[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 208 Laatste
Acties:
  • 291.408 views

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-04 12:45
Ik roep het al jaren dat kunstgras competitie vervalsing is en vandaag een mooi voorbeeld.

Leal, een Spaanse verdediger van Groningen die wrs nauwelijks ooit heeft gespeeld op kunstgras , timed compleet verkeerd omdat de bal onnatuurlijk door stuitert op dat kunstgras.
Wat een verschrikking. Kunstgras moeten ze echt gaan verbieden, het is competitie vervalsing.

Heracles nu mooi doelpuntje cadeau.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 30-01-2021 17:02 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:28:
[...]

Kamaldeen Sulemana, nog nooit van gehoord.
Ik gok dat er nog veel letters in de Fanshop klaarliggen van de tijd van Sulejmani, Marc koopt weer wijs in!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:39
Mark31 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:41:
Ik vind hem wel wat weg hebben van Leon Bailey, die speelt nu voor Leverkusen.
Die had gewoon voor Ajax moeten spelen :( Maar die kreeg geen werkvergunning toen helaas

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 20
zaterdag
Heracles 1-0 FC Groningen
18:45u
FC Utrecht v PEC Zwolle
20u
Fortuna Sittard vVVV-Venlo
21u
Vitesse v RKC

zondag
12:15u
FC Twente v scHeerenveen
14:30u
Feyenoord v PSV
Willem II v FC Emmen
16:45u
ADO Den Haag v Sparta
AZ v Ajax

Enjoy ⚽️

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:01:
Kunstgras moeten ze echt gaan verbieden
Aangezien alle BVO's mogen stemmen over dit onderwerp is dat nog steeds onwaarschijnlijk.

Daarom is er in de Eredivisie ook slechts een graspot voor clubs die niet Europees spelen maar die wel natuurgras hebben.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 12:23
Utrecht is weer eens lekker bezig

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sorry dat ik weer klaag hoor, maar ik krijg weer niks gevonden op dat afgrijselijke ESPN :(

Ik wilde vanochtend de samenvatting van VVV nog even kijken. Na 20 minuten en dan bedoel ik echt 20 MINUTEN zoeken, de hoop opgegeven.

Zit nu wat te volgen en zie dat Utrecht in 90+6 scoorde. Even doelpunt kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZncU6jy8mZiGNyfDDni_nELBG-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OgD749PBsSoymGdkgGryRKSI.png?f=fotoalbum_large

Nope. Video's klikken dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S76kcV2_cscSf3zSNQMxmbNfbAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RG4GPYGSrGPEjn6g53Ql4ix2.png?f=fotoalbum_large

Nope, ook niet. Wat een absolute rotzooi :(

EDIT:

Klaar mee ook. Opgezegd.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:36

Quad

Doof

@PWM er is simpelweg geen samenvatting van deze wedstrijd. :/
Tevens biedt ESPN niet een player aan zoals Fox Sports dat wel had, dat is wel jammer ja.

De snelheid van de site is wel meh.. Traag

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04 13:58
De doelpunten in Arnhem zijn in ieder geval mooi!

WoT stats

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Ja, ook wel een leuke pot zo. Denk wel dat die van Bazoer niet zo bedoeld was. Leek meer een voorzet, ook al denkt de commentator van niet.

• ElPaco
Leek mij ook een voorzet. Al die tijd had hij niet 1x naar doel gekeken. Dus hij wist niet dat de keeper niet ideaal stond. Hij keek verder na de goal ook niet alsof het bewust was.

WoT stats

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:08
PWM schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 21:15:
Sorry dat ik weer klaag hoor, maar ik krijg weer niks gevonden op dat afgrijselijke ESPN :(

Ik wilde vanochtend de samenvatting van VVV nog even kijken. Na 20 minuten en dan bedoel ik echt 20 MINUTEN zoeken, de hoop opgegeven.

Zit nu wat te volgen en zie dat Utrecht in 90+6 scoorde. Even doelpunt kijken.

[Afbeelding]

Nope. Video's klikken dan?

