Hey allemaal
Met 'n grote smile op mijn gezicht heb ik net aan de moeder doorgegeven dat ik de pc morgen kan komen brengen

Zij weet nog van helemaal níets, behálve dat ik na de donatie van het moederbord en wat extra's door @
amamus het geld moest vragen via een tikkie en dat ik dus minder hoefde te vragen dan oorspronkelijk in het budget was begroot. Daar schoot ze al helemaal van vol, dus ik kom morgen deze pc brengen én al het geld in een envelop er weer bij + extra's (Windows licentie en Sims 4 met diverse uitbreidingen, toetsenbord + muis en muismat, extra harde schijven, headset + stand, speakers en TWEE schermen) en dát wordt dus echt een verrassing
Het was ernstig gezellig vanochtend samen met @
DeNachtwacht die al voor 10:00 uur present was; en na een verdiende bak koffie ging hij aan de slag. Alle credits voor de bouw gaan naar @
DeNachtwacht én @
Jeroenzer > helden!
Even later kwam @
Jeroenzer namelijk ook nog langs, 2 toffe Fortnite Action Figures persoonlijk afleveren en natuurlijk kon de tech- en geek- en Tweakers-talk niet uitblijven. Hij heeft meegeholpen en natuurlijk moest er Tweaker-talk zijn aangaande de aanwezig hardware en de toffe actie via het Tweakers forum.
Alles natuurlijk corona-proof gedaan, en dat was echt even een heel tof moment; dat er bij het bouwen zelfs ook een mini-community hier aanwezig was
De bouw is zeer voorspoedig verlopen, en het systeem staat nu de spellen te downloaden en de laatste Windows updates te draaien.
@
hollandnick bedankt voor je aanbod voor een bureau! Maar ik denk dat je gelijk hebt qua kosten/transport (wij wonen tenslotte érg ver naar het noorden toe

)
De bureau-vraag ligt nu gewoon terug bij de moeder, en dat komt vast helemaal goed
@
DutchCrownNL bedankt voor je bericht! Build day was awesome! De buildfoto's zijn al gedeeld (moet ook allemaal privacy-proof natuurlijk) en ik maak strakjes nog even wat extra foto's van de kast (als het wat donkerder is).
@
MAX3400 aardappelschilmesjes FTW!
@
EDIT dankjewel, is helemaal gelukt!
@
Quad dankjewel voor de tip! Ik gebruik dat zelf ook hier thuis, al hoef ik mijn 15-jarige dochter nauwelijks te monitoren (ze spendeert meer tijd met Adobe After Effects dan met spelletjes hahaha).
@
koetsier88 dankjewel!
@
amamus had me érg gezellig geleken!
Voor alle aangevers aangaande het plaatsen van de CPU-tower fan, dit is op deze wijze een prima positie (de ventilator heeft nog een andere plek gekregen én de kast is aan de bovenzijde helemaal open met 'n dustcover). Zie ook de link van @
mitsumark die dit bevestigd. Meningen daargelaten natuurlijk is deze airflow prima in orde.
@
Luxicon dat was inderdaad een érg nette feature van het moederbord; we kregen een keurig plaatje van een moederbord met de 4 geheugenbankjes. Het plaatje was erg triest, want de bankjes zaten in slot 1 en 3 en hij gaf met 'n positieve groene pijl bij bankje 2 en 4 aan dat dit toch wel een beter plan was
@
New Yorker er waren 3 Tweakers aanwezig; waarvan er 1 hand- en spandiensten, koffieservice en loze opmerkingen-dienst had (#ikzelf dus

). Ik heb wel veel geleerd, en het was goed om te zien hoe dit in de praktijk werkt zo
Tijdens de bouw...
De Samsung M2 disk in de heatsink prominent in beeld...
Hét moment dat ik 'm aan mocht zetten
Mooie RGB-features...
Nóg meer RGB-features...
Meer foto's volgen, en natuurlijk ook nog van de opbouw op de definitieve plek + reveal
[
Voor 3% gewijzigd door
DannySan73 op 01-08-2020 20:40
. Reden: Stukje tekst weggehaald, niet meer van toepassing. ]