Psv gaat ook wel punten laten liggen als ze zo blijven spelen.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:32:
Maar even serieus zes punten marge voelt opeens als verschrikkelijk weinig want zoals vandaag gaan we tegen niemand meer punten pakken. Wat een erbarmelijk niveau..
Slechtste pot dit seizoen, met afstand.
Het blijven voetballers hè, hadden ze dat niet gekund hadden ze bij de FEBO achter de kassa gestaan (niks ten nadele van de FEBO kassiere overigens).
Beide kanten op... Gedrag van Tadic is minimaal even zielig.Hupske schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:30:
Haha wat een kleuter gedrag zeg. Ruggegraat van niks ook. Uitlokken en vervolgens niks kunnen incaseren.
Dumfries durft tenminste wel gewoon voor de camera te komen.
Vriendinlief gaat hard tekeer tegen mij. Kan ik er wat aan doen dat Makkelie de scheids is? Ik zit gewoon op de bank!
Enige troost is dat ook de runner-up slecht speet. Wanneer wordt de inhaalwedstrijd tegen Utrecht gespeeld? Is daar al een datum voor of wordt dat ergens in juni?snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:32:
Maar even serieus zes punten marge voelt opeens als verschrikkelijk weinig want zoals vandaag gaan we tegen niemand meer punten pakken. Wat een erbarmelijk niveau..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gewoon een collectieve off day dit. Niet meer maken dan het is, want Ajax speelt verder goed genoeg om Bierbeek gesproken van vrijwel iedereen te winnen.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:32:
Dit was by far de slechtste wedstrijd van Ajax. En ik heb een Ajax bril op maar dat kwam echt niet (alleen) omdat PSV zo goed speelde.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:32:
Hoezo wat had de scheidsrechter moeten doen?m0nk schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:30:
Tadic praat over de moeder van Dumfries. Dumfries met die penalty stip.. zijn net kinderen..
Grootste fail Makkelie..
Gelukkig kan ik volgend seizoen genieten van Volendam uit..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het veld droeg ook niet bij aan het spel van beide ploegen. Is dat veld al langer zo slecht? Door de sneeuw nog?PolarBear schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:34:
[...]
Dit was by far de slechtste wedstrijd van Ajax. En ik heb een Ajax bril op maar dat kwam echt niet (alleen) omdat PSV zo goed speelde.
Maar hoeveel wedstrijden waren ze nou echt goed? Het is allemaal gerommel en toch winnen. Alleen uit bij Lille was goed, maar zelfs daar kwamen ze op achterstond en hadden een penalty nodig om weer in de wedstrijd te komen.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:32:
Wellicht eerste wedstrijd na het EKHan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Enige troost is dat ook de runner-up slecht speet. Wanneer wordt de inhaalwedstrijd tegen Utrecht gespeeld? Is daar al een datum voor of wordt dat ergens in juni?
76% pass nauwkeurigheid aan Ajax' zijde. Het leek nog niet eens de helft.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Niet zozeer die actie maar maakte wel paar dubieuze beslissingen. Martinez bijv. Zie: https://twitter.com/TheReaIYorin/status/1366044919945715714Gynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:34:
[...]
Hoezo wat had de scheidsrechter moeten doen?
Maar goed, wedstrijd gespeeld. Was het al niet duidelijk dat Ajax kampioen zou worden dan is dat na vandaag wel zo denk ik..
[ Voor 28% gewijzigd door m0nk op 28-02-2021 16:37 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat kan niet kloppen lijkt me.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:35:
Ik neem aan dat er bij de 1-1 even flink gejuicht werd en je vriendin net als Dumfries reageerde?Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:33:
Vriendinlief gaat hard tekeer tegen mij. Kan ik er wat aan doen dat Makkelie de scheids is? Ik zit gewoon op de bank!
Is niet ons seizoen dit die laatste minuten.. Is wel eens anders geweest
Ondanks dat de wedstrijd slecht was is het alsnog vermakelijk. Heerlijk Verstand op nul en klagen. Lekker Nederlands😁
Je eigen club is kut
De tegenstander is kut
En de scheids en de VAR zijn al helemaal kut
Je eigen club is kut
De tegenstander is kut
Tuurlijk moet Tadic ook niet zo reageren. Maar als je dan een reactie krijgt, moet je hem ook kunnen incasseren. Sta je beide weer quitte. Oorzaak en gevolg.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Beide kanten op... Gedrag van Tadic is minimaal even zielig.
Dumfries durft tenminste wel gewoon voor de camera te komen.
Achja al met al gehele wedstrijd gauw vergeten en verder maar genieten van het punt. Beide ploegen gaan in deze vorm nog punten verliezen, dus de titelrace is aardig gespeeld.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen, Martinez daar had je wat mee kunnen doen idd, maar verder toch niets?m0nk schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:35:
[...]
Niet zozeer die actie maar maakte wel paar dubieuze beslissingen. Martinez bijv.
Tja, alle 3 klopt ook nog gewoon.sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
Ondanks dat de wedstrijd slecht was is het alsnog vermakelijk. Heerlijk Verstand op nul en klagen. Lekker Nederlands😁
Je eigen club is kut
De tegenstander is kut
Moeten. Dat was echt een fout. Martinez had rood moeten hebbenGynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen, Martinez daar had je wat mee kunnen doen idd, maar verder toch niets?
Als Dumfries die penaltystip gaat liggen verkloten mag Tadic zeggen wat ie wil nadat ie hem heeft ingeschoten. Wie kaatst kan de bal verwachten (beetje slechte uitdrukking in deze wedstrijd want wie probeerde te kaatsen was de bal gewoon kwijt)Hupske schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Tuurlijk moet Tadic ook niet zo reageren. Maar als je dan een reactie krijgt, moet je hem ook kunnen incasseren. Sta je beide weer quitte. Oorzaak en gevolg.
Achja al met al gehele wedstrijd gauw vergeten en verder maar genieten van het punt. Beide ploegen gaan in deze vorm nog punten verliezen, dus de titelrace is aardig gespeeld.
Onhandig en onvewust. Geel kan ik begrijpen. Rood ook.m0nk schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:35:
[...]
Niet zozeer die actie maar maakte wel paar dubieuze beslissingen. Martinez bijv. Zie: https://twitter.com/TheReaIYorin/status/1366044919945715714
Maar goed, wedstrijd gespeeld. Was het al niet duidelijk dat Ajax kampioen zou worden dan is dat na vandaag wel zo denk ik..
Lekker AZ zo supporteren dan. Hopelijk pakken die binnenkort nog de 2e plekTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:33:
XXXVI
Tja, Ajax wordt bij vlagen echt bevoordeeld lijkt het wel, want die moeten natuurlijk punten halen in Europa ofzo. Echt een paar momenten waar het onvoorstelbaar is dat er niet wordt ingegrepen.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:30:
[...]
Begrijp ik echt niks van welke walgelijke kutsmoes ze vanavond weer gaan gebruiken. HIER is een VAR voor bedoeld. Niet om 0,00005cm buitenspel eruit te pakken.
Tadic is geen rolmodel voor de sport en niet echt een voorbeeld voor jonge voetballers. (Rolmodel natuurlijk wel in een andere zin van het woord, met spatie...) Maar wat een negatieve speler is dat zeg.
Momentje met Martinez was wel een schoolvoorbeeld hoe spelers van Ajax wegkomen met dingen waar anderen daar gewoon direct rood voor krijgen. En dan grijpt de VAR niet in. Ben ook erg benieuwd hoe dat zit, lijkt wel alsof er bij momenten iets wordt ingefluisterd, zo van 'doe hier maar niets mee..'
De huidige stand is vooral een extreem verkeerde weergave, waar iedereen bij Ajax dan weer roept dat ze zoveel beter zijn, maar in alle onderlinge wedstrijden was het verschil maar miniem.
En het veld is helemaal kut.sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
Je eigen club is kut
De tegenstander is kut
Verwijderd
Tadic is de onsportiefste, vervelendste en engste speler van de eredivisie.
Wat een naar mannetje.
Wat een naar mannetje.
Heel veel mocht het predicaat pass niet hebben, vandaar dat het niet mee teldesnmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:35:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het schijnt dat noa lang het 100% met je eens is.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:40:
Wat een naar mannetje.
En de beste ook nog. Die man heeft alles!Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:40:
Wat een naar mannetje.
Dat is zowaar een plausibele verklaring!Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:41:
[...]
Heel veel mocht het predicaat pass niet hebben, vandaar dat het niet mee telde
Ben wel blij dat Brobbey niet gescoord heeft, anders gaat iedereen weer denken dat hij echt goed is..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Waarom gaat het niet over die niet gegeven rode kaart bij espn?
Ik vind het vooral wonderlijk dat er geen gele kaarten voor zijn uitgedeeld. Je hebt geen VAR nodig om te zien dat beide heren geel verdienen.Hupske schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Tuurlijk moet Tadic ook niet zo reageren. Maar als je dan een reactie krijgt, moet je hem ook kunnen incasseren. Sta je beide weer quitte. Oorzaak en gevolg.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En dan kan het zelfs nog slechter, zie Lee Mason gisteren bij West Brom -Brighton.sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:37:
Vrije trap randje 16 voor Brighton. Scheids laat em te vroeg nemen (keeper was de muur nog neer aan het zettten, stond dus nog tegen de paal aan), bal gaat er heel eenvoudig in.
Scheids geeft de goal eerst, begint dan te twijfelen nav protesten West Brom, en moet door de VAR verteld worden dat ie een 2e keer floot voordat de bal in de goal ging en dat het dus geen goal was.
Maar hoe ie niet zag dat West Brom nog niet klaarstond?
En dat vind ik de enige dubieuze beslissing vandaag.ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Ik vind het vooral wonderlijk dat er geen gele kaarten voor zijn uitgedeeld. Je hebt geen VAR nodig om te zien dat beide heren geel verdienen.
Die Vertessen viel wel lekker in trouwens, gaat PSV nog plezier aan beleven denk ik.
En zo wordt het weer goedgepraat, maar hij is:snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Onhandig en onvewust. Geel kan ik begrijpen. Rood ook.
Veel te laat
Stapt gewoon echt op het been en trekt zijn been niet terug maar stapt verder.
Niet hard maar mag van mij niet het predikaat onbewust meer hebben.
VAR doet toch geen gele kaarten?ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Ik vind het vooral wonderlijk dat er geen gele kaarten voor zijn uitgedeeld. Je hebt geen VAR nodig om te zien dat beide heren geel verdienen.
Omdat ESPN pro Ajax is. Net als de KNVB. Je weet toch..sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:42:
Waarom gaat het niet over die niet gegeven rode kaart bij espn?
Dan had Dumfries zijn tweede geel gekregen, dus dat wordt niet gedaan. Ben het wel met jou eens hoor, dit gedrag hoort niet op het veld thuis. Dumfries had zijn tweede gele kaart moeten hebben op het moment dat hij de penaltystip stond te slopen. Onsportief gedrag waarvoor je gewoon geel voor moet krijgen.ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:42:
Dumfries vind ik wat dat betreft wel in de buurt komen.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:40:
Wat een naar mannetje.
Onhandig ben ik met je eens, onbewust niet. Er was zat ruimte om te stoppen met die loopactie maar toch nog even dat voetje neerzetten. Was gewoon rood.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Onhandig en onvewust. Geel kan ik begrijpen. Rood ook.
Maar goed, er worden elke wedstrijd rare beslissingen gemaakt en de VAR lijkt soms ook volledige willekeur. Nederlandse scheidsrechters.. ben er geen fan van..
[ Voor 47% gewijzigd door m0nk op 28-02-2021 16:46 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zal wel meevallen. Ik zie dat wel bin Makkeli, al vond ik het de eerste helft wel meevallen.PolarBear schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:44:
[...]
Omdat ESPN pro Ajax is. Net als de KNVB. Je weet toch..
Bij espn valt het reuze mee.
Weet niet. Lekker ren je rot met veel ruimte. Dat kan ik ook. Nog te weinig gezien om hem goed te kunnen beoordelen.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:43:
Die Vertessen viel wel lekker in trouwens, gaat PSV nog plezier aan beleven denk ik.
Waarbij Tadic slim en geslepen is en Dumfries gewoon oliedom is.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:45:
Dumfries vind ik wat dat betreft wel in de buurt komen.
Ik was al bang dat ie ging scoren gezien m'n vraagtekens bij zijn kwaliteiten de vorige wedstrijdensnmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:43:
Eens, echter (ik ben voor ajax) maar tadic verdient gewoon iedere wedstrijd geel voor irritant gedrag en zuigen.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:44:
[...]
Dan had Dumfries zijn tweede geel gekregen, dus dat wordt niet gedaan. Ben het wel met jou eens hoor, dit gedrag hoort niet op het veld thuis. Dumfries had zijn tweede gele kaart moeten hebben op het moment dat hij de penaltystip stond te slopen. Onsportief gedrag waarvoor je gewoon geel voor moet krijgen.
Lucky Ajax even weer afgestoft
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 28-02-2021 16:46 ]
Verwijderd
Onzin.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:45:
[...]
Dumfries vind ik wat dat betreft wel in de buurt komen.
Tadic is een ster in aanstellen, kaarten aannaaien en er zelfs om vragen. Beetje Neymar gedrag.
Matennaaier eerste klas.
Tadic moet gewoon toegeven dat ie bij zijn moeder is geweest. Dat zou goud zijn
Wedstrijd niet gekeken? Dumfries schreeuwde het hardst van iedereen en maakte veel schwalbes vandaag. Even de bril afzetten.
Ik zag een groep PSV'ers schreeuwen tegen Tadic en een Dumfries die de penalty stip beschadigde. Verder was Dumfries de hele wedstrijd aan het etteren, net als meerdere PSV'ers, wat momenteel een behoorlijk gefrustreerd elftal is.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:40:
Wat een naar mannetje.
...
Dumfries vind ik precies hetzelfde doen.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Onzin.
Tadic is een ster in aanstellen, kaarten aannaaien en er zelfs om vragen. Beetje Neymar gedrag.
Matennaaier eerste klas.
En als je Tadic nu hoort klopt dat ook wel
Over die stand gesprokeb. Bij Ajax spelen 4 man hun slechtstebwedstrijd van het jaar tegen de nummer 2 en die wint niet. Stand terecht dus.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Tja, Ajax wordt bij vlagen echt bevoordeeld lijkt het wel, want die moeten natuurlijk punten halen in Europa ofzo. Echt een paar momenten waar het onvoorstelbaar is dat er niet wordt ingegrepen.
Tadic is geen rolmodel voor de sport en niet echt een voorbeeld voor jonge voetballers. (Rolmodel natuurlijk wel in een andere zin van het woord, met spatie...) Maar wat een negatieve speler is dat zeg.
Momentje met Martinez was wel een schoolvoorbeeld hoe spelers van Ajax wegkomen met dingen waar anderen daar gewoon direct rood voor krijgen. En dan grijpt de VAR niet in. Ben ook erg benieuwd hoe dat zit, lijkt wel alsof er bij momenten iets wordt ingefluisterd, zo van 'doe hier maar niets mee..'
De huidige stand is vooral een extreem verkeerde weergave, waar iedereen bij Ajax dan weer roept dat ze zoveel beter zijn, maar in alle onderlinge wedstrijden was het verschil maar miniem.
Had niet door dat AZ Feyenoord op een ander kanaal is, dus de eerste minuten gemist.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Haha, juist niet. Die hopen elke week dat Ajax verliestPolarBear schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:44:
[...]
Omdat ESPN pro Ajax is. Net als de KNVB. Je weet toch..
Ach gelukkig heeft PSV er 11 op het veld staan. Wij maar 1, jammer dat Tadic niet bij ESPN gewoon zegt: "Ja ik heb iets over zijn moeder gezegd, dat ze hem beter had moeten opvoeden, dat is wat ik zei"Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Onzin.
Matennaaier eerste klas.
Wat gebeurde er precies ? Dumfries sloopt de penalty stip en Tadic zegt: “we have to pak Dumfries moeder”?Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Waarbij Tadic slim en geslepen is en Dumfries gewoon oliedom is.
Tadic is een irritant mannetje maar Dumfries begon nu gewoon.
En ik weet niet wat voor werk Dumfries moeder doet dus misschien had ie gewoon gelijk.
En ik weet niet wat voor werk Dumfries moeder doet dus misschien had ie gewoon gelijk.
Bruggink vertelt nu op ESPN dat heel PSV sinds minuut 15 gefrustreerd stond te schreeuwen. Die Schmidt zijn we beter kwijt dan rijk op de Nederlands velden.Luxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Ik zag een groep PSV'ers schreeuwen tegen Tadic en een Dumfries die de penalty stip beschadigde. Verder was Dumfries de hele wedstrijd aan het etteren, net als meerdere PSV'ers, wat momenteel een behoorlijk gefrustreerd elftal is.
Inderdaad, en dan zeggen dat het waar issNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
Tadic moet gewoon toegeven dat ie bij zijn moeder is geweest. Dat zou goud zijn
[ Voor 51% gewijzigd door ephymerous op 28-02-2021 16:52 ]
XXXVI
Wat een verschrikkelijke speler is dat geworden ja. Zal misschien een aanvoerders dingetje zijnHan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Wedstrijd niet gekeken? Dumfries schreeuwde het hardst van iedereen en maakte veel schwalbes vandaag. Even de bril afzetten.
Dumfries noemt hem blijkbaar pussy, geen leider en nog wat dingen terwijl ie de penalty stip uitgraaft (bij wijze van), Tadic riep iets van "Puta madra" terug.Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:50:
[...]
Wat gebeurde er precies ? Dumfries sloopt de penalty stip en Tadic zegt: “we have to pak Dumfries moeder”?
Het nivo van nederlands van Tadic was stukken hoger dan het nivo van de wedstrijd
tijdens het interview
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
1-0 Feyenoord. Ik switch net 10 sec ervoor om!
Ach ze doen beide dingen in de heat of the moment wat ze niet moeten doen. Wedstrijd is over, schud de handen en zand erover.
We zitten niet op de basisschool met "Juffrouw, Pietje zei dit en dat".
We zitten niet op de basisschool met "Juffrouw, Pietje zei dit en dat".
Net zo haperend als het spel van FeyenoordTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:53:
Wtf is met dat beeld aan de hand?
Wordt steeds leukerTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:53:
Oh nu houd het net op
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Feyenoord op voorsprong, dat snapt de tv ook niet.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:53:
Ja.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:54:
Ben ik de enige met vaag beeld?
⏩ PVOutput☀️
Denk hier hetzelfde net, heel erg storend/ stotteren, maar nu weer ok.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:53:
Ik had direct een nieuwe tv besteld. Maar nu moet ik de bestelling weer cancellen van mn vriendin.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Denk hier hetzelfde net, heel erg storend/ stotteren, maar nu weer ok.
Gewoon iets er tegenaan gooien uit frustratie.groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Ik had direct een nieuwe tv besteld. Maar nu moet ik de bestelling weer cancellen van mn vriendin.
⏩ PVOutput☀️
ToucheGynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:54:
[...]
Feyenoord op voorsprong, dat snapt de tv ook niet.
Ik had dit seizoen al opgegeven. Maar ze komen zowaar een keertje leuk voor de dag.
Ah, dat valt dus mee van Tadic, is gewoon een uitroep na het kinderachtige gedrag van Dumfries op de euforie van de penalty. Als ie het nou in het Nederlands had gezegd.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:51:
[...]
Dumfries noemt hem blijkbaar pussy, geen leider en nog wat dingen terwijl ie de penalty stip uitgraaft (bij wijze van), Tadic riep iets van "Puta madra" terug.
Ik heb hier 2 kinderen bij zitten die ik probeer een beetje beschaafd op te voeden, dus tv stukmaken lijkt me niet handig. Maar had ook op andere tv hetzelfde probleem dus helaas geen reden voor nieuwe tv.groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Ik had direct een nieuwe tv besteld. Maar nu moet ik de bestelling weer cancellen van mn vriendin.
Yeah right, die stond me een partijtje te liegen daar. Tadic ging zo uit zijn plaat, die heeft wel meer gezegd.Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:59:
[...]
Ah, dat valt dus mee van Tadic, is gewoon een uitroep na het kinderachtige gedrag van Dumfries op de euforie van de penalty. Als ie het nou in het Nederlands had gezegd.
Verwijderd
Ik heb het niet over deze wedstrijd.Luxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Ik zag een groep PSV'ers schreeuwen tegen Tadic en een Dumfries die de penalty stip beschadigde. Verder was Dumfries de hele wedstrijd aan het etteren, net als meerdere PSV'ers, wat momenteel een behoorlijk gefrustreerd elftal is.
Tadic heeft altijd nare trekjes. Punt.
Ik bedoel niet de volgorde van clubs, maar het 'grote' verschil in de stand. Geen weergave van het krachtsverschil.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Over die stand gesprokeb. Bij Ajax spelen 4 man hun slechtstebwedstrijd van het jaar tegen de nummer 2 en die wint niet. Stand terecht dus.
Zeker wel. Één wedstrijd veranderd dat niet.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:01:
[...]
Ik bedoel niet de volgorde van clubs, maar het 'grote' verschil in de stand. Geen weergave van het krachtsverschil.
Ajax heeft veel vaker zijn wedstrijden overtuigend gewonnen.
Tis wel een Zuid Europeaan met bijbehorend kort lontjejbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Yeah right, die stond me een partijtje te liegen daar. Tadic ging zo uit zijn plaat, die heeft wel meer gezegd.
Vooral op het einde lieten ze dat wel blijken ja. Dumfries vooropLuxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Dat krachtsverschil is er over alle wedstrijden gemeten en nooit over een. En dat klopt vrij akelig.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:01:
[...]
Ik bedoel niet de volgorde van clubs, maar het 'grote' verschil in de stand. Geen weergave van het krachtsverschil.
Dumfries heeft ook altijd nare trekjes. Punt.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:00:
[...]
Ik heb het niet over deze wedstrijd.
Tadic heeft altijd nare trekjes. Punt.
In other news.. AZ moet uitkijken of die krijgen het deksel hard op de neus
Inderdaad, Feyenoord is de baasTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:05:
In other news.. AZ moet uitkijken of die krijgen het deksel hard op de neus
Andersom zou precies hetzelfde gebeurd zijn, er wordt hier nu wat overdreven veel richting PSV gewezenLuxicon schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:48:
[...]
toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:03:
[...]
Tis wel een Zuid Europeaan met bijbehorend kort lontje
:strip_exif()/f/image/Si2SsL1BkgMRaVcRenK1b6S4.jpg?f=fotoalbum_large)

Tjah, daarover verschillen de meningen dan. Natuurlijk pakt Ajax vaker punten wel, maar dat is niet altijd omdat ze (veel) beter zijn ofzo, t zit ook vaak mee. 3 punten tegen Feyenoord bijv en zo zijn er meer voorbeelden. T is een goede weergave qua behaalde punten, niet qua spel in mijn optiek.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:04:
[...]
Dat krachtsverschil is er over alle wedstrijden gemeten en nooit over een. En dat klopt vrij akelig.
Natuurlijk heeft Ajax af en toe met geluk punten gepakt, maar PSV zeker ook. Vitesse vorige week vergeten?jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:06:
[...]
Tjah, daarover verschillen de meningen dan. Natuurlijk pakt Ajax vaker punten wel, maar dat is niet altijd omdat ze (veel) beter zijn ofzo, t zit ook vaak mee. 3 punten tegen Feyenoord bijv en zo zijn er meer voorbeelden. T is een goede weergave qua behaalde punten, niet qua spel in mijn optiek.
Dat kun je wegstrepen tegen elkaar
En zoals altijd scoort dan de tegenstander.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021