Zie mijn eerdere post daar staat een link naar psv.nl met alle infotoolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:23:
[...]
Overigens, heeft PSV geen regeling getroffen met seizoenkaarthouders voor het geval er lang zonder/met weinig toeschouwers gespeeld moet worden?
Kort samengevat? Heb geen zin om heel pdf's met allerlei voorwaarden door te gaan nemenTomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:25:
[...]
Zie mijn eerdere post daar staat een link naar psv.nl met alle info
Wat anders, hoe lang denk je dat Ihattaren zich in deze rol gaat schikken? Het lijkt erop dat Schmidt het nog niet echt in hem ziet zitten? Misschien moet Marc rond de winterstop maar eens een belletje naar Eindhoven wagen, als dit zo blijft
Waar wil je bronnen van? Het artikel wat je zelf linkt? Het publieke jaarverslag van de Stadion Amsterdam NV?Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:24:
[...]
Top, wist ik niet. Kun je er wellicht ook een bron van vinden?
Nog een reden dus om eens op te houden over gemeentesteun... Echt een zwaktebod argument, gezien het feit dat er in het geval van PSV geen sprake is van steun maar van een verkoop (van grond) tegen een vergoeding.
Overigens is de constructie met PSV en de gemeente wel iets meer dan verkoop van grond, uit het artikel van Omroep Brabant haal ik dat PSV geld krijgt voor de verkoop van grond, vervolgens dat geld in 40 jaar moet aflossen aan de gemeente, daarna gaat de gemeente de grond weer verkopen én de gemeente heeft aanvullende eisen aan de manier van begroten etc. Je vraagt je af waarom PSV die 50 miljoen niet bij banken / financiële instellingen kon lenen.
Gynnad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 03:45:
[...]
Schijnt dus dat Ajax hem ook wil hebben..ft

Je kon kiezen voor 50/50 (recht van toegang tot 9 wedstrijden, bijbetalen voor elke extra wedstrijd), original (gewoon fullprice) of All-In (beker en Europacup inbegrepen voor de prijs van original). Geen terugbetaling tenzij er maar 1 wedstrijd beschikbaar was (aangezien de 2e er nu al aan komt niet meer van toepassing)toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:32:
[...]
Kort samengevat? Heb geen zin om heel pdf's met allerlei voorwaarden door te gaan nemen
[...]
Ihattaren gaat gewoon rechtshalf spelen, kwam met wat overgewicht en mindere conditie terug dus speelt daarom nog niet.toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:32:
[...]
Wat anders, hoe lang denk je dat Ihattaren zich in deze rol gaat schikken? Het lijkt erop dat Schmidt het nog niet echt in hem ziet zitten? Misschien moet Marc rond de winterstop maar eens een belletje naar Eindhoven wagen, als dit zo blijft
Als hij vertrekt zal dat sowieso niet naar Ajax zijn (serieus hoeveel middenvelders zou je willen
[ Voor 24% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 11:03 ]
Goed, laatste weekend met publiek voorlopig dus
https://nos.nl/artikel/23...onder-publiek-spelen.html
Want die lui in de stadions gaan zich echt niet inhouden
Bij PSV is het simpel. Gewoon niet scoren in de laatste minuut. Oh wacht het is PSVLeon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:36:
Dit moet natuurlijk niet in een Corona discussie topic veranderen, maar verplicht gewoon mondkapjes in de stadions. Buiten of het wel of niet werkt is dat psychologisch een duidelijk signaal.
Elke seizoenkaarthouder van PSV heeft bijvoorbeeld een PSV mondkapje in de brievenbus gekregen, maar geen verplichting om die te gebruiken.
Elke seizoenkaarthouder van PSV heeft bijvoorbeeld een PSV mondkapje in de brievenbus gekregen, maar geen verplichting om die te gebruiken.
Ik las gisteren op VI een quote van Schmidt dat hij nog niet in Ihattaren zag wat anderen wel deden? Klonk in ieder geval niet heel positief.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:00:
Ihattaren gaat gewoon rechtshalf spelen, kwam met wat overgewicht en mindere conditie terug dus speelt daarom nog niet.
