Voor de pc kan je uitkomen op een prijs van 38 euro. 100 punten verzilveren en code VERONICA20 in de ubi store
[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 14:28 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 14:28 ]
Aah ja, ik heb het maar aangezet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klinkt als een enthousiaste gamerjori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:01:
Eerste indruk:
- Londen ziet er in een hi-tech sausje tof uit
- Ziet er op een PS4-pro beter uit dan verwacht
- Schieten werkt zoveel beter dan in WD2
- Voertuigen besturen ook beter maar nog steeds niet top[het is ook geen race game]
Ik kom hier al lekkerder in dan in die vorige twee games.
En al zeker voor iemand die vaak kritiek heeft op de games van Ubisoft.Ja het is tof.
Voor consoles was er vanochtend al een hotfix, voor PC is die er morgen, dat moet onder andere helpen met de framerate en RTX support.Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:
Ik heb hem inmiddels een kunnen kopen voor €25 euro, hij is net klaar met installatie.
Benieuwd wat mogelijk is icm 3700x en 2070s, maar zoals ik lees zal er zeker nog een patch aankomen deze dagen ivm FPS.
waar heb je hem voor 25 euro gevonden als ik vragen mag ?Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:
Ik heb hem inmiddels een kunnen kopen voor €25 euro, hij is net klaar met installatie.
Benieuwd wat mogelijk is icm 3700x en 2070s, maar zoals ik lees zal er zeker nog een patch aankomen deze dagen ivm FPS.
Schietend naar binnen, of sneaken, of een combinatie. Door camera's te hacken kan je wat verder vooruit kijken en tegenstanders taggen zodat je ze makkelijker kan volgen. In die buurt is ook een transport drone te vinden, daarmee kan je bepaalde dingen oppakken (en dus ook weer laten vallen) of zelfs simpelweg tegen tegenstanders aanvliegen.418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:52:
Ik heb nooit een WD gespeeld, maar ik snap het concept niet zo goed denk ik. Voorbeeld (zit echt nog in het begin)
spoiler:Ik speel die "hack the laptop in camden" in het kamp van die kelly's, om die construction worker te kunnen gebruiken. Maar als ik dat kamp inloop is het mis en mijn spider zien ze ook gelijk.
Wat moet ik nou doen? sneaken en langzaam de guards omleggen?
Key gekocht van iemand, maar je kan hem via uplay voor 38 aanschaffen, zie eerdere bericht van mij.Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
waar heb je hem voor 25 euro gevonden als ik vragen mag ?
Mooie prijs dan.Ferio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:05:
[...]
Key gekocht van iemand, maar je kan hem via uplay voor 38 aanschaffen, zie eerdere bericht van mij.
Net ook gekocht met een kortingscode voor 100Ubi punten en deze code. Werkte bij mij wel. Wellicht hoofdletters gebruiken ook.Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Mooie prijs dan.
Net de code veronica20 geprobeerd,maar pakt hij niet.
[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 29-10-2020 17:09 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoofdletters idd.Woolfy681 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Mooie prijs dan.
Net de code veronica20 geprobeerd,maar pakt hij niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Ferio op 29-10-2020 17:10 ]
Toch wel. Ga ik het nog eens proberenHomeland schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:59:
[...]
Schietend naar binnen, of sneaken, of een combinatie. Door camera's te hacken kan je wat verder vooruit kijken en tegenstanders taggen zodat je ze makkelijker kan volgen. In die buurt is ook een transport drone te vinden, daarmee kan je bepaalde dingen oppakken (en dus ook weer laten vallen) of zelfs simpelweg tegen tegenstanders aanvliegen.
