• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14-09 17:04
Voor de pc kan je uitkomen op een prijs van 38 euro. 100 punten verzilveren en code VERONICA20 in de ubi store

[Voor 7% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 14:28]

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

jori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

Doe ik voor een volgende run.
Aah ja, ik heb het maar aangezet.
Denk niet dat dit een game is die ik 2x uitspeel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• robster19
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
jori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:01:
Eerste indruk:
- Londen ziet er in een hi-tech sausje tof uit
- Ziet er op een PS4-pro beter uit dan verwacht
- Schieten werkt zoveel beter dan in WD2
- Voertuigen besturen ook beter maar nog steeds niet top[het is ook geen race game]

Ik kom hier al lekkerder in dan in die vorige twee games.
Klinkt als een enthousiaste gamer :)

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16-09 17:00
robster19 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:41:
[...]

Klinkt als een enthousiaste gamer :)
En al zeker voor iemand die vaak kritiek heeft op de games van Ubisoft.Ja het is tof. ;)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik ben wel wat minder positief over de voertuigen hoor, rijden echt vreselijk tot nu toe.

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online
Heeft de originele Watch Dogs nog een patch of enige vorm van enhancements gekregen voor de PS4Pro en/of de XB1X omdat hij onderdeel is van de season pass?

20 * 370wp @ SE7K

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Voertuigen zijn niet top, maar wen er er nu wel steeds meer aan. Londen ziet er geweldig uit, opvallend nauwkeurig nagemaakt, veel kleinere straten kloppen niet, of de layout is soms net wat anders maar (ik heb er 2 jaar gewoond) het was erg goed mogelijk om zonder de map te gebruiken van hot naar her te rijden en ook tof om zelfs een van de plekken waar ik toen woonde terug te vinden. Alle bekende plekken zitten er sowieso in, en ook veel onbekendere plekken zijn goed nagemaakt (bijvoorbeeld de Old Street rotonde met kunstwerk en appartementen complexen ernaast).

Het schieten werkt erg fijn, hacken werkt ook wat fijner dan in WD2, minder beperkingen doordat je in die game een soort "hack energie-bar" had, die zit er nu gelukkig niet in.

Het iedereen kunnen recruiten is wel tof gedaan, enorme verscheidenheid in personen met ieder hun sterke punten en ook leuk dat de een makkelijker binnen te halen is dan de ander. Missies tot nu toe zijn ook leuk, gebruikelijke sluip werk (met af en toe wat schieten als het fout gaat...) en de nodige puzzels met behulp van de spider-bot.

Ga me hier nog vele uren mee vermaken de komende tijd.

Enige wat wel tegenvalt, tot nu toe denk ik een uur of 6 gespeeld en 3x gehad dat hij uit het niets vastliep en ik ineens terug was in het menu van de Xbox One S... Gelukkig is de auto-save vrij fanatiek dus miste ik tot nu toe geen voortgang maar het is wel frustrerend wanneer het gebeurt.

• Ferio
Ik heb hem inmiddels een kunnen kopen voor €25 euro, hij is net klaar met installatie.

Benieuwd wat mogelijk is icm 3700x en 2070s, maar zoals ik lees zal er zeker nog een patch aankomen deze dagen ivm FPS.

• Homeland
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:
Ik heb hem inmiddels een kunnen kopen voor €25 euro, hij is net klaar met installatie.

Benieuwd wat mogelijk is icm 3700x en 2070s, maar zoals ik lees zal er zeker nog een patch aankomen deze dagen ivm FPS.
Voor consoles was er vanochtend al een hotfix, voor PC is die er morgen, dat moet onder andere helpen met de framerate en RTX support.

• Woolfy681
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-09 15:30
Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:

waar heb je hem voor 25 euro gevonden als ik vragen mag ?

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Ik heb nooit een WD gespeeld, maar ik snap het concept niet zo goed denk ik. Voorbeeld (zit echt nog in het begin)

spoiler:
Ik speel die "hack the laptop in camden" in het kamp van die kelly's, om die construction worker te kunnen gebruiken. Maar als ik dat kamp inloop is het mis en mijn spider zien ze ook gelijk.

Wat moet ik nou doen? sneaken en langzaam de guards omleggen?

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Homeland
  • Niet online
Catch22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:52:
Ik heb nooit een WD gespeeld, maar ik snap het concept niet zo goed denk ik. Voorbeeld (zit echt nog in het begin)

spoiler:
Ik speel die "hack the laptop in camden" in het kamp van die kelly's, om die construction worker te kunnen gebruiken. Maar als ik dat kamp inloop is het mis en mijn spider zien ze ook gelijk.

Schietend naar binnen, of sneaken, of een combinatie. Door camera's te hacken kan je wat verder vooruit kijken en tegenstanders taggen zodat je ze makkelijker kan volgen. In die buurt is ook een transport drone te vinden, daarmee kan je bepaalde dingen oppakken (en dus ook weer laten vallen) of zelfs simpelweg tegen tegenstanders aanvliegen.

• Ferio
Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:50:
[...]

waar heb je hem voor 25 euro gevonden als ik vragen mag ?
Key gekocht van iemand, maar je kan hem via uplay voor 38 aanschaffen, zie eerdere bericht van mij.

• Woolfy681
Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Key gekocht van iemand, maar je kan hem via uplay voor 38 aanschaffen, zie eerdere bericht van mij.
Mooie prijs dan.
Net de code veronica20 geprobeerd,maar pakt hij niet.

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Mooie prijs dan.
Net ook gekocht met een kortingscode voor 100Ubi punten en deze code. Werkte bij mij wel. Wellicht hoofdletters gebruiken ook.

[Voor 5% gewijzigd door m0nk op 29-10-2020 17:09]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Ferio
Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Mooie prijs dan.
Hoofdletters idd.

Veronica is dacht ik 12 euro korting en punten iets van 8 of 9 euro.

[Voor 14% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 17:10]

• Woolfy681
Zal het nog eens proberen dan.

• MetalD
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:59
Veronica code werkt hier ook niet, misschien een verschil tussen de NL en BE store?

