GTA (PEGI 18) voor een kind van 9? Lijkt mij verstandig als je dat eerst eens met zijn moeder gaat overleggenDannySan73 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:14:
Ik vind het wel een goed punt eigenlijk, (nog) niet zo over nagedacht.
De spellen die aangehaald waren (Fortnite/Sims4/GTA enzovoorts) ga ik even informeren of hij die WIL spelen, of dat hij die heeft maar nog niet kán spelen ;-)
Is er nog iemand met Henk-stickers? Die staan mooi op z'n PC kast in plaats van de AMD/Intel/Nvidea/$randommerk stikkers 
Ik heb ze zelf niet maar misschien is er een Tweaker die ze in de la heeft liggen.
Ik heb ze zelf niet maar misschien is er een Tweaker die ze in de la heeft liggen.
Het leuke is, die titels kómen zelfs van de moeder (wellicht dat ik haar even moet laten weten dat het geen onschuldig kinderspelletje isNSG schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:44:
[...]
GTA (PEGI 18) voor een kind van 9? Lijkt mij verstandig als je dat eerst eens met zijn moeder gaat overleggen
Fortnite is volgens mij ook pas vanaf 12 jaar, maar het is nu ook weer niet zo dat er heel veel bloed e.d. in voor komt.
Aan de andere kant speelde ik Doom vroeger ook voordat ik de juiste leeftijd er voor had zullen we maar zeggen.
En Wolfenstein 3D ook .:D
Aan de andere kant speelde ik Doom vroeger ook voordat ik de juiste leeftijd er voor had zullen we maar zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 23-07-2020 16:00 ]
Zeer benieuwd naar de specs van de pc en wat er vroeger in de kamer stond. Een Discord account kan ook heel handig zijn(hoewel ik er geen heb)
Heeft de jongen een smartphone? Deze kan je als webcam gebruiken, voor livestreams en videobellen.
Heeft de jongen een smartphone? Deze kan je als webcam gebruiken, voor livestreams en videobellen.
[ Voor 26% gewijzigd door Ludwig005 op 23-07-2020 16:20 ]
Kan ik het alleen maar róerend mee eens zijn!Arjant2 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:39:
Helemaal mee eens wat hier boven geschreven wordt.
Enorm veel tweakers die een steentje willen bijdragen maar het schiet zijn doel een beetje voorbij als er nog meer zaken worden toegevoegd. Pc is geregeld, schermen geregeld, toebehoren geregeld, een paar games geregeld. Alles wat er nog bijkomt is overkill denk ik.
Ik verwacht dat zijn vriendjes inderdaad stik jaloers gaan zijn. Mooi om eens te zien want meestal is het bij kinderen uit bijstand gezinnen omgekeerd dat ze moeten toe zien dat hun vriendjes wel allerlei zaken hebben die zij niet kunnen betalen.
Afgezien van dat het uiteraard niet alleen om materiele zaken draait in het leven.
We maken een 9 jarige heel blij en zijn moeder vast ook.
Wie weet komt er ooit nog eens zoiets voorbij maar het mooie is dat dit spontaan ontstaan is, niemand die hier om gevraagd heeft. Des te mooier om te zien hoe de tweakers zich hier verenigen om een 9 jarige de verjaardag van zijn leven te geven! Respect voor iedereen
Het werd al eerder geopperd inderdaad, uiteindelijk gaan zij dit topic natuurlijk ook lezen. Wellicht wordt hij ooit ook wel een (junior) lid inderdaadCappieL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:45:
Kunnen we die 9-jarige over een tijdje zelf verwelkomen in de Tweakers-community
Nou, dát wist de moeder dus al; opvoedkundige regels en wijsheden laat ik verder achterwege (daar zijn ándere fora voorNSG schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:44:
[...]
GTA (PEGI 18) voor een kind van 9? Lijkt mij verstandig als je dat eerst eens met zijn moeder gaat overleggen

Hoi Ludwig, zodra alles 100% vast staat en geleverd en bevestigd is; maa ik een overzicht van wat er stónd en wat er nu staat. Discord is gewoon gratis (voor mij bij het gamen een vanzelfsprekendheid eigenlijk als ik Lotro of WoT speel). Een smartphone weet ik eigenlijk niet, maar het beeldgebeuren wordt nu ook niet meegenomen in deze buildLudwig005 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:16:
Zeer benieuwd naar de specs van de pc en wat er vroeger in de kamer stond. Een Discord account kan ook heel handig zijn(hoewel ik er geen heb)
Ik zou zeggen dat het meer gaat over de normalisering van geweld/sexisme en begruik van grof en denegerend taalgebruik wat mij meer zou doen laten oppassen voor spellen als GTA voor een 9 jarig kind (en sowieso geen voice chat in online gamesArunia schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:59:
Fortnite is volgens mij ook pas vanaf 12 jaar, maar het is nu ook weer niet zo dat er heel veel bloed e.d. in voor komt.

Ik zou zeggen als ouder, lees je in in wat je kind wil, zeker als PG rating van spellen boven de leeftijd van het kind uitkomen.
Fortnite, DOOM, COD, en bijvoorbeeld Tomb Raider zijn allemaal wel voor oudere leeftijden, maar zolang je als ouder oppast met wat je kind er van meeneemt naar de buitenwereld dan kan het geweld in een conputer game weinig kwaad imo en kan juist leuke conversaties met vriendjes opleveren.
Heel goed gezegd! En ook volledig mee eens; verder wil ik eigenlijk niet in een 'discussie' verzanden hierover. Wel dat de Sims4 daarom ook door mij als 'preferent' naar voren wordt gezet (waar ik ook menig uur in vertoef eerlijk gezegdBKooij schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:07:
[...]
Ik zou zeggen dat het meer gaat over de normalisering van geweld/sexisme en begruik van grof en denegerend taalgebruik wat mij meer zou doen laten oppassen voor spellen als GTA voor een 9 jarig kind (en sowieso geen voice chat in online games).
Ik zou zeggen als ouder, lees je in in wat je kind wil, zeker als PG rating van spellen boven de leeftijd van het kind uitkomen.
Fortnite, DOOM, COD, en bijvoorbeeld Tomb Raider zijn allemaal wel voor oudere leeftijden, maar zolang je als ouder oppast met wat je kind er van meeneemt naar de buitenwereld dan kan het geweld in een conputer game weinig kwaad imo en kan juist leuke conversaties met vriendjes opleveren.

@DannySan73 Heb je een idee wanneer je tijd hebt om het geheel in elkaar te zetten voor die jongen?
Hey dylan111111,dylan111111 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 23:02:
@DannySan73 Heb je een idee wanneer je tijd hebt om het geheel in elkaar te zetten voor die jongen?
ik heb vandaag weer een groot deel binnen gekregen; en er zijn nog wat dingetjes onderweg en een paar PM's die open staan, wachtende op een reactie. Het is eerder binnen dan verwacht, en ik had dit weekend ook niet vrijgemaakt nog.
In overleg met @DeNachtwacht zal het hoogstwaarschijnlijk het weekend erop zijn dat we kunnen bouwen :-)
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte
@DannySan73 Zal het via dit topic plaatsvinden?
Goede vraag, wellicht is er een betere plek op het forum?
Hey allemaal, even weer een kleine update mijnerzijds; waarbij ik bovenstaande opmerking even "aanhaal".DeNachtwacht schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:56:
Hmm sorry maar gaan we nu niet een beetje ver allemaal? De jongen wil een keer fortnite spelen en heeft ook de Sims 4 kennelijk. Iedereen gaat hier goedbedoeld meteen los met allerlei gameclients en gratis spellen, maar voor je het weet heeft die jongen 8 uur gametijd per dag nodig om alles bij te houden en zit moeder met een gameverslaafd kind van 9...
Wij kunnen ons dat als tweakers niet voorstellen, maar er schijnt ook nog een wereld buíten de pc te bestaan
De jongeman wíl graag de Sims 4 spelen, maar heeft die dus nog niet, dus ik ga kijken in hoeverre dit spel dan aan te schaffen is met de extra giften die zijn gedaan.
Ik heb ondertussen ook een Steam account aangemaakt, en een epic games account. Beide komen onder beheer van de moeder; en die kan ook een 'family' setting aanbrengen (die speeltijden maar ook leeftijdsbegrenzing kan instellen). Het Epic games account is voor Fortnite. Verder geen andere account-soorten; ik denk dat hij die andere dingen vanzelf wel ontdekt/zoekt als hij verder is met gamen e.d.
Mochten er dus nog mensen zijn met 'verstoffende' Steam keys, stuur gerust een PM
Is er iemand die weet hoe ik een modje te spreken zou kunnen krijgen over de verdere 'afhandeling' van dit topic? Ik heb al wat ideeën over het presenteren van het cadeau, maar ook tevens (en vooral) het bedanken van de Tweakers community met hun

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, gooi ze gerust neer of klim in de PM!
Vandaag zijn er weer 2 pakketten binnengekomen, maar ik moet nog 'even' tot 22:00 werken

En pakketje nummer 3 is zojuist bij huisnummer 24 afgeleverd volgens het DHL mailtje.DannySan73 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:55:
[...]
Hey allemaal, even weer een kleine update mijnerzijds; waarbij ik bovenstaande opmerking even "aanhaal".
De jongeman wíl graag de Sims 4 spelen, maar heeft die dus nog niet, dus ik ga kijken in hoeverre dit spel dan aan te schaffen is met de extra giften die zijn gedaan.
Ik heb ondertussen ook een Steam account aangemaakt, en een epic games account. Beide komen onder beheer van de moeder; en die kan ook een 'family' setting aanbrengen (die speeltijden maar ook leeftijdsbegrenzing kan instellen). Het Epic games account is voor Fortnite. Verder geen andere account-soorten; ik denk dat hij die andere dingen vanzelf wel ontdekt/zoekt als hij verder is met gamen e.d.
Mochten er dus nog mensen zijn met 'verstoffende' Steam keys, stuur gerust een PM![]()
Is er iemand die weet hoe ik een modje te spreken zou kunnen krijgen over de verdere 'afhandeling' van dit topic? Ik heb al wat ideeën over het presenteren van het cadeau, maar ook tevens (en vooral) het bedanken van de Tweakers community met hun![]()
![]()
actie.
Vandaag zijn er weer 2 pakketten binnengekomen, maar ik moet nog 'even' tot 22:00 werken
Daar zal het muismatje tussen zitten normaal gezienDannySan73 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:55:
[...]
Ik ben echt benieuwd naar de build en reacties.
Jammer dat ik dit topic nu pas zie had graag mijn bijdrage geleverd. Anyway nog niets is te laat ik heb hero zero dawn op het mijn steam lijst gezet en kan nog voor nop aan een exemplaar komen voor GTA V(steam). Laat maar weten wat je nog mist dan regel ik het voor je......
Weet niet of hij vrachtwagens leuk vind maar heb nog een steam key liggen voor ETS2
Weet niet of hij vrachtwagens leuk vind maar heb nog een steam key liggen voor ETS2
[ Voor 13% gewijzigd door J.S. Bach op 26-07-2020 10:58 ]
Johann Sebastian Bach
Hey hey, je bent niet 'te laat' hoor; alle reacties, tips en bijdrages zijn welkom. Groot of klein, alles wordt gewaardeerd natuurlijkNivida_intel schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:55:
Jammer dat ik dit topic nu pas zie had graag mijn bijdrage geleverd. Anyway nog niets is te laat ik heb hero zero dawn op het mijn steam lijst gezet en kan nog voor nop aan een exemplaar komen voor GTA V(steam). Laat maar weten wat je nog mist dan regel ik het voor je......
Er is een Steam account gemaakt, dat beheert gaat worden door de moeder (al weet ze dat nog niet ;-) ) dus keys zijn van harte welkom. Dat is een leuke bijdrage voor spel/speel plezier (nu, of in de toekomst)

