Mannelijk is één, eigen regels is wat anders. Slaat gewoon nergens op zo.Hupske schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:10:
Later in de wedstrijd geeft die daar pas geel voor.
Nijhuis heeft geen kaarten mee!!!Hupske schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:10:
Later in de wedstrijd geeft die daar pas geel voor.
Het is alom bekend dat Nijhuis zo fluit, dus niet zeuren mannen.Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Mannelijk is één, eigen regels is wat anders. Slaat gewoon nergens op zo.
[ Voor 40% gewijzigd door Qu3st op 31-01-2021 17:12 ]
Beide, dus 2x geelTyphone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:03:
Is het een schwalbe als ie vraagt of is het een schwalbe als ie valt?
Je bedoeld dat vasthouden net? Dacht ik ook. Speler werd uitgespeeld waarna Gravenberch vrij ruimte had. Was in mijn optiek ook gewoon geel waardig.Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:09:
Dat is toch geel man Nijhuis met je kutinstelling.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Precies die bedoelde ik ja! Is toch waanzin!!!Han schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:12:
[...]
Je bedoeld dat vasthouden net? Dacht ik ook. Speler werd uitgespeeld waarna Gravenberch vrij ruimte had. Was in mijn optiek ook gewoon geel waardig.
Misschien moet iemand van Ajax tegen Nijhuis zeggen dat in het voordeel van Ajax fluiten in het nadeel van Schmidt is.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan is het net alsof je het accepteert, nog niet misschien.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Nijhuis heeft geen kaarten mee!!!
[...]
Het is alom bekend dat Nijhuis zo fluit, dus niet zeuren mannen.
Lekkere bal Perr! Wat was die denkende?
Pfff lekker sportief AZ
Nah, Nijhuis moet fluiten voor een overtreding. AZ mag prima doorspelenOPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:15:
Pfff lekker sportief AZ
Het blijft een feit dat hij zo fluit, dus een half topic spammen met Nijhuis bashiing is echt onnodig vind ik.toolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Dan is het net alsof je het accepteert, nog niet misschien.
Nijhuis zit momenteel in een AZ bevoordeelfase. Alle mannelijke duels van Ajax zijn overtreding en van AZ mag het door. Ook dat overduidelijke vasthouden op Tadic was opeens nietstoolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Nah, Nijhuis moet fluiten voor een overtreding. AZ mag prima doorspelen
En daarna drie pietluttige tikjes op het middenveld affluiten...Terranova schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Nijhuis zit momenteel in een AZ bevoordeelfase. Alle mannelijke duels van Ajax zijn overtreding en van AZ mag het door. Ook dat overduidelijke vasthouden op Tadic was opeens niets
Beetje irritant, maar goed dat is Nijhuis altijd al.Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:17:
[...]
En daarna drie pietluttige tikjes op het middenveld affluiten...
Veel cruciale balletjes die fout gaan bij Ajax nu. AZ zet veel druk nu voorin maar Blind en Gravenberch staan regelmatig verkeerde waardoor die ruimtes niet bespeeld worden.
Rood voor Wijndal met 2x geel? Oh wacht 🤓
Rood voor Wijndal met 2x geel? Oh wacht 🤓
Geef die Wijndal dan eens geel voor een schwalbe Nijhuis...
Geel voor duiken mag ook.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tweede schwalbe onbestraft. Notabene de zelfde speler. Kom op zeg Nijhuis.
Ajax mag de kansen wel gaan verzilveren.
Ajax mag de kansen wel gaan verzilveren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3x duiken is 1x geel gok ik.snmght schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:21:
Geel voor duiken mag ook.
Toch al heel bijzonder dat Ajax zijn eerste kans gelijkt maakte. Verwacht nu nog een hoop missers als ze de trend van de laatste weken vast willen houden.
Blijf het bijzonder vinden dat je op zo een niveau soms zo weinig overtuiging kan hebben in afwerken.
Tadic leek net ook al bang om tegen de bal aan te lopen.
Blijf het bijzonder vinden dat je op zo een niveau soms zo weinig overtuiging kan hebben in afwerken.
Tadic leek net ook al bang om tegen de bal aan te lopen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Meer lef in Martinez z’n linkerteen dan in Klaassen.
Antony wordt 2x geraakt niets, 1x doet ie wat terug gelijk overtreding...
Antony mag zijn haar zelf afscheren en dan niet meer verven, denk elke keer weer dat Klaassen aan het werk is maar dan blijkt het Antony te zijn.
Antony mocht wel wat harder trappen.
Klaassen is zo verschrikkelijk slecht dat ik hoop dat ie wegblijft. Veel fouten ballen, veel duels verliest ie, domme keuzes in balbezit. Man o man wat zakt die ver terug.
Sjonge. Buitenspel lukt niet. Brengt je goed in gevaar zeg.
Let op het knalrode gezicht eronder, dan is het KlaassenOPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:29:
Antony mag zijn haar zelf afscheren en dan niet meer verven, denk elke keer weer dat Klaassen aan het werk is maar dan blijkt het Antony te zijn.
Ajax staat overwegend goed. Tactisch netjes van Ten Hag. Hopelijk in de 2e helft ook de bovenliggende partij.
Nou AZ heeft de Ajax-vloek overgenomen, op de keeper schieten of koppen, maar dit had meer met geluk dan wijsheid te maken dan dat Ajax goed verdedigd. Verder is het nog niet echt een hele fijne wedstrijd, behalve dan de tussenstand. AZ zal wel vol met pit erop knallen in de 2e helft, want dan is Ajax het kwetsbaarst.
Onana staat gewoon weer heel erg goed te keepen.
En Brobbeast zit nog op de bank!
En Brobbeast zit nog op de bank!
Ajax is wel weer vanouds slecht.
In de app naar ‘Watch’. Daar heb je ook boven dan een kopje highlight.PWM schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:51:
[...]
Ja lach maar
[Afbeelding]
Gewoon niet eens beelden van de wedstrijd in de app
Schuurs met z’n ballen inleveren is om te huilen. Daar komt elke keer zoveel gevaar van in de tegenstoot.snmght schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:52:
Ajax is wel weer vanouds slecht.
Het blijft een gedrocht die app, hetzelfde als die Man of the Match, iemand al gevonden hoe je kunt stemmen in de app? Ik nog niet.PWM schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:51:
[...]
Ja lach maar
[Afbeelding]
Gewoon niet eens beelden van de wedstrijd in de app
Rensch doet daar ook aan mee.Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:53:
[...]
Schuurs met z’n ballen inleveren is om te huilen. Daar komt elke keer zoveel gevaar van in de tegenstoot.
Ja hoor deelt Schuurs een keer uit is het aan Onana..
Hoppa, Klaassen in Oranje!!
[ Voor 68% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-01-2021 18:01 ]
BAM! Lekker
Ajax stond flink onder druk, lekker dat ie dan aan de andere kant valt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
@Typhone blijf Klaassen maar bashen
DankuTyphone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:30:
Klaassen is zo verschrikkelijk slecht dat ik hoop dat ie wegblijft. Veel fouten ballen, veel duels verliest ie, domme keuzes in balbezit. Man o man wat zakt die ver terug.
Lekker! Geeft wat lucht dit.
En was bezig met typen dat Alvarez het goed doet vandaag. Goede stofzuiger vandaag. Lekker fel in de duels.
Voetballend wellicht niet het beste, maar genoeg teamgenoten om hem heen die het wel moeten kunnen.
En was bezig met typen dat Alvarez het goed doet vandaag. Goede stofzuiger vandaag. Lekker fel in de duels.
Voetballend wellicht niet het beste, maar genoeg teamgenoten om hem heen die het wel moeten kunnen.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 31-01-2021 18:03 ]
Is het nou de vallende of falende ziekte bij AZ?
BeideOPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:03:
BeideOPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:03:
Hey AZ gaat eindelijk met 11 spelen. Bij die Gudmundson weet je zeker dat ie nooit scoort, die heeft dit seizoen al zulke mooie missers gehad...
wat het in 2019 niet ook Feyenoord die Ajax een dienst bewees door PSV te verslaan?
Wat een makkers zijn het.
Als ze met twee tegelijk vallen krijgen ze wel een vrije trap?
Als zelfs Schuurs ballen begint te veroveren....
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 31-01-2021 18:10 ]
Sparta op 1-1 tegen ADO. Onthutsend zwak verdedigd bij ADO, staan er bij en kijken ernaar. Spits mag in de 16 rustig z'n voorzet geven.
AZ weer eens een lachertje. Ajax is te pakken, maar ze hebben weer eens last van het "op het moment dat het erop aan komt lukt het niet" syndroom.
Wat een gemiste kansen zeg
Dejavu met de KlassiekerLZ86 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:12:
AZ weer eens een lachertje. Ajax is te pakken, maar ze hebben weer eens last van het "op het moment dat het erop aan komt lukt het niet" syndroom.
Hand in hand....Kameraaaden!jaapstobbe schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:07:
wat het in 2019 niet ook Feyenoord die Ajax een dienst bewees door PSV te verslaan?
Terwijl dat syndroom toch al tijdje weg was?LZ86 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:12:
Daar zijn er meer van. Zou dat de nieuwe kwaliteit van Ajax zijn? Zo spelen dat je denkt ze te kunnen pakken maar toch lukt het steeds niet?LZ86 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:12:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat klinkt als PSV van een paar jaar terug.Gonadan schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:14:
[...]
Daar zijn er meer van. Zou dat de nieuwe kwaliteit van Ajax zijn? Zo spelen dat je denkt ze te kunnen pakken maar toch lukt het steeds niet?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit soort opruiende polls dragen totaal niet bij aan de sfeer
[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 01-02-2021 08:34 ]
Ohja? Tot nu toe storten ze elk jaar als het erop aan komt in. Of het nou voor kampioenschappen is of voor de beker.
Gespeeld!
BAM! Lekker hoor
Ah damn afgekeurd..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dan nu gaan we de wederopstanding van AZ ziet. 3-2, 3x Stengs.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helaas pindakaas. Denk wel dat er nu meer ruimte gaat komen
Schuurs zeg
Zou de commentator voor Az zijn vandaag? Ik merk het echt niet aan z'n commentaar...
Ok nou weer die overtreding, op die plek. Doe je niks gaat de bal uit, nee nog ff een zet in de rug. Snapt ie dat nou echt niet?
Bij die actie met Schuurs ging Martinez ook niet vrijuit vind ik. Die had daar niet moeten komen.
Van Rijswijk is standaard voor de tegenstander van AjaxTerranova schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:25:
Zou de commentator voor Az zijn vandaag? Ik merk het echt niet aan z'n commentaar...
Dit lijkt bijna een parodieTerranova schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:25:
Wat een lelijke schwalbe zeg, doe eens normaal Gravenberch, je speelt niet bij AZ
Dit had ook wel geel mogen zijn. Maarja Nijhuis en eigen regels
Komt de hattrick van Labyad!
Zou je niet denken dat die AZ speler zou reageren tegen Gravenberch als het echt niks was?Han schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:28:
Wat een lelijke schwalbe zeg, doe eens normaal Gravenberch, je speelt niet bij AZ
Hahaha Labyad
Misschien als er wat meer haar op zijn hoofd had gezeten was de bal er niet vanaf gegleden.Terranova schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:32:
Labyad kan echt niet koppen...
Ben al blij dat hij 'em een keertje kan raken mt z'n hoofd. Normaal zit ie er verder vanafOPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:33:
[...]
Misschien als er wat meer haar op zijn hoofd had gezeten was de bal er niet vanaf gegleden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
/f/image/4Kml7vwThJS2bLWuE4NxGjAQ.png?f=fotoalbum_large)