Dat is wel een heel snelle nabeschouwing.Harribo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:00:
Volgens mij een goed Liverpool of niet?
Naar de mogelijkheden welHarribo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:00:
Volgens mij een goed Liverpool of niet?
Omdat hij al verschillende wedstrijden heeft laten zien ongeschikt te zijn voor het middenveld. Onvoldoende techniek en handelingssnelheid.mavaros schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:58:
[...]
Waarom?
Alvarez is nog nooit goed door Ajax ingezet en heeft 0,0 krediet als het allemaal niet lekker loopt. Een soort luxe Itaharen van PSV.
Als je een type Alvarez koopt, dan moet je er ook gebruik van leren maken. Bij Romario dachten ze ook in het begin dat hij alleen maar in de weg liep en bij een zuchtje wind in twaalf stukken uiteen viel.
Is Alvarez een Romario of Van Aerle? Nee, natuurlijk niet. Ajax hoeft geen exotische spelers te kopen, want de eigen kweek vangt alles op, de laatste jaren. Dat is een ongekende luxe.
XXXVI
Tja, onnodige fout van Neres, als je de bal zo makkelijk weggeeft..
...
Blind, weer top ingestapt! Not...
Mooi dat Liverpool nu wel de kansen mist
Mooi dat Liverpool nu wel de kansen mist
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 01-12-2020 21:06 ]
Tweede grote kans voor Liverpool na mega dom balverlies. Blijf even scherp heren.
Zowel Blind als Schuurs kleunen er nooit in, dat moet wel eigenlijk. Beide te slap
Gevaarlijkste man van Liverpool: Ajax
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-12-2020 21:08 ]
Alvarez die een seconde ervoor de juiste man niet aanspeelt in het midden was ook armoedig.
Je ziet het ook gewoon aankomen bij Schuurs. Totale onzekerheid bij de eerste aanname. En vervolgens maar geen keuze kunnen maken wat hij gaat. Peer dat ding dan gewoon weg ipv zo gevaarlijk het midden in te spelen omdat je 'balbezit' wilt houden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je ziet dat Ajax moeite heeft met de verandering van de formatie eigen maken en dat hierdoor veel te veel spelers voor de bal staan. Het zou al helpen als de back eventjes minder aanvallend gaan staan en er gewoon altijd een achterste lijn van 4 is.
Liverpool-Ajax, mijn favoriete buitenlandse club tegen een Nederlandse club, lastig.
Dan toch maar Ajax, zij hebben het meer nodig dan Liverpool.
Dan toch maar Ajax, zij hebben het meer nodig dan Liverpool.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tot nu toe komt Klaassen nog weinig voor in het spel.
...
Weer Schuurs die inlevert..
Mane gaat graag liggen
Mane gaat graag liggen
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 01-12-2020 21:13 ]
Jeetje. Liverpool doet letterlijk niks anders dan de eerste bal die ze krijgen lang naar voren spelen. Gelijk is Ajax in flinke problemen.
Staat ook anders dan de laatste tijd gebruikelijk volgens mij. Vreemde keuze weer.Luxicon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:12:
Tot nu toe komt Klaassen nog weinig voor in het spel.
Kwestie van tijd dat er in de omschakeling een één op één moment komt. Dat wordt doelpunt of rode kaart
Atalanta achter....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Alvarez speelt verstoppertje op het middenveld. Gevolg is dat opbouwen er dus niet bij is. Zie ik dat als enige of zou Ten Hag het ook zien?
Alweer Neres he.. hij combineert niet zo lekker tot nu toe.. maar Ajax heeft sowieso moeite de bal rond te spelen. Heel afwachtend zo, zelfs met lange ballen die je normaal niet zo vaak ziet bij Ajax.
...
Affluiten daar.ST10©DE schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:15:
Atalanta achter....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt alsof die als CV in moet zakken en de backs dan naar middenveld, speelt dus bijna 343 met "slome" verdedigers tegen snelle spitsen van Liverpool.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:16:
Alvarez speelt verstoppertje op het middenveld. Gevolg is dat opbouwen er dus niet bij is. Zie ik dat als enige of zou Ten Hag het ook zien?
Ze kunnen hem totaal niet kwijt inderdaad. Ligt niet alleen aan Alvarez lijkt me.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:16:
Ik wou het niet zeggen. Je kan m sowieso daar niet aanspelen want hij kan niet voetballen. Hooguit een beetje verdedigen.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:16:
XXXVI
Ja klopt, maar dat komt hoe er omgegaan wordt met balbezit. Liverpool heeft dat door, dus kunnen ze afwachten. Als Ajax een paar keer doet, wat Klaassen net deed wordt het wel anders.Vos schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:18:
[...]
Ze kunnen hem totaal niet kwijt inderdaad. Ligt niet alleen aan Alvarez lijkt me.
...
Een zeer zwak Ajax tot dusverre.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Al is het wel lekker om te weten dat een gelijkspel ook voldoetExocet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:19:
Ook al verliest Atalanta en wint Ajax, dan nog mag je tegen Atalanta niet verliezen
Ajax lokt de tegenstander in de val, zoals ik het nu zo'n beetje zie.
