd woord heb je geziek, sowieso is dit hier zoals het echt is gegaan. En van ons tweakers echte mensen zelf geproduceerd.

Ps.
Sluiten doen ze een topic hier meestal niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 07-08-2020 10:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MamavanBeau
Mel33 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:11:
Even een kritisch nootje
Nee geen tv aub, die maken er een show van en een draai, en met 1 verkeerd woord heb je geziek, sowieso is dit hier zoals het echt is gegaan. En van ons tweakers echte mensen zelf geproduceerd.

Ps.
Sluiten doen ze een topic hier meestal niet.
.

Dat wil ik dus ook helemaal niet. Beetje bang dat iemand het leuk vind om dit op zo'n kanaal te laten zien. Ik werk daar dus niet aan mee. Ik wil op geen enkel wijze dat we op zo'n programma geprotreerd worden.

Niet nodig. :)

Thnx. ✌️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Laten we hiermee dan het topic sluiten. Normaal doen we dat inderdaad niet, maar dat lijkt me hier wel gepast. Iedereen die heeft willen reageren heeft dat inmiddels wel gedaan schat ik zo in :).

@MamavanBeau, als je de link naar de YouTube video nu of later om wat voor reden niet meer in het topic wil hebben, kan ik het er voor je uithalen. Stuur me daarvoor even een berichtje.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.