"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En nog een blunder van Ruiter en het staat 0-2.ElPaco schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:23:
Beetje jammer. Ze speelden echt goed. Hopelijk kunnen ze dat volhouden en dit nog rechttrekken.
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nouja, dat gebeurt bij topclubs ook wel eens, probleem is dat die geen 2 goals tegen krijgen in zo'n kort moment en dat nog wel recht kunnen breien. In principe is er nog altijd niks aan de hand, ik bedoel 2 keer scoren moet mogelijk zijn als ze door willen gaan.ElPaco schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:27:
Ja dan zie je het verschil tussen een spits die het na een slechte bal van de keeper wel afmaakt en eentje die dat niet doet. Willem II had gewoon 1-0 kunnen staan tot aan de penalty.
Verder zou ik naar een andere keeper gaan zoeken, want deze jongen heeft de mazzel niet aan zijn kont hangen. Die ene steeds missende spits trouwens ook.
Ja echt ongelooflijk.... Als je die dan ook niet maakt... Wat wil je danElPaco schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:35:
Dit soort kansen moeten er echt in als Willem II door wil. Echt enorme kansen zeg.
Blunder van de keeper erbij en het word onnodig een moeilijk verhaal
Best knullig allemaal
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 24-09-2020 21:48 ]
Mocht Willem II met een godswonder nog winnen dan spelen ze hierna tegen Galatasaray ...
Lekker achterlijk de kansen niet afgemaakt en een slechte keeper deze avond
Valt me wel vaak op dat Europese tegenstanders veel effectiever omgaan met de kansen dan een Nederlandse club.
We missen killer instinct, tis veel rondtikken en te slap
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 24-09-2020 22:16 ]
Had eigenlijk het idee dat het gewoon wel een goeie kopbal was. Da's jammer maar helaas.Harribo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:13:
Dat was Willem II...
Lekker achterlijk de kansen niet afgemaakt en een slechte keeper deze avond
Dan kan je je afvragen of je gewoon afgetroefd wordt door een ploeg die zijn kansen wel afmaakt, maar ik denk dat het allemaal wel heel anders had kunnen aflopen. Het hebt idee dat dit Rangers kan er ook niet zoveel van kan, maar goed... Het zit ze vanavond waarschijnlijk ook wel ff mee.
Dat het de Rangers mee zit, is geen toeval.
Ze creëren kansen en maken ze af.
Daar waar Willem II grote kansen laat liggen die op dit niveau erin MOETEN.
Een soort zakelijk killer instinct. Ontberen Nederlandse clubs wel vaker.
Ik ga ook niet meer kijken, word een beetje gefrustreerd van al die Nederlandse clubs die het Europees laten afweten zodra er een beetje tegenstander tegenover hun staat
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 24-09-2020 22:25 ]
Niet eens vanwege het spel, maar vanwege de commentator ... wat een dom gelöl!
Was denk ik dusdanig bezig met die goal dat hij verre van scherp was.
Paar keer gingen ze goed naar voren en begon hij richting de speler met de bal te lopen. Waardoor de ruimte voor degene met de bal dusdanig klein werd dat hij er niets meer mee kon.
Dan ben ik dus niet de enige die zich kapotergert aan de commentator.OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:27:
Afgezet!
Mijn god, wat blaat die knakker een onzin.
Het wordt ook steeds erger, duidelijke hands goal en hij beklaagt zich omdat dat niet zou moeten mogen als je 4-0 achterstaat ofzo. Deze dude is echt zo vooringenomen en denkt dat alles in het voordeel van Willem 2 zou moeten vallen (zal vast niet anders zijn als het een andere NL club is), maar damn. Zo slecht heb ik nog nooit een commentator horen commentaten.mavaros schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:40:
[...]
Dan ben ik dus niet de enige die zich kapotergert aan de commentator.
Mijn god, wat blaat die knakker een onzin.
Koert Westerman zeker weer...OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:27:
Afgezet!
Echt verschrikkelijk, menigeen ergert zich eraan maar mag steeds het commentaar blijven doen
Mooi om te zien dat Willem II best af en toe leuk voetbalde.
Zuur om te zien dat de tegenstander zoveel effectiever was
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 24-09-2020 22:57 ]
Eens met het tweede deel, maar niet eens met het eerste deel. Ben ook geen fan van Koert, maar zelfs hij is niet zo irritant dat hij doet alsof alles wat een Nederlandse club helemaal ok is en alles wat de tegenpartij doet niet door de beugel kan. Heb serieus nog nooit zo'n slechte commentator gehoord, was dit zijn eerste wedstrijd?Harribo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:56:
[...]
Koert Westerman zeker weer...
Echt verschrikkelijk, menigeen ergert zich eraan maar mag steeds het commentaar blijven doen
Mooi om te zien dat Willem II best af en toe leuk voetbalde.
Zuur om te zien dat de tegenstander zoveel effectiever was
Het was toch echt Koert...Snowdog schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:01:
[...]
Eens met het tweede deel, maar niet eens met het eerste deel. Ben ook geen fan van Koert, maar zelfs hij is niet zo irritant dat hij doet alsof alles wat een Nederlandse club helemaal ok is en alles wat de tegenpartij doet niet door de beugel kan. Heb serieus nog nooit zo'n slechte commentator gehoord, was dit zijn eerste wedstrijd?
https://sportnieuws.nl/vo...j-willem-ii-wat-vind-jij/
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Damn klonk op mijn stream echt niet als Koert. Ik bedoel, ik heb normaal al enigszins een hekel aan hem als commentator en ben ook geen fan van die youtube-vids met Hugo Borst, maar damnnn... Herkende zijn stem totaal niet, wellicht door mn stream, wellicht door mn eigen ignorance.... Tijd dat hij eindelijk eens aan de kant wordt gezet dan.gws24 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:17:
[...]
Het was toch echt Koert...
https://sportnieuws.nl/vo...j-willem-ii-wat-vind-jij/
Eerste (en voorlopig) enige wedstrijd in 15 jaar, dit houdt je niet tegen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 01:58:
Dus ehhh. We hebben het aardig wat over het Feyenoord publiek in de Kuip gehad, maar gaan we de willem 2 fans voor de vorm maar even negeren?
Zie net die beelden voor het eerst, bahbah...Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 01:58:
Dus ehhh. We hebben het aardig wat over het Feyenoord publiek in de Kuip gehad, maar gaan we de willem 2 fans voor de vorm maar even negeren?
Hier mogen zowel Willem II als de gemeente/burgemeester, die het gewoon toestaat, wel een flinke tik om de oren voor krijgen.
Gebeurt dit inderdaad in De Kuip, of laat Halsema het toe, dan is de wereld te klein.
Dat hou je prima tegen, door dat feest überhaupt niet toe te staan als gemeente. Maar nee, die kiezen ervoor om het zelfs te faciliteren...Erapaz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 04:25:
[...]
Eerste (en voorlopig) enige wedstrijd in 15 jaar, dit houdt je niet tegen.
Helaas, maar die man is het aller aller aller aller slechtste wat commentators betreft. Zelfs Leo Driesen is nog een god vergeleken met hem.Snowdog schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:01:
[...]
Eens met het tweede deel, maar niet eens met het eerste deel. Ben ook geen fan van Koert, maar zelfs hij is niet zo irritant dat hij doet alsof alles wat een Nederlandse club helemaal ok is en alles wat de tegenpartij doet niet door de beugel kan. Heb serieus nog nooit zo'n slechte commentator gehoord, was dit zijn eerste wedstrijd?
Als die man commentator is bij een wedstrijd kijk ik niet, al zou het de CL finale van Ajax of EK/WK finale Oranje zijn. Ik heb gisteren dus ook maar 3 seconden Willem II gezien.
[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 25-09-2020 08:47 ]
Terwijl het in de Kuip nog meeviel, daar waren het voornamelijk de parterrevakken waar het te druk was. Op de eerste en tweede ring werd over het algemeen prima afgestand gehouden.toolkist schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:45:
[...]
Zie net die beelden voor het eerst, bahbah...
Hier mogen zowel Willem II als de gemeente/burgemeester, die het gewoon toestaat, wel een flinke tik om de oren voor krijgen.
Gebeurt dit inderdaad in De Kuip, of laat Halsema het toe, dan is de wereld te klein.
Wat zonde van Willem II gister, leek toch weer op iets wat vaker voorkomt in Nederland. Voetballend de bovenliggende partij, de grotere kansen krijgen, maar de bal niet binnen rammen. En vervolgens krijg je de deksel op de neus.
Gelukkig is PSV wel door, maar daar hadden we niet anders verwacht om heel eerlijk te zijn.
