• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 07:01
spoiler:
Ben nu bij het Albion chapter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11-05 13:57
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:00:
Wat een toffe game 😀 Mijn 1ste WD, op de PS5.

Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijacked?

Edit: Aha: Sommige auto's rijden zonder bezetting met de ''A'' van available 8)7
Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁

• Maditude
Ik heb het verhaal helemaal uitgespeeld en zit ook op 85% van de trofeeen. Ik moet nog enkel die graffiti spuiten en op elke plek gaan drinken en darten, 20 parcel boxes afleveren en de wapenupgrades. Daarna is deze platinum.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 07:10
Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:28:
[...]

Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁
de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• Maditude
AppleFan2007 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:39:
[...]

de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.
Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:53
Het grootste gedeelte van het wagenpark bestaat uit electrische zelfrijdende deelauto's, volgens mij wordt dit ook verteld in het begin van de game. Of je kan dit vinden in documenten die je zijdelings kan vinden, dat weet ik niet meer precies. Je hebt dus voertuigen die bemenst zijn, maar ook die leeg rondrijden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AppleFan2007
Nol_NL schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:05:
Het grootste gedeelte van het wagenpark bestaat uit electrische zelfrijdende deelauto's, volgens mij wordt dit ook verteld in het begin van de game. Of je kan dit vinden in documenten die je zijdelings kan vinden, dat weet ik niet meer precies. Je hebt dus voertuigen die bemenst zijn, maar ook die leeg rondrijden.
Op de 30 uur dat ik erin heb zitten heb ik maar 10% van alle auto’s gezien waar iemand inzat.
Tuurlijk onlogisch dat je in de toekomst auto’s zomaar laat rondrijden.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

• ArnoldSmiley
Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.
Nee, bedoelde alle auto's. Volgens mij hebben toch ook alle auto's zonder bestuurder een ''A'' op de vooruit?

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:29
Ik moet deze dringend nog eens opstarten en daadwerkelijk spelen (met de savegame bug ben ik er nooit toe gekomen omdat Valhalla wel deftig werkte). maar nu lees ik dat de coop enkel public is, niet private?

Iemand doet serieus zijn best bij Ubisoft om WD de grond in te rennen....

• Nol_NL
Proefweekend... Voor wie weleens wat wil proberen ;)

• ArnoldSmiley
Story loopt naar het einde. Begin nu aan het DedSec hoofdstuk. Ben benieuwd wie
spoiler:
Zero-Day
nu is.

Echt leuke game vind. Verhaal is erg sterk opgezet. Gameplay tof. Tuurlijk, servertjes hacken blijft een terugkomend iets maar toch ook veel verschillende andere elementen. Je kan niet verwachten vind ik 999 verschillende activiteiten te moeten doen.

Zeer gecharmeerd van (mijn eerste) Watch Dogs. Sterker nog: Ik vind hem leuker dan de veel geprezen Spiderman Miles Morales bijvoorbeeld.

• Nol_NL
Roadmap voor gratis en seasonpass content is nu ook bekend.

• Y.Zigrin
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 07:12
Heeft iemand enig idee hoe je de trial kan pre-loaden op de PS5? Dat zou op het moment al moeten kunnen, maar ik kom er niet uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennard24
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 31-03 15:49
Ik ben nieuw hier, dus weet niet of ik hier in de juiste topic zit.

Maar Ik ben het proefweekend aan het spelen van WD legion; nu wil ik de game ook kopen, want vindt het wel een vette game.. maar nu vraag ik me af of iemand weet wat het verschil is tussen:

Watchdogs legion standaard edition of
Watchdogs legion resistance edition

De laatst genoemde is de helft van de prijs van de standaard edition namelijk..
Alvast bedankt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nol_NL
Resistance editie heeft wat extra's.

Het Resistant Pack: ontgrendel Lynx, een nieuwe hacker met een dierenmasker- en outfit, en krijg een week lang VIP-status om samen met je vrienden sneller XP en valuta te verdienen in de game.

[Voor 45% gewijzigd door Nol_NL op 29-03-2021 12:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennard24
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 31-03 15:49
Bedankt voor je reactie, ik had geen idee namelijk, en toch blijkt het antwoord simpel😂 nogmaals dank.

• AntiChrist7
omdat de DLC voor Valhalla is uitgesteld, ben ik aan deze herbegonnen. door de savegamebug heb ik het vrij snel opgegeven op release. Raakte tot aan waar je dat politiekantoor moest binnengaan voor de damaged spiderbot (waar ik nu ook zit).

Vraagje: hoe werkt uniformed acces nu eigenlijk? er is een gebouw waar tech point ligt die voor zowel albion als construction workers is, dus ik ging er naar binnen als construction worker en bleef low profile (dus niet lopen of klimmen) en toch was er onmiddelijk een gozer of 2 waaar de suspicion al begon te vullen...

• robster19
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
AntiChrist7 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:30:
omdat de DLC voor Valhalla is uitgesteld, ben ik aan deze herbegonnen. door de savegamebug heb ik het vrij snel opgegeven op release. Raakte tot aan waar je dat politiekantoor moest binnengaan voor de damaged spiderbot (waar ik nu ook zit).

Vraagje: hoe werkt uniformed acces nu eigenlijk? er is een gebouw waar tech point ligt die voor zowel albion als construction workers is, dus ik ging er naar binnen als construction worker en bleef low profile (dus niet lopen of klimmen) en toch was er onmiddelijk een gozer of 2 waaar de suspicion al begon te vullen...
volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.
lopen en klimmen staat er los van volgens mij.

Succces :)

• AntiChrist7
robster19 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:12:
[...]

volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.
lopen en klimmen staat er los van volgens mij.

Succces :)
ik combineer het nu met de ARcloak, en gaat idd wel beter. nu nog wel wat in mijn team kuisen, want is blijkbaar snel vol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntiChrist7
ik kan maar niet in deze game komen. Ik wil er welin verder komen, maar dan start ik meestal Civ of Valhalla of FM op. of soms zelfs een rondje rocket league (al beklaag ik me dat laatste meer en meer)

Ik denk dat het core concept "play as everyone" gewoon niet interessant genoeg is. Of ik nog niet interessante characters/missies gevonden.

Hoe is de MP/coop eigenlijk? Ik heb het niemand van mijn vrienden recent zien spelen, wat meestal ook geen goede indicatie is

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nol_NL
Roadmap is wat aangepast. Invasion komt wat later en bij begin juni staat er nu een vraagteken. Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Year 2 content is inmiddels ook aangekondigd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-09 23:30
Voor 30 euro toch overstag gegaan. Had zeer lage verwachtingen vandaar de game ook niet bij release gehaald. Maar man man wat moet ik veel “moeite” doen om deze game te waarderen.

Er zijn gewoon een aantal kleine dingen die me al tegen staan. Ook het feit dat je met meerdere personages speelt vind ik maar niks.

Ik kijk het nog een dagje aan maar anders gaat hij op marktplaats 😑

Edit: sprint knop inmiddels gevonden.

[Voor 32% gewijzigd door SparksNL op 24-05-2021 12:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 09:28
Hoe ver ben je? Het duurde bij mij ook een paar uur maar hoe meer mensen je in je team voegt en hoe meer mogelijkheden je unlockt, hoe leuker ik het vond worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
@SparksNL ik zou even een paar "how to play" of "I wish I knew" videos kijken

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-09 23:30
Timothy3000 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 12:39:
Hoe ver ben je? Het duurde bij mij ook een paar uur maar hoe meer mensen je in je team voegt en hoe meer mogelijkheden je unlockt, hoe leuker ik het vond worden.
Heb nu 4 man in m’n team zitten. Het zijn gewoon van die kleine irritante dingen waarvan je je afvraagt of men het spel überhaupt zelf gespeeld heeft.

Voorbeeld:

Ik moet een gebouw infiltreren om iets te stelen. Dat gaat aardig met m’n hacker. Mooie ingang gevonden en geruisloos raak ik binnen. Ergens vlak bij het doel een mooie ingang voor m’n spiderbot. Ik loop via een schacht naar binnen, waarbij m’n bot direct gespot wordt van een, vind ik, veel te grote afstand. Meteen iedereen in de paniek en binnen 10 seconden zit ik in een vuurgevecht met 5 gasten. Als hacker, zonder fatsoenlijke wapens etc.

Weg operative en moet weer het hele graftak stuk naar diezelfde missie rijden met een andere operative om het hele gedoe nogmaals te proberen. Dat is niet erg als de gameplay leuk is, maar de game speelt gewoon niet lekker weg. Het lopen/rijden/bewegen voelt niet prettig.

Pluspunt vind ik de stad London die goed is uitgewerkt, maar dat is vooralsnog dan ook het enige 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:12
Iemand al de 60 fps modus op de consoles geprobeerd? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nol_NL
Jazeker. Met autorijden en op een vrachtdrone is het een verademing. Switchen tussen de grafische instellingen gaat ook on the fly. Alleen mis ik op 60 fps raytracing, dat ziet er gewoon heel strak uit in London en geeft toch net wat meer beleving.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ghost babel
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:02:
ik begin het een beetje gehad te hebben met die trophies.
Vandaag was het plan om alle dartlocaties te voltooien, lijst opgezocht en gedownload zodat ik de locaties kon afvinken.
Alle locaties afgegaan met zelfde character en uiteindelijk krijg ik de trofee niet.
Tijdens het bezoeken van alle locaties waren er een paar waar het potje darts plots werd gestopt.
Deze dan opnieuw gedaan nadat ik terug thuiskwam.
Ik heb dus all locaties gedaan, niet aan één stuk maar wel met hetzelfde character.
Ik denk dat ik over een maand nog eens probeer om de trophies te behalen.
Ik kwam hier nu dus ook achter. Bij mij is maar 1 story trophy geunlocked. De rest allemaal niet. Klote zooi. Erg buggy game helaas.

• Nol_NL

• AntiChrist7
oh vandaar de 20gb update toen ik siege wou spelen.

ben nog altijd niet ver in dezegame gekomen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AppleFan2007
Nog iemand die de DLC speelt en problemen heeft met de trofee waar je 50% van alle collectibles moet behalen.
Op moment van schrijven heb ik er 97 en nog steeds geen trofee te zien.
Op de map zie ik er ook niet zoveel meer dus ik moet al zeker meer dan de helft hebben.

• Nol_NL
Eindelijk komt de Invasion mode beschikbaar.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nol_NL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:17:
Eindelijk komt de Invasion mode beschikbaar.

[Video: title]
Nice! Ben de update aan het installeren, was met de Single Player bezig en kreeg opeens een game popup dat er een update beschikbaar was. Ik vind het alleen jammer dat ze weer zombies moeten toevoegen..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• AntiChrist7
Was deze even aan het spelen, en dan kwam Valhalla dlc uit :) Ik zit enorm achter qua updates, en zelfs meeste story.

Nu is Humankind ook gereleased... Misschien volgende maand nog eens. Al bij al vind ik het wel een leuke game, maar ik raak niet in het ritme. Wss ook omdat je vaak van character wisselt en je dat ook uit het ritme haalt

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Valt me wel op dat het vooral veel Multiplayer fixes zijn in de laatste patch :)

Edit:

Ik neem me woorden terug, het hele main menu is zelfs anders nu! Ben benieuwd

Edit 2:

jammer dat er alleen een co-op missie komt en niet voor de Single player :).

Ik heb inmiddels alle groene Tech points op de map compleet :)

[Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2021 11:25]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoeveel van die 404 contracts zijn er wel niet? Heb er inmiddels bijna 3 uur inzitten :p weet iemand dit?

• Catch22
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:17:
Hoeveel van die 404 contracts zijn er wel niet? Heb er inmiddels bijna 3 uur inzitten :p weet iemand dit?
Wil je het echt weten? :')

spoiler:
Ik lees oneindig veel

[Voor 6% gewijzigd door Catch22 op 01-09-2021 16:46]

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Catch22 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:41:
[...]

Wil je het echt weten? :')

spoiler:
Ik lees oneindig veel
Oh meen je... :P dan heb ik zojuist 3 uur voor niks lopen spelen haha

• Catch22
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:55:
[...]

Oh meen je... :P dan heb ik zojuist 3 uur voor niks lopen spelen haha
Vast wel veel loot en xp gepakt lijkt me :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Catch22 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:56:
[...]

Vast wel veel loot en xp gepakt lijkt me :)
Haha dat zeker!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee