[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.643 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

Zakelijke overwinning, uitgelopen op PSV, het is een prima voetbalweekend tot nu toe.

En wat ben ik toch blij met Haller zeg <3

[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 13-02-2021 21:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Wat is voetbal toch een mooie sport (y)
Lekker uitlopen weer, kan niet beter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

Hopppa! Extra klassieker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Een bekerwedstrijd die er wel toe doet, niet om de beker maar om de tegenstander *O*

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:29:
[...]

Een bekerwedstrijd die er wel toe doet, niet om de beker maar om de tegenstander *O*
Precies Heerenveen - Ajax is altijd leuk voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
PolarBear schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Precies Heerenveen - Ajax is altijd leuk voetbal.
Don’t spoil it! Mag toch echt hopen dat het Feyenoord wordt :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:39:
[...]

Don’t spoil it! Mag toch echt hopen dat het Feyenoord wordt :)
Tja hele recente resultaten tussen Heerenveen en Feyenoord laten zien dat het alle kanten op kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgMrlhQedsBg5suxzN0rQL5KAhU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RXSNDs1YAWpUoJrLWTBBVDoE.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PolarBear schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:41:
[...]

Tja hele recente resultaten tussen Heerenveen en Feyenoord laten zien dat het alle kanten op kan.

[Afbeelding]
Het kan maar 2 kanten op 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
Exocet schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Het kan maar 2 kanten op 😁
Nah, als ze gelijkspelen na penalties, dan is het gewoon 1 helft tegen Heerenveen en 1 helft tegen Feyenoord. Tegen frisse spelers kan dat nog best uitdagend zijn. Dat is ook een van de redenen dat Schmidt zoveel wisselt. Helaas heeft hij al naast de beker gegerepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
Best mogelijke loting voor Ajax, schat Vitesse toch hoger in dan Heerenveen of Feyenoord dit seizoen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Huh Feyenoord thuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Snowdog schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:05:
[...]

Hey, ze komen van een achterstand op Vitesse. Lijkt me nergens voor nodig. Het kampioenschap was altijd al een enorm best case scenario. Als je ook naar de wedstrijden van vandaag kijkt. PSV was een stuk beter dan ADO ivm Ajax vs Heracles.

Natuurlijk, ADO is ook een stuk minder, maar dat is niet helemaal het punt, zo'n verlies (van punten) heb je gewoon soms. Shit happens. Vind ook absoluut niet dat Schmidt hier ook maar iets te verwijten valt (en ik heb ook genoeg commentaar op hem). Soms zit het gewoon ff tegen.

Hoop echt dat ze niet met die belachelijke onzin beginnen. De wedstrijden die er toe gaan doen, zijn de wedstrijden tegen Vitesse, Feyenoord, Ajax en AZ. Als ze daar eens laten zien dat ze ok kunnen voetballen en kunnen winnen, dan lijkt me er helemaal niks aan de hand (en ik vind ook wel dat ze niet heel gelukkig zijn, zowel tegen Feyenoord als tegen AZ (in wat mindere mate) zat het gewoon niet mee).
Kampioen wordt je tegen de kleintjes. Het gaat niet om de wedstrijden tegen de toppers, daar is de kans op gelijk of zelfs verlies namelijk veel groter. Je moet juist de punten pakken waar je kan, en Ado is wel een heel matig team natuurlijk. Die punten had je daar moet mogen laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Erapaz schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:29:
[...]

Kampioen wordt je tegen de kleintjes. Het gaat niet om de wedstrijden tegen de toppers, daar is de kans op gelijk of zelfs verlies namelijk veel groter. Je moet juist de punten pakken waar je kan, en Ado is wel een heel matig team natuurlijk. Die punten had je daar moet mogen laten liggen.
Ik weet het, maar op dit punt doet PSV het niet zo slecht. Daarom begrijp ik het commentaar van mede-PSV-ers hier ook niet zo goed na de wedstrijd vandaag. De wedstrijden tegen veel van de ploegen uit de onderste regionen zijn gewoon een stuk slechter dan wat we vandaag gezien hebben (zou ik zeggen). Het resultaat is echter meestal beter.

Ze laten op het moment gewoon de punten voor de 2e plek iig liggen tegen de groter teams. Ik zou dan ook zeggen dat PSV moet beginnen met winnen tegen de betere teams in de competitie. Als je de wedstrijden tegen Vitesse, AZ en Feyenoord erbij pakt, dan scheelt dat al best wat punten tov Ajax (en tov een tweede plek).

