Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Formerly known as Ragdoll

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ligt dit eens toe?Typhone schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:30:
Zet je fucking Brobbey in de spits... wtf!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor de 1-3!InFamous schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:47:
Poeehhh 6 erbij
Met die gast die continu viel kan ik het wel begrijpenInFamous schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:47:
Poeehhh 6 erbij
Licht*
Simpel, vertegenwoordigt 0,0 waarde speelde een half jaar een spel met Ajax, media erbij en tekent niet bij vanwege ‘een gevoel’. Maar haalde tot november nog geen 90 minuten conditioneel.
Een keer dieper de informatie omhoog pluggen is een stuk dapperder dan achteraf goedkoop willen scoren. De pot op met Brobbey.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja dat is wel eens fijnHan schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:46:
Gewoon 100% terechte voorsprong! Gelukkig wint het anti-voetbal een keer niet tegen een NL club, hele!
Karma voor die ploegOPSLAGHOND schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:48:
En ineens valt er niemand meer om en gaan ze voetballen?
Volledig terecht ook maar wel nog even billenknijpen.Deadsy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:47:
[...]
Met die gast die continu viel kan ik het wel begrijpen
Zou mooi zijn
Een Onanaatje?Starbucks schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:50:
Nu ff tijdrekken zoals zij net ook deden.
⏩ PVOutput☀️
als de bal in het spel is mag een doelman rekken wat hij wil.
DitVos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:51:
Terecht geel. Maar doe het dan bij al het spel bederf.

⏩ PVOutput☀️
ja maar dan zou het een goede scheids zijnVos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:51:
Terecht geel. Maar doe het dan bij al het spel bederf.
Fijn dat Rensch en Timber inderdaad het ook goed deden
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En zo is het! Dat hij perongeluk via de keeper een bal binnenschiet verandert de situatie niet.Typhone schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Licht*
Simpel, vertegenwoordigt 0,0 waarde speelde een half jaar een spel met Ajax, media erbij en tekent niet bij vanwege ‘een gevoel’. Maar haalde tot november nog geen 90 minuten conditioneel.
Een keer dieper de informatie omhoog pluggen is een stuk dapperder dan achteraf goedkoop willen scoren. De pot op met Brobbey.
[ Voor 57% gewijzigd door ephymerous op 18-02-2021 22:56 ]
XXXVI
...
En kudo’s voor Alvarez. Sinds vrouw en kind er zijn speelt ie serieus goed.Exocet schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:54:
Martinez achterin en Blind middenveld , niet meer wijzigen. Beste wedstrijden zo gespeeld
Klopt maar win er maar eens van met zo'n verdedigende instelling en razendsnelle spitsen.ephymerous schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:54:
Nou Ajax is nog niet door maar dit Lille is niet de Franse wonderploeg zoals de media beschrijft. Ordinaire zuigende counterploeg. Hopelijk maakt Ajax het thuis af. De uitgangspositie is in ieder geval goed
Snap dat teams hier zich op stuk lopen
Maar speelt Lille altijd zo? Of hebben ze zich aangepast?Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:55:
Het mooiste van deze overwinning vind ik de deksel op de neus voor de vreselijke tactiek van Lille. Een thuisploeg die in de knock-out fase zo speelt, vreselijk. En dat is koploper in L1, onbegrijpelijk.
Ja hij gaat weg, maar zonder Haller en Huntelaar heb je hem gewoon nodig. Gewoon professioneel blijven en opstellen dus. De supporters moeten ophouden met zeiken dat hij weggaat en genieten van wat hij nog kan laten zien.Typhone schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Licht*
Dat niet bijtekenen doet niet ter zake.
[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 18-02-2021 22:56 ]
Martinez er nog eens als extra buffel er achter helpt ook.
Vandaag ook ziet hoeveel kop duels Alvarez heeft gewonnen op het middenveld. Lange bal van Lille was kansloos daardoor.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haha, wederom?Aghanim schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:56:
Weer een typisch Nederlandse Europees voetbal avond. PSV stelt teleur en Ajax kent een wedstrijd die wederom beïnvloed wordt door de scheidsrechter, deze keer positief voor de verandering. En de andere Nederlandse clubs.....oh wacht.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik hoop in elk geval dat Martinez voorlopig basis staat. Die is iedere wedstrijd stabiel.Hupske schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:56:
Eigenlijk vind Alvarez een beetje de sleutel. Het is een perfecte stofzuiger. Waardoor Blind niet meer hoeft te verdedigen.
Vandaag ook ziet hoeveel kop duels Alvarez heeft gewonnen op het middenveld. Lange bal van Lille was kansloos daardoor.
Ik heb gisteren van die andere Nederlandse topclub anders een mooie wedstrijd gezienAghanim schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:56:
Weer een typisch Nederlandse Europees voetbal avond. PSV stelt teleur en Ajax kent een wedstrijd die wederom beïnvloed wordt door de scheidsrechter, deze keer positief voor de verandering. En de andere Nederlandse clubs.....oh wacht.
XXXVI
Ik geniet er oprecht van. Dankzij Martinez en Alvarez komt Blind in zijn kracht in plaats van zijn zwakte. Mooi om te zienHupske schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:56:
Eigenlijk vind Alvarez een beetje de sleutel. Het is een perfecte stofzuiger. Waardoor Blind niet meer hoeft te verdedigen.
Nummer 1 van Frankrijk had werkelijk niks te vertellen, ja door een stomme fout van Nico.
Jammer dat het zo lang duurde voordat Ten Hag dit door had.Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:58:
[...]
Ik geniet er oprecht van. Dankzij Martinez en Alvarez komt Blind in zijn kracht in plaats van zijn zwakte. Mooi om te zien
Maar durft Ten Hag het te laten staan?Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:58:
[...]
Ik geniet er oprecht van. Dankzij Martinez en Alvarez komt Blind in zijn kracht in plaats van zijn zwakte. Mooi om te zien
Kom nou, Heerenveen is geen topclubephymerous schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:58:
[...]
Ik heb gisteren van die andere Nederlandse topclub anders een mooie wedstrijd gezien
Volgende wedstrijd zet hij Martinez weer op de bankDeadsy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:59:
[...]
Jammer dat het zo lang duurde voordat Ten Hag dit door had.
Ajax heeft Brobbey harder nodig dan andersom, nu al de tweede wedstrijd gered. Ophouden met zeiken dus en een voorbeeld nemen aan Brobbey, die wel professioneel blijft en Ajax aan overwinningen blijft helpen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:54:
[...]
Houden we het een beetje vriendelijk naar @Typhone ?
/Nep-mod-modus uit
PSV weet dit inmiddels ook prima door te voeren in de beker en eredivisie. Op een halve helft tegen Ajax na hebben ze na de winterstop nog niks laten zien.Aghanim schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:56:
Kom op zeg. Overdrijven is ook een vakErapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:00:
[...]
Ajax heeft Brobbey harder nodig dan andersom, nu al de tweede wedstrijd gered. Ophouden met zeiken dus en een voorbeeld nemen aan Brobbey, die wel professioneel blijft en Ajax aan overwinningen blijft helpen.
Alleen zo irritant dat het zo lang heeft geduurd voordat ETH dit ook ziet. Martinez al die tijd genegeerd. De kans dat het de volgende wedstrijd weer anders staat is groot overigensHan schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:58:
[...]

XXXVI
Ze hebben mazzel dat de clubs onder hun ook zo zwak spelen. Anders zouden ze zich flink zorgen moeten maken betreffende Europees voetbalElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:00:
[...]
PSV weet dit inmiddels ook prima door te voeren in de beker en eredivisie. Op een halve helft tegen Ajax na hebben ze na de winterstop nog niks laten zien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je kunt Blind niet in de verdediging zetten volgende week. In de Eredivisie wellicht nog welGynnad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:02:
Maar volgende week is Gravenberch terug, wat ga je dan doen met Blind, Martinez en Alvarez?
Dan wordt het: mazraoui, timber, blind, tagliafico, klaassen, gravenberch, alvarez, tadic, antony, neres. Wedje leggen?Gynnad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:02:
Maar volgende week is Gravenberch terug, wat ga je dan doen met Blind, Martinez en Alvarez?
https://speld.nl/2021/02/...etje-van-zn-vrouw-gepakt/
Luxe problemen, als je je bedenkt dat Kudus ook nog op de bank zat.Gynnad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:02:
...
Ze hebben echt een geweldige bank, vooral als je naar de bank van PSV en Feyenoord kijktLuxicon schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:03:
[...]
Luxe problemen, als je je bedenkt dat Kudus ook nog op de bank zat.
Ja, dat probleem stipte ik na de bekerwedstrijd tegen PSV al aan. Je denkt Gravenberch te missen, maar eigenlijk loopt het nu beter. Een voorbeeld van hoe je soms individuele klasse in een team moet inruilen voor een betere balans.Gynnad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:02:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Klaasen op de bank starte. Die was het zwakst van de middenvelders.Gynnad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:02:
Ik vraag me af of dat komt door het gebrek aan Gravenberch of aan balansbewaker Alvarez. Die heb ik vervloekt maar inmiddels vult die precies de zwakke plek van Ajax in die ze zo lang hebben gehad op het middenveld.Erapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:04:
[...]
Ja, dat probleem stipte ik na de bekerwedstrijd tegen PSV al aan. Je denkt Gravenberch te missen, maar eigenlijk loopt het nu beter. Een voorbeeld van hoe je soms individuele klasse in een team moet inruilen voor een betere balans.
Is ook weinig teleurstellends aan, PSV kan gewoon dit soort spel niet op de mat leggen. Zo simpel is het helaas gewoon. Af en toe als er een paar aanvallen lekker lopen, dan ziet het er leuk uit. Over het algemeen loopt het echter voor geen meter en is het altijd wachten tot het een keer lukt.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:00:
[...]
PSV weet dit inmiddels ook prima door te voeren in de beker en eredivisie. Op een halve helft tegen Ajax na hebben ze na de winterstop nog niks laten zien.
Heeft ook weinig met de winterstop te maken, dit is (imo) echt al jaren een probleem. Het combinatiespel is echt lang niet zo goed en daar begint het allemaal mee. Ik vraag me soms dan ook echt af of dit echt zo'n enorm moeilijk onderdeel van het spel is. Zeker als ik zie dat tegenstanders van PSV de hele verdediging met 2 passes uit kunnen spelen, maar wanneer PSV die kansen zelf krijgt, de passes 3 meter achter de man of over de zijlijn belanden.
Anyway, waarschijnlijk niet het moment om het daarover te hebben. Congrats Ajax. Goed gespeeld en ik kan me in @Harribo z'n comment wel enigszins vinden, vond Klaassen ook in de buurt van de goal niet heel sterk vandaag (en dacht zelfs even aan zijn "mislukte" verleden daardoor), maar hij doet het uiteindelijk toch wel met een mooie actie die hard nodig was...
Wat er met hem speelt is ook een raadsel. Waarom die man geen minuten krijgt is vreemd. Volgens mij hangt ten hag ook het 'als je op de bank zit kan je spelen' principe aanLuxicon schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:03:
[...]
Luxe problemen, als je je bedenkt dat Kudus ook nog op de bank zat.
Het is zwaar frustrerend als ballen over 2 meter niet aankomen inderdaad, ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is. Net zomin als dat ik niet snap waarom er niet meer op getraind wordt als het blijkbaar in het veld niet lukt.Snowdog schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:07:
[...]
Is ook weinig teleurstellends aan, PSV kan gewoon dit soort spel niet op de mat leggen. Zo simpel is het helaas gewoon. Af en toe als er een paar aanvallen lekker lopen, dan ziet het er leuk uit. Over het algemeen loopt het echter voor geen meter en is het altijd wachten tot het een keer lukt.
Heeft ook weinig met de winterstop te maken, dit is (imo) echt al jaren een probleem. Het combinatiespel is echt lang niet zo goed en daar begint het allemaal mee. Ik vraag me soms dan ook echt af of dit echt zo'n enorm moeilijk onderdeel van het spel is. Zeker als ik zie dat tegenstanders van PSV de hele verdediging met 2 passes uit kunnen spelen, maar wanneer PSV die kansen zelf krijgt, de passes 3 meter achter de man of over de zijlijn belanden.
Anyway, waarschijnlijk niet het moment om het daarover te hebben. Congrats Ajax. Goed gespeeld en ik kan me in @Harribo z'n comment wel enigszins vinden, vond Klaassen ook in de buurt van de goal niet heel sterk vandaag (en dacht zelfs even aan zijn "mislukte" verleden daardoor), maar hij doet het uiteindelijk toch wel met een mooie actie die hard nodig was...
Het grote probleem met Schmidt nu is dat hij vast blijft houden aan zijn 4-2-2-2 opstelling terwijl hij het materiaal er niet voor heeft. Beter past hij zijn opstelling aan materiaal wat hij wel heeft.
Denk aan:
1
2
3
4
5
| Unnerstall (ik ben nog steeds niet overtuigd van Mvogo, weggegooid geld) Dumfries - Teze - Boscagli - Max Rosario Thomas - van Ginkel - Götze Malen - Zahavi |
en dan zodra Gakpo er is Thomas er uit.
4-2-2-2 is de enige tactiek die hij kent.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:13:
[...]
Het is zwaar frustrerend als ballen over 2 meter niet aankomen inderdaad, ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is. Net zomin als dat ik niet snap waarom er niet meer op getraind wordt als het blijkbaar in het veld niet lukt.
Het grote probleem met Schmidt nu is dat hij vast blijft houden aan zijn 4-2-2-2 opstelling terwijl hij het materiaal er niet voor heeft. Beter past hij zijn opstelling aan materiaal wat hij wel heeft.
Denk aan:
code:
1 2 3 4 5 Unnerstall (ik ben nog steeds niet overtuigd van Mvogo, weggegooid geld) Dumfries - Teze - Boscagli - Max Rosario Thomas - van Ginkel - Götze Malen - Zahavi
Dan speel je toch met 2 spelers waar je ivm blessures niet op kan bouwenElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:13:
[...]
Het is zwaar frustrerend als ballen over 2 meter niet aankomen inderdaad, ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is. Net zomin als dat ik niet snap waarom er niet meer op getraind wordt als het blijkbaar in het veld niet lukt.
Denk aan:
code:
1 2 3 4 5 Unnerstall (ik ben nog steeds niet overtuigd van Mvogo, weggegooid geld) Dumfries - Teze - Boscagli - Max Rosario Thomas - van Ginkel - Götze Malen - Zahavi
Dus ze maken niet bizar veel goals. Wel maar 15 tegen
Volgende keer iets eerder dan 😁jaapstobbe schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:16:
Welke sufferd zette de tv uit 10 min voor tijd? Ik.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021