[Afbeelding]

Nope, ook niet. Wat een absolute rotzooi :(

EDIT:

Klaar mee ook. Opgezegd.
[Streamable: https://streamable.com/7z2vw4] https://streamable.com/7z2vw4

Zo hoef je tweakers.net account niet op te zeggen. :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Feyenoord vs PSV
Winst Feyenoord
Winst PSV
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403302&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: AZ vs Ajax
Winst AZ
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403303&layout=6&sort=prc

• DoeEensGek
OPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:54:
Poll: Feyenoord vs PSV
Winst Feyenoord
Winst PSV
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: AZ vs Ajax
Winst AZ
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Zal je zien wint Feyenoord, verliest Ajax. :o

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-04 12:33

Qu3st

DoeEensGek schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Zal je zien wint Feyenoord, verliest Ajax. :o
Jinxer!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:39
Alle vier de ploegen zijn wisselvallig op dit moment, geen peil op te trekken. :D
Ik hoop op winst PSV en AZ, maar ga mij niet verbazen als het Feyenoord en Ajax zijn die met de buit ervandoor gaan. Wel minder leuk voor de competitie.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• DoeEensGek

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:39:
Alle vier de ploegen zijn wisselvallig op dit moment, geen peil op te trekken. :D
Ik hoop op winst PSV en AZ, maar ga mij niet verbazen als het Feyenoord en Ajax zijn die met de buit ervandoor gaan. Wel minder leuk voor de competitie.
Voor de spanning in de competitie zijn er wat dat betreft twee prima scenario's.
  • Winst AZ en Winst Feyenoord brengt positie 2 tot en met 5 dichter bij elkaar maar behoudt het gat naar de eerste plaats
  • Winst AZ en winst PSV creëert meer spanning/druk op de koppositie
Eigenlijk is enkel winst Ajax niet goed voor het in stand houden van de spanning :|

Laat ik vooropstellen dat winst PSV en winst AZ de voorkeur geniet echter denk ik dat er geen voorspelling goed te doen is dankzij de wisselvalligheid van alle clubs in de top van de eredivisie :+

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10
2x gelijkspel :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Alsof de competitie enkel om het kampioenschap gaat qua spanning ... 8)7
Degradatie/nacompetitie, wel of geen Europees voetbal, CL/vCL/EL/vEL zijn wat mij betreft vaak net zo spannend.

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-01-2021 12:21 ]

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:14:
Alsof de competitie enkel om het kampioenschap gaat qua spanning ... 8)7
Degradatie/nacompetitie, wel of geen Europees voetbal, CL/vCL/EL/vEL zijn wat mij betreft vaak net zo spannend.
Eigenlijk zijn veel zaken op dit moment wat minder spannend geworden.

Onderin de eredivisie (de laatste vier) liggen redelijk bij elkaar maar daarboven is het gat groot. Zo hoog is de spanning daar niet, zeker met FC Emmen 4 punten achter Wille II en idem voor het gat tussen ADO en RKC

Wel of geen Europees voetbal is op dit moment voornamelijk FC Utrecht/FC Twente waarin het dicht bij elkaar ligt hoewel het gat daar ook na Twente - SC Heerenveen 4 punten kan zijn of Heerenveen kan aansluiten.

Dan houdt je CL (gelinkt aan het kampioenschap over) de vCL, de vECL en de playoffs voor Europees voetbal over, in dat perspectief (voor plek 7) is de wedstrijd FC Twente - SC Heerenveen bijzonder interessant! Dat is natuurlijk wat minder gelinkt aan de wedstrijden AZ - Ajax en Feyenoord - PSV

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33
Maarten_E schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:39:
Ajax is niet wisselvallig. Al 15 maanden een constante ontiegelijke slechte vorm tegen ploegen uit het linker rijtje en Europees.

XXXVI

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
ephymerous schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Ajax is niet wisselvallig. Al 15 maanden een constante ontiegelijke slechte vorm tegen ploegen uit het linker rijtje en Europees.
En eigenlijk ook tegen ploegen uit het rechter rijtje, getuige de wedstrijden tegen Willem II en Fortuna.
Wanneer was de laatste fatsoenlijke wedstrijd op niveau?

• Martinusz
Erapaz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:34:
[...]

