"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De islam kan uw vrijheid schaden
Dit ook, ligt toch duidelijk niet stil. Dat ziet een dooie kip nog. Je begrijpt niet waar ze deze vage figuren vandaan halen

[ Voor 30% gewijzigd door Mosin op 29-10-2020 21:32 ]

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het was wel een beauty...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat is dat toch met Nederlandse clubs Europees..
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 21:33 ]
...
Dat maakt in deze situatie toch niet uit. Raken is raken en dan sta je buitenspel. Het maakt dan niet uit of je de keeper hindert toch...das alleen als hij m niet zou raken...strafschop schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
Op het moment van schieten stond hij voor de lijn.
[Afbeelding]
De vraag is of hij de keeper beïnvloed.
Ik zag het in de herhaling pas, de scheidsrechter mogelijk ook ...Mosin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:31:
Ik lees en hoor steeds meer over die scheidsen.
Dit ook, ligt toch duidelijk niet stil. Dat ziet een dooie kip nog.
Causaal verband onderzoek... loop nog eens naar beneden!Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
Goeiedag zeg, ik loop even naar beneden en ineens staat PSV achter met 1-0.
...
Hij staat achter de keeper, dan is het toch geen buitenspel meer?Arwintju schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
[...]
Dat maakt in deze situatie toch niet uit. Raken is raken en dan sta je buitenspel. Het maakt dan niet uit of je de keeper hindert toch...das alleen als hij m niet zou raken...
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
9/10 scheidsen laten zo'n bal overnemen dan als ze het niet zeker weten of niet kunnen zien. Geen speler die daartegen zal appelleren.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
[...]
Ik zag het in de herhaling pas, de scheidsrechter mogelijk ook ...
HD4Life @ Full-HD
Maar dan hebben ze nog een VAR?OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
[...]
Ik zag het in de herhaling pas, de scheidsrechter mogelijk ook ...
Niet alleen Europees hoor.Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
Ook Psv moet gaan voetballen.... Zo slap en ongeconcentreerd allemaal.
Wat is dat toch met Nederlandse clubs Europees..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, helaas niet.
99 van de 100 keer komt er geen wereldgoal uit, keur heb dan nog maar af als je twijfelt als scheids...Davidshadow13 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:34:
9/10 scheidsen laten zo'n bal overnemen dan als ze het niet zeker weten of niet kunnen zien.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee. En al was er een VAR. Daar is PSV ook niet gelukkig mee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is dat dan weer?
Maar ik vind het alsnog matig gefloten. Neemt niet weg dat ze bij PSV ook lekker aan het slapen zijn. Die gozer kon met een bakkie koffie die bal intrappen.
Goede. Heb ik het niet goed gezien.strafschop schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
[Afbeelding]
De vraag is of hij de keeper beïnvloed.
[...]
Die derde vond ik dan wel weer terecht. Bijlow komt met de knie naar voren uit en is buiten zijn doelgebied. Joveljic raakte de bal als eerste.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Helaas, geprobeerd, maar ik zie dat het nog steeds 1-0 staat.Typhone schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
Causaal verband onderzoek... loop nog eens naar beneden!
...
Hij raakt de bal achter de doellijn.Arwintju schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:
[...]
Dat maakt in deze situatie toch niet uit. Raken is raken en dan sta je buitenspel. Het maakt dan niet uit of je de keeper hindert toch...das alleen als hij m niet zou raken...
Ik denk niet alleen PSV hoorcarpebios schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Nee. En al was er een VAR. Daar is PSV ook niet gelukkig mee.
Ga eens naar de zolder en dan twee verdiepingen naar beneden!Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:37:
[...]Helaas, geprobeerd, maar ik zie dat het nog steeds 1-0 staat.
p.s. Heb je ook nog een kelder?
Klopt, maar hij raakt de bal pas achter de lijn.strafschop schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:08:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker, 1-1.
Haha, ja, ik ben niet zo bijgelovig.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Ga eens naar de zolder en dan twee verdiepingen naar beneden!![]()
[ Voor 42% gewijzigd door Luxicon op 29-10-2020 21:41 ]
...