Als hij vertrekt zal dat sowieso niet naar Ajax zijn (serieus hoeveel middenvelders zou je willen)
Bij Ajax mag ie dan Labyad komen vervangenHij moet net als iedereen het tactische idee eigen maken. Ik heb veel aandacht voor hem en hij wordt hier hoog aangeschreven, maar ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is. Waar hij over vier jaar kan staan en wat hij kan bereiken.
Ihattaren zou bij Ajax ook banken dus is volstrekt onnodig. PSV zal de hoofdprijs vragen, zeker aan Ajax. Laat maar lekker in Eindhoven!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
https://www.vi.nl/nieuws/club-van-beckham-aast-op-berghuis
Voor Feyenoord niet te hopen dat dit ook zover komt per 1-1-2021, de beperkte afkoopsom zou volgens AD slechts 8 miljoen zijn. Zou je met een winterse transfer van je beste speler ongeveer je seizoen weggooien en dat tegen een vergoeding waar je geen serieuze vervanger voor kan halen.
Voor Feyenoord niet te hopen dat dit ook zover komt per 1-1-2021, de beperkte afkoopsom zou volgens AD slechts 8 miljoen zijn. Zou je met een winterse transfer van je beste speler ongeveer je seizoen weggooien en dat tegen een vergoeding waar je geen serieuze vervanger voor kan halen.
Daarom zei ik, waarom uberhaupt supporters in het stadion als je je 'bek' moet houden? Ze wisten vantevoren dat dit zou gebeuren echter heeft men nu een stok om mee te slaan. Zo werkt het mensen, eerst draagvlak creeren in de maatschappij alvorens je maatregelen neemt.Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:36:
Ouch dat zou inderdaad wel pijnlijk zijn...Sempy schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:28:
Wordt nog leuker:Sempy schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:28:
https://www.vi.nl/nieuws/...s-informeren-naar-bozenik
Zitten we nog langer met die 1 season wonder Jorgensen opgescheept als dit gaat gebeuren.
EN als Berghuis daadwerkelijk van de hand gedaan wordt kan je een top 5 notering vergeten.
Waarom speelt hij eigenlijk niet in de basis?Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:50:
[...]
Wordt nog leuker:
https://www.vi.nl/nieuws/...s-informeren-naar-bozenik
Zitten we nog langer met die 1 season wonder Jorgensen opgescheept als dit gaat gebeuren.
EN als Berghuis daadwerkelijk van de hand gedaan wordt kan je een top 5 notering vergeten.
Omdat Jorgensen speelttoolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 16:33:
[...]
Waarom speelt hij eigenlijk niet in de basis?
Sparta krijgt een rode kaart en een penalty tegen nadat de bal op de doellijn tegengehouden wordt met bovenarm/ schouder. Zonde van de wedstrijd!
Zal Pep ten Hag vanavond tegen een toch serieuze tegenstander weer spelen met een matige middenvelder in de spits en een matige verdediger op het middenveld?
XXXVI
Mag dat nog? Ik dacht dat die driedubbele straf uitgebannen was..IThom schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 17:36:
Sparta krijgt een rode kaart en een penalty tegen nadat de bal op de doellijn tegengehouden wordt met bovenarm/ schouder. Zonde van de wedstrijd!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Volgens mij wel voor overtredingen, maar deze bal was er in gegaan als die niet hands was geweest.snmght schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:54:
[...]
Mag dat nog? Ik dacht dat die driedubbele straf uitgebannen was..
Schiet me net zomaar een gek ideetje te binnen....Tadic in de spits....zou Ten Hag zo'n gok zou durven nemen? Je weet natuurlijk nooit hoe zoiets uitpakt.
Nope, z'n vriendje Labyad speelt gewoon. Martinez mag nu alleen banken tov van Nico. Martinez moet gewoon cdm...Afca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:49:
Schiet me net zomaar een gek ideetje te binnen....Tadic in de spits....zou Ten Hag zo'n gok zou durven nemen? Je weet natuurlijk nooit hoe zoiets uitpakt.