En eigenlijk ook tegen ploegen uit het rechter rijtje, getuige de wedstrijden tegen Willem II en Fortuna.
Wanneer was de laatste fatsoenlijke wedstrijd op niveau?
VVV uit 8)

• Erapaz
Ja, daar zetten ze goed aan inderdaad, maar met alle respect, dat was een tegenstander van niks natuurlijk. Ik bedoel op niveau, wanneer hebben ze voor het laatst goed gevoetbald tegen een tegenstander op niveau? Misschien tegen PSV, de eerste 20 minuten daar gelaten. Of tegen Atalanta, de eerste helft. Maar een hele wedstrijd laten zien dat je de beste bent, kansen maakt en vervolgens de pot killed?

• ephymerous
Erapaz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Ja, daar zetten ze goed aan inderdaad, maar met alle respect, dat was een tegenstander van niks natuurlijk. Ik bedoel op niveau, wanneer hebben ze voor het laatst goed gevoetbald tegen een tegenstander op niveau? Misschien tegen PSV, de eerste 20 minuten daar gelaten. Of tegen Atalanta, de eerste helft. Maar een hele wedstrijd laten zien dat je de beste bent, kansen maakt en vervolgens de pot killed?
Spurs uit? Misschien Valencia uit? Fantastisch begin door Ziyech. Nationaal in de beker tegen Feyenoord?

Ik ben heel benieuwd welke droom het Twents orakel vannacht weer heeft gehad en hoe we dat terugzien in het veld. Onana op zes?

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 31-01-2021 12:52 ]

XXXVI

• Qu3st

Qu3st

FC Utrecht thuis vorig seizoen?

• Martinusz
Erapaz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:49:
[...]

PSV, Vitesse (met 10 man), Atalanta uit, Liverpool thuis en uit (ondanks verlies waren gewoon goede potten).
Heerenveen, Heracles, Utrecht werden ook eenvoudig gewonnen.

Overigens tegen Willem II en Fortuna was je ook gewoon heer en meester, alleen het scoren liep ff niet makkelijk, dat het daardoor “spannend” wordt wilt niet zeggen dat het allemaal zo dramatisch is. (Al is het dat al snel bij zwartkijkers)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:58

Superkiwi

Hoi doei

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:22:
[...]

Ik gok dat er nog veel letters in de Fanshop klaarliggen van de tijd van Sulejmani (...)
Aan mij ligt het niet :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-0zzHChPJ3ulL-hrNeCcBRbDDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDByrWpVE3JVd3layswiGIjC.jpg?f=fotoalbum_large

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ephymerous
Qu3st schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:59:
FC Utrecht thuis vorig seizoen?
Nu je het zegt, dat was inderdaad een erg goede wedstrijd. Volgens mij zat Feyenoord uit ook in die serie :)
Martinusz schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:01:
[...]

PSV, Vitesse (met 10 man), Atalanta uit, Liverpool thuis en uit (ondanks verlies waren gewoon goede potten).
Heerenveen, Heracles, Utrecht werden ook eenvoudig gewonnen.

Overigens tegen Willem II en Fortuna was je ook gewoon heer en meester, alleen het scoren liep ff niet makkelijk, dat het daardoor “spannend” wordt wilt niet zeggen dat het allemaal zo dramatisch is. (Al is het dat al snel bij zwartkijkers)
Een verliespartij noem ik zelden tot nooit een goede pot. Overigens geef ik je gelijk voor wat betreft Fortuna en Willem II. Alleen dat zijn nou geen tegenstanders van niveau toch? Organisatorisch stond het zelfs tegen die tegenstanders slecht.

Noem het zwartkijken, ik vind het vooral realistisch.

[ Voor 62% gewijzigd door ephymerous op 31-01-2021 13:54 ]

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Op naar een mooie Feyenoord - PSV!
Dat Feyenoord maar mag winnen. :)

nggyu nglyd

• Starbucks
Quad schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:26:
Op naar een mooie Feyenoord - PSV!
Dat Feyenoord maar mag winnen. :)
Zeker, alleen hebben ze er op ESPN weinig vertrouwen in. Ze verwachten geen leuke wedstrijd. Hopelijk zitten ze er flink naast. Ik hoop op een 4-3.