Ja want iedereen zit om 2 uur snachts op tweakersLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 01:58:
Het is net zo kansloos, gewoon geen publiek komende wedstrijden, misschien leren ze het dan af. Waarschijnlijk niet, gaan ze buiten het stadion staan en vuurwerk afsteken...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Life is what happens while you're busy making other plans
Wel weer typisch dat het elk jaar hetzelfde liedje is Europees met elke club buiten Ajax,Feyenoord,PSV of AZ om. Zodra er Europees ook maar een beetje een tegenstander uitgerold komt dan is het zelden dat er nipt verloren wordt maar dan worden we altijd overklast, als Nederlandse niet top4 club.
Die Nelom voorop in de polonaise met zijn achterlijke instappen, een keeper die zelfs nog een jumbojet door z'n handen kan laten glippen en spitsen die de bal er nog niet inkrijgen als ie al in het netje ligt. Tja dan vraag je om problemen en die kregen ze ook met 0-4. Schrijnend en onnodig. Iets minder naïef zou ook wel eens fijn zijn. Daar was ik bij PSV ook heel even bang voor na de 1-1 maar zodra ze 10x naar elkaar overspeelden was het al gebeurd. Beetje zuur dat Maxi Romero nu een zware blessure lijkt te hebben en ik denk dat wanneer die er langere tijd uit ligt, Sam Lammers wel even achter zijn oren gaat krabben.
Al die onzin over dat de scheids tegen Willem II zou zijn was onzin, hij heeft 1 of 2 foutjes gemaakt, verder was Willem II gewoon super slecht in afronden. Als ze hun kansen hadden gemaakt zoals Rangers hadden ze alsnog wel gewonnen.
Die supporters, tja, daar ga ik niet eens woorden aan vuil maken. Blijkbaar is de burgemeester bang voor ze en mogen ze dus alles, dat zegt genoeg.
Hij hoeft van mij niet eens neutraal te zijn. Maar dar overdreven, gemaakte enthousiasme past alleen bij Jack van Gelder op de radio.ElPaco schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:22:
Die Koert Westerman was verschrikkelijk, ik heb het na de 1e helft afgezet. Ik snap dat je een klein beetje voor de NL club bent in zo'n geval, maar soort van schijn geven dat een klein beetje neutraal bent mag ook.
Al die onzin over dat de scheids tegen Willem II zou zijn was onzin, hij heeft 1 of 2 foutjes gemaakt, verder was Willem II gewoon super slecht in afronden. Als ze hun kansen hadden gemaakt zoals Rangers hadden ze alsnog wel gewonnen.
Die supporters, tja, daar ga ik niet eens woorden aan vuil maken. Blijkbaar is de burgemeester bang voor ze en mogen ze dus alles, dat zegt genoeg.
Dit was gewoon nog een grote stap erger dan in de stadions, dit was gewoon een kluwen van 1000 zingende, schreeuwende randdebielen. Gevaar voor de volksgezondheid, en Willem 2 mag hier zeker voor gestraft gaan worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier kon Willem II weinig tegen doen. Die burgemeester mag vanmiddag opstappen, zit niets anders op. (net als een tijdje terug met die burgemeester in Amsterdam). Natuurlijk zijn de supporters zelf ook fout, maar als de handhaving de massa zijn gang laat gaan kun je het individu eigenlijk niet meer aansprakelijk houden.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:39:
Die Tilburgse burgemeester nu ook: Ja het is hun schuld, in de vergunning stond 1,5 meter........... Wat een naieve drol.
Dit was gewoon nog een grote stap erger dan in de stadions, dit was gewoon een kluwen van 1000 zingende, schreeuwende randdebielen. Gevaar voor de volksgezondheid, en Willem 2 mag hier zeker voor gestraft gaan worden.
Gewoon slecht voorbereid van de gemeente en toen het uit de hand liep niet opgetreden.
alles kan off-topic
Inderdaad dat overdreven gedoe van hem terwijl het gewoon een saaie lul is. Het past niet.toolkist schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:48:
[...]
Hij hoeft van mij niet eens neutraal te zijn. Maar dar overdreven, gemaakte enthousiasme past alleen bij Jack van Gelder op de radio.
Schandalig trouwens wat er in Tilburg gebeurde.
Burgemeester gaat niet vrijuit.
Je moet dit soort massa dingen nu niet organiseren, de blije jeugd houdt zich er niet aan. Ik was vroeger wrs net zo.
