Goedkope gamepc Watch Dogs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik heb een zeer gerichte zoektocht. Gezien de huidige gamepc (als het die naam mag dragen, van hem wel ;)) van mijn zoon niet toereikend is om Watch Dogs Legion op minimale eisen te spelen, en ons Kerstbudget niet astronomisch is, wil ik onderzoeken of we hem toch blij kunnen maken met deze game voor Kerst.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Watch Dogs Legion kunnen spelen; gezien budget op minimale eisen (link).

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 350 (exclusief de game zelf).

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet zo zeer een wens van mij uit: ik weet namelijk niet of er componenten in het huidige systeem (link) zitten die de moeite van het meenemen waard zijn, maar wellicht is iets nodig om binnen budget te blijven.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie minimale requirements.

Wat verwacht je van ons?
Het liefst een eensluidend oordeel over wat er in de beruchte tabel moet en het heugelijke nieuws dat budget en minimale eisen te combineren zijn. :D

[ Voor 14% gewijzigd door snmght op 14-11-2020 21:43 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
Voor 350 euro heb je zoals ik het zie 2 opties:

- Tweedehands, bijvoorbeeld zoiets: V&A aangeboden: i5 || 16GB || GTX 980 4GB || SSD+HDD || Be Quiet Pure base 600

- een console, bijv de Xbox Series S voor 300 euro (als het toch alleen maar om games gaat aangezien er al een werkende PC is blijkbaar.

Overigens heb ik zelf een (7 jaar oude) game PC met dezelfde CPU als jij nu hebt, maar dan met een Radeon RX480 als GPU. Daar kan ik nog prima op gamen met 1080p op medium. Maar ik durf echt niet te zeggen of een RX480 gaat passen in zo'n workstation kast, wellicht heb je dan weer een sterkere voeding nodig e.d., dat is zo'n bijennest...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:56
Ik denk dat je met de Xbox het beste af bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Als hij niet vrienden online heeft waar hij graag mee gamed zou ik zeker de Xbox series s aanbevelen. Kan makkelijk de toekomstige games aan en met een gamepass (voort goedkope optie, zie gamepass topic) ga je hem heel veel kunnen bieden. Dat zal zeker geen miskoop zijn!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Topicstarter
Nou in ieder geval een eensluidend antwoord! Hij is echt uit op een PC vanwege de andere mogelijkheden die je daarmee hebt t.o.v. een xbox. Ik heb inmiddels via een andere tweaker een deal kunnen maken voor een tweedehands PC waarmee hij WDL wel zou moeten kunnen spelen. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?