Het voorwerk voor die kans was wel goed. Jammer dat iedereen die nu in het veld staat (behalve Max, Sangaré en Mvogo) zo uit vorm is
Psv was iets beter stond 1-0 voor.Deadsy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:24:
Ik zet letterlijk de TV aan bij de 1-2.
kan iemand even samenvatten hoe de wedstrijd gegaan is?
Wie is beter etc
Toen werd Götze gewisseld voor Viergever
Schijtbak voetbal dus door Schmidt
En zie nu de beloning
Edit ; Madueke erin, dat is verstandiger
Die gozer hangt meer rond bij de Mercedes-dealer dan op het trainingsveld. dan krijg je dat.Harribo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:22:
[...]
Dat zag ik de eerste helft al
Eerlijk gezegd heb ik het nooit zo in hem gezien.
Ik zie het veel meer in Gakpo maar ja...
Over het paard getild mannetje.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 22-10-2020 20:28 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gaat erg op en neer, Granada lijkt iets sterker en minder slordig.Deadsy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:24:
Ik zet letterlijk de TV aan bij de 1-2.
kan iemand even samenvatten hoe de wedstrijd gegaan is?
Wie is beter etc
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ahh nee, heeft ie dat meegenomen vanuit het NL elftal? Naja, liever dat dan Corona.Luxicon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:26:
Malen met een 'Promesje'
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou ja, als hij corona had gehad was Madueke misschien gestartMaarten_E schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:27:
[...]
Ahh nee, heeft ie dat meegenomen vanuit het NL elftal? Naja, liever dat dan Corona.
Corona zat bij Mexico.Maarten_E schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:27:
[...]Ahh nee, heeft ie dat meegenomen vanuit het NL elftal? Naja, liever dat dan Corona.
AZ en Feyenoord slepen de punten wel weer binnen vanavond
Fun fact, Götze heeft gescoord in een WK voetbal finale. Weinig mensen weten dat.Harribo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:26:
[...]
Psv was iets beter stond 1-0 voor.
Toen werd Götze gewisseld voor Viergever
Schijtbak voetbal dus door Schmidt
En zie nu de beloning
Edit ; Madueke erin, dat is verstandiger
Viergever steeds linksvoor? 
Schmidt helpt dit Granada mooi in het zadel

