O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSN: Finally_Chris
Het blijft apart dat er vanuit de jeugd rechtsback na rechtsback wordt afgeleverd, en op de andere posities komt dat er maar niet helaas. Gelukkig is Rensch Klaiber snel voorbij gestreefd, maar hadden ze dat in de zomer niet al kunnen zien?Blauwschaap schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:45:
[...]
In ieder geval geen Klaiber en Labyad de laatste tijd...en Promes ook nog op de bank. Wie weet wordt het nog wel wat vanmiddag!
Maar gezien het feit dat PSV punten gaat verspelen vanmiddag houd ik er volledig rekening mee dat Ajax ook niet gaat winnen. Stel je voor dat je een keer met ruime voorsprong kampioen wordt. Dat kan uiteraard niet
Aja, nog een geblesseerde PSV-er, ze bouwen as we speak een nieuw ziekenhuis voor alle geblesseerde PSV-ers.
[ Voor 68% gewijzigd door carpebios op 31-01-2021 15:48 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Awwww, kusje erop?Zingo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:49:
Weer een speler van PSV eraf omdat een halve overtreding op hem gemaakt wordt. Gelukkig zijn scheidsrechters er om spelers te beschermen.
Ik geef je aan bij het RIVM, jij corona terrorist!
Gelukkig fluit hij inderdaad als er een echte overtreding wordt gemaakt.Zingo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:49:
Weer een speler van PSV eraf omdat een halve overtreding op hem gemaakt wordt. Gelukkig zijn scheidsrechters er om spelers te beschermen.
Ondanks al dat rouleren zijn die diva’s uit Eindhoven nog steeds niks gewend blijkbaar.Zingo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:49:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Rensch is em niet voorbij gestreefd, Klaiber is geblesseerd.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Het blijft apart dat er vanuit de jeugd rechtsback na rechtsback wordt afgeleverd, en op de andere posities komt dat er maar niet helaas. Gelukkig is Rensch Klaiber snel voorbij gestreefd, maar hadden ze dat in de zomer niet al kunnen zien?
Pech? Malen had hem gewoon mis geschoten als er niemand aan had gezeten.carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:53:
Wat een pech alsmaar.
11carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:54:
Hoeveel corners heeft PSV nu gehad?
Feyenoord 0
Aha, en dan wel op de bank zetten? Rare gozer blijft Ten Hag. Heb je met Neres en Kudus spelers die je te vroeg bracht en een terugval krijgen, blijf je wel je geblesseerde spelers meenemen. Al vind ik het niet heel erg als Klaiber geblesseerd blijft hoortoolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Rensch is em niet voorbij gestreefd, Klaiber is geblesseerd.
Ajax heeft natuurlijk wel jarenlang het probleem gehad dat ze teveel op jeugdspelers leunden waardoor het vaak mis ging. Dat lijkt nu grotendeels opgelost door het halen van spelers als Blind en Tadic. Missers blijf je natuurlijk altijd houden, zoals die Argentijn waarvan ik zijn naam alweer vergeten ben. Maar met Klaiber en ook Labyad sloeg het door naar het halen van matige eredivisie spelers zonder veel potentie. Hopelijk hebben ze daar nu van geleerd.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Het blijft apart dat er vanuit de jeugd rechtsback na rechtsback wordt afgeleverd, en op de andere posities komt dat er maar niet helaas. Gelukkig is Rensch Klaiber snel voorbij gestreefd, maar hadden ze dat in de zomer niet al kunnen zien?
Dit was de gevaarlijkste van ze allemaal!carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:58:
Corner nummer 12, die mogelijk de paal niet bereikt.
Rensch is niet eens een rechtsbackQu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Gewoon een snelle centrale verdediger
Zo leer ik nog eens watTerranova schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Rensch is niet eens een rechtsback![]()
Gewoon een snelle centrale verdediger
Aaiii Nieuwkoop er in. Toch minder vertrouwen in...
[ Voor 32% gewijzigd door CR1691 op 31-01-2021 16:04 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
2e plek-strijd bedoel je? Zie dr ook geen bal meer invliegen. Toch aardig gedaan van Fey, effectief iig, voor de rest was het allemaal ook niet al te veel.carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:09:
Rust voor Max, straks is die geblesseerd voor de rest van de kampieonstrijd
Dat was sarcasmeSnowdog schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:12:
[...]
