• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:27
Zijn er er hier mensen die de game op pc en xbox hebben? Ik wil mn pc save overzetten naar mn nieuwe xsx echter ik zie daar de optie niet voor :|

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:13
Ik vind deze game maar tegenvallen hoor 🙄

• robster19
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
Zijn er meer mensen die last hebben van happerende/ stotterende stemmen van gesprekken die in het spel gedaan worden.?

En wanneer ik van links naar rechts rijd dan krijg ik van die strepen door het beeld, iets staat mij bij dat het v-sync is ofzo.

Ik speel het spel op de playstation 4.

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:32
Wauw.

https://frontpage.fok.nl/...it-watch-dogs-legion.html

Wat ontzettend laf van Ubisoft. Mijn bloed gaat altijd koken van dit soort cancel culture nonsense.

• DutchHammer
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-09 13:44

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Kwistnix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:29:
Wauw.

https://frontpage.fok.nl/...it-watch-dogs-legion.html

Wat ontzettend laf van Ubisoft. Mijn bloed gaat altijd koken van dit soort cancel culture nonsense.
Jammer dat ik m'n geld niet terug kan krijgen... wat een bullshit... Gaat hun verhaaltje dat het team uit verschillende soorten mensen bestaat (religie/geaardheid/opvattingen) dus ook niet helemaal op.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16-09 17:00
DutchHammer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:51:
[...]

Jammer dat ik m'n geld niet terug kan krijgen... wat een bullshit... Gaat hun verhaaltje dat het team uit verschillende soorten mensen bestaat (religie/geaardheid/opvattingen) dus ook niet helemaal op.
Het is zeker niet mooi maar om er een game voor te laten liggen gaat ook een beetje ver.Persoonlijk heb ik al lang geaccepteerd dat de wereld waar wij in leven niet pluis is.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 02-08 13:51

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat gebeurt hier? Ik heb Watch dogs Legion netjes met een US code gekocht. Code verzilverd. Spel kunnen downloaden en nu zou ik het niet bezit hebben en Watch dogs niet kunnen spelen op de Xbox????

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• RedFox
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Microsoft is de enige die het weet, maar ik gok dat het te maken heeft met een key voor de verkeerde regio of een schimmige key site?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• DutchHammer

DutchHammer

jori040 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:06:
[...]

Het is zeker niet mooi maar om er een game voor te laten liggen gaat ook een beetje ver.Persoonlijk heb ik al lang geaccepteerd dat de wereld waar wij in leven niet pluis is.
Is ook wel weer zo.. Maar dit cancel gedrag begint wel hele trieste vormen aan te nemen.

• RedFox
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ook al is er best wat op sommige zaken aan te merken vermaak ik mij toch prima met Legion. Die crashes zijn echter wel dramatisch. Gisteren 4 keer dezelfde missie geprobeerd, maar die crasht steeds rond hetzelfde punt :|

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Catch22
  • Nu online
DutchHammer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:35:
[...]

Is ook wel weer zo.. Maar dit cancel gedrag begint wel hele trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon anderen accepteren en zichzelf laten zijn. Ik zou ook niet willen worden geassocieerd met iemand die dat niet kan en de behoefte voelt om zich zo te uiten en anderen te kwetsen

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• DutchHammer

DutchHammer

Catch22 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:42:
[...]

Je kan ook gewoon anderen accepteren en zichzelf laten zijn. Ik zou ook niet willen worden geassocieerd met iemand die dat niet kan en de behoefte voelt om zich zo te uiten en anderen te kwetsen
Volgens mij zegt ze echt geen vreemde of hatelijk dingen.. Er is wel meer terechte kritiek op het hele genderverhaal.. Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die achteraf psychische problemen krijgen nadat ze omgebouwd zijn; doordat ze achteraf toch niet in het verkeerde lichaam zaten..
Lewis also said, "What the government proposes is a radical rewriting of our understanding of identity: Now it’s a question of an internal essence—a soul, if you will. Being a woman or a man is now entirely in your head." Generally speaking, statements like these are a means of essentializing and denigrating the gender identities of transgender people, and specifically are rhetorical tactics used by many transphobes on the left—often called "trans-exclusionary radical feminists"—to cast doubt on the case for trans rights.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09:20

snmght

imho dan he

Beste tweakers, mijn zoontje heeft WDL op zijn verlanglijst gezet voor de PC. Nu kan ik natuurlijk zelf de minimum requirements vinden op internet (en I have) maar ik ben dan zo compleet a-technisch dat ik eigenlijk nog steeds niet weet of hij het nu kan spelen op zijn PC (link naar specs in V&A destijds). Kunnen jullie uitsluitsel bieden?

Zonde om een game te kopen die niet gaat draaien..

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Melantrix
snmght schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:14:
Beste tweakers, mijn zoontje heeft WDL op zijn verlanglijst gezet voor de PC. Nu kan ik natuurlijk zelf de minimum requirements vinden op internet (en I have) maar ik ben dan zo compleet a-technisch dat ik eigenlijk nog steeds niet weet of hij het nu kan spelen op zijn PC (link naar specs in V&A destijds). Kunnen jullie uitsluitsel bieden?

Zonde om een game te kopen die niet gaat draaien..
Ik ben bang dat dat niet gaat werken. Sowieso heb je te weinig ram (4gb in plaats van de minimale 8). Je cpu is ook ouder 3xxx ipv 4xxx minimale series. Gpu is me neit duidelijk maar ik denk dat die het ook niet trekt.

Geen idee wat je budget is, maar ik denk dat je hem een mooier cadeau doet als je een pc upgrade doet ;)

• snmght

snmght

imho dan he

Melantrix schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:35:
[...]

Ik ben bang dat dat niet gaat werken. Sowieso heb je te weinig ram (4gb in plaats van de minimale 8). Je cpu is ook ouder 3xxx ipv 4xxx minimale series. Gpu is me neit duidelijk maar ik denk dat die het ook niet trekt.

Geen idee wat je budget is, maar ik denk dat je hem een mooier cadeau doet als je een pc upgrade doet ;)
Met RAM rekende ik wel op 8 (4 x 2) - al weet ik dan niet hoe bezwaarlijk het is dat het om 4 delen gaat. Maar ik vreesde al een beetje dat het hem niet ging worden.

PC upgrade zit helaas niet in het budget. Dan wordt het eerder een extra donatie richting zijn spaar om tzt een upgrade te doen. :)

Thanks voor je reactie!

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Melantrix
snmght schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:42:
[...]

Met RAM rekende ik wel op 8 (4 x 2) - al weet ik dan niet hoe bezwaarlijk het is dat het om 4 delen gaat. Maar ik vreesde al een beetje dat het hem niet ging worden.

PC upgrade zit helaas niet in het budget. Dan wordt het eerder een extra donatie richting zijn spaar om tzt een upgrade te doen. :)

Thanks voor je reactie!
Oh excuus, ik las 2x2. Dan is ram niet het probleem nee maar ik denk dat je cpu en gpu t niet gaan trekken helaas.

Ik zou dan idd een spaar donatie doen ja!

• snmght

snmght

imho dan he

Melantrix schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:22:
[...]