[ Voor 9% gewijzigd door Starbucks op 31-01-2021 14:28 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:59
Opvallend rustig hier nog in het topic, Super Sunday gaat beginnen. Voor Ajax het meest gunstig als Feyenoord wint en Ajax zelf ook de 3 punten pakt. Al denk ik dat Ajax een ontzettend lastige middag gaat krijgen in Alkmaar.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Maarten_E
We gaan het zien, heb echt geen idee hoe het gaat uitpakken.
ga lekker op Radio 1 luisteren, veel plezier iedereen!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:56
PSV heeft te veel blessures. Die gaan dit niet winnen denk ik. Hopen op een gelijk spel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad

Quad

Doof

Starbucks schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:27:
[...]

Zeker, alleen hebben ze er op ESPN weinig vertrouwen in. Ze verwachten geen leuke wedstrijd. Hopelijk zitten ze er flink naast. Ik hoop op een 4-3.
Zijn wel vaker zuurpruimen. :P
We moeten gewoon het beste ervan hopen. Het weer is mooi, stadion goed gevuld met spandoeken en er staat voor beide veel op het spel.

nggyu nglyd

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:27:
Opvallend rustig hier nog in het topic, Super Sunday gaat beginnen. Voor Ajax het meest gunstig als Feyenoord wint en Ajax zelf ook de 3 punten pakt. Al denk ik dat Ajax een ontzettend lastige middag gaat krijgen in Alkmaar.
Ik heb toch de tv maar aangezet. Maar heb weinig vertrouwen in een goede afloop. Pratto, Jorgensen en Bozenik op de bank. Mooi weertje in de Kuip. We gaan het beleven :)

• ElPaco
Veel plezier allemaal! En hup PSV!

WoT stats

• carpebios
Dat was een gek gekregen corner.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Rosario doet ook weer mee bij Feyenoord zie ik.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heerlijk zo zonder stadion geluid.
Edit: helaas de geluidsmixer is weer aangesloten.

[ Voor 48% gewijzigd door groggy op 31-01-2021 14:37 ]

• ElPaco
En toen was het commentaar een minuut lang weg. Lijkt nu weer terug.

WoT stats

• Quad

Quad

Doof

En toen draaide iemand aan de knoppen voor het publieksgeluid. :P

nggyu nglyd

• Starbucks
Hoppa ;)

• Quad

Quad

Doof

Bam, lekker!

nggyu nglyd

• ElPaco
Wtf, hoe vrij mag hij staan? Gvd

WoT stats

• carpebios
Bah, geen verdediging. Feyenoord komt 1x eraan en scoort. Nou ja.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wie heeft gescoord? Kan het niet zien

• Maarten_E
Exocet schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:40:
Diemers, out of all people.

• Starbucks
Exocet schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:40:
Diemers

• Napo
  • Niet online
Goed uitgespeelde aanval voor Feyenoord. Bijzonder dat Diemers zo veel ruimte krijgt.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36

Vos

AFCA

Echt uit het niets. Verrassend.

Wel dramatisch verdedigd.

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 31-01-2021 14:41 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:40:
Goed uitgespeelde aanval voor Feyenoord. Bijzonder dat Diemers zo veel ruimte krijgt.
Rosario deed extra veel moeite om bij hem weg te rennen, richting Berghuis die al in de dekking stond...

• ElPaco
carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:35:
Rosario doet ook weer mee bij Feyenoord zie ik.
Hier deed hij zijn best wel ja. Helaas had Feyenoord tegen PSV aan 1 kans genoeg. Echt bijzonder matig van Rosario weer.

WoT stats

• carpebios
Gelukkig is Rosario niet uit het elftal te krijgen. Altijd opgesteld en altijd debet aan het verlies.

• ElPaco
Kan iemand Zahavi vertellen dat gallery play als je achter staat niet wenselijk is? Beter scoort hij eerst gewoon.

WoT stats

• carpebios
Hahaha, die omhaal! 😂

• Starbucks
Veel kansen voor PSV zeg.

• carpebios
Rosario -> Feyenoorder, en PSV moet weer achter de bal aan.

• Vos

Vos

AFCA

Druk in de 16 bij Feyenoord.

• ElPaco
En hier zie je mooi het verschil tussen Feyenoord en PSV. Bij PSV rent iedereen weg van de aanvaller met de bal zodat hij extra vrij kan schieten. Bij Feyenoord gooien 3 man zich voor het schot.

WoT stats

• carpebios
Dat was geen overtreding net buiten de 16???

• Typhone
  • Laatst online: 21:23

Typhone

Who Dares Wins

Vrij grote kansen voor PSV toch wel op dit moment. Valt weer eens geen pijl op te trekken welke kant dit opvalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 31-01-2021 14:45 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 12:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Napo schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:40:
Is dat niet een algeheel probleem in de Eredivisie volgens mij heeft geen enkel team een echt goede verdediging.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sjonge jonge wat een kansen over en weer! Leuke wedstrijd so far 👌

• carpebios
Als je dit ziet, niemand speelt z'n eigen speler aan, dan is het toch bizar dat die mannen zoveel geld verdienen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:51
MeNTaL_TO schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:46:
[...]

Is dat niet een algeheel probleem in de Eredivisie volgens mij heeft geen enkel team een echt goede verdediging.
Is dat niet gewoon de Nederlandse manier van spelen? Je ziet het ook bij Oranje: onder Koeman was er verdedigend niks op aan te merken maar zodra De Boer de nadruk meer legt op het aanvallen vallen de gaten.

• carpebios
Nutteloze corner nummer zoveel.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:48:
Als je dit ziet, niemand speelt z'n eigen speler aan, dan is het toch bizar dat die mannen zoveel geld verdienen.
Ze verdienen weinig maar krijgen veel ;)

• carpebios
Typhone schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:48:
[...]

Ze verdienen weinig maar krijgen veel ;)
Touche

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:55
Zou er vandaag eens een keer een wonder in Rotterdam gebeuren, of doet PSV gewoon zijn werk, en sloopt Feyenoord compleet?

We gaan het zien en ik wens iedereen een goede middag, waar strijdlust hopelijk gaat overwinnen.

Daarnaast is het voor mijn cluppie natuurlijk goed, als PSV een mispeer maakt. Feyenoord is voorlopig geen bedreiging, dus vandaag ben ik een klein beetje voor Feyenoord. <+:) ;)

• Quad

Quad

Doof

Wanneer mag Götze weer meespelen bij PSV? Neem aan dat hij een blessure heeft?

nggyu nglyd

• ElPaco
mavaros schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:49:
Zou er vandaag eens een keer een wonder in Rotterdam gebeuren, of doet PSV gewoon zijn werk, en sloopt Feyenoord compleet?
Je spreekt jezelf hier tegen. Als PSV in Rotterdam wint is het een wonder ;) doen ze niet zo vaak.

WoT stats

• Erapaz
ephymerous schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Nu je het zegt, dat was inderdaad een erg goede wedstrijd. Volgens mij zat Feyenoord uit ook in die serie :)

[...]

Een verliespartij noem ik zelden tot nooit een goede pot. Overigens geef ik je gelijk voor wat betreft Fortuna en Willem II. Alleen dat zijn nou geen tegenstanders van niveau toch? Organisatorisch stond het zelfs tegen die tegenstanders slecht.

Noem het zwartkijken, ik vind het vooral realistisch.
Ja Feyenoord en Utrecht thuis, alweer meer dan een jaar geleden. Toen dacht ik nog dit kan best we wat worden :) is alleen maar bergafwaarts gegaan daarna.

Maar voor nu: Hup Feyenoord! Hand in hand en zo...

• carpebios
Quad schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:50:
Die kon het niet meer aanzien, die is terug naar Duitsland gegaan denk ik. Eerst zou het 2 weken zijn...

• toolkist
  • Niet online
En nog een stapje, en nog een.. en nog een... weetje je wat nog een paar... en zo sta je 10-15 meter verder naar voren zonder dat de scheids er iets van zegt (en ben je een halve minuut verder)

• ElPaco
Blessure ja. Hij is volgens mij over een week of 2 weken weer terug. Gakpo zou dan ook ongeveer terug moeten zijn. Viergever is er ook bijna weer en ook Opisbo is alweer bijna fit.