• Catch22
  • Nu online
Homeland schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Schietend naar binnen, of sneaken, of een combinatie. Door camera's te hacken kan je wat verder vooruit kijken en tegenstanders taggen zodat je ze makkelijker kan volgen. In die buurt is ook een transport drone te vinden, daarmee kan je bepaalde dingen oppakken (en dus ook weer laten vallen) of zelfs simpelweg tegen tegenstanders aanvliegen.
Toch wel. Ga ik het nog eens proberen :)

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:03
MetalD schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:18:
Veronica code werkt hier ook niet, misschien een verschil tussen de NL en BE store?
Check eens in welke regio je account staat. Stond bij mij om onverklaarbare reden op USA. En daar kan je die code niet gebruiken om nieuwe games.

Via de support kan je het land laten aanpassen.

psn: t-zakje

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-09 10:54
Echt een heerlijke game. Moest me na 4 uur er echt van loshalen. En nog een of twee main missions gedaan

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 00:17
Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:27:
Voor de pc kan je uitkomen op een prijs van 38 euro. 100 punten verzilveren en code VERONICA20 in de ubi store
Bedankt zojuist voor 38 euro gekocht :)

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• NjitsSs
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:25
Enorm naar de komst van dit spel uitgekeken, vanmorgen zelfs voor het werk de PC opgestart zodat het kon installeren en ik deze avond direct kon starten met spelen. En ik moet zeggen: Het ziet er allemaal best gelikt uit, voor zolang het duurt. Op amper 20 minuten spelen is het spel al 3x naar desktop gecrasht... Ik snap niet hoe dit soort problemen bij zo'n uitgever nog steeds door QC heen komt... |:(

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Catch22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:52:

spoiler:

Je kan guards afleiden met een "hack", dan stuur je ze een berichtje en kijken ze naar hun smartphone ipv naar hun omgeving. Op die manier kan je ze makkelijk omleggen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Catch22
  • Nu online
Mavamaarten schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Je kan guards afleiden met een "hack", dan stuur je ze een berichtje en kijken ze naar hun smartphone ipv naar hun omgeving. Op die manier kan je ze makkelijk omleggen.
Het is gelukt. Ik was te bang en voorzichtig blijkbaar :)

• Homeland
  • Niet online
Catch22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:14:
[...]

Het is gelukt. Ik was te bang en voorzichtig blijkbaar :)
Is vaak beetje trial-and-error met deze games waarbij sluipen belangrijk is... Heb hetzelfde gehad met Metal Gear Solid, dat ik echt van een enorme afstand al op mijn buik naar de vijand toe kroop en dan blijkt al snel dat je wandelend ook best dichtbij kan komen.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:29
nog iemand issue dat hij blijft hangen als je quit to main menu doet? moet alt-f4 en

wat is vip status btw?

• Catch22
  • Nu online
AntiChrist7 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:11:
nog iemand issue dat hij blijft hangen als je quit to main menu doet? moet alt-f4 en
Ik niet
wat is vip status btw?
Best answer: Watch Dogs: Legion gives players who purchase the premium Ultimate Edition of the game four weeks of VIP status, which nets them a boost to the amount of in-game currency they will earn, allowing them to upgrade and customize characters even faster. It's not clear if there will be a way to activate VIP status after the initial four=week period, or without buying the Ultimate Edition since it's not included in every version.

• PsychoBoyJack
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:54
Speel m op een base PS4 en ik had ook een foutmelding tijdens het quitten.

Ik vind het een mooi spel, maar...

M'n PS4 kraakt en piept echt. Grafisch gaat vooral tijdens het rijden de boel echt de verkeerde kant op, enorme screentearing en flink hakkelen. Verder veel audiobugs en soms blijft het beeld gewoon een seconde of wat hangen.

Gelukkig binnenkort de ps5 in huis...

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nu een paar uur gespeeld. Ga mij hier wel mee vermaken verwacht ik.

Alleen ik heb wat vreemds. Soms zijn alle NPC’s in missies een soort van “Chrome”. Is dat een bug of een feature?

• Vortigen
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01:16
Ja, heb ik ook maar als ik even wacht dan kan ik weer gewoon door de menu opties heen.
Heb nog geen alt+f4 hoeven doen.

Wel 1x een crash tijdens het spelen waarmee zelfs alt+f4 niet meer werkte. Ctrl+alt+del en het zo moeten afsluiten.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Kiadjo
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 10-08 22:20
Hij loopt na een paar uur spelen bij mij op de OG PS4 ook wel enorm ruk.
Audio die maar blijft stutteren vooral bij dialog en beeld dat soms 2 seconden nodig heeft om de omgeving te laden. Wacht wel op een patch en anders nog een keer op PS5 proberen later.

• jori040
Tja bij een open-wereld game als deze kan je bij release wel wat bugs verwachten.Hier ook 1x een crash gehad.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02:53
Ik ben nog niet zo heel ver in de game, maar tot nu toe ben ik toch wel blij met de hardware van Microsoft. Console maakt nagenoeg geen geluid en ik moet zeggen dat de game er best goed uitziet. Sfeertje wat in de game wordt neergezet spreekt mij ook wel aan.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:34

Oxigeon

En zo is dat!

Damn.... als ik hier de berichten lees moet ik deze game toch wel gaan halen. Deel 1 kapot gespeeld deel 2 maar even gespeeld. Alleen even wachten op wat patches en als ik klaar ben met Valhalla is denk ik toch Legion aan de beurt. eventueel met een korting tegen die tijd. Of zal ik deel 2 nog maar eens gaan instaleren op mijn ps4.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Grappig dat soort testjes. En hoewel ik destijds het rdr2 filmpje erg tof vond en zelf ook wel en paar keer zelf gedaan heb is het natuurlijk geen echt gemis dat WD dit niet heeft.

I got a bad feeling about this.

