Hoi Tweakers,
Ik heb een zeer gerichte zoektocht. Gezien de huidige gamepc (als het die naam mag dragen, van hem wel
) van mijn zoon niet toereikend is om Watch Dogs Legion op minimale eisen te spelen, en ons Kerstbudget niet astronomisch is, wil ik onderzoeken of we hem toch blij kunnen maken met deze game voor Kerst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Watch Dogs Legion kunnen spelen; gezien budget op minimale eisen (link).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 350 (exclusief de game zelf).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zo zeer een wens van mij uit: ik weet namelijk niet of er componenten in het huidige systeem (link) zitten die de moeite van het meenemen waard zijn, maar wellicht is iets nodig om binnen budget te blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie minimale requirements.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een eensluidend oordeel over wat er in de beruchte tabel moet en het heugelijke nieuws dat budget en minimale eisen te combineren zijn.
Ik heb een zeer gerichte zoektocht. Gezien de huidige gamepc (als het die naam mag dragen, van hem wel
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Watch Dogs Legion kunnen spelen; gezien budget op minimale eisen (link).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 350 (exclusief de game zelf).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zo zeer een wens van mij uit: ik weet namelijk niet of er componenten in het huidige systeem (link) zitten die de moeite van het meenemen waard zijn, maar wellicht is iets nodig om binnen budget te blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie minimale requirements.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een eensluidend oordeel over wat er in de beruchte tabel moet en het heugelijke nieuws dat budget en minimale eisen te combineren zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door snmght op 14-11-2020 21:43 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?