Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Watch Dogs: Legion

Ontwikkelaar: Ubisoft
Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, Microsoft Windows
Release-datum: 29 oktober 2020
Officiële website

Watch Dogs: Legion speelt zich af in het Londen van de nabije toekomst. Daar is de Britse overheid gevallen en is de krijgswet in werking gegaan. Dat heeft als resultaat dat de corrupte militaire organisatie Albion, drones en criminele bendes er de plak zwaaien. De hackersgroep DedSec uit de vorige twee games is dat corrupte nieuwe regime beu en wil London teruggeven aan de Londenaren. Daardoor krijg jij de taak om een lokale tak van DedSec op te richten.

Net zoals in Watch Dogs 2 is Watch Dogs: Legion een openwereldgame en kun je alle iconische plaatsen van de stad verkennen. Hieronder vallen het London Eye, Trafalgar Square en Tower Bridge. Dankzij geraytracete weerspiegelingen zien die iconische locaties er in de trailers alvast erg indrukwekkend uit.

Welkom bij het verzet.

Rekruteer en speel iedereen in de stad die je maar wilt. Iedereen heeft een unieke achtergrond, persoonlijkheid en set vaardigheden.
Hack bewapende drones, zet spider-bots in en versla je vijanden met een Augmented Reality Cloak.
Verken een enorme open wereld met de vele beroemde bezienswaardigheden van Londen en ontdek leuke activiteiten. Ga online met je rekruten en voltooi missies en uitdagende endgame-content met je vrienden.

Zero Day

Het Londen van Watch Dogs: Legion krijgt te maken met een reeks van ernstige aanslagen die verschillende gebouwen in de stad in puin leggen. Dit is bedoeld om de maatschappij lam te leggen en de gevestigde orde te verdrijven. Deze gebeurtenis wordt ingezet door een mysterieuze organisatie die zichzelf en deze gebeurtenissen presenteert als ‘Zero Day’. Oftewel ‘dag nul’, het moment van een nieuwe orde in het Londen van de toekomst. Om te voorkomen dat dit soort aanslagen vaker voorkomen wordt Albion ingezet als een soort elitepolitie en langzaam maar zeker verandert de stad in een soort dictatoriale omgeving.

Het hackerscollectief Dedsec wordt ook getroffen door Zero Day, maar zij gaan niet bij de pakken neerzitten. Het is ‘Dedsec is niemand, iedereen is Dedsec’ wat als motto aangevoerd kan worden, wat dit keer letterlijk op de gameplay zou kunnen slaan. In tegenstelling tot de voorgaande delen krijg je nu niet te maken met één protagonist, deze keer is iedereen een speelbaar personage en daarmee doet Ubisoft iets unieks. Gezien de stad rijkelijk gevuld is met inwoners is zo goed als iedereen te rekruteren als Dedsec lid en gezien dat moeilijk te controleren valt voor de gevestigde macht, is het collectief overal onzichtbaar aanwezig.

Bevrijd de stadsdelen

De gameplay kent in het hoofdverhaal de belangrijkste rode lijn wat aangevuld wordt met de secundaire missies die tevoorschijn komen als je mensen rekruteert. Ubisoft heeft echter een obsessie met gebieden bevrijden en dat is nu natuurlijk niet anders, want gedeeltes van de stad staan onder ferme invloed van Albion en het is aan jou om hun invloed te doen vervagen. Dit kan je doen door specifieke opdrachten in de stadsdelen te voltooien en hoe meer invloed je krijgt, des te sneller je mensen in dat gebeid kunt rekruteren. Ook levert het je uiteindelijk een meer ‘skilled’ operative op die je tevens zicht geeft op alle Tech Points in het gebied, die je kunt gebruiken voor het upgraden van je wapens en gadgets.

Als je alle doelstellingen volbracht hebt, dan krijg je naar Ubisofts woorden te maken met een ‘exotic mission’. Dit is een soort finale om een stadsdeel definitief van de Albion invloed te ontdoen en dat gaat middels een speciale missie. Ubisoft roept hiermee een gloednieuwe term in het leven voor de duiding van missies, maar in de praktijk viel het een beetje tegen. De missie die we speelden plaatste ons in een auto en het doel was om door checkpoints heen te rijden terwijl er vuurwerk afging en via megafoons geschreeuwd werd. Dat in combinatie met nogal agressieve drones en Albion agenten die je achtervolgen zorgt voor een chaotisch gebeuren. Leuk bedacht, slaat nergens op. Hackers zijn namelijk anoniem en laten zich juist niet verleiden tot dit soort aandachttrekkerij. Het is vast voor de variatie bedoeld, maar het voelt wat vreemd aan.

De Verschillende Edities:

Gold Edition

• Watch Dogs: Legion (Game)
  • Season Pass (bevat onderstaande)
  • Watch_Dogs + DLC
  • Vier unieke personages
  • Verhaal uitbreiding
  • Extra Dedsec missies
  • Dedsec autoskin

Ultimate Edition
  • Season Pass (bevat onderstaande)
  • Watch_Dogs + DLC
  • Vier unieke personages
  • Verhaal uitbreiding
  • Extra Dedsec missies
  • Dedsec autoskin
  • Ultimate Pack (bevat onderstaande)
  • Urban Jungle Pack (met drie personages)
  • London Dissident Pack (met drie maskers)
  • Vipstatus voor vier weken (valutabooster)
Collector’s Edition
  • Season Pass (details hierboven)
  • Ultimate Pack (details hierboven)
  • Ded Coronet Mask figurine
  • Direct toegang tot het Ded Coronet masker (in-game)
  • Set van drie stickers
  • Steelbook
  • Exclusieve verpakking
  • Dubbelbedrukte propaganda poster

Video's:

Welcome to London

Gameplay Trailer

World Premiere Cinematic Trailer

8 Minutes of Gameplay

Story Trailer

Screenshots

Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom.

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2021 10:10. Reden: Jumptag toegevoegd]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-06 21:10
Deze game komt nu toch al wel snel uit. Vreemd dat er niet meer discussie is. Heb er wel zin in. Ik denk wel dat ik AC Valhalla, welke op dezelfde dag uitkomt, eerst ga spelen. Ook komt iets erna alweer Cyberpunk uit. Mooie dagen voor open wereld actie game liefhebbers.