Succes met het innen van een aantal boetes bij Donald Duck (zijn telefoonnummer is 06-12345678)Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:02:
Ik ga ervanuit dat ze zich hebben moeten inschrijven bij aankomst, of van te voren zoals dat bij evenementen en horeca moet? Kan je ze allemaal een mooie 400 euro prent sturen. Kan het rijk de misgelopen belastingen weer mee spekken
alles kan off-topic
Goed planLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:02:
Ik ga ervanuit dat ze zich hebben moeten inschrijven bij aankomst, of van te voren zoals dat bij evenementen en horeca moet? Kan je ze allemaal een mooie 400 euro prent sturen. Kan het rijk de misgelopen belastingen weer mee spekken
Laten ze nu niemand ook genoteerd hebben... Nee echt top gedaan daar in Tilburg
DIe burgemeester moet vandaag nog de laan uit, wat een schande. Ik weet ook wel hoe het werkt, maar dit hadden ze zo hard kunnen zien aankomen....
alles kan off-topic
Nota bene in de stad waar de eerste coronapatiënt is opgenomen, gaan ze nu dit uithalen.
Gooi dan desnoods het stadion open en laat ze daar naar schermen kijken, bij Ajax-Willem II was dat toen ook geen probleem.
Willem II kan hier niet veel aan doen, politie/burgemeester had hier vanaf het eerste moment paal en perk aan moeten stellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 25-09-2020 13:23 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je moet het dan wel goed aanpakken. Dus net als in de horeca iedereen registreren, tafel/stoelen toewijzen op gepaste afstand etc.
Op zo'n open veld gaat het mis natuurlijk, hoe kun je daar nou toestemming voor geven.
Natuurlijk kan je het individu wel aansprakelijk houden, alsof je ineens niet meer verantwoordelijk bent voor je daden omdat anderen het ook doen. Helaas werkt de menselijke psyche soms anders en denken sommigen echt zo, zie in Tilburg dus het resultaat.Ankona schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:01:
Natuurlijk zijn de supporters zelf ook fout, maar als de handhaving de massa zijn gang laat gaan kun je het individu eigenlijk niet meer aansprakelijk houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies, en het is denk ik ook niet meer te doen om 1000 van die dronken doorgesnoven idioten vreedzaam door BOA's om te laten rotten zonder dat het een herhaling wordt van de slag om Berlijn. Dan ben je gewoon al veel te laat.Gonadan schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:33:
[...]
Natuurlijk kan je het individu wel aansprakelijk houden, alsof je ineens niet meer verantwoordelijk bent voor je daden omdat anderen het ook doen. Helaas werkt de menselijke psyche soms anders en denken sommigen echt zo, zie in Tilburg dus het resultaat.
Hoe zit het met die ME-trainingen? Paar compagnieën laten oefenen?Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:15:
Precies, en het is denk ik ook niet meer te doen om 1000 van die dronken doorgesnoven idioten vreedzaam door BOA's om te laten rotten zonder dat het een herhaling wordt van de slag om Berlijn. Dan ben je gewoon al veel te laat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als je ze op een afgsloten veld hebt, kan je defensie ook wat artillerie oefeningen laten doenGonadan schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:51:
[...]
Hoe zit het met die ME-trainingen? Paar compagnieën laten oefenen?
Verhuren aan andere landen. Dan houd je er ook nog geld aan over.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:59:
[...]
Als je ze op een afgsloten veld hebt, kan je defensie ook wat artillerie oefeningen laten doen
Kom er maar in met een seizoen zonder publiek in Tilburg.
Still same situation about Dest. Barcelona are pushing [€25m add ons included as last bid] but Bayern Münich are still in the race. The agent is in talks with both clubs - as Ajax too. Decision to be made soon. 🇺🇸 #FCB #Ajax #Bayern #transfers
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 23 september 2020
Dus een strijd tussen Bayern en Barca om Dest, had ondertussen wel duidelijkheid verwacht.
[ Voor 18% gewijzigd door Exocet op 25-09-2020 16:31 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een seizoen zonder publiek spelen omdat je het gedrag van je eigen fans afkeurt. Oke dan.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:25:
Willem II steunt de gemeente ...
Kom er maar in met een seizoen zonder publiek in Tilburg.
Waar zeg ik dat?JST94 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:33:
[...]Een seizoen zonder publiek spelen omdat je het gedrag van je eigen fans afkeurt. Oke dan.
Ze zouden iedereen vantevoren gaan testen (ik denk op temperatuur ofzo). Niks van gekomen natuurlijkLeon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:02:

En nu vraagt dezelfde burgemeester zich af of er überhaupt wel gevoetbald moet kunnen worden met deze regels. Over snel proberen de focus van jezelf af te leiden. Die gast moet gewoon opbokken en zich ergens in een hoekje diep gaan schamen.
4 honden los laten en het hele plein is in no time leeg.Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:15:
[...]
Precies, en het is denk ik ook niet meer te doen om 1000 van die dronken doorgesnoven idioten vreedzaam door BOA's om te laten rotten zonder dat het een herhaling wordt van de slag om Berlijn. Dan ben je gewoon al veel te laat.
En de VAR is een thesis aan het schrijven om vast te stellen of het wel of niet buitenspel is

Nou, na ruim vier minuten geconstateerd dat het toch echt wel buitenspel is... De theorie van de VAR is prima maar zo lang nodig hebben om te concluderen of iets buitenspel is gaat toch iets te ver.
[ Voor 72% gewijzigd door Napo op 25-09-2020 20:17 ]

Kijk je als VAR 3 minuten naar een overduidelijk zuiver doelpunt... Geef je hem alsnog buitenspel.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lekkere start van het seizoen voor die nkulElPaco schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:19:
Gvd, Maxi Romero rest van het seizoen uitgeschakeld, kruisbandblessure.
Ik ben dus voor Groningen maar het was een goal voor Twente.Napo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:13:
FC Groningen is weer eens heerlijk naïef aan het voetballen op deze vrijdagavond.
En de VAR is een thesis aan het schrijven om vast te stellen of het wel of niet buitenspel is
Nou, na ruim vier minuten geconstateerd dat het toch echt wel buitenspel is... De theorie van de VAR is prima maar zo lang nodig hebben om te concluderen of iets buitenspel is gaat toch iets te ver.
Wat Groningen aan het doen was... Schaam me kapot. Zo slecht, amateurs
De hele rechter verdediging van Groningen is zeer zwak, lees dammers en Dankerlui.
Kwestie van tijd voordat Twente op voorsprong komt
Edit :is ie al... Terecht... Wat een gepruts
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-09-2020 20:25 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Heel Engeland vond de VAR lijnen vorig seizoen waardeloos, het gebruik ervan in de PL was nou niet bepaald een succes. Je vraagt je dan echt af wie bij de KNVB bedenkt 'dat willen wij ook!'Napo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:13:
FC Groningen is weer eens heerlijk naïef aan het voetballen op deze vrijdagavond.

"Waar ben ik aan begonnen?!"
Ik denk dat Robben's liezen daar ook zo over denkenNapo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:38:
Prima afronding van FC Twente na een matige uittrap van Padt, past in het wedstrijdbeeld, helaas voor FC Groningen. De echte vraag blijft echter, hoe zou Robben naar deze wedstrijd kijken?
"Waar ben ik aan begonnen?!"
Wellicht revalideren op Pieterburen? Daar hebben ze veel ervaring met het oplappen van zieke robben
Ach man hou op, Groningen gaf gewoon alles bijna cadeau eerste helft. Deze wedstrijd zegt niets.PolarBear schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:44:
Mooi om te zien dat Černý een goede indruk maakt bij Twente tot nu toe. Gun het die jongen wel. Danilo valt ook niet tegen bij Ajax Oost.
Hoewel ik Cerny altijd wel een goede speler vond trouwens. Maar vandaag kreeg iedereen cadeaus de eerste helft van Groningen
En toen Groningen door hadden hoe het moest, Twente onder druk stond en er punten vielen te halen voor Groningen, haalde Buijs de angel eruit door onze lange spits Strand Larsen te wisselen. Weg aanvals tactiek.
Wat een onbenul die Buijs.
Nog meer mensen die agressief worden van Wout Brama?
Niet alleen vandaag hoor
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 25-09-2020 22:06 ]
Ajax oost? Er stonden 2 ajax-huurlingen in het veld. Maar toch ook (als je Brama meetelt) 6 spelers uit de eigen opleiding. Verder wel eens over Černy hoor, ik zou willen dat "we" spelers van dat niveau weer konden kopen. Danilo moet ik maar zien of die basis blijft, en ook Pierie heeft aardige concurrentie.PolarBear schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:44:
Mooi om te zien dat Černý een goede indruk maakt bij Twente tot nu toe. Gun het die jongen wel. Danilo valt ook niet tegen bij Ajax Oost.
En vmb dat VAR-moment. Ik heb geen beeld gezien, want stadion, maar de regel is toch dat bij twijfel het voordeel voor de aanvallende partij is. Hoe kan een goal dan in vredesnaam na 4 minuten beraad worden afgekeurd.
Regeren is vooruitschuiven
Was dat niet alleen aanwezig in de Arena, Kuip en PSV stadion? Omdat het plaatsen van die extra camera's voor Hawkeye duur was voor de kleinere clubs of is dat inmiddels al niet meer zo?Napo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:51:
Wel weer een heerlijke commentator bij de wedstrijd, we hebben in de Eredivisie toch gewoon doellijntechnologie? Waarom dan moeilijk doen met al die beelden
Hebben ze daar enig idee wat ze willen?
Er is een SBS 9? Mijn god, they are multiplyingDeadsy schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 00:19:
Eerst vond men het bij Talpa nodig om het CL voetbal van Veronica naar SBS 6 te verhuizen, nu verschuiven ze het naar SBS 9.
Hebben ze daar enig idee wat ze willen?
Schijnt dus dat Ajax hem ook wil hebben..PSV is dicht bij de komst van Toulouse-speler Ibrahim Sangaré (22). De middenvelder moet de Eindhovense club ongeveer negen miljoen euro gaan kosten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zit net de samenvatting te kijken.....maar echt onvoorstelbaar dat ze dit afkeuren voor buitenspel.T-MOB schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:49:
[...]
Ajax oost? Er stonden 2 ajax-huurlingen in het veld. Maar toch ook (als je Brama meetelt) 6 spelers uit de eigen opleiding. Verder wel eens over Černy hoor, ik zou willen dat "we" spelers van dat niveau weer konden kopen. Danilo moet ik maar zien of die basis blijft, en ook Pierie heeft aardige concurrentie.
En vmb dat VAR-moment. Ik heb geen beeld gezien, want stadion, maar de regel is toch dat bij twijfel het voordeel voor de aanvallende partij is. Hoe kan een goal dan in vredesnaam na 4 minuten beraad worden afgekeurd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/swZJfnZRtFAlPFajEFQka1RL.jpg?f=user_large)
Als ik het plaatje zo kijk zou ik zeggen staat buitenspel, dus op zich niet gek als de uitkomst ook buitenspel is.Afca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:44:
[...]
Zit net de samenvatting te kijken.....maar echt onvoorstelbaar dat ze dit afkeuren voor buitenspel.
[Afbeelding]
Als je de redenatie omdraait kun je ook zeggen het is niet duidelijk geen buitenspel
Ik lees net de uitleg van de scheids.Martinusz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:59:
[...]
Als ik het plaatje zo kijk zou ik zeggen staat buitenspel, dus op zich niet gek als de uitkomst ook buitenspel is.
Als je de redenatie omdraait kun je ook zeggen het is niet duidelijk geen buitenspel
Scheidsrechter Sander van der Eijk legde voor de tv-camera uit, waarom de goal was afgekeurd. ,,De beslissing op het veld blijft leidend. Dan gaat de VAR ernaar kijken of die duidelijk fout is of niet. De VAR heeft de mogelijkheid om twee lijnen te tekenen in 3D. Bij Cerny wordt het verste punt bepaald en ook bij de verdediger. Als de lijnen elkaar raken – de marge is heel klein, vijf centimeter per lijn – hebben we met z’n allen afgesproken dat het too close to call is en blijft de beslissing op het veld leidend. En daarom is deze goal niet goedgekeurd.”
Das goed nieuws want Thomas voldoet simpelweg niet. 1 van de betere defensieve middenvelders van Ligue 1 vorig seizoen (ondanks dat hij bij de nummer 20 speelde!) met voor een DM zeer positieve voorwaardse impulsen:Gynnad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 03:45:
PSV is dicht bij de komst van Toulouse-speler Ibrahim Sangaré (22). De middenvelder moet de Eindhovense club ongeveer negen miljoen euro gaan kosten.
[...]
En ookSangaré makes 8.93 progressive passes per 90 minutes, which is the second-best figure amongst all the midfielders under the age of 23 in Ligue 1 last season. "
"Sangaré attempted 10.87 final third passes per 90 minutes, which was not only one of the best figures in Ligue 1, but also a very high figure amongst all the midfielders in the big five European leagues. It is an imposing figure for a player who plays so deep."
BronBeing a defensive midfielder, spacial awareness is one of Sangaré’s strengths. The Ivorian’s ability to identify gaps in his defense allows him to make intelligent defensive movements to cover those gaps to prevent them to be exploited by the opposition attackers.
Marc kennende wel ja, die spaart middenveldersGynnad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 03:45:
[...]
Schijnt dus dat Ajax hem ook wil hebben..ft
[ Voor 19% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 16:08 ]
Helder, in feite heeft de assistent een fout gemaakt en had niet moeten vlaggen voor buitenspel.Afca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:08:
[...]
Ik lees net de uitleg van de scheids.
Scheidsrechter Sander van der Eijk legde voor de tv-camera uit, waarom de goal was afgekeurd. ,,De beslissing op het veld blijft leidend. Dan gaat de VAR ernaar kijken of die duidelijk fout is of niet. De VAR heeft de mogelijkheid om twee lijnen te tekenen in 3D. Bij Cerny wordt het verste punt bepaald en ook bij de verdediger. Als de lijnen elkaar raken – de marge is heel klein, vijf centimeter per lijn – hebben we met z’n allen afgesproken dat het too close to call is en blijft de beslissing op het veld leidend. En daarom is deze goal niet goedgekeurd.”
Klinkt beetje te duur niet?
Lijnen raken elkaar. Dan kom je in een marge en dan is het veld oordeel doorslaggevend. Regels.Afca_020 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:46:
Ik ben trouwens wel van mening dat buitenspel, gewoon buitenspel is. Ook al sta je een halve cm buitenspel.
Zolang het maar duidelijk aantoonbaar is.
Maar als de lijn van Cerny meer achter die lijn van Itakura staat, lijkt het mij gewoon een doelpunt.
Maar ja het zijn de regels he
Blijkbaar deden ze er extreem lang over om het vast te stellen dat de lijnen elkaar raakten.
Dat mag natuurlijk geen 4 minuten duren
[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 26-09-2020 09:03 ]
Klinkt als een goede speler, afgaande op de statistieken zou hij ook niet misstaan bij Ajax.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:31:
[...]
Das goed nieuws want Thomas voldoet simpelweg niet. 1 van de betere defensieve middenvelders van Ligue 1 vorig seizoen (ondanks dat hij bij de nummer 20 speelde!) met voor een DM zeer positieve voorwaardes impulsen:
[...]
En ook
[...]
Bron
[...]
Marc kennende wel ja, die spaart middenvelders
Vraag me wel af waar psv het geld vandaan haalt. Als het klopt dat EL noodzakelijk is om rond te komen dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze weer financiele risico's nemen. Want als je Southampton weet af te troeven dan staat daar echt wel het en ander tegenover en ook zahavi zal het niet alleen uit liefde voor schmidt doen; hij zal ook een grootverdiener zijn.
Daar komt ook nog bij dat ze best wat spelers moeten afschrijven waar wel veel voor is betaald zoals die geblesseerde argentijn, Bruma, Thomas, Doan.
Het komt op mij over als een alles of niets poging om dit jaar kampioen te worden en aan te haken bij Ajax. Als het niet lukt dan kunnen ze weer aankloppen bij de gemeente. Om nog maar te zwijgen wat er gaat gebeuren als door corona geen publiek meer aanwezig mag zijn en/of het seizoen niet wordt beëindigt en terug wordt gegrepen op de ranking van vorig seizoen.
Het kan goed uitpakken maar het kan ook gruwelijk fout gaan.
Edit: lees nu dat het kabinet publiek gaat verbieden bij voetbalwedstrijden wanneer het dit weekend fout gaat. Ben benieuwd of psv naast die dure spelers hier ook rekening mee houdt in hun begroting...
[ Voor 5% gewijzigd door Exo81 op 26-09-2020 09:37 ]
Ligue 1 speler, zijn club is afgelopen seizoen gedegradeerd. Speler werd eerder dit jaar aan Barca, Arsenal en Southampton gelinkt FWIW.Harribo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:00:
Psv heeft 9 miljoen over voor een 2. Ligue speler?
Klinkt beetje te duur niet?
[...]
Lees ook even mijn eerdere reactie anders.
PSV heeft een stuk lagere salarislast dan Ajax, zeker met het vertrekken van een aantal grootverdieners dus mogelijk is de ruimte daardoor ontstaan.Exo81 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:22:
[...]
Klinkt als een goede speler, afgaande op de statistieken zou hij ook niet misstaan bij Ajax.
Vraag me wel af waar psv het geld vandaan haalt. Als het klopt dat EL noodzakelijk is om rond te komen dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze weer financiele risico's nemen. Want als je Southampton weet af te troeven dan staat daar echt wel het en ander tegenover en ook zahavi zal het niet alleen uit liefde voor schmidt doen; hij zal ook een grootverdiener zijn.
Daar komt ook nog bij dat ze best wat spelers moeten afschrijven waar wel veel voor is betaald zoals die geblesseerde argentijn, Bruma, Thomas, Doan.
Het komt op mij over als een alles of niets poging om dit jaar kampioen te worden en aan te haken bij Ajax. Als het niet lukt dan kunnen ze weer aankloppen bij de gemeente. Om nog maar te zwijgen wat er gaat gebeuren als door corona geen publiek meer aanwezig mag zijn en/of het seizoen niet wordt beëindigt en terug wordt gegrepen op de ranking van vorig seizoen.
Het kan goed uitpakken maar het kan ook gruwelijk fout gaan.
Hoe je het ook wendt of keert als PSV nu niet zou investeren en je nog een keer onder AZ en Feyenoord eindigt dan kan het denk ik veel harder gaan... neemt niet weg dat er inderdaad een risico wordt genomen door John en zijn companen...
De seizoenskaarten zijn gewoon betaald (I should knowExo81 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:22:
[...]
Edit: lees nu dat het kabinet publiek gaat verbieden bij voetbalwedstrijden wanneer het dit weekend fout gaat. Ben benieuwd of psv naast die dure spelers hier ook rekening mee houdt in hun begroting...
Ps dat ‘aankloppen bij de gemeente’ is wel echt heel oud. In tegenstelling tot bv Ajax moest PSV er wél wat tegenover stellen
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 10:21 ]
Afschrijven zorgt niet voor meer of minder cashflow, dus dat hierbij betrekken heeft weinig zin.Exo81 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:22:
Verder zie ik het probleem nog niet echt. Ze kopen die middenvelder voor het geld wat voor Lammers binnenkomt, 8m voor die linksback en het tekengeld/salaris voor Zahavi (die Ten Hag blijkbaar dus toch wel wilde hebben... waarom???) komt van Bergwijn. Hou je nog genoeg over om wat Covid gaten mee te dichten en wellicht nog een CV voor te halen.
Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:38:
Ps dat ‘aankloppen bij de gemeente’ is wel echt heel oud. In tegenstelling tot bv Ajax moest PSV er wél wat tegenover stellen
De gemeente Amsterdam is nog steeds mede-eigenaar van de Arena (naast oa Philps die founding member is van de Arena), Ajax betaald nog steeds huur voor elke wedstrijd die ze spelen in de Arena en de Arena maakt sinds de eeuwwisseling. Nog even afgezien van alle voordelen die gemeente Amsterdam heeft van de gebiedsontwikkeling rond de Arena. Als je dat afzet tegen alle andere voorbeelden in het artikel, huur kwijtgescholden, stadions gekocht door de gemeente voor veel geld en verkocht voor een symbolisch bedrag, leningen die worden kwijtgescholden is het een vrij zwak voorbeeld imho.De gemeente Amsterdam betaalde 32 miljoen euro mee aan Ajax’ stadion Amsterdam Arena
Als je het echt over staatssteun wil hebben bij Ajax, Ajax heeft voor bijna 4 miljoen NOW aangevraagd.
Bij Ajax komt er alleen ook veel meer binnen. 10m Marin, 8m Botman, 45m Donny, die 25m voor Dest kan ie alleen zelf nog verkloten dus tel ik ook maar mee, etc. 88m binnen en maar 1 belangrijke speler wegTomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:38:
[..
De seizoenskaarten zijn gewoon betaald (I should know) dus dat zal wel loslopen. En volgens mij heeft Ajax meer uitgegeven dit seizoen dan PSV.

Overigens, heeft PSV geen regeling getroffen met seizoenkaarthouders voor het geval er lang zonder/met weinig toeschouwers gespeeld moet worden?
Top, wist ik niet. Kun je er wellicht ook een bron van vinden?PolarBear schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:21:
[...]
[...]
De gemeente Amsterdam is nog steeds mede-eigenaar van de Arena (naast oa Philps die founding member is van de Arena), Ajax betaald nog steeds huur voor elke wedstrijd die ze spelen in de Arena en de Arena maakt sinds de eeuwwisseling. Nog even afgezien van alle voordelen die gemeente Amsterdam heeft van de gebiedsontwikkeling rond de Arena. Als je dat afzet tegen alle andere voorbeelden in het artikel, huur kwijtgescholden, stadions gekocht door de gemeente voor veel geld en verkocht voor een symbolisch bedrag, leningen die worden kwijtgescholden is het een vrij zwak voorbeeld imho.
Als je het echt over staatssteun wil hebben bij Ajax, Ajax heeft voor bijna 4 miljoen NOW aangevraagd.
Nog een reden dus om eens op te houden over gemeentesteun... Echt een zwaktebod argument, gezien het feit dat er in het geval van PSV geen sprake is van steun maar van een verkoop (van grond) tegen een vergoeding.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021