• Ghost babel
  • Niet online
Tot nu toe ongeveer 2 uur gespeeld. Ben nog niet heel erg overtuigd. De auto's rijden voor geen meter, alsof je in eens soort botsauto zit. Verhaal is redelijk slap, de missies beginnen heel snel achter elkaar en het is elke keer vergelijkbaar. Een echt verhaal zoals deel 1 ontbreekt een beetje voor mijn gevoel. De sfeer van deel 1 ontbreekt ook volledig. Gameplay technisch voelt het ook allemaal als een downgrade t.o.v. Deel 1. Ik vond de manier waarop Ubisoft met deel 2 is omgegaan al niet al te best, maar ik vind dit deel nog minder dan deel 2 eerlijk gezegd. Ik ga wel verder spelen maar ben wel erg teleurgesteld. Deel 1 blijft mijn favoriet qua verhaal en gameplay.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Verhaal van deel 1 heb in geen idee van eigenlijk. Dat is mij persoonlijk niet bij gebleven als een goed verhaal.

Vind de gameplay echter nu wel stukken beter. Auto’s rijden wat houterig inderdaad maar verder is de gameplay wel ruim vooruit op deel 1 en ook wel op 2.

Er is meer te doen, het speelt soepeler, meer te hacken, etc.

Maar goed ik ben dan inmiddels wel wat verder dan twee uur spelen.

• Ghost babel
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:49:
Verhaal van deel 1 heb in geen idee van eigenlijk. Dat is mij persoonlijk niet bij gebleven als een goed verhaal.

Vind de gameplay echter nu wel stukken beter. Auto’s rijden wat houterig inderdaad maar verder is de gameplay wel ruim vooruit op deel 1 en ook wel op 2.

Het kan inderdaad zijn dat er meer te doen is. Maar de gameplay vind ik heel erg houterig overigens, totaal niet soepel. De personages lopen heel vreemd, lijkt alsof ze over de grond zweven, net zoals de auto's eigenlijk. Heb een beetje hetzelfde gevoel als bij Wildlands, daar was de gameplay ook zo vreemd. Wellicht door hetzelfde team gemaakt?

• Ferio
Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:49:

Voor nu ben ik het hier mee eens.

Goed auto kunnen rijden is echt een kunst apart, de auto's sturen namelijk echt enorm anders dan ik gewend ben van ander spellen. Het voelt allemaal niet zo soepel en niet hoe ik het wil. Ik geef toe dat het wel begint te wennen naarmate je meer hebt gereden, maar het blijft niet lekker.

De gameplay vind ik ook een stuk beter, het is soepeler, vloeiender en direct. Bij de vorige delen meende ik dat de reactie niet altijd direct was. Als ik naar voren liep en links drukte, voelde het alsof hij nog naar voren wou, nu heb ik dan niet.

Het schieten is een stuk verbeterd in vergeleken met de voorgaande delen.

Grafisch gezien zit ik zonder RTX met mijn 2070S rond de 65FPS in de wat drukkere plekken en anders rond de 80 a 90. Soms een dipje onder de 50. Dit is op Ultra settings met shadows op high. Shadows doe ik meestal wat lager, omdat dit veel vereist, weet niet of dat hier zo is.. ging automatisch. :)

Missies tot nu toe redelijk standaard, ik heb nog geen moment gehad dat ik echt in het verhaal werd gezogen.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

snefkens schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:55:
[...]

Het kan inderdaad zijn dat er meer te doen is. Maar de gameplay vind ik heel erg houterig overigens, totaal niet soepel. De personages lopen heel vreemd, lijkt alsof ze over de grond zweven, net zoals de auto's eigenlijk. Heb een beetje hetzelfde gevoel als bij Wildlands, daar was de gameplay ook zo vreemd. Wellicht door hetzelfde team gemaakt?
Mm dat ervaar ik hier helemaal niet, gaat hier prima soepel, misschien geen AC soepel maar zeker beter dan WD1.

Wildlands vond ik overigens erg gaaf, daar heb ik dat “zweven” ook niet zo ervaren.

Niet dezelfde studio’s zover ik weet.

• jori040
Deze is door Ubisoft Toronto gedaan.Toch is het geen geheim dat andere studios van Ubisoft ook een bijdrage leveren aan een AAA titel als deze.

[Voor 7% gewijzigd door jori040 op 30-10-2020 09:34]

Anoniem: 996723

Ferio schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:59:
[...]

Voor nu ben ik het hier mee eens.

Goed auto kunnen rijden is echt een kunst apart, de auto's sturen namelijk echt enorm anders dan ik gewend ben van ander spellen. Het voelt allemaal niet zo soepel en niet hoe ik het wil. Ik geef toe dat het wel begint te wennen naarmate je meer hebt gereden, maar het blijft niet lekker.

De gameplay vind ik ook een stuk beter, het is soepeler, vloeiender en direct. Bij de vorige delen meende ik dat de reactie niet altijd direct was. Als ik naar voren liep en links drukte, voelde het alsof hij nog naar voren wou, nu heb ik dan niet.

Het schieten is een stuk verbeterd in vergeleken met de voorgaande delen.

Grafisch gezien zit ik zonder RTX met mijn 2070S rond de 65FPS in de wat drukkere plekken en anders rond de 80 a 90. Soms een dipje onder de 50. Dit is op Ultra settings met shadows op high. Shadows doe ik meestal wat lager, omdat dit veel vereist, weet niet of dat hier zo is.. ging automatisch. :)

Missies tot nu toe redelijk standaard, ik heb nog geen moment gehad dat ik echt in het verhaal werd gezogen.
Ik speel zelf met een controller en de gevoeligheid van de sticks tijdens het rijden is erg raar, je hoeft de stick maar enkele mm's te bewegen om normaal te sturen, een mm meer en je staat achterstevoren. Er zit ergens een instelling om de "response" in te stellen (volgens mij noemen ze het zo iig) maar het enigste wat dat doet is input lag toevoegen...

Performance is ronduit belabberd op de nieuwe RTX 30XX kaarten: Ik kan niet boven de 60fps blijven met een 3080 @1440p , instellingen maken niets uit: Ik kan DLSS aanzetten, wat ervoor zorgt dat mijn GPU belasting behoorlijk daalt, maar ik win er nauwelijks performance mee.
RTX ultra of uit scheelt een paar frames gemiddeld, maar de dips onder de 50fps zijn altijd hetzelfde.
CPU gebruik is ook niet extreem dus daar ligt het ook niet aan.

De game ready driver van gisteren heeft niets opgelost, hopelijk doet de patch van vandaag iets...

Wel apart dat ze dit spel hebben weggegeven bij de 30xx serie, het spel is in deze staat is niet bepaald reclame voor de nieuwe videokaarten.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 30-10-2020 09:49]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anoniem: 996723 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Ik speel zelf met een controller en de gevoeligheid van de sticks tijdens het rijden is erg raar, je hoeft de stick maar enkele mm's te bewegen om normaal te sturen, een mm meer en je staat achterstevoren. Er zit ergens een instelling om de "response" in te stellen (volgens mij noemen ze het zo iig) maar het enigste wat dat doet is input lag toevoegen...

Performance is ronduit belabberd op de nieuwe RTX 30XX kaarten: Ik kan niet boven de 60fps blijven met een 3080 @1440p , instellingen maken niets uit: Ik kan DLSS aanzetten, wat ervoor zorgt dat mijn GPU belasting behoorlijk daalt, maar ik win er nauwelijks performance mee.
RTX ultra of uit scheelt een paar frames gemiddeld, maar de dips onder de 50fps zijn altijd hetzelfde.
CPU gebruik is ook niet extreem dus daar ligt het ook niet aan.

De game ready driver van gisteren heeft niets opgelost, hopelijk doet de patch van vandaag iets...
Yep, exact mijn ervaring. RTX3080 en een Ryzen 5 3600. Ik zie ook dat mijn GPU niet helemaal belast wordt en mijn CPU ook niet, maar toch lijkt er ergens een bottleneck te zitten want ik haal bijlange na niet overal 60FPS.

• Ghost babel
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

Mm dat ervaar ik hier helemaal niet, gaat hier prima soepel, misschien geen AC soepel maar zeker beter dan WD1.

Wildlands vond ik overigens erg gaaf, daar heb ik dat “zweven” ook niet zo ervaren.

Niet dezelfde studio’s zover ik weet.
Wildlands had precies hetzelfde probleem met auto's, die waren echt over de top. Die schoten alle kanten op, als je ergens tegenaan knalt dan kon je zo de lucht ingeschoten worden zonder enige reden. Die physics klopte helemaal niet. Dat gevoel heb ik hier ook, wel iets minder dan bij Wildlands. Maar het speelt niet zoals bijvoorbeeld deel 1. Ik denk dat ik het beter vind als het personage trager reageert, zoals bij deel 1 of zoals RDR2. Is wat realistischer. Nu lijkt het meer Arcade achtig.

• BasedDutchGuy
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 11:48
Ik heb hem besteld, gisteren, in de ubi store voor de xbox, maar hij staat nu nog steeds niet op verzenden.
Ik dacht lekker te gaan spelen van het weekend, maar dat zal hem wel weer niet worden.

• raptorix
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 26-06 09:57
Nog niet eerder deze serie gespeelt omdat ik pas sinds mei weer game (heb 15 jaar niet gespeelt), de laatste maanden fanatiek GTA V online gespeelt, en deze game lijkt me erg vet. Iemand die kan aangeven hoe het online speelt op de PC?

• Homeland
  • Niet online
raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:09:
Nog niet eerder deze serie gespeelt omdat ik pas sinds mei weer game (heb 15 jaar niet gespeelt), de laatste maanden fanatiek GTA V online gespeelt, en deze game lijkt me erg vet. Iemand die kan aangeven hoe het online speelt op de PC?
Het online deel zal pas vanaf december actief zijn en ook compleet anders dan GTA V.

• raptorix
Homeland schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Het online deel zal pas vanaf december actief zijn en ook compleet anders dan GTA V.
Dank idd even ingelezen en klinkt erg cool :)
https://screenrant.com/wa...oam-multiplayer-invasion/

Game staat nu te downloaden :)

• jori040
raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:09:
Dan is de huidige Ubisoft formule nog lekker vers voor u. ;)

Persoonlijk vind ik dat die bekende formule bij deze game niet in de weg zit.

• raptorix
jori040 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Dan is de huidige Ubisoft formule nog lekker vers voor u. ;)

Persoonlijk vind ik dat die bekende formule bij deze game niet in de weg zit.
De laatste single player game die ik gespeelt heb is het eerste deel van Farcry ;)

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-09 14:51

immetjes

HIER is BERN-E

Net binnen. Mijn zoon kreeg na even spelen de mededeling: "Disc is corrupted" na 20min. Daarna opnieuw opgestart. Gebeurde meteen weer. Daarna opnieuw geïnstalleerd en daarna gebeurde het na 45min spelen. Disc is nieuw en zit geen krasje op. Vanuit de gesealde doos zo in de PS4 gedaan.

Nu is m'n zoon 'm van de USB drive voor de zekerheid naar de HDD van de PS4 aan het verplaatsen.

Iemand een vergelijkbare ervaring?

Edit: opgelost na verplaatsing game files.

[Voor 5% gewijzigd door immetjes op 30-10-2020 17:11]

• raptorix
immetjes schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:00:
Net binnen. Mijn zoon kreeg na even spelen de mededeling: "Disc is corrupted" na 20min. Daarna opnieuw opgestart. Gebeurde meteen weer. Daarna opnieuw geïnstalleerd en daarna gebeurde het na 45min spelen. Disc is nieuw en zit geen krasje op. Vanuit de gesealde doos zo in de PS4 gedaan.

Nu is m'n zoon 'm van de USB drive voor de zekerheid naar de HDD van de PS4 aan het verplaatsen.

Iemand een vergelijkbare ervaring?
Even gezocht, maar dit ligt vrijwel zeker niet aan het schijfje, een DVD maakt gebruikt van error correctie, kortom als er wat data niet gelezen kan worden, dan kan dat op een slimme manier gecorrigeerd worden.

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-09 14:51

immetjes

HIER is BERN-E

raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Even gezocht, maar dit ligt vrijwel zeker niet aan het schijfje, een DVD maakt gebruikt van error correctie, kortom als er wat data niet gelezen kan worden, dan kan dat op een slimme manier gecorrigeerd worden.
Thanks. Ik vermoed (en hoop) dat het komt omdat de game op een USB schijf was geïnstalleerd. Dat gaat waarschijnlijk wel goed voor games die geen disc hebben, maar gaat fout als er data van de HDD en van de schijf moet worden gelezen. Het spel is nu verplaatst naar de interne HDD.

Edit: na verplaatsing geen probleem meer (alleen het geluid is niet helemaal lekker).

[Voor 6% gewijzigd door immetjes op 30-10-2020 17:11]

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06:12
PC day 1 patch is binnen via Ubisoft Connect.
Game liep overigens al heel prima bij mij.

Intel 9600K@5Ghz | RTX3080 | 32Gb DDR4@3400Mhz

• Catch22
  • Nu online
Global performance improvements on PS4 for smoother gameplay/driving
Made several improvements to PC performance
Optimized performance to improve framerates for RTX GPUs
Fixed an issue that caused framerate drops to occur when characters walk through checkpoints
Improved the framerate performance when driving
Fixed a freeze when switching input controllers on PC
Fixed sporadic crashes on PS4
Fixed sporadic crashes on Xbox One/S
Fixed an issue that could cause the game to crash when launched on a console set to TURKISH, INDONESIAN, GREEK, ROMANIAN, HUNGARIAN, VIETNAMESE or THAI languages
Fixed an issue that could cause the game to crash on Xbox One X when selecting a certain option in the Into the Void mission
Fixed an issue that caused the game to crash when browsing through the Premium Shop tabs on Xbox One
Deze is vandaag voor de pc uitgekomen, gisteren op de consoles

[Voor 3% gewijzigd door Catch22 op 30-10-2020 14:47]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zo te zien was deze al van gisteren maar misschien ook wel het vermelden waard, een Nvidia driver optimized voor Legion is er ook: https://www.nvidia.com/en-us/drivers/results/166374/

Marcus73 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:41:
PC day 1 patch is binnen via Ubisoft Connect.
Game liep overigens al heel prima bij mij.
Wat ik overal lees is dat het spel uitstekend loopt op de "normale" 2070 en 2080 maar ook op een 1080ti.
Op de "supers" , 2080ti en 30xx is het na de patch nog steeds dramatisch: Zodra ik in een auto stap en begin te rijden begint de frame rate in te zakken, eenmaal op snelheid al snel beneden de 60 en soms zelfs 45 fps.
Ik kan alle settings op medium of low zetten, maakt niks uit, en dat alles bij 70% gpu gebruik en 40-50 cpu..
(9900 non-k, geen enkele core op geen enkel moment boven de 60%)

De framedrops gaan gepaard met gestotter en hitching, spel is gewoon onspeelbaar in deze staat, 9 november schijnt de volgende patch te komen.

Hopelijk is Assassin's Creed Valhalla beter...

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 30-10-2020 15:27]

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 00:17
Ik speel op een 3700x met een 2070s op 1440p. Lopend is het allemaal lekker soepel idd maar zodra ik in of op een voertuig stap en ga rijden begint de framerate in te kakken. Nu heb ik gelukkig een Gsync scherm, dat houd het speelbaar. Maar de combinatie van slecht bestuurbare auto's en de haperende framerate zorgt er voor dat het plezier van door de stad rijden behoorlijk wordt verpest.

[Voor 26% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2020 15:45]

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• Caayn
  • Nu online
In mijn zoektocht naar tech points kwam ik erachter dat je op een transport drone kan klimmen en deze vervolgens kan hijacken om rond te vliegen terwijl jij erop staat :D

20 * 370wp @ SE7K

• Ferio
schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:42:
Ik speel op een 3700x met een 2070s op 1440p. Lopend is het allemaal lekker soepel idd maar zodra ik in of op een voertuig stap en ga rijden begint de framerate in te kakken. Nu heb ik gelukkig een Gsync scherm, dat houd het speelbaar. Maar de combinatie van slecht bestuurbare auto's en de haperende framerate zorgt er voor dat het plezier van door de stad rijden behoorlijk wordt verpest.
Same here.

van 65 fps in een drukke omgeving naar 54 zodra ik in een auto stap en zelfs naar 46 als ik begin te rijden.

• Maditude
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11-05 13:57
Caayn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:46:
In mijn zoektocht naar tech points kwam ik erachter dat je op een transport drone kan klimmen en deze vervolgens kan hijacken om rond te vliegen terwijl jij erop staat :D
Ja heb ik ook... Zeer handig in sommige situaties.

De game nu ook al 2 dagen aan het spelen. Heb de overige spellen ook gespeeld. Ik ben niet heel erg onder de indruk van de missies die je moet doen. Het is zo een beetje van hetzelfde zoals je in zovele spellen vind. Je krijgt opdracht op punt A en moet naar punt B (wat er meestal kilometers vandaan ligt).

Boksarena's zijn fun maar niet echt uitdagend eens je de truuk weghebt.

Balletje hoog houden is, voor mij dan, niet zo simpel. Je moet snel zijn om direct op juiste knop te drukken.

Graffiti spuiten is een beetje hetzelfde als hotspots zoeken.

Wat ik jammer vind, is dat je personage niet kan springen. Ok je kan wel ergens over springen met X maar ergens afspringen gaat niet.

Auto's rijden goed, niet super maar in deze game is een auto van ondergeschikt belang.

Parcelpost is eens een leuke bezigheid maar in wezen is het gewoon van punt A naar punt B rijden.

Graphics ogen mooi, London is mooi weergegeven.

Al bij al een game waar ik mij tot de komst van de ps5 mee zal vermaken. Kijk voor ps5 uit naar de nieuwste assassins creed. Die gamereeks spreekt mij enorm aan.

• DutchHammer
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-09 13:44

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Ik speel hem via Stadia, wel crap dat ie daar alleen in een bundel te koop is.

Maar leuke game, ziet er allemaal mooi (lees goed genoeg voor mij) uit.

Vind wel die drones irritant... Ben je netjes een gebied in geslopen duikt er ineens zo'n drone op..

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:47
Catch22 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:45:
[...]

Deze is vandaag voor de pc uitgekomen, gisteren op de consoles
Waar lees je dat ie gister op consoles uit kwam? Met de XOX crash bug gaven ze juist aan dat ie vandaag beschikbaar was.

Ik heb verder geen download voorbij zien komen, zowel vandaag als gister niet. Dus ik vraag me nog steeds af hoe het zit.

Heb overigens de hele dag gewoon mensen zitten recruiten. Die missies doen nog behoorlijk lang trouwens, ben nog wel benieuwd hoe groot je crew kan zijn en hoe snel de missies gaan herhalen. Maar ik heb nu een man of 20 denk ik en nog niets is herhaald. Wel merkte ik dat als je mensen red (bv dat ze niet in elkaar geslagen worden) dat het wisselt van "voeg toe aan je backlog om nog eens te recruiten" naar "recruit nu meteen". Dus dat scheelt je wel die missies doen.

Verder vind ik het zoeken naar geschikte kandidaten nog wat lastig, loopt veel rond wat weinig interessant is, het is juist de bonussen die het verschil maken. En klopt het dat je behalve politie, ziekenhuis en ambulance geen andere outfits hebt om te recruiten?

[Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2020 20:56]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Catch22
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]

Waar lees je dat ie gister op consoles uit kwam? Met de XOX crash bug gaven ze juist aan dat ie vandaag beschikbaar was.

Ik heb verder geen download voorbij zien komen, zowel vandaag als gister niet. Dus ik vraag me nog steeds af hoe het zit.

Heb overigens de hele dag gewoon mensen zitten recruiten. Die missies doen nog behoorlijk lang trouwens, ben nog wel benieuwd hoe groot je crew kan zijn en hoe snel de missies gaan herhalen.
https://forums.ubisoft.co...-PS4)-amp-October-30-(PC)

• Martinspire
Mja nogmaals: ik heb dus geen patch gezien en er staat ook niks in mn queue/recent downloads.

• Catch22
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Mja nogmaals: ik heb dus geen patch gezien en er staat ook niks in mn queue/recent downloads.
Hier ook niet, maar de dag is nog niet voorbij

• AntiChrist7
uplay herstarten en je hebt de patch. eens zien of ie de quit to main menu oplost

• Homeland
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
.

Verder vind ik het zoeken naar geschikte kandidaten nog wat lastig, loopt veel rond wat weinig interessant is, het is juist de bonussen die het verschil maken. En klopt het dat je behalve politie, ziekenhuis en ambulance geen andere outfits hebt om te recruiten?
Queens guard, Albion, Clan Kelly member, bouwvakker, medisch personeel, advocaten, zijn een aantal anderen die je ook kan recruiten en die of een eigen outfit hebben of in elk geval toegang geven tot bepaalde gebieden. Verder mensen met een paintball geweer of andere speciale wapens, een soort hypnotist, Getaway Drive, een Spy met auto die raketten kan schieten, een Hitman met speciale wapens en takedown die je ook kan gebruiken midden in een gevecht, mensen met een silenced MP5 of een grenade launcher etc. etc. Er zitten enorm veel speciale karakters in, soms wel even zoeken of wat geluk hebben.

Heb nu zelf iets van 10 mensen waarbij ik de missie ben gestart om ze bij DedSec te krijgen (en al een stuk of 8 in mijn team) en doe die missies dan als ik toch al toevallig of voor iets anders in de buurt ben.

• jori040
Xbox Series X inside look: YouTube: WATCH DOGS: LEGION - XBOX SERIES X INSIDE LOOK

Nice! :)

[Voor 3% gewijzigd door jori040 op 30-10-2020 21:17]

• AntiChrist7
hmm weet niet of het de patch is, maar mijn eerste crash en nu krijg ik die save niet geladen...

Voor een of ander reden autodetect die mijn settings ook op low, ondanks ik volges hun eigen chart high zou moeten aankunnen

[Voor 40% gewijzigd door AntiChrist7 op 30-10-2020 22:28]

• raptorix
Ik word wagenziek/misselijk van het spel, wellicht dat het komt omdat ik GTA gewend ben, maar vind het spel alles behalve prettig.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
raptorix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:07:
Ik word wagenziek/misselijk van het spel, wellicht dat het komt omdat ik GTA gewend ben, maar vind het spel alles behalve prettig.
Ik moet zeggen dat ik het ook verre van prettig spelen vind. Het rijden voelt niet fijn en de gameplay is sowieso erg clunky. Veel bugs al tegengekomen ook, van hangende NPCs tot volledige crashes. Ik vind de setting ook niet zo boeiend, erg jammer want ik heb me prima vermaakt met WD1 en 2.

• raptorix
shoombak schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het ook verre van prettig spelen vind. Het rijden voelt niet fijn en de gameplay is sowieso erg clunky. Veel bugs al tegengekomen ook, van hangende NPCs tot volledige crashes. Ik vind de setting ook niet zo boeiend, erg jammer want ik heb me prima vermaakt met WD1 en 2.
Nouja, op zich loopt het spel hier wel soepel, maar het lijkt net of de omgeving niet snel genoeg gerendered word, het aanzetten van FPS sync hielp wel iets vond ik, maar het voelt gewoon niet super aan.

Inmiddels maar een refund aangevraagd, jammer maar helaas de game lijkt me opzich heel aardig.

[Voor 7% gewijzigd door raptorix op 31-10-2020 07:50]

• Ferio
raptorix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:43:
[...]

Nouja, op zich loopt het spel hier wel soepel, maar het lijkt net of de omgeving niet snel genoeg gerendered word, het aanzetten van FPS sync hielp wel iets vond ik, maar het voelt gewoon niet super aan.
Ik heb hier dus geen last van tot op heden.

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:00

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb watchdogs nu ook , maar vraagje , mag in spoilers beantwoord noemen , hoe lang duurd die intro , want dat pakte me helemaal niet , ik wilde london in en watchdoggen :)
Nee die eerste missie heb ik 20 min gespeeld en toen uitgezet.

• jori040
Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:26:
ik heb watchdogs nu ook , maar vraagje , mag in spoilers beantwoord noemen , hoe lang duurd die intro , want dat pakte me helemaal niet , ik wilde london in en watchdoggen :)
Nee die eerste missie heb ik 20 min gespeeld en toen uitgezet.
Apart om in 20 min al van alles te verwachten.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:57

Yonix

Gamertag: Yonix360

Jeetje, wat loopt dit spel ruk! :( Ik heb ook niet het idee dat DLSS iets doet. Performance blijft slecht, ongeacht de instelling.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• jori040
@Yonix
Ubisoft heeft duidelijk nog wat werk te doen.