Of Traore ofzo. Maar zou denk ik een te grote gok zijnAfca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:49:
Zoals ik al zei, Labyad speelt gewoonDeadsy schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:52:
[...]
Of Traore ofzo. Maar zou denk ik een te grote gok zijn

Zelfde opstelling als vorige week met alleen Nico weer terug
Tjeezis....zie nu de opstelling.Terranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:51:
[...]
Nope, z'n vriendje Labyad speelt gewoon. Martinez mag nu alleen banken tov van Nico. Martinez moet gewoon cdm...
Martinez moet idd gewoon spelen.
Promes ook weer op 10 zie ik, bijzonder wat ten Hag uit de hoge hoed kan toveren. Aan de andere kant zolang hij wint kan je er eigenlijk niks over zeggen. (Persoonlijk zou ik Labyad eerder op 10 zetten, Tadic als spits en Promes naar de zijkant als je perse met deze spelers zou willen spelen)
Verschrikkelijke trainer blijft het...Afca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:01:
[...]
Tjeezis....zie nu de opstelling.
Martinez moet idd gewoon spelen.

XXXVI
Nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad, tegen Sparta en RKC kun je bij wijze van ook Onana in de spits zetten en Schuurs op linksbuiten en dan win je nog.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:21:
Promes ook weer op 10 zie ik, bijzonder wat ten Hag uit de hoge hoed kan toveren. Aan de andere kant zolang hij wint kan je er eigenlijk niks over zeggen. (Persoonlijk zou ik Labyad eerder op 10 zetten, Tadic als spits en Promes naar de zijkant als je perse met deze spelers zou willen spelen)
Je vlag kan uit Leon
Wat dom van AZ zeg die defensieve wissels....
Ook bij AZ weer 6 minuten extra tijd. Rekenen ze nu voor elke wissel een halve minuut, ook als je er 3 tegelijk doet?
5+ minuten was vroeger een zeldzaamheid
5+ minuten was vroeger een zeldzaamheid
Transfer Sangaré is rond, hij tekent voor 5 jaar
Goed nieuws voor PSV en de Eredivisie! Helaas is Zahavi nog steeds niet vrij gegeven in China dus die doet morgen nog niet mee.
PSV heeft middenvelder Ibrahim Sangaré binnen, al moet er nog papierwerk afgerond worden. Achter de schermen wordt al alles in gereedheid gebracht om de transfer aan te kondigen. Wordt beschouwd als een bijzondere transfer, omdat hij ook naar de Premier League kon.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 26 september 2020
Goed nieuws voor PSV en de Eredivisie! Helaas is Zahavi nog steeds niet vrij gegeven in China dus die doet morgen nog niet mee.
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 20:50 ]
Binnen drie minuten kan je al vanalles concluderen over de organisatie. Vooral zo laten staan...
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 26-09-2020 21:06 ]
XXXVI
Bizar begin zeg, fouten én kansen over en weer 
[edit]
Alvarez wil wel heel graag geel

[edit]
Alvarez wil wel heel graag geel
[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 21:10 ]
Die Alvarez krijgt een bonus als hij het eerste kwartier 3 keer een knieschijf raakt

Wat ik me afvraag... zijn wij nou allemaal gek of is het alleen ten Hag?
XXXVI
Ik zeg beidenephymerous schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:11:
[...]
Wat ik me afvraag... zijn wij nou allemaal gek of is het alleen ten Hag?
Hoe mocht die uitgooi doorgaan. Dat was geen correcte uitgooi en dan heb ik het niet dat hij het tegen die Ajax speler gooide.
Zag een filmpje van die gast, maar zijn handelingssnelheid leek niet heel hoog in dat filmpje. Kwam imo beetje lomp over en leek geen hele verfijnde techniek te hebben, ben benieuwd of 't was is.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:48:
Transfer Sangaré is rond, hij tekent voor 5 jaar![]()
[Twitter]
Jammer van Zahavi, had hem graag in actie gezien, maar dat is dus nog een weekje wachten (hopelijk).