In ieder geval vond ik deel 1 wel prima, deel 2 was erg gaaf met leuke karakters en toch wel leuke missies met vernieuwende gadgets en een hele aparte stijl. Deel 3 lijkt ook weer helemaal anders te zijn met wat minder nadruk op de specifieke personages om het verhaal te vertellen, maar wel weer veel meer afwisseling.

Weet nog niet hoe leuk het is om bepaalde missies met personages te spelen en of je wellicht missies opnieuw kunt doen om te zien hoe het anders uitpakt. Maar het is in ieder geval weer erg origineel.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 11:44
Ergens lijkt Watch Dogs Legion me ook wel leuk, maar ik zie in elke video alleen maar elementen van andere Ubisoft-games terugkomen. Ik denk dat mensen het onderhand wel geloven allemaal

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Martinspire

Ben het met je eens, het lijkt wel alsof deze game onder de radar doorgaat.
Had veel meer animo verwacht voor deze titel, want de vorige delen waren erg leuk om te spelen.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Maar gaan ze dit maal de release wel halen? Ik vind dat er nog behoorlijk weinig hype omheen is, zoals terecht opgemerkt is het ook erg stil in dit topic.

Het is me ook totaal onduidelijk hoe dit nou werkt met de Playstation 5. Ja, je kan je PS4 game natuurlijk in je PS5 drukken, en er schijn dan een gratis upgrade te zijn naar de PS5 versie. Maar is die al met volledige enhanced graphics? Dat schijnt bij Cyberpunk ook nog een paar maanden langer te duren.

Maar: er is nog helemaal nergens een officiele Watch Dogs PS5 releasedatum bevestigd. Vrijwel overal staat TBD, zelfs bij Sony zelf staat voor alle Ubi-titels nog 'Eind 2020'.
Ja, 24 november (dat is dus een week na de release van de PS5 zelf) staat in de Ubisoft store. Met wel kleine lettertjes:
De uiteindelijke content en releasedata kunnen nog veranderen. Sommige functies zijn mogelijk niet beschikbaar bij de launch. Content kan op elk moment beschikbaar worden gesteld voor verkoop en/of worden weggegeven, naar eigen inzicht van Ubisoft
Ik vind het nog best onduidelijk hoe dit precies gaat, het is verdorie nog geen 2 maanden :P

[Voor 5% gewijzigd door Richh op 01-10-2020 13:17]

• Martinspire
Hier nog een preview met ook nieuwe gameplay:

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 08:03
De nieuwe previews laten bij mij stiekem toch wel een goede indruk achter.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• Martinspire
Hier nog wat gemixte gevoelens. Enerzijds leuk dat je iedereen kunt gebruiken, maar anderzijds mis ik een beetje diepgang per karakter. Ik denk dat je ze iets te makkelijk laat sterven en dan niet meer omkijkt. Als het je 2 of 3x is overkomen, dan verdwijnt volgens mij die verbinding wel. En ook heb ik mijn bedenkingen met de dialogen, of ze dan wel verschillen met andere personages.

Qua gameplay nog niet veel hoogstaands gezien verder. Vooral een Watch Dogs 2.5. Of beter: een mix tussen WD1 en 2. Niet dat dat verkeerd is, maar ik had wat meer verwacht.

Goed, we gaan het wel zien. Ik ben wel benieuwd naar de reviews.

Ik zag verder nog een trailer over de post-launch content:

Jammer dat MP er niet meteen in zit, maar dan heb ik in december ook nog wat te doen :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Martinspire
Ik zal hem thuis even kijken, ben namelijk wel heel erg benieuwd naar de gameplay!
Heb me altijd prima vermaakt met de vorige delen en hoop dat met deze ook te kunnen doen.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Nieuwe gameplay ziet er wel tof uit, voice-acting zal ongetwijfeld niet top zijn omdat het gegenereerd is maar dat maakt het wel uniek.

Zit sterk te overwegen hem te kopen, deels ook omdat ik Londen goed ken dus ben benieuwd in hoeverre het overeen komt.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07:28

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb mij erg vermaakt met Watch Dogs 2, alle Trophy's behaald op de PS4.
Deze ook maar eens pre-orderen. :)

PVoutput

• jori040
Zag net op de Series X site dat deze game Ray Tracing aan boord heeft.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• jori040
Ja ik begin toch wel overtuigd te raken.Dan zou het 10 november wel eens een Ubisoftje[AC & WD] kunnen gaan worden voor mij. ;)

Samsung UE43KS7500 - PS5

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De grote is bekend
Watch Dogs: Legion zal ongeveer 40,4GB van je harde schijf gaan kosten.

Dit zal op de PlayStation consoles ongeveer hetzelfde zijn en dat maakt de game bijna twee keer groter dan de oudere broertjes, Watch_Dogs en Watch_Dogs 2. Die wogen destijds respectievelijk 20,42GB en 26.64GB. Maar de maatstaven van tegenwoordig liggen ongeveer ook rond 40GB in de lijn der verwachtingen en is de game zelfs relatief klein te noemen.

[Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 14-10-2020 10:48]

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:10

Dhrax

Prog Lord

De eerste 2 delen waren enorm leuk om te spelen. Vooral de 2de vond ik prima, grafisch ook erg sterk.
De timing is helaas een beetje off, ik ga toch kiezen voor Cyberpunk eerst en dan pak ik deze later op :)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Dhrax schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:57:
De eerste 2 delen waren enorm leuk om te spelen. Vooral de 2de vond ik prima, grafisch ook erg sterk.
De timing is helaas een beetje off, ik ga toch kiezen voor Cyberpunk eerst en dan pak ik deze later op :)
Is het niet een beetje repetitief?
jori040 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:32:
Zag net op de Series X site dat deze game Ray Tracing aan boord heeft.
Uiteraard :) anders kreeg je hem niet gratis bij een RTX3000 kaart :)

Ik heb hem ook gratis gekregen, weet niet of ik hem gelijk ga spelen, want Cyberpunk

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Rowwan
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:06
Dhrax schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:57:
Timing is inderdaad een beetje off. Ik zoek nog een launch game voor ps5. Ik twijfel behoorlijk tussen WD Legion of cyberpunk.