Oh excuus, ik las 2x2. Dan is ram niet het probleem nee maar ik denk dat je cpu en gpu t niet gaan trekken helaas.

Ik zou dan idd een spaar donatie doen ja!
Ik ga toch nog even kijken of het niet te doen is met een klein budget: Goedkope gamepc Watch Dogs :)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:21
Afgelopen weekend nog niet één keer fatsoenlijk kunnen afsluiten. Iedere keer bleef de game hangen bij het opslaan tijdens het afsluiten.

Ben daardoor nu al een paar keer progressie kwijt geraakt omdat je zelf niet mag saven en er geen manier is om een save te forceren |:(

Edit: Wat een bagger game. Zojuist weer een paar uur voortgang kwijt geraakt.

[Voor 65% gewijzigd door Caayn op 15-11-2020 19:35]

20 * 370wp @ SE7K

• DutchHammer

DutchHammer

Caayn schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:47:
Afgelopen weekend nog niet één keer fatsoenlijk kunnen afsluiten. Iedere keer bleef de game hangen bij het opslaan tijdens het afsluiten.

Ben daardoor nu al een paar keer progressie kwijt geraakt omdat je zelf niet mag saven en er geen manier is om een save te forceren |:(

Op Stadia totaal geen last van, wel een paar keer gehad dat m'n spin vast zit en niet meer kan springen/bewegen.. Plus één keer m'n character vast.

Merk wel dat ik overigens de team leden die van Albion of van de bouwput kwamen gebruik..

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:03

Dit inderdaad. Uitermate frustrerend. Ik heb Permadeath aanstaan. Maar 1 poppetje heb ik nu al 3x de dood in kunnen jagen....

psn: t-zakje

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:47

Maar hij slaat toch al gewoon op na elke activiteit?

Op zich zou je jezelf kunnen killen voordat je afsluit. Ik hoop alleen niet dat je te vaak afsluit of permadeath aan hebt, want dat kost dan veel operators :P

[Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 16-11-2020 09:51]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Caayn
DutchHammer schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:14:
[...]

Op Stadia totaal geen last van, wel een paar keer gehad dat m'n spin vast zit en niet meer kan springen/bewegen.. Plus één keer m'n character vast.

Merk wel dat ik overigens de team leden die van Albion of van de bouwput kwamen gebruik..
*Afkloppen :P

Qua teamleden merk ik ook dat ik amper wissel en vrijwel altijd dezelfde twee gebruik. Het idee is leuk maar er is voor mij te weinig reden om te wisselen tussen de verschillende personages.

20 * 370wp @ SE7K

• Caayn
Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:50:
[...]

Maar hij slaat toch al gewoon op na elke activiteit?

Op zich zou je jezelf kunnen killen voordat je afsluit. Ik hoop alleen niet dat je te vaak afsluit of permadeath aan hebt, want dat kost dan veel operators :P
Helaas niet. Het is een bekend probleem en heeft schijnbaar te maken met de manier waarop de game de save file bijwerkt voor Ubisoft Connect. Op Reddit zijn er genoeg mensen die klagen dat het opslaan op vrijwel alle platformen niet goed werkt, voornamelijk PC en XSX|S gebruikers lijken geraakt te zijn.

Ik heb gistermiddag meerdere missies gedaan, waaronder twee chapters uitgespeeld, een paar side-activities gedaan en collectables gevonden. Gisteravond wou ik nog eventjes een half uurtje verder spelen maar toen ik het spel opstartte was ik helaas waar ik die middag begon en was al mijn progressie verdwenen :X

Ubi heeft gelukkig aangegeven dat ze met een update komen en werkt aan een optie om handmatig je voortgang op te slaan.

20 * 370wp @ SE7K

• Martinspire
Caayn schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:07:
[...]
Helaas niet. Het is een bekend probleem en heeft schijnbaar te maken met de manier waarop de game de save file bijwerkt voor Ubisoft Connect. Op Reddit zijn er genoeg mensen die klagen dat het opslaan op vrijwel alle platformen niet goed werkt, voornamelijk PC en XSX|S gebruikers lijken geraakt te zijn.

Ik heb gistermiddag meerdere missies gedaan, waaronder twee chapters uitgespeeld, een paar side-activities gedaan en collectables gevonden. Gisteravond wou ik nog eventjes een half uurtje verder spelen maar toen ik het spel opstartte was ik helaas waar ik die middag begon en was al mijn progressie verdwenen :X

Ubi heeft gelukkig aangegeven dat ze met een update komen en werkt aan een optie om handmatig je voortgang op te slaan.
Hmm, vreemd. Bij de Xbox geen last van gehad. Al moet ik zeggen dat ie de meeste tijd ook geen verbinding had met Ubi Connect (daarvoor gaat wat mis bij opstarten vanuit standby). Dus misschien stekker eruit trekken?

• Caayn
Martinspire schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:40:
[...]
Hmm, vreemd. Bij de Xbox geen last van gehad. Al moet ik zeggen dat ie de meeste tijd ook geen verbinding had met Ubi Connect (daarvoor gaat wat mis bij opstarten vanuit standby). Dus misschien stekker eruit trekken?
Ik speel op de XSX :)

Als hij blijft hangen tijdens het afsluiten dan heeft de ethernet stekker eruit helaas geen zin. Grappig genoeg kan je dan wel terug de game in door op "start" te drukken... maar dan heeft hij uiteraard alsnog niks opgeslagen.

20 * 370wp @ SE7K

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:09

BM

Moderator Spielerij
Hier ook net slachtoffer geworden van save-bug.

Gisteravond stopte het geluid er mee, en dat deed het net nog steeds niet. Na quiten van game en opnieuw starten ben ik ook ettelijke uren aan progress kwijt. Helft van teammembers weg, heel aantal missies die weg zijn.

De zin om die nog opnieuw te doen is er niet bepaald eigenlijk, dus misschien dat ik maar wat anders op zoek, in ieder geval tot Ubisoft dit gefixed heeft.

Dat het met Connect te maken heeft zou goed kunnen, dat werkt bij mij vanaf begin al niet lekker, en heeft eigenlijk maar 1 keer wél gewerkt. Nu ik terugdenk zou het best kunnen dat ik op het punt zit waarop die connectie voor het eerst wél is gaan werken. Gisteravond gaf WDL ook aan dat ik niet connected was met Live, wat zeker wel het geval was. Beetje rommelig allemaal nog.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Iemand zijn/haar save al van Ps4 naar Ps5 kunnen overzetten?

Ik heb de game geïnstalleerd. Start hem op. Wil de save downloaden uit de Ubisoft cloud, wordt herkend maar na 1 sec een error (zonder code).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Martinspire
Caayn schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:24:
[...]
Ik speel op de XSX :)

Als hij blijft hangen tijdens het afsluiten dan heeft de ethernet stekker eruit helaas geen zin. Grappig genoeg kan je dan wel terug de game in door op "start" te drukken... maar dan heeft hij uiteraard alsnog niks opgeslagen.
Ik bedoel gewoon de hele tijd zonder internetverbinding spelen. Ik kan me niet herinneren dat ik veel online heb gezeten toen ik de game hier uitspeelde op de XOX. Maar heb hem op de XSX nog niet gespeeld. In ieder geval maakte het voor mij geen reet uit en ik denk dat als je ook gewoon offline blijft, het ook niet veel uitmaakt en je in ieder geval de game kunt afmaken. ;)

• Caayn
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:41:
[...]

Ik bedoel gewoon de hele tijd zonder internetverbinding spelen. Ik kan me niet herinneren dat ik veel online heb gezeten toen ik de game hier uitspeelde op de XOX. Maar heb hem op de XSX nog niet gespeeld. In ieder geval maakte het voor mij geen reet uit en ik denk dat als je ook gewoon offline blijft, het ook niet veel uitmaakt en je in ieder geval de game kunt afmaken. ;)
Ah op die manier :) Ik heb voor nu besloten dat ik gewoon wacht op een patch voordat ik het spel weer oppak.

20 * 370wp @ SE7K

• Wolfos
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 17:46
Hele dag gespeeld op de Series X. Spel opnieuw moeten opstarten en nu bijna alle progressie kwijt. Kan ik gewoon de save knop niet vinden of is dit een bug?

• Rowwan
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-09 21:09
Is er iemand die op de ps5 speelt? Waar worden de haptic trigger effects gebruikt? Ik ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen (uurtje of 2 onderweg)

• Caayn
Wolfos schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:20:
Hele dag gespeeld op de Series X. Spel opnieuw moeten opstarten en nu bijna alle progressie kwijt. Kan ik gewoon de save knop niet vinden of is dit een bug?
De game leunt volledig op autosave maar helaas is de autosave functie voor vele defect :'(

Optie om handmatig op te slaan moet eind dit jaar komen volgens Ubi.
Rowwan schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:50:
Is er iemand die op de ps5 speelt? Waar worden de haptic trigger effects gebruikt? Ik ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen (uurtje of 2 onderweg)
Op Xbox worden de Impulse triggers gebruikt tijdens het schieten. Ik verwacht dat de PS5 adaptive triggers in ieder geval ook op dat moment worden gebruikt.

20 * 370wp @ SE7K

• TomAngelRipper
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2020

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

Gisteren de hoofdmissie afgesloten
Pluspunten:
- Londen is gave setting
- Grafisch (als het optimaal functioneert) erg fraai
- Links rijden is som een uitdaging
- Prima verhaal lijn (plot iets minder)

Minpunten
- Kan het spel ip uitspelen met 1 personage (heb er 2 gebruikt), enkele missie moet je een ander personage gebruiken
- Hierdoor is rekruteren mi overbodig (overigens sommige missies zijn wel leuk)
- Met ong 60 uur spelen, kan je alle missies doen en alle eto/boxes ed vinden in het spel
- De spiderbot is de ultieme bondgenoot, kan je zeer veel mee doen, wordt het spel soms wel erg makkelijk
- Plot is naarmate het spel vordert al te voorspellen (mis dan de uitdaging om verder te gaan)
- De eto die je kan vinden,krijgt voegt niks toe in het spel (alleen kleding kopen) welke je niet nodig hebt
- Kan met mijn PC het spel spelen op ultra settings (ryzen 7 3700 icm 5700XT) wat de 1e week prima verliep echter hebben de de drivers van AMD ervoor gezorgd dat het aantal vastlopers en bij bepaalde momenten (veel albion achtervolging in verkeer) het spel erg traag wordt.

Algemeen had ik iets meer verwacht van dit spel en hadden ze het verhaal van deel 1 met de setting en mogelijkheden vann deel 2 moeten combineren dan had je mi een top game.

Het is een prima game om te spelen voor tussendoor

• Worstenbrood94
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 04-09 16:09
Hoi, ik ben inmiddels trotse bezitter van een PlayStation 5 en heb deze game op mijn PS4 Pro gespeeld. Nu is het mij gelukt om op mijn PS5 de game save binnen te halen via de ingebouwde Ubisoft Cloud, echter worden de trophies voor de PS4 niet naar de PS5 versie overgezet.

Met andere woorden, om Platinum te halen moet ik de game eigenlijk weer vanaf het begin opnieuw spelen?
Ervaren jullie hetzelfde?

• robert22nh
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-09 05:32
Als ik de ps4 versie koop en deze op mijn ps5 ga spelen krijg je dan automatisch de ps5 update?
Aangezien de ps4 versie veel goedkoper is.

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09:18
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:41:
[...]

Ik had op de XOX ook nergens last van maar sinds ik gisteren verder ben gegaan op de XSX heb ik ook last van het feit dat de game niet saved. Het probleem lijkt hoofdzakelijk te bestaan op de XSX.
Er word gewerkt aan een fix maar die komt op z'n vroegst begin december. https://nl.ign.com/watch-...rdt-begin-december-gefixt

Dus ik ga pas verder als de fix er is!

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• DutchHammer

DutchHammer

TomAngelRipper schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:47:
Gisteren de hoofdmissie afgesloten
Pluspunten:
- Londen is gave setting
- Grafisch (als het optimaal functioneert) erg fraai
- Links rijden is som een uitdaging
- Prima verhaal lijn (plot iets minder)

Minpunten
- Kan het spel ip uitspelen met 1 personage (heb er 2 gebruikt), enkele missie moet je een ander personage gebruiken
- Hierdoor is rekruteren mi overbodig (overigens sommige missies zijn wel leuk)
- Met ong 60 uur spelen, kan je alle missies doen en alle eto/boxes ed vinden in het spel
- De spiderbot is de ultieme bondgenoot, kan je zeer veel mee doen, wordt het spel soms wel erg makkelijk
- Plot is naarmate het spel vordert al te voorspellen (mis dan de uitdaging om verder te gaan)
- De eto die je kan vinden,krijgt voegt niks toe in het spel (alleen kleding kopen) welke je niet nodig hebt
- Kan met mijn PC het spel spelen op ultra settings (ryzen 7 3700 icm 5700XT) wat de 1e week prima verliep echter hebben de de drivers van AMD ervoor gezorgd dat het aantal vastlopers en bij bepaalde momenten (veel albion achtervolging in verkeer) het spel erg traag wordt.

Algemeen had ik iets meer verwacht van dit spel en hadden ze het verhaal van deel 1 met de setting en mogelijkheden vann deel 2 moeten combineren dan had je mi een top game.

Het is een prima game om te spelen voor tussendoor
Heb hem ook net uitgespeeld, vermakelijke game.. Toch weer iets leuker dan deel 2. Qua gameplay ben ik het met je eens. Grafisch zag het er bij mij op Stadia ook goed uit wel 1080p omdat ik geen 4k monitor heb, al heb ik geen idee of ie al in 4k beschikbaar is op Stadia.

De laatste missies zijn wel een stuk intenser dan de meeste andere missie overigens :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

robert22nh schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:53:
Als ik de ps4 versie koop en deze op mijn ps5 ga spelen krijg je dan automatisch de ps5 update?
Aangezien de ps4 versie veel goedkoper is.
Yup, dat is een gratis update op de ps5.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Worstenbrood94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:06:
Hoi, ik ben inmiddels trotse bezitter van een PlayStation 5 en heb deze game op mijn PS4 Pro gespeeld. Nu is het mij gelukt om op mijn PS5 de game save binnen te halen via de ingebouwde Ubisoft Cloud, echter worden de trophies voor de PS4 niet naar de PS5 versie overgezet.