Als ik naar die specs van jou kijk dan had ik het visueel toch wel beter verwacht.De PS4[pro] versie loopt hier netjes 30fps en ziet er prima uit[upscaled checkerboard 4k]

Laadtijden zijn op de Pro wel aan de lange kant.

[Voor 17% gewijzigd door jori040 op 31-10-2020 13:28]

• Martinspire
Yonix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:41:
Jeetje, wat loopt dit spel ruk! :( Ik heb ook niet het idee dat DLSS iets doet. Performance blijft slecht, ongeacht de instelling.

[YouTube: Watch Dogs: Legion - Unoptimized bollocks! (i9-9900K + RTX 3090)]
Volgens mij ligt dit vooral bij de driver-makers die nog een optimized driver moeten uitbrengen.

Maar het kan aan mij liggen, maar je zet alles op ultra en klaagt dan dat de framerate laag is. Ja me dunkt, het is een game die nieuw is (weinig optimalisaties nog) en vrij complex is (vooral hard op de CPU). Hij wordt de komende dagen/weken vast beter, maar ik zie niet wat er mis is met zaken op high te moeten zetten, ook al heb je een 3090...

Sowieso zie ik hem rond de 60 zitten, nooit echt dipjes naar 30. Ik denk niet dat veel meer zult krijgen dan dat

Klinkt als een gevalletje waar je verwachtingen gewoon totaal niet realistisch waren en je wat bedompelt bent dat je nieuwe hardware toch niet alles op 300fps kan draaien

[Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2020 13:11]

• Catch22
  • Nu online

[YouTube: Watch Dogs: Legion - Unoptimized bollocks! (i9-9900K + RTX 3090)]
Zet je TAA eens iets omlaag en dlss op performance

Catch22 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Zet je TAA eens iets omlaag en dlss op performance
Volgens mij kun je TAA niet meer veranderen als je DLSS gebruikt.

Beste instellingen die ik kan vinden is zowel raytracing als DLSS uit, dan kan ik met met een mix van very high/ultra instellingen meestal boven de 75fps blijven, met dips richting de 60 tijdens het rijden.
Gpu gebruik zit tijdens de dips rond de 60-70% en Cpu 50-ish, het is me een raadsel waarom het spel niet meer gebruikt...
Zonder DLSS ziet het spel er overigens een stuk scherper uit, wat het gebrek aan raytracing voor mij goedmaakt, al met al ben ik geneigd om te stellen dat dlls + raytracing er slechter uitziet dan native resolution zonder raytracing.
(Ik speel op 1440p, op 4k werkt DLSS miss beter?)

Met DLSS aan ligt de gemiddelde framerate wat hoger, maar zijn de dips en het gestotter aanzienlijk erger, de lelijke waas die het veroorzaakt is erger dan wanneer je de render-resolutie naar bijv 80% zet, wat ik opmerkelijk vind na de fantastische ervaring met DLSS 2.0 in andere games.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 31-10-2020 13:59]

• Marcus73
2070S op 1440p met Raytracing Hoog en DLSS Prestatie. Draait prima hier 50-60fps. Ook rijdend. Vind het er echt mooi uit zien, vooral 's nachts. Gameplay mwoah, maar verwachtingen zijn afgestemd op voorgangers :)

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:00

Stronkie

Where wind is Trouble

jori040 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Apart om in 20 min al van alles te verwachten.
nope niet apart , ik heb w1 en w2 ook . Ik heb er gewoon geen zin in die eerste missie

vandaar die vraag hoe lang die eerste missie duurd , ik wil roamen door london

• jori040
Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:29:
[...]

nope niet apart , ik heb w1 en w2 ook . Ik heb er gewoon geen zin in die eerste missie

Volgens mij duurt die iets langer dan 20 minuten.Zo'n 1ste missie is vaak gebouwd om de controls te leren kennen enz.

Gezien het schieten nu eindelijk lekker voelt vond ik de eerst missie alles behalve meh.

[Voor 10% gewijzigd door jori040 op 31-10-2020 14:55]

• GlorixJim
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:01
Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:29:
[...]

Heel makkelijk !

• Preau
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Dit heb ik ook, ik kan alles instellen en mn FPS verandert amper. Verschil tussen raytracing ultra en uit is ~3fps.

Wat ik ook instel mn FPS zit rond de 40-60 met drops naar <30. Dit is dus met een RTX 3080 op 3440x1440

Dit is dan het spel dat perfect moet werken op de 30 serie en ermee gepromoot wordt. Control was toch een stuk mooier en draaide vele malen beter. Ik wacht wel tot we een paar patches/drivers verder zijn en kijk dan nog eens.

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Preau schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Dit heb ik ook, ik kan alles instellen en mn FPS verandert amper. Verschil tussen raytracing ultra en uit is ~3fps.

Wat ik ook instel mn FPS zit rond de 40-60 met drops naar <30. Dit is dus met een RTX 3080 op 3440x1440

Dit is dan het spel dat perfect moet werken op de 30 serie en ermee gepromoot wordt. Control was toch een stuk mooier en draaide vele malen beter. Ik wacht wel tot we een paar patches/drivers verder zijn en kijk dan nog eens.
Al gekeken naar je cpu en ram verbruik gekeken? Als rtx al weinig effect heeft met Aan/uit dan zou ik het niet in je gpu zoeken..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Ferio
Preau schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

zodra ik raytracing aanzet (high) heb ik dik 40% minder performance op een 2070S. Hij knalt dan van 64 naar 35.

Optimalisatie is overigens wel ver te zoeken, vooral met voertuigen.

[Voor 4% gewijzigd door Ferio op 31-10-2020 23:03]

• Ferio
Marcus73 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:48:
2070S op 1440p met Raytracing Hoog en DLSS Prestatie. Draait prima hier 50-60fps. Ook rijdend. Vind het er echt mooi uit zien, vooral 's nachts. Gameplay mwoah, maar verwachtingen zijn afgestemd op voorgangers :)
Waarop heb je de rest van je settings dan staan?

Raytracing hoog en de rest high/ultra settings is FPS naar 35 bij mij?

• Nol_NL
Er zal soms best wel iets niet kloppen of lekker lopen, maar zo te zien ziet het er vanuit de juiste hoek best lekker uit.

https://www.instagram.com/p/CG_CVwVH3Tl/?igshid=zp8c3whoju93

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 07:01
Watchdogs....ooit deel 1 heel kort gespeeld. Beetje het gevoel dat het een AC of FC game is, met een hackersausje er overeen. Uiteraard logisch gezien het feit dat alle 3 de series vam Ubisoft zijn.

An sich ben ik wel helemaal weg van AC, maar ben ik zo langzamerhand wel beetje open world game moe aan het worden.

WD desondanks dan toch een aanrader?

• Catch22
  • Nu online
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:23:
Watchdogs....ooit deel 1 heel kort gespeeld. Beetje het gevoel dat het een AC of FC game is, met een hackersausje er overeen. Uiteraard logisch gezien het feit dat alle 3 de series vam Ubisoft zijn.

An sich ben ik wel helemaal weg van AC, maar ben ik zo langzamerhand wel beetje open world game moe aan het worden.

Ik zou, als ik jou was, eerder geld uitgeven aan valhalla. Denk dat je wd3 in vergelijking met valhalla erg oppervlakkig gaat vinden.

En dan wd3 halen als hij in de aanbieding is

• Marcus73
Ferio schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:01:
[...]

Waarop heb je de rest van je settings dan staan?
Config:
MSI trio 2070s default clocks (oc laat WD crashen bij mij)
9600K@5Ghz
Crucial DDR4@3400Mhz
60hz monitor (helaas nog)

Game settings:
V-sync=on
Texture resolution = high
Shadows = medium
Headlight shadows = 2
reflections = very high (weet niet of dit wat doet met RTX on)
extra details = 0%
rtx reflections = high
dlss = performance (of balanced, die geeft vergelijkbare fps)
Rest op max setting

Benchmark results:
FPS avg = 59
FPS 1% = 51
VRAM = 6.37
CPU util = 67%
GPU util = 87%

In game:
On foot: 55-60fps
Car: 50-60fps

• jori040
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:23:

Een week geleden zou ik ook Valhalla zeggen als eerste keuze maar nu ik toch al flink wat uren in Watch Dogs heb zitten ben ik echt in m'n nopjes met deze game.En dat terwijl ik weinig met die vorige twee games had.

Valhalla gaat in mijn ogen gewoon het beste van Origins & Odyssey zijn vermoed ik.Al kan ik die conclusie bij Watch Dogs:Legion ook wel plaatsen. ;)

• Nol_NL
Ik vrees eigenlijk dat Vahalla flink tegen gaat vallen. De verwachtingen lijken net wat te hoog, ook krijg je te maken met hetzelfde Ubisoft sausje. Zelf heb ik daar geen problemen mee. Ik weet wat voor product ik koop en wat ik kan verwachten. Als je verwacht dat Vahalla dit allemaal anders gaat doen, dan kom je denk ik van een koude kermis thuis. Desondanks kopen mensen de game toch en ga je waarschijnlijk weer terug lezen dat ze het repetitief vinden, dat zie je hier ook al een beetje terug

Ik zou ook niet weten waarom een game van dezelfde uitgever, die 2 wkn later uikomt, op technisch vlak opeens veel verder zou zijn. De nieuwe consoles zijn ook niet zaligmakend. Ik denk dat de grootste winst gaat zitten in snellere laadtijden, maar dit soort games spelen we op een console echt niet opeens in 4k en 120 fps. Ik weet ook niet of je wonderen kan verwachten van een product die de helft goedkoper is dan een high end telefoon, waarvan ieder jaar een nieuwe model uikomt, alles heeft zijn prijs

Maar goed, om bij Watch Dogs te blijven... Hier keek ik eigenlijk helemaal niet naar uit, maar ik heb mijzelf best vermaakt met de vorige delen. Uiteindelijk vind ik dit deel tot nu toe net wat beter, dus in dat opzicht een aangename verassing. Ik kijk wel uit naar de multiplayer, want dat integreren in iemand anders zijn game vond ik altijd erg leuke game modus.

Vahalla laat ik voorlopig liggen tot de budgetbak, de volgende Ubisoft titel wordt voor mij dan Immortals fenyx rising, Zelda met een Ubisausje, daar heb ik dan weer wel hoge verwachtingen van ;)

• jori040
@Nol_NL
Immortals Fenyx:Als ik de previews mag geloven gaat deze game nog het beste van de drie zijn.Die game draagt de vloek met zich mee dat het wel heel erg Breath of The Wild is maar gelukkig zie ik wel een combat systeem dat een stuk leuker is dan bij die game. ;)

• Ghost babel
  • Niet online
Catch22 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:07:
[...]

Ik zou, als ik jou was, eerder geld uitgeven aan valhalla. Denk dat je wd3 in vergelijking met valhalla erg oppervlakkig gaat vinden.

En dan wd3 halen als hij in de aanbieding is
Tja als je AC fan bent dan moet je valhalla helemaal niet kopen. Lijkt niet eens meer op een AC game en heeft er ook niks meer mee te maken. Ik zou eerder mijn geld uitgeven aan cyberpunk...

• Caayn
  • Nu online
Waar ik mij wel aan irriteer, het is een klein dingetje maar toch, is de kaart. Als je inzoomt veranderd de hoek van de camera waardoor ik de kaart slecht kan lezen.

20 * 370wp @ SE7K

• Ferio
snefkens schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:31:
[...]

Tja als je AC fan bent dan moet je valhalla helemaal niet kopen. Lijkt niet eens meer op een AC game en heeft er ook niks meer mee te maken. Ik zou eerder mijn geld uitgeven aan cyberpunk...
Hoe veel langer zou je kunnen verder borduren op de eerste delen, er moeten nieuwe elementen inzitten, zoals bij Black Flag het geval was. Valhalla trekt mij wel, zeker omdat je dus ook het één en het ander kan opbouwen met een dorp.

Valhalla ga ik in elk geval nog niet afschrijven.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee