[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 206 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.473 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:08:
[...]

En zoals altijd scoort dan de tegenstander.
Gelukje blijkt in de herhaling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-09 13:43

Qu3st

Retteketet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Tja, Ajax wordt bij vlagen echt bevoordeeld lijkt het wel, want die moeten natuurlijk punten halen in Europa ofzo. Echt een paar momenten waar het onvoorstelbaar is dat er niet wordt ingegrepen.

Tadic is geen rolmodel voor de sport en niet echt een voorbeeld voor jonge voetballers. (Rolmodel natuurlijk wel in een andere zin van het woord, met spatie...) Maar wat een negatieve speler is dat zeg.

Momentje met Martinez was wel een schoolvoorbeeld hoe spelers van Ajax wegkomen met dingen waar anderen daar gewoon direct rood voor krijgen. En dan grijpt de VAR niet in. Ben ook erg benieuwd hoe dat zit, lijkt wel alsof er bij momenten iets wordt ingefluisterd, zo van 'doe hier maar niets mee..'

De huidige stand is vooral een extreem verkeerde weergave, waar iedereen bij Ajax dan weer roept dat ze zoveel beter zijn, maar in alle onderlinge wedstrijden was het verschil maar miniem.
Kun je niet goed tegen je verlies ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Tja,. weer typisch Feyenoord. Ik zie al waar het naartoe gaat. Tijd om weer wat anders te gaan doen _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:09:
[...]

Deze post ga ik bewaren als ik even wil lachen 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

Als je de balk in je eigen oog niet ziet, let je alleen maar op de splinter in de ogen van je tegenstander.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:09:
Tja,. weer typisch Feyenoord. Ik zie al waar het naartoe gaat. Tijd om weer wat anders te gaan doen _O-
Ik zou weer terugkomen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
_O-

comedy capers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dit wordt een nog lager niveautje dan PSV Ajax zo te zien....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik had m nog niet uit. BMI echte Feyenoorder _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:44
Welkom in de eredivisie. Dit zijn de 4 topclubs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:45
Altijd feest met Bizot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:11:
[...]

Ik had m nog niet uit. BMI echte Feyenoorder _O-
En Bizot in Oranje! Wat die nou toch van plan was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 00:09
Bizot en Bruno geven samen even 2 goals weg, prima :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dit is dan ook meteen de reden waarom Ajax er met kop en schouders bovenuit steekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:13:
Dit is dan ook meteen de reden waarom Ajax er met kop en schouders bovenuit steekt.
Inderdaad, daar lijkt het verschil tussen het hoogste een laagste niveau het kleinst.
Het niveauverschil dat Feyenoord en AZ af en toe laten zien tussen wedstrijden is veel groter.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:43

Hupske

AFCA

Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:13:
Zo. Jij bent de wedstrijd van net snel vergeten zeg :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Ik ben voor PSV maar Ajax staat gewoon terecht bovenaan. Vandaag waren Ze echt slecht en had PSV moeten winnen imo, maar over het algemeen speelt Ajax gewoon beter voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 20:55
[...]

Ben niet voor PSV, maar t is vooral zonde als je een paar momenten ziet die echt voordelig zijn voor Ajax. Slecht geen voordeel gegeven van makkelie bijvoorbeeld toen PSV een vrije trap kreeg in plaats van (potentiële doelkans) of penalty.. en dan van Martinez ook zo'n momentje dat ze gewoon mazzelen.
Daarbij wordt Ajax wel kampioen daar zit t m niet in, maar beetje spanning in de competitie is ook wel leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Deze stand is voor PSV wel gunstig, bekent 5 punten los op beide ploegen, tweede plaats is dan wel zo goed als binnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
[...]

Ben niet voor PSV, maar t is vooral zonde als je een paar momenten ziet die echt voordelig zijn voor Ajax. Slecht geen voordeel gegeven van makkelie bijvoorbeeld toen PSV een vrije trap kreeg in plaats van (potentiële doelkans) of penalty.. en dan van Martinez ook zo'n momentje dat ze gewoon mazzelen.
Daarbij wordt Ajax wel kampioen daar zit t m niet in, maar beetje spanning in de competitie is ook wel leuk.
Als Makkelie geen voordeel zou geven dan had het penalty moment er nooit geweest, als hij voordeel geeft dan zou het altijd moeten eindigen zoals het nu eindigde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:17:
[...]

Als Makkelie geen voordeel zou geven dan had het penalty moment er nooit geweest, als hij voordeel geeft dan zou het altijd moeten eindigen zoals het nu eindigde.
Nee hoor, zo werkt het niet als beide overtredingen tegen PSV worden gemaakt. Als makkelie echt voordeel geeft gaat het spel verder, want reeds beoordeeld en de situatie daarna is dan gewoon een nieuwe situatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
[...]

Vandaag heeft Ajax zeker geluk gehad en komen ze goed weg met een punt. Maar om gelijk met een complot te komen en dat de huidige stand een extreem verkeerde weergave is van de onderlinge verschillen gaat ook wel ver. Volgens mij is PSV de eerste helft van de bekerwedstrijd niet eens op de helft van Ajax geweest bijvoorbeeld. En het doelsaldo spreekt ook voor zich. Wat mij wel verbaast is dat Ajax de top 4 niet eenvoudig op rolt, dat had met zo veel meer geld en kwaliteit toch wel gemoeten. Ajax is vooral stabieler dan de rest, vrijwel alles wordt gewonnen, meestal met overwicht en soms met geluk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:15:
Ik ben voor PSV maar Ajax staat gewoon terecht bovenaan. Vandaag waren Ze echt slecht en had PSV moeten winnen imo, maar over het algemeen speelt Ajax gewoon beter voetbal.
Die 2e helft was PSV slechter dan Ajax vond ik, ja Ajax had veel foute passes en gaven enorm veel ruimte weg de laatste 10 minuten, maar PSV kon op gegeven moment ook niet veel meer. Geluk voor ze dat Schmidt keertje eerder en logischer wisselt, wantet Vertessen werd het wel beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Los van hun voetbalkwaliteiten hebben we toch drie aanvoerder-onwaardige voetballers lopen bij Feyenoord, Ajax en PSV :O :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:19:
[...]

Nee hoor, zo werkt het niet als beide overtredingen tegen PSV worden gemaakt. Als makkelie echt voordeel geeft gaat het spel verder, want reeds beoordeeld en de situatie daarna is dan gewoon een nieuwe situatie.
Nee hoor, zo werkt het niet. Door de 2e overtreding is er geen voordeel meer van de 1e overtreding. Dus is het vrije trap voor de 1e overtreding. De nieuwe situatie komt er als PSV zelf de bal verspeelt of het een tijd na de overtreding is(iets wat de scheidsrechters zelf bepalen, geen idee hoelang/wanneer dat zou moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Die 2e helft was PSV slechter dan Ajax vond ik, ja Ajax had veel foute passes en gaven enorm veel ruimte weg de laatste 10 minuten, maar PSV kon op gegeven moment ook niet veel meer. Geluk voor ze dat Schmidt keertje eerder en logischer wisselt, wantet Vertessen werd het wel beter.
Ik vond PSV de tweede helft en het laatste gedeelte van de eerste helft toch zeker wel de minst slechte ploeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Ik vond PSV de tweede helft en het laatste gedeelte van de eerste helft toch zeker wel de minst slechte ploeg.
PSV heeft tot aan de 75e minuut echt niets gecreëerd, maar het was dat Ajax zelf zo ontzettend slordig was in de passing. En zij hoefden natuurlijk door die voorsprong niet echt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat een prachtige pass zeg... phoe, die was op maat

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 10-09 23:03
Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:22:
[...]

Nee hoor, zo werkt het niet. Door de 2e overtreding is er geen voordeel meer van de 1e overtreding. Dus is het vrije trap voor de 1e overtreding. De nieuwe situatie komt er als PSV zelf de bal verspeelt of het een tijd na de overtreding is(iets wat de scheidsrechters zelf bepalen, geen idee hoelang/wanneer dat zou moeten zijn).
Waarom niet? Door het door laten spelen ontstaat een strafschop voor PSV. Dat lijkt me overduidelijk voordeel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat een leuke wedstrijd, na die frustrerende van 14.30 is dit wel leuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 10:19

OMX2000

By any means necessary...

Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Wat een prachtige pass zeg... phoe, die was op maat
Rotpass

Zet Feyenoord bril af

Rotpass 😋

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:20:
[...]

Vandaag heeft Ajax zeker geluk gehad en komen ze goed weg met een punt. Maar om gelijk met een complot te komen en dat de huidige stand een extreem verkeerde weergave is van de onderlinge verschillen gaat ook wel ver. Volgens mij is PSV de eerste helft van de bekerwedstrijd niet eens op de helft van Ajax geweest bijvoorbeeld. En het doelsaldo spreekt ook voor zich. Wat mij wel verbaast is dat Ajax de top 4 niet eenvoudig op rolt, dat had met zo veel meer geld en kwaliteit toch wel gemoeten. Ajax is vooral stabieler dan de rest, vrijwel alles wordt gewonnen, meestal met overwicht en soms met geluk.
Tja, er waren nu echt een paar opvallende momenten dan krijg je dat natuurlijk. Ajax is in mijn ogen gewoon niet zoveel beter dan de nummers 2-5, maar pakt gewoon vaker de drie punten wel. En als er dan een kans is om in te lopen (PSV vandaag, Feyenoord eerder) dan komen ze met geluk weg. Dus in mijn ogen geeft het de echte verhoudingen niet weer nee.

De ondergrens is vooral minder laag dan de andere clubs, maar de bovengrens niet echt hoger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Tja, er waren nu echt een paar opvallende momenten dan krijg je dat natuurlijk. Ajax is in mijn ogen gewoon niet zoveel beter dan de nummers 2-5, maar pakt gewoon vaker de drie punten wel. En als er dan een kans is om in te lopen (PSV vandaag, Feyenoord eerder) dan komen ze met geluk weg. Dus in mijn ogen geeft het de echte verhoudingen niet weer nee.

De ondergrens is vooral minder laag dan de andere clubs, maar de bovengrens niet echt hoger.
Sorry hoor, maar nu schiet je echt door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kuipers weer met z'n eigen regels... Veel duidelijker geel krijg je ze niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PrinsPils schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Waarom niet? Door het door laten spelen ontstaat een strafschop voor PSV. Dat lijkt me overduidelijk voordeel.
Dat is precies waar het mij ook om ging. Een penalty is in mijn ogen gewoon voordeel. Nergens werd het voordeel voor PSV opgeheven bij die tweede overtreding. Maar goed, mocht er niet meer over posten.
Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
Wat een leuke wedstrijd, na die frustrerende van 14.30 is dit wel leuk
In 40 minuten al meer vermaak dan in de 95 minuten er voor. Als voetballiefhebber wordt je gelukkig toch nog een beetje vermaakt zo :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[...]

Dat geloof ik niet. Kijk maar naar Europa waar Ajax de laatste jaren behoorlijk goed presteert (tegen betere tegenstanders) en je, naar mijn mening, de andere NL clubs eigenlijk net zo goed niet mee kunt laten doen. Die winnen niet van de gemiddelde Oost Europese laag vlieger. Ik denk dat Ajax zich soms niet kan motiveren in de eredivisie.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 28-02-2021 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:29

snmght

imho dan he

[...]

De ondergrens was vandaag degradatiemateriaal.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een warme, gezellige club uit het zuiden, ze zwaaien zelfs de Ajax spelers uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:32:
Wat een warme, gezellige club uit het zuiden, ze zwaaien zelfs de Ajax spelers uit

[Embed]
Allemaal boze zoons waar Tadic ook op bezoek is geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Exocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:28:
[...]

Sorry hoor, maar nu schiet je echt door.
Mag je vinden, ik zeg nergens dat Ajax onterecht bovenaan staat, maar vooral dat de virtuele negen punten een erg groot verschil doen vermoeden waar ik die qua spel niet zo groot vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

[Embed]
Dat zijn veel boetes voor < 1.5m :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[Embed]
Ik zie @Typhone zijn vriendin er tussen staan :+
Straks ligt de bus nog op de kop, met die relschoppers

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:31:
[...]

Dat geloof ik niet. Kijk maar naar Europa waar Ajax de laatste jaren behoorlijk goed presteert (tegen betere tegenstanders) en je, naar mijn mening, de andere NL clubs eigenlijk net zo goed niet mee kunt laten doen. Die winnen niet van de gemiddelde Oost Europese laag vlieger. Ik denk dat Ajax zich soms niet kan motiveren in de eredivisie.
Het gaat denk ik dan ook vooral om grote delen van dit nationale seizoen.

Ajax speelt amper beter dan de rest. Maar hebben idd een hogere ondergrens.

Als je Feyenoord soms een schitterende pot op de mat ziet leggen en de week erna kansloos met bizar slecht spel verliezen (AZ en PSV idem) is het niet onterecht dat ze bovenaan staan. Maar er zit dit seizoen wel een flinke dosis meer geluk in ( PSV uit en thuis, Feyenoord als voorbeelden) dan voorgaande seizoenen, toen ze er gewoon echt bovenuit staken (vorig seizoen zag je dit al gebeuren voordat corona roet in het eten gooide. Ik denk oprecht dat Ajax daar geen kampioen was geworden)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
[...]

Mag je vinden, ik zeg nergens dat Ajax onterecht bovenaan staat, maar vooral dat de virtuele negen punten een erg groot verschil doen vermoeden waar ik die qua spel niet zo groot vind.
Maar wel dat Ajax niet beter is dan de nummers 2 tm 5 een daar ben ik het niet mee eens.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als @Typhone niet binnen 15 minuten reageert moeten we een Mod bellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
De ene helft kwam voor de achterstallige alimentatie, de andere helft voor de nog uitstaande huur van moeder Dumfries :P

Maar deze eencelligen heb je bij elke club. Wat wel frappant is dat ondanks de aanwezigheid van politie er blijkbaar toch samenscholing wordt toegestaan. Iets met Corona en regels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:35:
[...]

De ene helft kwam voor de achterstallige alimentatie, de andere helft voor de nog uitstaande huur van moeder Dumfries :P

Maar deze eencelligen heb je bij elke club. Wat wel frappant is dat ondanks de aanwezigheid van politie er blijkbaar toch samenscholing wordt toegestaan. Iets met Corona en regels?
Het was een demonstratie tegen Tadic. Dat mag gewoon (wel snel vergunning geregeld).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Het was een demonstratie tegen Tadic. Dat mag gewoon (wel snel vergunning geregeld).
De Jumbo in Eindhoven was net weer open. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:34:
Als @Typhone niet binnen 15 minuten reageert moeten we een Mod bellen.
Meld misdaad anoniem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:35:
[...]

Angst dat het uit de hand loopt wanneer ze boetes uitdelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Sempy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:39:
[...]

De Jumbo in Eindhoven was net weer open. :+
En wij van ProRail hebben alweer een nieuw autootje, die willen we nog heel houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Aghanim schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
[...]

_O- _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:29:
[...]

Dat is precies waar het mij ook om ging. Een penalty is in mijn ogen gewoon voordeel. Nergens werd het voordeel voor PSV opgeheven bij die tweede overtreding. Maar goed, mocht er niet meer over posten.
[...]

In 40 minuten al meer vermaak dan in de 95 minuten er voor. Als voetballiefhebber wordt je gelukkig toch nog een beetje vermaakt zo :)
Nou ik moet je zeggen dat die laatste 5 minuten heerlijk waren hoor, helemaal om de gefrustreerde PSV'ers op Whatsapp de kast op te jagen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:22:
Los van hun voetbalkwaliteiten hebben we toch drie aanvoerder-onwaardige voetballers lopen bij Feyenoord, Ajax en PSV :O :O
Huh, Tadic is toch een super aanvoerder? Te goed voor de eredivisie zelfs misschien met zijn rendement.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvU-U-QWYAE7ahc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:47:
[...]

Huh, Tadic is toch een super aanvoerder? Te goed voor de eredivisie zelfs misschien met zijn rendement.
Ik heb het niet over hun kwaliteiten he ;)

Tadic is de grootste engnek op de Nederlandse velden. Echt, wat een vreselijke kwal is dat zeg!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:52:
[...]

Tadic is de grootste engnek op de Nederlandse velden. Echt, wat een vreselijke kwal is dat zeg!
Dumfries staat ook wel hoog op die lijst ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[Embed]
Er zijn altijd betere beelden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
LZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:55:
[...]

Dumfries staat ook wel hoog op die lijst ;)
Berghuis kan er ook wat van, daarom benoem ik ze alle drie :)
Ik mis aanvoerders als van Persie, de Ligt en Wijnaldum!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

We hebben gewoon 2 punten laten liggen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tsja de penalty stip slopen had ik nog nooit van gehoord. Dat is wel heel droevig. What's next, goal omdraaien voor een penalty?

Tadic erkent daarnaast zijn wangedrag na afloop. Bij Dumfries ontbreekt die zelfreflectie helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
Tsja de penalty stip slopen had ik nog nooit van gehoord. Dat is wel heel droevig. What's next, goal omdraaien voor een penalty?

Tadic erkent daarnaast zijn wangedrag na afloop. Bij Dumfries ontbreekt die zelfreflectie helaas.
Daarnaast is de bijdrage van Tadic aan het resultaat van Ajax stukken hoger dan die van Dumfries bij PSV.
Sinds Dumfries aanvoerder is, lijkt ie zich bijna meer bezig te houden met randzaken dan met het voetbal.
Tadic daarentegen gedraagt zich het laatste jaar te veel als een Portugees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Tadic had ook ruim meer tijd om af te koelen, en dan nog vraag ik me af of het wel precies zo gegaan is als hij vertelde (dus dat Dumfries begon).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02

Echt? Dat deden wij 20 jaar geleden al in de 5e klasse reserve.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De grote vraag is: Heeft Ihattaren al een Ajacied gefeliciteerd?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Er zijn altijd betere beelden :9

[Twitter]
In het veld de grote man spelen, nu opeens een klein jongetje! Kijk hem bukken _O- _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:02:
[...]

Echt? Dat deden wij 20 jaar geleden al in de 5e klasse reserve.
Hadden jullie velden waar dat uberhaupt nog nodig was? *jaloers*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
De grote vraag is: Heeft Ihattaren al een Ajacied gefeliciteerd?
Tadic zou leuk zijn. Complimenteren dat het een leider is die zijn ploeg tegen verlies behoedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Bijlow jonguh...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:49
Haha als je de keepertjes bij AZ en Feyenoord ziet dan verwacht ik Stekelenburg als eerste keeper in oranje :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54

Quad

Doof

Feyenoord.. Echt... _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Wat een kutkeeper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Aan het solliciteren voor oranje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Bijlow in Oranje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:52:
[...]

Niks mis met eh, een beetje je teammaten oppeppen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJOb9kxaa1o7_KcySX8ey2kRPzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4C4dzdKRnLpMwZeewL1uHFaD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bizot-Bijlow 1-1... ze maken het wel spannend in de race om maar vooral niet opgeroepen te worden.

Straks komt de Steek echt nog in aanmerking :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:42
Marsman toch maar terugzetten? ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]

In het veld de grote man spelen, nu opeens een klein jongetje! Kijk hem bukken _O- _O-
En net zoals die "grote" jongens klein zijn zodra ze in hun uppie staan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02
toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Hadden jullie velden waar dat uberhaupt nog nodig was? *jaloers*
Je moest flink trappen op dat kunstgras.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:
Bizot-Bijlow 1-1... ze maken het wel spannend in de race om maar vooral niet opgeroepen te worden.

Frank de Boer he, ik zie 't zo gebeuren. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Wat zou jij doen met een stelletje idioten waar je vlak langs moet lopen?
Het feit dat ze daar staan, is genoeg reden om je zorgen te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 08:49
Quad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:07:
[...]

Frank de Boer he, ik zie 't zo gebeuren. :P
De enige echte optie op dit moment. Ondanks zijn leeftijd hebben we gewoon niet beter.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
En verdomme, die Advocaat kan nog steeds niet wisselen. Dat kon hij als bondscoach niet en nu nog steeds niet. En dit seizoen is het al helemaal erg, alsof hij geen zin meer heeft om te coachen. Stop dan zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:06:

voor op de bank geeneens een slechte optie met zijn ervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:08:
[...]

voor op de bank geeneens een slechte optie met zijn ervaring
Ervaring op de bank? Wat voegt dat toe als je Cilissen en Krul al hebt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Dus Ajax was gewoon beter? Als je die kansen aan het begin van de wedstrijd benut ga je ook met 0-3 de rust in. Komt PSV toch weer goed weg vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:10:
[...]

Ervaring op de bank? Wat voegt dat toe als je Cilissen en Krul al hebt?
Zet toch liever hem erin vanaf de bank mocht tijdens de wedstrijd de 1e keus een blessure oplopen of rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:13:
[...]

Zet toch liever hem erin vanaf de bank mocht tijdens de wedstrijd de 1e keus een blessure oplopen of rode kaart.
Maar hij is dan de derde keeper he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wederom comedy capers achterin bij Feyenoord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Feyenoord toch.. Dit gaan ze niet meer winnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wat probeerde fer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Penalty ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Het laatste kansje om het seizoen nog enigszins kleur te geven is nu weggegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ongelofelijk dit. Vond Feyenoord in de eerste helft oprecht heel goed spelen maar ze geven het helemaal weg in de tweede helft.

AZ gaat PSV op 2 punten naderen, gaat nog spannend worden om plek 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wedstrijd is wel vermakelijker dan PSV Ajax.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
En we hadden het kunnen weten. Advocaat presteert praktisch altijd ruk het tweede seizoen. Ik ben wel klaar met die praatjesmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Waarom zou je ook in de EL 2 willen voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Wissel Fer en Berghuis gewoon een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:17:
Ongelofelijk dit. Vond Feyenoord in de eerste helft oprecht heel goed spelen maar ze geven het helemaal weg in de tweede helft.

AZ gaat PSV op 2 punten naderen, gaat nog spannend worden om plek 2.
Zoals gewoonlijk onder Advocaat. Deze spelers komen nooit normaal uit de kleedkamer. Is al 3 jaar zo. Ongelofelijk.

En normaal wisselen doet ie ook nooit. Die Fer staat al vanaf minuut 1 te kutten.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2021 18:20 ]

Pagina: 1 ... 206 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021