Tijd zat, maar zie je hoe Feyenoord bezig is? Het is echt beschamend.
FTFYdr.lowtune schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:36:
[...]
Tijd zat, maar zie je hoe Feyenoord bezig is? Het is echt beschamend op niveau.
Ik kijk nietdr.lowtune schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:36:
[...]
Tijd zat, maar zie je hoe Feyenoord bezig is? Het is echt beschamend.
Er waren Feyenoorders die dachten dat Feyenoord afgelopen jaar nog kampioen had kunnen worden. Laten we met zijn allen blij zijn dat dat niet het geval is, want dit niveau is Europees onwaardig. Groepsfase Europa League is al veel te hoog gegrepen.
Prima dat je scoort. Maar dat je dan het publiek gaat opjutten, volgens mij heb je vorige week niet op zitten letten
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Tja, de bezem moet eens goed door de club. Voordat dit plaatsvind gaat er niets veranderen en blijft het kut. Ik heb me eigenlijk al neergelegd bij een eindpositie buiten de europese plekken.
Geertruida maakt zijn kapitale fout weer een beetje goed
Geertruida maakt zijn kapitale fout weer een beetje goed
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2020 12:44 ]
Even tussendoor...
:fill(white):strip_exif()/f/image/pDHlZitYDYf5GQjWm1MzP2gh.png?f=user_large)
Dat ging dus over seizoen 2019/2020. Covid zorgde ervoor dat het wat langer duurde, maar gisteren werd hier in Oss bezorgd:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lEY4qFFllzglMpkZxvvcGlKy.jpg?f=user_large)
Die gaan zeker smaken PWM
:fill(white):strip_exif()/f/image/pDHlZitYDYf5GQjWm1MzP2gh.png?f=user_large)
Dat ging dus over seizoen 2019/2020. Covid zorgde ervoor dat het wat langer duurde, maar gisteren werd hier in Oss bezorgd:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lEY4qFFllzglMpkZxvvcGlKy.jpg?f=user_large)
Feyenoord gaat toch meedoen voor de titel met Dick? Kijkend hoe ze vorig seizoen eindigden.Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:43:
Tja, de bezem moet eens goed door de club. Voordat dit plaatsvind gaat er niets veranderen en blijft het kut. Ik heb me eigenlijk al neergelegd bij een eindpositie buiten de europese plekken.
Dat is zeer sportief! En, zeer prima wijnen!toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:43:
Even tussendoor...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:43:
Even tussendoor...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat denken alleen mensen met een bord voor de kop tbh. Nu Ajax en PSV niet goed zijn begonnen had je er gebruik van moeten maken. Maar Feyenoord is gewoon niet goed genoeg om te profiteren.Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:44:
[...]
Feyenoord gaat toch meedoen voor de titel met Dick? Kijkend hoe ze vorig seizoen eindigden.
Ehm 9 uit 3 niet goed begonnen?Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:45:
[...]
Dat denken alleen mensen met een bord voor de kop tbh. Nu Ajax en PSV niet goed zijn begonnen had je er gebruik van moeten maken. Maar Feyenoord is gewoon niet goed genoeg om te profiteren.
Wat me net opvalt. Waarom heeft Feyenoord zo weinig spelers op de bank? Los van Bozenik/Jorgensen wat niet echt te voorzien is natuurlijk heb je nu nog 5 veldspelers op de bank waar je er 5 mag wisselen. Dan zet je de bank verder toch vol met spelers uit het 2e? Of wil Advocaat een punt maken richting Arnesen?
Dat opvullen vanuit het 2e dacht ik idd ook. Loopt daar dan echt niets rond? Ook al wil je een punt maken..toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:47:
[...]
Ehm 9 uit 3 niet goed begonnen?
Wat me net opvalt. Waarom heeft Feyenoord zo weinig spelers op de bank? Los van Bozenik/Jorgensen wat niet echt te voorzien is natuurlijk heb je nu nog 5 veldspelers op de bank waar je er 5 mag wisselen. Dan zet je de bank verder toch vol met spelers uit het 2e? Of wil Advocaat een punt maken richting Arnesen?
Waar blijft die pingel voor Feyenoord nu?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De stap van de jong-competitie naar de eredivisie is gewoon te groot, die jongens zet je er eigenlijk alleen in als het alternatief met een man minder spelen is.Montaner schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:53:
[...]
Dat opvullen vanuit het 2e dacht ik idd ook. Loopt daar dan echt niets rond? Ook al wil je een punt maken..
Feyenoord moet zsm in kkd zien te komen, dan heb je wel serieuze aansluiting voor die jongens.
Stap wordt natuurlijk ook niet kleiner als je ze zelfs nu niet meeneemt. Voor hetzelfde geld is het na een uur 3-0, kan je paar jonge gasten toch redelijk safe minuten geven lijkt me.Sempy schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:08:
[...]
De stap van de jong-competitie naar de eredivisie is gewoon te groot, die jongens zet je er eigenlijk alleen in als het alternatief met een man minder spelen is.
Feyenoord moet zsm in kkd zien te komen, dan heb je wel serieuze aansluiting voor die jongens.
Naar aanleiding hier van wilde ik op de site van Feyenoord gaan kijken wie er in jong Feyenoord spelen maar dat is daar dus niet te vinden, misschien wel heel veelzeggend (https://www.feyenoord.nl/teams/jong-feyenoord). Laatste nieuws is van 6 maanden geleden en de enige speler die ik zo uit mijn hoofd kan noemen is Bannis. Heb het dus maar opgezocht via Transfermarkt (https://www.transfermarkt...rein/24366/saison_id/2020) en de enige andere speler die bij mij een belletje doet rinkelen is Vente.Montaner schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:53:
[...]
Dat opvullen vanuit het 2e dacht ik idd ook. Loopt daar dan echt niets rond? Ook al wil je een punt maken..
Probleem is denk ik toch het feit dat het een o21 team is en dat ze niet in de pyramide zitten. daardoor is het niveau van dit team veel te laag om aansluiting te bieden naar het eerste.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als ik dit zie lijken ze daar idd hard naar op weg...Sempy schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:08:
[...]
De stap van de jong-competitie naar de eredivisie is gewoon te groot, die jongens zet je er eigenlijk alleen in als het alternatief met een man minder spelen is.
Het is allemaal veel te traag en te onzeker. Ook pure armoede dat er maar 4 spelers en 2 keepers op de bank zitten.
alles kan off-topic
Volgens mij was er een corona dingetje in de jeugd bij Feyenoord. Wellicht dat ze daarom ook niet aanvullen nu. Zo'n Azarkan kun je anders best eens brengen.
Nog meer mensen die ineens uit fox2 worden gegooid en die ook niet meer in de app te selecteren is ?
Dat was er maar één als ik zo snel even google maar dan wordt blijkbaar het hele team uit competitie gehaald bij de jeugd. Misschien dat ze daarom inderdaad niet bij het eerste mogen zitten.D-e-n schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:12:
Volgens mij was er een corona dingetje in de jeugd bij Feyenoord. Wellicht dat ze daarom ook niet aanvullen nu. Zo'n Azarkan kun je anders best eens brengen.
De komende twee thuisduels van #FeyenoordO21 gaan niet door vanwege een positieve coronatest binnen het team.
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) 25 september 2020
☒ Zaterdag 26-09 vs. N.E.C. O21
☒ Dinsdag 29-09 vs. sc Heerenveen O21#VarkenoordView
Dan nog is het natuurlijk armoe zo'n bank bij Feyenoord. Of zijn er veel geblesseerden?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat zou inderdaad wel een en ander verklaren.D-e-n schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:12:
Lijstje met ontbrekende selectie spelers is toch vrij lang als ik de selectie vergelijk met de opstelling:
jorgenson
botteghin
sinisterra
conteh
Diemers
van Beek
Malacia
Spajic
Dan moeten ze wel tegen de selectie aanzitten, anders kan je een dergelijke wissel ook niet verkopen aan de vaste bankzitters die zich ook willen bewijzen.BoB_HenK schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:09:
[...]
Stap wordt natuurlijk ook niet kleiner als je ze zelfs nu niet meeneemt. Voor hetzelfde geld is het na een uur 3-0, kan je paar jonge gasten toch redelijk safe minuten geven lijkt me.