Alles valt en staat bij de upgrade mogelijkheid van de game, of de savegames nog werken op de ps5.

De PS5 versie van WD komt een week na launch van ps5 uit, ik heb geen zin om dan weer opnieuw te moeten beginnen. Maar je kunt dan natuurlijk wel genieten van de extra ps5 features.

Bij cyberpunk gaat dit niet gebeuren, daar komt de update pas in 2021, dan heb ik hem hopelijk al uit. Hetgeen me hier doet twijfelen is dat het "maar" een PS4 game is. Ik wil natuurlijk wel een PS5 game :)

• jori040
PS5 4K30fps: https://www.psx-sense.nl/...utie-op-de-playstation-5/

Verwacht dat het op de Series X precies zo gaat zijn.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:06:
PS5 4K30fps: https://www.psx-sense.nl/...utie-op-de-playstation-5/

Verwacht dat het op de Series X precies zo gaat zijn.
klopt:
Deku615

What are some of the features the Ps5 and Xbox Series X have for Watch Dogs? Ray tracing, 120 fps, 4K?

---

watchdogs_devs

Ray tracing, 4k, 30fps on PS5 and Xbox Series X.
en niks bekend over een performance mode. Alle vragen in de AMA daarover (en dat waren er best wel wat) werden vakkundig genegeerd.

[Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-10-2020 12:09]

I got a bad feeling about this.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:08:
[...]

klopt:

[...]

en niks bekend over een performance mode. Alle vragen in de AMA daarover (en dat waren er best wel wat) werden vakkundig genegeerd.
Oh.. maar 30 fps op de Series X?

• jori040
G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:38:
[...]

Oh.. maar 30 fps op de Series X?
https://gamer.nl/artikele...acing-op-ps5-en-series-x/

Deze game maakt op de next-gen gebruik van ray tracing dus dat zal denk de reden van 30fps zijn.De nieuwe AC heeft dat dan weer niet aan boord.

[Voor 15% gewijzigd door jori040 op 19-10-2020 13:54]

Samsung UE43KS7500 - PS5

• NC83
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-06 02:16

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• robster19
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-06 10:14
Iemand heeft de game al in handen.
Te vroeg opgestuurd door ubisoft zegt hij.

https://www.reddit.com/r/...i_get_in_trouble/g9qndfh/

met een paar fotos
https://imgur.com/gallery/DQjNeuL

[Voor 12% gewijzigd door robster19 op 23-10-2020 12:17]

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-06 19:04
Ik ben benieuwd of de characters inderdaad zo unique zijn als ze zeggen. Ik had een tijd terug in meerdere previews gelezen dat er bepaalde unieke personen in het spel zitten die eigen unieke en erg goede skills hebben die dus niet random te vinden zijn. Zodra je deze personen hebt, heb je voor de rest geen andere meer nodig.

Het lijkt mij dat je alsnog geen vrijheid hebt en er toch iets van een lijn inzit betreft het recruten van.

Dit was dan wel een tijdje geleden, maar of het aangepast is?

• Catch22
  • Nu online
Er zitten vast wel 'prime characters' in, maar wat ik een beetje zie is dat het vrij random is. Maar dat is ook niet gek.

Ik zag ook dat ze met wat trucjes iedere character een 'andere' stem geven. Dat is wel grappig

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Ferio
Catch22 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:34:

Ik zag ook dat ze met wat trucjes iedere character een 'andere' stem geven. Dat is wel grappig
Jup, maar het nadeel is dat je dit zeker gaat merken.

• Catch22
  • Nu online
Ferio schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Jup, maar het nadeel is dat je dit zeker gaat merken.
Sja, verwacht jij in een open world game met veel interacties met verschillende characters bij iedereen een unieke 'mensen'-stem? Wat ik zag klonk gewoon prima en niet als iets waar ik me aan zou storen

• Ferio
Catch22 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

Sja, verwacht jij in een open world game met veel interacties met verschillende characters bij iedereen een unieke 'mensen'-stem? Wat ik zag klonk gewoon prima en niet als iets waar ik me aan zou storen
Nee, maar ik zou me er ook niet aan storen, zolang de gameplay maar goed is. :)

[Voor 4% gewijzigd door Ferio op 23-10-2020 20:35]

• Catch22
  • Nu online

• jori040
Woensdag de reviews online heb ik begrepen.Echt geen idee wat het gaat zijn bij deze game.

Samsung UE43KS7500 - PS5

• Homeland
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:15:
Woensdag de reviews online heb ik begrepen.Echt geen idee wat het gaat zijn bij deze game.
Ik verwacht ergens tussen de 7,5 en 8,5, lager zou een teleurstelling zijn, hoger eigenlijk ook wel onverwacht. Ongetwijfeld wat kritiek op de voice acting omdat die deels gegenereerd is en de gameplay zal wat kleine update hebben die tof zijn maar grotendeels gelijk zijn aan WD2 (waar niets mis mee is).

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hoop vooral dat de rekrutering goed is uitgewerkt en ook echt wat toevoegt. Als dat goed zit ben ik al wel overtuigd van het spel (als het niet vol bugs zit uiteraard ;) )

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Stream embargo is verlopen hoor ik net bij Gamekings welke de game nu dus aan het streamen zijn.

https://m.twitch.tv/gamekings

Moet zeggen dat het er toch wel goed uit ziet, oogt op het eerste gezicht grafisch indrukwekkender dan AC Valhalla.

[Voor 26% gewijzigd door Donstil op 26-10-2020 18:45]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
preload is ook al mogelijk op uplay, ga ik morgen in de dag doen

• Homeland
  • Niet online
https://www.gamemania.nl/...cties2020#watchdogslegion

2 games inleveren en je kan hem kopen voor 29euro, al is het wel de disc versie, dus alleen een upgrade als je een PS5 of Xbox Series X loopt met een disc drive.

[Voor 18% gewijzigd door Homeland op 27-10-2020 19:07]

• Ferio
Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:44:
Stream embargo is verlopen hoor ik net bij Gamekings welke de game nu dus aan het streamen zijn.

Moet zeggen dat het er toch wel goed uit ziet, oogt op het eerste gezicht grafisch indrukwekkender dan AC Valhalla.
Thanks, zal hem is bekijken.

Wel grappig dat ze mogen streamen, maar niets mogen zeggen.

Flink laadscherm ;)

[Voor 9% gewijzigd door Ferio op 27-10-2020 10:16]

• Martinspire
Ik was even helemaal vergeten dat deze game dus al donderdag uit komt, ik dacht even dat het een launch-game van de consoles was, maar hij komt dus net iets eerder. Naja prima, wellicht nog een dagje vrij nemen vrijdag :P

• Mr-Music
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Heb nu voor een maand Uplay gepakt om te kijken of deze games lekker spelen.
Wil Valhallla en WD Legion spelen op de PC en later op de PS4 of 5.
En met UBIsoft connect in het verschiet, nieuwsgierig of de save games gaan werken als crossplay.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:20:
Ik was even helemaal vergeten dat deze game dus al donderdag uit komt, ik dacht even dat het een launch-game van de consoles was, maar hij komt dus net iets eerder. Naja prima, wellicht nog een dagje vrij nemen vrijdag :P
Haha ik had dit ook, dus ik dacht nu "Ach fuck het, ik speel hem op de PS4 pro en als ik nog niet klaar ben upgrade ik hem naar PS5"

Om vervolgens op bol te zien dat de game donderdag al komt :) .

• Martinspire
Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Haha ik had dit ook, dus ik dacht nu "Ach fuck het, ik speel hem op de PS4 pro en als ik nog niet klaar ben upgrade ik hem naar PS5"

Om vervolgens op bol te zien dat de game donderdag al komt :) .
Mja ik ben in de mist gegaan door te kijken naar de next-gen launch games maar heb niet gekeken wanneer ie nu uitkomt. Ik vond het al vreemd dat ie vorige week afgeschreven was, maar nu begrijp ik waarom.

Dan denk ik dat ik hem gewoon lekker nu al ga spelen en eventuele updates/dlc op next-gen :P
Dan Valhalla mooi bij launch van de XSX en Cyberpunk als die er eenmaal is.

[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2020 11:01]

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Wou deze ook gelijk op release halen maar eerst proberen nog een Series X te pakken te krijgen en mocht dat niet lukken ga ik nog een poging doen voor een PS5, dus ik wacht nog maar ff met de aanschaf niet dat ik dalijk een xbox versie koop en straks eerst een PS5 in huis heb staan :+

Mocht geen van beide lukken (waar ik bang voor ben maar ja) dan haal ik hem alsnog voor de One X, heb beide eerste delen wel gespeeld (niet uitgespeeld trouwens) maar vind het altijd wel leuk om wat rond te kloten in deze games.

• PsychoBoyJack
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
Homeland schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:03:
https://www.gamemania.nl/...cties2020#watchdogslegion

2 games inleveren en je kan hem kopen voor 29euro, al is het wel de disc versie waarbij je geen upgrade hebt naar een next-gen versie.
Huh? Dit klopt toch niet? Van de site;
''Upgrade naar de PlayStation 5-versie: de PlayStation 4-versie van Watch Dogs Legion op Blu-ray Disc moet in de PlayStation 5-console blijven om je zonder extra kosten toegang te geven tot de digitale PlayStation 5-versie van Watch Dogs Legion, indien deze beschikbaar is''.

• Mr-Music
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
ooh kan de preload van WD Legion nu binnenslurpen. Is 35GB. :P
klaar is totaal 49.43 GB. is het al donderdag?

[Voor 27% gewijzigd door Mr-Music op 27-10-2020 13:44]

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:15:
Typische 7,5 game, ik heb me altijd prima vermaakt met de vorige WD games, dus ik maak me er niet zo'n zorgen om.

• Ferio
shoombak schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

Typische 7,5 game, ik heb me altijd prima vermaakt met de vorige WD games, dus ik maak me er niet zo'n zorgen om.
Dat vermoeden heb ik ook. Dit soort games haal ik ook nooit op datum van release, pak het in de loop van komende weken wel op met een korting of een key.

• Homeland
  • Niet online
PsychoBoyJack schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Huh? Dit klopt toch niet? Van de site;
''Upgrade naar de PlayStation 5-versie: de PlayStation 4-versie van Watch Dogs Legion op Blu-ray Disc moet in de PlayStation 5-console blijven om je zonder extra kosten toegang te geven tot de digitale PlayStation 5-versie van Watch Dogs Legion, indien deze beschikbaar is''.
Je hebt helemaal gelijk, verkeerd gezien, heb mijn post aangepast, is dus alleen van toepassing bij upgrade naar een nieuwe console zonder disc drive.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hoe zit het met multiplayer eigenlijk.

Ik vond dat inbreken in sessies van vreemde in deel 1 en 2 best leuk. Zit dat er weer in?

• Martinspire
Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:42:

Ik vond dat inbreken in sessies van vreemde in deel 1 en 2 best leuk. Zit dat er weer in?
Volgens mij komt dat post-launch

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-06 08:16
Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:42:

Ja zit er weer in, komt in December. Samen met wat story DLC en andere dingen.

Vandaag komen de reviews, ben benieuwd naar de score. Na WD2 heb ik echt weer zin in een goede WD game
Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:44:

DIt is wel echt toppunt van cringe zeg.. "yo dit is bruut!" "Ja en de mouusssee smoooving" 8)7

[Voor 34% gewijzigd door corset op 28-10-2020 11:51]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• robster19
[quote]corset schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Vandaag komen de reviews, ben benieuwd naar de score. Na WD2 heb ik echt weer zin in een goede WD game

[...]

Ik ben heel benieuwd, hoelaat vandaag :) ? _/-\o_

gevonden vandaag om 12:00

[Voor 3% gewijzigd door robster19 op 28-10-2020 12:00]

• corset
robster19 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:59:
[quote]corset schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

[...]

Ik ben heel benieuwd, hoelaat vandaag :) ? _/-\o_
van wat ik heb begrepen rond deze tijd ongeveer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• robster19
Eerste reviews komen binnen , ziet er uit als een goede vermakelijke game. Met cijfers tussen de 7 en 8

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Volgens mij komt dat post-launch
corset schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Ooh Nice! Dan eerst lekker de Single player in duiken.

[Voor 54% gewijzigd door Donstil op 28-10-2020 12:09]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

corset schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:45:
DIt is wel echt toppunt van cringe zeg.. "yo dit is bruut!" "Ja en de mouusssee smoooving" 8)7
Hehe ja beetje wel, Gamekings is wat mij betreft een beetje Hit or Miss.
Vind de oude "Gamekings" leden wel leuk altijd maar de nieuwe lichting mis ik de aansluiting een beetje mee maar goed daar ben ik de doelgroep ook niet echt van schat ik zo in.

• Catch22
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:09:
[...]

Hehe ja beetje wel, Gamekings is wat mij betreft een beetje Hit or Miss.
Vind de oude "Gamekings" leden wel leuk altijd maar de nieuwe lichting mis ik de aansluiting een beetje mee maar goed daar ben ik de doelgroep ook niet echt van schat ik zo in.
We worden oud.

Hoewel die gasten van nu ook niet bepaald 18 meer zijn, maar ze proberen wel een beetje dat sfeertje te creeren

• Homeland
  • Niet online
https://opencritic.com/game/7405/watch-dogs-legion

Reviews staan online, 7,5 op basis van 28 reviews. Op YouTube staan ze ook online (onder andere van IGN).

Edit, nu 7,3 op basis van 48 reviews.

[Voor 11% gewijzigd door Homeland op 28-10-2020 12:14]

• corset
Catch22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

We worden oud.

Hoewel die gasten van nu ook niet bepaald 18 meer zijn, maar ze proberen wel een beetje dat sfeertje te creeren
Ik denk dat dat het vooral is. Ik kijk reviews voor performance, en hoe het spel is. Niet om een paar mensen die hun 2e jeugd proberen te herleven te zien die wanhopig straat taal willen gebruiken.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• ArthurMorgan
  • Niet online
even op letten voor de Xbox One gebruikers:

https://www.eurogamer.net...reaking-bug-on-xbox-one-x

bug die de voortgang blokkeert, gebeurt tijdens missie 404 :D

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:53:
even op letten voor de Xbox One gebruikers:

https://www.eurogamer.net...reaking-bug-on-xbox-one-x

bug die de voortgang blokkeert, gebeurt tijdens missie 404 :D
Aah zal Sony wel voor betaald hebben :+

• jori040
Ondanks dat de reviews niet top zijn zie ik wel degelijk de fun[op basis van beelden] in deze game en ga ik hem morgen kopen.Deze lijkt me qua gameplay veel meer gelaagd dan die vorige twee delen.

Koop hem eerst voor PS4-pro en dan als ik de Series X heb ga ik voor die versie.One X heb ik namelijk laatst verkocht.

[Voor 53% gewijzigd door jori040 op 28-10-2020 13:25]

Samsung UE43KS7500 - PS5

• robster19

• corset
Ook liedjes van 2 erin zie ik.

The Day Is My Enemy blijft een favoriet, dus vind het niet erg :+

• Vortigen
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:12
Mr-Music schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:25:
Heb nu voor een maand Uplay gepakt om te kijken of deze games lekker spelen.
Wil Valhallla en WD Legion spelen op de PC en later op de PS4 of 5.
En met UBIsoft connect in het verschiet, nieuwsgierig of de save games gaan werken als crossplay.
Ik heb ook een Uplay+ abo (tegenwoordig Ubisoft+) gedaan eergisteren om WD Legion en AC Valhalla te proberen. Dat in combinatie met een Geforce Now abo a 5,45 pm kan ik er weer even tegen.

Mezelf kennende ben ik met die twee games zo'n 2 a 3 maanden zoet en ben ik dan tussen de 40 en 60 euro kwijt. Goeie deal voor twee AAA games op ultra/high settings met Raytracing en DLSS :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 18:10
Ah, goede tip van Uplay+. Zat erg te twijfelen over deze game, maar voor die 15 euro kan ik hem mooi een maand spelen.

[Voor 68% gewijzigd door Zironako op 28-10-2020 19:10]

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Nog een tip als je op Xbox speelt, als je de regio naar NZ zet kun je al spelen.

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-06 23:05
Hier nog even wachten op msi voor ik kan spelen
Iemand enig idee hoe lang dat normaal duurt voor msi codes verstuurt ? Twijfel om anders 15€ te doen voor uplay +

[Voor 55% gewijzigd door taker1987 op 28-10-2020 21:42]

psn: taker-mart

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:23

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Nog 1.5 uur wachten en dan is die eindelijk te spelen. Heel benieuwd hoe die presteert met mijn RTX3080.

Ik vond zojuist deze voor een gratis DLC :)
WDSL-ELRU-BIUS-9999

3D print nodig? Stuur me een DM

• Martinspire
Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Aah zal Sony wel voor betaald hebben :+
Mja van wat ik heb begrepen kan het dus zijn dat je Xbox One X na een uur of 6 a 8 spelen bij missie 404 ineens uit gaat en je dan ook niet meer verder komt. Wel kun je met een oude Xbox One of een S nog wel de missie doen en daarna weer verder gaan op je XOX. Vrijdag komt een hotfix uit om het op te lossen. Dus voor Xbox spelers wel belangrijk om te weten idd.

Ik weet nog niet of het duidelijk is dat die missie gaat beginnen en of je nog op tijd kunt stoppen, maar ik ben in ieder geval blij dat ik mn OG Xbox One hier nog heb staan :P

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 18:10
Hij is al live op Uplay+

• AntiChrist7
Ik dacht dat ie pas morgen ging zijn, maar zag dat ie idd speelbaar stond toen ik uit Anno ging. Voelt erg vertrouwd aan, buite dat ik denk dat ze wat buttons van plaats hebben veranderd, maa ben letterlijk nog maar halverwege de eerste missie

Iemand idee hoe je naar die geluidsopnames kan luisteren terwijl je uit dat data menu bent?

[Voor 9% gewijzigd door AntiChrist7 op 29-10-2020 01:13]

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:34
mr.DJ95 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:28:
Nog 1.5 uur wachten en dan is die eindelijk te spelen. Heel benieuwd hoe die presteert met mijn RTX3080.

Ik vond zojuist deze voor een gratis DLC :)
WDSL-ELRU-BIUS-9999
Ik hoop dat je niet op 4K speelt én RTX aan wil zetten, als je dan de Ultra textures ook nog eens aanzet dan is je VRAM op en zakt je systeem door z'n hoeven.. :F

ASUS STRIX B550 I-Gaming | AMD Ryzen 5900X | RTX 3080 Aorus Master | 32GB Vengeance RGB RAM | Samsung 970 EVO 500GB | Corsair MP510 960GB | Corsair SF750 | LG CX 48”

• Homeland
  • Niet online
Tijdens de 2e missie een spontane crash van de game op Xbox One S... zie het voor nu maar even als teken dat het tijd is om te slapen, in de ochtend maar verder gamen.

• Dennis585
  • Laatst online: 10:36
Op de PC in QHD en alles op Ultra:

YouTube: Watch Dogs Legion on QHD Ultra

De missies zijn wel leuk maar meer van hetzelfde vergeleken met de vorige twee delen. De terroristen zijn cool en willen London en de hele wereld opblazen. De stad is ook veel levendiger vergeleken met de vorige twee delen en er zitten leuke landmarks en beroemde gebouwen in om te bezichtigen. Ik denk dat we dit niveau ook kunnen verwachten in het drie keer uitgestelde Cyberpunk 2077. Veel verschil zal er niet inzitten. Er zit in ieder geval veel detail in Watch Dogs Legion en dat zal in Cyberpunk 2077 ongeveer hetzelfde zijn. Toch verlang ik mede hierdoor naar het lang verwachte Grand Theft Auto VI. GTA VI zal dan ook over een paar jaar goed verkopen en waarschijnlijk eerdere games overtreffen qua kwaliteit en vernieuwing. Tegen die tijd dat GTA VI uit gaat komen zitten we al met 8K en super HDR en de laadtijden zullen nihil zijn dankzij verplichte snelle SSD.

Kortom: er komen mooie spellen en tijden aan voor gamers.

• Ferio
Dennis585 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:00:

De missies zijn wel leuk maar meer van hetzelfde vergeleken met de vorige twee delen. De terroristen zijn cool en willen London en de hele wereld opblazen. De stad is ook veel levendiger vergeleken met de vorige twee delen en er zitten leuke landmarks en beroemde gebouwen in om te bezichtigen. Ik denk dat we dit niveau ook kunnen verwachten in het drie keer uitgestelde Cyberpunk 2077. Veel verschil zal er niet inzitten. Er zit in ieder geval veel detail in Watch Dogs Legion en dat zal in Cyberpunk 2077 ongeveer hetzelfde zijn. Toch verlang ik mede hierdoor naar het lang verwachte Grand Theft Auto VI. GTA VI zal dan ook over een paar jaar goed verkopen en waarschijnlijk eerdere games overtreffen qua kwaliteit en vernieuwing. Tegen die tijd dat GTA VI uit gaat komen zitten we al met 8K en super HDR en de laadtijden zullen nihil zijn dankzij verplichte snelle SSD.

Je kan Ubisoft echt niet vergelijken met Project red... Cyberpunk zal echt veel en veel beter zijn. Heb je witcher 3 ooit is gespeeld?

Ik verwacht dat Cyberpunk echt veel meer details bevat en vele malen uitgebreider is.

Afijn,

Is het spel €35 waard volgens jullie?

[Voor 5% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 08:11]

• mr.DJ95

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Evernote schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 01:16:
[...]

Ik hoop dat je niet op 4K speelt én RTX aan wil zetten, als je dan de Ultra textures ook nog eens aanzet dan is je VRAM op en zakt je systeem door z'n hoeven.. :F
Ah, werd toch nieuwsgierig. Lijkt toch wel een mega zware game als ik zo de ingame benchmark run.

Ik haal in-game netjes 80Fps+ trouwens. Als ik iets voor iemand moet testen of bekijken op de PC hoor ik het graag.

Edit hier moet ik redelijk van terugkomen. In de open wereld is het eerder 45FPS..... Tijd voor een RtX3080ti?

[Voor 7% gewijzigd door mr.DJ95 op 29-10-2020 08:54]

• Ferio
mr.DJ95 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:25:
[...]

Ah, werd toch nieuwsgierig. Lijkt toch wel een mega zware game als ik zo de ingame benchmark run.

Ik haal in-game netjes 80Fps+ trouwens. Als ik iets voor iemand moet testen of bekijken op de PC hoor ik het graag.

Edit hier moet ik redelijk van terugkomen. In de open wereld is het eerder 45FPS..... Tijd voor een RtX3080ti?
zal niet aan je kaart liggen denk ik, maar aan de game. Hier staat Ubisoft bekend om, slechte optimalisatie.

Kan je je vinden in de reviews?

Mooie open wereld game, levending maar niets te doen, kan bijna nergens naar binnen en vaak hetzelfde? Saaie missies (niet rewarding) en recruiting constant hetzelfde. Wil je? nee? ok, wat kan ik doen? --klaar-- Ok ik join.

[Voor 17% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 09:01]

• 3clectic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-06 14:28
Ik vind de prestaties erg tegenvallen. Met alles op low op 1440p met een 3600x en 3080 FE in de midden 80. Met alle toeters en bellen aan tussen de 50 en 60 met dips naar 46 fps terwijl de game nu niet echt fantastisch uitziet.

Mooie game dus om met de eerste RTX 3000 serie mee te leveren.. /s

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

• Ferio
3clectic schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:06:
Ik vind de prestaties erg tegenvallen. Met alles op low op 1440p met een 3600x en 3080 FE in de midden 80. Met alle toeters en bellen aan tussen de 50 en 60 met dips naar 46 fps terwijl de game nu niet echt fantastisch uitziet.

Dus gewoon een slechte optimalisatie zoals gewend van ubisoft. Grafisch gezien zijn er veel mooiere games uit en die lopen veel soepeler met veel meer fps.

