Dag lieve, lieve mensen.
Ik weet niet waar te beginnen...
Allereerst wil ik iedereen bedanken die op welke wijze dan ook aan deze verassing heeft bijgedragen. Ongelofelijk gewoon!
Het vult mijn hart met zoveel warmte dat men zoveel over heeft gehad voor iemand die ze helemaal niet kennen maar dit zo heeft verdiend.
Ik ben niet gauw sprakeloos, noch in tranen. Maar ik kan niet stoppen met huilen en heb alle reacties net met tranen in de ogen en ongeloof gelezen.
Ik heb nog net geen hartverzakking gekregen vandaag en knapte toen @
DannySan73 als laatste de monitoren de woonkamer in bracht.
(We hebben momenteel behoorlijk zware tijden met als zwaarste klap afgelopen week een zwaar ongeluk voor mijn dochter die nu voor zes weken aan een rolstoel gekluisterd is. Had heel fout kunnen aflopen.
Hoeft ook verder niet uitgewijd over te worden hoor, ik zeg altijd er zijn altijd mensen die het nog zwaarder hebben.
Ik ben wars van medelijden in ieder geval!)
Terug on topic. Gisteren was mijn eigen verjaardag en ik had geen mooier kado kunnen wensen dan de glimlach van oor tot oor van mijn zoontje na het zien van deze grote verassing!
De oudste was idd wat jaloers, wat logisch is ook, door alle lieve donaties voor haar broertje.
Dit is al gauw opgelost aangezien @
DannySan73 haar laptop heeft meegenomen om daar ook the Sims op te zetten.
Ook zijn er cadeaubonnen gegeven, één voor mijzelf en twee voor Beau. Die van Beau gaat hij delen met zijn grote zus.
Dit houd in dat ze beiden voor een leuk bedrag iets kunnen uitzoeken voor hunzelf.
Beau wil nog meer RGB lampjes volgens mij.
Beau heeft ASS en kan dit alles nog niet helemaal bolwerken volgens mij, maar dit komt wel. Hij zit al de hele middag met een dikke grijns voor zijn pc.
Voor mezelf nog even kijken, ik koop niet gauw iets voor mijzelf dus lastig. Maar zal mijn best doen iets aan mijzelf kado te doen.
Nogmaals wil ik iedereen bedanken uit de grond van mijn hart en met elke en iedere vezel in mijn lijf!
In het bijzonder @
DannySan73 voor zijn vriendschap en het mogelijk maken van dit alles. Ook ieder bedankt die bij het daadwerkelijk builden was.
Jullie allen hebben mij laten stralen en ik gun elk alle liefde, gezondheid en dat al jullie dromen uit mogen komen.
Liefs,
Bianca. Moeder van Beau.
P.S, filmpje van de verassing volgt nog door @
DannySan73. Ik weet niet hoe dat moet.