Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Indd. Leek eerst hele goede redding, maar eerder slecht ingeschoten.Exocet schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:16:
Schiet gewoon recht door het midden...
Speelt prima tot dusverre. En ik ben geen fan van hem.groggy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:15:
Labyad wisselen; nu
Omdat ie niet in't spel voorkomtsnmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
Speelt prima tot dusverre. En ik ben geen fan van hem.
Zo’n kans moet gewoon binnen. Zeker met zoveel tijd en ruimte. Heel matig.snmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
XXXVI
Je hebt die kans net gemist. Zo'n kans moet erin. Technisch schiet hij ook slecht...snmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
Dan kan je nu denk ik wel de helft van het Ajax elftal wisselen. Er zijn meerdere spelers die een matige actie hebben gehad.ephymerous schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:18:
[...]
Zo’n kans moet gewoon binnen. Zeker met zoveel tijd en ruimte. Heel matig.
Zo'n bal met linkervoet de hoek in tikken en je staat 1-0 voor, dit was wel heel slecht ingeschoten.snmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
...
Niet met zoveel vrijheid, tijd en ruimte. Zeker niet in een cruciale positie. Dit valt niet goed te praten.Napo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:19:
[...]
Dan kan je nu denk ik wel de helft van het Ajax elftal wisselen. Er zijn meerdere spelers die een matige actie hebben gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 25-11-2020 21:21 ]
XXXVI
...
Ja erg jammer, want zijn positiespel en loop acties zijn wel goed.Exocet schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:19:
Wat is er met Neres aan de hand? De ene kansloze pass na de andere
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dit. Passing van Labyad is een stuk zuiverder dan die van Neres. Neres er maar uit dus?Napo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:19:
[...]
Dan kan je nu denk ik wel de helft van het Ajax elftal wisselen. Er zijn meerdere spelers die een matige actie hebben gehad.
We zijn 21 minuten onderweg. Zullen we even wachten met wisselen?
Ja, om de bal 10 meter ver te schieten bij een corner.groggy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:22:
Doet tadic ook mee?
Ik mis iemand die de balletjes panklaar op de stropdas kan leggen bij de tweede paal.
Staat een Deense middenvelder op de transferlijst die dat kan.Erapaz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:23:
[...]
Ja, om de bal 10 meter ver te schieten bij een corner.
Ik mis iemand die de balletjes panklaar op de stropdas kan leggen bij de tweede paal.
Echt belachelijk slecht, al die korte corners, alsof ze niet meer kunnen trappen.dutchgio schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:25:
Er schijnt geoefend te zijn op corners.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:28
Een echte killerspits is het nog niet, maar geef het de tijd en vertrouwen. Als deze wedstrijd maar over de streep wordt getrokken
Ja toen oefenden ze aan de andere kant van het veld. Aan deze kant oefenen ze aanstaande vrijdag pas.dutchgio schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:25:
Er schijnt geoefend te zijn op corners.
Tegen Atalanta werd ook bijna elk kopduel verloren
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 25-11-2020 21:27 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gewoon knap zoals ze gemist worden
Hier kunnen we niet mee door gaan, de wisselmomenten na Labyad, Neres en Traoré zijn nu wel opsnmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:28:
Nou Traore kan niet eens tussen de palen mokken, wisselen dus. Geen excuus.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:28
Jammer, 2-0 had het wel kunnen staan.
Nee valt weljaapstobbe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:29:
Oh Ajax, wordt t weer zo’n dag?
Eigen doelpunt dan?Miki schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:29:
Ik hoop niet dat de oude bekende voetbalwet vanavond van kracht wordt.... als jezelf niet scoort doet je tegenstander het wel
Ajax bestaat uit profs toch?
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 25-11-2020 21:31 ]
ik verlang naar zlatanHarribo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:30:
Inderdaad je gaat verlangen naar Huntelaar...
Heb ook iedere keer bij Midtjylland het gevoel dat Arjen Swinkels achterin staat. Verschillen niet veel van niveau in ieder geval.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
GehehHupske schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:31:
Bizar wat een kansen zeg.
Heb ook iedere keer bij Midtjylland het gevoel dat Arjen Swinkels achterin staat. Verschillen niet veel van niveau in ieder geval.
Hupske schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:31:
Bizar wat een kansen zeg.
Precies, maar Labyad en Traoré werken tegen. 100% kansen die er niet in gaan.......................Harribo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:32:
Tjemig dit Midtjylland bakt er vandaag helemaal niks van... Dr op en erover zou je zeggen
...
Man man man.
rara wie zijn wij
En ik naar Bulykin. Geen geweldige voetballer maar toch wel geinig zo een tank voorin en dat bij Ajax.
Ik naar Milik.snmght schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:33:
[...]
En ik naar Bulykin. Geen geweldige voetballer maar toch wel geinig zo een tank voorin en dat bij Ajax.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Das een belediging voor een luiaardTyphone schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:33:
Labyad is op de 100m even snel als een luiaard op de 18km.
Ekkelenkamp, Promes, Antony voor Labyad, Traore en Neres graag.
Klaassen op 10,Tadic in de spits.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eerst kijken dan pas reagerenMartinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:34:
Het nationale zeik-topic is weer geopend zie ik
Ja, wat verwacht je dan, we komen hier allemaal kijken of Ajax wel wilt.Martinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:34:
Haha vind je het onterecht dan? Zoveel onkunde in het Ajax shirt is toch ongekend?Martinusz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:34:
XXXVI
Misschien hebben ze in de eigen competitie nog een sponsor op de rug.Pompi schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:35:
2 dingen vielen me op, 1) voor de verrassing eens een goede scheids tot nu toe en 2) wat zitten de rugnummers en namen achterlijk laag op de shirts van de Deense ploeg
Die vrees heb ik ookAgent47 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:36:
Waarom heb ik zo het idee dat de andere ploeg straks een penalty krijgt met geluk en dan met 9 man achter de bal gaat spelen?
Nou ze hebben hun vrije trap hoor, voor niks
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-11-2020 21:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021