Anoniem: 996723

3clectic schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:06:

Hier hetzelfde, valt ook op dat het GPU gebruik niet optimaal is, ik zie hem nooit boven de 85% uitkomen (meestal mid 70's), terwijl de frame rate onder de 60 duikt en de CPU nooit boven de 65% (per core) uitkomt.
Instellingen lijken weinig uit te halen, ook zonder RTX kakt de framerate in met een GPU gebruik van <60%. (Blijft wel lekker koel zo...)
Ik wacht even op een patch en een game ready driver denk ik, beetje zonde om het zo te spelen.

Edit: Grafisch is het idd geen hoogstandje: Vooral character models lijken aanzienlijk slechter dan in de vorige delen. (Ronduit lelijk vaak)
Ray tracing lijkt een beetje het nieuwe hairworks te zijn: Als je er op let is het erg indrukwekkend om de hele wereld te zien in een voorbijgaande bus of winkelruit, tijdens het spelen valt het echter amper op.
Vind de besturing wel beter dan in deel 2, het is allemaal net wat vlotter en minder clunky, ook de toevoeging van een stealth-knop is erg fijn.

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 29-10-2020 09:40]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nu ik filmpjes met en zonder ray tracing gezien heb baal ik wel erg van dat de next gen consoles dat niet kunnen uitzetten ten bate van een hogere framerate. Het is best leuk, en het voegt ook wel wat toe. Maar mijn spelbeleving wordt er niet beter van, dat zou een hogere framerate voor mij wel doen. Hopelijk komt daar nog een update voor uit of zo.

• Ferio
ArthurMorgan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:33:
Nu ik filmpjes met en zonder ray tracing gezien heb baal ik wel erg van dat de next gen consoles dat niet kunnen uitzetten ten bate van een hogere framerate. Het is best leuk, en het voegt ook wel wat toe. Maar mijn spelbeleving wordt er niet beter van, dat zou een hogere framerate voor mij wel doen. Hopelijk komt daar nog een update voor uit of zo.
Jawel toch?

30 FPS met alles aan of 60fps uit?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Er is een AMA geweest op reddit met een ontwikkelaar, en daar werden de vragen naar 60 fps allemaal genegeerd. Tot nu toe is alleen de 30 fps + RT bevestigd.

ook deze site van ubisoft geeft niet direct hoop:
https://news.ubisoft.com/...-consoles-get-the-details

bij WD staat het niet vermeld, bij (bijvoorbeeld) Valhalla wel.

[Voor 43% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-10-2020 09:43]

• Ferio
ArthurMorgan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:40:
Er is een AMA geweest op reddit met een ontwikkelaar, en daar werden de vragen naar 60 fps allemaal genegeerd. Tot nu toe is alleen de 30 fps + RT bevestigd.

ook deze site van ubisoft geeft niet direct hoop:
https://news.ubisoft.com/...-consoles-get-the-details

bij WD staat het niet vermeld, bij (bijvoorbeeld) Valhalla wel.
Ah zo.. ik vind de nieuwe consoles toch niet zo "next gen" . Het is dat er exclusieve titels zijn...

Denk dat ik Watchdogs legion met korting koop, want zo te zien is het een euro of €25 a €30 waard is als ik zo dingen lees her en der.

Wel grappig dat gamekings zei dat Valhalla minder is dan legion.. :o

[Voor 5% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 09:46]

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

Ah zo.. ik vind de nieuwe consoles toch niet zo "next gen" . Het is dat er exclusieve titels zijn...

Denk dat ik Watchdogs legion met korting koop, want zo te zien is het een euro of €25 a €30 waard is als ik zo dingen lees her en der.

Wel grappig dat gamekings zei dat Valhalla minder is dan legion.. :o
Same here. Vind het allemaal meer van hetzelfde en niks wowow. Jammer, thema vind ik erg leuk namelijk.

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:47
Gisteravond alleen even met settings kunnen spelen en de benchmark laten lopen. Performance op een 3080 met RTX aan en DLSS uit valt mij een beetje tegen. 1440p alles ultra met moeite in de buurt van 60 fps.

Vervolgens kijk je vergelijkingsfilmpjes RTX aan/uit... tja, mooi die reflecties maar zonder RTX ziet het er ook ok uit. Ik vraag het me af of zoveel framerate inleveren de moeite waard is. Zit je dan met je nieuwe videokaart, haha.

Anyway, als het maar leuk is om te spelen. Ik ga het zien.

• Martinspire
mr.DJ95 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:25:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waarom zo'n grafische kaart met ondermaatse CPU? Die i5 is toch duidelijk te traag voor dat ding? Deze game leunt er zwaar op (ook omdat iedere NPC zijn eigen achtergrond heeft omdat ie playable is), dus ik snap de dips volledig. Even snel upgraden dus :+

Gister zelf in ieder geval gespeeld en vond het er allemaal wel prima uitzien. Veel mensen zijn nu wat andere games gewend als GOT maar men vergeet meteen dat dat een game is die vooral veel in de natuur afspeeld en daar zijn devs gewoon veel beter in. Je hebt niet te maken met NPC's, weinig verschillende objecten in beeld (telkens hetzelfde gras is niet zo heel speciaal) en zo verder. Verder moet het ook draaien op de Xbox One OG en een heleboel oudere PC's om de doelgroep zo groot mogelijk te houden. Ik weet niet wat je verwachtingen zijn als je dit een enorm lelijke game vindt.

Maar goed, die discussie was dus te verwachten. Ik vind het er in ieder geval veel beter uit zien dan de vorige game en qua setting spreekt het me wel aan. Controls zijn even wennen, maar er zal vast een reden achter zitten om het zo te doen. Vandaag nog even werken en dan heb ik alweer vrij.

Ik heb even voor goede ventilatie gezorgd, dus hopelijk geen last van de 404 missie, maar we gaan het zien.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:33:
Als door Ray Tracing inderdaad de FPS flink omlaag gaat mag ik hopen dat de speler zelf de keus heeft of ze dit willen, zelfs de Xbox One X heeft bij veel games al de optie voor Performance mode of Quality mode.

• mr.DJ95

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Martinspire schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Waarom zo'n grafische kaart met ondermaatse CPU? Die i5 is toch duidelijk te traag voor dat ding? Deze game leunt er zwaar op (ook omdat iedere NPC zijn eigen achtergrond heeft omdat ie playable is), dus ik snap de dips volledig. Even snel upgraden dus :+
Shit, En zo''n i9 9900K lonkte al in de verte...

