• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

skreppiedoe schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Er komt vandaag of morgen een patch uit en aangezien de game zoveel issues heeft is de multiplayer mode uitgesteld. https://www.ubisoft.com/e...ement-for-the-online-mode

https://mobile.twitter.co...tatus/1331663045471432713
Als je denkt dat het niet gekker kan,volgens een tweet zit er in de patch geen fix voor de save problemen op de XSX 8)7

Wat een prutsers daar |:(
Het was toch al bekend dat de save-fix pas begin december kwam?
Dat maakt andere fixes niet minder belangrijk imo.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 26-11-2020 12:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
Ging het juist vragen, Uplay heeft bij mij ook nog niets gedownload voor legion, dus nog altijd geen patch voor het savegame issue? En MP nog eens uitgesteld ook... Gelukkig dat ik me kan bezighouden met Valhalla en Anno, maar had deze dan evengoed binnen 4 maand kunnen oppikken ofzo...

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 14:44
Er komt vandaag of morgen een patch uit en aangezien de game zoveel issues heeft is de multiplayer mode uitgesteld. https://www.ubisoft.com/e...ement-for-the-online-mode

Als je denkt dat het niet gekker kan,volgens een tweet zit er in de patch geen fix voor de save problemen op de XSX 8)7

Update is nu te downloaden voor PC. Onder de motorkap wat verbeteringen voor o.a. CPU performance las ik. Even snelle test gedaan: Loopt merkbaar beter en stabieler (9600K, RTX3080)

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Added a manual save game button to the Pause Menu.
*O*
PC only
Jesus, Ubisoft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
https://forums.ubisoft.co...99330-TU-2-30-Patch-Notes

En de volgende patch die de save issues op de XSX niet verhelpt....dit geloof je toch niet 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door skreppiedoe op 02-12-2020 07:29 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
skreppiedoe schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:28:

En de volgende patch die de save issues op de XSX niet verhelpt....dit geloof je toch niet 8)7
Misschien is het wel heel erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

skreppiedoe schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:28:

Bizar idd. Maar als ik het zo lees komt hier dan wel een specifieke fix voor uit de komende dagen.
Dat is wel het lastige van bugs. Enerzijds reproduceren (want ik heb het idee dat het ook niet echt duidelijk was wat de trigger was) en anderzijds om iets te hebben om het te fixen.

Ik vind het wel raar dat handmatig saven dan niet nog als workaround is toegevoegd. Waarom dat een pc-only feature is, is me onbekend.

Toch vind ik het prima dat ze dan toch de patch de deur uit doen om in ieder geval de crashes te verhelpen voor de overige spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Martinspire schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:01:
[...]

Bizar idd. Maar als ik het zo lees komt hier dan wel een specifieke fix voor uit de komende dagen.
Dat is wel het lastige van bugs. Enerzijds reproduceren (want ik heb het idee dat het ook niet echt duidelijk was wat de trigger was) en anderzijds om iets te hebben om het te fixen.

Ik vind het wel raar dat handmatig saven dan niet nog als workaround is toegevoegd. Waarom dat een pc-only feature is, is me onbekend.

Toch vind ik het prima dat ze dan toch de patch de deur uit doen om in ieder geval de crashes te verhelpen voor de overige spelers.
Raar, ik vind het eerlijk gezegd onacceptabel. 1 van de redenen dat ik mijn geld terug vraag (naast nog een hele rits van redenen).

Als er al iets van een technische reden zou zijn om dat niet toe te voegen (dat is er niet want AC Valhalla heeft het wel), dan moeten ze dat op z'n minst uitleggen. 8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Melantrix schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:12:
[...]

Raar, ik vind het eerlijk gezegd onacceptabel. 1 van de redenen dat ik mijn geld terug vraag (naast nog een hele rits van redenen).

Als er al iets van een technische reden zou zijn om dat niet toe te voegen (dat is er niet want AC Valhalla heeft het wel), dan moeten ze dat op z'n minst uitleggen. 8)7
Nouja goed, voor consoles werkt opslag wat anders natuurlijk. Voor Pc kun je simpelweg bestanden op de HD flikkeren en dan werkt het. Voor consoles heb je te maken met cloud storage, eigen plek van opslag en het is niet iets wat je in een middagje erin hebt zitten (gok ik). Maar als je ziet hoeveel mensen het lijkt te treffen, dan was het wel beter geweest als hier meer prio aan gegeven was.

Ik snap ook niet helemaal waarom het allemaal zo lang duurt. De game is nu bijna een maand uit, waarom je dan nog geen hotfix hebt voor dit, is me onbekend. Ja er zijn meer issues, maar alle game breaking issues (een crash is imo niet per se game breaking tenzij je ergens niet voorbij komt), zouden prio 1 moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:26

kaanmijo

Picobello B.V.

Morgen komt er weer een update (2.4.0) uit die de save issues op Xbox fixed:

Global
- We have added the ability to retire Prestige Operatives, which will function like their Permadeath behavior: They will be gone for the remainder of the playthrough. Starting a new game will add the Operatives in that playthrough.
- Fixed the Unequip button in the store not unequipping equipped items.
- Fixed an issue where skipping a cutscene could cause the cutscene to continue to play while the player regained control over their operative.
- Fixed an issue that caused the Welcome Page settings to not correctly reset when choosing the Reset to Default option.
- Fixed an issue that caused clothes to not show up on a character after having saved or loaded the game while wearing an outfit. This fix is going live for Xbox One and PC and will follow shortly for PlayStation 4.
- Fixed an issue that could cause reflections to judder and pop in with Raytracing enabled.
- Fixed incorrectly applying low resolution textures on the Outwear Hoodie item in the "Synthetic Error" clothing pack.
- Fixed an issue that caused the paint from paint grenades and paint guns to not show up when hitting enemies.

Xbox Series X/S
- Fixed an issue causing the game to not properly save progress.