Bewaart 'ie voor de 2e helft, maar goed over de energie die Malen in wedstrijden stopt hoef je je normaal gesproken niet zo druk te makenOPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:44:
Malen stopt bijna net zoveel energie in een wedstrijd als Messi.
Normaal mag hij die energie opsparen voor de trainingen.Snowdog schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:53:
[...]Bewaart 'ie voor de 2e helft, maar goed over de energie die Malen in wedstrijden stopt hoef je je normaal gesproken niet zo druk te maken
Maar niet vanavond!

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-10-2020 21:54 ]
Juist en dus is de vraag of de speler de keeper beïnvloed. Op het moment dat de keeper naar links stapt en zich positioneert voor het schot van Berghuis, staat Linssen wel erg dicht op de keeper. Een andere scheidsrechter had deze goal ook af kunnen keuren.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:40:
[...]
Klopt, maar hij raakt de bal pas achter de lijn.
Een beetje team had dit kadootje afgemaakt.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:04:
Komt PSV goed weg, dat was een 100% kans.
Zit me wat te ergeren, het spel is allemaal zo laf, continu terugtikken en totaal geen snelheid.
Volgens mij loopt een beetje snelle psv speler ze zo voorbij maar totaal geen lef
Ze hebben niet door hoe matig hun tegenstander is en daar komen ze ook niet achter want ze durven aanvallend te weinig
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 22:09 ]
Europees wel....OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:12:
AZ heeft de buit wel binnen met een 3-0 voorsprong.
En een tegenstander van het niveau 3e klasse zaterdag helpt natuurlijk ook wel mee.
En dan hebben ze keer een prima aanval, is de laatste pass niet goed.Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:06:
[...]
Een beetje team had dit kadootje afgemaakt.
Zit me wat te ergeren, het spel is allemaal zo laf, continu terugtikken en totaal geen snelheid.
Volgens mij loopt een beetje snelle psv speler ze zo voorbij maar totaal geen lef
Ze hebben niet door hoe matig hun tegenstander is en daar komen ze ook niet achter want ze durven aanvallend te weinig
Echt niet te doen die krekelZingo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:38:
Nog irritanter dan die scheids is die sprinkhaan die loopt te chirpen....zet dat stadion geluid uit haha.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou ze staan toch nr 4 in Kroatië, geen top maar niet alleen maar koekebakkers lijkt me.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:17:
[...]
En een tegenstander van het niveau 3e klasse zaterdag helpt natuurlijk ook wel mee.
Az is veel meer geslepen in het spelen van Europese wedstrijden dan psv of Feyenoord. Al jarenlang.
Zo'n geluid verwacht je alleen uit bij Grasshoppers.
...
Gozer duikt naar het strafschopgebied.
Teze en Sangare spelen niet best.
En toch serieus... Dit team moet je kunnen hebben hoor
Kansen afmaken is dan wel handig maar ja..
Ons "super talent" Ihatarren...overrated die jongen
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 22:28 ]
Wat een terugspeelballen ...
[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-10-2020 22:29 ]
Ontslaan? Speelt hij voor psv dan? Zoals ik het nu zie lijkt hij voor Nicosia te spelen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:28:
Die Thomas moet je gewoon ontslaan.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zie aardig wat grote kansen gemist worden.
[ Voor 44% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-10-2020 22:33 ]
Terug naar PEC. Hij is wel lang geblesseerd geweest.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:28:
Die Thomas moet je gewoon ontslaan.
...
En dan doen alsof het niets was.Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:34:
Mooie karate trap
Ik chargeer uiteraard, maar Berghuis wilde op een gegeven moment alles zelf doen en durfde niet meer naar medespelers af te spelen. Ook duidelijk was toen Kokcu de bal op ging halen bij de verdedigers, zo van, ga maar niet meer lopen met de bal laat mij maar.OMX2000 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:54:
[...]
Mwah... Linssen presteert ECHT niet. Botteghin is tja... Ik zag een paar aanvallen en passes die hoopvol waren. Maar we hebben geen aanval die het ijskoud afmaakt. Dus ja in de winterstop even wat meer goede creativiteit voor het
middenveld en een spits (jeugd of ergens anders) opstellen. Vergeet ik de verdediging bijna, maar daar moet je meer goede backup hebben. De bank is echt karig.
Maar tja, geen geld. En alles op het veld devalueert.
Dit soort kansen waren toen raak bij hem.
Hij mist nu echt veel
Tegenstander is echt matig eigenlijk moet je dit winnen
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 22:42 ]
...
Misschien wil hij geaccepteerd worden door de Duitsers....Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:44:
Dat snorretje kan hij beter wegscheren.
Inhaalslag is begonnen!OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:12:
AZ heeft de buit wel binnen met een 3-0 voorsprong.
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 29-10-2020 22:48 ]
Eindelijk na al die kansen
Dit is geen grap. Ik dacht voor de gein. Laat ik even naar zolder lopen. Ik wou het niet 'jinxen'. Dus ik zei maar niks, maar bij deze.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Ga eens naar de zolder en dan twee verdiepingen naar beneden!![]()
...
Jinx het nou niet!OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:43:
De blessuretijd komt eraan, de 1-2 is al in de maak!
Niet gedaan toch? Graag gedaan!

Verrassend hoorOPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:43:
Visionair! HahahOPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:43:
3-3 Ajax Bayern zo uit me hoofd.jaapstobbe schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:50:
Wel klasse van PSV. Ik kan me niet herinneren wanneer Ajax de winnende in de blessuretijd scoorde, die krijgen ze altijd tegen...
1-0 Ajax Benfica
[ Voor 3% gewijzigd door comitatus op 29-10-2020 22:54 ]
Iemand had het hier over Malen en energie sparen, me dunkt!Snowdog schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:52:
Het was niet best, maar uiteindelijk wel enigszins verdiend. Toch apart hoe ze in die laatste 5 minuten ofzo ineens echt de druk erop lijken te zetten. Als ze dat nou wat eerder doen.
Ik had het eerst over de gelijkenis tussen Malen en Messi.Vincent Dave schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:53:
[...]Iemand had het hier over Malen en energie sparen, me dunkt!
Lask heeft ook gewonnen.ST10©DE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:53:
Toch nog twee uit drie. Alleen schijnen de Oostenrijkse ploegen het ook goed gedaan te hebben? En een Belgische die wint van de Spurs? Dat lijkt me een tegenvaller voor de punten.
Valt allemaal wel mee, volgens mij maar 1 winst bij de Belgen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gaat niets opleveren. Nederlandse justitie moet voor hij het land uit is die scheidsrechter aanhouden hangende een nu op te starten fraude onderzoek.D-e-n schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:25:
[...]
Officieel protest indienen, kabaal maken, dreigen met een rechtzaak.
Spelers hadden natuurlijk het veld moeten verlaten. Schiet je ook niets mee op, alleen nog een extra boete van de uefa. Corrupte bende.
alles kan off-topic
De KNVB had Feyenoord kunnen zeggen (tijdens de wedstrijd)dat ze de boete op zich zouden nemen. Dan neemt de KNVB ook een keer een stelling in.Ankona schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:07:
[...]
Gaat niets opleveren. Nederlandse justitie moet voor hij het land uit is die scheidsrechter aanhouden hangende een nu op te starten fraude onderzoek.
Spelers hadden natuurlijk het veld moeten verlaten. Schiet je ook niets mee op, alleen nog een extra boete van de uefa. Corrupte bende.
Die 3-3 was niet echt de winnende...ook niet voor de poule.comitatus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:53:
[...]
3-3 Ajax Bayern zo uit me hoofd.
1-0 Ajax Benfica
3-2 Ajax - Schalke 120min? Maar he misschien is het tegenwoordig gewoon lucky PSV.jaapstobbe schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
Die 3-3 was niet echt de winnende...ook niet voor de poule.

Wedstrijd van Feyenoord is gewoon verkocht. Kan niet anders, hoe slecht een scheidsrechter ook is, mijn schoonmoeder had de wedstrijd eerlijker kunnen leiden. Als deze scheidsrechter echt zo slecht is als hij wil doen voorkomen dan is hij nog niet geschikt voor de F'jes.
alles kan off-topic
Die van PSV was prima, alleen dat de bal net rolde bij de goal, dat was dan wel een fout.Ankona schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:19:
Wel opvallend hoe ontzettend zwak die scheidsrechters zijn, de flierefluiter bij AZ was ook niet best.
Wedstrijd van Feyenoord is gewoon verkocht. Kan niet anders, hoe slecht een scheidsrechter ook is, mijn schoonmoeder had de wedstrijd eerlijker kunnen leiden. Als deze scheidsrechter echt zo slecht is als hij wil doen voorkomen dan is hij nog niet geschikt voor de F'jes.
Die wedstrijd heb ik amper gezien, paar fragmenten en de laatste 5 minuten toen het serieus spannend werd. Daar kan ik dus verder niet over oordelen.comitatus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:20:
[...]
Die van PSV was prima, alleen dat de bal net rolde bij de goal, dat was dan wel een fout.
alles kan off-topic
Nouja, en dat de bal niet eens in de buurt lag van waar de overtreding werd gemaakt.comitatus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:20:
[...]
Die van PSV was prima, alleen dat de bal net rolde bij de goal, dat was dan wel een fout.
Inderdaad. En Götze die op 45% gewone een enorme toegevoegde waarde is. En een hele wedstrijd kan spelen. Wordt nog wat als hij weer op 75% van zijn kunnen kan komen.Zingo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:27:
Poh lekke mr hoor dit. Dik terecht gewonnen natuurlijk. Ik wacht nog steeds op de dag dat het echt gaat lopen bij psv, maar wat een potentie loopt er rond zeg.
Ik zou dit niet 45% noemen (kan het me niet voorstellen iig), je ziet gewoon dat hij een stuk sneller is met al zijn handelingen/passing moves dan de gemiddelde speler (wat dus iedereen was vandaag). Als hij gewoon fit is en kan spelen en zo blijft spelen, dan is hij al enigszins duidelijk de beste speler. Het zal vast nog wat beter kunnen, maar ik denk dat hij wel iets hoger zit dan 45% op dit moment.ST10©DE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:37:
[...]
Inderdaad. En Götze die op 45% gewone een enorme toegevoegde waarde is. En een hele wedstrijd kan spelen. Wordt nog wat als hij weer op 75% van zijn kunnen kan komen.
Klopt. Maar ook Toornstra was geduld kwijt en ging voor lange ballen. Er leek gewoon geen strijdplan te zijn. Veel onmacht gezien.Vincent Dave schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:40:
[...]
Ik chargeer uiteraard, maar Berghuis wilde op een gegeven moment alles zelf doen en durfde niet meer naar medespelers af te spelen. Ook duidelijk was toen Kokcu de bal op ging halen bij de verdedigers, zo van, ga maar niet meer lopen met de bal laat mij maar.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sorry, maar dat kan ik niet serieus nemen. Hij staat ver van de keeper vandaan en heeft totaal geen invloed op het spel. Ik weet nog een jaar of 2 geleden dat De Jong tegen volgens mij Bijlow aan stond te leunen en toen was het ook geen hinderlijk buitenspel. Als Narsingh de bal voor de lijn had geraakt was het buitenspel geweest, nu niet.strafschop schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:58:
[...]
Juist en dus is de vraag of de speler de keeper beïnvloed. Op het moment dat de keeper naar links stapt en zich positioneert voor het schot van Berghuis, staat Linssen wel erg dicht op de keeper. Een andere scheidsrechter had deze goal ook af kunnen keuren.
Dit is gewoon een correcte beslissing, zn enige gisterenavond.
De scheidsrechter zei bij de derde penalty dat Bijlow de bal niet raakte...

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 30-10-2020 07:25 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus die bal waaide de andere kant plots op? Wat een mafklapper.ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:15:
[...]
...
De scheidsrechter zei bij de derde penalty dat Bijlow de bal niet raakte...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021