Eens, maar nu zitten er 2 keepers, 2 middenvelders (Burger en ten Hove), 1 aanvaller (Narsingh) en verdedigend alleen Johnston. Nu kan je op het veld wel wat schuiven wanneer er meer dan 1 aanvaller op verdediger uitvalt of gewisseld moeten worden, maar het houdt ook absoluut niet over.Sempy schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:24:
[...]
Dan moeten ze wel tegen de selectie aanzitten, anders kan je een dergelijke wissel ook niet verkopen aan de vaste bankzitters die zich ook willen bewijzen.
Andersom geldt ook: Zelfs met 17 selectiespelers waarvan 3 keepers wordt je als o21 speler niet meegenomen, zegt veel over het perspectief dat je dan hebt
Wat een onzin penalty.
Edit: en Bijlow houdt hem!
Man man wat een farce... penalty moet over. Higler duidelijk een hekel aan Feyenoord.
Edit: en Bijlow houdt hem!
Man man wat een farce... penalty moet over. Higler duidelijk een hekel aan Feyenoord.
[ Voor 86% gewijzigd door dr.lowtune op 27-09-2020 13:42 ]
Toch een strafschop in De Kuip ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hey, ze zijn mis, ze geven hem de verkeerde kant op!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twee keer zelfs!carpebios schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:42:
Wel terecht dat hij overnieuw moest. Heb de aanleiding tot penalty gemist.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 13:43 ]
Nou even kijken of Higler nog een reden kan vinden deze af te keuren

Stel je niet aan, penalty moest terecht over. Gewoon dom van de keeper van Feyenoord. De regels zijn duidelijk, dus nogal dom dat hij er zich niet aan houdt.dr.lowtune schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:44:
Nou even kijken of Higler nog een reden kan vinden deze af te keuren
Ah, daar is ie alsnog!carpebios schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:42:
Beetje flauwe penalty ook weer.
Naai het publiek maar goed op ... wat een gestuntel!
Als het vorige week tegen ajax geen penalty was, dan is dit er volgens de knvb ook geen
Dat was 10x meer een penalty dan dit.Afca_020 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:57:
Als het vorige week tegen ajax geen penalty was, dan is dit er volgens de knvb ook geen
Ah, die nieuwe handsregel is zo vervelend.
Bal kwam toch op bovenarm? En die was naast het lichaam?
Nijhuis zal het wel weer allemaal haarfijn uitleggen bij VI
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 14:06 ]
Ik had hem in de 1ste helft verwacht. Ik ben af. Volgende x is het zeker de 1ste helft!
bovenarm is ook hands, alleen schouder niet.Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:05:
Bal kwam toch op bovenarm? En die was naast het lichaam?
Haha Feyenoord weer een penalty, de willekeur bij de arbitrage viert hoogtij dagen.
XXXVI
Niet als deze natuurlijk langs het lichaam is en het van redelijk dichtbij is? Dat zei Nijhuis althans...toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:15:
[...]
bovenarm is ook hands, alleen schouder niet.
Anders is alles hands en dat is dus niet zo. Je mag de bal niet alla hockey tegen de arm aanwippen en hop penalty.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 14:18 ]
Nijhuis zelf snapte het ook niet vorige week maar kan het wel uitleggen aan anderen, snap jij het nog?Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:17:
[...]Niet als deze natuurlijk langs het lichaam is en het van redelijk dichtbij is? Dat zei Nijhuis althans...
Meh, kan je eerder zijn bij die nieuwe regel.ephymerous schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:17:
Haha Feyenoord weer een penalty, de willekeur bij de arbitrage viert hoogtij dagen.
Nou... In Engeland gaven ze em er gisteren toch echt voor tegen Crystal Palace. Die leek ook bewust tegen de arm gemikt te zijn.Vos schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:17:
[...]
Niet als deze natuurlijk langs het lichaam is en het van redelijk dichtbij is? Dat zei Nijhuis althans...
Anders is alles hands en dat is dus niet zo. Je mag de bal niet alla hockey tegen de arm aanwippen en hop penalty.
Dit schijnt in Engeland de nieuwe regel te zijn, dus ik gok ook in NL:
So what is the new law?
A new interpretation of the handball law was introduced at the beginning of this season. Under these new rules, a player will be penalised for handball if:
The hand/arm is clearly away from the body and outside the "body line" .
The player clearly leans into the path of the ball.
The ball travels some distance.
The ball touches a hand/arm that is clearly raised above the shoulder.
The player falls and the hand/arm is extended laterally or vertically away from the body.
A deflection clearly makes no difference to the ball touching a hand/arm that is clearly extended away from the body and/or above the shoulder
Weer een 2de 3de plaats vieren?Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:59:
COOLSINGEL WOOOHIOOO
Float like a butterfly, sting like a bee.
The hand/arm is clearly away from the body and outside the "body line" .toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:36:
[...]
Nou... In Engeland gaven ze em er gisteren toch echt voor tegen Crystal Palace. Die leek ook bewust tegen de arm gemikt te zijn.
Dit schijnt in Engeland de nieuwe regel te zijn, dus ik gok ook in NL:
[...]
Dat was dan nu niet het geval, als de bal op de bovenarm kwam.
De afstand dat de bal onderweg is, dat is natuurlijk vrij te interpreteren.
De opstelling van PSV:

Wat mij opvalt:
Hendrix weer in de selectie
Unnerstall niet in de selectie tbv Delanghe (keeper van Jong PSV)
Ihatarren weer in de basis, Sadilek weer in de basis, Viergever weer in de basis.
Geen Malen in de basis.
Het gaat echt alle kanten op met de opstelling. Ik ben benieuwd wat voor een invloed het heeft op de wedstrijd.

Wat mij opvalt:
Ihatarren weer in de basis, Sadilek weer in de basis, Viergever weer in de basis.
Geen Malen in de basis.
Het gaat echt alle kanten op met de opstelling. Ik ben benieuwd wat voor een invloed het heeft op de wedstrijd.
Malen speelt niet ivm risico van kunstgras, Sadilek omdat Thomas niet goed genoeg is (als placeholder van SangaréElPaco schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:34:
De opstelling van PSV:
[Afbeelding]
Wat mij opvalt:
Geen Malen in de basis.
[edit]
Mannn wat een saaie pot tot nog toe...
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 27-09-2020 17:02 ]
Boscagli verdedigde niet goed bij die goal van de Slovenen, mogelijk daardoor?
Mogelijk heeft hij veel getraind met Sadilek voor zich en is het daarom.
Mogelijk heeft hij veel getraind met Sadilek voor zich en is het daarom.
Hoe dan??? Jezus Kamphuis....ElPaco schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:15:
Mag hopen dat dit geen penalty is. Dat is meer borst dan iets anders. Of begint de schouder tegenwoordig bij je tepel?
Was bovenarm? Stak arm wel uit. Wel lastig te zien, leek erg gemakkelijk gegeven.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 27-09-2020 17:18 ]
Wat een ongelovelijke onzin weer. Stop gewoon met die VAR, als je hier al niet meer gaat overullen....
Frappant weer. Ik snap niks meer van de regels. Alles kan dus een pingel zijn, als de scheids of VAR het wil. Leuk is dat!
Waarbij je ook zeker wel een twijfel kan zetten bij Viergever (als ervaren speler) die zo'n armbeweging gewoon niet moet willen maken, zeker om de twijfel iig niet in je nadeel te laten uitpakken.
Wth doet Rosario nou weer?
Hij doet alsof hij op een been gaat staan, maar dan toch net niet. Beetje raar.Tomba schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:21:
Wth doet Rosario nou weer?
Heel raar...ElPaco schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:21:
[...]
Hij doet alsof hij op een been gaat staan, maar dan toch net niet. Beetje raar.
Maar goed, Madueke er snel in aub en Ihattaren centraal want dit loopt voor geen meter ...
Je moet er 40 minuten op wachten maar dan is er ook eindelijk een kans voor PSV.
Bruma er uit en Madueke er in graag. Dit loopt inderdaad niet.
Bruma er uit en Madueke er in graag. Dit loopt inderdaad niet.
Kamphuis helpt daar bijna een goal van PSV om zeep met zijn veel te vroege fluiten. Of zag hij dat Bruma wegliep?
Het schot zat toch niet..Zingo schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:26:
Kamphuis helpt daar bijna een goal van PSV om zeep met zijn veel te vroege fluiten. Of zag hij dat Bruma wegliep?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klopt, maar hij floot al af voor het schot. Op het moment dat de bal er dan invliegt ipv net niet telt de goal gewoon niet.
Nou, hier mogen ze vooral niet klagen dat was wel heel erg close ...
Grensrechter wachtte op een sms of schokje? Wat was hij laat.
Grensrechter wachtte op een sms of schokje? Wat was hij laat.
[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-09-2020 17:33 ]
Grens heeft gewoon gelijk toch? Lijkt me duidelijk buitenspel.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Was gewoon buitenspel op het beeld te zien. Raar dat wij niet meer te zien krijgen i.p.v. hijgende spelers die wachten.
Ja lekker 10 jaar lang gaan bekijken of het buitenspel was. Jezus waarom moet dat zo lang duren.
Dit duurde maar een minuut, dat is toch aanzienlijk korter dan meestalFleximex schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:34:
Ja lekker 10 jaar lang gaan bekijken of het buitenspel was. Jezus waarom moet dat zo lang duren.
Live leek het duidelijker dan in de herhaling.Maverick schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:33:
Grens heeft gewoon gelijk toch? Lijkt me duidelijk buitenspel.
Dat zagen wij met z'n allen al binnen 2 seconden ja, dat het buitenspel was.Fleximex schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:34:
Ik kijk niet, maar de nieuwe handsregel strikes again?
Ja, op de borst in de hoek van je schouder is hands.Terranova schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:36:
Ik kijk niet, maar de nieuwe handsregel strikes again?
En vervolgens geeft ie die speler die de bal speelde geel? Want die sliding was geen overtreding.Zingo schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:26:
Lijkt me dat die dude die de overtreding maakte geel kreeg, zou anders wel heel raar zijn.toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:37:
[...]
En vervolgens geeft ie die speler die de bal speelde geel? Want die sliding was geen overtreding.
Overigens, waarom kreeg Viergever geen geel terwijl bij Feyenoord-ADO de scheids niet wist hoe snel ie geel moest trekken voor 'hands' waaruit de penalty voor de 4-2 volgde?
Nieuwe hands regels zijn verschrikkelijk, net ook bij Spurs in laatste mimuut pingel voor ‘handsbal’.
Heb deze nog niet gezien, maar ik geloof jullie
Heb deze nog niet gezien, maar ik geloof jullie
Float like a butterfly, sting like a bee.
En Sparta kreeg rood + penalty tegen voor precies hetzelfde.toolkist schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:40:
Overigens, waarom kreeg Viergever geen geel terwijl bij Feyenoord-ADO de scheids niet wist hoe snel ie geel moest trekken voor 'hands' waaruit de penalty voor de 4-2 volgde?
Ik ken de situatie van Sparte niet, maar werd de bal daar op dezelfde manier tegengehouden terwijl hij niet op goal afging? Dat maakt namelijk het verschil tussen geel en rood lijkt me.Terranova schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:41:
[...]
En Sparta kreeg rood + penalty tegen voor precies hetzelfde.
Oh nee, bal ging wel op goal maar was oksel.Zingo schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:47:
[...]
Ik ken de situatie van Sparte niet, maar werd de bal daar op dezelfde manier tegengehouden terwijl hij niet op goal afging? Dat maakt namelijk het verschil tussen geel en rood lijkt me.
Maar vergeleken met Ajax - RKC vorige week, daar was het bal op goal, geen keeper meer en niet eens een penalty. Het is zo mega inconsistent
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 27-09-2020 17:48 ]
Zo, driedubbele wissel. Mannetje die Schmidt!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze spelen nu dan ook niet tegen de #324 van Europa.snmght schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:50:
Ten Hag zou het niet durvensnmght schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:50:
De VAR keek wel? En keurde de beslissing van de scheids goed.Aghanim schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:56:
Waarom werd er geen VAR moment ingelast bij die penalty?
Zag bij PSV niks geks hoor. Dumfries was gewoon in normaal duel. Zag geen reden pingel weg te wuiven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021