Tsja, afgaande op de statistieken maak ik me geen zorgenSnowdog schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:12:
[...]
Zag een filmpje van die gast, maar zijn handelingssnelheid leek niet heel hoog in dat filmpje. Kwam imo beetje lomp over en leek geen hele verfijnde techniek te hebben, ben benieuwd of 't was is.
[...]
In een thuiswedstrijd debuteren is op zich ook wel gaaf toch?Snowdog schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:12:
[...]
Jammer van Zahavi, had hem graag in actie gezien, maar dat is dus nog een weekje wachten (hopelijk).
[edit]
Alvarez een beetje de El Achmadi van Ajax of niet? Schoffelen, schoffelen, schoffelen...
[edit2]
Zo dat was een scherpe counter zeg!
[ Voor 33% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 21:21 ]
Counter ploegje dat AjaxP.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:21:
wow, wat een counter
Kudus is best snel
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die haalde lekker bij net
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Defensief is het 'm niet echt bij Ajax.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk een goeie opvolger van Frenkie als ie het zo doorzet. Snel met een zeer korte draai en kan goed passen.
Beide kanten niet... maakt het wel weer leuk om naar te kijken, golft op en neerQuad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:24:
Defensief is het 'm niet echt bij Ajax.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pfft, blij dat Onana nog niet weg is zeg!
⏩ PVOutput☀️
Sowwww, hoe kan t dat Onana nog in Amsterdam speelt, wat een redding!
Mwoh... die had zelfs Verhoeven nog gehad, kwam recht op hem af. Door de showduik van Onana leek het heel wat. Eigenlijk gewoon slecht ingekopt. Naar elke hoek was een goal geweest.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:26:
Sowwww, hoe kan t dat Onana nog in Amsterdam speelt, wat een redding!
Timber er in? Martinez, wat heeft hij nou weer verkeerd gedaan?
XXXVI
Martinez moet iets geflikt hebben bij Ten Hag. Hoe kan Timber nou ook boven hem staan.
Schuur mist snelheid, pijnlijke wissel dit.
Tactische wissel? Schakel bijna in.Han schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:31:
En wat heeft Labyad goed gedaan?ephymerous schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:30:
Timber er in? Martinez, wat heeft hij nou weer verkeerd gedaan?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Toch een paar keer gezien in eerdere wedstrijden dat hij vrij snel is, lijkt mij dat er iets mis is.Han schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:31:
edit: zie hierboven
[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 26-09-2020 21:34 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Aah, was dat zo? Ik heb geen NL commentaar, dus krijg er weinig van mee.
Het leek mij ook wel een bijzonder pijnlijke wissel, maar als hij een blessure had dan valt dat dus ook wel mee
Wellicht inderdaad vanwege een blessure, oogde niet fris meer en werd een paar keer compleet er uit gelopen.gws24 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:33:
[...]
Toch een paar keer gezien in eerdere wedstrijden dat hij vrij snel is, lijkt mij dat er iets mis is.
edit: zie hierboven
Ja daar lijkt het wel op met zo’n aanval, maar was in de grote CL wedstrijden 2 seizoenen terug natuurlijk ook.
Maar moet dit Ajax Europa in? Ten Hag heeft nog wel een grote puzzel te leggen, het lijkt of hij altijd eerst de foute keuzes wil uittesten en elimineren om later tot een sterkere opstelling te komen. Waar is Martinez en waar zijn de Braziliaanse vleugels?
ik weet niet of de commentator het zei,maar bij de hoekschop voor ajax liep timber al warm en zat schuurs pijnlijk aan zijn schouder te voelen. en vlak voor de wissel, stond er een verzorgster bij hem en deed hij ook iets bij zijn schouder. dus mijn conseclusie (#14) : schouderblessureSnowdog schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:35:
[...]
Aah, was dat zo? Ik heb geen NL commentaar, dus krijg er weinig van mee.
Het leek mij ook wel een bijzonder pijnlijke wissel, maar als hij een blessure had dan valt dat dus ook wel mee
Die Tanane kan zijn naam beter veranderen in Tranane... die gaat met regelmaat met hoop bombarie naar de grond of minimaal zijn leven wordt ontnomen.
@Erapaz
En wat doet Labyad in de basis? Verschrikkelijk!
vriendje van de trainerTyphone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:40:
@Erapaz
“Hij had een goede voorbereiding”Typhone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:40:
@Erapaz
vandaag is zijn functieomschrijving volgens mij letterlijk: bij balbezit vitesse, bij bazoer lopen zodat die niet ingespeeld wordt. verder: kijk maarTyphone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:40:
@Erapaz
Echt opbokken met die Labyad. Totale non voetballer.
De bal zo kansloos mogelijk naast/over/etc schieten...P.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:41:
[...]
vandaag is zijn functieomschrijving volgens mij letterlijk: bij balbezit vitesse, bij bazoer lopen zodat die niet ingespeeld wordt. verder: kijk maar
dat valt in de opdracht "kijk maar"... (zeer ruime interpretatie)toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:42:
[...]
De bal zo kansloos mogelijk naast/over/etc schieten...
Alvarez is zo lomp dat hij zonder een overtreding te maken zat spelers weet te blesseren
Vraag me eerder af wat Alvarez nog op net veld doet, wat een schopper zeg!
Ah de VAR heeft t ook gezien?
Ja daar is ie!!!
Ah de VAR heeft t ook gezien?
Ja daar is ie!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 21:44 ]
Och jee
Zelfs Ten Hag moet nu wel gaan inzien dat Labyad niet in Ajax 1 thuishoort 
En die Tanane... steeds om niets op de grond liggen en nota bene kauwgom in z'n mond, dat leer je toch bij de F-jes al af?

En die Tanane... steeds om niets op de grond liggen en nota bene kauwgom in z'n mond, dat leer je toch bij de F-jes al af?
Whahaha... dom dom dom
Zonder overtreding?Terranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:43:
Alvarez is zo lomp dat hij zonder een overtreding te maken zat spelers weet te blesseren
Edit: alweer 2x rood dit seizoen, vind ik wel weg matig voor Ajax. Dat zou echt moet nodig moeten zijn.
Mooie oefening nu om met 10 man de 3 punten over de streep te trekken.
[ Voor 28% gewijzigd door Erapaz op 26-09-2020 21:47 ]
Wtf dat je wtf zegt? Doelbewuste smerige actie. 100% rood!toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:44:
Heeft die VAR ooit zelf al eens gefloten?
Echt wtf....
Dit is toch niet doelbewust? Je ziet em niet eens z'n richting veranderen
Dat is toch geen rood? Kom op man. Staat er niet volledig op, komt mede omdat hij de bal weg pakt.
Vitesse zuigt aardig.
Vitesse zuigt aardig.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 26-09-2020 21:46 ]
Dat... niks anders. Olie, oliedom en totaal onnodig.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:45:
[...]
Wtf dat je wtf zegt? Doelbewuste smerige actie. 100% rood!
Die VAR is nog een grotere idioot dan ten Hag. Goede nieuws is dat Alvarez niet meer mee doet. Hopelijk een wedstrijd of wat niet.
/edit
Omg een vrije trap tegen voor praten?
/edit
Omg een vrije trap tegen voor praten?
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 26-09-2020 21:46 ]
XXXVI
Ik geloof niet dat dit bewust was nee...Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:45:
[...]
Wtf dat je wtf zegt? Doelbewuste smerige actie. 100% rood!
Nico kan dat, hij niet.
Nou... nu kijken naar 45 minuten tijdrekken en minimaal 1x geel voor Onana
Wtf, vrije trap omdat de tegenstander praat? 
Gele kaart oké maar een vrije trap?

Gele kaart oké maar een vrije trap?
Huh? Waar krijgt Vitesse nu een vrije trap voor?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021