Xbox One
- Fixed an issue that could cause the game to crash while driving.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during gameplay.

PC
- Enabled Ray Tracing for Ray Tracing capable AMD GPUs.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when using DirectX12.
- Fixed shimmering artifacts behind particle effects when DLSS was enabled.
- Fixed an issue that caused the game to not launch with Korean localization despite selecting Korean localization.
- Fixed an issue that caused double clicking on the Back button in any Tutorial menu to return to the same submenu they attempted to leave.
- Fixed several issues that could cause the game to crash due to a UI bug.
- Fixed missing highlight when hovering over buttons in any Clothing Shops in-game.
- Fixed an issue that could cause the game to crash after interacting with the Walkie Talkie during the Initiation mission.
- Reordered the DLS options to correctly reflect which are available when playing on an NVIDIA GPU.
- Fixed an issue that caused prompts to not correctly reflect a key binding change.
- Fixed an issue that could crash the game when switching from DX12 to DX11, and then back to DX12 again.
- Fixed an issue that could cause a crash when force closing the Ubisoft Connect overlay, while the game is launching.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when controlling a drone.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during a Spiderbot takedown sequence.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if an NPC died.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if it was minimized for more than 5 minutes.
- Fixed an issue that prevented Photomode pictures to be locally saved after uploading to the cloud.
- Fixed an issue that prevented players to map Parkour and Aimed fire to the same keybinding.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when loading into the Open World or starting a new game.

PlayStation 4
- Fixed an issue that could cause the game to crash when the game was launching.
- Additional memory optimizations to improve game stability.
- Fixed an issue that could cause the error message “Upload failed” to be shown when uploading saves to the cloud while the upload was actually successful.
- Added an additional fix for an issue that could cause the game to crash when quitting to the Main menu.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when leaving the game idle for more than 15 minutes.

PlayStation 5
- Fixed an issue that could cause a crash to occur during the HUMAN ERROR mission.
- Fixed very bright reflections to appear during daytime in New Scotland Yard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
kaanmijo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:26:

Global
- We have added the ability to retire Prestige Operatives, which will function like their Permadeath behavior: They will be gone for the remainder of the playthrough. Starting a new game will add the Operatives in that playthrough.
- Fixed an issue where skipping a cutscene could cause the cutscene to continue to play while the player regained control over their operative.
- Fixed an issue that caused the Welcome Page settings to not correctly reset when choosing the Reset to Default option.
- Fixed an issue that caused clothes to not show up on a character after having saved or loaded the game while wearing an outfit. This fix is going live for Xbox One and PC and will follow shortly for PlayStation 4.
- Fixed an issue that could cause reflections to judder and pop in with Raytracing enabled.
- Fixed incorrectly applying low resolution textures on the Outwear Hoodie item in the "Synthetic Error" clothing pack.
- Fixed an issue that caused the paint from paint grenades and paint guns to not show up when hitting enemies.

Xbox Series X/S

Xbox One

PC
- Fixed an issue that caused the game to not launch with Korean localization despite selecting Korean localization.
- Fixed an issue that caused double clicking on the Back button in any Tutorial menu to return to the same submenu they attempted to leave.
- Fixed missing highlight when hovering over buttons in any Clothing Shops in-game.
- Fixed an issue that could cause the game to crash after interacting with the Walkie Talkie during the Initiation mission.
- Reordered the DLS options to correctly reflect which are available when playing on an NVIDIA GPU.
- Fixed an issue that caused prompts to not correctly reflect a key binding change.
- Fixed an issue that could crash the game when switching from DX12 to DX11, and then back to DX12 again.
- Fixed an issue that could cause a crash when force closing the Ubisoft Connect overlay, while the game is launching.
- Fixed an issue that could cause the game to crash during a Spiderbot takedown sequence.
- Fixed an issue that could cause the game to crash if it was minimized for more than 5 minutes.
- Fixed an issue that prevented Photomode pictures to be locally saved after uploading to the cloud.
- Fixed an issue that prevented players to map Parkour and Aimed fire to the same keybinding.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when loading into the Open World or starting a new game.

PlayStation 4
- Fixed an issue that could cause the game to crash when the game was launching.
- Fixed an issue that could cause the error message “Upload failed” to be shown when uploading saves to the cloud while the upload was actually successful.
- Added an additional fix for an issue that could cause the game to crash when quitting to the Main menu.
- Fixed an issue that could cause the game to crash when leaving the game idle for more than 15 minutes.

PlayStation 5
- Fixed an issue that could cause a crash to occur during the HUMAN ERROR mission.
Leuk maar nog steeds geen manual save button op Xbox. Voor mij too little to late. Ben nu bezig met valhalla en daarna cyberpunk. Wellicht keer ik daarna wel terug. (Vooral omdat ze weigeren mijn geld terug te geven :r )

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

kaanmijo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:26:

Global

Xbox Series X/S

Xbox One

PC

PlayStation 4

PlayStation 5
Ik zie nog steeds niks specifiek over voortgang van diverse activiteiten die niet wordt bewaard. Zo kon je nooit in meerdere sessies (zelfs als de game wel opslaat) de muren behangen, in alle pubs drinken of die andere activiteit doen voor de achievements. Misschien dat ik het in een andere patch gemist heb, maar dit was voor mij 1 van de redenen om de game na het uitspelen van het verhaal neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44
Darts en pubs werken in elk geval nog steeds niet. Dus heb ik niet zo'n zin om die 100000 cash trophy te proberen.

Die trophy met dat voetbal wil ik nog wel een keertje proberen, maar pffffff, fucking lastig

Edit: gehaald! Stelde uiteindelijk niet zoveel voor eigenlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rowwan op 12-12-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Melantrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:23:
[...]

Leuk maar nog steeds geen manual save button op Xbox. Voor mij too little to late. Ben nu bezig met valhalla en daarna cyberpunk. Wellicht keer ik daarna wel terug. (Vooral omdat ze weigeren mijn geld terug te geven :r )
Vermaakte me goed met Watch dogs, alleen dat saven idd. Nog wel even checken of save nu echt goed werkt en dan weer door. Speel nu toch van alles door elkaar.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Sinds dit weekend weer verder aan het spelen. Vermaak me er prima mee, maar ik merk toch dat ik bij de meeste missies niet echt de stealth-approach hanteer, maar uiteindelijk guns-blazing naar binnen storm :X

Over die save bug. Ik heb er zelf geen last meer van na de laatste update, maar ik lees op de Ubisoft fora toch nog berichten van mensen die nog steeds progress kwijtraken....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Twijfel twijfel, wel/niet Watchdogs. Ik heb ooit deel I gespeeld, maar was daar na een uurtje wel klaar mee. Betekend dat de game ook niet echt een eerlijke kans heeft gehad destijds, anderszijds: Ik leg hem niet voor niets weg na een uurtje.

Mijn games zijn AC-serie, HZD, GoW, TLOU e.d. Ga ik deze WD Legion dan iets vinden? En is het noodzakelijke voorgaande 2 delen te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Koop gewoon watch dogs 2 in een kerstsale? Die is sowieso beter dan 1. Heb legion niet echt meer aangeraakt na Valhalla en de savegame bugs, maar was niet onder de indruk met wat ik heb gezien in die paar uur. Het kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat er heel wat is uitgehaald. En dan is het MP gedeelte ook nog eens uitgesteld.

Je moet een verzet bouwen, maar dat verzet klinkt een stuk minder intressant als je na een paar uur beseft dat 90% van de potentiele rekruten uit 1 trait bestaat, uit een pool van 10, gecombineerd met met nog iets anders random. Wss start ik hem ergens in maart ofzo nog eens op

Sowieso niet echt nodig de voorgaande delen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Komende maandag komt Legion in de aanbieding voor €40 bij Intertoys... Zijn er nog mensen die deze op de PS5 spelen? Graag zou ik willen weten of deze nog vol zit met bugs of dat hij gewoon te spelen is...

Waar ik echt een hekel aan zou hebben is een save bug waar hier meermaals over gesproken wordt. Of komt deze op de ps5 niet voor?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44
Heb hem uitgespeeld op de ps5 (platinum trophy) zonder ook maar één bug of glitch. Ik heb geen externe disk, en zet hem nooit in rest-mode. Beetje de known issues vermijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rowwan schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:00:
Heb hem uitgespeeld op de ps5 (platinum trophy) zonder ook maar één bug of glitch. Ik heb geen externe disk, en zet hem nooit in rest-mode. Beetje de known issues vermijden..
Mooi. Dan wordt deze aangeschaft indien die goedkoper wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:16:
Twijfel twijfel, wel/niet Watchdogs. Ik heb ooit deel I gespeeld, maar was daar na een uurtje wel klaar mee. Betekend dat de game ook niet echt een eerlijke kans heeft gehad destijds, anderszijds: Ik leg hem niet voor niets weg na een uurtje.

Mijn games zijn AC-serie, HZD, GoW, TLOU e.d. Ga ik deze WD Legion dan iets vinden? En is het noodzakelijke voorgaande 2 delen te spelen?
AntiChrist7 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:
Koop gewoon watch dogs 2 in een kerstsale? Die is sowieso beter dan 1. Heb legion niet echt meer aangeraakt na Valhalla en de savegame bugs, maar was niet onder de indruk met wat ik heb gezien in die paar uur. Het kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat er heel wat is uitgehaald. En dan is het MP gedeelte ook nog eens uitgesteld.

Je moet een verzet bouwen, maar dat verzet klinkt een stuk minder intressant als je na een paar uur beseft dat 90% van de potentiele rekruten uit 1 trait bestaat, uit een pool van 10, gecombineerd met met nog iets anders random. Wss start ik hem ergens in maart ofzo nog eens op

Sowieso niet echt nodig de voorgaande delen te spelen.
Inderdaad, de gameplay kan wat eentonig aanvoelen omdat je bijna alles met alle karakters kunt doen.
spoiler:
Mijn tactiek komt meestal neer om alles met drones op te lossen en al het verzet remote weg te vegen. Dit is vooral indien je toch naar binnen moet om de klus af te maken

Wat betreft de "play as anyone" mechaniek, ik denk dat dit filmpje het het beste samen vat.
YouTube: How Watch Dogs: Legion Works | GMTK Most Innovative 2020

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Vandaag eens in deze game gedoken. Een tijdje geleden al aangeschaft, volgens mij met een leuke korting. De prijs weet ik niet meer, dus die laat ik even buiten beschouwing voor mijn korte bevindingen.

In het verleden heb ik absoluut genoten van WD1 en WD2. Sowieso een liefhebber van het open-world genre, al komt mijn liefde daarvoor eigenlijk altijd vooral neer op GTA. Ik moet echt m'n best doen om niet te veel vergelijkingen te trekken, want WD is een prima game-serie in z'n eigen recht, maar toch ontkom je er niet aan.

Mijn allereerste bevindingen bij het opstarten van het spel waren gematigd positief. De wereld voelt wel gaaf aan, Londen is ongeveer een even unieke setting als Hong Kong was in Sleeping Dogs. De info die je over mensen op straat krijgt is nog gedetailleerder dan de eerdere WD's. Dat vind ik echt een toegevoegde waarde van de WD serie: elke ped lijkt z'n eigen leventje te hebben waar je inzicht in kan krijgen. Dat doet de immersie ten goede. Wat me minder beviel was het moment dat ik in een auto stapte. De besturing voelt clunky, physics en aanrijdingen weinig realistisch. En dan zijn er nog die AI's die er alles aan doen om in de weg van je auto te springen, ookal staan ze er mijlen naast. De straten van Londen kunnen krap zijn, maar juist dan zouden betere car physics je echt kunnen helpen.

Na een paar uur kon ik pas echt oordelen over het verhaal en de gameplay. Eerlijk gezegd kan het me nog niet veel bekoren. Kwa gameplay is er weinig veranderd sinds WD1, de puzzels etc. zijn nog helemaal hetzelfde. In deel 1 kende ik het trucje al wel, jammer dat ze het maar blijven herhalen. WD2 voegde wat meer environmental puzzels toe met hijskranen en liftbakjes, maar dit deel in de reeks lijkt helemaal niets nieuws in petto te hebben. Het recruiten is natuurlijk de grote nieuwe feature, maar vooralsnog voel ik weinig noodzaak om op zoek te gaan naar die paar écht goede recruits. De meeste mensen op straat zijn simpelweg geen toegevoegde waarde. Zeker omdat je eerst een (repetitieve) missie moet doen om iemand in je team te krijgen heb ik weinig zin om mijn team uit te bouwen.

Wat me het meest stoort is het luie schrijverswerk. De manier waarop het verhaal en de karakters geïntroduceerd worden bindt mij totaal niet aan het verhaal. Je wordt in een maffe wereld gegooid en je krijgt continu opdrachten om naar plaats X te gaan om server Y te hacken. Met het hele waarom ervan voel ik me amper verbonden. Ik had het leuk gevonden om wat langer in een wereld vóór de gebeurtenissen van het begin van de game te spelen. Dan had ik misschien dezelfde belangen gevoeld als de karakters die je speelt: terug willen naar een normále wereld. Nu voelt dat een beetje als 'hun probleem', waarbij ik er alleen maar ben om de mundane opdrachten uit te voeren. Als je geen uitgediept karakter hebt waarin je je in kan leven is het des te belangrijker om een intrinsieke motivatie vanuit de spelwereld te voelen. Dat vind ik toch nog wel heel erg missen.

Ik heb er nu zo'n 8 uurtjes in zitten, net klaar met de 404-missielijn. Een aantal gave technische hoogstandjes die me echt wel wat verder in het verhaal trokken, maar toen crashte de game opeens op m'n Xbox One X. Nu nog maar eens kijken of ik 'm binnenkort weer opstart.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier de game vandaag ook voor het eerst gestart. Ik zal het verhaal niet zo lang maken dan hierboven. Maar hieronder mijn eerste indruk.

Na het starten van de game en uiteraard het voltooien van de tutorial meteen Londen ingedoken. Het verhaal bevalt me eigenlijk wel van wat ik nu heb gezien in de ongeveer 2 uurtjes die ik heb gespeeld.

Op het moment van schrijven heb ik een 3tal teammembers. Ik heb 1 boksschool voltooid waarvan ik de "boss" ook gerekruteerd heb. Deze schijnt wat beter in melee te zijn en wat meer damage te kunnen verdragen... een ideaal persoon om dus mijn andere bokswedstrijden mee te spelen.

Wat betreft het autorijden vind ik het matig. Maar naar mijn herinnering was dat in wd1 en wd2 ook het geval. Wat dat betreft kan niets tippen aan gta.

Morgen weer een nieuwe dag en waarschijnlijk ook weer wat uurtjes in Londen die ik ga doorbrengen.

Hebben jullie trouwens suggesties welke skills ik het beste als eerste kan unlocken? Ik zeg uit mijn hoofd dat het er nu plus minus een stuk of 16 zijn welke weer uit 3 rangen bestaan. Komen er hier nog bij? Of blijft het bij die 16?

In de tijd dat ik gespeeld heb ben ik 1x uit de game gegooit door een ps5 fout.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 22-12-2020 00:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Wat betreft skills, in basis blijft het in principe bij deze 16. Welke je als eerst wilt unlocken is een beetje afhankelijk van de speelstijl.

Als achtergrond: WD1 heb ik nooit uit weten te spelen vanwege de focus op "close up combat" en dat was ook af en toe een shooter. WD2 heb ik wel weten uit te spelen maar het einde van de laatste missie heb ik moeten cheezen door met de drone alle vijanden stuk voor stuk te verwijderen. (De handgranaat optie voor de drone was daar mijn favoriete upgrade).

Zoals misschien al duidelijk is, WD3 speel ik voornamelijk met de drones. Daarom heb ik daar ook de meeste van mijn tech punten in zitten.
Om snel aan deze tech punten te komen is de gemakkelijkste strategie als volgt.
  • Speel een wijkmissie uit (dan worden alle punten getoond) (echter niet verplicht)
  • Zoek de dichtstbijzijnde cargo drone. (Of roep deze op)
  • Klim aan boord.
  • Zet op de kaart de volgende tech punt als markering.
  • Vlieg lekker die kant op.
  • Op 10 meter afstand, druk op R3 (PS4/5) voor een scan.
  • Pak je punten (met de spider drone).
Echter omdat dit legion is zijn er ook nog een aantal "hidden" skills. Deze zijn echter wel gekoppeld aan je character maar daarom niet minder nuttig. Voor, naar mijn mening de grappigste skil, zoek een bijenhouder of speel zijn wijkmissie uit.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:00
Nog iemand met problemen met trofeeën?
Ik heb alle pubs bezocht en er gedronken en kreeg geen trofee, in heb 15 relieken en ik krijg geen trofee, ik heb 50 audiofiles en krijg geen trofee.
Hoe kan ik dit oplossen of is het wachten op een update, ik speel op een PS5.

Verder heb in 1 crash gehad na de zero day bunker te verlaten kreeg ik alleen een zwart scherm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Zo, na heel wat uurtjes in Valhalla - en vervolgens Cyberpunk - weer terug bij deze game.

Ik kijk er echt naar uit om Londen nu met alle "raytracing" en Series X pracht en praal te kunnen gaan bewonderen.

Speel zelf niet zo graag veel spellen door elkaar - de één voordat de andere afgerond is - echter ben ik door de main van Cyberpunk heen, en heb ik geen behoefte om terug te duiken in Valhalla.

Neen, Londen wil ik wel weer terug bezoeken. Vooral het hacken, de spiderbot en het vliegen met de drones om puzzles op te lossen maakt deze game voor mij aantrekkelijk. Naast dat (ik hoop) inmiddels wat beruchte issues op de Series X met deze game inmiddels verholpen zijn.

De game voelde in november nogal repititief aan - maar dat was ook omdat ik vrij doelloos door de stad dwaalde. Daarom neem ik me nu voor om niet te veel van de main story af te wijken, als ook de districts te clearen, ipv oneindig blijven zoeken naar goede recruits of onnodige zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
AppleFan2007 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:13:
Nog iemand met problemen met trofeeën?
Ik heb alle pubs bezocht en er gedronken en kreeg geen trofee, in heb 15 relieken en ik krijg geen trofee, ik heb 50 audiofiles en krijg geen trofee.
Hoe kan ik dit oplossen of is het wachten op een update, ik speel op een PS5.

Verder heb in 1 crash gehad na de zero day bunker te verlaten kreeg ik alleen een zwart scherm.
je kan via ubisoftconnect zien of je alles wel bezocht hebt.
Daar kan je de specifieke statistieken zien van de dingen die je kan/moet doen.
Had je daar al gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
robster19 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:39:
[...]

je kan via ubisoftconnect zien of je alles wel bezocht hebt.
Daar kan je de specifieke statistieken zien van de dingen die je kan/moet doen.
Had je daar al gekeken?
Ik had de app nog niet eens geopend en wist dus niet dat dit kon.
Hierin zie ik dat ik idd nog niet alles heb gedaan, dat wordt weer eens op ronde gaan en overal langsgaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robster19
AppleFan2007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:12:
[...]

Ik had de app nog niet eens geopend en wist dus niet dat dit kon.
Hierin zie ik dat ik idd nog niet alles heb gedaan, dat wordt weer eens op ronde gaan en overal langsgaan
Ik zag het zelf onlangs ook pas. SUCCES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Sinds laatste update kan ik geen savebestanden meer uploaden of dwnldn uit de cloud? Nog mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Maditude schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:04:
Sinds laatste update kan ik geen savebestanden meer uploaden of dwnldn uit de cloud? Nog mensen hier last van?
Ik ga het straks eens bekijken, heb je een PC, PlayStation of XBox?

Edit: ik kan ook niets uploaden naar de cloud.

[ Voor 7% gewijzigd door AppleFan2007 op 12-02-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Als je de perma death option kiest voor je companions zit je daar dan een playthrough aan vast of kun je dat later disablen als je het toch niet tof vind? Hoe spelen jullie met of zonder?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke hdr settings gebruiken jullie? Heb een LG C9 oled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Beetje raar, op weg naar eerste missie, zie een Albion car staan en die kan ik zo meenemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:06:
Beetje raar, op weg naar eerste missie, zie een Albion car staan en die kan ik zo meenemen??
Op sommige hoeken heb je inderdaad van die grote albion auto’s die je gewoon kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

AppleFan2007 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:16:
[...]

Op sommige hoeken heb je inderdaad van die grote albion auto’s die je gewoon kan nemen.
Is niet echt logisch, toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 02:16:
[...]

Is niet echt logisch, toch? 8)7
Nee logisch is dat niet en je wordt ook niet achtervolgd als je die auto’s neemt.
Het is wel handig als je een auto nodig hebt en er passeert even niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Als je een paste-up hebt gedaan, wordt die niet afgevinkt en blijft hij ook op de map staan. Hoe weet je dan welke je gedaan hebt?

En ik moetsteeds handmatig op de map gps aanzetten voor een missie locatie, kan dat niet automatisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:47:
Als je een paste-up hebt gedaan, wordt die niet afgevinkt en blijft hij ook op de map staan. Hoe weet je dan welke je gedaan hebt?

En ik moetsteeds handmatig op de map gps aanzetten voor een missie locatie, kan dat niet automatisch ?
Dat van die paste up is hetzelfde met de drinklocaties en de darts.
Ik heb al 2 keer de dranklocaties gedaan en 1 keer de darts gedaan maar nog steeds geen trophie.
Blijkbaar kan het zijn dat je ze apart moet doen en niet tegelijk heb ik gelezen.

En dat van de gps wordt wel een gewoonte.
Ik kan me ook niet herinneren dat dit automatisch ging bij Watch Dogs 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb gelezen datje die activities zelfs met dezelfde character moet doen voor de trophies. Belachelijk... Die trophies kunnen me dus gestolen worden, ik doe dingen die ik tegenkom wel voor de rewards, maar ga ze niet allemaal met 1 character nalopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:21:
Heb gelezen datje die activities zelfs met dezelfde character moet doen voor de trophies. Belachelijk... Die trophies kunnen me dus gestolen worden, ik doe dingen die ik tegenkom wel voor de rewards, maar ga ze niet allemaal met 1 character nalopen...
Ik was net bezig met alle past up locaties aan te voltooien maar ik kan dus opnieuw beginnen aangezien het niet met dezelfde character is gebeurd.
Maar hoe herbegin je dan aan die past-up, hang je gewoon een nieuwe poster erop of wat?

Deze week heb ik toch vakantie, elke dag 1 tropie voltooien zal goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ja, alle locaties langs met hetzelfde character en dan gewoon opnieuw pasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heeft het nog zin die text files te collecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op maandag 15 februari 2021 @ 01:01:
Heeft het nog zin die text files te collecten?
Voor zover ik weet heeft dat niet veel zin.
Ik heb er al veel files opgepakt maar nog nooit iets mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Laat ik ze in het vervolg mooi liggen, zijn toch niet interessant.

Kom je met de missions bij alle rode (restricted) areas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:33:
Laat ik ze in het vervolg mooi liggen, zijn toch niet interessant.

Kom je met de missions bij alle rode (restricted) areas?
Dat weet ik niet, ik denk eigenlijk van niet.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik techpoints ging halen en dat ik het gebouw niet kon herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind die gangetjes voor spider bots erg donker en erg moeilijk te zien of er zijgangen zijn...

Heb ook al een paar plekken waar ik niet weet hoe ik bij de objective kom ...

Ik vind de mission wel leuk, maar het free roamen en de mini games mwoooh... ga me maar eens op de misdies concentreren...

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 15-02-2021 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ik ben bezig met de paste-up trophie en telkens als ik arriveer bij de Londen University crasht de game.
Is ondertussen al de 5de poging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qs8Q4iCVTeM2WwZsnr7zr-nTMkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uyYnoXBRgkGB1f5MIVtslxpZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Oei, dat is niet best en ook frusterend als je zo'n lijstje aan het afwerken bent. Zal eens kijken of ik daar vanavond eens kan gaan kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
ik begin het een beetje gehad te hebben met die trophies.
Vandaag was het plan om alle dartlocaties te voltooien, lijst opgezocht en gedownload zodat ik de locaties kon afvinken.
Alle locaties afgegaan met zelfde character en uiteindelijk krijg ik de trofee niet.
Tijdens het bezoeken van alle locaties waren er een paar waar het potje darts plots werd gestopt.
Deze dan opnieuw gedaan nadat ik terug thuiskwam.
Ik heb dus all locaties gedaan, niet aan één stuk maar wel met hetzelfde character.
Ik denk dat ik over een maand nog eens probeer om de trophies te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Goed dat ik niet van de trophies ben. En dat ik voor deze game al had besloten me te focussen op story en missions... de rest is ballast en geen game plezier!

Gisteren hing de game bij ook voor het eerst. Complete freeze, game reageerde nergens meer op. Gelukkig kom ik nog naar het PS dashboard en de applicatie sluiten ...

Overigens vind ik alles maar mwoooh, saai, te makkelijk en weinig zinvol, weet niet precies wat het is ...
London ziet er mooi uit, dat wel, maar de gameplay kan me niet overtuigen. Die verschillende characters is ook maar een gimmick, uiteindelijk wpeel ik eigenlijk altijd een uber hacker, maar dat is dan weer een poppetje waar ik nul binding mee heb ... :|

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 17-02-2021 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
-SaveMe- schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:06:
Overigens vind ik alles maar mwoooh, saai, te makkelijk en weinig zinvol, weet niet precies wat het is ...
London ziet er mooi uit, dat wel, maar de gameplay kan me niet overtuigen. Die verschillende characters is ook maar een gimmick, uiteindelijk wpeel ik eigenlijk altijd een uber hacker, maar dat is dan weer een poppetje waar ik nul binding mee heb ... :|
Het verhaal zelf vind ik goed in mekaar zitten, al vond ik het wat kort (ofwel was ik er verslaafd aan)
Het is eens iets anders om nieuwe leden te rekruteren maar zoals je zegt is er te weinig binding.
qua hacks vind ik legion erop achteruit gaan, in Watch Dogs 2 kon je de lichten bedienen, de gasleiding laten ontploffen, heftrucks hacken, mensen hun gespreken afluisteren of hun bankrekening plunderen.
Dat gaat allemaal niet meer en daardoor voelt legion niet echt af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
-SaveMe- schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:06:
Zelf blijf ik wel naar deze game 'terug komen', het is super leuk om te hacken en met de gadgets te 'spelen'. Tegelijk kan het me niet blijven boeien om de game in een ruk uit te spelen, zoals andere spellen/verhaallijnen vaak wel doen.

Londen is inderdaad erg mooi, zeker op de Series X in 4K :) enkel jammer dat bepaald zichtbaar detail, vanaf boven gezien, minder is. Bijvoorbeeld als je met de drone over de stad vliegt, de metro's / treinen gewoon stilstaande blokken zijn. Erg jammer.

Soort haat/liefde verhouding met dit spel, al zie ik me toch wel - op den duur - het verhaal uitspelen, itt sommige andere games die ik aan de kant heb gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook zo stom dat je maar 1 gadget kan meenemen... dat is dus altijd de spiderbot voor mij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Eindelijk heb ik alle drink locaties kunnen voltooien.
Morgen proberen voor de dartslocaties en dan heb ik ze allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke idioot denkt dat infinite spawning enemies cool zijn ?!? In de een na laatste main mission...
Nu bij de laatste missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Wat een toffe game 😀 Mijn 1ste WD, op de PS5.

Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijacked?

Edit: Aha: Sommige auto's rijden zonder bezetting met de ''A'' van available 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door ArnoldSmiley op 19-03-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:00:

Vind dit geen typische Ubisoft meuk als ik eerlijk ben. Veel variatie in missies, geen torentjes etc.

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijact?
Hoeveel heb je gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
418O2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:22:
[...]

Hoeveel heb je gespeeld?
spoiler:
Ben nu bij het Albion chapter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maditude
ArnoldSmiley schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:00:

Alleen wel raar: waarom zitten er in de autos geen bestuurders als je er eentje hijacked?

Edit: Aha: Sommige auto's rijden zonder bezetting met de ''A'' van available 8)7
Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Ik heb het verhaal helemaal uitgespeeld en zit ook op 85% van de trofeeen. Ik moet nog enkel die graffiti spuiten en op elke plek gaan drinken en darten, 20 parcel boxes afleveren en de wapenupgrades. Daarna is deze platinum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:28:
[...]

Is een beetje normaal eh... Het zijn zelfrijdende taxi's... Als er niemand inzit, is deze taxi vrij 😁
de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
AppleFan2007 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:39:
[...]

de taxi's rijden zelf maar je hebt ook normale auto's die zelf rijden zonder iemand in, en dat is natuurlijk wat vreemd.
Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Het grootste gedeelte van het wagenpark bestaat uit electrische zelfrijdende deelauto's, volgens mij wordt dit ook verteld in het begin van de game. Of je kan dit vinden in documenten die je zijdelings kan vinden, dat weet ik niet meer precies. Je hebt dus voertuigen die bemenst zijn, maar ook die leeg rondrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Nol_NL schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:05:
Het grootste gedeelte van het wagenpark bestaat uit electrische zelfrijdende deelauto's, volgens mij wordt dit ook verteld in het begin van de game. Of je kan dit vinden in documenten die je zijdelings kan vinden, dat weet ik niet meer precies. Je hebt dus voertuigen die bemenst zijn, maar ook die leeg rondrijden.
Op de 30 uur dat ik erin heb zitten heb ik maar 10% van alle auto’s gezien waar iemand inzat.
Tuurlijk onlogisch dat je in de toekomst auto’s zomaar laat rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Maditude schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Das dan idd vreemd en eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan .. Ik dacht dat hij specifiek taxi's bedoelde omdat enkel taxi's rondrijden met een "A" als ze vrij zijn.
Nee, bedoelde alle auto's. Volgens mij hebben toch ook alle auto's zonder bestuurder een ''A'' op de vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik moet deze dringend nog eens opstarten en daadwerkelijk spelen (met de savegame bug ben ik er nooit toe gekomen omdat Valhalla wel deftig werkte). maar nu lees ik dat de coop enkel public is, niet private?

Iemand doet serieus zijn best bij Ubisoft om WD de grond in te rennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Proefweekend... Voor wie weleens wat wil proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
418O2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:22:
[...]

Hoeveel heb je gespeeld?
Story loopt naar het einde. Begin nu aan het DedSec hoofdstuk. Ben benieuwd wie
spoiler:
Zero-Day
nu is.

Echt leuke game vind. Verhaal is erg sterk opgezet. Gameplay tof. Tuurlijk, servertjes hacken blijft een terugkomend iets maar toch ook veel verschillende andere elementen. Je kan niet verwachten vind ik 999 verschillende activiteiten te moeten doen.

Zeer gecharmeerd van (mijn eerste) Watch Dogs. Sterker nog: Ik vind hem leuker dan de veel geprezen Spiderman Miles Morales bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Roadmap voor gratis en seasonpass content is nu ook bekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCIr4vWsE4KL7ciha_aYWDA5FEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P98qUTKFBH6sf9F1GOR6tUrE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-09 22:18
Heeft iemand enig idee hoe je de trial kan pre-loaden op de PS5? Dat zou op het moment al moeten kunnen, maar ik kom er niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennard24
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-03-2021
Ik ben nieuw hier, dus weet niet of ik hier in de juiste topic zit.

Maar Ik ben het proefweekend aan het spelen van WD legion; nu wil ik de game ook kopen, want vindt het wel een vette game.. maar nu vraag ik me af of iemand weet wat het verschil is tussen:

Watchdogs legion standaard edition of
Watchdogs legion resistance edition

De laatst genoemde is de helft van de prijs van de standaard edition namelijk..
Alvast bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Resistance editie heeft wat extra's.

Het Resistant Pack: ontgrendel Lynx, een nieuwe hacker met een dierenmasker- en outfit, en krijg een week lang VIP-status om samen met je vrienden sneller XP en valuta te verdienen in de game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFesZFBQULXkhRnH-da6rwkmA6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3wGzdj5RUJeVs2i2FdGNfNST.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Nol_NL op 29-03-2021 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennard24
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-03-2021
Bedankt voor je reactie, ik had geen idee namelijk, en toch blijkt het antwoord simpel😂 nogmaals dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
omdat de DLC voor Valhalla is uitgesteld, ben ik aan deze herbegonnen. door de savegamebug heb ik het vrij snel opgegeven op release. Raakte tot aan waar je dat politiekantoor moest binnengaan voor de damaged spiderbot (waar ik nu ook zit).

Vraagje: hoe werkt uniformed acces nu eigenlijk? er is een gebouw waar tech point ligt die voor zowel albion als construction workers is, dus ik ging er naar binnen als construction worker en bleef low profile (dus niet lopen of klimmen) en toch was er onmiddelijk een gozer of 2 waaar de suspicion al begon te vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
AntiChrist7 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:30:
omdat de DLC voor Valhalla is uitgesteld, ben ik aan deze herbegonnen. door de savegamebug heb ik het vrij snel opgegeven op release. Raakte tot aan waar je dat politiekantoor moest binnengaan voor de damaged spiderbot (waar ik nu ook zit).

Vraagje: hoe werkt uniformed acces nu eigenlijk? er is een gebouw waar tech point ligt die voor zowel albion als construction workers is, dus ik ging er naar binnen als construction worker en bleef low profile (dus niet lopen of klimmen) en toch was er onmiddelijk een gozer of 2 waaar de suspicion al begon te vullen...
volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.
lopen en klimmen staat er los van volgens mij.

Succces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
robster19 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:12:
[...]

volgens mij moet je op een bepaalde afstand blijven van de andere albion of construction workers.
lopen en klimmen staat er los van volgens mij.

Succces :)
ik combineer het nu met de ARcloak, en gaat idd wel beter. nu nog wel wat in mijn team kuisen, want is blijkbaar snel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
ik kan maar niet in deze game komen. Ik wil er welin verder komen, maar dan start ik meestal Civ of Valhalla of FM op. of soms zelfs een rondje rocket league (al beklaag ik me dat laatste meer en meer)

Ik denk dat het core concept "play as everyone" gewoon niet interessant genoeg is. Of ik nog niet interessante characters/missies gevonden.

Hoe is de MP/coop eigenlijk? Ik heb het niemand van mijn vrienden recent zien spelen, wat meestal ook geen goede indicatie is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Roadmap is wat aangepast. Invasion komt wat later en bij begin juni staat er nu een vraagteken. Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Year 2 content is inmiddels ook aangekondigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xW1UiUdVMxvqcqDP3A-bVVN98Z0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nRAqNsd1zj5kceaioIjVk1p1.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Voor 30 euro toch overstag gegaan. Had zeer lage verwachtingen vandaar de game ook niet bij release gehaald. Maar man man wat moet ik veel “moeite” doen om deze game te waarderen.

Er zijn gewoon een aantal kleine dingen die me al tegen staan. Ook het feit dat je met meerdere personages speelt vind ik maar niks.

Ik kijk het nog een dagje aan maar anders gaat hij op marktplaats 😑

Edit: sprint knop inmiddels gevonden.

[ Voor 32% gewijzigd door SparksNL op 24-05-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 14:51
Hoe ver ben je? Het duurde bij mij ook een paar uur maar hoe meer mensen je in je team voegt en hoe meer mogelijkheden je unlockt, hoe leuker ik het vond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@SparksNL ik zou even een paar "how to play" of "I wish I knew" videos kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Timothy3000 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 12:39:
Hoe ver ben je? Het duurde bij mij ook een paar uur maar hoe meer mensen je in je team voegt en hoe meer mogelijkheden je unlockt, hoe leuker ik het vond worden.
Heb nu 4 man in m’n team zitten. Het zijn gewoon van die kleine irritante dingen waarvan je je afvraagt of men het spel überhaupt zelf gespeeld heeft.

Voorbeeld:

Ik moet een gebouw infiltreren om iets te stelen. Dat gaat aardig met m’n hacker. Mooie ingang gevonden en geruisloos raak ik binnen. Ergens vlak bij het doel een mooie ingang voor m’n spiderbot. Ik loop via een schacht naar binnen, waarbij m’n bot direct gespot wordt van een, vind ik, veel te grote afstand. Meteen iedereen in de paniek en binnen 10 seconden zit ik in een vuurgevecht met 5 gasten. Als hacker, zonder fatsoenlijke wapens etc.

Weg operative en moet weer het hele graftak stuk naar diezelfde missie rijden met een andere operative om het hele gedoe nogmaals te proberen. Dat is niet erg als de gameplay leuk is, maar de game speelt gewoon niet lekker weg. Het lopen/rijden/bewegen voelt niet prettig.

Pluspunt vind ik de stad London die goed is uitgewerkt, maar dat is vooralsnog dan ook het enige 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06
Iemand al de 60 fps modus op de consoles geprobeerd? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Jazeker. Met autorijden en op een vrachtdrone is het een verademing. Switchen tussen de grafische instellingen gaat ook on the fly. Alleen mis ik op 60 fps raytracing, dat ziet er gewoon heel strak uit in London en geeft toch net wat meer beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFan2007 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:02:
ik begin het een beetje gehad te hebben met die trophies.
Vandaag was het plan om alle dartlocaties te voltooien, lijst opgezocht en gedownload zodat ik de locaties kon afvinken.
Alle locaties afgegaan met zelfde character en uiteindelijk krijg ik de trofee niet.
Tijdens het bezoeken van alle locaties waren er een paar waar het potje darts plots werd gestopt.
Deze dan opnieuw gedaan nadat ik terug thuiskwam.
Ik heb dus all locaties gedaan, niet aan één stuk maar wel met hetzelfde character.
Ik denk dat ik over een maand nog eens probeer om de trophies te behalen.
Ik kwam hier nu dus ook achter. Bij mij is maar 1 story trophy geunlocked. De rest allemaal niet. Klote zooi. Erg buggy game helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
oh vandaar de 20gb update toen ik siege wou spelen.

ben nog altijd niet ver in dezegame gekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Nog iemand die de DLC speelt en problemen heeft met de trofee waar je 50% van alle collectibles moet behalen.
Op moment van schrijven heb ik er 97 en nog steeds geen trofee te zien.
Op de map zie ik er ook niet zoveel meer dus ik moet al zeker meer dan de helft hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Eindelijk komt de Invasion mode beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nol_NL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:17:
Eindelijk komt de Invasion mode beschikbaar.

[Video: title]
Nice! Ben de update aan het installeren, was met de Single Player bezig en kreeg opeens een game popup dat er een update beschikbaar was. Ik vind het alleen jammer dat ze weer zombies moeten toevoegen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Was deze even aan het spelen, en dan kwam Valhalla dlc uit :) Ik zit enorm achter qua updates, en zelfs meeste story.

Nu is Humankind ook gereleased... Misschien volgende maand nog eens. Al bij al vind ik het wel een leuke game, maar ik raak niet in het ritme. Wss ook omdat je vaak van character wisselt en je dat ook uit het ritme haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Valt me wel op dat het vooral veel Multiplayer fixes zijn in de laatste patch :)

Edit:

Ik neem me woorden terug, het hele main menu is zelfs anders nu! Ben benieuwd

Edit 2:

jammer dat er alleen een co-op missie komt en niet voor de Single player :).

Ik heb inmiddels alle groene Tech points op de map compleet :)

[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2021 11:25 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoeveel van die 404 contracts zijn er wel niet? Heb er inmiddels bijna 3 uur inzitten :p weet iemand dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
G_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:17:
Hoeveel van die 404 contracts zijn er wel niet? Heb er inmiddels bijna 3 uur inzitten :p weet iemand dit?
Wil je het echt weten? :')

spoiler:
Ik lees oneindig veel

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2021 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:41:
[...]

Wil je het echt weten? :')

spoiler:
Ik lees oneindig veel
Oh meen je... :P dan heb ik zojuist 3 uur voor niks lopen spelen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
G_Dragon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:55:
[...]

Oh meen je... :P dan heb ik zojuist 3 uur voor niks lopen spelen haha
Vast wel veel loot en xp gepakt lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:56:
[...]

Vast wel veel loot en xp gepakt lijkt me :)
Haha dat zeker!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
XBOX One gebruikers: let op met deze gamebreaking bug