spoiler:
Ben nu bij het Albion chapter
Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:00:
Wat een toffe game 😀 Mijn 1ste WD, op de PS5.
Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.
Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijacked?
Edit: Aha: Sommige auto's rijden zonder bezetting met de ''A'' van available
de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁
Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.AppleFan2007 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:39:
[...]
de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.
Op de 30 uur dat ik erin heb zitten heb ik maar 10% van alle auto’s gezien waar iemand inzat.Nol_NL schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:05:
Het grootste gedeelte van het wagenpark bestaat uit electrische zelfrijdende deelauto's, volgens mij wordt dit ook verteld in het begin van de game. Of je kan dit vinden in documenten die je zijdelings kan vinden, dat weet ik niet meer precies. Je hebt dus voertuigen die bemenst zijn, maar ook die leeg rondrijden.
Nee, bedoelde alle auto's. Volgens mij hebben toch ook alle auto's zonder bestuurder een ''A'' op de vooruit?Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:30:
[...]
Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.
Story loopt naar het einde. Begin nu aan het DedSec hoofdstuk. Ben benieuwd wie
[ Voor 45% gewijzigd door Nol_NL op 29-03-2021 12:21 ]
volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.AntiChrist7 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:30:
omdat de DLC voor Valhalla is uitgesteld, ben ik aan deze herbegonnen. door de savegamebug heb ik het vrij snel opgegeven op release. Raakte tot aan waar je dat politiekantoor moest binnengaan voor de damaged spiderbot (waar ik nu ook zit).
Vraagje: hoe werkt uniformed acces nu eigenlijk? er is een gebouw waar tech point ligt die voor zowel albion als construction workers is, dus ik ging er naar binnen als construction worker en bleef low profile (dus niet lopen of klimmen) en toch was er onmiddelijk een gozer of 2 waaar de suspicion al begon te vullen...
ik combineer het nu met de ARcloak, en gaat idd wel beter. nu nog wel wat in mijn team kuisen, want is blijkbaar snel volrobster19 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:12:
[...]
volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.
lopen en klimmen staat er los van volgens mij.
Succces
[ Voor 32% gewijzigd door SparksNL op 24-05-2021 12:17 ]
Heb nu 4 man in m’n team zitten. Het zijn gewoon van die kleine irritante dingen waarvan je je afvraagt of men het spel überhaupt zelf gespeeld heeft.Timothy3000 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 12:39:
Hoe ver ben je? Het duurde bij mij ook een paar uur maar hoe meer mensen je in je team voegt en hoe meer mogelijkheden je unlockt, hoe leuker ik het vond worden.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Verwijderd
Ik kwam hier nu dus ook achter. Bij mij is maar 1 story trophy geunlocked. De rest allemaal niet. Klote zooi. Erg buggy game helaas.AppleFan2007 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:02:
ik begin het een beetje gehad te hebben met die trophies.
Vandaag was het plan om alle dartlocaties te voltooien, lijst opgezocht en gedownload zodat ik de locaties kon afvinken.
Alle locaties afgegaan met zelfde character en uiteindelijk krijg ik de trofee niet.
Tijdens het bezoeken van alle locaties waren er een paar waar het potje darts plots werd gestopt.
Deze dan opnieuw gedaan nadat ik terug thuiskwam.
Ik heb dus all locaties gedaan, niet aan één stuk maar wel met hetzelfde character.
Ik denk dat ik over een maand nog eens probeer om de trophies te behalen.
Nice! Ben de update aan het installeren, was met de Single Player bezig en kreeg opeens een game popup dat er een update beschikbaar was. Ik vind het alleen jammer dat ze weer zombies moeten toevoegen..Nol_NL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:17:
Eindelijk komt de Invasion mode beschikbaar.
[Video: title]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2021 11:25 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wil je het echt weten?G_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:17:
Hoeveel van die 404 contracts zijn er wel niet? Heb er inmiddels bijna 3 uur inzittenweet iemand dit?
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2021 16:46 ]
Oh meen je...418O2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:41:
[...]
Wil je het echt weten?
spoiler:Ik lees oneindig veel
Vast wel veel loot en xp gepakt lijkt meG_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:55:
[...]
Oh meen je...dan heb ik zojuist 3 uur voor niks lopen spelen haha
Haha dat zeker!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq