Gelukje blijkt in de herhalingdonleone83 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:08:
[...]
En zoals altijd scoort dan de tegenstander.
Kun je niet goed tegen je verlies ofzojbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Tja, Ajax wordt bij vlagen echt bevoordeeld lijkt het wel, want die moeten natuurlijk punten halen in Europa ofzo. Echt een paar momenten waar het onvoorstelbaar is dat er niet wordt ingegrepen.
Tadic is geen rolmodel voor de sport en niet echt een voorbeeld voor jonge voetballers. (Rolmodel natuurlijk wel in een andere zin van het woord, met spatie...) Maar wat een negatieve speler is dat zeg.
Momentje met Martinez was wel een schoolvoorbeeld hoe spelers van Ajax wegkomen met dingen waar anderen daar gewoon direct rood voor krijgen. En dan grijpt de VAR niet in. Ben ook erg benieuwd hoe dat zit, lijkt wel alsof er bij momenten iets wordt ingefluisterd, zo van 'doe hier maar niets mee..'
De huidige stand is vooral een extreem verkeerde weergave, waar iedereen bij Ajax dan weer roept dat ze zoveel beter zijn, maar in alle onderlinge wedstrijden was het verschil maar miniem.
Als je de balk in je eigen oog niet ziet, let je alleen maar op de splinter in de ogen van je tegenstander.
Ik zou weer terugkomenLZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:09:
Tja,. weer typisch Feyenoord. Ik zie al waar het naartoe gaat. Tijd om weer wat anders te gaan doen
Welkom in de eredivisie. Dit zijn de 4 topclubs!
Bizot en Bruno geven samen even 2 goals weg, prima

Inderdaad, daar lijkt het verschil tussen het hoogste een laagste niveau het kleinst.Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:13:
Dit is dan ook meteen de reden waarom Ajax er met kop en schouders bovenuit steekt.
Het niveauverschil dat Feyenoord en AZ af en toe laten zien tussen wedstrijden is veel groter.
Zo. Jij bent de wedstrijd van net snel vergeten zegAghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:13:
Dit is dan ook meteen de reden waarom Ajax er met kop en schouders bovenuit steekt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik ben voor PSV maar Ajax staat gewoon terecht bovenaan. Vandaag waren Ze echt slecht en had PSV moeten winnen imo, maar over het algemeen speelt Ajax gewoon beter voetbal.
Ben niet voor PSV, maar t is vooral zonde als je een paar momenten ziet die echt voordelig zijn voor Ajax. Slecht geen voordeel gegeven van makkelie bijvoorbeeld toen PSV een vrije trap kreeg in plaats van (potentiële doelkans) of penalty.. en dan van Martinez ook zo'n momentje dat ze gewoon mazzelen.
Daarbij wordt Ajax wel kampioen daar zit t m niet in, maar beetje spanning in de competitie is ook wel leuk.
Deze stand is voor PSV wel gunstig, bekent 5 punten los op beide ploegen, tweede plaats is dan wel zo goed als binnen
Als Makkelie geen voordeel zou geven dan had het penalty moment er nooit geweest, als hij voordeel geeft dan zou het altijd moeten eindigen zoals het nu eindigde.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Ben niet voor PSV, maar t is vooral zonde als je een paar momenten ziet die echt voordelig zijn voor Ajax. Slecht geen voordeel gegeven van makkelie bijvoorbeeld toen PSV een vrije trap kreeg in plaats van (potentiële doelkans) of penalty.. en dan van Martinez ook zo'n momentje dat ze gewoon mazzelen.
Daarbij wordt Ajax wel kampioen daar zit t m niet in, maar beetje spanning in de competitie is ook wel leuk.
Nee hoor, zo werkt het niet als beide overtredingen tegen PSV worden gemaakt. Als makkelie echt voordeel geeft gaat het spel verder, want reeds beoordeeld en de situatie daarna is dan gewoon een nieuwe situatie.Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:17:
[...]
Als Makkelie geen voordeel zou geven dan had het penalty moment er nooit geweest, als hij voordeel geeft dan zou het altijd moeten eindigen zoals het nu eindigde.
Vandaag heeft Ajax zeker geluk gehad en komen ze goed weg met een punt. Maar om gelijk met een complot te komen en dat de huidige stand een extreem verkeerde weergave is van de onderlinge verschillen gaat ook wel ver. Volgens mij is PSV de eerste helft van de bekerwedstrijd niet eens op de helft van Ajax geweest bijvoorbeeld. En het doelsaldo spreekt ook voor zich. Wat mij wel verbaast is dat Ajax de top 4 niet eenvoudig op rolt, dat had met zo veel meer geld en kwaliteit toch wel gemoeten. Ajax is vooral stabieler dan de rest, vrijwel alles wordt gewonnen, meestal met overwicht en soms met geluk.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Die 2e helft was PSV slechter dan Ajax vond ik, ja Ajax had veel foute passes en gaven enorm veel ruimte weg de laatste 10 minuten, maar PSV kon op gegeven moment ook niet veel meer. Geluk voor ze dat Schmidt keertje eerder en logischer wisselt, wantet Vertessen werd het wel beter.sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
Ik ben voor PSV maar Ajax staat gewoon terecht bovenaan. Vandaag waren Ze echt slecht en had PSV moeten winnen imo, maar over het algemeen speelt Ajax gewoon beter voetbal.
Los van hun voetbalkwaliteiten hebben we toch drie aanvoerder-onwaardige voetballers lopen bij Feyenoord, Ajax en PSV

Nee hoor, zo werkt het niet. Door de 2e overtreding is er geen voordeel meer van de 1e overtreding. Dus is het vrije trap voor de 1e overtreding. De nieuwe situatie komt er als PSV zelf de bal verspeelt of het een tijd na de overtreding is(iets wat de scheidsrechters zelf bepalen, geen idee hoelang/wanneer dat zou moeten zijn).jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:19:
[...]
Nee hoor, zo werkt het niet als beide overtredingen tegen PSV worden gemaakt. Als makkelie echt voordeel geeft gaat het spel verder, want reeds beoordeeld en de situatie daarna is dan gewoon een nieuwe situatie.
Ik vond PSV de tweede helft en het laatste gedeelte van de eerste helft toch zeker wel de minst slechte ploeg.Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Die 2e helft was PSV slechter dan Ajax vond ik, ja Ajax had veel foute passes en gaven enorm veel ruimte weg de laatste 10 minuten, maar PSV kon op gegeven moment ook niet veel meer. Geluk voor ze dat Schmidt keertje eerder en logischer wisselt, wantet Vertessen werd het wel beter.
PSV heeft tot aan de 75e minuut echt niets gecreëerd, maar het was dat Ajax zelf zo ontzettend slordig was in de passing. En zij hoefden natuurlijk door die voorsprong niet echt.sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:23:
[...]
Ik vond PSV de tweede helft en het laatste gedeelte van de eerste helft toch zeker wel de minst slechte ploeg.
Wat een prachtige pass zeg... phoe, die was op maat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom niet? Door het door laten spelen ontstaat een strafschop voor PSV. Dat lijkt me overduidelijk voordeel.Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:22:
[...]
Nee hoor, zo werkt het niet. Door de 2e overtreding is er geen voordeel meer van de 1e overtreding. Dus is het vrije trap voor de 1e overtreding. De nieuwe situatie komt er als PSV zelf de bal verspeelt of het een tijd na de overtreding is(iets wat de scheidsrechters zelf bepalen, geen idee hoelang/wanneer dat zou moeten zijn).
Wat een leuke wedstrijd, na die frustrerende van 14.30 is dit wel leuk
RotpassHan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Wat een prachtige pass zeg... phoe, die was op maat
Zet Feyenoord bril af
Rotpass 😋
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tja, er waren nu echt een paar opvallende momenten dan krijg je dat natuurlijk. Ajax is in mijn ogen gewoon niet zoveel beter dan de nummers 2-5, maar pakt gewoon vaker de drie punten wel. En als er dan een kans is om in te lopen (PSV vandaag, Feyenoord eerder) dan komen ze met geluk weg. Dus in mijn ogen geeft het de echte verhoudingen niet weer nee.Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:20:
[...]
Vandaag heeft Ajax zeker geluk gehad en komen ze goed weg met een punt. Maar om gelijk met een complot te komen en dat de huidige stand een extreem verkeerde weergave is van de onderlinge verschillen gaat ook wel ver. Volgens mij is PSV de eerste helft van de bekerwedstrijd niet eens op de helft van Ajax geweest bijvoorbeeld. En het doelsaldo spreekt ook voor zich. Wat mij wel verbaast is dat Ajax de top 4 niet eenvoudig op rolt, dat had met zo veel meer geld en kwaliteit toch wel gemoeten. Ajax is vooral stabieler dan de rest, vrijwel alles wordt gewonnen, meestal met overwicht en soms met geluk.
De ondergrens is vooral minder laag dan de andere clubs, maar de bovengrens niet echt hoger.
Sorry hoor, maar nu schiet je echt door.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Tja, er waren nu echt een paar opvallende momenten dan krijg je dat natuurlijk. Ajax is in mijn ogen gewoon niet zoveel beter dan de nummers 2-5, maar pakt gewoon vaker de drie punten wel. En als er dan een kans is om in te lopen (PSV vandaag, Feyenoord eerder) dan komen ze met geluk weg. Dus in mijn ogen geeft het de echte verhoudingen niet weer nee.
De ondergrens is vooral minder laag dan de andere clubs, maar de bovengrens niet echt hoger.
Dat is precies waar het mij ook om ging. Een penalty is in mijn ogen gewoon voordeel. Nergens werd het voordeel voor PSV opgeheven bij die tweede overtreding. Maar goed, mocht er niet meer over posten.PrinsPils schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Waarom niet? Door het door laten spelen ontstaat een strafschop voor PSV. Dat lijkt me overduidelijk voordeel.
In 40 minuten al meer vermaak dan in de 95 minuten er voor. Als voetballiefhebber wordt je gelukkig toch nog een beetje vermaakt zoQu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Wat een leuke wedstrijd, na die frustrerende van 14.30 is dit wel leuk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat geloof ik niet. Kijk maar naar Europa waar Ajax de laatste jaren behoorlijk goed presteert (tegen betere tegenstanders) en je, naar mijn mening, de andere NL clubs eigenlijk net zo goed niet mee kunt laten doen. Die winnen niet van de gemiddelde Oost Europese laag vlieger. Ik denk dat Ajax zich soms niet kan motiveren in de eredivisie.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Tja, er waren nu echt een paar opvallende momenten dan krijg je dat natuurlijk. Ajax is in mijn ogen gewoon niet zoveel beter dan de nummers 2-5, maar pakt gewoon vaker de drie punten wel. En als er dan een kans is om in te lopen (PSV vandaag, Feyenoord eerder) dan komen ze met geluk weg. Dus in mijn ogen geeft het de echte verhoudingen niet weer nee.
[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 28-02-2021 17:31 ]
De ondergrens was vandaag degradatiemateriaal.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:27:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat een warme, gezellige club uit het zuiden, ze zwaaien zelfs de Ajax spelers uit
Dusan Tadic heeft zich niet geliefd gemaakt in Eindhoven #psvajax pic.twitter.com/4tKk4AIJQp
— Daniel Schoonenboom (@Schoonenboom) 28 februari 2021
Allemaal boze zoons waar Tadic ook op bezoek is geweestExocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
Wat een warme, gezellige club uit het zuiden, ze zwaaien zelfs de Ajax spelers uit
[Embed]
Mag je vinden, ik zeg nergens dat Ajax onterecht bovenaan staat, maar vooral dat de virtuele negen punten een erg groot verschil doen vermoeden waar ik die qua spel niet zo groot vind.
Dat zijn veel boetes voor < 1.5mExocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
[Embed]
Ik zie @Typhone zijn vriendin er tussen staanExocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
[Embed]
Straks ligt de bus nog op de kop, met die relschoppers
Het gaat denk ik dan ook vooral om grote delen van dit nationale seizoen.Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:31:
[...]
Dat geloof ik niet. Kijk maar naar Europa waar Ajax de laatste jaren behoorlijk goed presteert (tegen betere tegenstanders) en je, naar mijn mening, de andere NL clubs eigenlijk net zo goed niet mee kunt laten doen. Die winnen niet van de gemiddelde Oost Europese laag vlieger. Ik denk dat Ajax zich soms niet kan motiveren in de eredivisie.
Ajax speelt amper beter dan de rest. Maar hebben idd een hogere ondergrens.
Als je Feyenoord soms een schitterende pot op de mat ziet leggen en de week erna kansloos met bizar slecht spel verliezen (AZ en PSV idem) is het niet onterecht dat ze bovenaan staan. Maar er zit dit seizoen wel een flinke dosis meer geluk in ( PSV uit en thuis, Feyenoord als voorbeelden) dan voorgaande seizoenen, toen ze er gewoon echt bovenuit staken (vorig seizoen zag je dit al gebeuren voordat corona roet in het eten gooide. Ik denk oprecht dat Ajax daar geen kampioen was geworden)
Maar wel dat Ajax niet beter is dan de nummers 2 tm 5 een daar ben ik het niet mee eens.jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
[...]
Mag je vinden, ik zeg nergens dat Ajax onterecht bovenaan staat, maar vooral dat de virtuele negen punten een erg groot verschil doen vermoeden waar ik die qua spel niet zo groot vind.
Als @Typhone niet binnen 15 minuten reageert moeten we een Mod bellen.
De ene helft kwam voor de achterstallige alimentatie, de andere helft voor de nog uitstaande huur van moeder DumfriesAghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
Allemaal boze zoons waar Tadic ook op bezoek is geweest
Maar deze eencelligen heb je bij elke club. Wat wel frappant is dat ondanks de aanwezigheid van politie er blijkbaar toch samenscholing wordt toegestaan. Iets met Corona en regels?
Het was een demonstratie tegen Tadic. Dat mag gewoon (wel snel vergunning geregeld).Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:35:
[...]
De ene helft kwam voor de achterstallige alimentatie, de andere helft voor de nog uitstaande huur van moeder Dumfries
Maar deze eencelligen heb je bij elke club. Wat wel frappant is dat ondanks de aanwezigheid van politie er blijkbaar toch samenscholing wordt toegestaan. Iets met Corona en regels?
De Jumbo in Eindhoven was net weer open.Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:36:
[...]
Het was een demonstratie tegen Tadic. Dat mag gewoon (wel snel vergunning geregeld).
Meld misdaad anoniem!Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:34:
Als @Typhone niet binnen 15 minuten reageert moeten we een Mod bellen.
Angst dat het uit de hand loopt wanneer ze boetes uitdelenHan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:35:
[...]
De ene helft kwam voor de achterstallige alimentatie, de andere helft voor de nog uitstaande huur van moeder Dumfries
En wij van ProRail hebben alweer een nieuw autootje, die willen we nog heel houden!
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
[...]
Allemaal boze zoons waar Tadic ook op bezoek is geweest

Nou ik moet je zeggen dat die laatste 5 minuten heerlijk waren hoor, helemaal om de gefrustreerde PSV'ers op Whatsapp de kast op te jagenHan schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:29:
[...]
Dat is precies waar het mij ook om ging. Een penalty is in mijn ogen gewoon voordeel. Nergens werd het voordeel voor PSV opgeheven bij die tweede overtreding. Maar goed, mocht er niet meer over posten.
[...]
In 40 minuten al meer vermaak dan in de 95 minuten er voor. Als voetballiefhebber wordt je gelukkig toch nog een beetje vermaakt zo
Huh, Tadic is toch een super aanvoerder? Te goed voor de eredivisie zelfs misschien met zijn rendement.remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:22:
Los van hun voetbalkwaliteiten hebben we toch drie aanvoerder-onwaardige voetballers lopen bij Feyenoord, Ajax en PSV![]()
Ik heb het niet over hun kwaliteiten heErapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:47:
[...]
Huh, Tadic is toch een super aanvoerder? Te goed voor de eredivisie zelfs misschien met zijn rendement.
Tadic is de grootste engnek op de Nederlandse velden. Echt, wat een vreselijke kwal is dat zeg!
Dumfries staat ook wel hoog op die lijstremco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:52:
[...]
Ik heb het niet over hun kwaliteiten he
Tadic is de grootste engnek op de Nederlandse velden. Echt, wat een vreselijke kwal is dat zeg!
Er zijn altijd betere beeldenExocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
[Embed]
Beter dan dit gaat de zondag niet worden 🤣 pic.twitter.com/b5LfyQbMD6
— Tristan van der Huure (@Tristan_VDH_) 28 februari 2021
Berghuis kan er ook wat van, daarom benoem ik ze alle drie
Ik mis aanvoerders als van Persie, de Ligt en Wijnaldum!
Tsja de penalty stip slopen had ik nog nooit van gehoord. Dat is wel heel droevig. What's next, goal omdraaien voor een penalty?
Tadic erkent daarnaast zijn wangedrag na afloop. Bij Dumfries ontbreekt die zelfreflectie helaas.
Tadic erkent daarnaast zijn wangedrag na afloop. Bij Dumfries ontbreekt die zelfreflectie helaas.
Daarnaast is de bijdrage van Tadic aan het resultaat van Ajax stukken hoger dan die van Dumfries bij PSV.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
Tsja de penalty stip slopen had ik nog nooit van gehoord. Dat is wel heel droevig. What's next, goal omdraaien voor een penalty?
Sinds Dumfries aanvoerder is, lijkt ie zich bijna meer bezig te houden met randzaken dan met het voetbal.
Tadic daarentegen gedraagt zich het laatste jaar te veel als een Portugees
Tadic had ook ruim meer tijd om af te koelen, en dan nog vraag ik me af of het wel precies zo gegaan is als hij vertelde (dus dat Dumfries begon).snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
Echt? Dat deden wij 20 jaar geleden al in de 5e klasse reserve.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De grote vraag is: Heeft Ihattaren al een Ajacied gefeliciteerd?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
In het veld de grote man spelen, nu opeens een klein jongetje! Kijk hem bukken

Hadden jullie velden waar dat uberhaupt nog nodig was? *jaloers*ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:02:
[...]
Echt? Dat deden wij 20 jaar geleden al in de 5e klasse reserve.
Tadic zou leuk zijn. Complimenteren dat het een leider is die zijn ploeg tegen verlies behoedt.OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
De grote vraag is: Heeft Ihattaren al een Ajacied gefeliciteerd?
Bijlow jonguh...
Haha als je de keepertjes bij AZ en Feyenoord ziet dan verwacht ik Stekelenburg als eerste keeper in oranje
XXXVI
Feyenoord.. Echt...

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aan het solliciteren voor oranje?OMX2000 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:04:
Bijlow jonguh...
Bijlow in Oranje
Niks mis met eh, een beetje je teammaten oppeppenremco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:52:
[...]
Ik heb het niet over hun kwaliteiten he
:strip_exif()/f/image/4C4dzdKRnLpMwZeewL1uHFaD.jpg?f=fotoalbum_large)
Bizot-Bijlow 1-1... ze maken het wel spannend in de race om maar vooral niet opgeroepen te worden.
Straks komt de Steek echt nog in aanmerking

Marsman toch maar terugzetten?
Float like a butterfly, sting like a bee.
En net zoals die "grote" jongens klein zijn zodra ze in hun uppie staanremco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
In het veld de grote man spelen, nu opeens een klein jongetje! Kijk hem bukken![]()
Je moest flink trappen op dat kunstgras.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
Hadden jullie velden waar dat uberhaupt nog nodig was? *jaloers*
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Frank de Boer he, ik zie 't zo gebeuren.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
Bizot-Bijlow 1-1... ze maken het wel spannend in de race om maar vooral niet opgeroepen te worden.
⏩ PVOutput☀️
Wat zou jij doen met een stelletje idioten waar je vlak langs moet lopen?remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]
In het veld de grote man spelen, nu opeens een klein jongetje! Kijk hem bukken![]()
Het feit dat ze daar staan, is genoeg reden om je zorgen te maken.
De enige echte optie op dit moment. Ondanks zijn leeftijd hebben we gewoon niet beter.
XXXVI
En verdomme, die Advocaat kan nog steeds niet wisselen. Dat kon hij als bondscoach niet en nu nog steeds niet. En dit seizoen is het al helemaal erg, alsof hij geen zin meer heeft om te coachen. Stop dan zou ik zeggen.
voor op de bank geeneens een slechte optie met zijn ervaringtoolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
Ervaring op de bank? Wat voegt dat toe als je Cilissen en Krul al hebt?Deadsy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:08:
[...]
voor op de bank geeneens een slechte optie met zijn ervaring
Dus Ajax was gewoon beter? Als je die kansen aan het begin van de wedstrijd benut ga je ook met 0-3 de rust in. Komt PSV toch weer goed weg vandaag.
Zet toch liever hem erin vanaf de bank mocht tijdens de wedstrijd de 1e keus een blessure oplopen of rode kaart.D-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:10:
[...]
Ervaring op de bank? Wat voegt dat toe als je Cilissen en Krul al hebt?
Maar hij is dan de derde keeper he.Deadsy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:13:
[...]
Zet toch liever hem erin vanaf de bank mocht tijdens de wedstrijd de 1e keus een blessure oplopen of rode kaart.
Wederom comedy capers achterin bij Feyenoord
Feyenoord toch.. Dit gaan ze niet meer winnen.
⏩ PVOutput☀️
Het laatste kansje om het seizoen nog enigszins kleur te geven is nu weggegooid.
Ongelofelijk dit. Vond Feyenoord in de eerste helft oprecht heel goed spelen maar ze geven het helemaal weg in de tweede helft.
AZ gaat PSV op 2 punten naderen, gaat nog spannend worden om plek 2.
Wedstrijd is wel vermakelijker dan PSV Ajax.
⏩ PVOutput☀️
En we hadden het kunnen weten. Advocaat presteert praktisch altijd ruk het tweede seizoen. Ik ben wel klaar met die praatjesmaker.
Waarom zou je ook in de EL 2 willen voetballen
Wissel Fer en Berghuis gewoon een keer.
Zoals gewoonlijk onder Advocaat. Deze spelers komen nooit normaal uit de kleedkamer. Is al 3 jaar zo. Ongelofelijk.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:17:
Ongelofelijk dit. Vond Feyenoord in de eerste helft oprecht heel goed spelen maar ze geven het helemaal weg in de tweede helft.
En normaal wisselen doet ie ook nooit. Die Fer staat al vanaf minuut 1 te kutten.
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2021 18:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021