Edit: naja, ik denk het kampioen wordt je tegen de kleintjes ding is vooral als het echt tussen twee teams gaat die allebei beter zijn dan de rest. Dat is hier niet het geval. Voor hoe ver dat geldt voor Ajax, tsjah dat mag je zelf bepalen, maar PSV zal echt beter moeten spelen tegen concurrenten voor de 2e plek als ze die 2e plek willen behalen. Het feit dat ze nog 2e staan ondanks nederlagen tegen alle directe concurrenten (behalve Ajax) zegt wat mij betreft echter wel dat ze het redelijk ok doen tegen de kleintjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Snowdog op 13-02-2021 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Gynnad schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:55:
Best mogelijke loting voor Ajax, schat Vitesse toch hoger in dan Heerenveen of Feyenoord dit seizoen.
Vraag is ook: Wie wil je volgend seizoen in de EL terug zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:55:
Mocht Feyenoord van Heerenveen winnen en NEC van VVV, dan zijn dat twee leuke halve finales.
NEC vs Vitesse
Ajax vs Feyenoord

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Net ff studio sport terug gekeken, leuke wedstrijd Sparta - Fortuna, maar weer zo’n raar var moment.
Verdediger krijgt duw in de rug, struikelt wat naar voren en krijgt bal (uit ingooi) op zijn handen (volledig voor zijn borst overigens).

Var zegt scheids ga maar eens kijken, die vindt dat dus een penalty :? Gelukkig de scheids die geen bril nodig heeft en heeft dus vrije trap mee voor die verdediger :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Zowel van de beek als Ziyech bakken er weinig van in Engeland. Benieuwd of dit nog invloed heeft op eventuele toekomstige transfers naar Engeland
Dat niet, de Brexit daarentegen wel. Nieuwe regels in Engeland waardoor ze minder snel buitenlandse spoelers kunnen halen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:56:
[...]

Ik weet het, maar op dit punt doet PSV het niet zo slecht. Daarom begrijp ik het commentaar van mede-PSV-ers hier ook niet zo goed na de wedstrijd vandaag. De wedstrijden tegen veel van de ploegen uit de onderste regionen zijn gewoon een stuk slechter dan wat we vandaag gezien hebben (zou ik zeggen). Het resultaat is echter meestal beter.
Wacht, je snapt het niet dat er commentaar van de supporters is als PSV punten laat liggen tegen de nr 17? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
Deadsy schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Vraag is ook: Wie wil je volgend seizoen in de EL terug zien.
Als Ajax de beker wint gaat die plek gewoon naar de 3e? op de ranglijst toch :P

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:35:
[...]

Wacht, je snapt het niet dat er commentaar van de supporters is als PSV punten laat liggen tegen de nr 17? :?
Er was kritiek op het spel en de coach, dat is wat anders dan kritiek op het resultaat. Dat snap ik inderdaad niet helemaal. Als je regelmatig PSV kijkt, weet je dat deze wedstrijd een stuk beter was dan het gros van de wedstrijden (ook tegen ploegen die onderaan bivakkeren). Ik zie het dus niet zo negatief in, behalve weer 2 punten verneukt. Maarja... Was leuker toen ze met vd Brom op *knip* gingen (:+ )...
Die opmerking is ook 'grappig' bedoeld totaal ongewenst.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 14-02-2021 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
PSV had gewoon heel veel pech deze wedstrijd, keeper die ineens (behalve 1ste goal) alle ballen tegenhoud, 2 ballen op de lat volgens mij en ADO die 2x op doel schiet en scoort.
Zo’n wedstrijd heb je altijd wel een keer in het seizoen, je hebt dan geluk (Ajax - Twente) of pech zoals PSV in dit geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Martinusz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:57:
PSV had gewoon heel veel pech deze wedstrijd, keeper die ineens (behalve 1ste goal) alle ballen tegenhoud, 2 ballen op de lat volgens mij en ADO die 2x op doel schiet en scoort.
Zo’n wedstrijd heb je altijd wel een keer in het seizoen, je hebt dan geluk (Ajax - Twente) of pech zoals PSV in dit geval.
Geluk of kwaliteit om zulke wedstrijden ook te winnen? Ajax heeft een jaar lang gehad dat ze dat soort wedstrijden verloren, nu lijkt het tij eindelijk gekeerd, ook door voldoende individuen klasse op het veld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Erapaz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Geluk of kwaliteit om zulke wedstrijden ook te winnen? Ajax heeft een jaar lang gehad dat ze dat soort wedstrijden verloren, nu lijkt het tij eindelijk gekeerd, ook door voldoende individuen klasse op het veld.
Het is geen exact wetenschap, soms heb je gewoon pech (of geluk). Dat zwart/wit gedoe altijd hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:26
Martinusz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Het is geen exact wetenschap, soms heb je gewoon pech (of geluk). Dat zwart/wit gedoe altijd hier
Pech is makkelijk na te bootsen van psv. Gewoon alle ballen rechtdoor op de keeper. En af en toe er een naar de hoek.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05

Qu3st

carpebios schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:44:
[...]

Pech is makkelijk na te bootsen van psv. Gewoon alle ballen rechtdoor op de keeper. En af en toe er een naar de hoek.
En geen echte afmaker hebben, zoals Luuk de Jong bijvoorbeeld. Voorin is er geen echte plan B, als Zahavi en Malen het niet lukt ben je de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:01
Qu3st schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:49:
[...]

En geen echte afmaker hebben, zoals Luuk de Jong bijvoorbeeld. Voorin is er geen echte plan B, als Zahavi en Malen het niet lukt ben je de lul.
Plannen B (Gakpo) en C (Madueke) zijn geblesseerd. Het echte probleem van PSV is niet zozeer de voorhoede, maar de rij daar achter. Het middenveld is gewoon echt niet ok. Als je in plaats van Rosario (of Sangaré) een goede middenvelder hebt staan dan kan de ander zich aan dat niveau optrekken en krijg je vanzelf meer ballen naar de voorhoede en minder druk op de achterhoede. Soms heb je zo'n wedstrijd dat het gewoon allemaal niet wil, kan gebeuren.

Een echte afmaker zoals de Jong is fijn ja, maar toen hij geen ballen kreeg kon hij ook niet scoren, vandaar eerst het middenveld verbeteren, de rest komt dan vanzelf.

Oh en uiteraard af durven stappen van 4-2-2-2 wanneer blijkt dat dat gewoon niet werkt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Malen en Zahavi lijkt me echt afdoende om normaalgesproken te kunnen scoren. Soms wil het gewoon niet lukken. Ik denk dat de aanval van PSV het beste voor elkaar is. Zeker als Gakpo er ook weer bij is.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Tandem Klaassen Haller Tadic is goed, sinds Klaassen op 10 speelt scoren we een stuk makkelijker daar lag het grote manco voor de winterstop als je de xG analyse afging.
Gisteren 3 kansen 2 goals , dat is meer dan netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Haller ligt overigens ook gewoon tot zomer 2025 vast.
Ik zou hem echt niet verkopen, pas op zijn vroegst zomer 2023.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Mark31 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:49:
Tandem Klaassen Haller Tadic is goed, sinds Klaassen op 10 speelt scoren we een stuk makkelijker daar lag het grote manco voor de winterstop als je de xG analyse afging.
Ach, niks vergeleken met ADO, 2 kansen, 2 goals. Die zijn pas efficiënt ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:53:
[...]

Ach, niks vergeleken met ADO, 2 kansen, 2 goals. Die zijn pas efficiënt ;)
Gisteren toevallig wel, maar normaal gesproken niet echt .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:53:
Haller ligt overigens ook gewoon tot zomer 2025 vast.
Ik zou hem echt niet verkopen, pas op zijn vroegst zomer 2023.
Als het niet nodig is moet je dat ook zeker niet willen. Hij draagt bijzonder veel bij aan het spel en een monster winst ga je gezien aankoopbedrag en leeftijd niet meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Volgens mij is 3 geen tandem meer ;)

Ben benieuwd naar Klaassen - Tadic in de EL, of zal EtH toch voor Traore kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is joey veerman nu al het slachtoffer van de komst van schone?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren eens goed op Klaassen gelet maar dat is een best werkpaard daar op het middenveld.
Terecht man van de wedstrijd imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Volgens mij is 3 geen tandem meer ;)

Ben benieuwd naar Klaassen - Tadic in de EL, of zal EtH toch voor Traore kiezen?
Vlak Labyad niet uit he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
:X

Hoewel, vorig jaar speelde hij mee uit bij Lille toch?

Edit: Inderdaad op rechts, werd begin tweede helft gewisseld voor Noa Lang.

[ Voor 15% gewijzigd door Erapaz op 14-02-2021 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Qu3st schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Tsjah, wie kan zich niet nog de droge periode van de Jong herinneren waarin hij er opeens niks meer van kon en al ruim 10 wedstrijden (1000 minuten ofzo?) niet had gescoord. Ik vind dat iedereen veel te snel oordeelt en dit op basis van een wedstrijd waarin het ff tegenzat. In de gemiddelde wedstrijd tegen brakke ploegen krijgt PSV een stuk minder kansen, maar scoren ze wel en die winnen ze dan wel weer. Zo loopt het gewoon soms.

Waar ik me eigenlijk meer druk om zou kunnen maken is het feit dat ze tegen Feyenoord weinig kansen tegenkrijgen, maar zo'n beetje elke bal erin vliegt en gisteren was dat weer het geval. Ook dat is even korte termijn analyseren, maar toch wel apart. Denk dat het te kort is om daar heel veel over te zeggen, wat me wel opvalt is dat Mvogo er vaak niet heel lekker uitziet, ook gisteren niet bij die 1e imo. Tweede wat minder op gelet vanwege de frustratie.

Wel een teamdingetje. Je voelde dat die 2-2 nog best zou kunnen vallen in de laatste minuten, ondanks dat het totaal tegen de verhoudingen in was en totaal niet nodig was. Toch apart hoe ze dat soort dingen soms over zichzelf af kunnen roepen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:57:
Kip-ei verhaaltje doen?

Houdt de keeper alles tegen of schieten de aanvallers alles slecht in? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Typhone schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Kip-ei verhaaltje doen?

Houdt de keeper alles tegen of schieten de aanvallers alles slecht in? :P
Gisteren pakte die keeper wel een paar ballen die gewoon ok ingeschoten waren. Die zou hij er de helft van de tijd ook niet uithouden zou ik zeggen. Als die gast een beetje kan meevoetballen misschien wat voor PSV :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Snowdog zou je Unnerstal liever zien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
Ik wel. Of beter, Mvogo voegt in mijn ogen t.o.v. Unnerstall helemaal niks toe.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
ElPaco schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:06:
[...]

Yep, eens met @ElPaco , van mij mag hij ook wel eens een echte kans krijgen.

Ik bedoel je zal er zeker niet op achteruit gaan zou ik zeggen. Ik vind het meevoetballen van Mvogo ook niet zo geweldig en lange ballen gaan regelmatig direct naar de tegenstander. Unnerstall heeft nooit een echte kans gekregen, dus ik zou zeggen, give it a try.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
En daar is alweer het goaltje van Schöne. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op zondag 14 februari 2021 @ 01:26:
[...]

Als Ajax de beker wint gaat die plek gewoon naar de 3e? op de ranglijst toch :P
gaat de plek niet meer naar de verliezend finalist?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Deadsy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:43:
[...]

gaat de plek niet meer naar de verliezend finalist?
Als de winnaar van de bekerfinale zich ook plaatst voor de (voorronde van de) Champions League dan gaat het Europa League-ticket naar de nummer drie van de eredivisie. Het ticket voor de voorronde van de Europa League van de nummer 3 uit de eredivisie schuift dan automatisch door naar de nummer vier. In dat geval spelen de clubs in de eredivisie van plaats vijf tot en met acht in mei play-offs voor (de voorronde van de) Europa League.

Lees meer: https://voetbalflitsen.nl...list-ook-europees-voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En dat is niet veranderd sinds we tickets voor de EL hebben moeten inruilen voor de EL2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Deadsy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:55:
[...]

En dat is niet veranderd sinds we tickets voor de EL hebben moeten inruilen voor de EL2?
De regel is paar jaar terug gewijzigd naar mijn weten. Eens even zoeken :)
Vanaf het seizoen 2015/16 zal de verliezend bekerfinalist niet meer in aanmerking komen voor deelname aan het Europa League-toernooi. Vanaf die jaargang krijgt alleen de bekerwinnaar nog toegang tot Europees voetbal.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 14-02-2021 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ElPaco schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:06:
[...]

Echt wel, Mvogo maakt elke terugspeelbal spannend, Unnerstall is gewoon saai.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 18:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Val bijna in slaap bij Feyenoord.. man man.. dit is ook niet om aan te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Grudgie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:20:
Val bijna in slaap bij Feyenoord.. man man.. dit is ook niet om aan te gluren.
Eens, voor en achter is het prima maar er is geen middenveld om die bal van achter naar voor te krijgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En toen was het gewoon 2-0, ziet er nu een stuk beter uit.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En nu het slot erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Driessen baalt maar een heel klein beetje hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ankona schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:37:
En toen was het gewoon 2-0, ziet er nu een stuk beter uit.
3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Jep, na 10 minuten had Blom ook door dat er gescoord was.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ankona schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:43:
[...]

Jep, na 10 minuten had Blom ook door dat er gescoord was.
Ook dat record van 4 minuten staat dit seizoen nog op naam van Ajax. >:) Al deed Blom inderdaad een goede poging hem op naam van Feyenoord te schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Ben niet aan het kijken, maar is Feyenoord weer eens dodelijk effectief? Wat dat betreft lijkt het spitsenprobleem dan niet zo groot daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Snowdog schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:47:
Ben niet aan het kijken, maar is Feyenoord weer eens dodelijk effectief? Wat dat betreft lijkt het spitsenprobleem dan niet zo groot daar?
Feyenoord heeft ook nooit een spitsen probleem gehad. Probleem is het middenveld.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ankona schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Feyenoord heeft ook nooit een spitsen probleem gehad. Probleem is het middenveld.
Nouja, het aantal kansen wat Feyenoord vaak nodig heeft om te scoren is toch niet goed. Tegen PSV ging het dan weer uitzonderlijk (3 uit 4), tegen Ajax was het weer dramatisch. Kansen zat gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Haha. Wat een goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Die verdediger. Kan toch niet! hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Aauu. Vol op de voet. Voel het bijna zelf. Brrrr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ligt het nu aan mij, maar de eerste overtreding wordt toch door de Griek van VVV gemaakt door de verdediger te duwen? De overtreding erna is idd van de keeper van Utrecht.

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 14-02-2021 16:20 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als er bij VVV nog 3 goals vallen dan zit ik goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hoor het net van Feyenoord. Advocaat 4 President *O*
@ Feyenoord fans.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vitesse trekt de lijn wel door, 1-0 achter en Tanane uitgevallen.
Die eindigen dit seizoen waarschijnlijk als 5e of 6e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Botman verkocht voor 45 miljoen euro... Lille maakt even binnen 1 jaar 37 miljoen winst op hem. Zeer benieuwd of Ajax nog een fatsoenlijke doorverkoop percentage heeft bedongen vorig jaar :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:25:
Botman verkocht voor 45 miljoen euro... Lille maakt even binnen 1 jaar 37 miljoen winst op hem. Zeer benieuwd of Ajax nog een fatsoenlijke doorverkoop percentage heeft bedongen vorig jaar :)
Mocht dat zo zijn dan heeft Ajax in ieder geval recht op een opleidingsvergoeding. Ongetwijfeld is er ook een doorverkooppercentage, dat is bij Lang ook het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Han schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:25:
Man Utd is gerucht. Of iig een Engelse club. Vrij verrassend zo snel vind ik.

Liverpool wordt ook genoemd.

Verrassing dus nog ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 14-02-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:37
Vos schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:39:
[...]

Man Utd is gerucht. Of iig een Engelse club. Vrij verrassend zo snel vind ik.

Liverpool wordt ook genoemd.

Verrassing dus nog ;)
Heeft Ajax dan echt zitten te slapen ? Beetje bizar dat een speler die je bij Heerenveen stalt, wordt opgepikt door Lille voor 8 miljoen, meteen seizoen erna naar bv Liverpool vertrekt voor 45 miljoen.

Als ie echt zo goed is, binnenkort Oranje ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:45:
[...]

Heeft Ajax dan echt zitten te slapen ? Beetje bizar dat een speler die je bij Heerenveen stalt, wordt opgepikt door Lille voor 8 miljoen, meteen seizoen erna naar bv Liverpool vertrekt voor 45 miljoen.

1. Ontwikkeling van voetballers voorspellen is mensenwerk, dat kan je nooit met 100% zekerheid voorspellen.
2. 8 miljoen voor een verdediger die geen minuut in Ajax 1 heeft gemaakt is alsnog een goede deal.
3. Dat je als Ajax huurling het bij Heerenveen goed doet (hoewel ook niet spectaculair) betekend nog niet dat je in Ajax 1 slaagt.

Maar goed, leuk voor Botman dat hij het zo goed doet. Hoop dat hij slaagt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 23:59
PolarBear schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:50:
[...]

1. Ontwikkeling van voetballers voorspellen is mensenwerk, dat kan je nooit met 100% zekerheid voorspellen.
2. 8 miljoen voor een verdediger die geen minuut in Ajax 1 heeft gemaakt is alsnog een goede deal.
3. Dat je als Ajax huurling het bij Heerenveen goed doet (hoewel ook niet spectaculair) betekend nog niet dat je in Ajax 1 slaagt.

Maar goed, leuk voor Botman dat hij het zo goed doet. Hoop dat hij slaagt.
Ik geloof niet dat iemand in dit topic, of überhaupt in Nederland, dit verwachte (als het waar is). Viel bij Heerenveen niet op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mark31
Ajax heeft een doorverkoop percentage van 15 procent voor Botman.
Ajax heeft Botman verkocht voor 8 miljoen wat kan oplopen door bonussen naar 9 miljoen.
Dus Lille heeft 9 miljoen betaald voor Botman.
45 miljoen-9 aankoopbedrag is 36 miljoen euro.
Daarover 15 procent is 5,4 miljoen euro, en dan heeft Ajax in nog een bescheiden opleiding vergoeding.
Dus 9+5,4 miljoen euro is 14,4 miljoen euro voor Ajax voor een speler die nooit Ajax 1 heeft gehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Toch jammer om Schone bij Heerenveen te zien. Helemaal omdat Labyad bij Ajax speelt. Schone toch vier klassen beter.
Mark31 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:13:
Ajax heeft Botman verkocht voor 8 miljoen wat kan oplopen door bonussen naar 9 miljoen.
Daarover 15 procent is 5,4 miljoen euro, en dan heeft Ajax in nog een bescheiden opleiding vergoeding.
Dus 9+5,4 miljoen euro is 14,4 miljoen euro voor Ajax voor een speler die nooit Ajax 1 heeft gehaald.
Het geld is een ding. Dat we vervolgens opgescheept zitten met Perr Schuurs vind ik echt veel erger. Het lijkt erop dat Timber hem voorbij is gestreefd (ik klop het direct af :+)
ph4ge schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:11:
[...]

Ik geloof niet dat iemand in dit topic, of überhaupt in Nederland, dit verwachte (als het waar is). Viel bij Heerenveen niet op.
Klopt, ik heb hem nooit betrapt op een echt goede wedstrijd.

[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 14-02-2021 19:23 ]

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mark31
ephymerous schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:21:
Toch jammer om Schone bij Heerenveen te zien. Helemaal omdat Labyad bij Ajax speelt. Schone toch vier klassen beter.

[...]

Het geld is een ding. Dat we vervolgens opgescheept zitten met Perr Schuurs vind ik echt veel erger. Het lijkt erop dat Timber hem voorbij is gestreefd (ik klop het direct af :+)

[...]

Klopt, ik heb hem nooit betrapt op een echt goede wedstrijd.
Rensch klopt ook op de deur, Timber en Rensch zijn dikke prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Zo loop je als PSV toch nog een punt uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Mark31 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:13:
Dus echt een bizar hoog bedrag vangen ze alsnog voor hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ben erg benieuwd naar de opstelling voor donderdag. Eerst kampte Ajax met blessures/afwezigen, maar ondertussen wordt dat goed ingevuld.

Dus de vraag is of je Blind/Klaassen/Alvarez op het middelveld wil laten staan of dat Kudus weer moet spelen (gelukkig is Gravenberch nog afwezig, dat had de puzzel nog complexer gemaakt.)

Voorin zou je kunnen zeggen Tadic in de spits en Neres op links en Antony op rechts. Of toch Idrissi laten debuteren bij Ajax in Europe ipv Neres. Of Tadic op links en Traore in de spits.

Achterin lijkt het mij Tagliafico/Martinez/Timber/Nous worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Erapaz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:30:
Ben erg benieuwd naar de opstelling voor donderdag. Eerst kampte Ajax met blessures/afwezigen, maar ondertussen wordt dat goed ingevuld.

Dus de vraag is of je Blind/Klaassen/Alvarez op het middelveld wil laten staan of dat Kudus weer moet spelen (gelukkig is Gravenberch nog afwezig, dat had de puzzel nog complexer gemaakt.)

Voorin zou je kunnen zeggen Tadic in de spits en Neres op links en Antony op rechts. Of toch Idrissi laten debuteren bij Ajax in Europe ipv Neres. Of Tadic op links en Traore in de spits.

Achterin lijkt het mij Tagliafico/Martinez/Timber/Nous worden.
Kudus heeft pas net minuten gemaakt, die gaat niet starten natuurlijk.
Idrissi debuteren in Europese wedstrijd? Denk het ook niet :) Traore al weer helemaal fit en minuten gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Het was wel handig geweest om Idrissi al wat te laten spelen, zeker nu Neres nog niet echt in vorm is.
Nou houd Ten Hag weinig rekening met vorm dus die zal wel in de basis staan met Tadic in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Zal waarschijnlijk
Stekelenburg mazraoui Timber Martinez tagliafico Blind Alvarez Klaassen Antony Tadic Neres

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:50:
Het was wel handig geweest om Idrissi al wat te laten spelen, zeker nu Neres nog niet echt in vorm is.
Nou houd Ten Hag weinig rekening met vorm dus die zal wel in de basis staan met Tadic in de spits.
Idrissi was ziek dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Dus de nummer 3 staat op 10 punten met een wedstrijd verschil, om over het doelsaldo maar te zwijgen. Lijkt mij dat we zodoende nog maar 1 uitdager hebben voor het kampioenschap of is dat te voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Mark31 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:55:
Zal waarschijnlijk
Stekelenburg mazraoui Timber Martinez tagliafico Blind Alvarez Klaassen Antony Tadic Neres
Ik heb niets van Lille gezien dit jaar maar is Tadic in de spits een optie? Ik weet dat Tadic in de spits eerder Europees success heeft gebracht maar het werkt niet tegen elke ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Martinusz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:48:
[...]

Kudus heeft pas net minuten gemaakt, die gaat niet starten natuurlijk.
Idrissi debuteren in Europese wedstrijd? Denk het ook niet :) Traore al weer helemaal fit en minuten gemaakt?
Dus Neres/Tadic/Antony?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
snmght schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:11:
Dus de nummer 3 staat op 10 punten met een wedstrijd verschil, om over het doelsaldo maar te zwijgen. Lijkt mij dat we zodoende nog maar 1 uitdager hebben voor het kampioenschap of is dat te voorbarig?
En als je die ene uitdager ziet schutteren... Niet dat ajax nou zo goed speelt, maar ze trekken duels wel over de streep. Eigenlijk heeft ajax alleen nog van zichzelf de titel te verliezen, en dan zou PSV de lachende 3e zijn. Verder mag dit natuurlijk niet meer fout gaan, het gat is groot (9 verliespunten), en PSV Is ook niet dusdanig stabiel dat je mag verwachten dat ze de rest van dit seizoen gaan winnen.

Komende weekend PSV - Vitesse en Ajax - Sparta. Tussendoor spelen beide europees en dan tegen elkaar in eindhoven...

Eind februari weten we of er nog wat spanning in deze competitie komt (voor wat betreft de titel dan)

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 15-02-2021 14:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Boeiend interview met Robert Eenhoorn bij het AD. Geeft wel een inkijkje in hun beleving en genereert bij ondergetekende in elk geval wat meer begrip voor bepaalde keuzes, zonder dat ik het per se met alles eens ben. :)

Bron: https://www.ad.nl/nederla...e-een-speeltuin~a19ca235/
,,In Nederland zijn we er al decennialang aan gewend dat de klassieke top 3 overal in Nederland zijn personeel en zijn spelers vandaan haalt’’, zegt Eenhoorn. ,,Ik snap dat hoor, dat is cultureel en historisch zo gegroeid. We weten niet beter. Er ontstaat vaak pas oproer als dat tussen die drie clubs onderling gebeurt. De rest moet die machtsverhouding als het ware ondergaan als een voldongen feit.’’
Jullie verzetten je daar verbeten tegen, zoals bij Slot en Feyenoord. Maar is dat in essentie geen kansloos gevecht?
,,Als je heel nuchter kijkt waar het hier over gaat: twee concurrerende clubs gaan sportief en ook financieel de strijd aan in een ­lopend voetbalseizoen. Maar nog voordat het seizoen goed en wel onderweg is, besluit een cruciaal personeelslid over te stappen naar de andere club, met alle kennis en knowhow in zijn bagage. Gekeken naar alle belangen in het moderne voetbal, ook financieel, is het toch heel raar dat dit zomaar kan? En dat je dan denkt: ‘ach, wat maakt het uit, kan gebeuren?’
,,Als ik dan hoor of lees dat wij ons ‘klein’ gedragen, dan heb je het niet begrepen. Calimero? Het is juist het ­tegenovergestelde van dat. Wij gaan tenminste de strijd aan, ook als dat tegen de ­gevestigde orde is.’’

[ Voor 9% gewijzigd door snmght op 15-02-2021 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

snmght schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:11:
Met nog 13 wedstrijden te gaan zijn er nog veel punten te verdienen en kan het nog alle kanten op imho.
Zo stond Feyenoord in december (was het december?) even samen met Ajax aan kop om vervolgens 3 weken later op 10 punten achterstand te staan.
Wij laten ook nog wel punten liggen en ervan uitgaande dat de concurrentie ook niet alles wint zou je zeggen dat we dit niet meer uit handen mogen geven, maar ik vind het nog veel te vroeg om dit met zekerheid te zeggen. Om AZ uit te sluiten als concurrent evenmin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
PolarBear schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:13:
[...]

Ik heb niets van Lille gezien dit jaar maar is Tadic in de spits een optie? Ik weet dat Tadic in de spits eerder Europees success heeft gebracht maar het werkt niet tegen elke ploeg.
Tegen Lille vorige jaar ging het prima toen was de voorhoede in Amsterdam Neres Tadic Promes en in Lille Ziyech Tadic Promes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:01:
[...]

Met nog 13 wedstrijden te gaan zijn er nog veel punten te verdienen en kan het nog alle kanten op imho.
Zo stond Feyenoord in december (was het december?) even samen met Ajax aan kop om vervolgens 3 weken later op 10 punten achterstand te staan.
Feyenoord stond voor het laatst op kop in speelronde 4 op dierendag na Willem II uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

strafschop schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:07:
[...]
Feyenoord stond voor het laatst op kop in speelronde 4 op dierendag na Willem II uit.
Ik bedoel niet 'op kop', ik bedoel 'gedeeld eerste met Ajax' omdat Feyenoord toen op zaterdag speelde en na de zege naast Ajax kwam waarna Ajax op zondag nog moest.

Als dat die bewuste dag was heb ik niks gezegd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 15:49
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Brobbey, Traoré en Idrissi niet al wat minuten gekregen hebben. Deze kun je dus eigenlijk al niet laten starten en ben je dus definitief aangewezen op neres/tadic/antony. Neres is nog niet lekker in vorm. Plus je hebt een aanval waarbij beide buitenspelers naar binnen kruipen en voor eigen succes gaan. Je hebt nu dus minder aan je opkomende backs. De opkomende kracht van Tagliafico zal nu niet optimaal benut worden ben ik bang. Tagliafico geeft namelijk best vaak een hoge voorzet. Op wie moet hij die geven? Tadic kan er als diepe spits niet veel mee en Antony al helemaal niet. Dan blijft er alleen Klaassen over, maar die kun je ook beter over de grond aanspelen. Bij Mazraoui vind ik het een minder probleem doordat hij zelf wel genoeg opties heeft. Hij kan Antony mooi lanceren, samen met z'n twee richting de goal gaan maar ook zelf de actie er omheen of binnendoor maken.

Kudus zou ik ook zeker niet laten starten. Hoewel ik hem ontzettend mis en hij zeker Alvarez de basis uit kan en zal spelen is het nog zeker te vroeg. Plus het begint nu wel beter te draaien met Klaassen in meer een vd Beek rol met Gravenberch en Alvarez er achter, of de combinatie met Blind op het middenveld wat ook super was. Hier zou ik dan ook zeker niet weer in gaan rouleren, althans voor het eerste uur niet.

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 15-02-2021 15:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:11:
[...]

Ik bedoel niet 'op kop', ik bedoel 'gedeeld eerste met Ajax' omdat Feyenoord toen op zaterdag speelde en na de zege naast Ajax kwam waarna Ajax op zondag nog moest.

Als dat die bewuste dag was heb ik niks gezegd ;)
Speelronde 16, het weekend voor Ajax - Feyenoord, toen had Feyenoord net zoveel punten als Ajax met een wedstrijd meer gespeeld na de winst op PEC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:45:
[...]

Is dat niet de Nederlandse ziekte binnen het voetbal? Niet kijken hoe goed een verdediger een bal kan afpakken/man kan dekken, maar hoe vaak ie kan hooghouden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

LoeWn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:21:
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Brobbey, Traoré en Idrissi niet al wat minuten gekregen hebben.
Idrissi was ziek en Brobbey zou ik sowieso geen minuten meer geven als je alternatieven hebt. Traoré had wel mogen invallen op zich. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
snmght schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Idrissi was ziek en Brobbey zou ik sowieso geen minuten meer geven als je alternatieven hebt. Traoré had wel mogen invallen op zich. :)
Nou ik vond het spelbeeld niet dusdanig dat getalenteerde (rugby)spelers met een acceptabel risico lekker minuten kunnen maken? :? ;)
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Is dat niet de Nederlandse ziekte binnen het voetbal? Niet kijken hoe goed een verdediger een bal kan afpakken/man kan dekken, maar hoe vaak ie kan hooghouden. :*)
Ik ben het deels met je eens. Bedenk wel dat het overgrote deel van de Nederlanders het aanvallende voetbal met veel balbezit en mooie combinaties een warm hart toedraagt. Om zo'n systeem te kunnen spelen moeten je verdedigers wel wat kunnen in balbezit. Desalniettemin slaan we daar wel wat in door.

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 15-02-2021 15:37 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ephymerous daar heb je ook gelijk in. En je had de meningen eens moeten horen als ETH wel minuten had gegeven aan een van onze quarterbacks en deze raakt geblesseerd op het kunstgras..

Het is niet zo dat er niet getraind wordt natuurlijk. Ga er van uit dat Idrissi bijvoorbeeld gewoon in te passen is als de wedstrijd daarom vraagt. Starten met de Serviër in de Braziliaanse sandwich lijkt me prima. :7

[ Voor 36% gewijzigd door snmght op 15-02-2021 15:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
Dat er serieus nog mensen denken dat buiten Ajax en PSV nog een kans maken om het kampioensschap dit jaar.
Ajax is nu grote favoriet natuurlijk, PSV is nog een outsider, die kunnen het nog halen, maar moeten ze wel alles zien te winnen, dan is het mogelijk.
Indien PSV onderwegen nog ergens puntverlies gaat lijden dan verwacht ik niet meer dat PSV het gaat halen.
Er zijn 13 wedstrijden te spelen, Ajax heeft 9 verliespunten minder dan PSV, en een veel betere doelsaldo, dus als PSV die 9 punten goed maakt, dan nog is Ajax kampioen op doelsaldo.
PSV heeft de komende weken, Vitesse thuis, Ajax thuis, Fortuna uit, Feyenoord thuis, AZ uit.
Indien ze deze reeks alles winnen, zie ik ze zeker nog kansen maken op de titel, zo niet, dan moet het heel raar lopen als Ajax geen kampioen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Mark31 vergeet de onderlinge wedstrijd ook niet. Wint PSV die dan slaan ze natuurlijk wel een goede slag. Maar als er geen gekke dingen gebeuren in Amsterdam (... ;) ) dan is het winnen van die wedstrijd ook wel bijna noodzakelijk voor ze.

Pagina: 1 ... 173 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021