Madueke duurt nog een paar weken.
Van Ginkel mag al zo af en toe een wedstrijd mee doen. Ledezma, Romero en Vertessen duren nog tot einde seizoen geloof ik.

WoT stats

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Götze, dat is wel een bekende naam. Ff checken. Ah, die is ooit wereldkampioen voetbal geweest. Dat vertellen ze ook nóóit.

Oh en de Kuip hangt vol met spandoeken. Wordt ook nooit aandacht aan geschonken. :(

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
mavaros schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:49:

We gaan het zien en ik wens iedereen een goede middag, waar strijdlust hopelijk gaat overwinnen.

Daarnaast is het voor mijn cluppie natuurlijk goed, als PSV een mispeer maakt. Feyenoord is voorlopig geen bedreiging, dus vandaag ben ik een klein beetje voor Feyenoord. <+:) ;)
Wonder?! :+

Feyenoord is de club die het vaakst van PSV wint.

• carpebios
remco112 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Wonder?! :+

Feyenoord is de club die het vaakst van PSV wint.
Inderdaad, dit elftal gaat geen 010 op het scorebord zetten.

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Blessure ja. Hij is volgens mij over een week of 2 weken weer terug.
Hoewel ik hem niet graag zie bij PSV is het wel een goede speler. Maar het is jammer dat hij van de 20 Eredivisie wedstrijden er maar 8 van heeft gespeeld.

nggyu nglyd

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ElPaco schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Viergever is er ook bijna weer
Iemand die blij is als die weer terug is, dan moet het wel heel erg zijn gesteld.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Starbucks
Lekker

• Quad

Quad

Doof

Prachtige goal!

nggyu nglyd

• remco112
Wat een wonder!!!!!!!

• carpebios
Verdomme zeg.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen idee of die nog aangeraakt werd, maar hing er mooi in.
Wat is dat met PSV en de Kuip?

• Vos

Vos

AFCA

Heerlijk schot.

• carpebios
MeNTaL_TO schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:58:
PSV speelt al een belachelijke lange tijd verschrikkelijk slecht. Maar winnen dan wel vaak. Maar het is niet om aan te zien. Het begon bij van Bommel, en sinds toen heb ik maar weinig leuke wedstrijden gezien.

• toolkist
  • Niet online
Lekkere goal hoor, Feyenoord speelt goed het eerste half uur

• Starbucks
Die commentator is in de war geloof ik.

• ElPaco
Wat fijn dat Feyenoord precies tegen PSV besloten heeft op te staan. Ergens ook niet heel verrassend, PSV moet eens een kans gaan afmaken.

@MeNTaL_TO als je ziet hoe de verdediging staat is het niet heel gek dat het fijn zou zijn als er iets te wisselen is he.

WoT stats

• remco112
toolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:59:
Dat vind ik wel meevallen. PSV maakt haar kansen gewoon niet af.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:59:
Wat fijn dat Feyenoord precies tegen PSV besloten heeft op te staan. Ergens ook niet heel verrassend, PSV moet eens een kans gaan afmaken.

@MeNTaL_TO als je ziet hoe de verdediging staat is het niet heel gek dat het fijn zou zijn als er iets te wisselen is he.
Deden ze tegen Ajax ook, alleen zonder resultaat

• Qu3st

Qu3st

Ze KuNnEn HeT aLlEeN tEgEn PSV!!! }) :(

• ElPaco
Exocet schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:00:
[...]

Deden ze tegen Ajax ook, alleen zonder resultaat
Laten we hopen dat dat nu dan ook gebeurd :p

WoT stats

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-04 10:31
MeNTaL_TO schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:58:
Hetzelfde als Feyenoord in de Arena.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Maarten_E
zE kUnNeN hEt AlLeEn TeGeN pSv!!!!! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 31-01-2021 15:01 ]

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:59:
Een effectief half uur spelen ze.

• Qu3st

Qu3st

Maarten_E schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:01:
zE kUnNeN hEt AlLeEn TeGeN pSV!!!!! :+
Steel mijn grapjes niet joh! :+
Pagina: 1 ... 154 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021