Met andere woorden, om Platinum te halen moet ik de game eigenlijk weer vanaf het begin opnieuw spelen?
Ervaren jullie hetzelfde?
Ik krijg mijn save helaas niet gedownload op de ps5 dus ben met Valhalla begonnen maar je constatering is juist idd.

• Worstenbrood94
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 04-09 16:09
Donstil schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:37:
[...]

Ik krijg mijn save helaas niet gedownload op de ps5 dus ben met Valhalla begonnen maar je constatering is juist idd.
Hè, gatsie ;(

• skreppiedoe
Er komt vandaag of morgen een patch uit en aangezien de game zoveel issues heeft is de multiplayer mode uitgesteld. https://www.ubisoft.com/e...ement-for-the-online-mode

https://mobile.twitter.co...tatus/1331663045471432713
Als je denkt dat het niet gekker kan,volgens een tweet zit er in de patch geen fix voor de save problemen op de XSX 8)7

Wat een prutsers daar |:(

[Voor 28% gewijzigd door skreppiedoe op 26-11-2020 11:37]

• Martinspire
skreppiedoe schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Er komt vandaag of morgen een patch uit en aangezien de game zoveel issues heeft is de multiplayer mode uitgesteld. https://www.ubisoft.com/e...ement-for-the-online-mode

Als je denkt dat het niet gekker kan,volgens een tweet zit er in de patch geen fix voor de save problemen op de XSX 8)7

Het was toch al bekend dat de save-fix pas begin december kwam?
Dat maakt andere fixes niet minder belangrijk imo.

[Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 26-11-2020 12:26]

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:29
Ging het juist vragen, Uplay heeft bij mij ook nog niets gedownload voor legion, dus nog altijd geen patch voor het savegame issue? En MP nog eens uitgesteld ook... Gelukkig dat ik me kan bezighouden met Valhalla en Anno, maar had deze dan evengoed binnen 4 maand kunnen oppikken ofzo...

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06:12

Update is nu te downloaden voor PC. Onder de motorkap wat verbeteringen voor o.a. CPU performance las ik. Even snelle test gedaan: Loopt merkbaar beter en stabieler (9600K, RTX3080)

Intel 9600K@5Ghz | RTX3080 | 32Gb DDR4@3400Mhz

• Caayn

Added a manual save game button to the Pause Menu.
*O*
PC only
Jesus, Ubisoft :(

20 * 370wp @ SE7K

• skreppiedoe
https://forums.ubisoft.co...99330-TU-2-30-Patch-Notes

En de volgende patch die de save issues op de XSX niet verhelpt....dit geloof je toch niet 8)7

[Voor 27% gewijzigd door skreppiedoe op 02-12-2020 07:29]

• Catch22
  • Nu online
skreppiedoe schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:28:

En de volgende patch die de save issues op de XSX niet verhelpt....dit geloof je toch niet 8)7
Misschien is het wel heel erg lastig

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Martinspire
skreppiedoe schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:28:

Bizar idd. Maar als ik het zo lees komt hier dan wel een specifieke fix voor uit de komende dagen.
Dat is wel het lastige van bugs. Enerzijds reproduceren (want ik heb het idee dat het ook niet echt duidelijk was wat de trigger was) en anderzijds om iets te hebben om het te fixen.

Ik vind het wel raar dat handmatig saven dan niet nog als workaround is toegevoegd. Waarom dat een pc-only feature is, is me onbekend.

Toch vind ik het prima dat ze dan toch de patch de deur uit doen om in ieder geval de crashes te verhelpen voor de overige spelers.

[Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2020 10:03]

• Melantrix
Martinspire schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:01:
[...]

Bizar idd. Maar als ik het zo lees komt hier dan wel een specifieke fix voor uit de komende dagen.
Dat is wel het lastige van bugs. Enerzijds reproduceren (want ik heb het idee dat het ook niet echt duidelijk was wat de trigger was) en anderzijds om iets te hebben om het te fixen.

Ik vind het wel raar dat handmatig saven dan niet nog als workaround is toegevoegd. Waarom dat een pc-only feature is, is me onbekend.

Toch vind ik het prima dat ze dan toch de patch de deur uit doen om in ieder geval de crashes te verhelpen voor de overige spelers.
Raar, ik vind het eerlijk gezegd onacceptabel. 1 van de redenen dat ik mijn geld terug vraag (naast nog een hele rits van redenen).

Als er al iets van een technische reden zou zijn om dat niet toe te voegen (dat is er niet want AC Valhalla heeft het wel), dan moeten ze dat op z'n minst uitleggen. 8)7

• Martinspire
Melantrix schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:12:
[...]

Raar, ik vind het eerlijk gezegd onacceptabel. 1 van de redenen dat ik mijn geld terug vraag (naast nog een hele rits van redenen).

Als er al iets van een technische reden zou zijn om dat niet toe te voegen (dat is er niet want AC Valhalla heeft het wel), dan moeten ze dat op z'n minst uitleggen. 8)7
Nouja goed, voor consoles werkt opslag wat anders natuurlijk. Voor Pc kun je simpelweg bestanden op de HD flikkeren en dan werkt het. Voor consoles heb je te maken met cloud storage, eigen plek van opslag en het is niet iets wat je in een middagje erin hebt zitten (gok ik). Maar als je ziet hoeveel mensen het lijkt te treffen, dan was het wel beter geweest als hier meer prio aan gegeven was.

Ik snap ook niet helemaal waarom het allemaal zo lang duurt. De game is nu bijna een maand uit, waarom je dan nog geen hotfix hebt voor dit, is me onbekend. Ja er zijn meer issues, maar alle game breaking issues (een crash is imo niet per se game breaking tenzij je ergens niet voorbij komt), zouden prio 1 moeten zijn.

• kaanmijo
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Morgen komt er weer een update (2.4.0) uit die de save issues op Xbox fixed:

Global
- We have added the ability to retire Prestige Operatives, which will function like their Permadeath behavior: They will be gone for the remainder of the playthrough. Starting a new game will add the Operatives in that playthrough.
- Fixed the Unequip button in the store not unequipping equipped items.
- Fixed an issue where skipping a cutscene could cause the cutscene to continue to play while the player regained control over their operative.
- Fixed an issue that caused the Welcome Page settings to not correctly reset when choosing the Reset to Default option.
- Fixed an issue that caused clothes to not show up on a character after having saved or loaded the game while wearing an outfit. This fix is going live for Xbox One and PC and will follow shortly for PlayStation 4.
- Fixed an issue that could cause reflections to judder and pop in with Raytracing enabled.
- Fixed incorrectly applying low resolution textures on the Outwear Hoodie item in the "Synthetic Error" clothing pack.
- Fixed an issue that caused the paint from paint grenades and paint guns to not show up when hitting enemies.

Xbox Series X/S
- Fixed an issue causing the game to not properly save progress.

Xbox One
- Fixed an issue that could cause the game to crash while driving.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during gameplay.