Ik weet ook niet zeker of hij vrachtwagens leuk vindt, maar wie weet :-)
Wij Tweakers houden ervan om breed algemene kennis te hebben/bezitten, en out of the box te leren denken, dan is voor een 9 jarige nooit genoeg op zo'n pc die wij in feite een beetje tweaken hier nu van onze kant hahaDannySan73 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:33:
[...]
Hey hey, je bent niet 'te laat' hoor; alle reacties, tips en bijdrages zijn welkom. Groot of klein, alles wordt gewaardeerd natuurlijk![]()
Er is een Steam account gemaakt, dat beheert gaat worden door de moeder (al weet ze dat nog niet ;-) ) dus keys zijn van harte welkom. Dat is een leuke bijdrage voor spel/speel plezier (nu, of in de toekomst)![]()
Ik weet ook niet zeker of hij vrachtwagens leuk vindt, maar wie weet :-)
Dit gaat verder dan wat voor domotica dan ook, wij besturen deels de richtig voor hem, jullie zijn de real life robots die hem in elkaar zetten, ik zou zo graag dit ook zo wereld problemen zien tackelen.
Als je dit zo bekijkt met deze visie, dan is dit echt wel een kop op Tweakers waard hoor, just my 2 cents
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Las dit artikel vandaag pas voor het eerst, en voor ik langs de eerste paar reacties/pagina was dacht ik, hé! eens even kijken of ik mijn Element V RGB kast en Logitecht tobo nog kan vinden.
Maar zo te zien is alles al aangeschaft en gedaan
echt super actie dit, en mooi dat er zoveel gulle Tweakers zijn. Ik zag overigens dat hij een (beetje) bezig was met scripting? Houdt de Humble bundles eens komende tijd in de gaten, hier zitten vaak leuke items tussen:
https://www.humblebundle....-web-development-software
Zelf bepalen wat je betaald en er kunnen soms echt pareltjes tussen zitten. + je steunt gelijk ook een goed doel
Jammer dat hij (denk ik) nog te jong is voor het hele Warhammer universe: https://www.humblebundle.com/games/warhammer-40k-bundle. Ik mis nog een aantal titels, dus denk dat ik de verleiding weer niet kan weerstaan
Maar zo te zien is alles al aangeschaft en gedaan
https://www.humblebundle....-web-development-software
Zelf bepalen wat je betaald en er kunnen soms echt pareltjes tussen zitten. + je steunt gelijk ook een goed doel
Jammer dat hij (denk ik) nog te jong is voor het hele Warhammer universe: https://www.humblebundle.com/games/warhammer-40k-bundle. Ik mis nog een aantal titels, dus denk dat ik de verleiding weer niet kan weerstaan
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Hey,DannySan73 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:55:
[...]
Hey allemaal, even weer een kleine update mijnerzijds; waarbij ik bovenstaande opmerking even "aanhaal".
Mochten er dus nog mensen zijn met 'verstoffende' Steam keys, stuur gerust een PM![]()
Is er iemand die weet hoe ik een modje te spreken zou kunnen krijgen over de verdere 'afhandeling' van dit topic? Ik heb al wat ideeën over het presenteren van het cadeau, maar ook tevens (en vooral) het bedanken van de Tweakers community met hun![]()
![]()
actie.
Ik weet niet of je inmiddels Sims 4 al geregeld hebt. Zo niet dan geef ik je graag mijn Origin account waar Sims 4 op staat. Laat me maar weten.
Gr, Kito
Ik vind dit al net zo'n superactie als eind 2018 bij de buren heeft plaatsgevonden, geweldig hoe dit soort dingen spontaan kunnen onstaan vanuit een community.
Ter controle - zit er een M2 koeler bij het moederbord?
Het zou natuurlijk zonde zijn als de ssd voortijdig de geest geeft.
Vaste locatie, vast netwerk.
Hey Comp User,Comp User schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:52:
Ik vind dit al net zo'n superactie als eind 2018 bij de buren heeft plaatsgevonden, geweldig hoe dit soort dingen spontaan kunnen onstaan vanuit een community.![]()
Bedankt voor je bericht!
Ik kende het topic bij de buren niet, zal het op een later moment even doorlezen.
Is een M2 koeler een pré begrijp ik??
Ik heb namelijk ook net een M2 in mijn nieuwe pc maar dat zit geen koeler op.
Voor de build van de jongeman heb ik weer inderdaad een heatsink bij gekregen
[ Voor 1% gewijzigd door DannySan73 op 26-07-2020 23:01 . Reden: Type-o ]
@Comp User @DannySan73 mijn mening: een 970 EVO moet je lekker laten gaan. Een heatsink helpt alleen onder enorm zware loads; allicht dat een 9-jarige graag "uren achtereen" continu data aan het genereren is maar ik vermoed van niet. Ja, een 970 kan warm worden; tegen de 80 graden gaat Samsung al minder performance aanbieden. Nog steeds is die performance "ver" boven de SATA-600 standaard dus echt merken zal je het niet.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Geldt dit dan ook voor een Kingston A2000 500 GB? @MAX3400 ?MAX3400 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 23:04:
@Comp User @DannySan73 mijn mening: een 970 EVO moet je lekker laten gaan. Een heatsink helpt alleen onder enorm zware loads; allicht dat een 9-jarige graag "uren achtereen" continu data aan het genereren is maar ik vermoed van niet. Ja, een 970 kan warm worden; tegen de 80 graden gaat Samsung al minder performance aanbieden. Nog steeds is die performance "ver" boven de SATA-600 standaard dus echt merken zal je het niet.
Die komt bij "average use" niet boven de 70 graden van zichzelf uit dus dat geloof ik wel; de sustained data-rate is alsnog 1GB/s write en voor zover ik de benchmarks mag geloven, bij hoge reads gaat dat ding bijna nooit throttlen.DannySan73 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 23:14:
[...]
Geldt dit dan ook voor een Kingston A2000 500 GB? @MAX3400 ?
@DannySan73 ik baseer mij op deze test bij de buren en bijvoorbeeld @ixl85 Heeft er één van aliexpress op zijn A2000 zitten, ik heb dezelfde - laten bestellen door een kennis, want ik heb geen ervaring met bestellen in het buitenland - uit voorzorg op mijn - gekregen - pm961 gezet.
kan nooit kwaad een heatsink erop, als je hem toch al hebt
@Comp User een 960 Pro testje? Ja, dat is nogal sambal met gewone tomatenketchup vergelijken. Die stond erom bekend dat ie ongeveer in je handen al in vlammen opging, zeg maar.
@Arjant2 op zich goed punt; let echter op dat sommige heatsinks "eisen" dat je de stickers van de SSD af haalt voor beter contact. Die stickers (zoek maar op GoT) zijn een garantie-dingetje waar je lastige discussies kan gaan voeren.
@Arjant2 op zich goed punt; let echter op dat sommige heatsinks "eisen" dat je de stickers van de SSD af haalt voor beter contact. Die stickers (zoek maar op GoT) zijn een garantie-dingetje waar je lastige discussies kan gaan voeren.
De heatsink die ik er op heb liggen is slechts enkele euro's. Het fabeltje dat dit alleen helpt bij uren intensief gebruik is niet waar. Simpel voorbeeld:
productreview: Kingston A2000 1TB review door ixl85
Nu heb ik een Samsung 960 in een andere cooler zitten (geen review van geschreven destijds) en hier waren de verschillen nog wat groter. De sticker zal je moeten laten zitten voor de garantie, maar dan scheelt het alsnog.
Voor die enkele euro's heb ik liever de winst.
Het echte grote throttlen zal inderdaad gebeuren bij zeer intensief gebruik. Maar moet je eens nagaan wat je dan voor een dip krijgt. Maar goed, ieder z'n ding.
productreview: Kingston A2000 1TB review door ixl85
Nu heb ik een Samsung 960 in een andere cooler zitten (geen review van geschreven destijds) en hier waren de verschillen nog wat groter. De sticker zal je moeten laten zitten voor de garantie, maar dan scheelt het alsnog.
Voor die enkele euro's heb ik liever de winst.
Het echte grote throttlen zal inderdaad gebeuren bij zeer intensief gebruik. Maar moet je eens nagaan wat je dan voor een dip krijgt. Maar goed, ieder z'n ding.
Het gaat om een pc van een 9 jarige.
Niet om die van een tweaker die alles tot Max wil tweaken...
En een sticker weghalen heeft nul gevolgen voor de garantie.
Das iets anders als koelblok ergens af slopen
Niet om die van een tweaker die alles tot Max wil tweaken...
Das iets anders als koelblok ergens af slopen
[ Voor 36% gewijzigd door Quacka op 28-07-2020 10:13 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ga even wat kleine letters lezen en bijvoorbeeld Googlen op "kingston a2000 warranty sticker"...Quacka schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:12:
Heren (en dames),
het zou fijn zijn als we deze "discussie" niet binnen dit topic zouden voeren
het zou fijn zijn als we deze "discussie" niet binnen dit topic zouden voeren
[ Voor 2% gewijzigd door DannySan73 op 28-07-2020 11:10 . Reden: Type-o ]
Dat kan me niet schelen. Je hebt in Nederland recht op een deugdelijk product. En er is geen rechter die gaat zeggen dat een sticker weg halen gevolgen heeft voor de deugdelijkheid van een product.MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:03:
[...]
Ga even wat kleine letters lezen en bijvoorbeeld Googlen op "kingston a2000 warranty sticker"...
Kleine letters hebben geen juridische waarde als ze tegen de wet in gaan. Ze kunnen er wel inzetten dat ik voor garantieaanvraag op mn kop moet gaan staan en zo een dansje moet gaan doen
@DannySan73 al zicht op wanneer de PC gebouwd gaat worden?
Yes! Deze wordt komende zaterdagochtend gebouwd met de hulp van @DeNachtwachtArjant2 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:44:
@DannySan73 al zicht op wanneer de PC gebouwd gaat worden?
Ben heel erg benieuwd! Ben zelf totaal niet van de space look en lichtjes, maar vind het wel altijd tof om te zien staan. Vooral als het binnenwerk ( want je hebt een raampje ) mooi is af-/weggewerktDannySan73 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:01:
[...]
Yes! Deze wordt komende zaterdagochtend gebouwd met de hulp van @DeNachtwacht![]()
We gaan ons best doen
. Ik vind het ook altijd geldklopperij, maar voor zo'n jongen van 9 is dat natuurlijk schitterend al die lichtjes.
youtube.com/@hisrep
Hey allemaal,
het is bíjna zover, tijd voor de Tweakers Build om komende zaterdag samengesteld te worden! Ik ben er al razend enthousiast over (laat staan hoe ze gaan reageren als ik de pc zondag ga brengen
).
Dankzij al JULLIE reacties, tips, adviezen, suggesties, eigen build-voorbeelden, aangepaste build-voorbeelden, nog meer adviezen, wijze raad, donaties, gulle donaties, eigenlijk véél te gekke donaties, meelevende PB's en enthousiaste PB'sen nóg meer dingen die ik vast vergeten ben heb ik hier in onze serre een ontzagwekkende stapel spullen gekregen. Deze heb ik eens netjes neergezet, ziehier:
De onderdelen:
:strip_exif()/f/image/BB70gKRxZxWie7VlMRC1Hy7G.jpg?f=fotoalbum_large)
(de envelop linksboven is een persoonlijke attentie voor moeder en zoon, de envelop midden vooraan staat voor mij symbool voor alle financiële donaties die ook nog gedaan zijn).
De oude situatie:
:strip_exif()/f/image/SaVpCqp8i7arUZxiBQGCKtW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Een Speccy-overzichtje van het oude systeem "in bedrijf" (en ja, die temperaturen zijn na een uurtje)...
:fill(white):strip_exif()/f/image/M6q9zsKhCx6ey3IbkRsIE5Wg.png?f=user_large)
De specslijst, niet onbelangrijk op een Tweakers forum natuurlijk
(hierbij zitten dus niet de financiële bijdragen, een tweetal gedoneerde harde schijven, de grijze windows licentie en de ondertussen aangeschafte Sims 4 inclusief een leuk berg uitbreidingen).
Een foto van de nieuwe situatie volgt, en een 'privacy proof' verslag van de reacties
het is bíjna zover, tijd voor de Tweakers Build om komende zaterdag samengesteld te worden! Ik ben er al razend enthousiast over (laat staan hoe ze gaan reageren als ik de pc zondag ga brengen
Dankzij al JULLIE reacties, tips, adviezen, suggesties, eigen build-voorbeelden, aangepaste build-voorbeelden, nog meer adviezen, wijze raad, donaties, gulle donaties, eigenlijk véél te gekke donaties, meelevende PB's en enthousiaste PB'sen nóg meer dingen die ik vast vergeten ben heb ik hier in onze serre een ontzagwekkende stapel spullen gekregen. Deze heb ik eens netjes neergezet, ziehier:
De onderdelen:
:strip_exif()/f/image/BB70gKRxZxWie7VlMRC1Hy7G.jpg?f=fotoalbum_large)
(de envelop linksboven is een persoonlijke attentie voor moeder en zoon, de envelop midden vooraan staat voor mij symbool voor alle financiële donaties die ook nog gedaan zijn).
De oude situatie:
:strip_exif()/f/image/SaVpCqp8i7arUZxiBQGCKtW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Een Speccy-overzichtje van het oude systeem "in bedrijf" (en ja, die temperaturen zijn na een uurtje)...
:fill(white):strip_exif()/f/image/M6q9zsKhCx6ey3IbkRsIE5Wg.png?f=user_large)
De specslijst, niet onbelangrijk op een Tweakers forum natuurlijk
(hierbij zitten dus niet de financiële bijdragen, een tweetal gedoneerde harde schijven, de grijze windows licentie en de ondertussen aangeschafte Sims 4 inclusief een leuk berg uitbreidingen).
Een foto van de nieuwe situatie volgt, en een 'privacy proof' verslag van de reacties
Mag je nog bij je vrouw slapen of heeft ze je er inmiddels uitgegooid?
Wat een berg
Wat een berg
Een game stoel is wel héél even kort besproken als 'kan dat er ook nog bij' maar die is dus nog niet bij de build aanwezigNew Yorker schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:50:
Ik mis een game stoel?
Ja hoor, dat mag zéker welQuacka schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:51:
Mag je nog bij je vrouw slapen of heeft ze je er inmiddels uitgegooid?
Wat een berg

Wat een ontzettende eindbazen hier op Tweakers. Nu pas zien we werkelijk hoeveel iedereen heeft bijgedragen. Echt vette sh!t dit!!!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Bewaar de dozen voor als je de computer gaat geven
Kostda, zo'n tafel?DannySan73 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:30:
Hey allemaal,
Fijne collectie spullen; gave foto ook. Hoop dat bouwen en testen voorspoedig verloopt!
Nou zeg dat wel, ik zat zelf ook te kijkenAyazis schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:01:
Zo he, dat is echt nog meer dan ik dacht dat het was. Echt heel gaaf!

Zékers doe ik dat, ze krijgt álles erbijQuacka schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:14:
Bewaar de dozen voor als je de computer gaat geven
Voor 1.600 euro mag je 'm hebbenMAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:18:
[...]
Kostda, zo'n tafel?![]()
Fijne collectie spullen; gave foto ook. Hoop dat bouwen en testen voorspoedig verloopt!

Met @DeNachtwacht als chef bouwen en ik als 'sidekick' komt dat vást goed

Wat een onwijs mooie build gaat dit worden, en dat alles door de Tweakers Community!
Erg mooie spullen te zien op de foto je vrouw zal wel denken waar komt dit allemaal vandaan
Erg mooie spullen te zien op de foto je vrouw zal wel denken waar komt dit allemaal vandaan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Met ^^
Echt super tof dit!
Echt super tof dit!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yes, een érg mooie build; zeker weten! Erg lastig om mijn mond niet voorbij te praten hahaha.DutchCrownNL schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:55:
Wat een onwijs mooie build gaat dit worden, en dat alles door de Tweakers Community!![]()
Erg mooie spullen te zien op de foto je vrouw zal wel denken waar komt dit allemaal vandaan![]()
Mijn vrouw heeft zoiets van: wanneer gaat het allemaal weer weg?

beau zal het denk ik ook wel vet vinden als je hem samen inelkaar zet
Geen idee wie knip is maar "echte" namen op een openbaar forum posten?torretje2012 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:20:
<knip> zal het denk ik ook wel vet vinden als je hem samen inelkaar zet

weinig extra's aan af te leiden dan max3400, piet of jan.
Zijn naam mag bekend zijn, die heb ik zelf ook al eerder in een eigen reactie geplaatst.MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:23:
[...]
Geen idee wie knip is maar "echte" namen op een openbaar forum posten?![]()
Dit is in overleg met de moeder gebeurt (zij wist dat ik op "een forum" advies ging inwinnen over deze build) en ze vond dat '9-jarige enthousiasteling' wel wat erg algemeen was
Blij toch een klein steentje bij te mogen dragen aan deze fantastische build. Hier gaat die kleine tot aan zijn middelbare school waarschijnlijk dik op kunnen gamen! Hulde naar iedereen die geholpen heeft om dit te realiseren!
Wat een mooi topic dit
terwijl ik de eerste paar pagina's las dacht ik nog: oh ik heb nog wel een redelijk jonge R5 2600 liggen die hij mag hebben. Maar ik zag dat je al voorzien was
.
Ik zal nog even kijken of ik nog wat ongebruikte steamkeys heb!
Edit: ik heb nog een handjevol keys van wat games, ik zal je even een PM sturen @DannySan73.
Edit: ik heb nog een handjevol keys van wat games, ik zal je even een PM sturen @DannySan73.
[ Voor 16% gewijzigd door Goldenpants0291 op 30-07-2020 09:35 ]
Heel leuk om te zien hoe dit verloopt, hulde!
Even een update namens de nieuwsredactie: we krijgen veel submits binnen over dit topic en het verdient ook zeker aandacht op de frontpage. We gaan er aandacht aan besteden in de volgende Community Update. Want dit is natuurlijk een prachtig voorbeeld om te laten zien waar de GoT-community toe in staat is
Even een update namens de nieuwsredactie: we krijgen veel submits binnen over dit topic en het verdient ook zeker aandacht op de frontpage. We gaan er aandacht aan besteden in de volgende Community Update. Want dit is natuurlijk een prachtig voorbeeld om te laten zien waar de GoT-community toe in staat is
Was helemaal super Bolko! Alle bijdrages, groot of klein die helpenBolko schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:57:
Blij toch een klein steentje bij te mogen dragen aan deze fantastische build. Hier gaat die kleine tot aan zijn middelbare school waarschijnlijk dik op kunnen gamen! Hulde naar iedereen die geholpen heeft om dit te realiseren!
Ik zag de PM net binnenkomen, zal daar later vandaag even op reageren, dankjewel!!!Goldenpants0291 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:23:
Wat een mooi topic ditterwijl ik de eerste paar pagina's las dacht ik nog: oh ik heb nog wel een redelijk jonge R5 2600 liggen die hij mag hebben. Maar ik zag dat je al voorzien was
.
Op de Frontpage?Xtuv schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:27:
Heel leuk om te zien hoe dit verloopt, hulde!![]()
wauw wat tof man!
Zal die jonge vast blij mee zijn.
En super dat mede-tweakers hiermee aan geholpen hebben.
Zal die jonge vast blij mee zijn.
En super dat mede-tweakers hiermee aan geholpen hebben.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Hij is blijkbaar gek van Fortnite ? @DannySan73
Ik zou graag een action figure van fortnite voor hem willen aanschaffen voor op zijn bureau of iets dergelijks.
Qua hardware kan ik niet meer instappen, maar het lijkt me leuk om dat er bij te doen.
Ik zou graag een action figure van fortnite voor hem willen aanschaffen voor op zijn bureau of iets dergelijks.
Qua hardware kan ik niet meer instappen, maar het lijkt me leuk om dat er bij te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenzer op 30-07-2020 10:49 ]
@DannySan73 Uit enthousiasme heb ik de action figures gekocht.
Ik zou ze graag bij je afleveren in het mooie hoge noorden in Groningen.
Jeroenzer schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:48:
@DannySan73 Uit enthousiasme heb ik de action figures gekocht.

Ik heb je even een pb gedaan
Erg super allemaal, echt hele mooie donaties.
Even een opmerking is 450Watt voeding genoeg? (vraag ik even aan de medetweakers)
Ja jammer dat hij niet mee kan bouwen, ik kan mij wel een scenario bedenken dat het wel zou kunnen.
Je kan hem ook een cursus pc bouwen aanbieden, en dan of bij hem thuis of ergens in een lokaal of schuur, onder het mom van, zou je dat wel willen meedoen? En hem dan verassen dat het eigenlijk voor hem is als de pc in elkaar is op het moment van het spelen van een game die hij kent.
Echt tot dat hij/dit ook op de FP komt. kan tweakers er geen draai aan geven?, deden ze vroeger ook op zaterdag, een overclock webcam sessie een puur uur lang livestream haha.
((Succes Dames en Heren in het hoge nog.., redelijk vrije corona Groningen))
Even een opmerking is 450Watt voeding genoeg? (vraag ik even aan de medetweakers)
Ja jammer dat hij niet mee kan bouwen, ik kan mij wel een scenario bedenken dat het wel zou kunnen.
Je kan hem ook een cursus pc bouwen aanbieden, en dan of bij hem thuis of ergens in een lokaal of schuur, onder het mom van, zou je dat wel willen meedoen? En hem dan verassen dat het eigenlijk voor hem is als de pc in elkaar is op het moment van het spelen van een game die hij kent.
Echt tot dat hij/dit ook op de FP komt. kan tweakers er geen draai aan geven?, deden ze vroeger ook op zaterdag, een overclock webcam sessie een puur uur lang livestream haha.
((Succes Dames en Heren in het hoge nog.., redelijk vrije corona Groningen))
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Wauw, ik heb met verbazing dit topic door zitten lezen.
Echt heel gaaf allemaal!
Echt heel gaaf allemaal!
Hmm ik dacht steeds, dat komt wel goed. Naast wat extra schijfruimte komen er geen "extra componenten" in de pc.Mel33 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:23:
Erg super allemaal, echt hele mooie donaties.
Maar ik twijfel nu toch even omdat in die kast straks 4 120mm ventilatoren gaan draaien. Ik heb geen idee hoeveel watt die per stuk verbruiken maar dat kan wel degelijk optellen. Heeft iemand daar zicht op? Het zijn die dingen van iCue met ingebouwde LEDs, op de site kan ik er geen info over vinden. Iemand die daar iets verstandigs over kan zeggen?
youtube.com/@hisrep
@DeNachtwacht Een beetje fan gebruikt ongeveer 3W. Het valt wel mee dus.
⏩ PVOutput☀️
https://www.corsair.com/e...rformance/p/CO-9050093-WWDeNachtwacht schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:21:
[...]
Hmm ik dacht steeds, dat komt wel goed. Naast wat extra schijfruimte komen er geen "extra componenten" in de pc.
Maar ik twijfel nu toch even omdat in die kast straks 4 120mm ventilatoren gaan draaien. Ik heb geen idee hoeveel watt die per stuk verbruiken maar dat kan wel degelijk optellen. Heeft iemand daar zicht op? Het zijn die dingen van iCue met ingebouwde LEDs, op de site kan ik er geen info over vinden. Iemand die daar iets verstandigs over kan zeggen?
Powerdraw 0,3A. Dus 3,6 watt max, 14,4 watt met zijn 4-en en dat zal zijn als ze opspinnen (starten van het systeem) en de cpu en gpu dus nauwelijks iets aan het doen zijn.
Is echt geen probleem.
Ik vind het krap, want als je USB apparaten aansluit later....White Feather schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:28:
[...]
https://www.corsair.com/e...rformance/p/CO-9050093-WW
Powerdraw 0,3A. Dus 3,6 watt max, 14,4 watt met zijn 4-en en dat zal zijn als ze opspinnen (starten van het systeem) en de cpu en gpu dus nauwelijks iets aan het doen zijn.
Is echt geen probleem.
Een 600watt zit je wel wat lekkerder.
Op voeding is wel wat kwaliteit en stabiel vaak een eis hier, en overprotection wel een speerpunt op tweakers.
nog vraagje? alles hangt daar op geaarde stopcontacten in de muur? die ook echt geaard zijn enz?
Want dat s belangrijk voor levensduur en stabiliteit van het hele systeem.
Succes Zaterdag
Geen idee of de experts een tip hebben, gold en brons gedoe haha, weet ik niks van
Een GTX1660 verbruikt maximaal 125watt en een 3600 verbruikt rond de 80watt. Die 450watt voeding is echt meer dan voldoende zelfs na een upgrade van het systeem. Als je iets aanraad doe dat dan om technische redenen en niet op onderbuikgevoelMel33 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:44:
[...]
Ik vind het krap, want als je USB apparaten aansluit later....
Op voeding is wel wat kwaliteit en stabiel vaak een eis hier, en overprotection wel een speerpunt op tweakers.
nog vraagje? alles hangt daar op geaarde stopcontacten in de muur? die ook echt geaard zijn enz?
Succes Zaterdag
Geen idee of de experts een tip hebben, gold en brons gedoe haha, weet ik niks van
450W is voor deze build zat.Mel33 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:44:
[...]
Ik vind het krap, want als je USB apparaten aansluit later....
Succes Zaterdag
De GPU doet onder load ca 120W max. De CPU doet ook niet mega veel dus houdt je ruimte te over.
⏩ PVOutput☀️
En USB doet max 4.5W, dus succes met zoveel devices aansluiten dat dat een probleem gaat worden
.
Oke dan is dat save, ach ja ik heb er wel eens 3 externe hdd’s aan hangen en prik er dan wel weer eens een lampje in of mijn mobiel. Alles laten hangen tegelijk aandoen is dan wel een dingetje, en ik stond er zelf nooit bij stil, dus heb ik een 600watt voor mijn pc gedaanbr00ky schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:57:
En USB doet max 4.5W, dus succes met zoveel devices aansluiten dat dat een probleem gaat worden.
@dylan111111 nee was niet op onderbuik gebaseerd, this vaak 500 of 600watters die geadviseerd zijn hier op tweakers, vandaar dat ik jullie vroeg. Dank voor de helderheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 30-07-2020 16:09 ]
Dat is eigenlijk altijd op basis van de videokaart en cpu, dat zijn de slurpers. De rest eromheen is bijna verwaarloosbaar.Mel33 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:05:
[...]
@dylan111111 nee was niet op onderbuik gebaseerd, this vaak 500 of 600watters die geadviseerd zijn hier op tweakers, vandaar dat ik jullie vroeg. Dank voor de helderheid.
Ja idd, ik dacht ook al steeds zolang het geen 2e gpu is komt het allemaal wel goed. Maar goed om te horen, ik las wat horrorverhalen op internet van 15 watt per stuk, en dan telt het toch weer aardig op. Maar zo komt t goed. Dus voor de liefhebbers, er passen er nog max 2 bij
youtube.com/@hisrep
Ik heb dit topic helemaal gemist, anders had ik graag meegeholpen gedacht, maar man. dit is waarom een community als tweakers zo goed is. Hulde aan iedereen!
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
@Mel33 I denk dat je dan hier meer aan hebt, daar kan je dan eventueel ook nog de stofzuiger op aansluiten.
Das dan weer een extra stekker in de stekkerdoos, die ook al uitpuilt van de apparaten en laders en adapters, Ik doe veel met usb en heb ook zo'n plank onder mijn beeld waar je van alles op aan kan sluiten, en dat gaat allemaal naar de usb3 poorten op mij pc, en k heb zo'n usb verleng block op mijn bureau en kan daar alles op inpluggen. maar laten we niet teveel uitweiden. ik wou het even benoemen dan kan er iig rekening mee gehouden worden.Comp User schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:50:
@Mel33 I denk dat je dan hier meer aan hebt, daar kan je dan eventueel ook nog de stofzuiger op aansluiten.
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Als er teveel over 1 usb poort gaat omdat je via een hub werkt vallen ze gewoon netjes uit of weg, dat max wattage verandert niet.Mel33 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:40:
Ik doe veel met usb en heb ook zo'n plank onder mijn beeld waar je van alles op aan kan sluiten, en dat gaat allemaal naar de usb3 poorten op mij pc, en k heb zo'n usb verleng block op mijn bureau en kan daar alles op inpluggen.
Als er een hub in je monitor zit, trekt hij ook daar stroom uit en niet uit je pc. Werkt feitelijk net als een usb hub met externe stroomaansluiting, die zijn er niet voor niets
youtube.com/@hisrep
Heel goed idee, @DannySan73 gooi jij ff alle spullen die je ontvangen hebt weg?
Tip: volgende keer even het topic lezen voor je iets plaatst
youtube.com/@hisrep
Wat een geweldig topic en super groep is het hier op tweakers. Heel veel succes met de bouw!! Ik ben wel te laat om mee te helpen blijkbaar, maar is geweldig om dit te lezen. Ik kijk alvast uit naar de build foto's.
Als ik puur op zijn / haar nick afga, verbaast zo'n "voorstel" mij niet echtDeNachtwacht schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:59:
[...]
Heel goed idee, @DannySan73 gooi jij ff alle spullen die je ontvangen hebt weg?
Tip: volgende keer even het topic lezen voor je iets plaatst
Goedemorgen allemaal
Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties!
Ik reageer eventjes even op de reacties hiervoor
vlak voordat ik weer aan het werk ga
@Jeroenzer - wat 'n leuke actie, dat je die action figures al had gehaald! Ik heb je een PB gestuurd.
@Mel33 bedankt voor het aanbrengen van de vraag over de voeding; ik had het me ook al eerder afgevraagd (en een mede-tweaker ook) maar volgens mij komt dit dus gewoon helemaal goed gelukkig.
Bedankt ook iedereen die over dat onderwerp weer adviezen heeft gegeven!
Het aanbieden van het 'meebouwen' enzovoorts vindt ik wel een heel leuk idee; maar de tijd en mogelijkheden ontbreekt om dit goed uit te werken. Hij gaat zondag een dagje 'op pad' (zwemmen en patatje eten met oma volgens mij) zodat we zijn kamer even in de 'verbouwing' kunnen gooien hahaha.
@Alusion ik ben nog steeds verbaasd elke keer als ik het topic weer open hoor
@Drunken_Bear leuk dat je reageert en je hulp aanbied; dat is al tof hoor
@kolderindekop bedankt voor je link, maar er is al een complete pc gedoneerd dus deze link laat ik even gaan.
@Mschamp bedankt voor je reactie, je reactie is ook tof; bedankt!
Iedereen die heeft gereageerd, of een PM heeft gestuurd: bedankt nogmaals!
Ja de hele pc is gedoneerd, in een samenstelling waar mening tweaker (ik in ieder geval wel) alleen maar van kan dromen; met een geweldige set rand-apparatuur én een mooie collectie spellen om te starten.
Ik wacht nog op een reactie in een divers aantal PB's, dat wel
Nog even en er moet ook 'n ander bureau komen als ik de oude situatie zie en wat hij nu krijgt

Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties!
Ik reageer eventjes even op de reacties hiervoor

@Jeroenzer - wat 'n leuke actie, dat je die action figures al had gehaald! Ik heb je een PB gestuurd.
@Mel33 bedankt voor het aanbrengen van de vraag over de voeding; ik had het me ook al eerder afgevraagd (en een mede-tweaker ook) maar volgens mij komt dit dus gewoon helemaal goed gelukkig.
Bedankt ook iedereen die over dat onderwerp weer adviezen heeft gegeven!
Het aanbieden van het 'meebouwen' enzovoorts vindt ik wel een heel leuk idee; maar de tijd en mogelijkheden ontbreekt om dit goed uit te werken. Hij gaat zondag een dagje 'op pad' (zwemmen en patatje eten met oma volgens mij) zodat we zijn kamer even in de 'verbouwing' kunnen gooien hahaha.
@Alusion ik ben nog steeds verbaasd elke keer als ik het topic weer open hoor
@Drunken_Bear leuk dat je reageert en je hulp aanbied; dat is al tof hoor
@kolderindekop bedankt voor je link, maar er is al een complete pc gedoneerd dus deze link laat ik even gaan.
@Mschamp bedankt voor je reactie, je reactie is ook tof; bedankt!
Iedereen die heeft gereageerd, of een PM heeft gestuurd: bedankt nogmaals!
Ja de hele pc is gedoneerd, in een samenstelling waar mening tweaker (ik in ieder geval wel) alleen maar van kan dromen; met een geweldige set rand-apparatuur én een mooie collectie spellen om te starten.
Ik wacht nog op een reactie in een divers aantal PB's, dat wel

Nog even en er moet ook 'n ander bureau komen als ik de oude situatie zie en wat hij nu krijgt

^^ dit dus best heb je een voeding die op zijn maximale rendement draait dit is tussen de 50 en 80%.dylan111111 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Een GTX1660 verbruikt maximaal 125watt en een 3600 verbruikt rond de 80watt. Die 450watt voeding is echt meer dan voldoende zelfs na een upgrade van het systeem. Als je iets aanraad doe dat dan om technische redenen en niet op onderbuikgevoel
En tegenwoordig zijn alle merk voedingen kwalitatief gewoon goed waar je vroeger 600watt ergens op hebt staan is dat tegenwoordig 450watt doordat het groter is beter principe wel uitgestorven is.
Hele tijd met een seasonic g360 een 6700k+1070 gevoed en dat heeft geen enkel probleem geleverd voeding leverde dit zonder problemen.
Moet meteen weer terug denken aan pmpo met speakersetjes van 1000 watt voor de pc hoog uit 10 watt 😂
Ben trouwens heel benieuwd naar het resultaat boys.
Hoi allemaal,
na aanleiding van alle vragen en opmerkingen die er binnenkomen over dat je wellicht 'te laat bent om te helpen' heb ik nog een aanvullend idee: een fatsoenlijk bureau waar deze build op zou kunnen staan.
In wat voor soort of vorm nog even daargelaten; en ik besef me dat ik misschien teveel 'vraag' maar wilde wel de optie geven voor áls er nog iemand iets zou willen doen.
na aanleiding van alle vragen en opmerkingen die er binnenkomen over dat je wellicht 'te laat bent om te helpen' heb ik nog een aanvullend idee: een fatsoenlijk bureau waar deze build op zou kunnen staan.
In wat voor soort of vorm nog even daargelaten; en ik besef me dat ik misschien teveel 'vraag' maar wilde wel de optie geven voor áls er nog iemand iets zou willen doen.
Met RGB verlichting?DannySan73 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:25:
In wat voor soort of vorm nog even daargelaten;
pricewatch: Thermaltake Level 20 BattleStation RGB Gaming Desk

Wordt een beetje té gek denk ik.
Mooi topic om te volgen dit.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Xander schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:35:
[...]
Met RGB verlichting?![]()
[Afbeelding]
Wordt een beetje té gek denk ik.Hij past in ieder geval niet in mijn budget.
Mooi topic om te volgen dit.De "reveal" is deze zondag al? Hoop dat morgen alles lukt met bouwen en installeren.

Nee zo een, alles is op de pc usb3 aangesloten, en heb ik zelf ook wel eens 2 telefoons in lading soms, en die hdd's.. nee oke misschien had 450Watt voor mij ook voldoende geweest,. alhoewel ik nog op een i54590 draai, en een 1050ti kaart, zal wel minder zuinig zijn in mijn geval. nog 1 nachtje slapen en dan zien we de blijdschap,DeNachtwacht schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:58:
[...]
Als er teveel over 1 usb poort gaat omdat je via een hub werkt vallen ze gewoon netjes uit of weg, dat max wattage verandert niet.
Als er een hub in je monitor zit, trekt hij ook daar stroom uit en niet uit je pc. Werkt feitelijk net als een usb hub met externe stroomaansluiting, die zijn er niet voor niets
oh dat is wel een tof ding zeg, maar persoonlijk schrikt de prijs dan wel weer af voor een simpele verhoogde USB hub...Mel33 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:55:
[...]
Nee zo een, alles is op de pc usb3 aangesloten, en heb ik zelf ook wel eens 2 telefoons in lading soms, en die hdd's.. nee oke misschien had 450Watt voor mij ook voldoende geweest,. alhoewel ik nog op een i54590 draai, en een 1050ti kaart, zal wel minder zuinig zijn in mijn geval. nog 1 nachtje slapen en dan zien we de blijdschap,.
Andere modellen en prijzenhollandnick schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:09:
[...]
oh dat is wel een tof ding zeg, maar persoonlijk schrikt de prijs dan wel weer af voor een simpele verhoogde USB hub...
De reveal is inderdaad komende zondag, en qua bureau past dit iets beter in het geheelXander schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:35:
[...]
Met RGB verlichting?![]()
[Afbeelding]
Wordt een beetje té gek denk ik.Hij past in ieder geval niet in mijn budget.
Mooi topic om te volgen dit.De "reveal" is deze zondag al? Hoop dat morgen alles lukt met bouwen en installeren.

Dit topic is gesloten.