2e plek-strijd bedoel je? Zie dr ook geen bal meer invliegen. Toch aardig gedaan van Fey, effectief iig, voor de rest was het allemaal ook niet al te veel.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
T is pas de 83 minuutZingo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:11:
Wat een wisselbeleid. Ik mis Luuk, die had er allang twee gemaakt vandaag
Ah, ok, was niet helemaal duidelijk. Maar goed, zoveel geweldige dingen heeft Max ook niet gedaan en voor de corners kunnen we 'm ook wel missen
Na 2 jaar verlies ik liever een goede wedstrijd. Alleen dat geluk is ons niet gegeven, en met die eigenwijze Toon en John de Jong, gaat ons dat de komende jaren ook niet lukken.CR1691 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:15:
Ik win liever op deze manier dan goed spelen en verliezen. Die wedstrijden tegen Ajax en az hebben toch een nare smaak achtergelaten wat dat betreft.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:42
Ik pak de bingokaart alvast!tweakduke schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:18:
De eenvoudige conclusie is dat PSV in de eerste helft de wedstrijd heeft verloren. Tweede helft goede inzet, maar de wedstrijd niet meer om kunnen draaien. De interne gesprekken bij Feyenoord heeft een goed effect zouden te zien. Ik ben erg benieuwd naar de reactie van Schmidt.
Feyenoord gaat wel veel liggen in de 16 valt op.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 31-01-2021 16:19 ]
Wat heb je nu liever. Een extra aanvaller/middenvelder of een centrum verdediger?carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Na 2 jaar verlies ik liever een goede wedstrijd. Alleen dat geluk is ons niet gegeven, en met die eigenwijze Toon en John de Jong, gaat ons dat de komende jaren ook niet lukken.
Verdedigers halen is saai.
ps. het is vooral de combinatie achterin bij PSV.
Boscagli is een matige verdediger, Max is verdedigend zeer slecht en Mvogo is geen puntenpakker.
Ik denk dat het aan Nijhuis ligttweakduke schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:18:
De eenvoudige conclusie is dat PSV in de eerste helft de wedstrijd heeft verloren. Tweede helft goede inzet, maar de wedstrijd niet meer om kunnen draaien. De interne gesprekken bij Feyenoord heeft een goed effect zouden te zien. Ik ben erg benieuwd naar de reactie van Schmidt.
Tweede helft was echt saai, Feyenoord hoefde niet meer en PSV kon niks.
Nijhuis heeft duidelijk met deze scheidsrechter gesproken ...CR1691 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:19:
Volgens Schmidt zal het weet aan alles en iedereen liggen behalve zichzelf.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wat een wisselbeleid. Ik mis Luuk, die had er allang twee gemaakt vandaagDoeEensGek schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:13:
[...]
T is pas de 83 minuut. Je bent 10 minuten te vroeg!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:42
Dat blijft altijd een slap excuus de scheidsrechter de schuld geven. In deze pot was daar in ieder geval geen sprake van.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Ik denk dat het aan Nijhuis ligt
Tweede helft was echt saai, Feyenoord hoefde niet meer en PSV kon niks.
Het was gewoon niet goed genoeg. 2e helft was in het begin nog wel interessant met de hoal uit de vrije trap en een paar kansen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tja maar Schmidt kennende zal het eerder aan de scheids liggen dan aan zijn eigen team. Kun je wel zeuren om vele blessures etc, maar misschien zijn deze spelers totaal niet gemaakt voor de tactiek die je hanteert. En raken ze eerder geblesseerd?tweakduke schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Dat blijft altijd een slap excuus de scheidsrechter de schuld geven. In deze pot was daar in ieder geval geen sprake van.
Het was gewoon niet goed genoeg. 2e helft was in het begin nog wel interessant met de hoal uit de vrije trap en een paar kansen.
Het was een vreselijke 2e helft, de oogleden werden zwaarder en zwaarder.
Dat was wel zeer duidelijk, had de wedstrijd totaal niet in de hand!snmght schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:24:
Allemaal dankzij Nijhuis.
Luuk heeft een bepaalde mentaliteit om tot het bittere eind te willen gaan als het nodig is. Kan nu meer namen noemen maar die kan je zelf ook bedenken. Het is iets tussen de oren. En Luuk maakte PSV daarmee 'gewoon' kampioen.Zingo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:22:
[...]
Wat een wisselbeleid. Ik mis Luuk, die had er allang twee gemaakt vandaag
Laatste topduels PSV:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 31 januari 2021
Feyenoord-thuis 1-1 ↔️
Ajax-uit 3-1 ❌
AZ-uit 1-0 ❌
Ajax-thuis 1-1 ↔️
AZ-thuis 0-4 ❌
Feyenoord-uit 3-1 ❌
Ajax-uit 1-0 ❌
Feyenoord-thuis 1-1 ↔️
Ajax-uit 2-2 ↔️
AZ-thuis 1-3 ❌
Feyenoord-uit 3-1 ❌
Nu kijken wat Ajax er van gaat bakken. Volgens de traditie zouden ze punten gaan verspelen, ben benieuwd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kan ook zijn dat ze veel te zwaar trainen. Ze spelen de competitie in een kortere periode dan gebruikelijk, als deze trainer dan een zwaar trainings programma heeft dan vraag je erom.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:25:
[...]
Tja maar Schmidt kennende zal het eerder aan de scheids liggen dan aan zijn eigen team. Kun je wel zeuren om vele blessures etc, maar misschien zijn deze spelers totaal niet gemaakt voor de tactiek die je hanteert. En raken ze eerder geblesseerd?
Het was een vreselijke 2e helft, de oogleden werden zwaarder en zwaarder.
Helpt ook niet dat je een middenvelder haalt die vaak niet kan spelen.
Ho ho, die traditie is donderdag al verbroken dus gewoon gas erop!!!Han schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:28:
Nou, Feyenoord bedankt
Nu kijken wat Ajax er van gaat bakken. Volgens de traditie zouden ze punten gaan verspelen, ben benieuwd
Ben benieuwd.
...
6 - Feyenoord have attempted no more than six shots in an Eredivisie home game for the first time since Aug 2013 (v Twente). Efficient. pic.twitter.com/l45V861Y8Q
— OptaJohan (@OptaJohan) 31 januari 2021
Wat een slechte wedstrijd van Feyenoord, maar 6 schoten op doel. Moet je nagaan hoe goed de tegenstander het spel dood kan maken uit in de K..... Laat maar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik mis het altijd goede en analyserende commentaar van Dumfries. Had ESPN er geen zin in ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ESPN is druk met het fixen van hun website hoop ikloekf2 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Ik mis het altijd goede en analyserende commentaar van Dumfries. Had ESPN er geen zin in ?
Wat een drama is dat idd, net als die app van ze. Geen idee wat ze aan het doen zijn sinds Fox ESPN werd.Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:39:
[...]
ESPN is druk met het fixen van hun website hoop ik
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zal je zien, speelt ie vandaag de wedstrijd van het jaar.Han schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:41:
Blind als back... oei, die gaat vaak overlopen worden vrees ik. Kan die keuze niet begrijpen .
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik doel meer op de traditie dat Ajax het laat liggen wanneer ze uit kunnen lopen omdat de concurrentie punten heeft gemorstQu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:29:
[Ho ho, die traditie is donderdag al verbroken dus gewoon gas erop!!!
Ik teken er voor, dealMeNTaL_TO schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:43:
Zal je zien, speelt ie vandaag de wedstrijd van het jaar.
Dat was donderdag toch ook, met verlies van Vitesse?Han schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:44:
[...]
Ik doel meer op de traditie dat Ajax het laat liggen wanneer ze uit kunnen lopen omdat de concurrentie punten heeft gemorst
Nee dat was de nieuwe traditie van Ajax om wedstrijden op het laatst te beslissen!Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Dat was donderdag toch ook, met verlies van Vitesse?
Die traditie gaan ze wel in stand houden ben ik bang...Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:52:
[...]
Nee dat was de nieuwe traditie van Ajax om wedstrijden op het laatst te beslissen!
Teken ik voor!Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:54:
[...]
Die traditie gaan ze wel in stand houden ben ik bang...
... nee dus aldus commentator.
[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 31-01-2021 17:08 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021