Een beetje wat PSV normaal doet. Afwachten, weigeren het spel te maken, om ineens toe te slaan. Edit: Met het grote verschil, dat Ajax met 2 verdedigers het hele spelletje speelt. PSV heeft in de competitie steeds minimaal 3 of 4 verdedigende beulen in de verdediging nodig.
Ik weet niet of ik er blij mee ben, maar weet wel, dat PSV een nieuwe tactiek moet gaan bedenken als ze Ajax treffen.
Een beetje wat PSV normaal doet. Afwachten, weigeren het spel te maken, om ineens toe te slaan. Edit: Met het grote verschil, dat Ajax met 2 verdedigers het hele spelletje speelt. PSV heeft in de competitie steeds minimaal 3 of 4 verdedigende beulen in de verdediging nodig.
Ik weet niet of ik er blij mee ben, maar weet wel, dat PSV een nieuwe tactiek moet gaan bedenken als ze Ajax treffen.
[ Voor 24% gewijzigd door mavaros op 01-12-2020 21:29 ]
Dat lijkt wel Real Madrid zo.DoeEensGek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:19:
[Streamable]https://streamable.com/egaaat
Lekkere goal daar.
...
Alleen weten we uit ervaring dat als Nederlandse clubs op resultaat gaan spelen dat bijna altijd verkeerd afloopt.Hupske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:20:
[...]
Al is het wel lekker om te weten dat een gelijkspel ook voldoet
@mavaros Kijk, men leert eindelijk van goede invloeden. *duikt weg*
[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 01-12-2020 21:21 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Scheids stopte de fluit wel erg snel in zijn mond, hij dacht ook aan hands?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee!! Dat kan Ajax echt niet.Hupske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:20:
[...]
Al is het wel lekker om te weten dat een gelijkspel ook voldoet
Die heeft vanavond verloren..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ajax voetbalt nu iets beter...
Maar ik blijf gewoon heel nerveus worden van Schuurs en Blind samen achterin.
Maar ik blijf gewoon heel nerveus worden van Schuurs en Blind samen achterin.
Oef Klaassen 
Nét een te klein hoofd.
Nét een te klein hoofd.
Dit soort mogelijkheden zijn wel goed voor het zelf vertrouwen
Neres goede voetballer maar slecht in passen
Als hij nou niet zo kaal was..
Had hij zijn haren achterover zitten nu.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Liverpool zet nu minder druk en Ajax komt beter in het spel. De ruimte ligt wel meer aan de zijkanten voor Ajax. Leuke pot tot zover
Klaassen goed hoor tot nu toe
Afgezien van die ene pass dan
Afgezien van die ene pass dan
Blind ook weer half half die pass. Alleen in de passing is Ajax gevaarlijk voor zichzelf. Doen ze gewoon normaal is er niks aan de hand.
Ligt natuurlijk ook aan de druk van Liverpool en het strak verdedigen van hunTyphone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:24:
Blind ook weer half half die pass. Alleen in de passing is Ajax gevaarlijk voor zichzelf. Doen ze gewoon normaal is er niks aan de hand.
Oneens, Ajax speelt de bal een paar keer “vrij” zonder druk in de voeten van Liverpool spelers op heel gevaarlijke plekken.Harribo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:25:
[...]
Ligt natuurlijk ook aan de druk van Liverpool en het strak verdedigen van hun
Liverpool speelt toch wel erg slecht voetbal voor het materiaal wat ze hebben rondlopen. Vieze counterploeg en dat thuis in eigen huis. Het spel zelf maken lijken ze niet te willen
Moeilijk voetballen zo, als Liverpool speelt als een afwachtend team.
...
Alvarez kan echt niet. Biedt zich alleen volstrekt kansloos aan.
Ik zou Klaassen daar neerzetten en Labyad er meteen weer in. Ik zie niet in waarom dat slechter zou zijn. Alle automatismen ben je weer kwijt nu.snmght schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:27:
Alvarez kan echt niet. Biedt zich alleen volstrekt kansloos aan.
Ohoo. Dan kunnen we alle (negatieve)quotes van afgelopen weken weer tevoorschijn halen.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:28:
[...]
Ik zou Klaassen daar neerzetten en Labyad er meteen weer in. Ik zie niet in waarom dat slechter zou zijn. Alle automatismen ben je weer kwijt nu.
Ook Ekkelenkamp kan. Ik vond Alvarez laatst prima invallen maar nu is het echt bagger. Misschien heeft ETH hem even kunnen toespreken tijdens blessure behandeling.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:28:
[...]
Ik zou Klaassen daar neerzetten en Labyad er meteen weer in. Ik zie niet in waarom dat slechter zou zijn. Alle automatismen ben je weer kwijt nu.
Martinez deed het vorig jaar op die positie prima. Maar die is opeens voorbij gestreefd door Alvarez.Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:28:
[...]
Waar staat Klaassen nu precies dan, ten opzichte van anders?Typhone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:28:
[...]
...
Wel grappig. Wijnaldum is niet vaak aan de bal. Maar als hij aan de bal is, wilt hij hem ook bijna nooit meer afgeven. Moet altijd minstens 10meter lopen met de bal.
Volgens mij op rechts ipv op 6. Daar speelt Alvarez. Die kan niks.Luxicon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:31:
[...]
Waar staat Klaassen nu precies dan, ten opzichte van anders?
10 of 8 en de laatste tijd speelde hij meer als inlopende 6Luxicon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:31:
[...]
Waar staat Klaassen nu precies dan, ten opzichte van anders?
Keeper van Liverpool is nerveus
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mazraoui en Schuurs tot dusverre wel prima.
Snap ik niet, zijn concurrent is die AdrianAgent47 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:32:
Keeper van Liverpool is nerveus
Liverpool heeft geen enkele intentie om te voetballen. Zodra het maar een beetje onder druk wordt gezet schieten ze hem lang.
Ik heb het gevoel dat als we hier een goal maken we er gelijk twee om de oren krijgen.Luxicon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:27:
Moeilijk voetballen zo, als Liverpool speelt als een afwachtend team.
Liverpool lijkt nog wat afwachtend.
Yup ik begrijp er niks van! Blind is ook wel matig (geblesseerd?) vandaag. Zit overal naast en passing dramatisch.Exocet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:33:
Alvarez weer overduidelijk de zwakste schakel
Jammer dat iedereen behalve ETH dat voor de wedstrijd al constateert. Graag Martinez voor hem in het veld.Exocet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:33:
XXXVI
Ook gezien hoe slap Blind is...?Exocet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:33:
Schuurs en Blind zijn beide watjes...dat is wel zorgwekkend, geen een kleunt erin als het moet
Maar idd, liever Martinez
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-12-2020 21:35 ]
Zou kunnen. Klopp doet het wel bewust op deze manier. Hij kan erop gokken (zolang het gelijk blijft), maar als ze gaan voetballen krijgt Ajax meer ruimte.dvdkiwi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:34:
[...]
Ik heb het gevoel dat als we hier een goal maken we er gelijk twee om de oren krijgen.
Liverpool lijkt nog wat afwachtend.
...
Understatement van de dag.LZ86 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:34:
Vind Ajax niet echt goed spelen.
Nee Labyad en Klaassen laten bouwen op 6.ephymerous schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:34:
[...]
Jammer dat iedereen behalve ETH dat voor de wedstrijd al constateert. Graag Martinez voor hem in het veld.
Leon Zwiers ben jij dat?LZ86 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:34:
Vind Ajax niet echt goed spelen.
Propagandski Russki Spoetnik!
Ik had je nieuwe username nog niet gezien
Hèhè Schuurs doet een schouderduw
Nieuwe username, wordt je gezocht?
Nieuwe username, wordt je gezocht?
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 01-12-2020 21:37 ]
Ajax speelt naar vermogen en zoals we de ploeg kennen. Vol risico in de passing, niet bang en een beetje gokken met druk zetten.
Ik vind ze niet slecht spelen, het staat niet slecht en er zijn kansen. Of het genoeg is voor een punt, waarschijnlijk niet. Ik vind het wel mooi.
Ik vind ze niet slecht spelen, het staat niet slecht en er zijn kansen. Of het genoeg is voor een punt, waarschijnlijk niet. Ik vind het wel mooi.
Antony doet een Mazraoui maar op de achterlijn.
Formerly known as Ragdoll
Die Mane valt bijna niet te verdedigen. Wat een speler is dat zeg.
Het is dat je een goede keeper zou missen maar zou Onana wel eens op een 6 willen zien, hij blijft ontzettend rustig onder druk en zijn passing is vaak zeer goed.
Hij valt wel snel 😉Hupske schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:39:
Die Mane valt bijna niet te verdedigen. Wat een speler is dat zeg.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Overigens mogen we niet klagen over de scheidsrechter. Met de gemiddelde Europese fluitdrager hadden we al minstens drie keer geel. Geldt trouwens ook voor Liverpool.
Ho ho hoPompi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:40:
Het is dat je een goede keeper zou missen maar zou Onana wel eens op een 6 willen zien, hij blijft ontzettend rustig onder druk en zijn passing is vaak zeer goed.
Ssst. ETH gonna ETH.Pompi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:40:
Klaassen staat soms ergens dat ik denk, wat doet hij daar helemaal. Net al in de 16, terwijl hij normaal juist anderen aanspeelt die daar staan.
...
KUTBLIND weer balverlies. Wisselen!
En Blind dan in het doel want hij is dan niet zo snel maar positioneel ijzersterk?Pompi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:40:
Daar was de rode bijna. Ajax en verdedigend omschakelen...
En dom balverlies
En dom balverlies
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 01-12-2020 21:42 ]
Schuld van Blind. Zonde voor Schuurs.Vos schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:42:
Daar was de rode bijna. Ajax en verdedigend omschakelen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021