Schmidt helpt dit Granada mooi in het zadel
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 22-10-2020 20:31 ]
Airmiles tellen niet als punten.jaapstobbe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:29:
AZ en Feyenoord slepen de punten wel weer binnen vanavond
Je merkt wel dat sinds Madueke er in staat het beter gaat bij PSV. Nou hopen dat PSV er nog 2 inlegt.
Met dit tempo mag je blij zijn als er nog 1 minuut echte speeltijd isElPaco schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:34:
Je merkt wel dat sinds Madueke er in staat het beter gaat bij PSV. Nou hopen dat PSV er nog 2 inlegt.
Die speelt toch bij Napoli tegen AZ?OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:44:
Kom je Lozano ineens bij Granada tegen ...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hier krijgt de jeugd de Hollandse school met de paplepel ingegoten. Daar krijgen ze tijdrekken, nare overtredingen maken en kaarten aannaaien met de paplepel ingegoten.GrooV schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Met dit tempo mag je blij zijn als er nog 1 minuut echte speeltijd is
Ik hou vertrouwen want psv scoort vaak na de 85e minuut en we zijn dit jaar Duitser dan ooit.
LoeWn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:36:
Misschien spuit11 vraag, maar waarom speelt Granada eigenlijk zonder shirtsponsor?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GdBefCd4C2RdJb0lSpq9HTb6.jpg?f=user_large)
Zo horen ze er blijkbaar uit te zien?
@LoeWn
Zou dit serieus zijn?
Dan hebben ze de sponsor misschien de rug toegekeerd of iets dergelijks.
[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 22-10-2020 20:40 ]
...
ElPaco schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Hier krijgt de jeugd de Hollandse school met de paplepel ingegoten. Daar krijgen ze winnen ingegoten.
Sponsoruitingen van wedkantoren niet toegestaan in Nederland?Luxicon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
[Afbeelding]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sponsor is van poker/gokken dat mag niet in NederlandLuxicon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb er geen vertrouwen meer in. Zoals psv nu speelt kan je wel tot morgen spelen
Malen had 2 dotten van kansen, gaan er niet in.
Ik kijk nog wel ff Az. Nog dank Schmidt
Malen had 2 dotten van kansen, gaan er niet in.
Ik kijk nog wel ff Az. Nog dank Schmidt
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 22-10-2020 20:42 ]
Nee en Toto mag dan weer wel. Het hoort er nu eenmaal bij in deze tijd, net als dat gezeik mbt EasyToys. Lekker belangrijk allemaal
Twente komt eraan!
Ah juist, vandaar. Ik vond ook een nieuwtje over de sponsor van niet lang geleden.Mapro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:40:
[...]
Sponsor is van poker/gokken dat mag niet in Nederland
...
Schakel net pas in maar mooie vrije trap van die keeper van PSV. Fijn dat ie daarvoor ff maar voren kwam.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik zat net weer bij AZ... Serieus de keeper nam een vrije bal?snmght schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:44:
Schakel net pas in maar mooie vrije trap van die keeper van PSV. Fijn dat ie daarvoor ff maar voren kwam.
Twente komt eraan!
Is Chilavert terug!?snmght schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:44:
Ja bij de middellijn met iedereen ervoor, op zich begrijpelijk in de 88e minuut bij 1-2. Maat hij schiet hem niet naar het centrum maar naar een speler aan de zijlijn - als dat al een pass moest zijn. Maar die kon hem niet controleren. Dus weer terug..JoteW schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Ik zat net weer bij AZ... Serieus de keeper nam een vrije bal?
Gele kaart voor tijdrekken in de extra tijd door een keeper. Dat is een voorloper voor een goal van de tegenpartij toch? Ik hoop dat PSV er nog 1 in prikt.
Typisch altijd dat als er twee spelers met een hoog been de duels ingaan, de speler die als eerste de bal raakt, en door de andere speler geraakt wordt, de overtreding tegen krijgt.
wellicht wat minder grote woorden gebruiken?Harribo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:45:
[...]
Maximaal haalbare
Ik lees: napoli 70% balbezit, geen kans gehad, Az 1.
Parking the bus
Psv is bijzonder zwak. Zowel aan de bal als verdedigend. Dat götze eruit ging is mij een raadsel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Knappe prestatie van AZ zeg! Hopelijk wat meer vertrouwen voor hen in de komende wedstrijden nu ze niet wéér punten laten liggen door late goals. Van PSV had ik dan juist weer meer verwacht.
Ben erg benieuwd naar Feyenoord. Met spel zoals tegen Willem II in de tweede helft kunnen we een eind komen...
Ben erg benieuwd naar Feyenoord. Met spel zoals tegen Willem II in de tweede helft kunnen we een eind komen...
Potverdikkie, dit had niemand aan zien komen. Lekker AZ!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dankzij AZ toch wat punten voor Nederland. Heel knap hoor! Was ook nodig gezien Ajax en PSV potten.
Weer recht op de keeper geschoten. Niveauverschil qua schieten van spelers als Gakpo en Götze met eigenlijk alle andere spelers in de PSV selectie is echt groot.
Door een ex-ajacied!
Nee mooi man dat AZ wint, jammer van PSV.
Er zijn vrij weinig spelers die een goal kunnen maken bij PSV. En dan heb je een Malen die niet in vorm is.carpebios schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:49:
Psv is bijzonder zwak. Zowel aan de bal als verdedigend. Dat götze eruit ging is mij een raadsel.
ps. Wie had hier gedacht dat AZ punten zou pakken?
Balen zeg. Hopen dat als Gakpo, Teze, Thomas, Guti, Romero, Zahavi en de 4 bankzitters weer terug zijn het wat beter gaat lopen, want dit was niet best.
Madueke speelde wel goed, idem met Max. Mvogo een paar goede reddingen. Sangaré misschien nog een 5,5. De rest onvoldoende.
Madueke speelde wel goed, idem met Max. Mvogo een paar goede reddingen. Sangaré misschien nog een 5,5. De rest onvoldoende.
Die heeft een lekkere toto denk ik!! Iemand enig idee?Deadsy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:50:
[...]
Er zijn vrij weinig spelers die een goal kunnen maken bij PSV. En dan heb je een Malen die niet in vorm is.
ps. Wie had hier gedacht dat AZ punten zou pakken?
What the hell, als je had voorspeld dat AZ zou winnen en PSV zou verliezen, had je een goeie Toto gehad.
Sodeknetter, HULDE AZ!
Sodeknetter, HULDE AZ!
Gakpo, Madueke, Götze, Zahavi, RomeroDeadsy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:50:
[...]
Er zijn vrij weinig fitte spelers die een goal kunnen maken bij PSV. En dan heb je een Malen die niet in vorm is.
Is Götze om onbekende reden gewisseld?
...
Ja. Ik denk vermoeid. Weinig wedstrijden gespeeld afgelopen jaar en nu ineens 2 per week.Luxicon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:55:
Is Götze om onbekende reden gewisseld?
Commentaar van CEltic - Milan zit onder Zagreb - Feyenoord

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Haha op Foxsports 1 het commentaar van Feyenoord terwijl ze Celtic - Milan uitzenden...
hahahahah dacht ook alvuurtjih schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:59:
Commentaar van CEltic - Milan zit onder Zagreb - Feyenoord

Iemand moet even 2 stekkers omwisselenFleximex schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:59:
Haha op Foxsports 1 het commentaar van Feyenoord terwijl ze Celtic - Milan uitzenden...

Wat een amateurs. Laten we hopen dat het geen voorbode is voor vanavond
Zie je dat ze zelfs bij Foxsports verward raken door Foxsports 2 als hoofdzender te gebruiken omdat Foxsports 1 nu 'gratis' is.
Ook zo irritant dat ze in de Eredivisie ook nu de mindere wedstrijden op Foxsports 1 uitzenden.
Ook zo irritant dat ze in de Eredivisie ook nu de mindere wedstrijden op Foxsports 1 uitzenden.
Opgelostremco112 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:01:
Wat een amateurs. Laten we hopen dat het geen voorbode is voor vanavond

Hij had enkele fraaie ballen, maar hij speelt op 60 procent. Net als Granada overigens.carpebios schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:49:
Gelukkig wel. Ik vond het accent van die ander een beetje irritant.
...
Ik dacht al, word ik nu seniel of...
[ Voor 9% gewijzigd door JoteW op 22-10-2020 21:03 ]
Twente komt eraan!
Zelfs als er maar één eredivisie wedstrijd is zenden ze de herhaling uit van de tweede divisie wedstrijd.Fleximex schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:02:
Zie je dat ze zelfs bij Foxsports verward raken door Foxsports 2 als hoofdzender te gebruiken omdat Foxsports 1 nu 'gratis' is.
Ja man. Laatst was Ajax er ook al opFleximex schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:02:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat is 130% voor elke andere PSV’erVincent Dave schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:02:
[...]
Hij had enkele fraaie ballen, maar hij speelt op 60 procent. Net als Granada overigens.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een penalty, je verwacht het niet.
Haha cadeautje voor Feyenoord, wat een domme overtreding. Dik terecht natuurlijk.
Aiai.
Aiai.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-10-2020 21:08 ]
Aiaiai
Keeper te vroeg van de lijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Starbucks op 22-10-2020 21:09 ]
Daar letten ze alleen in Nederland op. Slecht genomen gewoon.Starbucks schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:09:
Keeper te vroeg van de lijn?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Pas 9 min bezig? En enige grote kans?PWM schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:09:
Het gaat zo'n avond worden. Had al zo'n gevoel.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-10-2020 21:10 ]
Ondanks de gemiste penalty een goed en scherp begin! Ben ik niet gewend
Gevalletje we waren beter, hadden de bal en de kansen, maar wel verloren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tv kan wel uit. Eerste 10 min waren goed, nu gaan we gewoon een saaie wedstrijd tegemoet.
nou nou nou wat een negativiteit weer. Komop, Ajax bewijst al 4 jaar dat we als Nederlandse clubs best wat kunnen bereiken in Europa. En de spirit dat het kan is al de helft van je inzet. Dus hup 010!!!
De sokken van Kokcu ... wisselen!
en daarnet verloor hij geloof ik 1v an zijn beschermers.OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:17:
De sokken van Kokcu ... wisselen!
Oh ja en geen VAR.PolarBear schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Tja, ik heb het idee dat in alles de EL de Keukenkampioen divisie competitie in Europa is. Prijzengeld, tegenstanders, aandacht etc. Allemaal forst ondergeschikt aan de Champions League.

Binnenkort komt nog de 3e Europese Beker. Daar zal ook de grensrechter ontbreken
Hij pakt op het moment elke wedstrijd punten. Maarja, hij moet het eerst maar eens laten zien tegen Jong Gibraltar.remco112 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:29:
Wereldredding!!
club-assistentenDeadsy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:32:
[...]
Binnenkort komt nog de 3e Europese Beker. Daar zal ook de grensrechter ontbreken
Het gaat niet snel genoeg naar voren. Als die Kroaten een keer de bal hebben komen ze gelijk naar voren. Bij ons duurt het veel te lang. En als je dan een kans krijgt maak je ze niet af.
Nederlandse ziekte. Het enige verschil met vorige jaren is dat er nu een keeper staat die er voor zorgt dat de eerste de beste tegenaanval er niet in gaat.
Nederlandse ziekte. Het enige verschil met vorige jaren is dat er nu een keeper staat die er voor zorgt dat de eerste de beste tegenaanval er niet in gaat.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 22-10-2020 21:43 ]
Gvd mn internet klapte eruit in de 2e helft van PSV, maar weinig gemist zie ik al... Dan maar even naar Feyenoord kijken...
Dit Dinamo speel je met 0-3 weg als je ook maar één versnelling bijzet. Zou je hopen...
Bevlieging van Berghuis in de tweede helft? Conteh die scoort bij z'n debuut?
Bevlieging van Berghuis in de tweede helft? Conteh die scoort bij z'n debuut?
Feyenoord wel de betere.. Hopelijk komt er resultaat in de 2e helft.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het mag wel wat sneller, maar dan moet het ook veel minder slordig.
Ik had wel meer van Zagreb verwacht. Kokcu speelt echt slecht, Haps is een blind paard en bijlow met een master redding
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hopelijk kan Bijlow blijven groeien. We kunnen wel een goede keeper gebruiken naast Cillissen. Bijlow ziet er in ieder geval goed uit met zijn reddingen.
Ik vind Zagreb nog niet zo slecht.
Toch wel verslaanbaar
Edit : niet als je niet op doel schiet... Zucht
Toch wel verslaanbaar
Edit : niet als je niet op doel schiet... Zucht
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 22-10-2020 22:10 ]
Het tempo is niet omhoog gegaan, dan maar uit een dood moment.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021