Check eens in welke regio je account staat. Stond bij mij om onverklaarbare reden op USA. En daar kan je die code niet gebruiken om nieuwe games.MetalD schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:18:
Veronica code werkt hier ook niet, misschien een verschil tussen de NL en BE store?
psn: t-zakje
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bedankt zojuist voor 38 euro gekochtFerio schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:27:
Voor de pc kan je uitkomen op een prijs van 38 euro. 100 punten verzilveren en code VERONICA20 in de ubi store
Je kan guards afleiden met een "hack", dan stuur je ze een berichtje en kijken ze naar hun smartphone ipv naar hun omgeving. Op die manier kan je ze makkelijk omleggen.418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:52:
Ik heb nooit een WD gespeeld, maar ik snap het concept niet zo goed denk ik. Voorbeeld (zit echt nog in het begin)
spoiler:Ik speel die "hack the laptop in camden" in het kamp van die kelly's, om die construction worker te kunnen gebruiken. Maar als ik dat kamp inloop is het mis en mijn spider zien ze ook gelijk.
Wat moet ik nou doen? sneaken en langzaam de guards omleggen?
Android developer & dürüm-liefhebber
Het is gelukt. Ik was te bang en voorzichtig blijkbaarMavamaarten schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:13:
[...]
Je kan guards afleiden met een "hack", dan stuur je ze een berichtje en kijken ze naar hun smartphone ipv naar hun omgeving. Op die manier kan je ze makkelijk omleggen.
Is vaak beetje trial-and-error met deze games waarbij sluipen belangrijk is... Heb hetzelfde gehad met Metal Gear Solid, dat ik echt van een enorme afstand al op mijn buik naar de vijand toe kroop en dan blijkt al snel dat je wandelend ook best dichtbij kan komen.418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:14:
[...]
Het is gelukt. Ik was te bang en voorzichtig blijkbaar
Ik nietAntiChrist7 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:11:
nog iemand issue dat hij blijft hangen als je quit to main menu doet? moet alt-f4 en
Best answer: Watch Dogs: Legion gives players who purchase the premium Ultimate Edition of the game four weeks of VIP status, which nets them a boost to the amount of in-game currency they will earn, allowing them to upgrade and customize characters even faster. It's not clear if there will be a way to activate VIP status after the initial four=week period, or without buying the Ultimate Edition since it's not included in every version.wat is vip status btw?
Speel m op een base PS4 en ik had ook een foutmelding tijdens het quitten.AntiChrist7 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:11:
nog iemand issue dat hij blijft hangen als je quit to main menu doet? moet alt-f4 en
Ja, heb ik ook maar als ik even wacht dan kan ik weer gewoon door de menu opties heen.AntiChrist7 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:11:
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Verwijderd
Het kan inderdaad zijn dat er meer te doen is. Maar de gameplay vind ik heel erg houterig overigens, totaal niet soepel. De personages lopen heel vreemd, lijkt alsof ze over de grond zweven, net zoals de auto's eigenlijk. Heb een beetje hetzelfde gevoel als bij Wildlands, daar was de gameplay ook zo vreemd. Wellicht door hetzelfde team gemaakt?Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:49:
Verhaal van deel 1 heb in geen idee van eigenlijk. Dat is mij persoonlijk niet bij gebleven als een goed verhaal.
Vind de gameplay echter nu wel stukken beter. Auto’s rijden wat houterig inderdaad maar verder is de gameplay wel ruim vooruit op deel 1 en ook wel op 2.
Er is meer te doen, het speelt soepeler, meer te hacken, etc.
Maar goed ik ben dan inmiddels wel wat verder dan twee uur spelen.
Voor nu ben ik het hier mee eens.Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:49:
Verhaal van deel 1 heb in geen idee van eigenlijk. Dat is mij persoonlijk niet bij gebleven als een goed verhaal.
Vind de gameplay echter nu wel stukken beter. Auto’s rijden wat houterig inderdaad maar verder is de gameplay wel ruim vooruit op deel 1 en ook wel op 2.
Er is meer te doen, het speelt soepeler, meer te hacken, etc.
Maar goed ik ben dan inmiddels wel wat verder dan twee uur spelen.
Mm dat ervaar ik hier helemaal niet, gaat hier prima soepel, misschien geen AC soepel maar zeker beter dan WD1.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Het kan inderdaad zijn dat er meer te doen is. Maar de gameplay vind ik heel erg houterig overigens, totaal niet soepel. De personages lopen heel vreemd, lijkt alsof ze over de grond zweven, net zoals de auto's eigenlijk. Heb een beetje hetzelfde gevoel als bij Wildlands, daar was de gameplay ook zo vreemd. Wellicht door hetzelfde team gemaakt?
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 30-10-2020 09:34 ]
Verwijderd
Ik speel zelf met een controller en de gevoeligheid van de sticks tijdens het rijden is erg raar, je hoeft de stick maar enkele mm's te bewegen om normaal te sturen, een mm meer en je staat achterstevoren. Er zit ergens een instelling om de "response" in te stellen (volgens mij noemen ze het zo iig) maar het enigste wat dat doet is input lag toevoegen...Ferio schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Voor nu ben ik het hier mee eens.
Goed auto kunnen rijden is echt een kunst apart, de auto's sturen namelijk echt enorm anders dan ik gewend ben van ander spellen. Het voelt allemaal niet zo soepel en niet hoe ik het wil. Ik geef toe dat het wel begint te wennen naarmate je meer hebt gereden, maar het blijft niet lekker.
De gameplay vind ik ook een stuk beter, het is soepeler, vloeiender en direct. Bij de vorige delen meende ik dat de reactie niet altijd direct was. Als ik naar voren liep en links drukte, voelde het alsof hij nog naar voren wou, nu heb ik dan niet.
Het schieten is een stuk verbeterd in vergeleken met de voorgaande delen.
Grafisch gezien zit ik zonder RTX met mijn 2070S rond de 65FPS in de wat drukkere plekken en anders rond de 80 a 90. Soms een dipje onder de 50. Dit is op Ultra settings met shadows op high. Shadows doe ik meestal wat lager, omdat dit veel vereist, weet niet of dat hier zo is.. ging automatisch.
Missies tot nu toe redelijk standaard, ik heb nog geen moment gehad dat ik echt in het verhaal werd gezogen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2020 09:49 ]
Yep, exact mijn ervaring. RTX3080 en een Ryzen 5 3600. Ik zie ook dat mijn GPU niet helemaal belast wordt en mijn CPU ook niet, maar toch lijkt er ergens een bottleneck te zitten want ik haal bijlange na niet overal 60FPS.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
Ik speel zelf met een controller en de gevoeligheid van de sticks tijdens het rijden is erg raar, je hoeft de stick maar enkele mm's te bewegen om normaal te sturen, een mm meer en je staat achterstevoren. Er zit ergens een instelling om de "response" in te stellen (volgens mij noemen ze het zo iig) maar het enigste wat dat doet is input lag toevoegen...
Performance is ronduit belabberd op de nieuwe RTX 30XX kaarten: Ik kan niet boven de 60fps blijven met een 3080 @1440p , instellingen maken niets uit: Ik kan DLSS aanzetten, wat ervoor zorgt dat mijn GPU belasting behoorlijk daalt, maar ik win er nauwelijks performance mee.
RTX ultra of uit scheelt een paar frames gemiddeld, maar de dips onder de 50fps zijn altijd hetzelfde.
CPU gebruik is ook niet extreem dus daar ligt het ook niet aan.
De game ready driver van gisteren heeft niets opgelost, hopelijk doet de patch van vandaag iets...
Verwijderd
Wildlands had precies hetzelfde probleem met auto's, die waren echt over de top. Die schoten alle kanten op, als je ergens tegenaan knalt dan kon je zo de lucht ingeschoten worden zonder enige reden. Die physics klopte helemaal niet. Dat gevoel heb ik hier ook, wel iets minder dan bij Wildlands. Maar het speelt niet zoals bijvoorbeeld deel 1. Ik denk dat ik het beter vind als het personage trager reageert, zoals bij deel 1 of zoals RDR2. Is wat realistischer. Nu lijkt het meer Arcade achtig.Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Mm dat ervaar ik hier helemaal niet, gaat hier prima soepel, misschien geen AC soepel maar zeker beter dan WD1.
Wildlands vond ik overigens erg gaaf, daar heb ik dat “zweven” ook niet zo ervaren.
Niet dezelfde studio’s zover ik weet.
Het online deel zal pas vanaf december actief zijn en ook compleet anders dan GTA V.raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:09:
Nog niet eerder deze serie gespeelt omdat ik pas sinds mei weer game (heb 15 jaar niet gespeelt), de laatste maanden fanatiek GTA V online gespeelt, en deze game lijkt me erg vet. Iemand die kan aangeven hoe het online speelt op de PC?
Dank idd even ingelezen en klinkt erg coolHomeland schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Het online deel zal pas vanaf december actief zijn en ook compleet anders dan GTA V.
Dan is de huidige Ubisoft formule nog lekker vers voor u.raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:09:
Nog niet eerder deze serie gespeelt omdat ik pas sinds mei weer game (heb 15 jaar niet gespeelt), de laatste maanden fanatiek GTA V online gespeelt, en deze game lijkt me erg vet. Iemand die kan aangeven hoe het online speelt op de PC?
De laatste single player game die ik gespeelt heb is het eerste deel van Farcryjori040 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Dan is de huidige Ubisoft formule nog lekker vers voor u.![]()
Persoonlijk vind ik dat die bekende formule bij deze game niet in de weg zit.
[ Voor 5% gewijzigd door immetjes op 30-10-2020 17:11 ]
Even gezocht, maar dit ligt vrijwel zeker niet aan het schijfje, een DVD maakt gebruikt van error correctie, kortom als er wat data niet gelezen kan worden, dan kan dat op een slimme manier gecorrigeerd worden.immetjes schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:00:
Net binnen. Mijn zoon kreeg na even spelen de mededeling: "Disc is corrupted" na 20min. Daarna opnieuw opgestart. Gebeurde meteen weer. Daarna opnieuw geïnstalleerd en daarna gebeurde het na 45min spelen. Disc is nieuw en zit geen krasje op. Vanuit de gesealde doos zo in de PS4 gedaan.
Nu is m'n zoon 'm van de USB drive voor de zekerheid naar de HDD van de PS4 aan het verplaatsen.
Iemand een vergelijkbare ervaring?
Thanks. Ik vermoed (en hoop) dat het komt omdat de game op een USB schijf was geïnstalleerd. Dat gaat waarschijnlijk wel goed voor games die geen disc hebben, maar gaat fout als er data van de HDD en van de schijf moet worden gelezen. Het spel is nu verplaatst naar de interne HDD.raptorix schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:10:
[...]
Even gezocht, maar dit ligt vrijwel zeker niet aan het schijfje, een DVD maakt gebruikt van error correctie, kortom als er wat data niet gelezen kan worden, dan kan dat op een slimme manier gecorrigeerd worden.
[ Voor 6% gewijzigd door immetjes op 30-10-2020 17:11 ]
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Deze is vandaag voor de pc uitgekomen, gisteren op de consolesGlobal performance improvements on PS4 for smoother gameplay/driving
Made several improvements to PC performance
Optimized performance to improve framerates for RTX GPUs
Fixed an issue that caused framerate drops to occur when characters walk through checkpoints
Improved the framerate performance when driving
Fixed a freeze when switching input controllers on PC
Fixed sporadic crashes on PS4
Fixed sporadic crashes on Xbox One/S
Fixed an issue that could cause the game to crash when launched on a console set to TURKISH, INDONESIAN, GREEK, ROMANIAN, HUNGARIAN, VIETNAMESE or THAI languages
Fixed an issue that could cause the game to crash on Xbox One X when selecting a certain option in the Into the Void mission
Fixed an issue that caused the game to crash when browsing through the Premium Shop tabs on Xbox One
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 30-10-2020 14:47 ]
Verwijderd
Wat ik overal lees is dat het spel uitstekend loopt op de "normale" 2070 en 2080 maar ook op een 1080ti.Marcus73 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:41:
PC day 1 patch is binnen via Ubisoft Connect.