PC
- Enabled Ray Tracing for Ray Tracing capable AMD GPUs.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when using DirectX12.
- Fixed shimmering artifacts behind particle effects when DLSS was enabled.
- Fixed an issue that caused the game to not launch with Korean localization despite selecting Korean localization.
- Fixed an issue that caused double clicking on the Back button in any Tutorial menu to return to the same submenu they attempted to leave.
- Fixed several issues that could cause the game to crash due to a UI bug.
- Fixed missing highlight when hovering over buttons in any Clothing Shops in-game.
- Fixed an issue that could cause the game to crash after interacting with the Walkie Talkie during the Initiation mission.
- Reordered the DLS options to correctly reflect which are available when playing on an NVIDIA GPU.
- Fixed an issue that caused prompts to not correctly reflect a key binding change.
- Fixed an issue that could crash the game when switching from DX12 to DX11, and then back to DX12 again.
- Fixed an issue that could cause a crash when force closing the Ubisoft Connect overlay, while the game is launching.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when controlling a drone.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during a Spiderbot takedown sequence.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if an NPC died.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if it was minimized for more than 5 minutes.
- Fixed an issue that prevented Photomode pictures to be locally saved after uploading to the cloud.
- Fixed an issue that prevented players to map Parkour and Aimed fire to the same keybinding.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when loading into the Open World or starting a new game.

PlayStation 4
- Fixed an issue that could cause the game to crash when the game was launching.
- Additional memory optimizations to improve game stability.
- Fixed an issue that could cause the error message “Upload failed” to be shown when uploading saves to the cloud while the upload was actually successful.
- Added an additional fix for an issue that could cause the game to crash when quitting to the Main menu.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when leaving the game idle for more than 15 minutes.

PlayStation 5
- Fixed an issue that could cause a crash to occur during the HUMAN ERROR mission.
- Fixed very bright reflections to appear during daytime in New Scotland Yard.

• Melantrix
kaanmijo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:26:

Global
- We have added the ability to retire Prestige Operatives, which will function like their Permadeath behavior: They will be gone for the remainder of the playthrough. Starting a new game will add the Operatives in that playthrough.
- Fixed an issue where skipping a cutscene could cause the cutscene to continue to play while the player regained control over their operative.
- Fixed an issue that caused the Welcome Page settings to not correctly reset when choosing the Reset to Default option.
- Fixed an issue that caused clothes to not show up on a character after having saved or loaded the game while wearing an outfit. This fix is going live for Xbox One and PC and will follow shortly for PlayStation 4.
- Fixed an issue that could cause reflections to judder and pop in with Raytracing enabled.
- Fixed incorrectly applying low resolution textures on the Outwear Hoodie item in the "Synthetic Error" clothing pack.
- Fixed an issue that caused the paint from paint grenades and paint guns to not show up when hitting enemies.

Xbox Series X/S

Xbox One

PC
- Fixed an issue that caused the game to not launch with Korean localization despite selecting Korean localization.
- Fixed an issue that caused double clicking on the Back button in any Tutorial menu to return to the same submenu they attempted to leave.
- Fixed missing highlight when hovering over buttons in any Clothing Shops in-game.
- Fixed an issue that could cause the game to crash after interacting with the Walkie Talkie during the Initiation mission.
- Reordered the DLS options to correctly reflect which are available when playing on an NVIDIA GPU.
- Fixed an issue that caused prompts to not correctly reflect a key binding change.
- Fixed an issue that could crash the game when switching from DX12 to DX11, and then back to DX12 again.
- Fixed an issue that could cause a crash when force closing the Ubisoft Connect overlay, while the game is launching.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during a Spiderbot takedown sequence.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if it was minimized for more than 5 minutes.
- Fixed an issue that prevented Photomode pictures to be locally saved after uploading to the cloud.
- Fixed an issue that prevented players to map Parkour and Aimed fire to the same keybinding.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when loading into the Open World or starting a new game.

PlayStation 4
- Fixed an issue that could cause the game to crash when the game was launching.
- Fixed an issue that could cause the error message “Upload failed” to be shown when uploading saves to the cloud while the upload was actually successful.
- Added an additional fix for an issue that could cause the game to crash when quitting to the Main menu.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when leaving the game idle for more than 15 minutes.

PlayStation 5
- Fixed an issue that could cause a crash to occur during the HUMAN ERROR mission.
Leuk maar nog steeds geen manual save button op Xbox. Voor mij too little to late. Ben nu bezig met valhalla en daarna cyberpunk. Wellicht keer ik daarna wel terug. (Vooral omdat ze weigeren mijn geld terug te geven :r )

• Martinspire
kaanmijo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:26:

Global

Xbox Series X/S

Xbox One

PC

PlayStation 4

PlayStation 5
Ik zie nog steeds niks specifiek over voortgang van diverse activiteiten die niet wordt bewaard. Zo kon je nooit in meerdere sessies (zelfs als de game wel opslaat) de muren behangen, in alle pubs drinken of die andere activiteit doen voor de achievements. Misschien dat ik het in een andere patch gemist heb, maar dit was voor mij 1 van de redenen om de game na het uitspelen van het verhaal neer te leggen.

• Rowwan
Darts en pubs werken in elk geval nog steeds niet. Dus heb ik niet zo'n zin om die 100000 cash trophy te proberen.

Die trophy met dat voetbal wil ik nog wel een keertje proberen, maar pffffff, fucking lastig

Edit: gehaald! Stelde uiteindelijk niet zoveel voor eigenlijk :)

[Voor 13% gewijzigd door Rowwan op 12-12-2020 20:11]

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19-08 14:39
Melantrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:23:
[...]

Leuk maar nog steeds geen manual save button op Xbox. Voor mij too little to late. Ben nu bezig met valhalla en daarna cyberpunk. Wellicht keer ik daarna wel terug. (Vooral omdat ze weigeren mijn geld terug te geven :r )
Vermaakte me goed met Watch dogs, alleen dat saven idd. Nog wel even checken of save nu echt goed werkt en dan weer door. Speel nu toch van alles door elkaar.:)

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:09

BM

Moderator Spielerij
Sinds dit weekend weer verder aan het spelen. Vermaak me er prima mee, maar ik merk toch dat ik bij de meeste missies niet echt de stealth-approach hanteer, maar uiteindelijk guns-blazing naar binnen storm :X

Over die save bug. Ik heb er zelf geen last meer van na de laatste update, maar ik lees op de Ubisoft fora toch nog berichten van mensen die nog steeds progress kwijtraken....

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 07:01
Twijfel twijfel, wel/niet Watchdogs. Ik heb ooit deel I gespeeld, maar was daar na een uurtje wel klaar mee. Betekend dat de game ook niet echt een eerlijke kans heeft gehad destijds, anderszijds: Ik leg hem niet voor niets weg na een uurtje.

Mijn games zijn AC-serie, HZD, GoW, TLOU e.d. Ga ik deze WD Legion dan iets vinden? En is het noodzakelijke voorgaande 2 delen te spelen?

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:29
Koop gewoon watch dogs 2 in een kerstsale? Die is sowieso beter dan 1. Heb legion niet echt meer aangeraakt na Valhalla en de savegame bugs, maar was niet onder de indruk met wat ik heb gezien in die paar uur. Het kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat er heel wat is uitgehaald. En dan is het MP gedeelte ook nog eens uitgesteld.

Je moet een verzet bouwen, maar dat verzet klinkt een stuk minder intressant als je na een paar uur beseft dat 90% van de potentiele rekruten uit 1 trait bestaat, uit een pool van 10, gecombineerd met met nog iets anders random. Wss start ik hem ergens in maart ofzo nog eens op

Sowieso niet echt nodig de voorgaande delen te spelen.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:34

Oxigeon

En zo is dat!

Komende maandag komt Legion in de aanbieding voor €40 bij Intertoys... Zijn er nog mensen die deze op de PS5 spelen? Graag zou ik willen weten of deze nog vol zit met bugs of dat hij gewoon te spelen is...

Waar ik echt een hekel aan zou hebben is een save bug waar hier meermaals over gesproken wordt. Of komt deze op de ps5 niet voor?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Rowwan
Heb hem uitgespeeld op de ps5 (platinum trophy) zonder ook maar één bug of glitch. Ik heb geen externe disk, en zet hem nooit in rest-mode. Beetje de known issues vermijden..

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rowwan schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:00:
Heb hem uitgespeeld op de ps5 (platinum trophy) zonder ook maar één bug of glitch. Ik heb geen externe disk, en zet hem nooit in rest-mode. Beetje de known issues vermijden..
Mooi. Dan wordt deze aangeschaft indien die goedkoper wordt

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06-09 15:07
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:16:
Twijfel twijfel, wel/niet Watchdogs. Ik heb ooit deel I gespeeld, maar was daar na een uurtje wel klaar mee. Betekend dat de game ook niet echt een eerlijke kans heeft gehad destijds, anderszijds: Ik leg hem niet voor niets weg na een uurtje.

Mijn games zijn AC-serie, HZD, GoW, TLOU e.d. Ga ik deze WD Legion dan iets vinden? En is het noodzakelijke voorgaande 2 delen te spelen?
AntiChrist7 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:
Koop gewoon watch dogs 2 in een kerstsale? Die is sowieso beter dan 1. Heb legion niet echt meer aangeraakt na Valhalla en de savegame bugs, maar was niet onder de indruk met wat ik heb gezien in die paar uur. Het kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat er heel wat is uitgehaald. En dan is het MP gedeelte ook nog eens uitgesteld.

Je moet een verzet bouwen, maar dat verzet klinkt een stuk minder intressant als je na een paar uur beseft dat 90% van de potentiele rekruten uit 1 trait bestaat, uit een pool van 10, gecombineerd met met nog iets anders random. Wss start ik hem ergens in maart ofzo nog eens op

Sowieso niet echt nodig de voorgaande delen te spelen.
Inderdaad, de gameplay kan wat eentonig aanvoelen omdat je bijna alles met alle karakters kunt doen.
spoiler:
Mijn tactiek komt meestal neer om alles met drones op te lossen en al het verzet remote weg te vegen. Dit is vooral indien je toch naar binnen moet om de klus af te maken

Wat betreft de "play as anyone" mechaniek, ik denk dat dit filmpje het het beste samen vat.
YouTube: How Watch Dogs: Legion Works | GMTK Most Innovative 2020

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 20:38
Vandaag eens in deze game gedoken. Een tijdje geleden al aangeschaft, volgens mij met een leuke korting. De prijs weet ik niet meer, dus die laat ik even buiten beschouwing voor mijn korte bevindingen.

In het verleden heb ik absoluut genoten van WD1 en WD2. Sowieso een liefhebber van het open-world genre, al komt mijn liefde daarvoor eigenlijk altijd vooral neer op GTA. Ik moet echt m'n best doen om niet te veel vergelijkingen te trekken, want WD is een prima game-serie in z'n eigen recht, maar toch ontkom je er niet aan.

Mijn allereerste bevindingen bij het opstarten van het spel waren gematigd positief. De wereld voelt wel gaaf aan, Londen is ongeveer een even unieke setting als Hong Kong was in Sleeping Dogs. De info die je over mensen op straat krijgt is nog gedetailleerder dan de eerdere WD's. Dat vind ik echt een toegevoegde waarde van de WD serie: elke ped lijkt z'n eigen leventje te hebben waar je inzicht in kan krijgen. Dat doet de immersie ten goede. Wat me minder beviel was het moment dat ik in een auto stapte. De besturing voelt clunky, physics en aanrijdingen weinig realistisch. En dan zijn er nog die AI's die er alles aan doen om in de weg van je auto te springen, ookal staan ze er mijlen naast. De straten van Londen kunnen krap zijn, maar juist dan zouden betere car physics je echt kunnen helpen.

Na een paar uur kon ik pas echt oordelen over het verhaal en de gameplay. Eerlijk gezegd kan het me nog niet veel bekoren. Kwa gameplay is er weinig veranderd sinds WD1, de puzzels etc. zijn nog helemaal hetzelfde. In deel 1 kende ik het trucje al wel, jammer dat ze het maar blijven herhalen. WD2 voegde wat meer environmental puzzels toe met hijskranen en liftbakjes, maar dit deel in de reeks lijkt helemaal niets nieuws in petto te hebben. Het recruiten is natuurlijk de grote nieuwe feature, maar vooralsnog voel ik weinig noodzaak om op zoek te gaan naar die paar écht goede recruits. De meeste mensen op straat zijn simpelweg geen toegevoegde waarde. Zeker omdat je eerst een (repetitieve) missie moet doen om iemand in je team te krijgen heb ik weinig zin om mijn team uit te bouwen.

Wat me het meest stoort is het luie schrijverswerk. De manier waarop het verhaal en de karakters geïntroduceerd worden bindt mij totaal niet aan het verhaal. Je wordt in een maffe wereld gegooid en je krijgt continu opdrachten om naar plaats X te gaan om server Y te hacken. Met het hele waarom ervan voel ik me amper verbonden. Ik had het leuk gevonden om wat langer in een wereld vóór de gebeurtenissen van het begin van de game te spelen. Dan had ik misschien dezelfde belangen gevoeld als de karakters die je speelt: terug willen naar een normále wereld. Nu voelt dat een beetje als 'hun probleem', waarbij ik er alleen maar ben om de mundane opdrachten uit te voeren. Als je geen uitgediept karakter hebt waarin je je in kan leven is het des te belangrijker om een intrinsieke motivatie vanuit de spelwereld te voelen. Dat vind ik toch nog wel heel erg missen.

Ik heb er nu zo'n 8 uurtjes in zitten, net klaar met de 404-missielijn. Een aantal gave technische hoogstandjes die me echt wel wat verder in het verhaal trokken, maar toen crashte de game opeens op m'n Xbox One X. Nu nog maar eens kijken of ik 'm binnenkort weer opstart.

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier de game vandaag ook voor het eerst gestart. Ik zal het verhaal niet zo lang maken dan hierboven. Maar hieronder mijn eerste indruk.

Na het starten van de game en uiteraard het voltooien van de tutorial meteen Londen ingedoken. Het verhaal bevalt me eigenlijk wel van wat ik nu heb gezien in de ongeveer 2 uurtjes die ik heb gespeeld.

Op het moment van schrijven heb ik een 3tal teammembers. Ik heb 1 boksschool voltooid waarvan ik de "boss" ook gerekruteerd heb. Deze schijnt wat beter in melee te zijn en wat meer damage te kunnen verdragen... een ideaal persoon om dus mijn andere bokswedstrijden mee te spelen.

Wat betreft het autorijden vind ik het matig. Maar naar mijn herinnering was dat in wd1 en wd2 ook het geval. Wat dat betreft kan niets tippen aan gta.

Morgen weer een nieuwe dag en waarschijnlijk ook weer wat uurtjes in Londen die ik ga doorbrengen.

Hebben jullie trouwens suggesties welke skills ik het beste als eerste kan unlocken? Ik zeg uit mijn hoofd dat het er nu plus minus een stuk of 16 zijn welke weer uit 3 rangen bestaan. Komen er hier nog bij? Of blijft het bij die 16?

In de tijd dat ik gespeeld heb ben ik 1x uit de game gegooit door een ps5 fout.

[Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 22-12-2020 00:49]

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06-09 15:07
Wat betreft skills, in basis blijft het in principe bij deze 16. Welke je als eerst wilt unlocken is een beetje afhankelijk van de speelstijl.

Als achtergrond: WD1 heb ik nooit uit weten te spelen vanwege de focus op "close up combat" en dat was ook af en toe een shooter. WD2 heb ik wel weten uit te spelen maar het einde van de laatste missie heb ik moeten cheezen door met de drone alle vijanden stuk voor stuk te verwijderen. (De handgranaat optie voor de drone was daar mijn favoriete upgrade).

Zoals misschien al duidelijk is, WD3 speel ik voornamelijk met de drones. Daarom heb ik daar ook de meeste van mijn tech punten in zitten.
Om snel aan deze tech punten te komen is de gemakkelijkste strategie als volgt.
  • Speel een wijkmissie uit (dan worden alle punten getoond) (echter niet verplicht)
  • Zoek de dichtstbijzijnde cargo drone. (Of roep deze op)
  • Klim aan boord.
  • Zet op de kaart de volgende tech punt als markering.
  • Vlieg lekker die kant op.
  • Op 10 meter afstand, druk op R3 (PS4/5) voor een scan.
  • Pak je punten (met de spider drone).
Echter omdat dit legion is zijn er ook nog een aantal "hidden" skills. Deze zijn echter wel gekoppeld aan je character maar daarom niet minder nuttig. Voor, naar mijn mening de grappigste skil, zoek een bijenhouder of speel zijn wijkmissie uit.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 07:10
Nog iemand met problemen met trofeeën?
Ik heb alle pubs bezocht en er gedronken en kreeg geen trofee, in heb 15 relieken en ik krijg geen trofee, ik heb 50 audiofiles en krijg geen trofee.
Hoe kan ik dit oplossen of is het wachten op een update, ik speel op een PS5.

Verder heb in 1 crash gehad na de zero day bunker te verlaten kreeg ik alleen een zwart scherm.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• crackanimal
  • Laatst online: 16-09 01:53
Zo, na heel wat uurtjes in Valhalla - en vervolgens Cyberpunk - weer terug bij deze game.

Ik kijk er echt naar uit om Londen nu met alle "raytracing" en Series X pracht en praal te kunnen gaan bewonderen.

Speel zelf niet zo graag veel spellen door elkaar - de één voordat de andere afgerond is - echter ben ik door de main van Cyberpunk heen, en heb ik geen behoefte om terug te duiken in Valhalla.

Neen, Londen wil ik wel weer terug bezoeken. Vooral het hacken, de spiderbot en het vliegen met de drones om puzzles op te lossen maakt deze game voor mij aantrekkelijk. Naast dat (ik hoop) inmiddels wat beruchte issues op de Series X met deze game inmiddels verholpen zijn.

De game voelde in november nogal repititief aan - maar dat was ook omdat ik vrij doelloos door de stad dwaalde. Daarom neem ik me nu voor om niet te veel van de main story af te wijken, als ook de districts te clearen, ipv oneindig blijven zoeken naar goede recruits of onnodige zaken.

• robster19
AppleFan2007 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:13:
Nog iemand met problemen met trofeeën?
Ik heb alle pubs bezocht en er gedronken en kreeg geen trofee, in heb 15 relieken en ik krijg geen trofee, ik heb 50 audiofiles en krijg geen trofee.
Hoe kan ik dit oplossen of is het wachten op een update, ik speel op een PS5.

Verder heb in 1 crash gehad na de zero day bunker te verlaten kreeg ik alleen een zwart scherm.
je kan via ubisoftconnect zien of je alles wel bezocht hebt.
Daar kan je de specifieke statistieken zien van de dingen die je kan/moet doen.
Had je daar al gekeken?

• AppleFan2007
robster19 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:39:
[...]

je kan via ubisoftconnect zien of je alles wel bezocht hebt.
Daar kan je de specifieke statistieken zien van de dingen die je kan/moet doen.
Had je daar al gekeken?
Ik had de app nog niet eens geopend en wist dus niet dat dit kon.
Hierin zie ik dat ik idd nog niet alles heb gedaan, dat wordt weer eens op ronde gaan en overal langsgaan

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• robster19
AppleFan2007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:12:
[...]

Ik had de app nog niet eens geopend en wist dus niet dat dit kon.
Hierin zie ik dat ik idd nog niet alles heb gedaan, dat wordt weer eens op ronde gaan en overal langsgaan
Ik zag het zelf onlangs ook pas. SUCCES :)

• Maditude
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11-05 13:57
Sinds laatste update kan ik geen savebestanden meer uploaden of dwnldn uit de cloud? Nog mensen hier last van?

• AppleFan2007
Maditude schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:04:
Sinds laatste update kan ik geen savebestanden meer uploaden of dwnldn uit de cloud? Nog mensen hier last van?
Ik ga het straks eens bekijken, heb je een PC, PlayStation of XBox?

Edit: ik kan ook niets uploaden naar de cloud.

[Voor 7% gewijzigd door AppleFan2007 op 12-02-2021 15:59]

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:57

-SaveMe-

-klik-

Als je de perma death option kiest voor je companions zit je daar dan een playthrough aan vast of kun je dat later disablen als je het toch niet tof vind? Hoe spelen jullie met of zonder?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke hdr settings gebruiken jullie? Heb een LG C9 oled...

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Beetje raar, op weg naar eerste missie, zie een Albion car staan en die kan ik zo meenemen??

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:06:
Beetje raar, op weg naar eerste missie, zie een Albion car staan en die kan ik zo meenemen??
Op sommige hoeken heb je inderdaad van die grote albion auto’s die je gewoon kan nemen.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

AppleFan2007 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:16:
[...]

Op sommige hoeken heb je inderdaad van die grote albion auto’s die je gewoon kan nemen.
Is niet echt logisch, toch? 8)7

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 02:16:
[...]

Is niet echt logisch, toch? 8)7
Nee logisch is dat niet en je wordt ook niet achtervolgd als je die auto’s neemt.
Het is wel handig als je een auto nodig hebt en er passeert even niemand.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Als je een paste-up hebt gedaan, wordt die niet afgevinkt en blijft hij ook op de map staan. Hoe weet je dan welke je gedaan hebt?

En ik moetsteeds handmatig op de map gps aanzetten voor een missie locatie, kan dat niet automatisch ?

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:47:
Als je een paste-up hebt gedaan, wordt die niet afgevinkt en blijft hij ook op de map staan. Hoe weet je dan welke je gedaan hebt?

En ik moetsteeds handmatig op de map gps aanzetten voor een missie locatie, kan dat niet automatisch ?
Dat van die paste up is hetzelfde met de drinklocaties en de darts.
Ik heb al 2 keer de dranklocaties gedaan en 1 keer de darts gedaan maar nog steeds geen trophie.
Blijkbaar kan het zijn dat je ze apart moet doen en niet tegelijk heb ik gelezen.

En dat van de gps wordt wel een gewoonte.
Ik kan me ook niet herinneren dat dit automatisch ging bij Watch Dogs 2

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb gelezen datje die activities zelfs met dezelfde character moet doen voor de trophies. Belachelijk... Die trophies kunnen me dus gestolen worden, ik doe dingen die ik tegenkom wel voor de rewards, maar ga ze niet allemaal met 1 character nalopen...

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:21:
Heb gelezen datje die activities zelfs met dezelfde character moet doen voor de trophies. Belachelijk... Die trophies kunnen me dus gestolen worden, ik doe dingen die ik tegenkom wel voor de rewards, maar ga ze niet allemaal met 1 character nalopen...
Ik was net bezig met alle past up locaties aan te voltooien maar ik kan dus opnieuw beginnen aangezien het niet met dezelfde character is gebeurd.
Maar hoe herbegin je dan aan die past-up, hang je gewoon een nieuwe poster erop of wat?

Deze week heb ik toch vakantie, elke dag 1 tropie voltooien zal goed zijn.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ja, alle locaties langs met hetzelfde character en dan gewoon opnieuw pasten...

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heeft het nog zin die text files te collecten?

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op maandag 15 februari 2021 @ 01:01:
Heeft het nog zin die text files te collecten?
Voor zover ik weet heeft dat niet veel zin.
Ik heb er al veel files opgepakt maar nog nooit iets mee moeten doen.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Laat ik ze in het vervolg mooi liggen, zijn toch niet interessant.

Kom je met de missions bij alle rode (restricted) areas?

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:33:
Laat ik ze in het vervolg mooi liggen, zijn toch niet interessant.

Kom je met de missions bij alle rode (restricted) areas?
Dat weet ik niet, ik denk eigenlijk van niet.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik techpoints ging halen en dat ik het gebouw niet kon herinneren.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind die gangetjes voor spider bots erg donker en erg moeilijk te zien of er zijgangen zijn...

Heb ook al een paar plekken waar ik niet weet hoe ik bij de objective kom ...

Ik vind de mission wel leuk, maar het free roamen en de mini games mwoooh... ga me maar eens op de misdies concentreren...

[Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 15-02-2021 20:22]

• AppleFan2007
Ik ben bezig met de paste-up trophie en telkens als ik arriveer bij de Londen University crasht de game.
Is ondertussen al de 5de poging.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Oei, dat is niet best en ook frusterend als je zo'n lijstje aan het afwerken bent. Zal eens kijken of ik daar vanavond eens kan gaan kijken ...

• AppleFan2007
ik begin het een beetje gehad te hebben met die trophies.
Vandaag was het plan om alle dartlocaties te voltooien, lijst opgezocht en gedownload zodat ik de locaties kon afvinken.
Alle locaties afgegaan met zelfde character en uiteindelijk krijg ik de trofee niet.
Tijdens het bezoeken van alle locaties waren er een paar waar het potje darts plots werd gestopt.
Deze dan opnieuw gedaan nadat ik terug thuiskwam.
Ik heb dus all locaties gedaan, niet aan één stuk maar wel met hetzelfde character.
Ik denk dat ik over een maand nog eens probeer om de trophies te behalen.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goed dat ik niet van de trophies ben. En dat ik voor deze game al had besloten me te focussen op story en missions... de rest is ballast en geen game plezier!

Gisteren hing de game bij ook voor het eerst. Complete freeze, game reageerde nergens meer op. Gelukkig kom ik nog naar het PS dashboard en de applicatie sluiten ...

Overigens vind ik alles maar mwoooh, saai, te makkelijk en weinig zinvol, weet niet precies wat het is ...
London ziet er mooi uit, dat wel, maar de gameplay kan me niet overtuigen. Die verschillende characters is ook maar een gimmick, uiteindelijk wpeel ik eigenlijk altijd een uber hacker, maar dat is dan weer een poppetje waar ik nul binding mee heb ... :|

[Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 17-02-2021 17:08]

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:06:
Overigens vind ik alles maar mwoooh, saai, te makkelijk en weinig zinvol, weet niet precies wat het is ...
London ziet er mooi uit, dat wel, maar de gameplay kan me niet overtuigen. Die verschillende characters is ook maar een gimmick, uiteindelijk wpeel ik eigenlijk altijd een uber hacker, maar dat is dan weer een poppetje waar ik nul binding mee heb ... :|
Het verhaal zelf vind ik goed in mekaar zitten, al vond ik het wat kort (ofwel was ik er verslaafd aan)
Het is eens iets anders om nieuwe leden te rekruteren maar zoals je zegt is er te weinig binding.
qua hacks vind ik legion erop achteruit gaan, in Watch Dogs 2 kon je de lichten bedienen, de gasleiding laten ontploffen, heftrucks hacken, mensen hun gespreken afluisteren of hun bankrekening plunderen.
Dat gaat allemaal niet meer en daardoor voelt legion niet echt af.

• crackanimal
  • Laatst online: 16-09 01:53
-SaveMe- schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:06:
Zelf blijf ik wel naar deze game 'terug komen', het is super leuk om te hacken en met de gadgets te 'spelen'. Tegelijk kan het me niet blijven boeien om de game in een ruk uit te spelen, zoals andere spellen/verhaallijnen vaak wel doen.

Londen is inderdaad erg mooi, zeker op de Series X in 4K :) enkel jammer dat bepaald zichtbaar detail, vanaf boven gezien, minder is. Bijvoorbeeld als je met de drone over de stad vliegt, de metro's / treinen gewoon stilstaande blokken zijn. Erg jammer.

Soort haat/liefde verhouding met dit spel, al zie ik me toch wel - op den duur - het verhaal uitspelen, itt sommige andere games die ik aan de kant heb gelegd.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook zo stom dat je maar 1 gadget kan meenemen... dat is dus altijd de spiderbot voor mij...

• AppleFan2007
Eindelijk heb ik alle drink locaties kunnen voltooien.
Morgen proberen voor de dartslocaties en dan heb ik ze allemaal.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke idioot denkt dat infinite spawning enemies cool zijn ?!? In de een na laatste main mission...
Nu bij de laatste missie...

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:53

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 07:01
Wat een toffe game 😀 Mijn 1ste WD, op de PS5.

Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijacked?

Edit: Aha: Sommige auto's rijden zonder bezetting met de ''A'' van available 8)7

[Voor 14% gewijzigd door ArnoldSmiley op 19-03-2021 12:25]

• Catch22
  • Nu online
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:00:
Wat een toffe game 😀 Mijn 1ste WD, op de PS5.

Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijact?
Hoeveel heb je gespeeld?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee