Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik heb dat eerder gedacht, iets met Tottenham...tweakduke schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:35:
Paar wissels in de laatste 10 minuten en een beetje extra tijd en dan moet dit toch lukken.
Don't jinx it
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Van Erik verwacht ik niets, dat had na 15 minuten al kunnen ingrijpen.Typhone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:35:
Gravenberch en Neres vallen echt uit de toom. Hup Erik, open je ogen.
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lille is nou niet echt dodelijk in de counters, maar je weet het maar nooit.hoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:36:
[...]
Ik heb dat eerder gedacht, iets met Tottenham...
Don't jinx it
Zal blij zijn als het over de streep is getrokken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je hoeft niet perse te wisselen om het tactisch beter neer te zetten. Maar Neres en Gravenberch laten staan is niet hee handig.
XXXVI
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ten hag zal wel zeggen dat ajax de wedstrijd knap gecontroleerd heeft.Grindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:40:
Bil en knijp en
Idrissi en Kudus zouden al wat kunnen helpen.ephymerous schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:39:
[...]
Je hoeft niet perse te wisselen om het tactisch beter neer te zetten. Maar Neres en Gravenberch laten staan is niet hee handig.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
- tweakduke
Whahaha die heeft alles meteen goedgemaakt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook waar, maar het moge duidelijk zijn dat er wel spelers zijn die voor een wissel in aanmerking komen.ephymerous schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:39:
[...]
Idrissi voor Neres, het is iets.
En precies nu scoort Neres na een assist van Brobbey. Prachtig.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Over en klaar.
Doet Brobby goed hoor!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klaassen geweldige tackle, perfecte voorzet Tadic en knap terug gelegd door Brobbey. Neres heeft niks hoeven doen behalve een loopactie te hoeven maken.
⏩ PVOutput☀️
We gaan de EL winnen.
Hup Ajax

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
1% jouw testikel?simons schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:43:
90% Brobbey 10% Neres...
Trollgroggy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:45:
Erik ten hag is echt een top coach
XXXVI
Die luxe heeft Ten Hag gewoonOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:43:
Wie wisselt nu de MotM?
Ik heb die foto al onder de sneltoets.
Gewoon ergens met 4 bier zitten, maakt me niet uit waar... Desnoods in De Kuip...Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:44:
Dit doelpunt, heerlijk! Als he, als ik in stadion zou zitten nu, een volle ArenA, lag ik 2 rijen naar beneden met 4 liter bier over me heen, maar het zou me dan allemaal verrotten. Och wat mis ik het.

XXXVI
Dat wij 1e staan in NL wel dan?Deadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:48: maar dat dit Lille 1e staat in Frankrijk zie ik er niet echt in terug.
Het 3e veld van FC Bal op het Dak is ook al primahoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:47:
[...]
Gewoon ergens met 4 bier zitten, maakt me niet uit waar... Desnoods in De Kuip...
Na de 85e minuut wisselen moet verboden worden, het voegt niets toe en is bijna disrespect dat een speler 2 minuutjes mee mag doen voor de wedstrijdpremie terwijl die amper een bal zal raken.Hupske schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:44:
Haha. Wel de wissels waar we allemaal om vroegen. Mocht alleen heel veel eerder.
Hele pot geel geven voor deze overtredingen, behalve nu.
[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 25-02-2021 20:50 ]
Bijna geen tegendoelpunten daar, verdienste van Ajax dat ze er 4 in 2 wedstrijden maken.Deadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:48:
Ajax heeft mazzel vandaag, maar dat dit Lille 1e staat in Frankrijk zie ik er niet echt in terug.
Lille is ook erg slordig, veel foutjes, balverlies en gemiste kansen. Beide partijen zetten hier geen topwedstrijd neer.Deadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:48:
Ajax heeft mazzel vandaag, maar dat dit Lille 1e staat in Frankrijk zie ik er niet echt in terug.
Wanneer is de loting eigenlijk, morgen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die hebben daar kunstgrasQu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Het 3e veld van FC Bal op het Dak is ook al prima
alles kan off-topic
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
1e helft ja, 2e helft was Lille niet echt gevaarlijk meer vond ik hoor. Ze speelden gewoon goed Lille, beter dan vorige week, meer druk naar voren. En het hielp ook niet dat iedereen bij Ajax ontzettend slordig was.Deadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:48:

Zo nu Psv kijken
Dat was gewoon de derde keer met eenzelfde overtreding van hem.snmght schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:50:
Sanchez smeerlap
Formerly known as Ragdoll
Franse competitie zou een hoger niveau zijn
Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:49:
Het 3e veld van FC Bal op het Dak is ook al prima
Wat mis ik de training en wedstrijden met bijbehorende derde helft... Kut corona
Nu maar tv uit wil ik vrolijk blijven
hoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:50:
[...]
offtopic:
Wat mis ik de training en wedstrijden met bijbehorende derde helft... Kut corona
Mijn knieën missen dat dan weer niet
Moeilijk maar niet onmogelijk.
Daar hebben wij de non-playing-reserves voor uitgevonden, die worden na 90 minuten bij de bar ingezet...Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:51:
offtopic:
Mijn knieën missen dat dan weer niet(al jaren niet meer)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
...
- tweakduke
Ik hoop dat dit een gouden zet is van Schmidt
ScorebordjournalistiekErapaz schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:47:
Wat valt Brobbey weer ontzettend sterk in zeg, wat mij betreft maakt Marc Overmars direct de transfersom van Promes over naar Riaola.
Erg effectief in z'n invalbeurten de laatste maand, absoluut. Maar als je naar z'n daadwerkelijke spel kijkt is hij bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.
Heb Schmidt dit seizoen nog niet op geniale ingevingen kunnen betrappen, hou het op onbewust-onbekwaam...tweakduke schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:55:
Deels omdat er iedere week weer een ander is geblesseerd. Nu dus door de schorsing van Sangaré.tweakduke schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:55:
4-2-2-2 bijzondere opstelling. Eerste gevoel waarom is er nog in hemelsnaam geen stabiele vaste opstelling bij PSV in deze fase van het seizoen.
Boscagli op de plek van Sangaré is dan wel mooi. Die heeft vaak een goede pass naar voren in huis. Hopelijk pakt dat een beetje uit zoals Blind bij Ajax als hij een linie naar voren schuift.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021