Mijn I5''je draait trots op 5Ghz, op alle cores. Vermoed dat ik hiermee nog wel wegkom komend jaar. Speel buiten WD Legion alleen op extreem hoge resoluties (7680*1440) waarbij de CPU steeds kleine rol gaat spelen.

Mis zoals eerder genoemd wel een beetje de mogelijkheden van de wereld, laadtijden zijn vrij aanwezig vind ik zelfs met NVME storage. Heb een beetje het gevoel alsof ik iedereen moet recruiten maar niet echt vooruitgang boek op deze manier. Betwijfel of ik mijn draai ga vinden in deze game.

• AntiChrist7
Dennis585 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:00:

Het zou me niet verbazen als we eerder Watch Dogs 6 zien verschijnen dan GTA6. Rockstar heeft de titel van recyclagekoning overgenomen van Ubisoft :)

• Catch22
  • Nu online
Met rtx moet je altijd dlss wel aan hebben staan.

Ik ga mijn 3090 straks even aan het werk zetten op 5120*1440😂

• corset
Martinspire schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Gister zelf in ieder geval gespeeld en vond het er allemaal wel prima uitzien. Veel mensen zijn nu wat andere games gewend als GOT maar men vergeet meteen dat dat een game is die vooral veel in de natuur afspeeld en daar zijn devs gewoon veel beter in. Je hebt niet te maken met NPC's, weinig verschillende objecten in beeld (telkens hetzelfde gras is niet zo heel speciaal) en zo verder. Verder moet het ook draaien op de Xbox One OG en een heleboel oudere PC's om de doelgroep zo groot mogelijk te houden. Ik weet niet wat je verwachtingen zijn als je dit een enorm lelijke game vindt.

Maar goed, die discussie was dus te verwachten. Ik vind het er in ieder geval veel beter uit zien dan de vorige game en qua setting spreekt het me wel aan. Controls zijn even wennen, maar er zal vast een reden achter zitten om het zo te doen. Vandaag nog even werken en dan heb ik alweer vrij.

Ik heb even voor goede ventilatie gezorgd, dus hopelijk geen last van de 404 missie, maar we gaan het zien.
Lekker makkelijke statement "GTA VI wordt beter dan z'n voorgangers".. nee echt? Zou het? :+

Dit is een totaal andere game dan GTA, ja het is open world, ja het is in een stad en je kan autorijden. Maar stijl van gameplay, verhaal etc is totaal anders.

• _pix
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:54
Ik realiseer me dat dit een enorm kneuzige vraag is, maar wellicht iemand hier met dezelfde route..

Als je WD:L (Gold) koopt via de Ubisoft store, hoe krijg je 'm dan op je Xbox? Ik heb 'm gisteren aangeschaft in de veronderstelling dat het een digitale versie zou zijn. Als ik de order opzoek staat er 'openstaande levering'. Ik had eigenlijk verwacht gewoon een code te ontvangen die ik vervolgens in de microsoft store zou moeten invullen oid.

In de shop is de Xbox-versie nu 'niet op voorraad', doet me vermoeden dat het toch een schijfje is? (ivm niet leverbaar kan ik de productpoagina ook niet bekijken om te zien of dat ergens genoemd wordt, beetje jammer)

Iemand die 'm ook via de ubishop besteld heeft? Mogelijk om 'm toch direct te spelen?

(Ik ben op dit moment niet thuis maar verheug me enorm op vanavond een mooi potje gamen... Hoop stiekem dat de game dan gewoon naar m'n xbox account gepushed is oid (is wel gelinkt aan ubi shop), maar heb geen flauw idee of dat zo werkt..)

[Voor 11% gewijzigd door _pix op 29-10-2020 12:50]

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:42
_pix schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:48:
Ik realiseer me dat dit een enorm kneuzige vraag is, maar wellicht iemand hier met dezelfde route..

Als je WD:L (Gold) koopt via de Ubisoft store, hoe krijg je 'm dan op je Xbox? Ik heb 'm gisteren aangeschaft in de veronderstelling dat het een digitale versie zou zijn. Als ik de order opzoek staat er 'openstaande levering'. Ik had eigenlijk verwacht gewoon een code te ontvangen die ik vervolgens in de microsoft store zou moeten invullen oid.

In de shop is de Xbox-versie nu 'niet op voorraad', doet me vermoeden dat het toch een schijfje is? (ivm niet leverbaar kan ik de productpoagina ook niet bekijken om te zien of dat ergens genoemd wordt, beetje jammer)

Iemand die 'm ook via de ubishop besteld heeft? Mogelijk om 'm toch direct te spelen?

(Ik ben op dit moment niet thuis maar verheug me enorm op vanavond een mooi potje gamen... Hoop stiekem dat de game dan gewoon naar m'n xbox account gepushed is oid (is wel gelinkt aan ubi shop), maar heb geen flauw idee of dat zo werkt..)
Ik heb hem gisteren besteld voor Xbox (standaard edition) en dit is idd een schijfje (heb een track code e.d. ontvangen)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• _pix
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:54
Melantrix schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Ik heb hem gisteren besteld voor Xbox (standaard edition) en dit is idd een schijfje (heb een track code e.d. ontvangen)
Ah wat stom zeg, compleet gemist... Thanks voor je snelle reactie!

• jori040
Eerste indruk:
- Londen ziet er in een hi-tech sausje tof uit
- Ziet er op een PS4-pro beter uit dan verwacht
- Schieten werkt zoveel beter dan in WD2
- Voertuigen besturen ook beter maar nog steeds niet top[het is ook geen race game]

Ik kom hier al lekkerder in dan in die vorige twee games.

[Voor 28% gewijzigd door jori040 op 29-10-2020 14:16]

Samsung UE43KS7500 - PS5

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Wat hebben jullie gedaan met permadeath eigenlijk?

• jori040
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:03:
Wat hebben jullie gedaan met permadeath eigenlijk?
Doe ik voor een volgende run.

Samsung UE43KS7500 - PS5

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True