Game liep overigens al heel prima bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2020 15:27 ]
[ Voor 26% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2020 15:45 ]
Same here.schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:42:
Ik speel op een 3700x met een 2070s op 1440p. Lopend is het allemaal lekker soepel idd maar zodra ik in of op een voertuig stap en ga rijden begint de framerate in te kakken. Nu heb ik gelukkig een Gsync scherm, dat houd het speelbaar. Maar de combinatie van slecht bestuurbare auto's en de haperende framerate zorgt er voor dat het plezier van door de stad rijden behoorlijk wordt verpest.
Ja heb ik ook... Zeer handig in sommige situaties.Caayn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:46:
In mijn zoektocht naar tech points kwam ik erachter dat je op een transport drone kan klimmen en deze vervolgens kan hijacken om rond te vliegen terwijl jij erop staat
Waar lees je dat ie gister op consoles uit kwam? Met de XOX crash bug gaven ze juist aan dat ie vandaag beschikbaar was.418O2 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:45:
[...]
Deze is vandaag voor de pc uitgekomen, gisteren op de consoles
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2020 20:56 ]
https://forums.ubisoft.co...-PS4)-amp-October-30-(PC)Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
Waar lees je dat ie gister op consoles uit kwam? Met de XOX crash bug gaven ze juist aan dat ie vandaag beschikbaar was.
Ik heb verder geen download voorbij zien komen, zowel vandaag als gister niet. Dus ik vraag me nog steeds af hoe het zit.
Heb overigens de hele dag gewoon mensen zitten recruiten. Die missies doen nog behoorlijk lang trouwens, ben nog wel benieuwd hoe groot je crew kan zijn en hoe snel de missies gaan herhalen.
Mja nogmaals: ik heb dus geen patch gezien en er staat ook niks in mn queue/recent downloads.
Hier ook niet, maar de dag is nog niet voorbijMartinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Mja nogmaals: ik heb dus geen patch gezien en er staat ook niks in mn queue/recent downloads.
Queens guard, Albion, Clan Kelly member, bouwvakker, medisch personeel, advocaten, zijn een aantal anderen die je ook kan recruiten en die of een eigen outfit hebben of in elk geval toegang geven tot bepaalde gebieden. Verder mensen met een paintball geweer of andere speciale wapens, een soort hypnotist, Getaway Drive, een Spy met auto die raketten kan schieten, een Hitman met speciale wapens en takedown die je ook kan gebruiken midden in een gevecht, mensen met een silenced MP5 of een grenade launcher etc. etc. Er zitten enorm veel speciale karakters in, soms wel even zoeken of wat geluk hebben.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
.
Verder vind ik het zoeken naar geschikte kandidaten nog wat lastig, loopt veel rond wat weinig interessant is, het is juist de bonussen die het verschil maken. En klopt het dat je behalve politie, ziekenhuis en ambulance geen andere outfits hebt om te recruiten?
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 30-10-2020 21:17 ]
[ Voor 40% gewijzigd door AntiChrist7 op 30-10-2020 22:28 ]
Ik moet zeggen dat ik het ook verre van prettig spelen vind. Het rijden voelt niet fijn en de gameplay is sowieso erg clunky. Veel bugs al tegengekomen ook, van hangende NPCs tot volledige crashes. Ik vind de setting ook niet zo boeiend, erg jammer want ik heb me prima vermaakt met WD1 en 2.raptorix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:07:
Ik word wagenziek/misselijk van het spel, wellicht dat het komt omdat ik GTA gewend ben, maar vind het spel alles behalve prettig.
Nouja, op zich loopt het spel hier wel soepel, maar het lijkt net of de omgeving niet snel genoeg gerendered word, het aanzetten van FPS sync hielp wel iets vond ik, maar het voelt gewoon niet super aan.shoombak schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:38:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het ook verre van prettig spelen vind. Het rijden voelt niet fijn en de gameplay is sowieso erg clunky. Veel bugs al tegengekomen ook, van hangende NPCs tot volledige crashes. Ik vind de setting ook niet zo boeiend, erg jammer want ik heb me prima vermaakt met WD1 en 2.
[ Voor 7% gewijzigd door raptorix op 31-10-2020 07:50 ]
Ik heb hier dus geen last van tot op heden.raptorix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:43:
[...]
Nouja, op zich loopt het spel hier wel soepel, maar het lijkt net of de omgeving niet snel genoeg gerendered word, het aanzetten van FPS sync hielp wel iets vond ik, maar het voelt gewoon niet super aan.
Apart om in 20 min al van alles te verwachten.Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:26:
ik heb watchdogs nu ook , maar vraagje , mag in spoilers beantwoord noemen , hoe lang duurd die intro , want dat pakte me helemaal niet , ik wilde london in en watchdoggen
Nee die eerste missie heb ik 20 min gespeeld en toen uitgezet.
[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 31-10-2020 13:28 ]
Volgens mij ligt dit vooral bij de driver-makers die nog een optimized driver moeten uitbrengen.Yonix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:41:
Jeetje, wat loopt dit spel ruk!Ik heb ook niet het idee dat DLSS iets doet. Performance blijft slecht, ongeacht de instelling.
[YouTube: Watch Dogs: Legion - Unoptimized bollocks! (i9-9900K + RTX 3090)]
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2020 13:11 ]
Zet je TAA eens iets omlaag en dlss op performanceYonix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:41:
Jeetje, wat loopt dit spel ruk!Ik heb ook niet het idee dat DLSS iets doet. Performance blijft slecht, ongeacht de instelling.
[YouTube: Watch Dogs: Legion - Unoptimized bollocks! (i9-9900K + RTX 3090)]
Verwijderd
Volgens mij kun je TAA niet meer veranderen als je DLSS gebruikt.418O2 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
Zet je TAA eens iets omlaag en dlss op performance
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2020 13:59 ]
nope niet apart , ik heb w1 en w2 ook . Ik heb er gewoon geen zin in die eerste missiejori040 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Apart om in 20 min al van alles te verwachten.
Volgens mij duurt die iets langer dan 20 minuten.Zo'n 1ste missie is vaak gebouwd om de controls te leren kennen enz.Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:29:
[...]
nope niet apart , ik heb w1 en w2 ook . Ik heb er gewoon geen zin in die eerste missie
vandaar die vraag hoe lang die eerste missie duurd , ik wil roamen door london
[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 31-10-2020 14:55 ]
Heel makkelijk !Stronkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:29:
[...]
nope niet apart , ik heb w1 en w2 ook . Ik heb er gewoon geen zin in die eerste missie
vandaar die vraag hoe lang die eerste missie duurd , ik wil roamen door london
Dit heb ik ook, ik kan alles instellen en mn FPS verandert amper. Verschil tussen raytracing ultra en uit is ~3fps.Yonix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:41:
Al gekeken naar je cpu en ram verbruik gekeken? Als rtx al weinig effect heeft met Aan/uit dan zou ik het niet in je gpu zoeken..Preau schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dit heb ik ook, ik kan alles instellen en mn FPS verandert amper. Verschil tussen raytracing ultra en uit is ~3fps.
Wat ik ook instel mn FPS zit rond de 40-60 met drops naar <30. Dit is dus met een RTX 3080 op 3440x1440
Dit is dan het spel dat perfect moet werken op de 30 serie en ermee gepromoot wordt. Control was toch een stuk mooier en draaide vele malen beter. Ik wacht wel tot we een paar patches/drivers verder zijn en kijk dan nog eens.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
zodra ik raytracing aanzet (high) heb ik dik 40% minder performance op een 2070S. Hij knalt dan van 64 naar 35.Preau schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:57:
[...]
Dit heb ik ook, ik kan alles instellen en mn FPS verandert amper. Verschil tussen raytracing ultra en uit is ~3fps.
Wat ik ook instel mn FPS zit rond de 40-60 met drops naar <30. Dit is dus met een RTX 3080 op 3440x1440
Dit is dan het spel dat perfect moet werken op de 30 serie en ermee gepromoot wordt. Control was toch een stuk mooier en draaide vele malen beter. Ik wacht wel tot we een paar patches/drivers verder zijn en kijk dan nog eens.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 31-10-2020 23:03 ]
Waarop heb je de rest van je settings dan staan?Marcus73 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:48:
2070S op 1440p met Raytracing Hoog en DLSS Prestatie. Draait prima hier 50-60fps. Ook rijdend. Vind het er echt mooi uit zien, vooral 's nachts. Gameplay mwoah, maar verwachtingen zijn afgestemd op voorgangers
Ik zou, als ik jou was, eerder geld uitgeven aan valhalla. Denk dat je wd3 in vergelijking met valhalla erg oppervlakkig gaat vinden.ArnoldSmiley schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:23:
Watchdogs....ooit deel 1 heel kort gespeeld. Beetje het gevoel dat het een AC of FC game is, met een hackersausje er overeen. Uiteraard logisch gezien het feit dat alle 3 de series vam Ubisoft zijn.
An sich ben ik wel helemaal weg van AC, maar ben ik zo langzamerhand wel beetje open world game moe aan het worden.
WD desondanks dan toch een aanrader?
Config:Ferio schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:01:
[...]
Waarop heb je de rest van je settings dan staan?
Een week geleden zou ik ook Valhalla zeggen als eerste keuze maar nu ik toch al flink wat uren in Watch Dogs heb zitten ben ik echt in m'n nopjes met deze game.En dat terwijl ik weinig met die vorige twee games had.ArnoldSmiley schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:23:
Watchdogs....ooit deel 1 heel kort gespeeld. Beetje het gevoel dat het een AC of FC game is, met een hackersausje er overeen. Uiteraard logisch gezien het feit dat alle 3 de series vam Ubisoft zijn.
An sich ben ik wel helemaal weg van AC, maar ben ik zo langzamerhand wel beetje open world game moe aan het worden.
WD desondanks dan toch een aanrader?
Verwijderd
Tja als je AC fan bent dan moet je valhalla helemaal niet kopen. Lijkt niet eens meer op een AC game en heeft er ook niks meer mee te maken. Ik zou eerder mijn geld uitgeven aan cyberpunk...418O2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:07:
[...]
Ik zou, als ik jou was, eerder geld uitgeven aan valhalla. Denk dat je wd3 in vergelijking met valhalla erg oppervlakkig gaat vinden.
En dan wd3 halen als hij in de aanbieding is
Hoe veel langer zou je kunnen verder borduren op de eerste delen, er moeten nieuwe elementen inzitten, zoals bij Black Flag het geval was. Valhalla trekt mij wel, zeker omdat je dus ook het één en het ander kan opbouwen met een dorp.Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:31:
[...]
Tja als je AC fan bent dan moet je valhalla helemaal niet kopen. Lijkt niet eens meer op een AC game en heeft er ook niks meer mee te maken. Ik zou eerder mijn geld uitgeven aan cyberpunk...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq